کادیلاک پس از درز اطلاعات درباره مدل اسکالید ۲۰۱۵، سرانجام تصمیم گرفت تا از این خودروی شاسی بلند بزرگ و لوکس خود رسماً پرده برداری کند. طراحی اسکالاد جدید را میتوان تکامل نسل فعلی آن با گرایش به سمت خودروهای کانسپت اخیر کادیلاک دانست. چراغهای باریک جلو مجهز به لامپهای LED و جلوپنجره مشبک با نوارهای کرومی پهن و برجسته، تزئینات کرومی و خطوط تر و تمیز روی درب موتور و بدنه و چرخهای ۲۰ اینچی آلیاژی (۲۲ اینچی اختیاری) از تغییراتی ست که در همان ابتدا جلب توجه میکنند.
تغییرات در داخل کابین اما گستردهترند. در اینجا ما با مواد به مراتب با کیفیتتر و با طراحی مدرنتری مواجه ایم. یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، نقطه عطف مجموعه ابزارهای داشبورد است. یک سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز در دل این مجموعه گنجانده شده است. محیط داخلی با استفاده از چوب و چرم روشن و تمیز، حال و هوای بهتری دارد. صندلیهای جلو مجهز به گرم و سرد کننده داخلی هستند. در حالی که صندلیهای ردیف دوم تاشو و تنها گرم شو میباشند. سرنشینان عقب میتوانند برای سرگرمی از یک صفحه نمایش ۹ اینچ دیجیتال (به طور سفارشی دو صفحه ۹ اینچی) استفاده کنند. عایق بندی بسیار خوب کابین نیز باعث شده تا به مراتب سر و صدای کمتری در داخل اتاق شنیده شود.۴۵ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
DroidCT
۱۶ مهر ۱۳۹۲خیلی زیبا و با اصالت هست مخصوصا جلوپنجره و چراغهای جلو.ولی یه چیز تو ذوق میزنه اونم دنده پشت فرمونه!
علی
۱۸ آبان ۱۳۹۲خوب این نوع دسته دنده استاندار آمریکاست و اصلا قشنگیش تو همینه. امریکایی سوارا از همین خوشششون میاد . تازه منطقیم هست. چه نیازی داره که فضای کنسول میانی بیخودی اشغال بشه؟؟؟ میزاری پشت فرمون جاتم بیشتر . خیلی از ماشینای جدیدم شیفتر تعویض دنده رو گذاشتن پشت فرمون…..
bl4ckd0om
۱۶ مهر ۱۳۹۲کلا عشقست ماشین آمریکایی
هیچ حرفی به جز اینکه زیباست نمیشه زد
دمت گرم آمریکا دمت گرم کادیلاک
محسن.د
۱۶ مهر ۱۳۹۲خیلی با ابهته. بنظر منم اون دسته دنده،یکم کارو خراب کرده. فک کنم درمورد حذف خوشه ها پشیمون شدن :-)
slr722
۱۶ مهر ۱۳۹۲دم اون کسی که طراحی داشبرد کرده گرم…
کارش عالیه عالی…
slr722
۱۶ مهر ۱۳۹۲ولی چرا دنده انقدر دنده (…) کار کرده…
hoseyn
۱۶ مهر ۱۳۹۲این جاست که شاعر میگه:
من تورو میخوام !تورو میخوام! اونارو نمیخوام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۲فابل توجه دوستان اینکه suv های آمریکائی از قدیم و برای احساس حالت آفرود بیشتر از دنده بلندتر استفاده میکنند و البته خیلی هم خوشدسته خودم یه فورد f-150 داشتم که به صورت سفارشی از دنده بلندتر استفاده میکردم
احسان(احسان سابق)
۱۶ مهر ۱۳۹۲بعد از ورشکستگی سال 2008 جنرال موتورز این شرکت واقعا سرمایه گذاری خوبی رو برای طراحی ماشیناش انجام داده.جلوپنجره بزرگ و چراغای کشیده جلوی ماشینای جدید کادیلاک جذابیت زیادی رو به این ماشینا میده.طراحی داخلی ماشین هم که خوش رنگ و لعاب درومده.خیلی فوقوالعادس
mehran911
۱۶ مهر ۱۳۹۲قیافش و تودوزیش قشنگه ولی فکر نکنم با این نسبت فاصله ی محور ها هندلینگ خوبی داشته باشه
مسعود
۱۶ مهر ۱۳۹۲وحشتناکه
علی
۱۸ آبان ۱۳۹۲شما به چی میگید خوب یا عالی؟؟؟
مرتضی
۱۶ مهر ۱۳۹۲امریکاییها تو طراحی هم اسراف کارند!!! نمیدونم چرا فکر میکنند یغور بودن الزاما هیبت میاره و برتری میاره همیشه داشبوردهای گنده کاپوت گنده و …. بیرونش جلوش عین اسکلت می مونه!!! پشتش هم به زشتی مدلهای چهل سال پیش هستش!! ولی بازار امریکا اینقدر بزرگ هست که فروش کنه!! ولی متعجبم از شرکتی که ورشکستست و مثل ایران پول دولت رو ریختن حسابش که بمونه ولی باز طراحیش اینطوریه!!!
علی
۱۸ آبان ۱۳۹۲برای راحتی ایمنی و زیبایی بیشتر….. این معیارها و استانداردهای طراحی امریکایی اصل…. خوب بودن و عالی بودن چیزی که ذات بشری دنبالش… به نظر شما ماشین های ریز میزه کوچیک کم مصرف نا ایمن خوب یا ماشینای امریکایی؟؟ اگر اینجوره چرا اینهمه طرفدار داره و میخرنش؟ چرا تویوتا هم سعی میکنه تواین بازار وارد شه؟(تویوتا لندکروز) چرا بنز و ب ام و و آئودی هم شبیه کشتیای امریکایی ماشین میسازن؟(اس کلاس و سری هفت و آ هفت )
حامد MASERATI GT
۱۶ مهر ۱۳۹۲به این میگن شاسی بلند واقعا سفر با این هرکولا کیف میده نه x33 زباله
امین
۱۶ مهر ۱۳۹۲به نظرم خیلی زیباست مخصوصا مواد داخلش خیلی با کیفیتن…..
نور پردازی داخلش هم ارامش بخشه….
ام بنظرم اگه شب تنها تو خیابون باشی و از پشت به این نگاه کنی خیلی وحشتناکه!!!
اما به هر حال ماشین خاصی هستش….
راستی مسیح عوض نشده؟!!!
FLEETWOOD
۱۶ مهر ۱۳۹۲دمشون گرم از هر لحاظ خوبه ، و واقعا نسبت به همه SUV های فول سایز مثل آرمادا و لندکروز ،بهتر و سر تر هستش ولی ای کاش بهینه سازی بیشتری روی موتورش انجام میدادند، نسل قبل 407 اسب و این 420 اسب ، هر چند همین الانم غولیه واسه خودش
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۲در جواب به دوست عزیزم مرتضی میتونم بگم که طراحی های حجیم و البته جادار و جاگیر داخلی و خارجی خودرو های آمریکایی نسبت به فیزیک بدنی افراد آمریکائی بسیار مناسب هست. و به گمانم شما در حال مقایسه با فیزیک بدنی افراد ایرانی هستید.
km
۱۶ مهر ۱۳۹۲بی نظیره!! به نظرم طراحی این هیولا به روز شده
مرتضی
۱۶ مهر ۱۳۹۲نه سینا جان من خودمم به لطف بدنسازی در سن پایین هنوز جثه بزرگی دارم اما این دلیل نمیشه اینطور طراحی شه خوب صندلی بزرگتر بسازند و راحت تر داشبورد چرا اینقدر بزرگه از قدیم هم همینطور بوده خوب عاشقان خودش رو هم داره ولی اگه حسنی داشت اروپایی ها بزرگترین داشبوردها رو میساختند میدونستی تا سالها بحث بحث اندازه کیسه هوابود اروپایی ها (مرسدس بنز) اومد اعلام کرد بزرگی کیسه هوا خودش اسیب زنندست چیزی که در ماشین های امریکایی کاملا عادیه فکر میکردند هر چی بزرگتر باشه کیسه هوا ایمنیش بیشتره!!!!! البته نمیدونم شاید شما منو با یه مرتضی دیگه اشتباه گرفتی:D ولی به هر حال امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
محمد حسین
۱۶ مهر ۱۳۹۲انقدر از این ماشینای suv که صندلی های عقبشون از هم جداس خوشم میاد.
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۲دیگه اونا پیشرفت و تکامل زیادی تو خودرو داشتن اما ما هنوز داریم پیکان وانت میسازیم
تازه! سمند شاسی بلند هم که دیگه نور علی نور بود !!! D:
feri
۱۶ مهر ۱۳۹۲ماشین امریکایی التماس میکنه نگاش کنی
رضا 2272
۱۶ مهر ۱۳۹۲عاشقش شدم :| کیفیت ساختش بی نظیره.
آدم دلش نمیاد رو این صندلیا بشینه :|
carbonado aventador
۱۶ مهر ۱۳۹۲کادیلاک!!!!عجب اسمی!!!!طراحی داخلی و خارجی ماشین عالیه این قدر ایراد نگیرید . آمریکایی ها هیکل بزرگی دارند مثل من . برای من نشستن پشت فرمون پژو 206 و سمند و زانتیا و ….سخته . به همین دلیل می فهمم چرا این قدر بزرگ طراحی می کنند . به نظر من هرچه بزرگتر بهتر!!!!
مجید
۱۶ مهر ۱۳۹۲خیلی زیباست . البته به نظرم جلو داشبورد کمی شبیه سانتافه 2013 هست البته شاید اون شبیه این باشه.
مهدی
۱۶ مهر ۱۳۹۲ترو خدا نیگاش کن اصالت .تکنولوژی. هیبت. ول ل ل ل ل لی امریکا بده بده بد.
مهدی
۱۶ مهر ۱۳۹۲درسته که مزسدس بنز جی ال رو ترجیح میدم بخاطر اینکه زیباتر و قدرتمندتر هست وبهترین آفرودر سال هم انتخاب شده ولی واقعا این کادیلاک هم عالیه. به این ماشینها تو آمریکا آپارتمان متحرک میگن!!
jalal
۱۶ مهر ۱۳۹۲ماشین بسیار عالی و خوب ولی کاش که رو قیافه ی عقبش یه خورده بیشتر کار میکردن.
امیر اتابک
۱۶ مهر ۱۳۹۲عشق میدونید چیه؟
یعنی این
amin
۱۷ مهر ۱۳۹۲همه چیش عالیه ولی کاش موترش هیبریدی بود 6.2 لیتر!!! فکر کنم باکش 150 لیتری
البته کادیلاک بعد یه مدت هیبریدیشم میده بیرون ولی الان دیگه دور و زمونه اینقدر بنزین سوزوندن نیست
milad
۱۷ مهر ۱۳۹۲دیگه ایراد گرفتن از این سفینه با ابهت نامردیه
JDM eat sleep
۱۷ مهر ۱۳۹۲پس محافظه کاری گذاشته کنار ،امریکایی بازا شاید بتونا حالابهش افتخار کنن من بودم infiniti QX میخریدم ب هزار دلیل
Only Japanese car
I LOVE JDM