دنیای لیموزینها روز به روز شاهد حضور شاسی بلندهای بیشتری است و بنابراین با دیدن کادیلاک XT6 لیموزین اصلاً تعجب نمیکنیم! اما در بین خیل عظیمی از لیموزینها شما چگونه متمایز میشوید؟ البته که با اضافه کردن یک صندوقعقب!
این XT6 لیموزین، طراحی سنتی طویل لیموزینها را با مزیتهای ابعاد یک شاسیبلند و ارتفاع بیشتر از سطح زمین ترکیب کرده و محصول کمپانی S&S است.
خودروی موردبحث که برای یک کمپانی تشییع و خاکسپاری فوتشدهها در اوهایو ساخته شده فضای داخلی زیادی برای مدیریت یک تشییع جنازه لوکس دارد.
XT6 لیموزین سفارشی موردبحث جزو اولین شاسی بلندهایی از این دست بوده هرچند قبلاً کانسپت مایباخ نیز وارد همین بخش از بازار شده بود. البته این خودرو شاید اولین مدل از نوع خود با صندوقعقب باشد چراکه لیموزینهای دیگر اکثراً دارای طراحیهای کوپه مانند هستند؛ اما نام ریاست جمهوری XT6 لیموزین نیز شاید اشارهای به لیموزین واقعی رئیسجمهور آمریکا باشد.
ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که تیم تولید کننده با چالشهای زیادی در اضافه کردن صندوقعقب به XT6 ریاست جمهوری روبرو شدهاند. خودروسازان چندین سال است که صندوقعقب اضافی را به هاچبک های کوچک خود اضافه میکنند تا این خودروها تا حدی باب میل مشتریان آمریکایی باشند. البته این موضوع برای برخی خودروسازان چالشهایی ایجاد میکند که از جمله آنها میتوان به آئودی A3 سدان اشاره کرد.
به هر حال XT6 ریاست جمهوری این مشکل را به گونهای حل کرده است. شاید در نگاه اول ورود و خروج به این خودرو سخت به نظر برسد اما وجود شش درب، سه ردیف صندلی و فضای سر کافی باعث میشود پروسه حضور در این لیموزین آنقدرها هم سخت نباشد.
Navid_bivaN
۱۹ اسفند ۱۳۹۹فکر کردم کار چاینیزاس. ضایع شده.
بهنام
۱۹ اسفند ۱۳۹۹سمی شده?
Porsche
۱۹ اسفند ۱۳۹۹اصلا خوب نشده
مهدی موتور
۱۹ اسفند ۱۳۹۹مگه هونگچی ازش کپی نکرده چرا این ازش کپی کرده?
ایوب
۱۹ اسفند ۱۳۹۹خب این چه فایده ای داره؟ به جاش یه suv سه ردیفه میگیری
خوبی لیموزین اینه که صندلیای ردیف عقب رو به رو هم هستن و میتونی تو ماشین رو در رو بشینی که این نداره
mahan
۱۹ اسفند ۱۳۹۹نه خوب نشده لیموزینش و صندوقش زیاد کوچیکه
در مورد نعشکشش هم بدک نیست راستش کادیلاک همیشه نعشکش های لوکسی می ساخت و تو فیلم پدر خوانده هم یکی قدیمی هاش بود ولی خب چه قایده ادم با گاری بره یا کادیلاک وقتی دیگه مهم نیست
NAVID۰۰۹۸
۱۹ اسفند ۱۳۹۹یه مدت بنزهای استیشن E خودروی بهشت زهرا بود که باب شده بود برخی میگفتند ما که تو زنده بودنمون سوار نشدیم ، حداقل تو مردنمون سوار بشیم حال میکنیم !
به شخصه عاشق خودروهای کشیدهی کوپه یا سدان هستم مثل کادیلاک و لینکلنهای قدیمی اما لیموزین چیه جز اِفراط و تفریط به رخ کشیدن ثروت !
خوبیش اینه که استقبال از ون و لاکچری کردن ونها بیشتر شده و دیگه تعداد مارهای کشیدهی لیموزین همچون قدیم نیست !
ونها و suvها ارزش لاکچری بالاتری دارند !
(( نظر شخصی ، ممنون ))!
T.C.B.K
۱۹ اسفند ۱۳۹۹کادیلاک چی میساختش…..
الان چی میسازه….
عقب این لیموزین به طرز وحشتناکی بد طراحی شده ( مخصوصا قسمت اتصال سقف به صندوق عقب )
کادیلاک هم… کادیلاک های قدیم….
سرزمین آفتاب
۱۹ اسفند ۱۳۹۹این چه کوفتیه
mahan
۱۹ اسفند ۱۳۹۹حرف لیموزین شد جا داره یادی بکنم از مایباخ-بنز ۶۰۰ پولمن ۱۹۶۸ که خودروی محبوب دیکتاتور های جهان سومی و من هستش.یک لیموزین خالص که تاریخ انقضا نداره.ادم یدونه مشکی یا سرمه ای شو داشته باشه دیگه از دنیا چی می خواد
مهدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹یه زره لوکسش نکردن واقعا که افتضاه شده