کادیلاک درست مانند برادرش بیوک، به موفقیت و فروش بالایی در بازار چین دست پیدا کرده است تا جایی که این کشور به بزرگترین بازار این برند لوکس آمریکایی تبدیل شده است. در دسامبر سال گذشته، فروش کادیلاک در چین از ایالاتمتحده بیشتر شد و در سهماههٔ نخست سال جاری نیز فروش این شرکت در چین بار رشد نجومی 90 درصد به 39,400 دستگاه رسید. این در حالی است که فروش کادیلاک در چین همچنان رو به افزایش است؛ اما در سوی دیگر، این شرکت طی همین مدت در ایالاتمتحده، 35,633 دستگاه فروش داشته است که 4.6 درصد کاهش را نشان میدهد.
کادیلاک در نمایندگیهای فروش خود در چین نام برخی از معروفترین خریداران خود را به دیوار نمایشگاه چسبانده است که میراث ارزشمند و اعتبار این برند اصیل آمریکایی را به خریداران نشان میدهد. ازجملهٔ این نامها میتواند به الویس پریسلی، محمدعلی کلی، ملکه الیزابت دوم و باراک اوباما اشاره کرد. به نظر میرسد این ایده نتیجه داده است زیرا یک خریدار چینی کادیلاک CT6 که چهل سال سن دارد، در گفتگو با Autonews گفته است که در این کشور فرهنگ یک برند بسیار اهمیت دارد. وی دراینارتباط گفته است:
«نام کادیلاک با شخصیتهای تاریخی مانند روسای جمهور ایالاتمتحده گره خورده است. بنابراین داشتن یک کادیلاک نشانگر شخصیت من است و این فرهنگی است که در فروش بالای کادیلاک در چین تأثیر دارد».
سال گذشته این شرکت آمریکایی کارخانهٔ جدیدی را در چین افتتاح نمود که در حال حاضر به تولید مدلهای CT6، XT5 و بیوک GL8 میپردازد. احداث این مرکز تولید محلی، موجب کاهش 25 درصدی تعرفهٔ واردات محصولات کادیلاک شده است که این شرکت را قادر ساخته ردپای آئودی، بامو و مرسدس بنز را دنبال کند؛ بنابراین چین ثابت کرده که برای کادیلاک بسیار مهم است زیرا از سود و فروش رو به رشدی برخوردار است. در سال 2016، کادیلاک موفق به فروش 170 هزار دستگاه خودرو در ایالاتمتحده شد که 3 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است اما از سوی دیگر، برند لوکس جنرال موتورز در این سال 116 هزار دستگاه خودرو در چین به فروش رساند که 45 درصد بیشتر از سال 2015 میباشد.