بی ام وکادیلاکمرسدس بنز

مقایسهٔ کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با ب‌ام‌و M5 و مرسدس E63

قوی‌ترین کادیلاک تاریخ در برابر سدان‌های افسانه‌ای آلمانی

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ جدید آخرین مدل V بنزینی محسوب می‌شود اما با برخورداری از قدرت فراوان و گیربکس دستی استاندارد، خداحافظی باشکوهی با پیشرانهٔ درون‌سوز خواهد داشت. بلک‌وینگ جدید با یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ که ۶۷۰ اسب بخار قدرت از آن بیرون می‌آید، انتخاب جذابی در برابر سوپرسدان‌های مرسدس و ب‌ام‌و محسوب می‌شود. کادیلاک در این خودرو ترکیبی عالی از تجمل و فرمول پرقدرت ماسل کارهای آمریکایی را ارائه کرده و به همین دلیل بد نیست ببینیم در برابر رقبای اصلی خود یعنی ب‌ام‌و M5 و مرسدس E63 AMG چگونه خواهد بود.

قوای محرکه

زیر کاپوت کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آشنای جنرال موتورز قرار گرفته که ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود اما امکان سفارش یک نمونهٔ ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک هم وجود دارد. رقبای آلمانی اما هردو از موتورهای V8 توئین توربو استفاده می‌کنند که حجم این موتور در مرسدس ۴ لیتر و در ب‌ام‌و ۴.۴ لیتر است. در نسخهٔ پایهٔ E63، پیشرانهٔ مرسدس ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما نسخهٔ اصلی، مدل E63 S با ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور است.

پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری ب‌ام‌و نیز در M5 پایه ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما نسخهٔ کامپتیشن کمی قوی‌تر بوده و ۶۲۵ اسب بخار قدرت را زیر کاپوت خود پنهان کرده است. ب‌ام‌و همچنین به‌تازگی مدل M5 CS را هم با ۶۳۵ اسب بخار قدرت معرفی کرده اما گشتاور آن تغییری نکرده و همچنان همان ۷۵۰ نیوتن متر است. نیروی پیشرانهٔ M5 توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود درحالی‌که در مرسدس این کار توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. در این سدان‌های آلمانی برخلاف کادیلاک خبری از گیربکس دستی نیست.

شتاب

کادیلاک می‌گوید CT5-V بلک‌وینگ در صورت تجهیز به گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی، ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این در حالی است سدان قبلی CTS-V در آزمایش کارانددرایور شتاب ۳.۵ ثانیه را به ثبت رساند که این یعنی CT5-V در آزمایش‌های واقعی قطعاً سریع‌تر از عدد اعلامی کادیلاک خواهد بود. همین موضوع در مورد سدان‌های آلمانی هم صادق است زیرا هم مرسدس و هم ب‌ام‌و برای E63 و M5 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۳.۳ ثانیه را اعلام کرده‌اند اما این سوپرسدان‌ها در آزمایش‌ها بسیار سریع‌تر بوده و هردو شتاب ۲.۹ ثانیه‌ای را در کارنامهٔ خود دارند؛ بنابراین، CT5-V محرک عقب هرچقدر هم که سریع‌تر از عدد اعلامی کادیلاک باشد بازهم نخواهد توانست در شتاب به رقبای ژرمن خود برسد.

شاسی، تعلیق، ترمز

CT5-V بلک‌وینگ به جدیدترین نسخه از کمک‌فنرهای مغناطیسی کادیلاک به همراه دیفرانسیل عقب لغزش محدود الکترونیکی مجهز است درحالی‌که M5 هم از کمک‌فنرهای تطبیقی و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی سود می‌برد. در همین حال، E63 به سیستم تعلیق بادی مجهز است. وظیفهٔ متوقف کردن بلک‌وینگ بر عهدهٔ کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب با دیسک‌های ۱۵.۷ اینچی است که بزرگ‌ترین دیسک‌های ترمز در تاریخ کادیلاک محسوب می‌شوند. ترمزهای جلوی M5 هم دارای کالیپرهای شش پیستونه و دیسک‌های خنک شونده هستند درحالی‌که برای هر سه خودرو ترمزهای کربن سرامیکی نیز قابل سفارش است. کادیلاک و ب‌ام‌و به‌صورت استاندارد روی رینگ‌های ۱۹ اینچی قرار می‌گیرند اما رینگ‌های استاندارد مرسدس ۲۰ اینچی هستند.

ابعاد

CT5-V با ۴,۹۲۲ میلی‌متر طول، کوچک‌ترین سوپرسدان این جمع محسوب می‌شود اما در ارتفاع با E63 برابر است. در همین حال، E63 کمترین فاصلهٔ محوری را دارد اما با ۱,۹۰۷ میلی‌متر پهنا، عریض‌ترین خودروی این مقایسه به‌حساب می‌آید و طول آن با M5 یکسان است.

داخل

برای کابین CT5-V بلک‌وینگ سه سطح مختلف شامل پایه، میانی و بالایی قابل سفارش خواهد بود که در نسخهٔ پایه به‌صورت استاندارد به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی با تنظیمات پرفورمنس، نمایشگر ۱۰ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی، تریم فیبر کربنی و سیستم صوتی AKG با ۱۴ بلندگو مجهز است. صندلی‌های فیبر کربنی با گرم‌کن، تهویه و ماساژور هم یکی از آپشن‌های قابل سفارش برای این کادیلاک قدرتمند هستند. از سوی دیگر، M5 و E63 نیز هردو از تریم فیبر کربنی، صفحه آمپر دیجیتالی و ماساژور صندلی‌ها برخوردار هستند.

قیمت

یکی از برتری‌های کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ نسبت به رقبای ژرمن خود در قیمت است زیرا قیمت این سوپرسدان آمریکایی که از ۸۵ هزار دلار آغاز می‌شود، به میزان قابل‌توجهی از دو رقیب آلمانی کمتر است. برای مقایسه، قیمت مرسدس E63 S از ۱۰۸,۵۵۰ دلار شروع می‌شود که حدود ۲۳ هزار دلار از کادیلاک بیشتر است. شروع قیمت M5 استاندارد نیز از ۱۰۴,۴۹۵ دلار است درحالی‌که این رقم در نسخهٔ کامپتیشن به ۱۱۲ هزار دلار و در M5 CS به ۱۴۲ هزار دلار می‌رسد.

مشخصات فنی

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

ب‌ام‌و M5 کامپتیشن

مرسدس E63 S AMG

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۶۷۰ اسب بخار ۶۲۵ اسب بخار ۶۱۲ اسب بخار
گشتاور ۸۹۵ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۷ ثانیه ۳.۳ ثانیه ۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
فاصلهٔ محوری ۲,۹۴۶ میلی‌متر ۲,۹۸۲ میلی‌متر ۲,۹۳۸ میلی‌متر
طول ۴,۹۲۲ میلی‌متر ۴,۹۸۸ میلی‌متر ۴,۹۸۸ میلی‌متر
عرض ۱,۸۸۲ میلی‌متر ۱,۹۰۲ میلی‌متر ۱,۹۰۷ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۴۳۷ میلی‌متر ۱,۴۷۳ میلی‌متر ۱,۴۳۷ میلی‌متر
قیمت پایه ۸۴,۹۹۰ دلار ۱۱۱,۹۹۵ ثانیه ۱۰۸,۵۵۰ دلار

*شتاب ذکر شده برای هر سه خودرو عدد اعلامی سازنده است

کدام سوپرسدان را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
برای شرکت در نظرسنجی، لازم است ابتدا وارد اکانت خود در پدال شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
Car&Driver

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    کادیلاک از لحاظ ظاهری بی نقص اما فنی …..

    موافقم 37
    مخالفم 18
    1. ali (chevy nova)

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداره.
      انجین 6/2 موجود روی اون انجینی با بیش از 10 سال سن هست که فقط با بروز رسانی همچنان داره استفاده میشه و گشتاور عالی رو به راننده میده.
      حسن بزرگ این انجین اونکه بخاطر مشترک بودن در بقیه محصولات جی ام از لحاظ هزینه تعمییرات و نگهداری بسیار بهتره برای مالک

      موافقم 41
      مخالفم 80
      1. R@m!n

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        وقتی با 700 اسب بخار شتاب 4 ثانیه اونم تازه با گیربکس اتوماتیک یعنی مشکل و از اون بدتر با مدل ارزون تر
        CTS4-V BLACKWNIG پرفومنس یکی داره این واقعا عجیبه. این ماشین تو پرفومنس حریف آلمانیا نمیشه اما از لحاظ قیمت دست برتر داره.

        موافقم 50
        مخالفم 14
        1. Ramin

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          اقای @raminn

          پولستار 1 با 620 اسب. و گشتاور عظیم 1000 نیوتون متر شتابش 4.2 ثانیه هست. قیمتشم 150 هزار دلار است. ولی از همه مدل های کوپه اروپایی بهتره ( نظر شخصی)

          حالا این کادیلاک هم شتابش شاید 3.7 باشه ولی انجینش قوی هست.
          اما….
          سوار کادیلاک هستی….

          شما جوانان نمیدونید کادیلاک یعنی چی.
          دهه 50 هی ها میدونن. ( هرچند من اون موقع بچه بودم )

          کادیلاک یعنی هیبت قدرت کشش عالی و راحتی
          البته حتما الان هم مثل قدیم کادیلاک امید وارم اصالتش رو حفظ کرده باشه.

          ولی انتخاب من کادیلاکه. چون اولا ارزونه. دوما آمریکایی . سوم چون هیبت داره. سریعم نباشه زیاد مهم نیست.

          پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس…

          موافقم 23
          مخالفم 39
        2. پارسا

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (289 ديدگاه)

          چرا RS7 نیست اگر بود همرو به چالش میکشید

          موافقم 14
          مخالفم 15
      2. Sina

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        در جواب آقا علی
        مگه استفاده از موتوری که متعلق به ده سال پیشه نقطه قوت محسوب میشه؟؟
        با اون همه قدرت حرفی برای گفتن در مقابل E63 و M5 نداره

        موافقم 45
        مخالفم 16
        1. behnam1012

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (994 ديدگاه)

          اقا سینا بنظر من چون کادیلاک دیفرانسیل عقبه و زمان صفر تا صدش کمی کند تره اونم لخاطر لانچ بهتر خودروهای دو دیفرانسیله باید تو رولینگ هم دید اونجا کادیلاک میتونه دست برتر رو داشته باشه
          و بازم بنظر من مهم تر از تایم درگ و صفر تا صد عملکرد تو پیسته

          موافقم 19
          مخالفم 10
      3. پدر خودرو سازی جهان

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        اگه رأی دادن آزاد بود، می فهمیدید برنده اصلی کیه، مرسدس یا بی ام و.
        البته مرسدس یکم در طراحی نسبت به قبل افت داشته ولی باز هم به طوری کلی بهتر از ام ۵ هست

        موافقم 4
        مخالفم 3
        1. پدر خودرو سازی جهان

          ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          نظر خودتون را بگید:
          مرسدس e63?
          بی ام و m5?

          موافقم 13
          مخالفم 5
    2. پدر خودرو سازی جهان

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      از نظر راحتی، آرامش و هندلینگ قطعا هیچ کدوم به مرسدس نمی رسند

      موافقم 64
      مخالفم 20
      1. R@m!n

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        هیچکس E63 AMG برای راحتی نمی خره. مدلای راحت ترم هست. تو این کلاس قدرت و هیجان مهم تر از راحتیه.

        موافقم 24
        مخالفم 33
        1. MR.JD

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (329 ديدگاه)

          بد جوری لو دادی پدر خودروسازی …
          سواری نرم آنهم در E63s ؟ واقعا شما هم باور کردی آقای رامین ؟
          حتی در نمونه های پایه ای کلاس هم دو تریم لاکچری و اسپورت وجود دارد برای خرید
          یعنی موقع خرید مدلهای AMG ها نباید انتظار چرم قهوه ای رنگ و تریم پیانو بلک یا چوبی برای داشبورد داشته باشی چه برسد به سواری نرم !
          چه برسد برای نسخه پرچم دار که فقط برای پرفورمنس ساخته شده

          موافقم 15
          مخالفم 2
        2. MR.JD

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (329 ديدگاه)

          e class luxury package : ای کلاس با تریم لاکچری
          https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/mercedes-benz-e-class-unveiled-at-detroit-auto-show-live-photos_2.jpg
          https://cimg2.ibsrv.net/ibimg/hgm/1920×1080-1/100/542/2017-mercedes-benz-e-class_100542606.jpg
          https://www.diplomaticsales.mercedes-benz.com/passengercars/mercedes-benz-cars/models/e-class/estate-s213/design/design-interior/_jcr_content/contentgallerycontainer/par/contentgallery/par/contentgallerytile/image.MQ6.8.20191111155106.jpeg
          https://i.pinimg.com/originals/c0/78/7c/c0787c0ef52237525f654772692134bc.jpg
          e class amg line : ای کلاس با تریم amg
          https://www.nationwide-cars.co.uk/media/range/MB_E_Class_Saloon_2017.jpg
          https://www.mercedes-benz.sk/passengercars/mercedes-benz-cars/models/e-class/e-class-estate/facts-and-lines/equipment-lines/_jcr_content/comparisonslider/par/comparisonslide_89ef/interiorImage.MQ6.12.20190923112226.jpeg
          ( بر خلاف تصور عموم AMG فقط در تریم های E63/E55 وجود ندارد ! شما میتوانید حتی مدل پایه ای کلاس را نیز با تریم AMG سفارش دهید مثلا میتوانید E200 خود را با تریم AMG LINE سفارش دهید فقط اینجاها AMG به معنای پیشرانه دست ساز و پرفورمنس نیست فقط یک تریم است که باعث میشود ای کلاس ظاهری مثل مدلهای AMG داشته باشد )

