کادیلاک فیسلیفت سدان XTS خود را با ظاهری تجدیدنظر شده، تکنولوژیهای پیشرفته و بهبود راحتی سواری معرفی کرده است. البته چند وقت پیش تصاویر غیررسمی این خودرو در چین منتشر شد که تقریباً تغییرات ظاهری آنرا مشخص نمود اما حالا میتوانیم بهروزرسانیهای آنرا بهطور کامل ببینیم. در این فیسلیفت، نمای جلو و عقب XTS تغییرات نسبتاً کاملی را تجربه کرده و به سدان پرچمدار CT6 نزدیک شده است. در نمای جلویی چراغهای جدیدی دیده میشود که طبق زبان طراحی جدید کادیلاک و مشابه مدلهای XT5 و CT6 طراحی شدهاند. در عقب نیز تغییرات نسبتاً کاملی انجام گرفته که شامل تغییر چراغها با ظاهری جدید و زاویهدار، انتقال جا پلاک به درون سپر و تغییراتی در سپر عقب میشود. علاوه بر این، رینگهای ۱۹ اینچی و ۲۰ اینچی جدیدی هم برای XTS در نظر گرفته شده است.
کادیلاک آپشنهای رنگ و تریم داخلی XTS را هم بروز نموده که شامل یک رنگ قهوهای ویژه با ترکیب تریم مشکیرنگ میشود. علاوه بر این، در صندلیهای جلو نیز تغییراتی صورت گرفته و هماکنون برای راحتی بیشتر به هندسهٔ فوم متفاوت، ساختار فریم سیمی و پد حرارتی مجهز شدهاند. این شرکت همچنین برای جلوگیری از ورود سروصدای بیرون، عایقهای پیچیدهٔ مهندسیشدهای را هم به کابین XTS اضافه کرده است. علاوه بر این، برای بهبود سواری خودرو، طراحی هردو نمونۀ ۱۹ و ۲۰ اینچی تایرها هم اصلاح شده است. این درحالی است که برای اولین بار امکان سفارش سیستم کنترل مغناطیسی سواری و تنظیم بادی عقب هم برای XTS فراهم شده است درحالیکه ترمزهای جلو نیز بهصورت استاندارد از نوع برمبو هستند.
علاوه بر این، کادیلاک برای XTS جدید آخرین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خود را در نظر گرفته که دارای رابط کاربری بهتر، اپلیکیشنهای جدید و سیستم ناوبری متصل است. این سیستم از طریق یک نمایشگر لمسی هشت اینچی ارائه میشود. این سازندهٔ اصیل آمریکایی در بخش سیستمهای ایمنی و کمکراننده نیز مواردی چون ترمز اتوماتیک سرعتپایین، کروز کنترل تطبیقی، ترمز خودکار جلو و عقب، هشدار تغییر خط و هشدار نقاط کور جانبی را در این سدان لوکس ارائه نموده است. همچنین به داخل خودرو چهار پورت USB به همراه یک سیستم صوتی جدید Bose با هشت بلندگو نیز اضافه شده است.
XTS همانند سابق در تیپ پایه بهصورت استاندارد با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی عرضه میشود که ۳۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور داشته و نیروی آن توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای جلو انتقال پیدا میکند؛ اما برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتر و تجربهٔ سواری اسپرت هستند، مدل V Sport ارائه شده است که از نسخهٔ بایتوربوی همان موتور V6 استفاده میکند. این مدل ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و بهصورت استاندارد مجهز به سامانهٔ چهارچرخ محرک است.
هنوز هیچ صحبتی از قیمت مدلهای مختلف XTS جدید نشده است اما انتظار میرود شاهد افزایشی جزئی نسبت به قیمت پایهٔ ۴۵,۵۹۵ دلاری نسخهٔ کنونی آن باشیم. همچنین احتمالاً قیمت نسخهٔ بالا ردهٔ V-Sport نیز از ۷۲,۶۹۵ دلار کنونی افزایشی را تجربه خواهد کرد.
Rouzbeh
۳۰ خرداد ۱۳۹۶هیچموقع فکرشم نمیکردم که یه روز یه عدد فارسی رو (۸) تو طراحی چراغ یه خودرو ببینم . کادیلاک واقعا با شکوه و با ابهته .
Chevo
۳۰ خرداد ۱۳۹۶عاشق کادیلاک هستم اما چراغهای جلو هارمونی خوبی با بدنه و نمای جلو ماشین نداره
(ali(CHEVY NOVA
۳۰ خرداد ۱۳۹۶کلا طراحىش خوبه بخصوص قسمت عقبش اما چراغ جلوش رو بهتر مىتونستن طراحى کنن
در کل من خوشم اومده ازش
بنزما
۳۰ خرداد ۱۳۹۶با تیترو عنوان شکوه عظمت به کادیلاک برنمیگرده
بدون تصب میگم این ماشین واسه نسل 2018 یه برند غول قدیمی خیلی چیزا کم داره چراغ های جلو
که اصن در شان کادیلاک نیست و نمای بغل هم در حدر یه سدان لوکس 2018نیست
از عقب هم که از خیلی محصولات جنرال موتورز
ضعیف تره من اول فکر کردم رندره
کادیلاک واقعا چیکار کردی
این طرح میتونه باز هم کادیلاک رو عقب بندازه
اونم تو این کلاس که ای قدرتمند جگوار زیبا بی ام
اسپرت و ایودی a6هماهنگ و کلی رقیب قدرتمند وجود داره
خیال رقبا رو تا اخر 2018 از بابت xts راحت کرد کادیلاک این کلاس خودرویی برای هر شرکتی خیلی مهمه
فکر نکنم دوستان امریکایی باز هم از این معرفی زیاد خوشحال شده باشن
(ali(CHEVY NOVA
۳۰ خرداد ۱۳۹۶جناب بنزما
تمام حرفهاى شما درسته اما با این قسمت که گفتى کادیلاک رو باز به عقب مىندازه موافق نىستم
مگه کادیلاک فقط مدل xts رو داره؟؟؟؟؟
کادیلاک شراىط خاصى داره و خىلى با احتىاط داره حرکت مىکنه برا همین طراحان و مدیران کادیلاک خىلى حساسىت بالاى نسبت به شراىط پىش رو دارن
کادیلاک خىلى راحت مىتونه محصولى مثل سىل و یا اسکالا رو تولىد کنه اما الان شرایطش نىست
کادیلاک. بىوک و جى ام سى بعد چند سال عقب موندن از رقبا برگشتن به رقابت و زمان لازمه براى اىنکه به روال قبلى برگردن
همونطور که امارها نشون داده بىوک تونسته موفق عمل کنه و همچنىن جى ام سى اما کادىلاک هنوز جاى کار داره
فورد
۳۰ خرداد ۱۳۹۶اونهایی که درک شون از ماشین خوب طراحی چراغ جلوئه و با طراحی چراغ جلو ماشین پس رفت یا پیش رفت میکنه شایسته داشتن ماشین خوب نیستن
asa
۳۱ خرداد ۱۳۹۶دوست من به نظرم شما دارید یکمی زود راجب طراحی این ماشین قضاوت میکنید.
دوتا چیز هست که بد نیست بهش توجه داشته باشی یک اینکه کادیلاک تا جایی که میدونم این مدل رو بیشتر روی بازار چین متمرکز کرده و همین باعث میشه شاید اون روح آمریکایی خالص رو در این ماشین نبینیم ولی خوب دلیل هم نمیشه که بگی زشت و قدیمی هست .
مورد دوم هم اینکه بعضی طراحی ها هستند که محافظه کاران طراحی میشن و به مرور زمان تو دل هرکس جا باز میکنند.
برای مثال یادم هست که زمان رونمایی از فیس لیفت ماستنگ خیلی ها ناراحت شدند و هزار تا ایراد از اون ماشین گرفتند ولی همون افراد در مطالبی که یک هفته بعدش گذاشته شد اعتراف کردند که از ماستنگ خوششون آمده و حتی کسانی هم بودند که میگفتند عاشق این فیس لیفت شدند .
در مورد xts هم همینطور هست. مطمئن باش روز به روز بیشتر عاشق میشی
ضمن اینکه این ایراد هایی که تو گرفتی رو من اصلا توی این ماشین نمیبینم.
JDM eat sleep
۱۲ تیر ۱۳۹۶«دشمن حتی نیم نگاهی هم به من و تو نمی اندازدو چیزی غمینتر از این نیست»نامجو
حمیدرضا
۳۰ خرداد ۱۳۹۶اشک تو چشام جمع شد با دیدن این فیس لیفت
جدا از شوخی جنرال موتورز باید یه فکری به حال سیستم انتقال قدرتش بکنه شتاب ماشیناش با قدرت بیشتر کمتر از ماشینای المانی و دلیلشم فقط گیربکسه
الف.ی
۳۰ خرداد ۱۳۹۶طرح قبلی چراغای جلوی کادیلاک رو بیشتر دوس داشتم.از این طرح برای چراغ جلو زیاد خوشم نمیاد.
asa
۳۰ خرداد ۱۳۹۶وای خدای جذابیت
وای خدای کلاس
خدای عظمت و اصالت
خدای اول و آخر اتومبیل سازی جهان
اخه من بدون تو چکار کنم کادیلاک.
عشق زیبای رویا های من .
واقعا خوشگله. خیلی خوشگله. معلومه این رو چینی ها خیلی خوب درک کردن که تا این حد عاشق کادیلاک هستند.
بی صبرانه منتظر شاهکار بعدی و اصلی ترکادیلاک ،یعنی فیس لیفت ct6 هستم.
واااای خدا چه شود این دنیا با برگشت کادیلاک
ACR VIPER
۳۰ خرداد ۱۳۹۶من خودم شخصا عاشق برند کدیلاکم
ولی خدا وکیلی چراغهای جلو هارمونی خوبی نداره
یه سر در گمی عجیبی توش موج میزنه وجداننا اگر اون طرح چراغهای قبلی رو بروز تر میکردند ازین بهتر درمیومد
جدای ازون تو اون عکسه نیم رخه ببینید چقد فاصله محورش کمه
فاصله درب جلو با گلگیر عین هیوندای شده
خیلی فاصله ش کمه
در همین مورود باس بگم که فاصله محور عقبش تا انتهای سپر عقب خیلی زیاده منظورم بلندی سپر نیستا فاصله کوتا ه محور باعثه اینه
خلاصه که با تمام عشقی که به کادیلاک دارم
وهمچنین با تمام احترام به طرفدارانش
خورد تو ذوقم با این طراحی
Shelby
۳۰ خرداد ۱۳۹۶چراغای عقبش ینی کلا عقبش خیلی زمخت شده قبل فیس لیفت بهتر بود
احسان
۳۰ خرداد ۱۳۹۶و این هم اثباتی دیگر بر دلیل محبوبیت بیشتر سه آلمانی و سه ژاپنی یکه تاز و اخیرا هم جگوار و ولوو
(ali(CHEVY NOVA
۳۱ خرداد ۱۳۹۶منظورت از 3 المانى محبوب بنز و بى ام و مستهلک و اىودى هست که مشکل گىربکس داره؟؟؟؟؟؟؟
Farhad
۳۱ خرداد ۱۳۹۶آره داداش همون 3 تا که اگه هزار تا مشکلم داشته باشن مردم آمریکا براشون سر و دست میشکنن و بیشتر از ماشینایی که تولید ملیشونه و مال آمریکاس میخرن. آئودی بیشتر میفروشه ، مرسدس و ب ام و هم بیشتر از دو برابر میفروشن .حالا اینارو رو هم بذار و جمع کن خیلی میشه و لوکس سازای آمریکایی تو کشور خودشون خیلی ضرر میکنن
در ضمن آئودی مشکل گیربکس نداره ولی فک کنم فورد مشکل داشت
Amir Machine
۳۱ خرداد ۱۳۹۶من نمیدونم طراحی به این قشنگی چرا هی میگین زشته؟
والا به نظر من طراحی فیسلیفت XTS فوق العاده باشکوه و جذاب شده.
چراغهای جلوش هم طبق زبان طرحی جدید کادیلاک شکل گرفته و قطعاً اگه تو تصاویر دیگه از زاویۀ دیگهای ببینین زیبا خواهد بود.
نمای عقبش هم به نظر من خیلی بهتر از قبل شده، خصوصاً اون دنبالۀ چراغهاش.
XTS یکی از پرفروشترین و محبوبترین محصولات کادیلاکه و مطمئناً براش اهمیت داره و هرگز با یه فیسلیفت بد یا ناپخته خرابش نمیکنه
Saman
۳۱ خرداد ۱۳۹۶کادیلاک xts و شورولت ایمپالا و بیوک لاکراس بر روی یک پلتفرم ساخته میشن و ویژگیه بارزشون کیفیت سواری سوپر با همراهی هندلینگ عالی هستش و مشهوره که با این سه برتر تفاوت جاده خاکی و آسفالت چندان محسوس نیست و قرار بود با آمدن ct6 “بی نظیر” به تولید xts پایان داده بشه ولی بقدری ،xts محبوب بودش که کادیلاک تصمیم به ادامه تولید آن گرفت و مدل بهینه شده چراغهای جلو واقعن زیبا و منحصر به فردی داره و از عقب هم لوکستر از گذشته به نظر میاد نمای داخل هم قابل مقایسه با خودروهای به مراتب گرانتر هستش و پیش بینی فروش بیشتر کاملن بجاست “کادیلاک طلائی بهترین و تندیس عظمت” :-)
علی مهدیزاده
۳۱ خرداد ۱۳۹۶نسبت به مدل ۲۰۱۷ ارتقاهای خوبی داشته و توی کلاس خودش واقعا امکانات و استانداردای قابل توجهی داره ، با این حال اسم کادیلاک که میاد همه به عظمت خودروهای تاریخیش که از قدیم بوده میوفتیم و اصولا طراحی های جدید این گونه کمپانی ها با جسارت که همراه باشه انتقاداتی هم خواهد داشت ولی برای رقابت باید بهاش رو بدن و و اصالت رو طرفداران حتی متعصب به ارامی حس کنن ، با سر زدن به مشخصات رقبایی مثل لکسوس ES350 و کیا K900 و آکورا RLX و جنسیس G80 قشنگ خوب بودش رو میشه حس کرد