بازی تاج و تخت ادامه دارد
سایت معتبر موتوروان (MOTOR 1) از برنامه لوکسساز مشهور و قدیمی آمریکایی برای ورود به بازار خودروهای ابرلوکس خبر داده است. بنابر اطلاعات منتشر شده در این سایت، بهتازگی کادیلاک برند لوکس آمریکایی که چندی پیش لوگوی خود را تغییر داد و دست به دگردیسی تازهای در طراحی و شیوه ساخت محصولاتش زد، از نیت خود برای ورود به بازار سدانهای فوق لوکس ۲۵۰ هزار دلاری و اسیوویهای ۳۰۰ هزار دلاری خبر داده است. بازاری مملو از رقیب و پر از محصولات خاص و بسیار گرانقیمت که رقابت در آن محتاج دقت و ظرافت بسیار بالایی است.
این محصول که قرار است تا یک دهه آینده ارائه گردد، بهعنوان رقیبی برای بنتلی بنتایگا و اسیووی تولیدی رولزرویس که احتمالاً نام کولینان را بر خود خواهد داشت به رقابت میپردازد. مدلی که قطعاً بهواسطه رقبای مشهورش رقابت سختی برای فروش بیشتر خواهد داشت. بهویژه که کادیلاک سالهاست در این بازار غایب بوده و رقیبان او ازجمله مرسدس، بنتلی و رولزرویس بهخوبی درسهای خود را به مشتریان پس دادهاند.
سدان مدنظر کادیلاک نیز که قرار است بهعنوان یک لیموزین ابرلوکس با قیمت ۳۰۰ هزار دلار به مشتریان عرضه گردد CT9 نام دارد و گفته شده دو سال پس از ورود مدل XT9 به بازار عرضه میگردد. البته چیزی که مشخص است سختی پیشبینی ورود حتمی این دو محصول به بازار با توجه به برنامه ده ساله کادیلاک است. دورهای که قطعاً در پایان آن اقتضائات جدیدی در بازار خودرو حاکم شده است. به نظر میرسد موفقیت این دو مدل در رسیدن به خط تولید بستگی زیادی به موفقیت سدان جدید CT6 و جانشین آینده مدل موفق اسکالید دارد. شایعه دیگری که درز نموده از تولید دو محصول میانی مابین سدان جدید CT6 و سدان ابرلوکس CT9 خبر میدهد. گفته میشود از این دو مدل یکی خودرویی است کوپه، لوکس و قدرتمند با کد CT7 و دیگری سدانی است لوکس با قیمت بیش از ۱۰۰ هزار دلار با کد CT8 که قرار است با مدلهایی همچون مرسدس S کلاس به رقابت بپردازد. به نظر میرسد جنرالموتورز در حال تدارک یک حمله بزرگ به بازار با استفاده از برند برجسته کادیلاک است و در این راه مدلهای مختلف و متنوعی برای رقابت هرچه بهتر با بزرگان بازار در نظر گرفته شده است.
منبع: motor1
(*مهرداد*)
۱۸ فروردین ۱۳۹۵نام کادیلاک با نام لوکس عجین هست ..پس جنرال موتورز عالی هدف گرفته برای حمله بزرگ
نوید جهرمی
۱۸ فروردین ۱۳۹۵اول از برداشته شدن تاج گندمگون دور لوگوی کادیلاک و الان از این شیوه ی نامگذاری که ب جای اسامی پر ابهت از حرف و عدد استفاده بشه خوشم نیومد.
بهتره ب جای گسترش بازه ی قیمتی ب این شیوه بازار هدفی که الان توش قرارداره رو تسخیر کنه. مگه این که کلا بخواد ب بازار رده بالاتر بره و با میباخ و رولزرویس و بنتلی رقابت کنه.
که ب نظرم لایق اون جایگاهه.
حد اعلای خودروی امریکایی
Ashkan
۲۲ فروردین ۱۳۹۵دقیقا اگه نگاه کنی اکثر لوکس های اشرافی اسمه مخفف ندارن مثه رولزرویس و استون و بنتلی
اون خوشه های گندمش که حرف نداره
امیدوارم کادیلاک ciel یه روز تولید کنه
احمد باقری
۱۸ فروردین ۱۳۹۵خیلی عالی میشی، کلا طراحی کادیلاک، سبک خاصی داره و میتونه در ماشینهای لوکس، بیش از پیش خودش رو نشون بده، این حق کادیلاک هست که دوباره آرام به آرام به دوران اوج برگرده.
بنتلی
۱۸ فروردین ۱۳۹۵پس بیوک چی؟بیوک هم لوکس ساز معروف و دوست داشتنی بوده و هس،کادیلاک خودروهای با ابهتی داره و خوشحالم داره ب اوج برمیگرده ولی نمیدونم چرا جنرال موتورز فقط ب جی ام سی و شورلت و کادیلاک توجه میکنه!
moein
۱۸ فروردین ۱۳۹۵همه چیز کادیلاک از ابتدا تا الان عالی
فقط دوست نداشتم که اون دو خوشه گندم رو از کنار آرمش برداشتن
نمی دونم منطقشون چی بود
یه حس نوستالژیک داشت
بهنام طیبی
۱۹ فروردین ۱۳۹۵محصولات کادیلاک چقدر در شیراز دیدم دلیلش چیه اونجا زیاد با پلاک گذر موقت؟؟؟؟؟