اگر میخواهید خودرویی منحصربهفرد در اروپا داشته باشید اما توانایی خرید یک لامبورگینی را ندارید، پس یک کادیلاک بخرید!
سال گذشته لامبورگینی با رشد فروش مواجه بوده و ۳۴۵۷ دستگاه خودرو را در سراسر دنیا تحویل مشتریان داده است. بازار آمریکا بزرگترین بازار برای این کمپانی بوده و ۳۶ درصد فروش لامبورگینی متعلق به این بازار بوده است. آمریکاییها ۱۲۵۰ دستگاه از ساختههای این برند ایتالیایی را در سال ۲۰۱۶ به خانههای خود بردهاند که این میزان دو برابر فروش کادیلاک در اروپاست!
خب یک نکتهی جالب اینکه در سال ۲۰۱۶ و در قارهی اروپا لامبورگینی از نظر فروش از کادیلاک پیشی گرفته است! لامبورگینی در قارهی سبز تعداد ۹۴۱ خودرو را به فروش رسانده درحالیکه کادیلاک تنها موفق به فروش ۷۶۱ دستگاه خودرو در اروپا شده است.
منبع: autoguide
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶((اگر میخواهید خودرویی منحصربهفرد در اروپا داشته باشید اما توانایی خرید یک لامبورگینی را ندارید، پس یک کادیلاک بخرید!))
((این عملکرد میتواند برای کادیلاک به عنوان نماد شجرهنامهی برند به شمار برود و بازگشت کادیلاک به نقطهی اوج مرغوبیت شمرده شود))
بسیار بسیار خوشحالم که کادیلاک این با اصالت امریکایی داره بر میگرده به گذشته ای که شعارش استاندارد جهان بود
واقعا بازگشت امریکاییها رو به هواداران سینه چاکشون تبریک میگم
ممنونم کادیلاک
ممنون که الدورادو 1958 رو با قیمت 13000 هزار دلار در اون سال ساختی که موتور6 لیتریش 320 اسب قدرت داشت
ممنونم که الدورادوی 1953 رو ساختی که مثل یه الماس زیبا بود و با ارزش
ممنونم که مدل فالون رو در 1932 با موتور 16 سیلندر ساختی
یادمون نمیره اولین موتور 16 سیلندر جهان رو که در اواخر دهه ی 20 میلادی بود رو ساختی
یادمون نمیره اولین موتور 12 سیلندر جهان رو در اوایل دهه ی 30 میلادی ساختی
یادمون نمیره اولین موتور 8 سیلندر جهان رو که در دهه ی اواخر 20 میلادی بود ساختی
یادمون نمیره اولین استارتر برقی رو ساختی و در مدل کترینگ به کار بردی
و……….هزاران افتخار دیگه ای که داشتی
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶راستی اگه به طور مستند میخوایید افتخارات کادیلاک و اختراعاتش رو ببینید به برنامه دیریم کارز قسمت مربوط به کادیلاک یه دیدی بندازید که شرح کاملش رو گفته با فیلم که نشون دهنده خیلی چیزها هستش
Efk
۶ فروردین ۱۳۹۶داداش فک نمیکنی داره کنایه میزنه؟؟؟؟!یعنی متوجه این نشدین؟داره میگه اندازه لامبرگینی ام فروش نکرده،این یعنی در سطح اون خاصه؟!!!!یانه رقیباش قدر بودن؟
توضیح بدین ممنون میشم?
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶متن رو کامل بخونید
ونوم اف ۵
۶ فروردین ۱۳۹۶علی جون منم فکر کنم تیکه اندازی کرد که البته مهم نیست چون اروپایی ها کلا خودشون سوپراسپرت و سوپر لوکس زیاد نمیخرن مثلا ۳۴۵۷ لامبو حدود ۱۲۵۰ تو امریکا فروخته و بعد بازار چین و خلیج فارس و …. کلا اروپایی ها عاشق انجین دیزلی پاک و پاکیزه تقلبی و ۱.۶ پژو هستن
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶فروش کم کادیلاک در اروپا باعث شده این برند در اروپا خاص بشه و به ضررش تموم نشد
متن رو با دقت بخونید
Madjid911 GT2
۶ فروردین ۱۳۹۶.
هر جور خاص بودنی خوب نیست. ( وقتی ماشینی فروش نمیره یعنی مشتری نداره)
(ali (CHEVY NOVA
۷ فروردین ۱۳۹۶جدی مجید؟؟؟؟!!!!!
Madjid
۷ فروردین ۱۳۹۶جدی جدی.
خیالت راحت.
(ali (CHEVY NOVA
۷ فروردین ۱۳۹۶باشه خیالم راحت شد
Madjid911 GT2
۶ فروردین ۱۳۹۶.
فروش کادیلاک خیلی کم شده ،
این جمله (( اگر میخواهید خودرویی منحصربهفرد در اروپا داشته باشید اما توانایی خرید یک لامبورگینی را ندارید، پس یک کادیلاک بخرید! )) یک کنایه بود و جمله ی تمسخر آمیز بود.
متاسفانه GM از 30 سال پیش دیگه نتونست کادیلاک رو در مدارج بالا حفظ کنه و روز به روز جایگاه این برند افول کرد و از خودروسازان لوکس آلمانی و بعد ژاپنی عقب افتاد.
لکسوس 28 سال قدمت داره ولی کادیلاک 114 سال. الان فاصله ی این 2 برند رو در بازار جهانی نگاه کنید و ببینید GM چطور از تویوتا عقب افتاده . حتی در زمین خودش.
به امید روز های خوب در دنیای خودرو.
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶این برداشت شماست مجید
در ضمن همون لکسوس 28 ساله با بنز 130 ساله و ایودی و بی ام و 100 ساله هم رقابت داره تازه مثل بی ام و هم نیست که زود به زود مستهلک بشه
Madjid911 GT2
۶ فروردین ۱۳۹۶.
«زود به زود مستهلک بشه»
.
.
.
.
.
خخخخ ???
Madjid
۶ فروردین ۱۳۹۶.
در ضمن بحث من اصلا به مرسدس بنز و آئودی و BMW ربطی نداره.
من اصلا در مورد ماشین آلمانی حرف نمیزنم.
هر بحثی میشه فرمون رو کج میکنی به سمت ماشین های آلمانی سفسطه میکنی. نمیدونم چرا .
رقابت هیچ مشکلی نداره. تسلا هم داره با بزرگان دنیای خودروسازی رقابت میکنه و در بعضی موارد موفقیت های بزرگ و مهمی داشته.
فقط در پرانتز میگم که امسال فروش لکسوس در خاک خود امریکا 2 برابر کادیلاک بوده.
ونوم اف ۵
۷ فروردین ۱۳۹۶مجید جون از تعمیرگاهها بپرس ببین درباره خرابی و هزینه سنگین بی ام و چی میگن از هر جا خودت خواستی بعد انصافا راستشو بیا بگو تو پدال
(ali (CHEVY NOVA
۷ فروردین ۱۳۹۶خوب خنده هم داره دیگه که تو سال 2017 بی ام و محصولاتش اینقدر زود به زود مستهلک میشه
ونوم اف ۵
۷ فروردین ۱۳۹۶شما باید رشد کادیلاک رو ببینی نسبت به اواخر دهه ی نود و داره جایگاه خودش روپیدا میکنه ضمنا فروش نزدیک ۲۰۰ هزار برای برند لوکس عالی هست هر چند که جا برای پیشرفت خیلی بیشتر هم هست ولی همینکه مدلهای ct8 و .. رقیب رولز رویس هستن نشون میده کدی قطعا تا ۲۰۲۰ برمیگرده به اوج
AliASg
۷ فروردین ۱۳۹۶متن آشکارا فروش کم کادیلاکو به سخره گرفته اونوقت دوستمون میگه خاصه ههههه
کوتاه بیا بابا
(ali (CHEVY NOVA
۷ فروردین ۱۳۹۶AliASg
من کوتاه میام زمانی که بعضی ها هم استهلاک بعضی ماشینها رو (بی ام و ) رو قبول کنن
امیر
۶ فروردین ۱۳۹۶خب کادیلاک در رنج بنز بی ام دبلیو وآیودی هست واینا دراروپا وحشتناک میفروشن بالای ششصدهزار جا برای کادیلاک نمیمومه تازه جگوار ولوو الفارومیو هم هست
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶باز حرف بنز و بی ام و رو کشیدید وسط
اصلا کی حرف بنز و بی ام و زد؟؟؟؟؟؟؟
بی ام و و بنز خوب میفروشن خوشا به حالشون
موضوع اینکه کادیلاک و کلا تمام خودروسازان امریکایی هیچ زمان در اروپا حضورگسترده و فعال نداشتن که بخوان به واسطه ی اون به فروش بالا برسن
در امریکا از 1930تا 1976 میلادی کادیلاک رتبه ی 1 فروش ماشین های لوکس امریکا رو در دست داشت اما با شروع دهه ی 80 کادیلاک افول کرد و این افول تا سال 2007 هم ادامه داشت تا اینکه کادیلاک با معرفی مدل cts درسال 2008 خودش رو بالا کشید و همون سال هم ماشین سال مجله موتور ترند شد و الان هم میبینیم که کادیلاک با محصولات متنوع و رقابتی برگشته
در ضمن برای بار 1000 میگم رقیبهای اصلی کادیلاک بیشتر از 75 سال هست که لینکلن و کرایسلر هستن
در قسمتی که قبل عید هم سایت پدال گذاشت در مورد عملکرد جنرال موتورز در سال 2017 نشون داد که کادیلاک افزایش فروش هم داشته که برا من همین مطلب کافی بود که کادیلاک داره مسیر درست رو میره
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶مطلب دیگه ای که در مورد فروش پایین ماشینهای امریکایی در اروپا بوده و هست اینکه از همون دهه های 50 میلادی تا الان هم امریکاییها بخاطر سبک خاص ماشیناشون در اروپا زیاد طرفدار نداشتن که خوب چیز عجیبی هم نبوده چون ماشینهای امریکایی برا جادها و خیابون های عریض امریکا طراحی شده نه خیابونهای تنگ اروپا که فقط ماشینهای جمع و جور بدردش میخوره
موضوع دیگه بنزین بود که در اروپا نرخ بنزین بیشتر از امریکا هست و ماشینهای امریکایی همیشه یا 8 سیلندر بودن یا 6 سیلندر با حجمهای بالا و همچنین مالیات ماشینهای امریکایی در اروپا بسیار بالا هستش
من بازم میگم برا خودروسازان امریکایی مهم ترین بازار فقط امریکا و کانادا هست و چندتا بازار محدود دیگه که با توجه به همین چندتا بازار سالهاست که دارن فروش بالایی رو تجربه میکنن
نوید جهرمی
۷ فروردین ۱۳۹۶علی جون خود کادیلاک میگه برای رقابت با ب ام و و بنز داریم کار میکنیم.از نظر نفوذ در بازار آلمانیا به نظرم حتی از ژاپنیا هم موفق تر بودن. همون مدلایی ک در امریکا میفروشن رو در اروپا و چین و کشورهای آسیایی هم میفروشن(تفاوت از زمین تا آسمون نیس.در حد آپشن و موتور و…) میزان فروششون هم متناسب همه. نه ک فقط بازار امریکا یا فقط اروپا رو داشته باشن.
شخصا آرزوم اینه که کادیلاک رو به حد خودروهای فوق لوکس و برای رقابت با رولرویس و بنتلی مهیا کنن. بخش لوکس و رقابت با بنز و لکسس رو به دست بیویک بسپارن.رده متوسط رو هم با شورولت پر کنن.
برای بخش اسپورت هم اگر مجددا پونتیاک رو بیارن حرف نداره.
کاش جی ام به دوران دهه 50 و 60ش برگرده.
بهزاد
۶ فروردین ۱۳۹۶Ali nova جان در بازار اروپا الان در بازار اروپا فورد فعاله و سال گذشته یک میلیون و چهل هزار دستگاه فروش داشته و آمار سال 2001 این شرکت 1 میلیون و 350 هزار بوده و GM هم با اوپل و واکسهال بسیار فعال بود به طوری که رکورد فروشش در سال 2001 با 1 میلیون و 750 هزار بوده و غیر از اون برند jeep که در حال حاضر بیش از 100 هزار دستگاه فروخته و همراه با رشد هست
و نباید کم کاری برخی برندهارو فراموش کنیم و همه ی بازارها به نوبه ی خودشون دارای ویژگی های خاص هستند.
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶بهزاد جان درسته
ببین داستان فورد تا حدودی فرق داره
فورد بیش تر از 80 سال در استرالیا و اروپا فعال هستش و همینطور جی ام
منظور من محصولاتی هست مثل ایمپالا . کامارو . سابربن و…..که منحصر به بازارهای کانادا و امریکا طراحی شده و اصلا هیچ محبوبتی در اروپا نداره
کرایسلر که اصلا هیچ زمان مثل فورد و جی ام در اروپا فعال نبوده و الان بعد گذشت بیش از 85 سال که از تاسیس کرایسلر میگذره به واسطه ی فیات فعالیتش گسترده تر شده در اروپا
همه ی حرف من اینکه شما از 100 سال پیش تا الان رو برسی کنید در عملکرد خودروسازان امریکایی میبینید که زیاد علاقه ای نداشتن که به اون بازار بیان و بخاطرش محصولی بومی طراحی کنن و در بعضی مواقع چند مدل خاص هم برا اون بازارها طراحی کردن که جزو محصولات اصلیشون نبوده
در ضمن فورد چندین بخش داره در دنیا که معروف ترین هاشون فورد المان . انگلیس و امریکا هست که از دهه ها پیش فعال بودن و محصولاتشون ارتباطی با فورد امریکا نداشته و فقط زیر مجموعه فورد امریکا بودن و هستن
جنرال موتورز هم به واسطه اوپل و واکسهال بود که در اروپا فعالیت داشت که با فروش اونها کاملا از اروپا خارج شد
reza-a
۶ فروردین ۱۳۹۶قسمت اول متن پیشنهاد منطقی هست
Milad.H
۶ فروردین ۱۳۹۶بچه بودیم فامیلم هر بار از تهران می اومد خونمون با کادیلاکش می اومد جلو مدرسه دنبالم. روکش چرم مشکی رو سقف، رنگ بدنه ی قهوه ای سوخته، شیشه های دودی. هر بار ک می اومد بچها جوری نگاه می کردن ک من حس می کردم پولدار ترین ادم دنیام. توش ک مینشستی تمام صندلی هاش برقی بود (واس تنظیم جهت صندلی). ی فندکی سیگار واس هر در. شیشه برقی….. کلام آخر: اون ماشینی بود با طعم 50 ساله که ایران هنوزم نتونسته ب تکنولوژیش برسه
Maserati
۶ فروردین ۱۳۹۶لطفا یکی میتونه بگه که امسال کادیلاک در آمریکا چقدر فروخته
بهزاد
۶ فروردین ۱۳۹۶در سال قبل کادیلاک 170 هزار دستگاه فروخته.
اگر رشد کادیلاک در آمریکا را ببینیم این شرکت فراز و نشیب زیاد داشته.
برای مثال سال 2013 این شرکت 182 هزار دستگاه فروخته بود که از اون موقع روند نزولی طی کرده.
در سالهای خوبش به طور مثال 1986 حدود 304 هزار دستگاه فروخته بود و رقبای اون کم فروغ بودن ولی سال به سال برند کادیلاک بازار داخلی را واگذار کرد.
ali
۶ فروردین ۱۳۹۶من خودم شخصا بنز و بی ام و و آیودی و پورشه رو ول نمیکنم برم کادیلاک بخرم… اروپایی ها که جایه خود دارن.رقبایی آلمانی همه از کادیلاک بهترن و تو امریکا هم از کادیلاک بیشتر فروش میرن !
(ali (CHEVY NOVA
۶ فروردین ۱۳۹۶جناب علی
مشکل اینکه بی ام و استحلاکش بالاست و 24 ساعت کار میکنه و تمام هفته گوشه تعمریگاه هستش
Madjid911 GT2
۶ فروردین ۱۳۹۶استهلاک BMW به هیچ عنوان بالا نیست.
اشتباه میگی.
هزینه ی سرویس و قیمت قطعاتش بالاست.
احسان(احسان سابق)
۶ فروردین ۱۳۹۶این مطلب بیشتر یک شوخی تند و تیز با کادیلاک بوده و نشان از فروش بسیار پایین این خودرو در اروپا داره که البته چیز عجیبی هم نیست. کادیلاک هیچوقت یه برند محبوب توی اروپا نبوده و به این زودی ها محبوب نخواهد شد. یجورایی یه بازار انحصاری برای خودروهای اروپایی هست که نه قوانین اون به نفع شرکت های غیر اروپاییه و نه مصرف کننده های بازار رغبتی برای خرید خودروهای غیر اروپایی دارن.
ونوم اف ۵
۶ فروردین ۱۳۹۶باید جوری رو لوکس های اروپایی تعرفه ببندن که دیگه زیرابی نرن و زرنگ بازی درنیارن
Madjid911 GT2
۶ فروردین ۱۳۹۶آلمان ( و اتحادیه ی اروپا) هم باید روی فورد و محصولات GM تعرفه ببنده.
ونوم اف ۵
۷ فروردین ۱۳۹۶به نظرت اونوقت کدوم ضرر میکنن
Madjid
۷ فروردین ۱۳۹۶فورد و GM .
سياوش
۷ فروردین ۱۳۹۶فکر نمیکنید دیگه این بحث مستهلک بودن ب ام و دیگه خیلى خزو خیل شده؟؟؟
حاضرم قسم بخورم تمام کسانى که میگن ب ام و استهلاکش بالاست حتى یک رو ز هم مالک یه مدل ب ام و نبودن و فقط مثل همیشه دارن شنیده هاىدورو وریاشونو کپى پیست میکنن
ماشین آلمانى داستانش اینجوریه که همونقدر که بهت حال اساسى از هر لحاظ میده توام باید بهش حال بدى
ونوم اف ۵
۷ فروردین ۱۳۹۶منم قسم میخورم تو اصلا مالک امریکایی نبودی تا الان و احتمالا ماشین المانی هم نداری
سياوش
۷ فروردین ۱۳۹۶چرا پست من حذف شد؟؟؟؟
چرا دیگران نظر غیر مربوط دادن نمایش داده شده ولى مال من نه!!!
سياوش
۷ فروردین ۱۳۹۶خدایى خسته نشدید این بحث قدیمیه استهلاک ب ام و رو ادامه میدین فکر کنم دیگه خیلى خزو خیل شده این جمله اونم از زبون کسایى که حتى یک روز هم مالکیت یک مدل از ب ام و رو نداشتن و فقط شنیده های اطرافو کپی پیست میکنن
داستان ماشین آلمانی اینجوریه که همونقدر که از هر لحاظ بهت حال میده باید بهش حال بدى
ghost
۷ فروردین ۱۳۹۶تو اروپا ام کسی کادیلاک نمی خره بعد یه عده اصرار دارن وارد شه :D
(شوخی)
شاهین
۱۴ فروردین ۱۳۹۶چه ربطی به سیزده بدر پارسال داره؟!
یکی سوپر اسپورت خشن و با پرستیج خوشش میاد بعد بره ی ماشین استریت و کوپه بخره؟!!!!!!
اروپایا هم ی چیزیشون میشه ها