CTS V در ظاهر همچون ماسل کاری است که لباس مخصوص مهمانی بر تن دارد. این مدل درواقع پاسخی از طرف کادیلاک به ژرمنهای مغروری چون مرسدس بنز E63 و بامو M5 است. این هیولای آمریکایی از سال ۲۰۰۴ میلادی به خط تولید سازنده خود راه یافت و عمده شهرتش را از تواناییها و قابلیتهای مهیب خود در مسیرهای درگ و معمولی کسب نمود؛ تواناییهایی که رقبا را سخت خجل و شرمسار کرد.
CTS V نسل سوم را میتوان به کوروتی چهار درب تشبیه نمود و بیشک، قویترین مدل کادیلاک در تمامی تاریخ این برند است. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری که در سینه فراخ آن تعبیه شده قادر است توان دهشتناک ۶۴۰ اسب بخاری و گشتاور لاستیک ُبر ۸۵۵ نیوتن متری را برای این یانکی درنده مهیا کند.
کادیلاک CTS V مدل ۲۰۱۸ باوجود اقلامی چون چرم آلکانترا و فیبر کربن از نسخه استاندارد خود تمایز مییابد. اقلامی که سرتاسر کابین آن را لبالب فرا گرفتهاند. گو اینکه وجود پدالهای آلومینیمی، پدال شیقترهای بزرگتر پشت فرمان و یک جفت صندلیهای چرمی اسپرت، برای عشاقش علائم واضحی جهت تشخیص آن هستند. این خودرو بهتازگی در موتورشو دبی به نمایش درآمده است.
حمیدرضا
۱۵ آذر ۱۳۹۶بازم فروشش در مقابل المانی ها کم خواهد بود چون کادیلاک سالهاست با سطح اول فاصله گرفته و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به کادیلاکسخته
Hamid.Hellcat
۱۵ آذر ۱۳۹۶از دیسلایک ها معلومه نظر مشتریان کاملا برعکس نظر شماست
مانی
۱۶ آذر ۱۳۹۶اون ۸۶ نفری که دیس دادن مشتریهای کادیلاکن
یک لحظه هم شک نکن،سعی کن با نظرات بیشتر
مارو شادتر کنی عشقی
شاهين
۱۵ آذر ۱۳۹۶من خودم قبل اینکه کتن رو بخونم نظرم بنز e بود ولی الان با این حجم موتور کادیلاک و این گشتاور نظرم بینابین شده.البته که ظاهر بنز رو بیشتر میپسندم ولی نمیشه اینو دست کم گرفت
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶جونم
عجب ابهتى
عجب اصالتى
((CTS V در ظاهر همچون ماسل کاری است که لباس مخصوص مهمانی بر تن دارد. این مدل درواقع پاسخی از طرف کادیلاک به ژرمنهای مغروری چون مرسدس بنز E63 و بامو M5 است))
((CTS V نسل سوم را میتوان به کوروتی چهار درب تشبیه نمود و بیشک، قویترین مدل کادیلاک در تمامی تاریخ این برند است. پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری که در سینه فراخ آن تعبیه شده قادر است توان دهشتناک 640 اسب بخاری و گشتاور لاستیک ُبر 855 نیوتن متری را برای این یانکی درنده مهیا کند.))
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶رفقاى امریکایی باز امروز براتون 2 تا نظر سنجى و یه معرفى هم دارم از ىه قلدر واقعى
1. cadillac deville 1975 لاىک
2. lincoln continental 1974 دىس لاىک
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶نظر سنجى بعدى
1. pontiac firebird 1971 لاىک
2. plymouth roadrunner 1971 دىس لاىک
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶خوب برسىم به معرفى یه ماشىن قلدر
دوستان امروز براتون از پونتىاک کاتالىنا 1965 با شتاب 3/9 ثانىه اى که به سرعت 60 مىرسىده بگم
Comments: Catalina 2+2 sales increased 44% for 1965 as the model sported a new body riding on a new, slightly longer chassis, with a 121 inch wheelbase. The 2+2 standard engine was now the 421 V8 with a single four barrel carb rated at 338 bhp. Two other 421 engines were available, including a Tri-Power (3×2 bbl) version producing 356 bhp and the 421 HO rated at 376 bhp. Standard features of the 2+2 included heavy-duty springs and shock absorbers, a three-speed transmission with a Hurst shifter, dual exhausts, and a performance axle ratio. There were also special interior and exterior trim treatments, including bucket seats, seat belts, full carpeting, custom pinstriping, and vertical louvers on the front fenders, all standard. A new Turbo Hydramatic automatic transmission replaced the old Hydra-matic and improved performance. Car and Driver tested a Catalina 2+2 and recorded a top speed of over 130 mph and a 0-60 time of just 3.9 seconds.
Production: 11,519
Engines: 421 V8 338 bhp @ 4600 rpm, 459 ft-lb @ 2800 rpm. 421 V8 356 bhp @ 4800 rpm, 459 ft-lb @ 3200 rpm. 421 V8 376 bhp @ 5000 rpm, 461 ft-lb @ 3600 rpm.
Performance: 421/376: 0-60 in 3.9 sec
قوى ترىن موتور اىن ماشىن 376 اسب بوده
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶راستى این قسمت رو با دقت دوستان بخونن بخصوص اوناى که به من همىشه دىس لاىک مىدن
((این هیولای آمریکایی از سال 2004 میلادی به خط تولید سازنده خود راه یافت و عمده شهرتش را از تواناییها و قابلیتهای مهیب خود در مسیرهای درگ و معمولی کسب نمود؛ تواناییهایی که ((رقبا را سخت خجل و شرمسار))کرد.))
منظور از رقبا هم مشخصه کدوم ماشىنها هستن در پاراگراف اول
Mercede kaviani
۱۶ آذر ۱۳۹۶با درود به دوست عزیز سام کاویانی
وسپاس بی کران از مطلب فوق العاده عالی شما
دوست عزیز علی شوی نوا ولی من همیشه به شما لایک دادم چون کاملا بانطر شما موافق هستم
چون برندهای امریکایی همیشه بهترین کیفیت را باقیمت بشدت رقابتی عرضه می کنند و مشتری بیشترین کیفت وعالی ترین مواد را در یافت می کند معنی ان اینست که کادیلاک سی تی اس و قیمت ان بسیار بیشتر باید باشد در حدود 200 هزار دلار اگر توسط کمپانی های غیر امریکایی عرضه میشد
از نطر قدرت موتور برتر از بنتلی مولسان ورولز فانتوم نسل ۸ است
خوب با ارزوی بهترین ها برای شما
دوستدار شما مرسده کاویانی
امیر
۱۵ آذر ۱۳۹۶چرا دیگه خبری از دوئل ها نیست؟!
حامد
۱۵ آذر ۱۳۹۶منم برام سواله?
سردبیر
۱۵ آذر ۱۳۹۶سلام. امیر عزیز، مابین هر مرحله از دوئل ها یک آنتراکت چند روزه معمولا داریم برای جمع آوری اطلاعات و شروع دوره جدید. ممنون از همراهی شما
اعتمادیان
۱۵ آذر ۱۳۹۶ادبیات نویسنده فوق العاده حماسی و زیباست ، لذت بردم
M.us
۱۵ آذر ۱۳۹۶راستی هیچ خبری از داستان ماسل کار ها هم نیست لطفا پدال قسمت بعدی ماسل کار ها رو پست کن ممنون
PaRHaM
۱۵ آذر ۱۳۹۶ایول??
CTS v واقعا عشقه
خیلی دوسش دارم?❤??
جلالى
۱۵ آذر ۱۳۹۶Cts v واقعا دوست داشتنى هست
Khosrow
۱۵ آذر ۱۳۹۶تو امریکایی ها فقط کادیلاک / فوق العادس فقط اینکه طراحی و متریال داخلش نسبت به طراحی زیبای بیرونیش خیلی ضعیفه / دوخت و جنس صندلی هاش خیلی چیپ به نظر میاد / همیشه این سبک چراغ جلو که با طول ماشین همخونی داره عالیه ..
مهدی
۱۵ آذر ۱۳۹۶فعلا که با 40 اسب بخار بیشتر در برابر m5 و E63s با شتاب 3.2 ثانیه یک خجل تمام عیار است. آمار فروش که بماند.
Just bentley continental
۱۵ آذر ۱۳۹۶داداش ولی اینو مطمئنم بعد صد تا این دو تا رو میگیره چون ماشینای امریکایی کلا تو شتاب ثانویه خیلی وحشتناک عمل می کنن.این ماشین خیلی عضلانی و زیباست فوق العادست .کادیلاک بهترین خودرو امریکایی به نظرم هست بعدشم تسلا.
Hamid.Hellcat
۱۵ آذر ۱۳۹۶اگه فاکتور قیمت رو لحاظ کنی متوجه میشی که علت خجالت رقبا چیه
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶مهدى
استحلاک بالاى ماشىنهاى المانى تمام خوبىشون رو از بىن مىبره
امیرمحمد
۱۵ آذر ۱۳۹۶الان مثلاً امریکاییا خیلی کم استهلاکن؟😐 یه چی بگید بگنجه خدایی رفقای آمریکایی باز😶 و البته استحلاک هم از نظر املایی غلطه رفیق
مهدی
۱۵ آذر ۱۳۹۶استهلاک درسته البته. اولا خودروهای آلمانی به هیچ وجه استهلاک بالائی ندارند بلکه هزینه های نگهداری بالائی دارند و البته کاملا هم طبیعیه. چرا که بهترین قطعات صنعت خودروسازی و پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین نوآوری ها در خودروهای آلمانی بکار میره و این طبیعیه که شما به جنس بهتر، رانندگی پویاتر و تجهیزات بروز تر پول و هزینه بیشتری بدین. ثانیا علی رغم میل باطنی و علاقه ای که به ساخته های امریکائیها دارم و علی رغم توجه و اعتباری که به ساخته هائی چون ماستنگ و اسکالید قائلم متاسفانه خودروهای آمریکائی از جهت استهلاک، مصرف سوخت و قابلیت اطمینان پائین تر از آلمانها و ژاپنی ها قرار دارند. باز هم میگم چون درمنطقه آزاد زندگی می کنم از لذت دیدن خودروهای امریکائی بی نصیب نبودم و هنوزم با دیدن ماستنگ و شورلت لذت می برم.
Abbas_us.c
۱۶ آذر ۱۳۹۶خجل کجا بود
اونا دو دفن
این دف عقبه
Saman
۱۵ آذر ۱۳۹۶اوج مهندسی و پیشرفت خودرو :-) بدون هیچ شک و تردیدی cts v برترین سوپر سدان لوکس هست و جای شگفتی هم نیست ، us همواره در زمینه تکنولوژی و دانش حرف اول و آخرو میزنه به مهندسی و تکنولوژی هوا فضائی us توجه کنید …چه برسه به خودرو سازی که واسه امریکا پیش پا افتاده هستش چون کهنه کار این مقوله هست :-)
احمد
۱۵ آذر ۱۳۹۶کادیلاک عالیه فقط در طراحی واقعا خراب کرده به همین خاطر مورد اقبال قرار نمیگیره این سبک طراحی از سال 1999 آغاز کرده هنوز داره ادامه میده
Hamid.Hellcat
۱۵ آذر ۱۳۹۶طراحی افتضاح 911 که یک قرن تغییر نکرده خوبه اما این ماشین به غایت زیبا چون از دهه نود دگرگون نشده بده؟ عجب….
احمد باقری کجایی
(Ali(Chevy Nova
۱۵ آذر ۱۳۹۶حمىد جون درست مىگى
اون 911 با ظاهر زشتش اونقدر از مد افتاده هست که ظاهر کادىلاک در برابرش بهتر باشه
Hamid.Hellcat
۱۶ آذر ۱۳۹۶مخلصیم علی آقا
حسن
۱۵ آذر ۱۳۹۶فدایت قشنگ گفتی
Hamid.Hellcat
۱۶ آذر ۱۳۹۶قربونت داش حسن
احمد
۱۵ آذر ۱۳۹۶اولا که احمد باقری یه شخص دیگست اشتباه گرفتی دومندش :) در فضای تعصبی ژاپنی آلمانی آمریکایی کره ای نظر میدی که من اینطور نیستم در نظرات قبلیم در مورد همین پورشه 911 مورد عنایت قرار دادم که سال هاست طراحیش تغییری نکرده الانم یه نقد به طراحی های کلی کادیلاک زدم اصلا بحثی ازماشین آلمانی یا آمریکایی نکردم
Hamid.Hellcat
۱۶ آذر ۱۳۹۶منم منظورم همون احمد باقری بود قاتل سریالی مدلهای پورشه
Mahdi Chevrolet
۱۷ آذر ۱۳۹۶یاد احمد باقری بخیر
کاش بازم پیداش میشد
حسین
۱۵ آذر ۱۳۹۶داشتم متن رو میخوندم انگار که نویسندش ناصرخسرو قبادیانی هست :)))))
sevlan
۱۵ آذر ۱۳۹۶کدیلاک واقعا تو این مدل ترکونده ، فقط عشاق واقعی خودرو می فهمن این سوپر سدان چه جواهریه ،جگرمو سوزوندی CTS V.
سياوش
۱۵ آذر ۱۳۹۶هیچوقت اینو به آلمانیها ترجیه نمیدم
هیچوقت
ازنظر شتاب هم هیچ شانسی دربرابر m5 نداره شتاب این ۳.۷ هست اما m5باشتاب زیر ۳.۵ازروی این یاننننکیییی رد خواهد شد
در ضمن اصطحلاک آخه؟؟؟؟؟???
DEADPOOL
۱۵ آذر ۱۳۹۶اره بابابزرگ اصطحلاک?چیه میخندی؟
Hamid.Hellcat
۱۸ آذر ۱۳۹۶ترجیه آخه؟
علی
۱۵ آذر ۱۳۹۶سلام . کادیلاکو با احترام بتمام عقاید و سلایق همه افراد اما همیشهاز خودرو مکانیک و شرکتهای خودروسازی اشنا شدم شیفته اسموکیفیت و اتومبیلهای کادیلاک بودم و توحسرت داشتنشم موندم حیف اولین خودرو موردعلاقم هست فقط کادیلاک افسوس دست بستن موندیم
M.us
۱۷ آذر ۱۳۹۶سیاوش جان این نسل کادیلاک چند سالی هست ثانیا m5 تازه معرفی شده بعد دوسال دوباره کادیلاک میاد با قدرت 755(موتورLT5)جدید البته اگه کمی هم بخواد رو شتاب تمرکز کنه m5 که هیچ بزرگتراش و به چالش میکشه فراموش نکن امریکا مهد درگ شتاب تو خون امریکایی هاست همین دیمون و ببین چطوری هایپر کارای میلیون دلاری رو چطور لوله میکنه .در ضمن پدال ممنون ازت بخاطر این پست مرسی