کادیلاک

نسخهٔ ویژهٔ کادیلاک‌های ATS و CTS برای بازار ژاپن

کادیلاک نسخهٔ ویژه‌ای از کوچک‌ترین سدان‌های خود یعنی ATS و CTS را معرفی نموده است. از هریک این نسخه‌های ویژه تنها پنج دستگاه ساخته خواهد شد و هیچ‌کدام از آن‌ها در ایالات‌متحده عرضه نخواهند شد چراکه این مدل‌ها صرفاً برای بازار ژاپن طراحی شده‌اند. این نسخهٔ ویژهٔ سدان‌های ATS و CTS کادیلاک، Silver Moonlight یا مهتاب نقره‌ای نام دارند.

این نسخه‌های ویژه با رنگ نقره‌ای متالیک خاص خود مشخص شده‌اند و در داخل نیز از تودوزی چرمی استفاده می‌کنند درحالی‌که ATS از تریم داخلی آلومینیومی و CTS از تریم فیبر کربنی سود می‌برد. هردوی این سدان‌های آمریکایی ویژه به‌صورت استاندارد مجهز به سانروف برقی هم هستند.

جنرال موتورز ژاپن اعلام کرده است که هریک از پنج دستگاه کادیلاک ATS نسخهٔ مهتاب نقره‌ای با قیمت ۵,۸۵۰,۰۰۰ ین یا حدود ۵۲,۵۰۰ دلار و CTS مهتاب نقره‌ای به قیمت ۷,۵۵۰,۰۰۰ ین یا حدود ۶۷,۷۵۰ دلار در ژاپن عرضه خواهند شد. همچنین در همین زمان اعلام شده است که نسخهٔ اخیراً بروز شدهٔ CTS نیز با قیمت پایهٔ ۷,۴۵۰,۰۰۰ ین یا حدود ۶۶,۸۷۰ دلار در ژاپن عرضه می‌گردد که بدین ترتیب مشخص می‌شود نسخهٔ ویژهٔ مهتاب نقره‌ای اختلاف قیمت چندان با نسخه‌های معمولی CTS ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. AK_007

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    CT6 طراحی جذاب تر و گیراتری داره به نظر من,
    اینا جفتشون سگمنت C محسوب میشن?

  2. ونوم اف ۵

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    هیچ سدان اسپرتی رو به اندازه ctsv دوست ندارم

  3. سیاوش

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (223 ديدگاه)

    ای کاش کادیلاک رو بخش کنسول و گیربکسش یکم بیشتر کار کنه

  4. milad

    ۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ای کاش کادیلاک رو بخش کنسول و گیربکسش یکم بیشتر کار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا