کادیلاکلینکلن

لینکلن ناویگیتور در برابر کادیلاک اسکالید

اگر به هر دلیلی، دلتان برای شعار “بزرگتر بهتر است” کمپانی های خودروساز آمریکایی تنگ شده است، قطعاً با دانستن این که چندین شرکت آمریکایی در حال ارائه خودروهایی با اندازه های بزرگ و تجهیزات و امکانات یک SUV هستند خوشحال خواهید شد. دو خودروی جدید در این بخش که به تازگی وارد بازار شده اند لینکلن ناویگیتور ۲۰۱۵ و کادیلاک اسکالید ۲۰۱۵ می باشند.

Lincoln Navigator ecoboost
2015 Cadillac Escalade
این دو خودروی SUV بزرگ نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند، از ابعاد داخلی و خارجی مشابه تا طراحی جعبه مانند آن ها، ظرفیت سرنشین معادل هشت نفر و شیوه ساخت سنتی بدنه بر روی قاب آن دو مشابه هم می باشد.
آن ها همچنین تفاوت های قابل توجهی نیز دارند، که شامل آپشن های موتور و سیستم انتقال قدرت و این واقعیت می شود که کادیلاک یک مدل کاملاً جدید بوده، در حالی که لینکلن طراحی دوباره نسل سوم ناویگیتور می باشد که از سال ۲۰۰۷ وارد بازار آمریکا شده است.
همانند مدل های نسل فعلی، هر دو خودرو در دو طول بدنه مختلف عرضه خواهند شد؛ استاندارد (ناویگیتور : ۵۲۶۸ میلی متر / اسکالید ۵۶۴۶ میلی متر) و Extended (ناویگیتور : ۵۶۴۶ میلی متر / اسکالید: ۵۶۹۸ میلی متر).
هر چند کادیلاک از نظر اندازه کمی بزرگتر است، با توجه به اطلاعات خودرو ساز، لینکلن فضای بین صندلی بیشتری در هر سه ردیف در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

فضای بین ردیف های صندلی در مدل های استاندارد:

  • Navigator: 2925 لیتر فضای بار پشت ردیف اول، ۱۵۴۰ لیتر فضای بار پشت ردیف دوم، ۵۱۳ لیتر فضای بار پشت ردیف سوم
  • اسکالید: ۲۶۶۷ لیتر فضای بار پشت ردیف اول، ۱۴۶۱ لیتر فضای بار پشت ردیف دوم، ۴۳۳ لیتر فضای بار پشت ردیف سوم

فضای بین ردیف های صندلی در مدل های Extended:

  • Navigator L: 3630 لیتر فضای بار پشت ردیف اول، ۲۴۴۴ لیتر فضای بار پشت ردیف دوم، ۱۲۰۶ لیتر فضای بار پشت ردیف سوم
  • اسکالید ESV: 3412 لیتر فضای بار پشت ردیف اول، ۲۱۶۶ لیتر فضای بار پشت ردیف دوم، ۱۰۹۶ لیتر فضای بار پشت ردیف سوم
شاید عجیب ترین چیز بین این دو خودرو چیزی است که شما نمی توانید ببینید، موتور و سیستم انتقال قدرت. به عنوان یک مدل جدید، شما از کادیلاک انتظار دارید که موتور مدرن تری را بر روی این خودرو نصب کند، ولی در واقع این گونه نیست.
اسکالید نسل چهارم مجهز به یک موتور هشت سیلندر بزرگ ۶.۲ لیتری می باشد که ۴۲۰ اسب بخار نیرو و ۶۲۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به یک گیربکس شش دنده اتوماتیک متصل شده است (با روش قدیمی شیفتر ستون فرمان) که نیروی موتور را یا به محور عقب، و یا به صورت اختیاری به تمام چرخ ها منتقل می کند.
به نظر می رسد که مسئولان فورد تصمیم گرفته اند که از نظر ظاهری فقط به تغییراتی اندک در طراحی داخلی و خارجی خودرو بسنده کنند، ولی در بخش فنی، آن ها موتور قدیمی ۵.۴ لیتری هشت سیلندر خودرو را با یک موتور مدرن شش سیلندر ۳.۵ لیتری توربوشارژردار EcoBoost جایگزین کرده اند که حداقل 370 اسب بخار نیرو و ۵۸۲ نیوتن متر تولید می کند و توسط یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک نیروی موتور را به صورت اختیاری به یک محور یا تمام چرخ ها منتقل می نماید.
به عنوان گران ترین خودروهای بخش مربوط به خود در خط تولید کادیلاک و لینکلن، هر دو خودرو مجموعه ای از تجهیزات راحتی، امنیتی و سیستم های تکنولوژی محور و امکانات رفاهی را یا به صورت استاندارد و یا آپشن ارائه می نمایند، جزئیات دقیق تر این موضوع زمانی که این خودروها وارد بازار شوند منتشر خواهد شد.
در این مرحله، اطلاعات زیادی در مورد قیمت این خودروها نداریم، اخیراً گزارشی منتشر شده بود که کادیلاک قیمت اولیه خود را برای اسکالید ۲۰۱۵ با افزایشی ۳,۷۲۵ دلاری در مقایسه با اسکالید ۲۰۱۴ به ۷۲,۶۹۰ دلار برای مدل پایه خود رسانده است. هزینه های اضافی و هزینه حمل و نقل نیز در این قیمت گذاری لحاظ شده است. ولی جنرال موتورز هنوز این قیمت گذاری را تأیید نکرده است. لینکلن خبری در مورد قیمت احتمالی ناویگیتور ۲۰۱۵ منتشر نکرده است. به منظور مقایسه، اسکالید ۲۰۱۴ قیمت اولیه ای معادل ۶۸,۹۶۵ دلار دارد، که حدوداً ۱۲,۰۰۰ دلار بیشتر از لینکلن ناویگیتور ۲۰۱۴ می باشد (۵۷,۱۶۰ دلار). اگر چه این موضوع نتوانست جلوی فروش سه برابری اسکالید (۲۲,۵۱۴ دستگاه) در برابر ناویگیتور (۸۶۱۳ دستگاه) را در بازار سال گذشته آمریکا بگیرد.
اسکالید جدید طبق برنامه ریزی ها، بهار امسال وارد بازار آمریکا خواهد شد، در حالی که ناویگیتور ۲۰۱۵ پس از اسکالید و در پاییز ۲۰۱۴ برای فروش عرضه می شود.
اکنون سؤال اصلی این است؛ اگر شما قصد خرید یک SUV بزرگ و لوکس آمریکایی باشید، با دانسته های فعلی خود از این دو خودرو کدام یک از این دو مدل را انتخاب خواهید کرد؟ منتظر نظرات شما در کامنت ها هستیم! [polldaddy poll=7761156]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    انتخاب سخته واقعا
    ولی کادیلاک ابهت خاص خودش و داره
    لینکلن هم معلومه آمریکایی مقتدره !

    1. matin

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      MVM X33

      1. رضا 2272

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (186 ديدگاه)

        طراحی کادیلاک یه سر و گردن بالاتره

      2. moein

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (10 ديدگاه)

        واقعا که! لیفان ایکس 60 رو ول کنم برم ام وی ام بخرم :دی

  2. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    این که دیگه مقایسه نداه کادیلاک به اون نابی ول کنم برم لینکن بی ریخت و بگیرم

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-(پرچم بالاست)-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

  3. زیگما

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    آرش جان شما به جای اینکه منتظر نظرات ما باشید بهتر است کمی بی طرفانه تر مطالب خود را بنویسید و قضاوت نکنید و قضاوت را بر عهده خواننده بگذارید! یک ژورنالیست حرفه ای هیچ وقت به خودش اجازه قضاوت نمی ده. متاسفانه نوشته های شما رو نمی پسندم. از مطلب ناویگیتور گرفته تا مقایسه های جالب و حرفه ای تان!!!

    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      زیگما جان یکم کوتاه بیا،آرش جان یکی از نویسنده های خوب ماست و من همیشه مطالبش رو قبول دارم.

  4. کافر مقدس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    هیچ کدام!

    فقط این اپلی ـه که بک گرانده و پدال دست از سرش بر نمییداره!

    1. زیگما

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      راست میگوید.این اُپِل رو بر دارید یه چیز بهتر بذارید.

  5. توفیقی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    هر دو

    1. جلال

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      سلام
      توفیقی جان هردو کدومه بابا؟
      کادیلاک خیلی قشنگتر و بهتره

  6. زیگما

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    “”شما از کادیلاک انتظار دارید که موتور مدرن تری را بر روی این خودرو نصب کند، ولی در واقع این گونه نیست.””
    این مطلب صحت ندارد. انجین جدید حتی از موتور های دارای توربو مشابه هم مصرف کمتر و حتی قدرت بیشتری دارد!! شاید مدرنیته از نظر نویسنده چیز های دیگری است!! پناه بر خدا…..
    متاسفم….

    1. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      هر دو عالین
      ما که دستمون به هیچ کدوم نمیرسهلی
      حرف اول و اخر و تو این رده اسکالید میزنه

  7. Kurosh

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    به نظرم هر دوشون کیفیت ساخت خوبی دارن…
    امّا با توجه به اینکه لینکلن بیشتر مدل های دولتی ورده بالا رو میزنه؛ انگار یه سر وگردن از رغیبش بالاتره…

  8. محمدرضا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    البته بگم کادیلاک کمی بهتره

    1. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      فکر کنید چه لذتی داره
      با یدونه از اینا بری مسافت:-P

  9. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    من اگه پولشو داشتن یه کادیلاک میخریدم.

    چون از هر نظر بهتر از لینکن بخصوص طراحی با اون چراغ های کشیده اش و از نظر قدرت موتورش و اندازه ی ابعادش
    کادیلاک بهتره.

    لینکن هم بد نیست یکی از نکات مثبت لینکن اینه که مصرفش نسبت به کادیلاک کمه و با این که ابعادش کوچیکه ولی فضای اضافی بین سرنشینان داره.

    و طراحی لینکن خوبه ولی یکم سادگی داره.

  10. [ایمان.فقط آمریکا.فقظ فورد]

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به نظرم لینکن نسل قبلش با ابهت تر بود.پشتش خیلی جالب در نیومده. اما کادیلاک…!خیلی با ابهت شده!خوب طراحی شده.قطعا انتخاب من کادیلاک هست.ولی اگه بخوام بین اسکالید جدید و نویگتن قدیم انتخاب کنم کارم خیلی سختر میشه!

  11. VAHID JINPACHI

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    کادیلاکه واقعا زیباتر و مدرن تره…

    ولی لینکلن طراحی ساده ای داره و در برابر کادیلاک بازنده است…

    زنده باد کادیلاک……

    1. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      من تو فیلمای امریکایی
      و
      کلیپ های ویدیو
      بجز یه بار همیشه
      اسکالید رو دیدم

      1. carbonado aventador

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        دقت کنید . تو فیلم های آمریکایی وقتی می خواهند قدرت نیروی fbi رو نشأن دهند، با یک کادیلاک مشکی أین کار رو میکنند!!!!!!! (Super veloce)

        1. زیگما

          ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          هیچ وقت کادیلاک رو برای ماشین های اف بی آی یا پلیس انتخاب نمی کنند!! اونی که شما میگی تاهو هست!اسکالاد کجا بود؟

        2. towncar

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (33 ديدگاه)

          اونی که شما میگید شورلت کلا کادیلاک تو فیلما نقش ماشین
          رئیس خلافکارا رو بازی میکنه ولینکلن مخصوصا مدل towncar
          نقش خودرو مقامات دولتی و cia بازی میکنه
          ولی شاسی بلند لوکس فقط آمریکایی
          من که طراحی داخلی کادیلاک وخارجی لینکلن رو بیشتر میپسندم

  12. Ehsan

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    این SUV های بزرگ فقط یک چیز کم دارن اون هم یک توالت کوچیک عقب ماشینه

  13. mjh

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تو ایران کادیلاک طبیعتا شناخته شده تر و پرطرفدار تره و خیلیا کادیلاک رو انتخاب میکنن ولی به نظر من تو این مدل لینکن قشنگ تره و لینکن فک کنم شاسی بلنداش بهتر از کادیلاک باشه

    1. Zonda R

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      من از دهه 40 و 50 ایران
      سوال کردم
      همه تقریبا لینکلن رو یه ماشین سنگین و اشرافی میدونن

  14. km

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لینکولن رو خیلی قبول دارم ولی به هیچ وجه نویگیتر حریف اسکلید نمیشه چه از نظر طراحی چه فنی. اسکلید واقعا شیکه بخصوص مدل 2015.

    1. PEUGEOT

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      من کادیلاک رو انتخاب می کنم چون خیلی دوسش دارم.
      P E U G E O T

  15. رامتین

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    کادیلاک شاید با کلاستر باشه ولی لینکن بسیار عظیمه و 4 تن وزن داره. در حد یک مینی باس:)

  16. Zonda R

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    راستی پدال جون
    عکسه اول این صفحه که
    نصف کادیلاک و نصف لینکولنه
    خیلی باحاله

  17. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    اصلا نیازی به مقایسه نداره! معلومه که اسکالید بهتره.
    رقابت واقعی بین اسکالید،LX570 و رنجروور هست!

    1. زیگما

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      حاج آقا سوال. وقتی فروش LX570 از این لینکلن کمتره ،چطور باید در رقابت باشه؟ولی لینکلن که بیشتر می فروشه نباید باشه؟

  18. احسان(احسان سابق)

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    لینکلن بیشتر بدرد پیرمردهایی می خوره که تعصب خیلی شدیدی روی ماشین های امریکایی با طراحی کلاسیک دارن اما کادیلاک با اینکه خیلی بزرگه اما حس اسپرت خیلی خوبی رو داره و جذابه

  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    هر دو عالی هستند .

    من خودم طرفدار بی چون چرای کادیلاکم . ولی به نظر من لینکلن داره فدای

    فروش بیشتر فورد میشه . یعنی فورد توجه ویژه ای به لینکلن نداره . اگر

    بخواد اینجوری پیش بره ، باید قید لینکلن رو بزنه.

    از فورد توقع بیشتری دارم .

    ((( ایران و المان )))..

    1. آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      من خودم کلا با برند لینکلن حال میکنم ولی خدایی اسکالید یه چی دیگست

  20. ESI

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    ما همه جوره قبول داریم جنس فقط امریکائی باشه قیمتم مهم نیست

  21. SAEED

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    کادیلاک ک حرف نداره،شکی درش نیست!!!!ولی لینکلن ناویگیتور هم خوب ظاهر شده!!!!

  22. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    Only Cadillac

  23. امیرقاسمی

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    در متن اصلا درباره وزن خودرواشاره نشد من اگه باشم کادیلاک انتخاب میکنم چون انتخاب پلس امریکا هست
    در اینجاموتور بزگ تر باشه مهم نیست بزگتر وزن بیشتر بجای اینکه خورور بهتر حرکت کنه وزن خودش میکشه یهنی مصرف بیشتر حرکت کمتر

    1. towncar

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      اتخاب پلیس فورد هست

  24. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    پدال میشه یه مقایسه بین فراری و آگرا انجام بدی؟!!

  25. مهسا فقط آلمان و ایتالیا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بنظر من این کادیلاک زشته

    1. SALAR

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      مهسا تقریبا باهات موافقم.

  26. carbonado aventador

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا به کسی برنخوره ، ابهتی که کادیلاک داره ، رولزرویس،بنز و لینکلن نداره!!!!!!

  27. saied

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی خشگلن ! فقط بیش از اندازه بزرگ هستن . البته نظر شخصی بود .

  28. سارا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    اون لولا های بین صندلی های عقب کادیلاک کمر رو نابود نمیکنه آیا ؟

  29. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    شاید

  30. Saied

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    من پولشو داشتم لکسوس lx انتخاب میکردم! در ضمن اگه تشریف بیارین تبریز و این ماشینارو از نزدیک ببینین خودتون متوجه میشین که کادیلاک طراحی پخته تری داره. موفق باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا