کادیلاک

معرفی رسمی کادیلاک اسکالاد 2015

کادیلاک پس از درز اطلاعات درباره مدل اسکالید ۲۰۱۵، سرانجام تصمیم گرفت تا از این خودروی شاسی بلند بزرگ و لوکس خود رسماً پرده برداری کند. طراحی اسکالاد جدید را می‌توان تکامل نسل فعلی آن با گرایش به سمت خودروهای کانسپت اخیر کادیلاک دانست. چراغهای باریک جلو مجهز به لامپهای LED و جلوپنجره مشبک با نوارهای کرومی پهن و برجسته، تزئینات کرومی و خطوط تر و تمیز روی درب موتور و بدنه و چرخهای ۲۰ اینچی آلیاژی (۲۲ اینچی اختیاری) از تغییراتی ست که در همان ابتدا جلب توجه می‌کنند.

2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
تغییرات در داخل کابین اما گسترده‌ترند. در اینجا ما با مواد به مراتب با کیفیت‌تر و با طراحی مدرن‌تری مواجه ایم. یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، نقطه عطف مجموعه ابزارهای داشبورد است. یک سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز در دل این مجموعه گنجانده شده است. محیط داخلی با استفاده از چوب و چرم روشن و تمیز، حال و هوای بهتری دارد. صندلیهای جلو مجهز به گرم و سرد کننده داخلی هستند. در حالی که صندلیهای ردیف دوم تاشو و تنها گرم شو می‌باشند. سرنشینان عقب می‌توانند برای سرگرمی از یک صفحه نمایش ۹ اینچ دیجیتال (به طور سفارشی دو صفحه ۹ اینچی) استفاده کنند. عایق بندی بسیار خوب کابین نیز باعث شده تا به مراتب سر و صدای کمتری در داخل اتاق شنیده شود. در بخش فنی استفاده از یک شاسی قوی‌تر باعث هندلینگ بهتر شده است. استفاده از سیستم کمکی فرمان برقی و کنترل سواری مغناطیسی در کنار یک قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، ترمزهای دیسکی در چهار چرخ و سیستم کنترل پایداری خودرو نیز ویژگیهای دیگر اسکالاد جدید می‌باشند. برای تأمین بهتر ایمنی در تصادفات، کیسه هوای بین صندلیهای وسط برای جلوگیری از پرتاب سرنشین میانی عقب، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک، سیستم جلوگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از لاین، ترمزهای جلو و عقب خودکار و میزان سفتی و کشیدگی خودکار کمربندهای ایمنی در این ماشین منظور گردیده‌اند.
2015 Cadillac Escalade interior
۲۰۱۵ Cadillac Escalade interior
در بخش پیشرانه، اسکالاد همچنان از یک موتور غول پیکر آمریکایی اصل بهره می‌برد. این موتور V8 EcoTec3 با حجم ۶.۲ لیتر، قادر است ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو به چرخ‌ها (چهار چرخ اختیاری) نیز از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک صورت می‌پذیرد. کادیلاک اسکالاد ۲۰۱۵ از بهار سال آینده روی خط تولید خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. DroidCT

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    خیلی زیبا و با اصالت هست مخصوصا جلوپنجره و چراغهای جلو.ولی یه چیز تو ذوق میزنه اونم دنده پشت فرمونه!

    1. علی

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خوب این نوع دسته دنده استاندار آمریکاست و اصلا قشنگیش تو همینه. امریکایی سوارا از همین خوشششون میاد . تازه منطقیم هست. چه نیازی داره که فضای کنسول میانی بیخودی اشغال بشه؟؟؟ میزاری پشت فرمون جاتم بیشتر . خیلی از ماشینای جدیدم شیفتر تعویض دنده رو گذاشتن پشت فرمون…..

  2. bl4ckd0om

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    کلا عشقست ماشین آمریکایی
    هیچ حرفی به جز اینکه زیباست نمیشه زد
    دمت گرم آمریکا دمت گرم کادیلاک

  3. محسن.د

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    خیلی با ابهته. بنظر منم اون دسته دنده،یکم کارو خراب کرده. فک کنم درمورد حذف خوشه ها پشیمون شدن :-)

  4. slr722

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    دم اون کسی که طراحی داشبرد کرده گرم…

    کارش عالیه عالی…

  5. slr722

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    ولی چرا دنده انقدر دنده (…) کار کرده…

  6. hoseyn

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    این جاست که شاعر میگه:
    من تورو میخوام !تورو میخوام! اونارو نمیخوام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    فابل توجه دوستان اینکه suv های آمریکائی از قدیم و برای احساس حالت آفرود بیشتر از دنده بلندتر استفاده میکنند و البته خیلی هم خوشدسته خودم یه فورد f-150 داشتم که به صورت سفارشی از دنده بلندتر استفاده میکردم

  8. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بعد از ورشکستگی سال 2008 جنرال موتورز این شرکت واقعا سرمایه گذاری خوبی رو برای طراحی ماشیناش انجام داده.جلوپنجره بزرگ و چراغای کشیده جلوی ماشینای جدید کادیلاک جذابیت زیادی رو به این ماشینا میده.طراحی داخلی ماشین هم که خوش رنگ و لعاب درومده.خیلی فوقوالعادس

  9. mehran911

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2114 ديدگاه)

    قیافش و تودوزیش قشنگه ولی فکر نکنم با این نسبت فاصله ی محور ها هندلینگ خوبی داشته باشه

  10. مسعود

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    وحشتناکه

    1. علی

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      شما به چی میگید خوب یا عالی؟؟؟

  11. مرتضی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    امریکاییها تو طراحی هم اسراف کارند!!! نمیدونم چرا فکر میکنند یغور بودن الزاما هیبت میاره و برتری میاره همیشه داشبوردهای گنده کاپوت گنده و …. بیرونش جلوش عین اسکلت می مونه!!! پشتش هم به زشتی مدلهای چهل سال پیش هستش!! ولی بازار امریکا اینقدر بزرگ هست که فروش کنه!! ولی متعجبم از شرکتی که ورشکستست و مثل ایران پول دولت رو ریختن حسابش که بمونه ولی باز طراحیش اینطوریه!!!

    1. علی

      ۱۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      برای راحتی ایمنی و زیبایی بیشتر….. این معیارها و استانداردهای طراحی امریکایی اصل…. خوب بودن و عالی بودن چیزی که ذات بشری دنبالش… به نظر شما ماشین های ریز میزه کوچیک کم مصرف نا ایمن خوب یا ماشینای امریکایی؟؟ اگر اینجوره چرا اینهمه طرفدار داره و میخرنش؟ چرا تویوتا هم سعی میکنه تواین بازار وارد شه؟(تویوتا لندکروز) چرا بنز و ب ام و و آئودی هم شبیه کشتیای امریکایی ماشین میسازن؟(اس کلاس و سری هفت و آ هفت )

  12. حامد MASERATI GT

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    به این میگن شاسی بلند واقعا سفر با این هرکولا کیف میده نه x33 زباله

  13. امین

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    به نظرم خیلی زیباست مخصوصا مواد داخلش خیلی با کیفیتن…..
    نور پردازی داخلش هم ارامش بخشه….
    ام بنظرم اگه شب تنها تو خیابون باشی و از پشت به این نگاه کنی خیلی وحشتناکه!!!
    اما به هر حال ماشین خاصی هستش….
    راستی مسیح عوض نشده؟!!!

  14. FLEETWOOD

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (274 ديدگاه)

    دمشون گرم از هر لحاظ خوبه ، و واقعا نسبت به همه SUV های فول سایز مثل آرمادا و لندکروز ،بهتر و سر تر هستش ولی ای کاش بهینه سازی بیشتری روی موتورش انجام میدادند، نسل قبل 407 اسب و این 420 اسب ، هر چند همین الانم غولیه واسه خودش

  15. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    در جواب به دوست عزیزم مرتضی میتونم بگم که طراحی های حجیم و البته جادار و جاگیر داخلی و خارجی خودرو های آمریکایی نسبت به فیزیک بدنی افراد آمریکائی بسیار مناسب هست. و به گمانم شما در حال مقایسه با فیزیک بدنی افراد ایرانی هستید.

  16. km

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    بی نظیره!! به نظرم طراحی این هیولا به روز شده

  17. مرتضی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    نه سینا جان من خودمم به لطف بدنسازی در سن پایین هنوز جثه بزرگی دارم اما این دلیل نمیشه اینطور طراحی شه خوب صندلی بزرگتر بسازند و راحت تر داشبورد چرا اینقدر بزرگه از قدیم هم همینطور بوده خوب عاشقان خودش رو هم داره ولی اگه حسنی داشت اروپایی ها بزرگترین داشبوردها رو میساختند میدونستی تا سالها بحث بحث اندازه کیسه هوابود اروپایی ها (مرسدس بنز) اومد اعلام کرد بزرگی کیسه هوا خودش اسیب زنندست چیزی که در ماشین های امریکایی کاملا عادیه فکر میکردند هر چی بزرگتر باشه کیسه هوا ایمنیش بیشتره!!!!! البته نمیدونم شاید شما منو با یه مرتضی دیگه اشتباه گرفتی:D ولی به هر حال امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

  18. محمد حسین

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    انقدر از این ماشینای suv که صندلی های عقبشون از هم جداس خوشم میاد.

  19. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    دیگه اونا پیشرفت و تکامل زیادی تو خودرو داشتن اما ما هنوز داریم پیکان وانت میسازیم
    تازه! سمند شاسی بلند هم که دیگه نور علی نور بود !!! D:

  20. feri

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین امریکایی التماس میکنه نگاش کنی

  21. رضا 2272

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    عاشقش شدم :| کیفیت ساختش بی نظیره.
    آدم دلش نمیاد رو این صندلیا بشینه :|

  22. carbonado aventador

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    کادیلاک!!!!عجب اسمی!!!!طراحی داخلی و خارجی ماشین عالیه این قدر ایراد نگیرید . آمریکایی ها هیکل بزرگی دارند مثل من . برای من نشستن پشت فرمون پژو 206 و سمند و زانتیا و ….سخته . به همین دلیل می فهمم چرا این قدر بزرگ طراحی می کنند . به نظر من هرچه بزرگتر بهتر!!!!

  23. مجید

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (114 ديدگاه)

    خیلی زیباست . البته به نظرم جلو داشبورد کمی شبیه سانتافه 2013 هست البته شاید اون شبیه این باشه.

  24. مهدی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    ترو خدا نیگاش کن اصالت .تکنولوژی. هیبت. ول ل ل ل ل لی امریکا بده بده بد.

  25. مهدی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    درسته که مزسدس بنز جی ال رو ترجیح میدم بخاطر اینکه زیباتر و قدرتمندتر هست وبهترین آفرودر سال هم انتخاب شده ولی واقعا این کادیلاک هم عالیه. به این ماشینها تو آمریکا آپارتمان متحرک میگن!!

  26. jalal

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    ماشین بسیار عالی و خوب ولی کاش که رو قیافه ی عقبش یه خورده بیشتر کار میکردن.

  27. امیر اتابک

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    عشق میدونید چیه؟
    یعنی این

  28. amin

    ۱۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    همه چیش عالیه ولی کاش موترش هیبریدی بود 6.2 لیتر!!! فکر کنم باکش 150 لیتری
    البته کادیلاک بعد یه مدت هیبریدیشم میده بیرون ولی الان دیگه دور و زمونه اینقدر بنزین سوزوندن نیست

  29. milad

    ۱۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    دیگه ایراد گرفتن از این سفینه با ابهت نامردیه

  30. JDM eat sleep

    ۱۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    پس محافظه کاری گذاشته کنار ،امریکایی بازا شاید بتونا حالابهش افتخار کنن من بودم infiniti QX میخریدم ب هزار دلیل
    Only Japanese car
    I LOVE JDM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا