کادیلاک

کادیلاک CTS V، پاسخی دندان‌شکن

CTS V در ظاهر همچون ماسل کاری است که لباس مخصوص مهمانی بر تن دارد. این مدل درواقع پاسخی از طرف کادیلاک به ژرمن‌های مغروری چون مرسدس بنز E63 و ب‌ام‌و M5 است. این هیولای آمریکایی از سال ۲۰۰۴ میلادی به خط تولید سازنده خود راه یافت و عمده شهرتش را از توانایی‌ها و قابلیت‌های مهیب خود در مسیرهای درگ و معمولی کسب نمود؛ توانایی‌هایی که رقبا را سخت خجل و شرمسار کرد.


CTS V نسل سوم را می‌توان به کوروتی چهار درب تشبیه نمود و بی‌شک، قوی‌ترین مدل کادیلاک در تمامی تاریخ این برند است. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری که در سینه فراخ آن تعبیه شده قادر است توان دهشتناک ۶۴۰ اسب بخاری و گشتاور لاستیک ُبر ۸۵۵ نیوتن متری را برای این یانکی درنده مهیا کند.

با ناله‌ها و زوزه‌های توأمانی که از سامانه سوپرشارژ و اگزوز آن به گوش می‌رسد، کادیلاک CTS V در عرض ۳.۷ ثانیه از حالت سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد و ماکزیمم سرعت ۳۲۰ کیلومتری را به سهولت در آغوش می‌کشد.


کادیلاک CTS V مدل ۲۰۱۸ باوجود اقلامی چون چرم آلکانترا و فیبر کربن از نسخه استاندارد خود تمایز می‌یابد. اقلامی که سرتاسر کابین آن را لبالب فرا گرفته‌اند. گو اینکه وجود پدال‌های آلومینیمی، پدال شیقترهای بزرگ‌تر پشت فرمان و یک جفت صندلی‌های چرمی اسپرت، برای عشاقش علائم واضحی جهت تشخیص آن هستند. این خودرو به‌تازگی در موتورشو دبی به نمایش درآمده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بازم فروشش در مقابل المانی ها کم خواهد بود چون کادیلاک سالهاست با سطح اول فاصله گرفته و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به کادیلاک‌سخته

    مخالفم 10
    1. Hamid.Hellcat

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      از دیسلایک ها معلومه نظر مشتریان کاملا برعکس نظر شماست

      1. مانی

        ۱۶ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اون ۸۶ نفری که دیس دادن مشتری‌های کادیلاکن
        یک لحظه هم شک نکن،سعی‌ کن با نظرات بیشتر
        مارو شادتر کنی‌ عشقی‌

    2. شاهين

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      من خودم قبل اینکه کتن رو بخونم نظرم بنز e بود ولی الان با این حجم موتور کادیلاک و این گشتاور نظرم بینابین شده.البته که ظاهر بنز رو بیشتر میپسندم ولی نمیشه اینو دست کم گرفت

  2. (Ali(Chevy Nova

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    جونم
    عجب ابهتى
    عجب اصالتى
    ((CTS V در ظاهر همچون ماسل کاری است که لباس مخصوص مهمانی بر تن دارد. این مدل درواقع پاسخی از طرف کادیلاک به ژرمن‌های مغروری چون مرسدس بنز E63 و ب‌ام‌و M5 است))
    ((CTS V نسل سوم را می‌توان به کوروتی چهار درب تشبیه نمود و بی‌شک، قوی‌ترین مدل کادیلاک در تمامی تاریخ این برند است. پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری که در سینه فراخ آن تعبیه شده قادر است توان دهشتناک 640 اسب بخاری و گشتاور لاستیک ُبر 855 نیوتن متری را برای این یانکی درنده مهیا کند.))

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. (Ali(Chevy Nova

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      رفقاى امریکایی باز امروز براتون 2 تا نظر سنجى و یه معرفى هم دارم از ىه قلدر واقعى
      1. cadillac deville 1975 لاىک
      2. lincoln continental 1974 دىس لاىک

      1. (Ali(Chevy Nova

        ۱۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        نظر سنجى بعدى
        1. pontiac firebird 1971 لاىک
        2. plymouth roadrunner 1971 دىس لاىک

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. (Ali(Chevy Nova

          ۱۵ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          خوب برسىم به معرفى یه ماشىن قلدر
          دوستان امروز براتون از پونتىاک کاتالىنا 1965 با شتاب 3/9 ثانىه اى که به سرعت 60 مىرسىده بگم
          Comments: Catalina 2+2 sales increased 44% for 1965 as the model sported a new body riding on a new, slightly longer chassis, with a 121 inch wheelbase. The 2+2 standard engine was now the 421 V8 with a single four barrel carb rated at 338 bhp. Two other 421 engines were available, including a Tri-Power (3×2 bbl) version producing 356 bhp and the 421 HO rated at 376 bhp. Standard features of the 2+2 included heavy-duty springs and shock absorbers, a three-speed transmission with a Hurst shifter, dual exhausts, and a performance axle ratio. There were also special interior and exterior trim treatments, including bucket seats, seat belts, full carpeting, custom pinstriping, and vertical louvers on the front fenders, all standard. A new Turbo Hydramatic automatic transmission replaced the old Hydra-matic and improved performance. Car and Driver tested a Catalina 2+2 and recorded a top speed of over 130 mph and a 0-60 time of just 3.9 seconds.

          Production: 11,519
          Engines: 421 V8 338 bhp @ 4600 rpm, 459 ft-lb @ 2800 rpm. 421 V8 356 bhp @ 4800 rpm, 459 ft-lb @ 3200 rpm. 421 V8 376 bhp @ 5000 rpm, 461 ft-lb @ 3600 rpm.
          Performance: 421/376: 0-60 in 3.9 sec
          قوى ترىن موتور اىن ماشىن 376 اسب بوده

    2. (Ali(Chevy Nova

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      راستى این قسمت رو با دقت دوستان بخونن بخصوص اوناى که به من همىشه دىس لاىک مىدن
      ((این هیولای آمریکایی از سال 2004 میلادی به خط تولید سازنده خود راه یافت و عمده شهرتش را از توانایی‌ها و قابلیت‌های مهیب خود در مسیرهای درگ و معمولی کسب نمود؛ توانایی‌هایی که ((رقبا را سخت خجل و شرمسار))کرد.))
      منظور از رقبا هم مشخصه کدوم ماشىنها هستن در پاراگراف اول

      1. Mercede kaviani

        ۱۶ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (551 ديدگاه)

        با درود به دوست عزیز سام کاویانی
        وسپاس بی کران از مطلب فوق العاده عالی شما
        دوست عزیز علی شوی نوا ولی من همیشه به شما لایک دادم چون کاملا بانطر شما موافق هستم
        چون برندهای امریکایی همیشه بهترین کیفیت را باقیمت بشدت رقابتی عرضه می کنند و مشتری بیشترین کیفت وعالی ترین مواد را در یافت می کند معنی ان اینست که کادیلاک سی تی اس و قیمت ان بسیار بیشتر باید باشد در حدود 200 هزار دلار اگر توسط کمپانی های غیر امریکایی عرضه میشد
        از نطر قدرت موتور برتر از بنتلی مولسان ورولز فانتوم نسل ۸ است
        خوب با ارزوی بهترین ها برای شما
        دوستدار شما مرسده کاویانی

  3. امیر

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    چرا دیگه خبری از دوئل ها نیست؟!

    1. حامد

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      منم برام سواله?

    2. سردبیر

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. امیر عزیز، مابین هر مرحله از دوئل ها یک آنتراکت چند روزه معمولا داریم برای جمع آوری اطلاعات و شروع دوره جدید. ممنون از همراهی شما

  4. اعتمادیان

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (261 ديدگاه)

    ادبیات نویسنده فوق العاده حماسی و زیباست ، لذت بردم

  5. M.us

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    راستی هیچ خبری از داستان ماسل کار ها هم نیست لطفا پدال قسمت بعدی ماسل کار ها رو پست کن ممنون

  6. PaRHaM

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    ایول??
    CTS v واقعا عشقه
    خیلی دوسش دارم?❤??

  7. جلالى

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    Cts v واقعا دوست داشتنى هست

  8. Khosrow

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    تو امریکایی ها فقط کادیلاک / فوق العادس فقط اینکه طراحی و متریال داخلش نسبت به طراحی زیبای بیرونیش خیلی ضعیفه / دوخت و جنس صندلی هاش خیلی چیپ به نظر میاد / همیشه این سبک چراغ جلو که با طول ماشین همخونی داره عالیه ..

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. مهدی

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (79 ديدگاه)

    فعلا که با 40 اسب بخار بیشتر در برابر m5 و E63s با شتاب 3.2 ثانیه یک خجل تمام عیار است. آمار فروش که بماند.

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. Just bentley continental

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (563 ديدگاه)

      داداش ولی اینو مطمئنم بعد صد تا این دو تا رو میگیره چون ماشینای امریکایی کلا تو شتاب ثانویه خیلی وحشتناک عمل می کنن.این ماشین خیلی عضلانی و زیباست فوق العادست .کادیلاک بهترین خودرو امریکایی به نظرم هست بعدشم تسلا.

    2. Hamid.Hellcat

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      اگه فاکتور قیمت رو لحاظ کنی متوجه میشی که علت خجالت رقبا چیه

    3. (Ali(Chevy Nova

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      مهدى
      استحلاک بالاى ماشىنهاى المانى تمام خوبىشون رو از بىن مىبره

      1. امیرمحمد

        ۱۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (238 ديدگاه)

        الان مثلاً امریکاییا خیلی کم استهلاکن؟😐 یه چی بگید بگنجه خدایی رفقای آمریکایی باز😶 و البته استحلاک هم از نظر املایی غلطه رفیق

      2. مهدی

        ۱۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (79 ديدگاه)

        استهلاک درسته البته. اولا خودروهای آلمانی به هیچ وجه استهلاک بالائی ندارند بلکه هزینه های نگهداری بالائی دارند و البته کاملا هم طبیعیه. چرا که بهترین قطعات صنعت خودروسازی و پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین نوآوری ها در خودروهای آلمانی بکار میره و این طبیعیه که شما به جنس بهتر، رانندگی پویاتر و تجهیزات بروز تر پول و هزینه بیشتری بدین. ثانیا علی رغم میل باطنی و علاقه ای که به ساخته های امریکائیها دارم و علی رغم توجه و اعتباری که به ساخته هائی چون ماستنگ و اسکالید قائلم متاسفانه خودروهای آمریکائی از جهت استهلاک، مصرف سوخت و قابلیت اطمینان پائین تر از آلمانها و ژاپنی ها قرار دارند. باز هم میگم چون درمنطقه آزاد زندگی می کنم از لذت دیدن خودروهای امریکائی بی نصیب نبودم و هنوزم با دیدن ماستنگ و شورلت لذت می برم.

    4. Abbas_us.c

      ۱۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (269 ديدگاه)

      خجل کجا بود
      اونا دو دفن
      این دف عقبه

  10. Saman

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    اوج مهندسی و پیشرفت خودرو :-) بدون هیچ شک و تردیدی cts v برترین سوپر سدان لوکس هست و جای شگفتی هم نیست ، us همواره در زمینه تکنولوژی و دانش حرف اول و آخرو میزنه به مهندسی و تکنولوژی هوا فضائی us توجه کنید …چه برسه به خودرو سازی که واسه امریکا پیش پا افتاده هستش چون کهنه کار این مقوله هست :-)

  11. احمد

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    کادیلاک عالیه فقط در طراحی واقعا خراب کرده به همین خاطر مورد اقبال قرار نمیگیره این سبک طراحی از سال 1999 آغاز کرده هنوز داره ادامه میده

    1. Hamid.Hellcat

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      طراحی افتضاح 911 که یک قرن تغییر نکرده خوبه اما این ماشین به غایت زیبا چون از دهه نود دگرگون نشده بده؟ عجب….
      احمد باقری کجایی

      1. (Ali(Chevy Nova

        ۱۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        حمىد جون درست مىگى
        اون 911 با ظاهر زشتش اونقدر از مد افتاده هست که ظاهر کادىلاک در برابرش بهتر باشه

        1. Hamid.Hellcat

          ۱۶ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          مخلصیم علی آقا

      2. حسن

        ۱۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2083 ديدگاه)

        فدایت قشنگ گفتی

        1. Hamid.Hellcat

          ۱۶ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          قربونت داش حسن

      3. احمد

        ۱۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (113 ديدگاه)

        اولا که احمد باقری یه شخص دیگست اشتباه گرفتی دومندش :) در فضای تعصبی ژاپنی آلمانی آمریکایی کره ای نظر میدی که من اینطور نیستم در نظرات قبلیم در مورد همین پورشه 911 مورد عنایت قرار دادم که سال هاست طراحیش تغییری نکرده الانم یه نقد به طراحی های کلی کادیلاک زدم اصلا بحثی ازماشین آلمانی یا آمریکایی نکردم

        1. Hamid.Hellcat

          ۱۶ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          منم منظورم همون احمد باقری بود قاتل سریالی مدلهای پورشه

      4. Mahdi Chevrolet

        ۱۷ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1478 ديدگاه)

        یاد احمد باقری بخیر
        کاش بازم پیداش میشد

  12. حسین

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    داشتم متن رو میخوندم انگار که نویسندش ناصرخسرو قبادیانی هست :)))))

  13. sevlan

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    کدیلاک واقعا تو این مدل ترکونده ، فقط عشاق واقعی خودرو می فهمن این سوپر سدان چه جواهریه ،جگرمو سوزوندی CTS V.

  14. سياوش

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    هیچوقت اینو به آلمانیها ترجیه نمیدم
    هیچوقت
    ازنظر شتاب هم هیچ شانسی دربرابر m5 نداره شتاب این ۳.۷ هست اما m5باشتاب زیر ۳.۵ازروی این یاننننکیییی رد خواهد شد

    در ضمن اصطحلاک آخه؟؟؟؟؟???

    1. DEADPOOL

      ۱۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (39 ديدگاه)

      اره بابابزرگ اصطحلاک?چیه میخندی؟

    2. Hamid.Hellcat

      ۱۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      ترجیه آخه؟

  15. علی

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (209 ديدگاه)

    سلام . کادیلاکو با احترام بتمام عقاید و سلایق همه افراد اما همیشهاز خودرو مکانیک و شرکتهای خودروسازی اشنا شدم شیفته اسموکیفیت و اتومبیلهای کادیلاک بودم و توحسرت داشتنشم موندم حیف اولین خودرو موردعلاقم هست فقط کادیلاک افسوس دست بستن موندیم

  16. M.us

    ۱۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    سیاوش جان این نسل کادیلاک چند سالی هست ثانیا m5 تازه معرفی شده بعد دوسال دوباره کادیلاک میاد با قدرت 755(موتورLT5)جدید البته اگه کمی هم بخواد رو شتاب تمرکز کنه m5 که هیچ بزرگتراش و به چالش میکشه فراموش نکن امریکا مهد درگ شتاب تو خون امریکایی هاست همین دیمون و ببین چطوری هایپر کارای میلیون دلاری رو چطور لوله میکنه .در ضمن پدال ممنون ازت بخاطر این پست مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا