پس از معرفی سدان اسپرت کادیلاک CT5-V با پیشرانهٔ بسیار ضعیفتری نسبت به CTS-V، گفته شد که نسخهٔ قویتر و عملکرد بالایی از این خودرو هم در راه است. برای مدتها شایعات مختلفی در مورد نام این نسخه منتشر میشد اما حالا سرانجام کادیلاک رسماً تأیید کرد که نسخهٔ عملکرد بالای این ماشین، بلکوینگ نام خواهد داشت. در همین حال، Car&Driver هم گزارش داده است که CT5-V بلکوینگ به نسخهٔ بروز شدهای از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ مجهز خواهد بود که در CTS-V استفاده میشد.
طبق این گزارش، این موتور حدود ۶۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که یعنی ۱۰ اسب بخار قویتر از سلف خود است. فعلاً هیچ حرفی در مورد گشتاور زده نشده اما این موتور در CTS-V گشتاوری برابر با ۸۵۵ نیوتن متر تولید میکرد. همچنین گفته شده برای انتقال نیروی این موتور در CT5-V گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی و ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه خواهد شد که این یعنی گیربکس اتوماتیک آن دو دنده بیشتر از گیربکس CTS-V خواهد داشت.
مشخصات پرفورمنس CT5-V بلکوینگ هنوز مشخص نیست اما CTS-V میتوانست ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. بااینحال، میتوان انتظار داشت که CT5-V بلکوینگ سریعتر باشد زیرا کادیلاک گفته است این خودرو در پیست VIR چندین ثانیه سریعتر از CTS-V بوده است. فعلاً چیز دیگری در مورد این سدان اسپرت نمیدانیم اما استایل بیرونی اصلاحشده، تنظیم خاص تعلیق و تکنولوژیهای کنترل خودروی منحصربهفرد از ویژگیهای آن خواهد بود.
همچنین همانطور که گفته شد، گیربکس دستی هم برای CT5-V بلکوینگ ارائه میشود زیرا به گفتهٔ کادیلاک، هنوز هم بسیاری از علاقهمندانی به رانندگی پرفورمنس، تمایل زیادی به این گیربکسها دارند. انتظار میرود این ماشین اواخر امسال یا اوایل سال آینده معرفی گردد و کارانددرایور پیشبینی میکند حدود ۸۵ هزار دلار قیمت داشته باشد که در این صورت حدود ۲۰ هزار دلار از رقبای اصلی خود یعنی بامو M5 و مرسدس E63 AMG ارزانتر خواهد بود.
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۳۹۹چندین ثانیه از نسخه پیشین خود در پیست ۶.۶ کیلومتری VIR سریعتر بوده…!!!
بی شک شتاب صفر تا صد بیش از ۳ ثانیه نخواهد بود
ali (chevy nova)
۳۰ فروردین ۱۳۹۹منتظر خبرهای بهتر باشید
mehdi
۳۰ فروردین ۱۳۹۹کادیلاک خیلی خوب داره پیشرفت میکنه سال بعد هم اسکالا بیاد عالی میشه
البته یه استیشن هم کمه تو سبد محصولاتشD:
یانکی
۳۰ فروردین ۱۳۹۹فقط منصفانه طراحی رو با آلمانیها مقایسه کنید.خشونت از سر و روش میریزه.امید وارم فقط دف عقب باشه.جانم باز هم موتور پوشراد.خوشحال شدم که بازم موتور پوشراد کار میکنه.
F22RAPTOR
۳۰ فروردین ۱۳۹۹بین نسخه وی معمولی واین نسخه میتونه یه نسخه دیگه هم باشه با حدود قدرت ۵۰۰اسب به بالا
F22RAPTOR
۳۰ فروردین ۱۳۹۹یادم رفت بگم که میتونه موتور بلک وینگ رو استفاده کنه چه شود
شلبى
۳۰ فروردین ۱۳۹۹بسیار زیبا و خوش ساخت بین این مدل بلک وینگ و CT5-v معمولى ۳۰۰ اسب بخار فاصله است بنظرم جا داره تا یه مدل بین این دو تا با قدرت حدود ۵۰۰ اسب وجود داشته باشه تا طیف گزینه ها متنوع تر بشه
براى این کار بهترین موتور همون هشت سیلندر توربو دوقلوییه که کادیلاک تا امروز فقط در CT6-V ازش استفاده کرده و پول زیادى هم خرج تحقبق و توسعه و ساختش شده
محمد
۳۰ فروردین ۱۳۹۹میاد که با راننده عشق بازی کنه
علیx76
۳۰ فروردین ۱۳۹۹کادیلاک اونهمه هزینه کرد برای موتور بلک وینگ (4.2litre – 550hp) و بجز CT6-V تو هیچ ماشینی استفاده نکرد
چه منطقی پشت این ماجراست؟
ایمان
۳۰ فروردین ۱۳۹۹این سدان پرفورمنس کادیلاک زهردار نشون میده
میاد که آلمانی ها رو ببره گوشه رینگ
باید از این آمریکایی ترسید
آماده نبرد با ژرمن ها ….
آریا ماشین
۳۰ فروردین ۱۳۹۹مرسدس amg e63 s ، بی ام و m5 کامپیتیشن ، ولوو s90 ، لکسوس es ، جنسیس g80 ، جگوار xf
باید با خیلیا در بیفته…
Enzo
۳۰ فروردین ۱۳۹۹اگه بتونه با M5 درستو حسابی شاخ به شاخ شه پس معلومه کادیلاک داره مسیره درستو میره .مشخصاتش که خوب نشون میده بیاد ببینیم تو عمل چیکارست
MAHDI
۳۰ فروردین ۱۳۹۹نسخه کادیلاک CTS – V که 640 اسب بخار قدرت داره و یه سدان پرفومنس هستش اما در پیست زاکسنرینگ زمانش تقریبا با X3M و GLC63 که SUV های پرفومنس هستن با حدود 500 اسب بخار زمانشون یکسان هست و چندین ثانیه کندتر از M3CS.
حالا باید دید این نسخه چه عملکردی خواهد داشت.من دوست دارم رقیب توان بالایی داشته باشه.پس منتظرش میمونیم?
JDM
۳۰ فروردین ۱۳۹۹CTS V سال 2014 تولید شد و تا 2019 هیچ تغیری نکرده
همون سال شاخ خیلیارو شکوند و تو لاگونا سکا و ویلوو اسپرینگ سدان هارو درو کرد و همون هم ماشین سال موتور ترند هم شد.الان نوبت پوست اندازیشه.این ماشین زهر داره
PORSCHE
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹من طرفدار کادیلاکم ولی نمیدونم میتونه ام فایو رو شکست بده یا نه.اخه اون چهارچرخ متحرکه.کشش زیادی داره.امیدوارم که اگه تو شتاب نتونست ام فایو رو شکست بده با اختلاف قیمتی فاحشش تو فروش شکستش بده
JDM
۳۰ فروردین ۱۳۹۹اگر AWD باشه رسما با یه هیولا طرفیم
رزیتا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹من ماشینای گیربکس دستیو بیشتر دوست دارم
Enzo
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ماشینای گیربکس دستی رانندش باید واقعا اینکاره باشه .حساب کن با نزدیک هفتصد تا قدرت یه اشتباه کوچیک تو دنده دادن به ماشین ممکنه تو خوشبینانه ترین حالت گیربکس ودفو بترکونه .ولی اگه راننده باشی دستی لذتش واقعا بهتره وماشین هرجور که بهش دستور بدی اطاعت میکنه
مهرآیین
۳۰ فروردین ۱۳۹۹دیگر انقدر ها هم بزرگش نکنید درباره هواپیمای بویینگ که صحبت نمی کنسد
♤Angus_812♤
۳۰ فروردین ۱۳۹۹فکرشو کن ۶۵۰ اسب بخار زیر دستات (گیربکس دستی)
mehdi
۳۰ فروردین ۱۳۹۹عاشقش شدم
Hadi
۳۰ فروردین ۱۳۹۹واقعاً این کلاس داره خیلی عالی میشه…
چه رقابتی بشه بین اینو مدل های جدید E63s و M5c…
Hadi
۳۰ فروردین ۱۳۹۹و پانامرا turbo s E hybrid
علیرضا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹رقیب مستقیم آلمانی ها
فرشاد
۳۰ فروردین ۱۳۹۹از معدود امریکایی های باکیفیت
عشق فقط ماشین آمریکایی
۳۱ فروردین ۱۳۹۹عشقه منه این ماشین