چهارده سال از آخرین زمانی که کادیلاک پروتوتایپی مسابقهای را معرفی کرد میگذرد؛ اما هماکنون این لوکس ساز آمریکایی با پروتوتایپ مسابقهای جدیدی بازگشته است.
این پروتوتایپ که نام عجیب DPi-V.R را به خود گرفته بر مبنای استانداردهای بینالمللی پروتوتایپ دیتونای جدید ساخته شده و سال آینده در کلاس پروتوتایپ قهرمانی IMSA مسابقه خواهد داد.
رئیس IMSA اسکات آترتون میگوید:
همهی ما از اینکه میبینیم کادیلاک، یکی از قابلاحترامترین خودروسازان دنیا رسماً به مسابقات پروتوتایپ میآید بسیار خوشحالیم. این دقیقاً نوعی از برنامهای است که من سال قبل و در هنگام اعلام کانسپت بینالمللی دیتونا در ذهنم داشتم.
Dpi-V.R تنها در چند هفته و برای اولین تست در دیتونا معرفی خواهد شد. یک ماه بعد سه نمونه از این خودرو برای حضور در رویداد رولکس ۲۴ آماده خواهند شد. این خودروها باید از پس مزدا و نیسان بربیایند، دو شرکتی که پروتوتایپ هایی را بر اساس قوانین Dpi جدید توسعه دادهاند.
مجید
۱۴ آذر ۱۳۹۵عالیه!
امیدوارم این پایه گذار مدل های جدید و حضور در مسابقات بیشتر باشه.
مرسی کادیلاک!
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ آذر ۱۳۹۵ممنون کادیلاک
ممنون از اصالتی که 100 ساله حفظ کردی
ممنون از اینکه فلیت وود 1958 رو ساختی
ممنون از اینکه اعتبار خودروسازی امریکایی
بخاطر این مدل زیبای مسابقه ای و خریدن موتور 8 سیلندر 305 برا ماشینم که 2 سال طول کشید میخوام کمی در مورد این موتور صحبت کنم
موتور 305 شورولتی که من خریدم در واقع بیسش با موتور 350 و 400 شوی یکی هستش و از 1976 تولیدش شروع و تا سال 2002 تولیدش متوقف شد
این موتور با کاربرات 2 و 4 دهنه راچستر عرضه میشده و قدرتش از130 شروع و تا 250 اسب بخار میرسه
این موتور رو خیلی از محصولات جی ام نصب شده از کامارو تا نوا و کاپریس و بقیه
حجم این موتور 5 لیتر هستش و از موتور350 سرعتی تره
350 یه موتوری با گشتاور بالا و305 موتوری با دور بالاست
موتوری رو که من خریدم مربوط به کاپریس کلاسیک 85 هستش و حدود 145 اسب قدرت و بیش از 300 نیوتن متر گشتاور داه
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ آذر ۱۳۹۵ممنون کادیلاک
ممنون از اصالتی که 100 ساله حفظ کردی
ممنون از اینکه فلیت وود 1958 رو ساختی
ممنون از اینکه اعتبار خودروسازی امریکایی
بخاطر این مدل زیبای مسابقه ای و خریدن موتور 8 سیلندر 305 برا ماشینم که 2 سال طول کشید میخوام کمی در مورد این موتور صحبت کنم
موتور 305 شورولتی که من خریدم در واقع بیسش با موتور 350 و 400 شوی یکی هستش و از 1976 تولیدش شروع و تا سال 2002 تولیدش متوقف شد
این موتور با کاربرات 2 و 4 دهنه راچستر عرضه میشده و قدرتش از130 شروع و تا 250 اسب بخار میرسه
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ آذر ۱۳۹۵این موتور رو خیلی از محصولات جی ام نصب شده از کامارو تا نوا و کاپریس و بقیه
حجم این موتور 5 لیتر هستش و از موتور350 سرعتی تره
350 یه موتوری با گشتاور بالا و305 موتوری با دور بالاست
موتوری رو که من خریدم مربوط به کاپریس کلاسیک 85 هستش و حدود 145 اسب قدرت و بیش از 300 نیوتن متر گشتاور داه
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ آذر ۱۳۹۵دوستان قسمت اول کامنت من هنوز چاپ نشده ولی قسمت دومش چاپ شده
داشتم در کورد موتور 305 شورولت میگفتم باید تا 1 ساعت دیگه قسمت اولش بیاد
الان فقط قسمت دومش چاپ شده شرمندتونم
ونوم
۱۴ آذر ۱۳۹۵علی داداش تبریک خصوصی گفتم بهت شیرینی که قولشو دادی یادت نره
(ali (CHEVY NOVA
۱۵ آذر ۱۳۹۵ونوم جون ببینمت شیرینی هم میدم بهت
احمد باقری
۱۴ آذر ۱۳۹۵بسیار عالی میشه.
ونوم
۱۴ آذر ۱۳۹۵شاهین جان اگه امکانش هست درباره ی قدرتش و بیشترین سرعتشم مطلب بنویس خیلی سرحال اومدم
فرشاد سجادیان
۱۵ آذر ۱۳۹۵چه عجب کادیلاک جان! دیر اومدی اما امیدوارم با قدرت جلو بری. . .
کادیلاک و فورد از نظر من، اعتبار و آبروی صنعت خودروسازی آمریکا هستن.
Shahin uscars
۱۵ آذر ۱۳۹۵مثله همیشه عالی… کلی کیف میکنم میبینم امریکا انقد قدرتمند برگشته??????????????