زمانی که یک کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ را میبینیم، احتمالاً با توجهی اندک به آن گذر خواهیم کرد. اما کمی تأمل باعث میشود تا از اشتباهی اساسی در امان بمانیم. زیرا ممکن است در یک کورس خیابانی، این کابوی خوشتیپ را واقعاً دست کم بگیریم.
کادیلاک میخواهد خودرویی شایسته برای مقابله با AMG و M آماده سازد. این خودرو در واقع یک کوروت در پوسته یک سدان لوکس کادیلاک است. در سینه این خودرو همان چیزی میتپد که کوروت Z06 را تبدیل به یک هیولای مهارناپذیر میکند. کادیلاک CTS-V جدید تنها در شکل سدان عرضه میشود. طراحی هواکشهای جلویان با ۵۰ درصد مساحت بیشتر برای سیستم سوپرشارژر، چهره خودرو را نیز اسپرت تر نمودهاند. جالب اینکه به علت افزایش این فضا، جا برای نصب رادار وجود نداشته و سیستم کروز کنترل تطبیقی در این خودرو نصب نمیشود! یک اسپویلر لبه ای در جلو یک اسپویلر بزرگتر در عقب برای ایجاد چسبندگی بیشتر به زمین در سرعتهای بالا در نظر گرفته شدهاند. در پشت گلگیرهای متورم جلو هم خروجیهایی برای تخلیه هوای گرم پیشبینی شده است. موتور V8 با حجم ۶.۲ لیتر و با کمک سوپرشارژر کمی با نسخه آن در کوروت متفاوت است ازجمله سیستم روغنکاری خشک آن تعدیل شده و این یعنی قدرت خروجی آن هم تغییر اندکی را نشان میدهد. در اینجا پیشرانه قادر است ۶۴۰ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۴۰۰ و ۸۵۴ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۳۶۰۰ ارائه نماید. این اعداد را با ۶۵۰ اسب بخار و ۸۸۱ نیوتن متر کوروت Z06 مقایسه نمایید. با این وجود، این یک موتور واقعاً قدرتمند در سینه یک سدان لوکس اسپرت است. جای تعجبی نیست که چنین خودرویی قادر است شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر را در ۳.۷ ثانیه تجربه نماید. همانند موتور LT4 در کوروت Z06 در اینجا هم موتور با پیستونهای آلومینیومی فورج شده، دریچههای سوخت تیتانیومی و سوپرشارژر ۱.۷ لیتری Eaton تجهیز شده است. برای کنترل مصرف سوخت، سیستم جالب خارج کردن ۴ سیلندر از مدار باعث میشود تا در زمانی که به قوای کامل موتور نیازی نیست، مصرف سوخت نیز کاهش چشمگیری یابد و عملاً این موتور ۸ سیلندر به یک موتور ۴ سیلندر تبدیل گردد. گیربکس هشت سرعته خودکار این خودرو نیز که در کوروت نیرو را به چرخهای عقب منتقل میکند، برای این خودرو بهینه شده است. برخلاف کوروت در اینجا امکان سفارش یک مدل یربکس دستی وجود ندارد. با وجود بیشینه سرعتی معادل ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت، این مدل کادیلاک به راحتی BMW M5 و مرسدس بنز E63 AMG را پشت سر میگذارد. با این وجود مشخص است که تنها اسب بخار و سرعت بالا، نمیتواند برای برتری بر رقبای آلمانی کفایت کند. کادیلاک برای این خودرو تنها یک مجموعه چرخ ۱۹ اینچی آلیاژی تیره رنگ با تایرهای میشلن پایلوت سوپراسپرت تابستانی در نظر گرفته است. در عوض این شرکت روی سیستم تعلیق تمرکز بیشتری نموده است. سیستم دامپرها در نسل سوم تعلیق مغناطیسی که به صورت استاندارد ارائه میگردد، با ۴۰ درصد سرعت پاسخگویی بیشتر، نوسانات جاده را به خوبی جذب میکنند. همچنین میزان سختی آن در پیچهای تند جاده نیز بسته به نیاز تغییر میکند. فرمان نیز عملکرد سریعتر و بهینهتری دارد و در مجموع شاسی خودرو را باید در میان ۱۰ برگزیده شاسیهای برجسته سال قرار داد. متأسفانه این خودرو از ترمزهای سرامیکی بهره ای نمیبرد. وزن خودرو نیز نسبت به نسخه استاندارد CTS Vsport مدل ۲۰۱۴ سنگینتر است. با وزن ۱۸۸۰ کیلوگرم، این خودرو ۸۱.۲ کیلوگرم، وزن اضافی دارد. با این وجود هنوز از M5 با وزن ۱۹۹۹ کیلوگرم و AMG با وزن ۲۱۵۰ کیلوگرم سبکتر میباشد. کادیلاک از چنین افزایش وزنی نگران نیست. هیچ تلاشی هم برای کاهش سطح تجهیزات این خودرو صورت نگرفته است. در واقع راحتی و آرامش سرنشینان، قربانی ویژگیهای عملکردی نشدهاند. صندلیها با ۲۰ وضعیت قابل تنظیم الکتریکی و گرم شونده با پوششی از چرم و جیر دربر گرفته شدهاند سیستم تهویه مطبوع خودکار سه ناحیهای، ناوبری، سیستم صوتی Bose و اتصال به اینترنت 4G LTE و ماهواره OnStar و نمایشگر سربالای رنگی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی داشبورد از جمله تجهیزات این مدل میباشند. سقف پانورامای دو پانلی و صندلیهای اسپرت ریکارو تنها گزینههای قابل سفارش میباشند. یک پکیج فیبر کربن برای قسمتهایی چون دریچه هواکش درب کاپوت و اسپویلر عقب در نظر گرفته شده است. موارد ایمنی چون هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از جلو و پارکینگ خودکار نیز در این خودرو وجود خواهند داشت.۶۷ خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد
AliZeus
۱ دی ۱۳۹۳دم آمریکاییا با این قیمت مناسب گرم…
علی
۱ دی ۱۳۹۳بی نظیره و خوشحالم که چند سالیه کادیلاک به اوج برگشته
فقط یه ایراد از کادیلاک میشه گرفت و اونم حذف شدن خوشه های برنده که بودنش خیلی ابهت داشت
علی
۱ دی ۱۳۹۳دقیقاعلی اقاازکودکی عاشق خوشه گندم برندکادیلاک بودم که اونم حذف شدحیف بااون خیلی زیباتربود.
MAFIA
۱ دی ۱۳۹۳تنها ماشین آمریکایی که ارزش روندن رو داره.همین کادیلاکه
Ehsan
۲ دی ۱۳۹۳یاد قدیم ها به خیر وقتی دبیرستان میرفتم نزدیک مدرسمون یک … بود که همه دوستان سرشون رو به طرف ماشین رئیس … میچرخوندند و محو اون دو نفر داخلش میشدند ( خودتون که حدس زدید ) ولی من محو ماشینی بودم که انها داخلش بودند یک کادیلاک سویل طلایی رنگ
آپاچی { ali g35 سابق }
۵ دی ۱۳۹۳واقعا یاد قدیما بخیر . من هم دبستان میرفتم مدیرمون یه بیوک ایران داشت . رنگش رو هیچ وقت یادم نمیره که خیلی به اون ماشین میومد . قهوه ای پر رنگ .
حسام
۱ دی ۱۳۹۳محصولات آمریکایی همیشه با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تر نسبت به محصولات اروپایی عرضه میشه…
فریا
۱ دی ۱۳۹۳بازم دســـت خـوش کـادی . گل کاشتن ♥
توی یکی از جملات نوشته بود فقط اسب بخار برای غلبه بر رقبای آلمانی کافی نیست
بله موافقم . هندلینگ خیلی از قدرت هم مهم تره ! سال 2014 4-5 مجله که CTS
رو به عنوان خودروی سال یا یکی از برترین ها انتخاب کردن همگی یکی از
دلایل انتخابشون رو هندلینگ بسیار قوی تر از رقبا ذکر کرده بودند .
شروین
۱ دی ۱۳۹۳جای هیچ حرفی باقی نذاشته. معرکه است.
امیر محمد
۱ دی ۱۳۹۳دقیقا در این لحظه فقط میشه گفت واااااااووو
احمدرضا
۱ دی ۱۳۹۳وقعا به خاطر این مهارت باید از جای خود بلند شد
سپهر
۱ دی ۱۳۹۳خوبه اگه هر عیبی هم داشته باشن خدایی انصاف و مخشون قابل تحسینه واقعا بین ماشینای آمریکایی از محصولات کادیلاک بیشتر از همه خوشم میاد خوش فرم بودن ظاهروتمرکر برروی قدرت موتوروسیستم تعلیق از ویژگی های بارز این خودروست اما از همه ی اینا بهتر قیمت واقعا مناسبه یه همچین ماشینیه.
Ahmad..F12
۱ دی ۱۳۹۳واااای پسر فوق العاده ســـــــــــت
اینترنت 4G LTE و ماهوارۀ OneStar ؟؟؟!!!!!!!!!!
RETOLEX
۱ دی ۱۳۹۳بعضی از ابر سمارت فون ها 4g ندارن ولی این داره!!!!!!!!!!!!!
RETOLEX
۱ دی ۱۳۹۳کم کم داره از کادیلاک خوشم میاد
الان دیگه دوران اوج کادیلاکه
عجب تکنولوژی داره
مصطفی
۱ دی ۱۳۹۳پیشرانه = عالی
آسایش و امکانات = عالی
سیستم تعلیق = عالی
از همه مهمتر ارزش در مقابل رقم پرداختی = معرکه
سام سامی
۱ دی ۱۳۹۳بنظرم از معدود ماشین های آمریکایی هست که توان رقابت با رقبای گردن کلفت آلمانی رو میتونه داشته باشه!!واقعا کادیلاک برای احیای شکوه گذشتش قدم در راه درستی گذاشته…
درود بر عاشقان خودرو
آپاچی { ali g35 سابق }
۵ دی ۱۳۹۳آقای سام سامی گردن کلفت رو خوب اومدی . من از این برندهایی که بدون توجه به سابقه و خودروهای تولید شده آلمانیها به خودشون جرات رقابت با این برندها رو میدن خیلی خوشم میاد .
parseh net30
۱ دی ۱۳۹۳وقعا از نظر طراحی بینظیره
4MATIC
۱ دی ۱۳۹۳ایول موتور کوروت روشه
این دقیقا مثل این می مونه که موتوریه بنزSLSروروی بنزSکلاس نصب شه
یک کم هم طراحی داخلیش سادس
saeid
۲ دی ۱۳۹۳بسم حق
وای پسر کلی با نظرت تو پورشه 911 حال کردم
داداش شما سروری
اصا توام بیا
سه تایی درد و دل کنیم : ))
یحیی
۱ دی ۱۳۹۳بدونه تعصب خیلی زیباتر از رقبا .واز نظر فنی رو کاغذ باز هم برتره و .حتما رقابتی نزدیکیه.
ادوریس
۱ دی ۱۳۹۳ذوق زده شدم واقعا زیبا بود
سدان لوکس : کادیلاک cts-v و اینفینیتی Q80 (به زودی البته)
سوپر لوکس : رولز رویس گوست
suv : رنج روور اسپرت و بنز g63 شش چرخ
کوپه : موستانگ شلبی 500 و بی ام و i8
شاید این لیست خیلی با نظرات کارشناسی هماهنگ نباشه ولی به عنوان یک علاقه مند که سالهاست تولد خودروهای افسانه ای رو دنبال میکنم، لیستی که اشاره شد بیش از سایرین من رو به هیجان میاره…
دوستان محبت کنن در صورتی که دوست داشتن در مورد این لیست نظر بدن.
با امید روزی که تو کشور خودمون هم عموم مردم قادر با خریداری چنین خودورهای با کیفیتی باشند.
farzam
۱ دی ۱۳۹۳سدان لوکس: E-class و M5
سوپر لوکس: فانتوم، اس -کلاس، و حضرت پانامرا
خودروی کوپه اسپرت: کیمن و زد ۴،جی تی ۸۶
سوپر اسپرت: ۹۱۱ توربو اس،کوروت،جی تی آر، ام پی ۴،ای ام جی جی تی،اونتادور، اف ۱۲،
SUV: کاین،ماکان , مردان ایکس، کل بنز ها،رنج روور،اووک، و شاسی های آمریکا هم که سروران
هاچبک داغ: ۲۰۸جی تی آی،کلیو آر اس،گلف آر۴۰۰،ای ۴۵ ای ام جی،واکسحال آسترا وی اکس آر
خاوری
۲ دی ۱۳۹۳شاسی بلند فول سایز : کادیلاک اسکالاد. پورشه کاین.
سدان لوکس خانوادگی: مازراتی گیبلی – آستون مارتین راپید-
سدان اسپرت : سوبارو ایمپرزا – بی ام و M5 V10 -2006- بی ام و M4
استیشن واگن : وولوو V60 T6R- آئودی A6 AVANT
هاچ بک داغ : گلف R – مرسدس A45AMG- آلفا رومئو جولیتا
ماسل کار: فقط موستانگ
سوپراسپرت : بوگاتی ویرون
سوپر اسپرت الکتریکی : 918
اسپرت کوپه: پورشه911 -فراری 458ایتالیا
بهترین خودرویی که دیدم: بی ام و M5 V10 -2006
این ماشین دنیای خودرو رو کاملا تغییر داد هم به لحاظ طراحی هم به لحاظ تعاریف معمول از یک سدان..اینقد بزرگ و باابهت بود که با استاد لامبورگینی هم کل مینداخت
http://www.evo.co.uk/lamborghini/gallardo/14201/bmw-m5-v-lamborghini-gallardo-power-of-10
دم بچه های سایت پدال گرم :-)
حسین
۲ دی ۱۳۹۳خاوری جان موندم چرا M5-2006 رو به 2012 ترجیح میدی با اینکه مدل 2012 از همه نظر (بجز انقلاب در طراحی) از 2006 سره.
یه نکته هم اینکه M4 سدان نیست، کوپه س و فراری 458 هم سوپر اسپرت محسوب میشه
خاوری
۳ دی ۱۳۹۳من چندان اطلاعات دقیقی راجب کلاس خودروها ندارم اگه اشتباه نوشتم معذرت میخام بااینحال M5 2006رو به این خاطر انتخاب کردم که وقتی اومد از همه لحاظ برتر از رقبا و بزرگان بازار بود..طراحیشم فوق العاده بود و برای من طراحی از همه چیز مهمتره
Camaro 1978
۱ دی ۱۳۹۳این یعنی هنوز آمریکا یه چیزایی برای رو کردن داره
عالیه
البته کادیلاک همیشه خوب بوده
h112
۱ دی ۱۳۹۳یه مستند درباره اقتصاد آمریکا دیده بودم…میگفت. جنرال موتور متعلق به دمکرات ها و فورد متعلق به جمهوری خواهان… تو این پنج سال ریاست اوباما جنرال موتور پیشرفت خوبی کرده…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ دی ۱۳۹۳درود به همه ی هواداران ماشین امریکایی اللخصوص فریا .
طراحیه سپر و کلا نمای جلو عالی شده .
من خیلی دوست داشتم که موتور خود کادیلاک بود و اون موتور تقویت میشد .
کاشکی کادیلاک یذره به این مساله حساسیت نشون میداد .
موتورش عالیه اما با وزن کمتر ( 250 کیلو گرم ) و 70 اسب بخار بیشتر ،
انتظار داشتم شتاب بهتری نسبت به مرسدس بنز E63 AMG S و صد البته
نسبت به نسخه ی استیشن واگنش داشته باشه .
اما جای تأسفه که این مدل استیشن نداره . من استیشن میخوام .
در هر حال به طرفدارای کادی تبریک .
مجتبی(ساروی)
۱ دی ۱۳۹۳میلاد جان استیشن طرفدارانچنانی نداره به نظر من شاید واسشون نمیصرفه پول واسه طراحی و تولیدش بدن خودت میدونی که به طور مثال اگه فقط فرم چراغ رو بخوان عوض کنن خدا تومن پول تحقیق و طراحیش میشه مثله ایران نیست که بگن اقا میخوایم پراید رو که نمیشه باهاش چهار تا مرغ جابه جا کرد وانتش کنیم بعد بیان مازندران چند تا چوب بر بیارن با اره برقی اتاقشو ببره بعد با دو سه میلیون اضافه به ملت خوشبخت و شاد ما بفروشند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود . بله حرف شما درسته ولی استیشن واگن هم طرفدار خودشو داره
در امریکا .
فریا
۲ دی ۱۳۹۳درود میلاد جان . ممنون کــ یاد ما هستی ♥
استیشن که میاد . ولی امسال منتفی هست . تولید CTS Wagon های نسل قبل تا
سال آینده ادامه داره . بعد اون هم احتمالا با اسم CT5(یا4) Wagon بیــاد .
و درمورد موتور . موتوری به اسم موتور خود کادیلاک وجود نداره . موتورها
طراحی و ساختشون با همکاری زیرمجموعه های GM انجام میگیره …
البته در گذشته اکثر موتورهای GM رو شورولت و الدزمبیل می زدن .
شتابشم که برای سدان بد نیست . اگه اشتباه نکنم چند ماه پیش تو یک
مقاله همینجا تو پدال نوشته بود صفرتاصد E63 واگن 3.9 هست . اینطور نیست ؟؟
حالا شتابشم بهتر نباشه ، حداکثر سرعت بالاتری داره . شاید بخاطر بلندتر
بودن ضریب دنده هاش نسبت به مرسدس مذکور باشه .
BOMN
۲ دی ۱۳۹۳آقاد میلاد . خواهش میکنم در مورد خودروهای امریکایی صحبت نکن . بعدشم
کجای این ماشین ایراد داره . خواهش میکنم شما فقط در مورد آلمان صحبت کن . ممنون
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود .
دوست عزیز من بدی ایی نگفتم . فقط اینکه با وزن کمتر و اسب بخار
بیشتر به نظرم باید شتابش بهتر میبود . کسی ایراد نگرفت .
الکی جو به پا نکن . مگه ماشین بی عیب داریم ؟
به من بگو
ایمان
۲ دی ۱۳۹۳E63 AMG و همینطور RS6 به دلیل چهارچرخ متحرک بودن و تراکشن بیشتر میتونن 0-100 رو در زمان کمتری طی کنن ولی این برتری در سرعت های بالاتر و اصطلاحا شتاب ثانویه به دلیل مشکل اضافه وزن و اصطکاک بیشتر تبدیل به نقطه ضعف خواهد شد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود .
ایمان جان شما 250 کیلو سبکتر بودن و 70 اسب بخار بیشتر بودن رو
نادیده گرفتی ؟؟؟
من منتظر میمونم تا رقابت در پیست .
نوید (6*6)
۱ دی ۱۳۹۳کادیلاک هم از اون جمله ماشین هایه که به هیچ وجه نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم
نمیدونم دست خودم نیست ولی با پراید ارتباط برقرار کنم با کادیلاک نمیتونم
البته اینو هم بگم که خیلی ماشین های خوبی داره ولی خوب چه میشه کرد
نظر شخصیمه قصد جسارت ندارم
Chevo
۱ دی ۱۳۹۳کسی که با سوبر لوکسی مثل پراید میتونه ارتباط برقرار کنه قطعا نمیتونه با لگنی مثل کادیلاک ارتباط برقرار کنه
احسان(احسان سابق)
۱ دی ۱۳۹۳خوبه.واقعن خوبه.بعد از چند دهه عقب افتادن از رقبا دوباره داره برای المانی ها خط و نشون میکشه.در ضمن جنرال موتورز داره برند کادیلاک رو دوباره به مسابقه برمیگردونه.اول خوشه های لوگو رو برداشت که نشون بده دیگه کادیلاک فقط مخصوص پیرمردها نیست و بعد هم که دفتر مرکزی این برند رو از دیترویت به نیویورک انتقال داد.جنگ سختی با المانی ها داره و حتمن دیدن نبردشون لذت داره اما کاش ماهم بجای اینکه تنها بیننده باشیم جزوی از رقابت هم باشیم و بتونیم این هیولاها رو سوار بشیم
mohsen
۱ دی ۱۳۹۳اصلا مشخصه این ماشین مسابقه ای طراحی شده بعد می خواین وزنش از سوپر سدان های استاندارد و لوکسی مثل m5 و E63 سبک تر نباشه این این یه ماشین مسابقه ایه مسابقه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ دی ۱۳۹۳درود .
خود کادیلاک اعلام کرده که این مدل برای رقابت با رقبای المانی ساخته شده .
ای کادیلاک بی عیب نیست . هیچ ماشینی بی عیب نیست . اما خب من ازش انتظار
زیادی داشتم . اما بازهم قضاوت خوبه ، ما بدبخت باید منتظر نظر کارشناسان
باشیم .
BOMN
۲ دی ۱۳۹۳انتطارات شما آقا میلاد خیلی بیش از اندازست . شما انتظار از آلمان داشته باش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود . اصلا متوجه شدی من چی گفتم . من میگم قضاوت زوده ( البته
به اشتباه در بالانوشته شده خوبه ) و چون ما بدبخت نمیتونیم سوار
شیم باید منتظر نظر کارشناسان باشیم .
لاکی استریک
۱ دی ۱۳۹۳ای بی دین و ایمانها از خدا بترسید که جنس مرغوب رو با قیمت کم میدید به مصرف کننده
علی
۲ دی ۱۳۹۳کادیلاک اوج هنر صنعت قدرت ارامش اسایشه برترین خودروسازه جهانه یک
محمدMOHAMMAD
۲ دی ۱۳۹۳مشکی تو مشکیش خیلی زیباست
masoud
۲ دی ۱۳۹۳دوستان سریع نظرات کارشناسی میدن
تا این خودرو بیرون نیاد و توسط چند مجله معتبر مثل autocar ,topgear , motortrend تست نشه نمیشه نظر قطعی داد. مطمئن باشید دوستان المانیمون وای نمیستن که بهترین بازار لوکس دنیا رو کادیلاک از چنگشون دربیاره….
البته باید نشست دید اما من هنوز فکر می کنم کلاس E63 AMG یه سر و گردن هم از نظر امکانات و هم فنی بالاتر از کادیلاک است… تازه ما BMW, AUDi , PORSCHE رو هم حساب نکردیم .
پرچم المانیا فعلا بر فراز امریکا خیلی ساله که احتزاز در اومده بعید میدونم بشه به این راحتی ها پایینش اورد.
فریا
۲ دی ۱۳۹۳نمیدونم هنوز تست نشــده چرا شما نظر کارشناسی میدین ؟!!!
کجا تست شده که میگید ” E63 بالاتر از کادیلاک است “
احمد
۲ دی ۱۳۹۳ماشین های امریکایی سال هاست که کلاس و کیفیت منحصر به فرد خودشونو دارند
کاملا مشخصه که خودرو ساز هایی امریکا هیچ علاقه ای به صادرات و فرستادن ماشین هاشون به جاهای دیگه ندارند ( مگر در موارد محدود )
و همین بازار امریکا به عنوان بزرگترین بازار خودرو دنیا ( بعد از چین ) براشون کفایت میکنه و خیلی از امریکایی ها فقط و فقط ماشین های ساخت خودشون رو قبول دارند و سوار میشند .
متاسفانه توی کشور ما بدلیل بعضی مسایل سیاسی و در دسترس نبودن ماشین های امریکایی قضاوت های احساسی میشه
کسایی که ماشین های امریکایی رو سوار شده باشند خیلی سخت میتونن برند دیگه ای رو جای گزین اون کنند .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود .
احمد جان ولی امار ها نشون میده که فروش کادیلاک بعد از برند های
المانی و لکسس است . امیدوارم که بتونه رشد خوبی داشته باشه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ دی ۱۳۹۳درود .
مسعود عزیز قضاوت زوده ، درسته که فروش کادیلاک نسبت به رقباش کمه ، اما
شاید همین مدل یک ناجی برای کادلاک باشه . فکر هم نکنم مرسدس بنز برای این
نسل E برنامه ایی داشته باشه و اگرم باشه برای نسل بعدیه .
فرید
۲ دی ۱۳۹۳اول از همه به فریا جان تبریک میگم.
عجب ماشینی زده…دم کادیلاک گرم…واقعا دوسش دارم…یکی از برند های محبوبمه بعد لکسس.
فریا
۲ دی ۱۳۹۳ممنونم فــرید جان ♥
شلبى
۲ دی ۱۳۹۳فوق العادست،از هر نظر عالیه چطراحى داخلى و خارجى و چه از نظر فنى،مگه ادم از یه ماشین دیگه چى میخواد
Lucky.luke
۲ دی ۱۳۹۳سلام…خیلی ماشین توپیه ولی به نظر من هنوز نتونستن به اندازه آلمانیا پیشرفت کنن!آئودی RS7 با موتور ۴ لیتری توربو صفر تا صدش زیر ۴ ثانیه ست و بالاترین سرعتش ۳۲۱ کیلومتر بر ساعته!!!یعنی ۲/۲لیتر حجم موتورش کمتره ولی تقریبا قدرتش با این ماشین برابره.همینطور bmw m6 با موتور ۴/۴ لیتری توربو فقط ۰/۴ثانیه از این ماشین عقبتره و صفر تا صدش ۴/۱ ثانیه ست…آلمانیا واقعاً نابغه هستن،برای قدرت بیشتر نیازی به موتور بزرگتر ندارن!
شروین
۲ دی ۱۳۹۳برادر جان ماشینای مذکور توین توربو هستن. اما این کادیلاک سوپر شارژره. خیلی فرق دارن. اگه قرار بود اینم دو تا توربو داشته باشه قدرتش یالای 1000 بود. نمونه اش تو سایت هنسی هست. امریکاییا موتور بزرگ دوست دارن. ربطی هم به نبوغ نداره.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲ دی ۱۳۹۳فریا جان داداش واقعاً تبریک میگم.
بسیار عالی هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی.هیچ ایرادی بهش وارد نیست از نظر من.
به شدت خوشحالم که رونمایی شد چون مشخصاتش به احتمال زیاد به کاماروی 2016 هم مربوط میشه.در هر حال من با دیدن این خودرو شگفت زده شدم و حرف آخرم:دوستان همگی به احترام کادیلاک یک دقیقه سکوت…
فریا
۲ دی ۱۳۹۳بسیار متشکرم باربد جان
موتــور این CTS-V احتمــالا با کامارو SS نســل بــعد مــشترک باشه ، چـون
تــوی نسل قبل هم موتورشون مشترک بــود .
نوید (6*6)
۲ دی ۱۳۹۳دوست عزیز اگه یکم فکر کنی میفهمی که
این پرایدی که من میگم اونی که تو فکر میکنی نیست
مصطفی
۲ دی ۱۳۹۳قیافش خیلی خفنه!