نشان بلک وینگ کادیلاک فقط برای دو سدان CT4-V و CT5-V در دسترس بوده و احتمالاً این موضوع در آینده نزدیک تغییری نخواهد کرد. گزارش جدید ماسل کارز اند تراکس نشان میدهد این برند لوکس برنامهای برای تولید کوپه، استیشن یا کانورتیبلی با نشان بلک وینگ ندارد. اگر خواهان کادیلاک بلک وینگ هستید باید دو سدان یاد شده را انتخاب کنید.
البته انتشار این خبر سورپرایز کننده نیست. منابع نزدیک به کادیلاک اشارهای به دلیل عدم تولید محصولات بلک وینگ بیشتر نکردهاند اما مشخص است که فروش خودروهای سدان، کوپه و کانورتیبل همچنان رو به کاهش است. همچنین رقابت سفتوسخت با کوپهها و کانورتیبل های لوکس و پرفورمنس را نیز باید به این معادله افزود. البته همین موضوع میتواند خود دلیلی بر چرایی تولید چنین محصولاتی توسط کادیلاک باشد. محصولات V قبلی این خودروساز با انواع مختلف بدنه شامل CTS-V واگن و ATS-V کوپه تولید شدهاند.
البته جنرال موتورز مأموریت کادیلاک را تبدیل شدن به برندی الکتریکی تعریف کرده و این امر نیازمند سرمایه و منابع زیاد است. تولید خودروهای پرفورمنس با تیراژ و بازار محدود راهحل مناسبی نیست و به همین خاطر است که نسخه جدیدی از CT4 و CT5 را نمیبینیم.
تبدیل کادیلاک به برندی الکتریکی یعنی اینکه خودروساز موردبحث چیزی بیشتر از پرفورمنس را مدنظر قرار خواهد داد. البته مشتریان نباید انتظار داشته باشند محصولات پرفورمنس بطور کامل از سبد محصولات این برند لوکس حذف شوند. اخیراً تصاویر جاسوسی اسکالید V منتشر شده و گفته میشود این خودرو شاید از پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار جنرال موتورز با قدرت ۶۶۸ اسب بخار استفاده کند. همچنین انتظار میرود برند V در محصولات الکتریکی کادیلاک نیز وجود داشته باشد. اگرچه عدم تولید محصولات متنوع از برند بلک وینگ موضوع ناراحت کنندهای است اما با اخبار مربوط به پایان تلاشهای پرفورمنس کادیلاک هماهنگی خوبی دارد.
محمد امین
۲۵ شهریور ۱۴۰۰چه قدر د ماشین خوب طراحی شده ، واقعا چشم آدم رو نوازش میکنه ، رنگ هاش هم کهددیگه حرف ندارن
یه موردی بگم خارج از بحث این پیست
جانشین لافراری با پوشش استتاری در خیابان دیده شده، و اونطوری که از ظاهرش میشه حدس زد ، بر اساس 330 p4 طراحی شده و بسیار تهاجمی هست
♦SHAHRUKH♦
۲۵ شهریور ۱۴۰۰واقعا طراحیش عالیه با رنگ آبی میامی یا قرمز شرابی محشر میشه
♦SHAHRUKH♦
۲۵ شهریور ۱۴۰۰یه زمانی مدیر عامل شورلت سر رونمایی از نسخه اسپرت شورلت تاهو نسل قبل گفت تو این بخش بازار در آینده شاهد جنگ اسب بخار نخواهیم بود الان که سه چهار سال گذشته من فکر میکنم درست پیش بینی کرده بود الان هم جنرال موتورز پیش بینی کرده کوپه ها و استیشن ها در حال مرگن چرا خرج بیخود بتراشیم
یانکی
۲۵ شهریور ۱۴۰۰لعنت به ماری بارا.کدیلاک چقدر هزینه کرد سر پلت فرم جدید و انجین بلک وینگ بعد ماری بارا همه رو گذاشت کنار.
Navid
۲۵ شهریور ۱۴۰۰یکی از بهترین مدیرایی هست که تا به حال جی ام به خودش دیده. اینقد تعصبی نباشیم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ شهریور ۱۴۰۰آقا نوید به چه قیمتی؟ تمام سدان هارو از بین برد کامارو رو نابود کرد و بیوک رو به یه برند ول با چهارتا مدل تو چین تبدیل کرد،یکم فکر کنید چندانم بهترین نبوده…
Navid
۲۵ شهریور ۱۴۰۰دقیقا متناسب با بازار پیش رفت. در امریکای شمالی همین هایی که از دور خارج کردن رو میدونم کاملا درست بوده. سلیقه ی همه شده کراس اوور و شاسی بلند. محصولات برقی رو هم به سبدشون اضافه کردن. رشدی که از بعد از ورشکستگی جی ام داشته، الان در بالاترین میزان خودش بوده. یادمون نره که چیزی نمونده بود که جی ام با دنیای اتومبیل خداحافظی کنه.
میدونم هممون از این سبک بازار که به وجود اومده ناراضی هستیم، اما مشتری های عمومی، چیز دیگه میخوان و کمپانی ها چاره ای جز تغییر به سمت زائقه ی بازار ندارند.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ شهریور ۱۴۰۰بله قبول دارم ذائقه بازار فرق کرده اما خب واقعاً بد کرد خصوصا کامارو که خبرشم اومده ممکنه یه سدان برقی بشه!
مک وال
۲۵ شهریور ۱۴۰۰به نظرم، برقی شدن کادیلاک خیلی حالب و خوبه. چون ماشین هاش طراحی آینده نگرانه داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ شهریور ۱۴۰۰حیف، یادش بخیر مدلای دودر کادیلاک مثل الدورادو چه ماشینای محشری بودن،امیدوارم این روند موفقیت با سلستیک و اون یکی کراس اوور که شبیه سلستیکه هم ادامه دار باشه…
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۵ شهریور ۱۴۰۰لیریک
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۵ شهریور ۱۴۰۰همون ککراس اووره که شبیه سلستیکه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ شهریور ۱۴۰۰مرسی آقای امیررضا بابت یادآوری اسمش🙏