چهارمین نسل سیستم تعلیق MagneRide کادیلاک در خودروهای CT5-V و CT4-V مدل ۲۰۲۱ قرار خواهد گرفت و البته این تکنولوژی برای خودروهای CT5 اسپورت و نسل جدید اسکالید نیز قابل سفارش خواهد بود.
سیستم تعلیق MagneRide 4.0 دارای ۴۵ درصد پاسخ دامپینگ سریعتر بوده و همین امر باعث میشود سیستم تعلیق یاد شده سریعترین واکنش در بین تمامی سیستمهای تعلیق دنیا را داشته باشد. از جمله تغییرات رخ داده در سیستم تعلیق جدید کادیلاک میتوان به شتاب سنجهای جدید، کنترل مغناطیسی بهتر و افزایش حساسیت نسبت به حرکات بدنه اشاره کرد.
مهندس پرفورمنس کادیلاک میگوید:
با معرفی سیستم تعلیق MagneRide 4.0، سیستم تعلیقی که سریعترین واکنش را در دنیا داشت حالا سریعتر هم شده است. زمانی که این سیستم تعلیق با معماری دیفرانسیل عقب عالی ما ترکیب شود نتیجهی آن ارائه پاسخگوترین سدان های اسپورت در بازار خواهد بود.
شتاب سنجهای نسل چهارم سیستم تعلیق کادیلاک میتوانند در هر ثانیه تا هزار بار جاده را بررسی کرده و شروع به ایجاد تغییر در مایع داخل سیستم تعلیق کنند که نتیجه آن تغییر تقریباً آنی میزان دامپینگ شوکها میباشد.
این سیستم تعلیق چهار بار سریعتر از نسخه قبلی بوده و مهندسان میتوانند تفاوتهای بیشتری را در حالتهای گوناگون رانندگی اعمال کنند.
خودروهای CT4-V و CT5-V مدل ۲۰۲۱ بهصورت استاندارد از MagneRide 4.0 استفاده میکنند. قیمت این دو خودرو به ترتیب از ۴۵۸۹۰ و ۴۸۷۹۰ دلار شروع میشود؛ اما بهای مدل CT5 از ۴۲۷۹۰ دلار شروع شده و این سیستم تعلیق به عنوان یکی از ویژگیهای پکیج سفارشی V پرفورمنس در دسترس میباشد.
اما سیستم تعلیق MagneRide 4.0 در تریم های اسپورت و پلاتینیم اسکالید ۲۰۲۱ بهصورت استاندارد وجود داشته و این دو مدل به ترتیب ۸۶۸۹۰ و ۱۰۱۲۹۰ دلار قیمت دارند. تریم پریمیوم لاکچری هم بهصورت سفارشی از این ویژگی برخوردار شده است.
Hadi
۲۸ مهر ۱۳۹۹عجب سیستمیه…
مهدی
۲۸ مهر ۱۳۹۹اره
یانکی
۲۸ مهر ۱۳۹۹بی صبرانه منتظر مدلهای بلک وینگ کدیلاک هستیم.وقتی ct5v بلک وینگ بیاد دوباره یه تکونی به سدانهای اسپرت میده.
مهدی
۲۸ مهر ۱۳۹۹هم عجیبه هم بدرد بخور هم باحال
Elmiraj
۲۸ مهر ۱۳۹۹سیستم تعلیقی که سریع ترین واکنش را در بین تمامی سیستم های تعلیق جهان دارد…!!!
” تکنولوژی به روش کادیلاک “
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۸ مهر ۱۳۹۹کادیکلاکم بد نیست ها!
JDM
۲۸ مهر ۱۳۹۹رو کوروت C8 هم همین سیستم تعلیقه
هرکی تستش کرده عاشق سواریش شده یکی از مجله ها که تستش کرده بود تو قسمت مزیت ها نوشته بود سواری در حد قالیچه پرنده!
Hl>i
۲۸ مهر ۱۳۹۹وقتی نام سیستم تعلیق به میان میاد ناخوداگاه اسم «مک فرسون» در ذهن خودرو دوستان تداعی میشه، سیستمی که بیش از ۸۰ سال پیش توسط فردی به همین نام توسعه یافت و هنوزم بعد اینهمه سالها در بسیاری از خودروها رایجه، یه جواری فکر میکنی نام سیستم تعلیق با نام مک فرسون اجین شده و دیدن نام دیگری بعد ان یکم مشکله اصلا تو زبان نمی چرخه .
+|<i
میثم
۲۸ مهر ۱۳۹۹کادیلاک تو فنی حرف نداره فقط اگه یه مقدار تو طراحی نگاه بیشتری به گذشته خودش بندازه دیگه عالی عالی میشه
عارف
۲۸ مهر ۱۳۹۹همیشه کادیلاک و جنتلمن سدانها میدونم . ماشینهای ۳۰ _ ۴۰ سال پیش کادیلاک ک سوار میشی هنوز لذت و آسایش بالایی دارند
عرفان
۲۸ مهر ۱۳۹۹مهندسی آمریکایی ????