کادیلاک

نسل‌های مختلف کادیلاک اسکالید

پس از سال ۲۰۰۰، کادیلاک با مدل اسکالید خود نماینده تلاش جنرال‌موتورز برای رقابت در کلاس پرمیوم و لوکس بوده است. اسکالید همواره یکی از راحت‌ترین خودروها و یک مدل دارای جایگاه اجتماعی در بازار بوده و در بین سریع‌ترین شاسی‌بلندها قرار داشته است.

2015-cadillac-escalade-steering-wheel
Cadillac escalade

کاری که کادیلاک در طول سال‌ها برای این مدل خود انجام داده، شبیه به بزرگ کردن یک بچه بوده است. از نسل اول این مدل در سال ۱۹۹۹ تا نسل کنونی و آینده‌نگرانه ۲۰۱۵، همیشه حداقل از یک موتور ۵/۷ لیتری V8 استفاده شده که حداقل قدرتی برابر ۳۰۰ اسب‌بخار برای آن تولید کرده است. ولی در همین حال تحت پوشش یک طراحی خارجی پرمیوم، قابلیت‌های سرعت این خودرو، تبدیل به یک موضوع رازآلود شده است؛ موضوعی که کمتر به آن توجه شده، ولی این دلیل بر عدم‌وجود آن نیست. در نتیجه، یک فضای رمزآلود در اطراف هر بازنگری در طراحی مدل‌های اسکالید وجود داشته است.

۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰

کادیلاک اسکالید مدل ۲۰۰۰ یک شاسی‌بلند چهار در بزرگ و نیرومند بود که از یک کابین جادار و یک قدرت «فراموش‌شده» در زیر کاپوت بهره می‌برد. این خودرو تنها در یک تریم و با موتور ۵/۷ لیتری V8 با قدرت ۲۵۵ اسب‌بخار عرضه می‌شد که گشتاوری به اندازه ۴۴۷/۴ نیوتن‌متر تولید می‌کرد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی منتقل می‌شد.

Cadillac Escalade 1999
Cadillac Escalade 1999

۲۰۰۵

نسل دوم اسکالید، یک شاسی‌بلند لوکس بزرگ دیگر از تیره فرزند هزاره کادیلاک بود که از موتور فوق‌العاده ۶ لیتری نورث‌استار V8 استفاده می‌کرد. این موتور ۳۴۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد که با گیربکس اتوماتیک چهار سرعته همراه بود. در همین حال، شما می‌توانستید از یک یا دو دیفرانسیل استفاده کنید. این مدل همچنین با معرف طراحی کرومی مصادف بود که تا به امروز برای آن شناخته شده است. شاید این مدل سریع‌ترین شاسی‌بلند امریکایی و بهترین آن‌ها محسوب می‌شود.

Cadillac Escalade 2005
Cadillac Escalade 2005

۲۰۰۷

در مدل ۲۰۰۷ از اسکالید، یک بازنگری کلی در طراحی صورت گرفت و این مدل از ارتفاع کوتاه‌تر برای بهبود سواری و هندلینگ استفاده کرد. درون کابین نیز از تجهیزات بیشتری مانند سیستم جدید راهبری و پکیج‌های سرگرمی برای سرنشینان بهره گرفته شده بود که تجربه لوکس بیشتری را به شرایط اسپرت قبلی اضافه می‌کرد. تنها پیشرانه ارائه شده برای این مدل، یک موتور ۶ لیتری V8 بود که ۴۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد و به یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با قابلیت شیفت دستی متصل بود.

2008 Cadillac Escalade Platinum
۲۰۰۸ Cadillac Escalade Platinum
اسکالید در این مدل، کم‌کم از حالت متظاهرانه خارج شد و به خاطر قابلیت‌هایش، به سمت یک خودروی قابل‌اعتماد حرکت کرد. زمانی که شاسی‌بلندها بیشتر از ۲۵۰ اسب‌بخار قدرت نداشتند و از موتورهای V6 استفاده می‌کردند، کادیلاک با اولین مدل از اسکالید این شرایط را بر هم زد و تاکنون نیز شرایط لوکس و اسپرت مخصوص به خود را در این خودرو به کار برده است.
2008 Cadillac Escalade Platinum
۲۰۰۸ Cadillac Escalade Platinum

۲۰۱۵

نسل چهارم از این مدل کادیلاک، یک خودروی اسپرت بسیار بزرگ است. اسکالید ۲۰۱۵ سطح بالایی از محصولات کادیلاک را به نمایش گذاشته است. ۷۵ درصد شاسی این مدل از فولاد با مقاومت بسیار بالا تشکیل شده که پلتفرم لازم برای کادیلاک اسکالید عریض‌تر در مدل ۲۰۱۵ را فراهم می‌کند. از جمله امکانات سطح بالای موجود در اسکالید ۲۰۱۵ می‌توان به چرخ‌های ۲۰ اینچی، سیستم روشنایی کامل LED و سیستم دامپینگ با کنترل مغناطیسی اشاره کرد. پیشرانه مدل ۲۰۱۵ یک موتور جدید ۶/۲ لیتری EcoTec3 V-8 است که قدرتی برابر ۴۲۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۶۲۳/۷ نیوتن‌متر را در اختیار قرار می‌دهد. همچنین پیشرانه کادیلاک اسکالید ۲۰۱۵ از انژکتور مستقیم و مدیریت سوخت هوشمند استفاده می‌کند. این خودرو که در دو نسخه تک دیفرانسیل و یا دو دیفرانسیل می‌تواند در دسترس قرار گیرد، در سه تریم پایه، لاکچری و پرمیوم عرضه می‌شود.

2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
کادیلاک اسکالید لاکچری و پرمیوم مدل ۲۰۱۵ با امکانات ایمنی مانند سیستم هشدار نقطه کور جانبی، هشدار ترافیک پشت‌سر و هشدار تغییر خط همراه هستند. درون کابین با گنجایش ۸ سرنشین، سیستم اطلاعات و سرگرمی CUE کادیلاک به صورت استاندارد در تمام‌های مدل‌های اسکالید ۲۰۱۵ ارائه شده که از طریق یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی کنترل می‌شود. این مدل شاید پایانی باشد بر شرایط رمزآلود اسکالید و بیشتر از همه نقاب از صورت قدرت نهفته این خودرو بردارد.
2015 Cadillac Escalade Interior
۲۰۱۵ Cadillac Escalade Interior
2015 Cadillac Escalade Interior
۲۰۱۵ Cadillac Escalade Interior
2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۹ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    عجب کنسول وسط قشنگی داره.

    1. MAFIA

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      ای کاش نسخه V داشت.ولی نسخه V هم داشت باز خرید یک رنجروور اتوبیوگرافی رو به خرید ماشین این نامردهای از خدا بی خبر که آفرقا رو کردن محل آزمایش ویروس هاشون ترجیح میدم.

      1. McLaren Automotive

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (246 ديدگاه)

        مافیا داداش یعنی شد پدال یه پست بزاره و شما سیاسیش نکنی ؟
        برادر من اینجا منبعی برای بالا بردن اطلاعات خودرویی همه ما هستش و نه یک منبع سیاسی .

        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          Mclaren Automotive جان کو گوش شنوا؟
          من و باقی دوستان در پست های قبلی پدال به ایشون این مسائل رو متذکر شدیم ولی تمایلی به ترک این عادتش نداره.
          داداش ولش کن بذار هرچی میخواد بگه.

      2. سالار

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (20 ديدگاه)

        پارازیت (سرطان) روغن پالم(سرطان)اا بنزینهای سرطان زا ااا وووووووووووو عامل مرگ میر بیش از نیمی از مردم افریقا سرطان میباشد اا

      3. ارمان

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1306 ديدگاه)

        یعنی ادم از خنده میترکه این رفیقمونو میبینه اون رنجروور هم که اینگیلیسی که!!؟؟؟ :))

        1. MAFIA

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          آرمان انگلیس هم عوضی هست اونا به ما یعنی ایران و افغانستان و عراق گفتن محور شرارت بعد به سپاه و حزب ا… و حماس گفتن مثلث شرارت منم به انگلیس و فرانسه و اسرائیل و آمریکا میگم مربع فتنه و توحش و وحشی گری.

          انگلیس نقشش تو ناآرامی دنیا به اندازه آمریکای خبیث نیست.فقط سگ حلقه به گوش آمریکاست.یه جورایی اسرائیل و آمریکا ولد نامشروع انگلیسن ولی بازم هیچ ظالمی به پای آمریکا نمیرسه

        2. مسعود

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (321 ديدگاه)

          مافیا تو همون مسیح قدیم هستی.ولمون کن بذار اینجا راحت باشیم. آخه یه ساندیس ارزش این همه حرف مفت رو داره؟؟؟
          طبق قرآن کسانی که توی دینشون فرقه درست می کنن مشرکن ( 31 و 32 سوره روم)
          با این حساب تمام دولت های اسلامی مشرک هستن و از اسلام خارج.چون هر کدومشون یه پسوند و پیشوند داره دینشون. تو چی میگی این وسط کاسه داغتر از آش شدی؟

        3. ارمان

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1306 ديدگاه)

          داداش توحش و وحشی گری یعنی بیای تو سایت برسی خودرو چرت و پرت بنویسی
          داداش من درکت نمیکنم فقط تداد دیسلایک هایی که میخوری رو نگاه کن به نظرم داری همرو ازار میدی ,مگه سایت ماشین نیست اینجا امریکا انگلیس و فرانسه تو دنیای خودرو مارو میخورن هستمونم تف میکنن با خودت رو راست باش و دیگران رو هم اذیت نکن , نیازی هم نمیبینم بخوای واسه من توضیح بدی انگلیس چیه این یه سایت برسی ماشینه و تو ماشین سرپا واستا و جلو انگلیسو جگوار و رنجرورو و استون مارتین سرتو بنداز پایین میدونم واسه اینجور کامنتها جواب نمیدی اما به تعداد دیس هات نگاه کن خجالت بکش

    2. Sina sh

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      کادیلاک اسکالید لایک +++
      شورولت تاهو دیسلایک —

      1. Sina sh

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (54 ديدگاه)

        من از چراغ های کشیده اسکالید خوشم میاد مخصوصا جلو پنجره بزرگش

      2. behzad

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (55 ديدگاه)

        مقایسه کاملا اشتباهیه.کادیلاک یه نسخه لوکس شاسی بلنده اما تاهو به ماشین معمولی و ساده شاسی بلند که نصف امکانات اسکالید رو هم نداره.دلیل اثبات حرفم هم قیمت تقریبا دو برابری کادیلاک نسبت به تاهو هستش .
        معمولا تو یه مقایسه یه ماشین 40.000 دلاری رو با یه ماشین 80.000 دلاری مقایسه نمیکنن

    3. مصطفی

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (226 ديدگاه)

      این ماشین همه نظره تکمیله

    4. علی

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (969 ديدگاه)

      بگو کجاش قشنگ نیست . من به شخصه هیچ ایرادی نتونستم به این ماشین بگیرم . آمریکاهیا بخاطر داشتن ذهنی باز و خیابانهای بزرگ و درشت اندام بودن واقعا سزاوار چنین ماشینهای هم هستند.

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        sina sh جان من واقعاً نمیدونم کادیلاک اسکالید رو بیشتر دوست دارم یا تاهو دلیلشم اینه که شورولت و کادیلاک و برندایی مثل بیوک و جمس اینا یه جورایی همه از یه خانواده ان و برادرن چون زیرمجموعه های جنرال موتورز هستند و بنده به خاطر اینکه طرفدار پروپاقرص جنرال موتورز هستم واقعاً هم اسکالید رو دوست دارم هم تاهو و شایان توجه است که هردو هم جزو بهترین شاسی بلندای جهان اند.

    5. E 36

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (917 ديدگاه)

      SUV فقط آمریکایی
      قدرت ، ابهت و اصالت رو یکجا جمع کرده این اسکالید هم که دیگه شاهکاره

    6. BOMB

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (377 ديدگاه)

      کادیلاک.افتخار امریکا.

    7. حسین

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      دندش کوجاشس؟؟؟؟

  2. سعید

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    هیچ ایرادی نمیشه ازش گرفت،اگه قیمتش هم مناسب باشه خیلی عالیه

    1. AliZeus

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (419 ديدگاه)

      تانک زیبای 65000 دلاری…

      1. سعید

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1483 ديدگاه)

        قیمتش بالای 85000 دلاره

        1. AliZeus

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (419 ديدگاه)

          تا اونجایی که من می دونم مدل پایه V8 ش 65000 تاست.

        2. سعید

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1483 ديدگاه)

          قیمت مدل پایه 72000 دلاره،این مدل هم 87000 دلار.

          http://www.pedal.ir/کادیلاک/بررسی-کادیلاک-اسکالید-awd-مدل-۲۰۱۵/

        3. فریا

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          قیمت اسکالید از $72,970 تا $97,940 متغیــره ;-)

    2. رضا

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      قیمت کادیلاک اسکالید 2015 از 70 هزار دلار تا 90 هزار دلار است

  3. عارف

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    چه جیگریه!

    1. tadano

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      کسی میدونه وزنش چقدره ؟

        1. tadano

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (176 ديدگاه)

          شروین جان خیلی آقایی فقط میخواستم بدونم اسکالاید حق عبور از پل صدر رو داره یا نه که دیدم نداره دم قالیباف گرم با این پل ساختنش. پس احتمالا لندکروز هم همین مشکل رو داره.

  4. علی

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    پدال جان یه دو دودنگی چیزی بزن به نام مسعود انیس حسینی واقعا امسال که کولاک کرده.
    مسعود واقعا خسته نباشی.

  5. احمدرضا

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    خییییلی عالیه و شیک و مردونه

  6. McLaren Automotive

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    ماشین مردونه ایه . خیلی دوستش دارم
    آدم با دیدنش یاد این تبهکارا میوفته .

  7. احسان

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (314 ديدگاه)

    مدل های قبلیش خیلی بیریخت بودند
    ایراد این هم دسته دندشه اونم واسه ماشینی که ادعای لوکس بودن داره

  8. amir

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    آمریکاییها یه مشکلی دارن اینه دیر خودروهاشون به روز میشن وتو طراحی تاره یکی دوساله بهتر شدن ولی هنوز خیلی خیلی میتونن بهتر باشن فورد مثلا خیلی خوب بوده توابن سالا ولی دوج اصلا یا کرایسلرکه یکم بهتر شد کادیلاکم خیلی بهتر شده درکل دارن بهتر میشن

    1. $@kasra@$

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      درود.
      دوست عزیز،امیر
      دوج اتفاقا خیلی بهتر شده.
      دوج چارجر جدیدو دیدی؟
      دوج چلنجر با اون ظاهر خشن و عصبانیش رو دیدی؟
      اصلا تاحالا دوج دیدی؟

      1. امیر

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (92 ديدگاه)

        داداش عصبانی نشو اونجر دورانگو گرند کاروان جورنی اینا رو چی میگی آره دارت چلنجر چارجرخیلی خوبنوخشن من دوسشون دارم امت من در روند کلی گفتم که طراحیای جالبی ندارن

  9. سامان از تبریز

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    تقدیم به تمامی دوستان

    http://www.8pic.ir/images/3vtmtwnsgq5fb1ubhvw5.jpg

    مال پارساله تو این عکس هنو پلاک نشده بود

  10. احسان(احسان سابق)

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    چند صد کیلومتر پایین تر از ما نمایندگی فروشش هست و ما داریم از ارزوی دیدنش حرف میزنیم(پلاکش مال امارات هست)

  11. ناصر ساتیا

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    انشالله در زندگی های بعدی قسمت دوستان بشه

  12. نوید (6*6)

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خیلی عالیه
    و مهمتر از همه اینه که فول سایزه

    فقط یه مشکل داره که خیلی رو عصابه اونم اینه که آفرودش ضعیفه

  13. صادق

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    واقعا عالی
    شخصا اسکالید رو به تاهو و یوکان ترجیح میدم، خداییش حرف نداره، خیلی خیلی هم بزرگه
    یکی از بچه ها رفته بود مسافرت (یادم نیس کدوم شهر رفته بودن) میگفت داشتم میرفتم یهو چشم افتاد به مینی بوس، یکم که بیشتر دقت کردم دیدم اسکالیده!!!!!!!!!!

    خودم هم نسل قبل تاهو رو دیدم، توی ترافیک بودیم از قضا افتادیم پشت سرش، ما تو پیکان بودیم، باور کنید کنارش مث مورچه بودیم!!!!

    یعنی اگه دنبال ابهت هستید برید یکی از ۳ تا ماشین رو بخرید، خیلی بزرگ و غولن

    1. حسین

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. بابا خودم میخواستم تعریفش کنم صادق… ای بابا!!! حالا من چی بگم؟؟

      بچه ها یه لحظه دیدم یه اتوبوس واحد داره میاد طرفم (هوا گرگ میش بود) بعد دیدم رنگش سیاهه و جلو پنجرش برق میزنه . . . حال منو تو اون لحظه خودتون تصور کنید نمیشه تعریفش کنم

      1. صادق

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        ولی من تعریفش کردم!!!!

        1. خاوری

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          من اسکالید رو از نزدیک دیدم صادق جون..خیلی موجود غریبیه…باید ببینیش

  14. محمد

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    معنی ماشین یعنی………کادیلاک………………..سالاره.

  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    واقعا ماشین قشنگیه . فقط فکر کنم ترمزاش ضعیفه .

    اما طراحی 20 20 20 .

    1. امیر محمد

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      اصلا طراحی عقبش خوب نبود میشه گفت
      جلو20
      کنار 16
      عقب 15

    2. $@kasra@$

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      عقبش خیلی بی ریخته!
      کلا از محصولات کادیلاک اونجور که باید خوشم نمیاد!
      تو امریکا فقط دوج

  16. یه پسر

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    تو این ده سال حداقل طراحی تو خودرو سازی دگرگون شد

    اگه منصف باشیم یه بخش کوچیکش مربوط میشه به ورود کارخونه های جوان تر به عرصه بزرگترها مث هیوندا و کیا و همین طور

    و همین طور بالا رفتن سطح سواد بصری مردم

    حیف که ما برعکس جریان بودیم و از سمند به تیبا رسیدم

  17. شلبى

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    میلاد جان عجب اواتارى گذاشتى ، عاشق ماشیناى کلاسیکم
    در مورد این ماشین هم واقعا عالیه و از رقباش جلوتره مخصوصا مدل جدیدش، دوستان این که میگم از رقباش جلوتره بدون تعصب و اغراق میگم مثلا من اینفینیتى QX80 از نزدیک دیدم خیلى تو ذوق میزنه ، اصلا طراحیه جالبى نداره

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      ممنون شلبی جان . شما چرا اواتار نمیذاری ؟؟؟

      1. شلبى

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (705 ديدگاه)

        اره میلاد جان باید بزارم از همون سایت گراواتار دیگه درسته؟

        1. صادق

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          درود شلبی جان، با اجازه میلاد

          شلبی جان از اونجا هم میتونی ولی راحت تری بری تو سایت عضو بشی و از توی خود سایت پدال توی قسمت پروفایل خودت آواتار بذاری
          ولی این روش ۲ تا اشکال کوچیک داره
          ۱- اگه نظر خواستی بذاری و وارد سایت نشی، آواتارت نمیاد
          ۲- اگه توی یه سایت دیگه نظر گذاشتی، آواتار نداری
          ولی درکل برای خود سایت پدال خوبه و کذاشتنش خیلی راحت تره

          ارادت

        2. شلبى

          ۱۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (705 ديدگاه)

          ممنون صادق جان خیلى خوب راهنماییم کردى
          ارادت

  18. یه پسر

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    عجب اتاقی داره

    چرا دنده اش جای فرمونه ؟؟ خیلی باحاله

    1. فریا

      ۱۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      دنده فرمونــی اتومات کادیلاک یه حــس خیلی خاص داره . من پشت فلـیت وود

      1984 نشــستم ، اصلا نمیشه توصــیفش کرد 8-)

  19. 4MATIC

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    یه پسر این یه نوع سنته که توماشینای امریکایی هستش

  20. Ehsan

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    تریم سفید و قهوه ایش خیلی قشنگه !
    کلا نمای عقبش ( مخصوصا درب عقبش ) کلا حس کلاسیک ها رو داره

  21. mory

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    چه پیشرفتی قیافش دگرگون شده

    به نظرم بهترین suv جهانه

  22. $@kasra@$

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    از5 نمره بهش3.7 میدم
    اس یو وی خوبی هست ولی خب معایب زیادی داره!

  23. PH

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کادیلاک…. حتی تلفظ اسمش هم حاله آدم رو خوب میکنه. یادش بخیر تا همین 4 سال پیش پدرم یه کادیلاک سویل (ایران) سورمه ای داشت، ابهتی داشت واسه خودش، استارت که میزدی صدای اون 8 سیلندر پر قدرتش لبخند رو لبات می آورد. واقعا خیلی زیباست که یک کمپانی این همه وقت تونسته کیفیت و استایل و قدرت و زیبایی رو در این سطح بالا حفظ بکنه. درود بر صتعت خودروسازی آمریکا.

  24. هرمز

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    واقعا خوشگله …. این همه ماشین خوب تو دنیا هست تصور کنید بی ام دبلیو انواع شاسی بلندش… همین کادیلاک … پورشه ، لندکروز ،لندرور اووک و رنجرور… لکسوس و…. واقعا تنوع و زیبائی های زیادی دارن همشون حالا ما اینجا گیر افتادیم آرزوم شده بتونیم یه کیا اسپورتیج بخریم! البته خودم میدونم که کیا اسپورتیج بسیار ماشین مطرحی هست هم در طراحی و هم در عملکرد جایزه رد پوینت رو هم از آن خودش کرده منتها بالاخره کیاهست و خیلی جزو دار و دسته لوکس ها نیست حالا من کارمند تا 200 سال دیگه هم پول جمع کنم نمیتونم بخرمش اونوقت در اروپا و آمریکا کیا و هیوندا و … بخاطر قیمت ارزانترشون انتخاب قشر دانشجو هست . لعنت به ایران خودرو و سایپا و تمام اونهائی که سالیان سال هست بخاطر منافع و زیر میزیهاشون اجازه حذف عوارض گمرکی و امثالهم شو ندادن و مردم این کشور رو از سوار شدن ماشینهای با کیفیت روز دنیا محروم کردن … ام وی ام ایمس 33 60 میلیون تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!! نمیدونیم بخندیم یا گریه کنیم بنظرم باید گریه کرد.

  25. نوید (6*6)

    ۱۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    بچه ها یه سوال
    آیا تاهو همون سابربان هست که اسمش تو بعضی جاها فرق میکنه؟
    چون هر چی با هم مقایسه کنید میبینید هیچ فرقی با هم ندارند

    1. P.G

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (489 ديدگاه)

      نه نوید جان،سابربن و تاهو شبیه هم هستن اما سابربن قسمت پشتش کشیده تر از تاهوئه و طول بیشترى داره،اگه اشتباه نکنم تاهو اس یو وى میدل سایز به حساب میاد اما سابربن فول سایزه

      1. زیگما

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        سلام
        P.G گرامی احوال شما :D
        درست میفرمایید فرق فقط در کشیدگی پشت هست که سابربن کشیدگیش بیشتره
        فقط اینو بگم که تاهو فول سایزه
        سابربن هم همین طور فقط یه مقدار جای بارش بیشتره
        جفتشون فول سایزن
        اس یو وی های فول سایز امریکایی اکثرا این ویژگی رو دارن یعنی در 2 مدل معمولی و کشیده ساخته میشن
        دلیلش هم اینه که خانواده هایی هستن که از ردیف سوم هم میخوان استفاده کنند و در عین حال جای بارشون گرفته نشه و جای بار کافی داشته باشن
        علاوه بر تاهو و سابربن ماشینای زیر هم در دو مدل معمولی و کشیده عرضه میشن
        فورد اکسپدیشن و اکسپدیشن EL
        لینکلن ناویگیتور و ناویگیتور L
        جی ام سی Yukon و جی ام سی Yukon XL
        کادیلاک اسکالید و اسکالید ESV
        که مدل دومی در تمامی ماشین های بالا مدل دراز تر هست
        من بغیر از ماشینای بالا، اس یو وی در حال تولید دیگری نمیشناسم که اینگونه باشه
        اگر کسی میشناسه بازم، معرفی کنه به ما

        1. P.G

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          ارادتمندیم زیگما جان!
          زیگما جان چى شده جدیداً دیگه زیاد کامنت نمى ذارى؟نکنه میترسى بچه ها از جمله خود من از اطلاعاتت بیشتر استفاده کنیم دست زیاد شه؟!:)
          بابت اطلاعات و مدلهایى هم که بالا عنوان کردى بسیار ممنونم،من که خیلى استفاده کردم!)

        2. زیگما

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          قربون شما
          نه حتما سعی میکنم بیشتر بیام
          ممنون از لطفتون
          ما هم از نظرات شما زیاد استفاده کردیم و میکنیم
          به خصوص در بخش هوایی
          در بخش هوانوردی و هوایی، شما استاد ما هستید

        3. P.G

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          زیگما جان منو خجالت زده میکنى!
          توى این سایت شاید بخش هوایى تنها قسمتى باشه که احساس میکنم شاید حرفایى داشته باشم که کمى به درد دیگران بخوره و براشون مفید باشه ولى در همون قسمت هوایى هم من باید حالا حالاها شاگردى کنم و به خاطر همین هم از شما و دوستان دیگه خواهش میکنم اگر تو مطالب هوایى با کسى بحثى کردم یا میکنم از من ناراحت نشوند و خدایى نکرده حمل بر این نکن که میخام اطلاعاتمو به رخ کسى بکشم یا بى احترامى کنم،چون من دوست دارم اگر چیزى بلدم هرچند کم باشه با دیگران شریک بشم اما در ازاش دیگران هم اطلاعات گرانبهاشونو منتقل کنن تا ما هم استفاده کنیم!)
          به هر حال زیگما جان من از کامنت هاى شما و تعداد دیگه اى از بچه ها مثل میلاد،صادق،شاهین و… همیشه استفاده کردم چون با مطالعه و مستند صحبت هاى تخصصى میکنید که مواقعى که دور از جدل بوده براى همه از جمله خود من خیلى مفید بوده و واقعاً استفاده کردم،هرچند این گله رو همچنان از شما و بقیه ى دوستانى که بالاتر گفتم دارم که چرا مدتیه کم کار شدید و مطالب دیگه مانند سابق گرم نیستن؟!
          به هر حال ممنون از لطف شما،موفق باشید:)

        4. زیگما

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          باز هم ممنون از نظر خوبی که نسبت به بنده و بقیه دارید، زنده باشید
          راستش مشکلات دست به دست هم دادن و اتفاقاتی افتاد که باعث شد کمی بچه ها از هم دور بشن
          خداروشکر موضوعات برطرف شده و بچه ها دارن یواش یواش برمیگردن و فعال تر میشن
          میلاد شاهین صادق رضا و ….
          بنده هنوز منتظر مطالب صنعت هوایی شما در پدال هستماااااا

  26. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    مطمءنی؟

  27. cbr400

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    نسبت به نسلهای قبلیش خیلی بهتر و پخته تر شده . نمونه های آفرودش تولید نشه بهتره . چون برای آنرود خیلی مناسبتره . در کل از همه نظر { طراحی بدنه و کابین و … } عالیه .

  28. علی

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عاشقشم عالی معرکه زیبا از هر نظر زنده باد کادیلاک و امریکا

  29. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خیلی ممنون زیگما جان بخاطر اطلاعاتی که دادی

    این خودرو به درد مسافرت های جاده ای میخوره ولی به درد آفرود نمیخوره
    اصلا ساختنش برای مسافرت های جاده ای طولانی

  30. amir-bmw

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    به لنکروزر ترجیهش میدم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا