نمایشگاه لسآنجلس: کادیلاک از مدلهای جدید اسپرت ATS-V برای رقابت با بامو M3 و M4 رسماً پرده برداشت. خودروهایی که بهار سال بعد وارد بازار میشوند و از ویژگیهای اسپرت و تهاجمی و هیجانانگیزی برخوردارند که پیش از این در خودروهای این برند دیده نشده بودند.
قلب تپنده کادیلاک ATS-V از یک موتور شش سیلندر ۳.۶ لیتری با توربوشارژر دوقلو، تشکیل شده که ۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته دستی و یا هشت سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میگردد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت خیرهکننده ۳.۹ ثانیه ای و نهایت سرعت ۲۹۸ کیلومتر بر ساعت نیز نتیجه عملکرد این قوای محرکه جدید است. شاسی این مدلهای کادیلاک نیز تقویت شده و ۲۵ درصد به استحکام پیچشی آن افزوده شده است. سیستم تعلیق نیز برای هماهنگی با ویژگیهای اسپرت خودرو ارتقا یافته است. دیفرانسیل با سیستم لغزش محدود به صورت استاندارد روی این مدلها قرار میگیرد. سیستم ترمز با عملکرد بالا با دیسکهای ۱۴.۵ اینچی در جلو و ۱۳.۳ اینچی در عقب با کالیپرهای ۶ پیستونه برمبو در جلو و ۴ پیستونه در عقب، نسل سوم سیستم کنترل سواری مغناطیسی (Magnetic Ride) با ۴۰ درصد سرعت پاسخگویی بیشتر و سیستم مدیریت کشش همگی قابل تنظیم در پنج سطح و حالت مختلف بر اساس نیازهای راننده میباشند. در مورد وزن خودرو هنوز رقم دقیقی اعلام نشده اما به لطف استفاده از فیبرکربن در حولوحوش ۱۶۸۰ کیلوگرم رسیده است. طراحی بیرونی، شامل تغییراتی در هواکشها، جلوپنجره مشبک باریکتر، درب کاپوت با شیارها و شکاف تخلیه هوای فیبرکربنی، اسپویلر و دیفیوزر عقب و چرخهای آلیاژی ۱۸ یا ۱۹ اینچی همراه با تایرهای سوپراسپرت پایلوت میشلن میشود. در داخل کابین، صندلیهای مسابقه ای ریکارو که به صورت الکتریکی در ۱۶ وضعیت و حالت تنظیم میشوند، جلب توجه میکنند. عملکرد ATS-V نشان میدهد که باید تهدید کادیلاک برای سدان های اسپرت آلمانی را جدی گرفت. اما علاوه بر اعداد و ارقام، باید تواناییهای آن را در پیست و جاده و در مقایسههای نزدیک هم ارزیابی نمود.۶۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۳فوق العاده است!!!!
saeid
۲۸ آبان ۱۳۹۳پرچم امریکا بالا ست ******
"Amir"
۲۸ آبان ۱۳۹۳درموردش هیچ چیز بدی نمیشه گفت،از همه لحاظ عالیه،ولی خوب آلمان ی چیز دیگس،اما اینم عزیز ماست
حسين يزدان پناه
۲۸ آبان ۱۳۹۳سلام واقعا عالیه
bomb
۲۸ آبان ۱۳۹۳واقعا وقتی روی طراحی خودرو فکر می کنم میبینم که امریکا تو دنیا حرف اول میزنه . به جز شورلت که با طراحی کامارو جدید آبروی صنعت خودرو سازی امریکا رو برد . ولی باز با این حال خودرو ساز فقط امریکا………..
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۳لطفاً شما این قدر کلی صحبت نکن و به نظر بقیه هم احترام بگذار.
سلیقه ی شما اینطوره.کامارو فقط از نمای عقب جالب نبود که قبول دارم.موستانگم طراحیش با مخالفت های زیادی روبرو شد ولی سلیقه ها فرق میکنه.
در ضمن میبخشید این قدر صریح صحبت میکنم اما کارکنان شورولت و یا هر خودروساز آمریکایی منتظر نظر من و شما در مورد طراحی خودروهایشان نیستن.
کامارو برای سال 2014 این قدر از لحاظ فنی مایه گذاشت تا آبروی کل صنعت خودروسازی آمریکا رو بخره.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ آبان ۱۳۹۳درود .
باربد الکی جارو خالی نکن . کجای کامارو بد بوده ؟؟؟
زیبایی و زشتی یک مسأله ی نسبی است .
از نظر من در مدل های فراری : فراری انزو . لافراری . 458 بدریخت ترین
فراری ها هستند . اما در مقابل فراری اف 12 . فراری اف اف . فراری
کالیفرنیا و فراری 599 جای حرف باقی نذاشتند . این نظر شخصیمه .
میدونمم که مخالف زیاد داره .
یا اصلا از کوروت و وایپر خوشم نمیاد .
اینها از نظر من زیبا نیستند و از نظر فرد دیگر نه تنها زیبا هستند ،
بلکه جذاب هم هستند .
پس این ربطی به بد بودن و خوب بودن ماشین نداره .
با همه این هایی که ازشون بدم میاد ، اما مخالف قابلیت هاشون نیستم .
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۳درسته میلاد عزیز
من کامارو از هر نظر دوست دارم فقط میگم پشتش میتونست کمی بهتر باشه ولی خیلی زیبا است به نظرم.
انشالله که در سلامتی کامل به سر میبری میلاد جان؟
Frankenstein
۲۸ آبان ۱۳۹۳واقعا شاهکار…………
از کادیلاک زیاد خوشم نمیومد …..ولی این مدلش واقعا قشنگه….اون خطوط شکسته رو کاپوتش….نمای عقب ماشین…. مخصوصا استیل چراغ جلو و عقب
انصافا زیبا طراحی شده….بدون عیب…
رقبای آلمانی حواسشون باشه.. :)
قدرت موتورش هم عالیه….
قیمت حدودیش معلوم نیست؟؟؟؟
رضا.2272
۲۸ آبان ۱۳۹۳این دیگه زیادی خوبه :|
MAFIA
۲۸ آبان ۱۳۹۳ماشین خوب و شیک و تروتمیزی هست نسبت قدرت به قیمتش هم منطقیه.
ASTON MARTin
۲۸ آبان ۱۳۹۳دوستان یه سوال
حاصلِ تقویت شاسی دقیقا چیه؟
صرفا به بهبود ایمنی خودرو در تصادف کمک میکنه؟
MAFIA
۲۸ آبان ۱۳۹۳و به پایداری سرپیچ و تعادل خودرو آستون
Ahmad..F12
۲۸ آبان ۱۳۹۳محشره
واقعاً جای تبریک داره کادیلاک
عملکرد موتورش فوق العاده است
طراحی داخلی و خارجی هم همینطور، حرفی برای گفتن نمیزاره
به نظرم تو پیست هم بهتر از M4 عمل میکنه
باید منتظر موند
انزو
۲۸ آبان ۱۳۹۳فک نکنم نرمی و چابکی و هندلینگ m4 رو داشته باشه.ولی از لحاظ قیافه خوشکله
e36
۲۸ آبان ۱۳۹۳تو پیست همه چیز فرق میکنه
فریا
۲۹ آبان ۱۳۹۳ولی آمریکاییه یعنی چی اونوقت ؟
همین آمریکایی که اینجوری اسمشو میاری ، نه در زمان دور ،
بلکه همین امسال با کوروت 70000$ ـی ، جگوار اف تایپ 100000$ ـی و
آستون مارتین 140000 ـی رو پودر کرد ! اینو من نمیگم ! تمام مجلات خودرویی میگن :
Edmunds . Car and Driver . Motor Trend . Motor Week و …
مک میسل
۲۸ آبان ۱۳۹۳درود
ماشین خوبیه
باید عملش در پیست رو با ام4 مقایسه کرد
رقیب قدریه برای ام4
ولی امریکاییه.
نمیدونم،باید عملکردش رو دید
(ایران&المان)
مک میسل
۲۸ آبان ۱۳۹۳من از اون موقعی کادیلاکو شناختم که
یه فیلمی شبکه نمایش نشون میدداد به نام کادیلاک سیاه
یه کادیلاک الدرادو بود،محشر بود!
یعنی دوست داشتم یدونه از اونا مخصوصا مشکیش رو داشته باشم…
mohammad
۲۸ آبان ۱۳۹۳محشره هم اسپورت هم کلاسیک هم فوق العاده قوی
علی آهنگر
۲۸ آبان ۱۳۹۳سوالم از سازنده ی عزیز این خودرو اینه که ایشون با این عصبانیت آدم که نمیخورن انشالله ؟؟
سام سامی
۲۸ آبان ۱۳۹۳قشنگ راضیم ازش!!! موتور سه لیتری 455 اسب بخار و شتاب 3.9 ثانیه ای…طراحی داخلی عالی…طراحی خارجی عالی…سازنده بنام( البته نه در حد باواریایی ها)…قیمتش هم حتما رقابتی…دیگه آدم از یه ماشین چی می خواد!!
M Power///
۲۸ آبان ۱۳۹۳کادیلاک ats-v واقعا فوق العاده است، ولی از نظر من که عاشق این ماشین شدم. ظاهر ats-v زودتر از m4، m3 قدیمی میشه.
ASTON MARTin
۲۸ آبان ۱۳۹۳=)) گل گفتی
امیرمسعود
۲۸ آبان ۱۳۹۳به نظر من سه رقیب آمریکایی (موستانگ.کامارو.شارجر)با امدن این ماشین به چهار رقیب تبدیل میشوند
M Power///
۲۸ آبان ۱۳۹۳من تقریبا با شما موافقم. ولی الان کادیلاک ats-v تو رده ماشین های sportcupe و sportsedan قرار داره. و موستانگ، چلنجر، کامارو، چارجر. در رده ای muslecars قرار دارن. و اگه ats-v رو تو رده ای muslecars قرار بدیم چهارتا نمیشن، پنج تا میشن. ولی در کل نمیشه قرار داد.
علی
۲۸ آبان ۱۳۹۳به نظر من از لحاظ ظاهر داخل و بیرون وفنی از المانی بهتره .این یه واقعیت که کادیلاک داره پیشرفت عجیب میکنه والمانی به نسبت دنیا دارن جا میمونن از ماشینهای که قیمت زیر 70هزار دلار دارند.
حسن
۲۸ آبان ۱۳۹۳درسته خودرو سازی آمریکا برا ماها خیلی آشنا نیست، ولی اینم خیلی عادلانه نیست که بگیم دارن رشد می کنن! به نظر من اونا خیلی وقته رشد کردن فقط بنا بر مشکلات اقتصادی و نفوذ ماشینای ژاپنی تو این دو دهه اخیر خیلی فرصت خودنمایی نداشتن. علت این حرفمم اینه که خود مرسدس بنز تو دهه های 60 و 70 میلادی خودشو میکشت تا بتونه تو آمریکا فروش کنه. بسیاری از تکنولوژی های ماشینای اون وقت یا آلمانی بوده یا آمریکایی و خیلی جاها هم آلمانی ها از امریکاییا تقلید می کردن. کادیلاک هم که بهترین برند GM هست و بوده که حدود 110 ساله خودرو می سازه و جای هیچ حرفی نداره که به خوایم حالا با باواریاییا مقایسش کنیم!
فریا
۲۸ آبان ۱۳۹۳دســــت خوش کادی ♥ ♥
شــاهـکـاره
منتظر CT6 هم هستیــم :-)
2016 سال آمریکاست .
MAFIA
۲۸ آبان ۱۳۹۳فریا زیاد دل خوش نکن تا بنز و بی ام و و لکسوس هستن جابرای کادیلاک همیشه تنگه
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۳اون زمان که کادیلاک بهترین ماشینای جهان رو میساخت لکسس و بنز و
ب ام و کجا بودن؟
البته قصد توهین به این سه خودروساز رو به هیچ وجه ندارم ولی در مورد کادیلاک شوخی نکنید لطفاً.
HILUX
۲۸ آبان ۱۳۹۳لکسوس که هنوز پشت تویوتا بوده بنز و بی ام و هم سرجاشون بودن. در حال حاضر وقتی حرف از ماشین لوکسه بنز-بی ام و-آئودی-و لکسوس پادشاهی میکنن در این زمان کادیلاک خیلی باید تلاش کنه تا به اونا برسه…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ آبان ۱۳۹۳درود .
باربد حرفت در مورد لکسس درسته . اما در مورد بنز و ب
ام و درست نیست .
اگر بنا به شاخ و شونه کشی باشه ، حاضرم در لباس
امریکایی ها ظاهر بشم و المان و مغلوب بکنم و با
العکس .
اما اینو بدون که اون زمان مرسدس بنز با مدل velo
فروش خوبی رو ددر دنیا تجربه میکرد ، کادیلاک هنوز به
وجود نیامده بود .
س هر برندی برای خودش شاهکارهایی رو داره .
همانطور بعضی برند های امریکایی برای نرمیه بیشتر ،
از لاستیک هایی همچون لاستیک های دسته موتور بین
بدنه و شاسی استفاده میکردند . به همین خاطر است که
ماشین های امریکایی در دست انداز های شدید ، حالت
قایق دارند .
اما چیزی که پر واضحه ، مرسدس بنز در ساخت اتوبوس .
بین شهری و درون شهری . کامیون هایی با کاربری های
متفاوت تجربه داره که کمتر برندی همچین مشخصاتی رو
داره که موفقیت هاش در هرکدام ازین شاخه ها ، یک
کتاب میشه .
بنز 127 ساله که یک تنه و بدون هیچ شرکت مادری دداره
خوددشو اداره میکنه ، اما بعضی برند ها ………
در کل عاشق کادیلاکم و همینجا میگم که دوست دارم ببینم
که برند های المانی . ایتالیایی . ژاپنی ، چه حرفی
برای گفتن در مقابل این مدل خوشنام دارند .
لازمه که به فریای عزیز ( نماینده کادیلاک در خاور
میانه ) و شما باربد عزیز ( نماینده شورولت در اسیا )
و باقیه دوستان طرفدار برندهای امریکایی ، تبریک عرض
کنم .
فریا
۲۹ آبان ۱۳۹۳متشکرم میلاد جان ( نماینده مرسدس بنز در خاور میانه )
فریا
۲۹ آبان ۱۳۹۳اختیار دل خودم رو خودم دارم و بــس ;-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ آبان ۱۳۹۳درود .
فریا خیلی از طراحی های شکسته کادیلاک خوشم میادد . عین یک ادمی میمونه
که خیلی رو اطو بودن لباسهاش تاکید داره .
راستی جیمیل من اون پایین هست . حتما سر بزن .
زیگما
۲۸ آبان ۱۳۹۳پدال گرامی و عزیز
موتورش 3.6 لیتری با 2 تا توربو هست نه 3.0 لیتری(همون موتور cts v sport هست)
اصلاح بفرمایید
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۳جناب HILUX
40 سال پیش وقتی کادیلاک بهترین دنده اتوماتیک ها و کولر خودرو رو میساخت و کابینش زبانزد بود بنز و ب ام و و آودی بودند و از بهترین ها هم بودن ولی نه به خوبی کادیلاک ها.شما کافیه خودت هم بری تحقیق کنی موفقیت های کادیلاک فقط به 40 سال پیش خلاصه نمیشود.الان شمایی که صحبت از خودروی لوکس میکنی کادیلاک های الان رو کن با برند های ذکر شده الان هم هیچ چیزی از بنز و ب ام و کم ندارد.
راجع به لکسس بگم اون موقع که کادیلاک یه برند با سابقه بود لکسس تازه پیداش شده بود.
الان هم تنها پیشنهاد بنده به شما اینه که راجع به موتور ها و دستاوردهای حال حاضر کادیلاک تحقیق کنید تا به حرف های من پی ببرید.برای مثال CTS و XTS از بهترین انواع کادیلاک هستند یا شاسی بلند اسکالید رقبای آلمانی و ژاپنی خودش رو شکست میده مطالبش تو پدال هم هست.لیموزین های کادیلاک ریاست جمهوری و خودروهای اختصاصی لوکس کادیلاک معرکه اند.
لطفاً دوستان دیسلایک الکی ندن و برن در این مورد تحقیق کنن.
ارادتمندم
HILUX
۲۹ آبان ۱۳۹۳هیچ کس منکر کادیلاک نیست حتی بسیاری از نوآوریها در دنیای خودرو که توسط خودروسازان دیگربوده طرح اولیه ی آنها از کادیلاک بوده اما حرف من اینه که کادیلاک در حال حاضر اندازه ی اسمش بزرگ نیست و باید خودشو تقویت کنه.خود شما بهتر میدونی اینو.
در مورد لکسوس باید بگم آره خیلی با سابقه نیست ولی در همین مدت کم خودشو به بزرگترین و با سابقه ترین خودروسازان رسونده که کارش خیلی با ارزشه.
شهریار
۲۸ آبان ۱۳۹۳چه میکنه این کادیلاک
مک میسل
۲۸ آبان ۱۳۹۳راستی دوستان یه سوال
کادیلاک چرا مثل شورلت و فور و دوج و… ماسل کار نمیزنه؟
سعید
۲۸ آبان ۱۳۹۳به نظر من چون تا حالا تجربه و مهارت آنچنانی مثل شورولت و فورد و دوج در ساخت ماسل کار نداشته و اگه هم بزنه نمی تونه پابپای اونا بیاد.
یه نظر سنجی:
کادیلاک ATS-V لایک + + + + +
ب ام و M4 دیسلایک – – – – –
>>(ضمنا دوستان عزیز لطفا بدون هیچ تعصبی نظر بدید و کاملا با سلیقه ی شخصی)
امیرمسعود
۲۸ آبان ۱۳۹۳ازاین ماسل کار تر!!!!!!تعریف شما از ماسل کار چیه؟
سعید
۲۸ آبان ۱۳۹۳بدنش عظلانیه ولی لقب ماسل کار روش نمیشه گذاشت
به ماسل کار ها هم شباهت چندانی نداره , فقط حجم پردازی های روی کاپوت و اجزای بدنه و کیت V یکم ماسل تر جلوه ش میده.
مک میسل
۲۹ آبان ۱۳۹۳درود
امیر مسعود خان
لقب ماسل کار رو به دوج چارجر و شورلوت کامارو وفورد موستانگ میگویند به خاطر اینکه صندوق عقبشون بیشتر از0.5متر نیست و کاپوت خیلی بلند هم دارند و فقط هم امریکایی هستند
شما اول برو اطلاعاتت رو زیاد کن،بعدا بیا نظر بده
فریا
۲۹ آبان ۱۳۹۳کادی تخصصش لوکس سازی هست . توی جنرال موتورز ماسل سازی رو شورولت ( در گذشته و حال ) و پونتیاک ( در گذشته ) بر عهده دارند .
آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۲۸ آبان ۱۳۹۳رقابت با m4 مثل یه طنز میمونه…
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۳دوست عزیز این حرف شما رو میذارم رو حساب نداشتن اطلاعات در مورد کادیلاک.
کادیلاک از قدیم از برترین ها بوده و هست.
فکر نمیکنم رقابت با M4 دور از ذهن باشه،ششرمنده این قدر رک و راست میگم ولی بعضی از دوستان طوری صحبت میکنن که انگار خودشون پشت فرمون این خودروها نشستن و نظر کارشناسی برای ما میدن.
کادیلاک از جمله ی مهمترین رقبای بنز و ب ام و و لکسس است محض اطلاع!
موفقیت هاش از همین ATS و CTS و موتورهای بینظیرشون شروع میشه و با XTS و لیموزین های ریاست جمهوری و شاسی بلند اسکالید که رقبای آلمانی و ژاپنیش رو شکست میده و سیستم تعلیق های معرکه اش و کابین های درجه ی یکش خاتمه پیدا میکنه.
اگر شک دارید لطفاً در این باره تحقیق بکنید که ببینید رقابت کادیلاک با این غولهای خودروسازی عادیه نه طنز.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۸ آبان ۱۳۹۳40 سال پیش امکاناتی که کادیلاک داشت هیچ ماشینی نداشت.
ببخشید که این قدر رک و راست حرف میزنم شما جوری نظر میدین که انگار پشت فرمون این خودروها نشستین و مقایسشون کردید و سایت هایی مثل motor trend که کادیلاک CTS رو به عنوان خودروی سال انتخاب میکنن دروغ میگن.
دوست عزیز موفقیت های کادیلاک به 40 سال پیشش که اون زمان بهترین کابین، کولر و دنده اتومات ها رو داشت خلاصه نمیشه.
همین الانشم کادیلاک بهترین سیستم های تعلیق،کابین و موتور ها رو داره.
از شاسی بلند اسکالید گرفته تا سدان XTS.
شما هم اگر شک داری برو تحقیق کن.
پس رقابت با M4 دور از ذهن نیست هست؟خخخخخ
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ آبان ۱۳۹۳درود . باربد جان مرسدس بنز در سال 1906 تکنولوژی 4 سوپاپ در هر
سیلندر رو داشت .
اولین دیفرانسیل 3 تکه برای ب ام و است . مرسدس بنز اولین
خوروسازی بود که در سال 1955 تکنولوژی انژکتور ددر داخل سیلندر
هارو داشت .
کم و بیش با تکنولوژی کادیلاک و … هم اشنا هستم .
بهتم حق میددم که ایجور طرفداری بکنی .
چون عین خود من عاشقی . یک عاشق به تمام معنا . مثل فریا .
از شما هم میخوام که بخ جیمیل من سر بزنی .
((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL. COM )))
فاصله را بردار .
فریا
۲۹ آبان ۱۳۹۳مرسدس و بی ام و کم چیزی نیستن ! بر منکرش لعنت
ولی کادیلاک نو آوری هاش تو تاریخ خـــیلی بیشتر بوده !
اگه کادیلاک نبود که الان من و شما باید برای روشن کردن ماشین هامون
پیاده بشیم و دیسک کمر بگیریم تا Handle ماشین رو بچرخونیم
( تلمیح به اختراع استارت الکترونیکی کادی در سال 1912)
اگه مرسدس تکنولوژی انژکتور رو وارد دنیای خودروسازی کرده ، پاشش الکترونیکی و مستقل سوخت هم قبل اون مال کادیلاک بوده .
63sAMG
۲۸ آبان ۱۳۹۳کادیلاک بهترین شرکت آمریکاست!پدر بزرگم یه مدل قدیمیشو داشته میگفت یک بار هم نیاز نشد ببرمش تعمیرگاه!کاش میشد به راحتی_نه با پارتی_!!پلاکشون کرد…لایک.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ آبان ۱۳۹۳فریا جان خیلی خوشحالم که شما هم مثل عاشق خودروهای آمریکایی هستی.
من هم منکر فضایل بنز و ب ام و به هیچ وجه نمیشم و در جواب بعضی از دوستان که کادیلاک رو در مقابل این دو برند کوچک میبینند عرض کردم.
میلاد جان بنز هم تا ابد بنز خواهد ماند. :D
من هم هیچ ایرادی نمیتونم از این دو برند بگیرم ولی حرف من اینه که کادیلاک به از این دو نباشه کمتر نیست.
فریا
۲۹ آبان ۱۳۹۳مخلص آمریکایی بازا هستیـــم ♥
محمدMOHAMMAD
۲۹ آبان ۱۳۹۳در داخل آمریکا کادیلاک و بیوک و لینکلن از بقیه گرانتر هستند و ثروتمندان از آن ها استفاده میکنند البته اگر نویسنده محترم قیمت مدل پایه و مدل فول را میگذاشت بهتر متوجه میشدیم
محمدMOHAMMAD
۲۹ آبان ۱۳۹۳البته این اتومبیل از لحاظ سرعتی رقیب بی ام و است و گرنه از لحاظ کیفیت و دوام از بی ام و بهتر است برای نمونه شما الان کادیلاک های 40 سال پیش را با بی ام و های آن سالها مقایسه کنید ببینید کدام سر پا تر مانده اند
g35
۲۹ آبان ۱۳۹۳منم از طرفداران و علاقه مندای 2 آتیشه کدیلاکم . امیدوارم ats-v جدید کدی { caddy} توانایی رقابت و شکست دادن m3 و m4 رو داشته باشه . موفق باشی ats-v .
فرهاد
۲۹ آبان ۱۳۹۳عاشق صندلیاش شدم
انصافاً خیلی شیکه
نیما
۲۹ آبان ۱۳۹۳سلام دوستان:
لطفا یه تحقیق درباره موتور های نورث استار کادیلاک بکنید تا تکنولوژی رو بفمید یعنی چی.
بعدم:
1. اون موقع که صندلی و برقی داشتن آمریکایی ها کیا داشتن؟؟
2.میدونستین اولین دنده اتومات مال کادیلا بوده و به دهه 30-40 میلادی بر میگرده؟؟
3.میدونستین بهترین سیستم های صوتی رو آمریکایی ها تو ماشیناشون استفاده میکردن و میکنن (clarion)
4.اولین فرمان هیدرولیک هم مال کادیلاک بود.
5.اولین خودرو انژکتور هم مال کادیلاک بود
6.امکانات هم که اصلا حرف نمیزنم(نه چرا میزنم)
صندلی برقی 8 جهته-دنده اتوماتیک- شیشه و آینه برقی-سانروف برقی- تهویه مطبوع اتوماتیک-کولر و بخاری اتوماتیک-گرمن کن صندلی-auto light-تنظیم ارتفاع نور-استفاده از فیبر نوری به مقدار زیاد-کروز کنترل و اوور درایو-همچنین تو بعضی موارد استارت دکمه ای-فرمان بشکن و تلسکوپی-auto window-همچنین از اولین خودرو هایی بود که به ایربگ نه یکی بلکه 2 تا مجهز شد-4 چرخ دیسکی خنک شونده و abs و صندلی های چرم طبیعی و اون تودوزی هایی که خودتون میدونید و …
همه اینا توی یه cadillac fleetwood de elegance 1975 پیدا میشه.
و تازه از موتور نورث استار هم بهره میبره.(لطفا دربارش تحقیق کنین)
امیر
۲۲ اسفند ۱۳۹۳دیروز تو تبریز مدل 2015 دیدم باید فقط ببینید و عاشق شوید …………………………………