          موافقم 10
          مخالفم 3
        3. پدر خودرو سازی جهان

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          https://www.pedal.ir/%d8%a8%d9%86%d8%b2/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%b3%d8%af%d8%b3-amg-e-63-s-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
          شما یه سر به این لینک بزنید، ببینید چی در مورد کابین نوشته
          اونوقت خودتون قضاوت کنید
          چندین بار به آرامش و راحتی کابین اشاره شده

          موافقم 5
          مخالفم 2
      2. Hadi

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        از بین اینا انتخابم به ترتیب:
        1: E63S
        2:m5
        3: CT5-V
        مرسدس بین اینا بهترینه ?
        حرف نداره…

        موافقم 38
        مخالفم 13
    3. Bayerische Motoren Werke

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (955 ديدگاه)

      M5 با حجم انجین کمتر
      اسب کمتر
      گشتاور کمتر
      شتاب وحشتناک و نابود کننده و در حد یک سوپراسپرت واقعیه و شاهکار خودروسازی رو رقم زده کاری که رقیباش نتونستن انجام بدن
      عملکرد بهینه و کارآمد جعبه دنده و انجین
      مهندسی BMW اینجا خودشو نشون میده

      حاجیمون گنگش بالاست بالاااااااااااا… .

      موافقم 47
      مخالفم 36
      1. R@m!n

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        فقط امیدوارم M5 جلو پنجره گنده هیچوقت نبینیم

        موافقم 20
        مخالفم 11
        1. Bayerische Motoren Werke

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (955 ديدگاه)

          امیدارم اینکار رو انجام نده والا به سرنوشت کامارو و کادیلاک مبتلا میشه از لحاظ فروش.

          موافقم 22
          مخالفم 7
    4. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      این را همه میدانند که هیچگاه آمریکائی‌ها به پای پرفورمنس و دقت مهندسی و کیفیت بالا و هندلینگ ناب آلمانی‌ها نمیرسند .

      اما انتخاب کادیلاک بر اساس عقل و منطق نیست و این دل هست که انتخابش میکنه !
      داشتم تو یه پیج خبرنگار روسی که رفته بود آمریکا و یه کادیلاک cts-v سفید استیشن قدیمی را نشون میداد که موتورش برای کوروت بود ، با دیدنش دل آم غَش میرفت از بس که دلنشین و خاکی به نظر میرسید و مثل آلمانی‌ها نیست که اگر هم نخواهی نمیشه بدون لباس مجلسی داخلش نشست یا حتماً باید لباس ورزشی گرمکن آدیداس یا نایک بپوشید و سوارشون بشید !
      اما کادیلاک را میشه هم با لباس مجلسی و یا اسپورت سوار بشی یا خسته و کوفته با لباس کار که بوی عرق گرفته هم بشیی پشت کادیلاک و با یه دست فرمون و دست دیگر روی کنسول وسط به همراه یه آهنگ زیبا با موتور کوروت گاز بدی و برگردی خونه !!!

      کادیلاک دِلیه ، با اینکه انتخاب عقلی من M5 ، طرفدار بنز هستم !!!
      جداً خیلی انتخاب خودرو و خریدش سخته‌ها !!!

      موافقم 28
      مخالفم 19
      1. R@m!n

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        با جمله اولت مخالفم. آمریکایی هم به پای پرفومنس، هم کیفیت و هم هندلینگ می رسن نمونه هاش زیاده. کادیلاک تو این اشتباه کرد که موتور جدیدشو که نزدیک 20 میلیون دلار هزینه توسعش کرده بودو رو این ماشین نزاشت و هیچ دلیلیم نداشت این حرکتش. اگر با موتور جدید میومد حتی 10k گرونتر مطمئنا حرفای زیادی جلو آلمانیا داشت.

        موافقم 14
        مخالفم 21
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          آقا رامین
          رویِ صحبت من جمعی و کلاً آمریکایی‌ها در برابر آلمانی‌هاست !

          اگر به جزئیات کیفیتی محصولات آمریکایی از نزدیک نگاه کنید و مقایسه‌اَش کنید با آلمانی‌ها یا حتی ژاپنی‌ها ، پِی به حرف من میبرید !!!

          باور کنید ، آمریکایی‌های این چندساله ، دیگر مثل اون آمریکایی‌هایی که پدران ما میدیدند میخریدند و سوار میشدند نیسا ، و نه فقط کادیلاک ، بلکه تمام آمریکایی‌ها !

          البته که آمریکایی‌ها استاد کشیدن قدرت از موتورهاشون هستند و واقعاً خودروهای قُلدُری تولید میکنند !!!

          موافقم 27
          مخالفم 10
      2. Amir

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (17 ديدگاه)

        توی صنعت لوکس سازی خودرو هیچ کس به آلمانیا نمیرسه حتی همینطور که میدونی رولزرویس و بنتلی هم زیر نظر آلمانیا تولید میشه

        موافقم 10
        مخالفم 2
    5. سهند

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (670 ديدگاه)

      فرق این کادیلاک با ماسل کار ها چیه؟

      موافقم 5
      مخالفم 7
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        نمیشه گفت فرق کادیلاک با ماسل کارها چیه !

        میشه گفت کادیلاک را باید رئیس مافیا و ماسل‌کارها را قَمه‌کِش‌های رئیس مافیا دانست که هنگام دعوا رئیس ( کادیلاک ) تصمیم میگیرد و نوچه‌هایش ( ماسل‌کارها ) عربَده میکشند (( آآآی نفس کِکِکِکِش ، نبببببود )) ? !!!

        موافقم 14
        مخالفم 6
        1. Farzad

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          نوید جان باید قبول کرد کادیلاک دیگه اون طراحی های خفن سابقش رو نداره .

          موافقم 20
          مخالفم 3
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          با شما موافقم فرزاد جان .
          اون دوران تکرار نشدنیست !

          موافقم 12
          مخالفم 4
    6. یانکی

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      من نمیدونم این چه حرف بی منطقی هستش که هی میگید از لحاظ فنی.والا فقط سیستم تعلیق کدیلاک به کل هیکل بدترکیب این دوتا می ارزه.بگید این دو آلمانی چی دارن که کدیلاک نداره.این 4دهم شتاب بیشتر هم به خاط دو دف بودنشونه که اونم تو سرعت بیشتر کدیلاک خنثی میکنش.در ضمن پدال ضد آمریکایی بزار ما هم رای بدیم.حوصله ندارم برم تو اکانت این چیزا.

      موافقم 13
      مخالفم 29
    7. Elmiraj

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      فنی چرا….!!؟؟
      تا مجلات معتبری همچون motor trend و car & driver هر سه رو از همه لحاظ رو در روی هم قرار نده ، نمیشه بی دلیل قضاوت کرد…
      .
      طی ماه های آینده همه چی مشخص میشه…
      .
      ‌.
      (( شگفتی های stingray جدید را بیاد بیارید))

      موافقم 12
      مخالفم 17
      1. R@m!n

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        شایدم حق با شما باشه امیدوارم اشتباه کنم اونم با موتور 10 ساله کادیلاک

        موافقم 9
        مخالفم 3
    8. Shayan

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (65 ديدگاه)

      حالم داره از این جو سایت به هم میخوره دیگه
      دقیقا میشه اون اساتیدی که میگن کادیلاک نه توی کیفیت نه توی فناوری و فنی در حد آلمانی ها نیست دلیلشون چیه؟
      مثلآ خوب بود رابط کاربری جدید کادیلاک مثل اس کلس لگ داشت تا میگفتین خوبه؟ یا مثلا چون بهترین تعلیق جهان رو داره استفاده میکنه میگین به آلمانی ها نمیرسه؟
      توی اس یو وی ها هم همین داستان بود و دیدیم آمریکایی ها چطوری توی کیفیت و همه چیز برتر بودن
      از بنزی که طبق گفته موتورترند چرمش مثل چرم گاو مرده اس!!
      بس کنید
      کادیلاکی که الان دارید می‌بینید. توی تک تک قسمت ها برتری داره
      قدرت رو بزاریم کنار
      چه توی تعلیق
      چه توی فناوری های بروز
      چه توی کارایی توی پیست
      رینگ های منیزیومی
      فاصله محوری کوتاه تر
      از همه مهم تر
      از تمام آلمانی های این کلاس سبک تره این ماشین
      99درصد کامنت ها از شتاب این ماشین میگن
      وقتی سی تی اس وی 3.5 زده که از این ماشین خیلی عقب تره
      دیگه حساب کن این ماشین چند میزنه
      بابا سیتی4 بلک وینگ با 470 اسب 3.8 می‌زنه
      اونوقت این ماشین با 670 اسب 3.7 بزنه??
      به جای این که اساتید نظرات سازنده بدن
      فقط یه مدت کوتاه وایسید ببینید این ماشین چیکارا میکنه…
      V power…

      موافقم 11
      مخالفم 31
      1. R@m!n

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        باشه وایمیستیم فقط آرامشتو حفظ کن. هیچ کدوم از ما اساتیدم هیچی بارمون نیست خوبه. من واقعا از یه عده می ترسم اینجا اگه ماشین مورد علاقشونو داشتن چیکار می کردن ??

        موافقم 15
        مخالفم 3
  2. ali (chevy nova)

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    کادیلاک با گشتاور عالی و قیمت بسیار مناسبش خیلی خوب تونسته ظاهر بشه افرین

    موافقم 24
    مخالفم 83
    1. Benz

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      قابلیت خوبی در جذب دیسلایک داری

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. ali (chevy nova)

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        مگه دیسلاک و لایک اهمیتی هم داره؟

        موافقم 12
        مخالفم 4
  3. ??Amin_sto??

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    قطعا بهترینشون m5 کامپتیشن هست

    موافقم 34
    مخالفم 57
  4. ツSAMURAIツ

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    بدون شک M5 بهترین ماشین تو این سگمنته

    موافقم 36
    مخالفم 58
    1. MR.JD

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (329 ديدگاه)

      با اینکه سرخت ترین طرفدار مرسدس بنز هستم
      اما از نمیتوان M5 هم گذشت اینبار انتخابم M5 هست
      E63s فقط W212 / W212r ( همان 2015 )
      به نظر میرسد مدتی طول خواهد کشید تا چشممان به نسل جدید ای کلاس عادت کند

      در این سال ها F10 5M هم معرکه بود کلا بهترین طراحی خودرو ها ( مخصوصا ژرمن ها ) در بین سال های ۲۰۱۴-۲۰۱۶ بود

      موافقم 21
      مخالفم 1
  5. STAN

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (62 ديدگاه)

    به طرز وحشتناکی به خانواده E Class علاقه دارم.ترکیبی از اصلات بنز و فناوری که به خوبی باهم ترکیب شدن و این شاهکاری که الان میبینیم رو تحویل ما دادن…ولی وقتی که کادیلاک حضور داشته باشه،صد در صد انتخابم کادیلاکه.

    موافقم 22
    مخالفم 12
    1. سهند

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (670 ديدگاه)

      یعنی از نظر تو بنز های جدید طراحی زشت ندارند؟

      موافقم 6
      مخالفم 8
      1. STAN

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (62 ديدگاه)

        نه اصلا…چرا زشت باشن؟؟
        این طراحی به مرور زمان بین مردم جا میوفته و عادی میشه(برای بخش کوچکی که هنوز نپسندیدن).

        موافقم 7
        مخالفم 7
        1. •Mohamad•

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (177 ديدگاه)

          این سنت شکنی مرسدس تازگی نداره
          شاید اول خوشت نیاد اما به مرور زمان عاشقش میشی??

          موافقم 10
          مخالفم 7
        2. Farzad

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          چیزی که خوشگله ، خوشگله
          چیزی هم که زشته ، زشته
          آیا مثلا دختری که زشته میتونه به مرور زمان خوشگل به نظر بیاد ؟

          موافقم 15
          مخالفم 10
  6. Farzad

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    هیچ کدوم از لحاظ زیبایی به M5 نمیرسن .

    موافقم 39
    مخالفم 49
    1. •Mohamad•

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (177 ديدگاه)

      اصلا این دوتا چه ربطی بهم دارن که با هم مقایسه می کنی؟؟!

  7. ??Amin_sto??

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    کادیلاک هم خیلی جذابه به خصوص قدرت ، تاپ اسپید و قیمتش ، طراحیش هم خیلی زیباست

    موافقم 12
    مخالفم 17
  8. MAHDI

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال دنیا به آخر می‌رسید اون رقابت M5 فیس لیفت و E63S فیس لیفت رو میذاشتی!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 18
    مخالفم 44
  9. محمد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    همشون خوبن ولی انتخابم مرسدس بعدش بی ام و

    موافقم 31
    مخالفم 6
  10. یانکی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    کدیلاک یه چیز دیگس.بزودی تمام رقبا رو قیمه قیمه میکنه.چه صدایی بده کدیلاک.

    موافقم 10
    مخالفم 34
  11. SF90 STRADALE

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    عاشق همشون هستم ولی اگه واقع بین باشیم قطعاً M5 سلطان این کلاس هست ??

    موافقم 29
    مخالفم 53
  12. OMID

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    با این که معمولا طرفدار مرسدسم اما اینجا اصلا نمیشه m5 رو انتخاب نکرد
    حد نهایی یک سدان رو نشون میده

    موافقم 30
    مخالفم 9
  13. [AMIN_TROFEO]

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    این M5…
    عجب طراحی بی نقصی داره??
    روح اسپرت تو این ماشین موج میزنه
    بی شک انتخابم m5 چون هم از نظر طراحی محشره هم پرفورمنسش خوبه هم اینکه امکانات خوبی داره

    موافقم 24
    مخالفم 28
  14. T.C.B.K

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    پدال چرا کاری کردی نمیشه رای داد ؟؟؟
    البته بعد از فاجعه تسلا باید همین کارو میکرد
    بعضی ها واقعا اومدن گند زدن به سایت. با دستکاری لایک و صد البته رای ها

    البته انتخاب من کادیلاک. چون اسمش روشه…. کادیلاک. و داره کل مهندسی آمریکایی رو یدک میکشه.

    موافقم 9
    مخالفم 15
    1. Sina

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      پدال بهترین کار ممکن رو کرد
      ابنطوری هیچ کسی نمیتونه با چند تا اکانت بیاد رای بده
      هر کسی که اکانت داره و این نظرسنجی رو دیده باشه و رای بده
      البته که کاربرای سایت خیلی خیلی بیشترن اما تعداد اکانت ها کمتره
      چند نام کاربری های زیادی هم هستن که برای نتیجه واقعی مشکل ایجاد میکنه

  15. Benz

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    اول بنز بعد بی ام و اخرم کادیلاک

    موافقم 48
    مخالفم 9
  16. علی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (279 ديدگاه)

    کادیلاک حتی باموتور قویتر هم نمیتونه به مرسدس و bmwبرسه.
    توتکنولوژی و لوکس بودن هم اون دو بزرگوار برترن.
    به خاطر همیناست که کادیلاک ارزانتره.
    انتخاب من بین بنز و m5هست.
    به احتمال زیاد m5.

    موافقم 18
    مخالفم 7
  17. احمدرضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (749 ديدگاه)

    دوستان شما رو نمیدونم ولی من نمیتونم از گیربکس دستی و اون موتور معرکه بگذرم
    با اینکه ب ام و دوستم اما اول کادیلاک بعد ب ام و بعد مرسدس
    یک ثانیه شتاب کندتر برام اصلا مهم نیست
    توی رولینگم شایدحریفشون نشه اما بجاش توی اتوبان از خجالتشون درمیاد

    موافقم 8
    مخالفم 11
  18. Kf

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (524 ديدگاه)

    باید قبول کرد ک M5 تو این کلاس از دو رقیبش بهتره اما به نظرم اختلافش خیلی جزئیه اما تا کادیلاک نیاد برای برسی نظر دادن بیخوده

    موافقم 11
    مخالفم 24
  19. Sina

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    کادیلاک یکم نا امید کننده بود
    اما بین بنز و ب‌ام‌و با فاصله کم M5 رو انتخاب میکنم
    این ماشین یه شاهکار بی نظیره ، یکی از بهترین ماشینایی که در چند سال اخیر دیدیم
    جزء کمتر ماشیناییه که تقریبا بدون عیبه ، واقعا بی نقصه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  20. مهدی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    فقط و فقط بی ام و

    موافقم 11
    مخالفم 35
  21. مرسدس فن

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    فقط مرسدس
    انصافا طراحی e63 حرف نداره

    موافقم 48
    مخالفم 6
  22. mahan

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    برنده سلطان بی ام و جانشین بحق سوپرسدان ها تازه نسخه سی اس کامپتیشن نبود جون دل

    موافقم 11
    مخالفم 2
  23. Sajjad

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    من نمیدونم بعضیا چرا هنوز فرق ماشین دو دیفرانسیل و تفاوت فاحشی که توی شتاب اولیه نسبت به ماشین دیفرانسیل عقب داره رو متوجه نمیشن؟
    بخدا ده دقیقه هم نمیشه فکر کردن درباره این موضوع، حالا سرچ کردن و مطالعه کردن بماند.
    جدای از این حرفا، شخصا ظاهر کادیلاک و داخل مرسدس رو خوشم اومد.
    از نظر فنی هم بستگی داره چه سبک رانندگی رو دوست داشته باشی
    شخصا رانندگی با یه ماشین دف عقب با گشتاور زیاد رو میپسندم
    هرچند که توی شتاب اولیه خوب نباشه اما یه لذتایی میشه ازش برد که نمیشه از ماشین دو دیفرانسیل برد

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. R@m!n

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      اگر اون بعضیا منظورت منم یا هر کس دیگه ای که به این ماشین انتقاد می کنه همه بچه های اینجا من و شما فرق دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیلی می دونیم. من تو پست این معرفی این ماشینم دلایلمو گفتم. این ماشین 670 اسب بخار قدرت 670 !!!!!! 895 نیوتن گشتاور !!!!!!!! البته هنوز این ماشین تست نشده حرفه منم فعلا از رو کاغذه و از ته دل امیدوارم غافلگیرمون کنه. اما چیزی که رو کاغذ می بینیم چیزی جز اشتباه از جانب جنرال موتورز نیست و از اون بدتر مدل CTS4 که بشدت به این ماشین نزدیک البته بازم رو کاغذ.

      1. Sajjad

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        نمیدونم شما رو اما ملاک قضاوت من برای یه ماشین این یه ثانیه شتاب بالا و پایین نیست
        7 دهم ثانیه تنها بررسی کنندگان مجلات و مخاطبینش رو تحث تاثیر قرار میده
        نه کسی که قراره ماشین رو بخره و نه کسی که هدفش از ماشین خریدن فقط صفر تا صد زدنه
        اون چیزی که من از این ماشین میبینم دقیقا 895 نیوتون متر گشتاورشه و بس
        نه جنرال موتورز بی سواده نه قدرت این ماشین الکیه
        مطمئن باش این ماشینو یه جوری ساختن که اونایی که میدونن چیه از همین الان مشتاق روندنش شدن
        اگه میخواستن به اعداد و ارقام توجه کنن که نه شلبی gt500، نه هلکت و نه خیلی از ماشینای دیگه هزار تا فروشم نداشتن

    2. Sina

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      واقعیتش اینه که حق با آقا سجاده اما مشخصا انتظارات بالاست ازش
      اره همه امون میدونیم که با دیفرانسیل عقب نمیشه شتاب صفر و تا صد خوبی داشت ، اما همین M5 کامپتیشن هم روی حالت دیفرانسیل عقب بهتر از اعداد اعلامی کادیلاک ازش دیدیم
      با اون همه قدرت نتونست کار خاصی انجام بده
      چارجر هلکت با اینکه قدرتش بیشتره اما باز هم اعدادش از کادیلاک خیلی بهتره

      اصلا در واقعیت صفر تا صد خیلی بی ارزشه ، در زندگی روزمره و حتی توی پیست هم ارزشی نداره اما فعلا تنها عددیه که میشه دربارش نظر داد ، که نشون میده پرفورمنس این ماشین اونقدر ها عالی نبوده

      شتاب ۳.۷ ثانیه واسه هر سدانی عالیه اما کادیلاک اومده خودشو با بزرگان این کلاس یعنی M5 و E63 مقایسه کرده ، پس حتما باید بتونه بیشترین بهره رو از قدرتش ببره
      باید دو دیفرانسیل می‌ بود تا واقعا بتونست رقابتی داشته باشه

      موافقم 1
      مخالفم 1
  24. MOHAMMAD

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    پدال تو ی مطالبت یکبار تاپ اسپید M5 رو
    ۲۶۰ میزنی یبار ۳۱۰ یبار ۳۱۵ من نفهمیدم کدومه بالاخره

  25. car lover

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1413 ديدگاه)

    پادشاه سدانها کادیلاک بلک وینگ و پادشاه شاسی بلند ها هم اسکالیده این لقبیه که همه جای دنیا بهشون میگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا