کادیلاک

کادیلاک LTS سوپرلوکسی از سرزمین دیترویت

سایتی غیررسمی وابسته به جی‌ام، اطلاعاتی در مورد کادیلاک LTS که چند وقتی است تست جاده ای آن شروع شده، منتشر کرده است. در ادامه اطلاعات منتشر شده را بررسی می‌کنیم.

Cadillac Elmiraj Concept
Cadillac Elmiraj Concept

LTS چگونه خواهد بود؟

یک سدان فول سایزِ دیفرانسیل عقب (قابل انتخاب با سیستمAWD ) که قرار است به گل سرسبد محصولات کادیلاک تبدیل شود. LTS خودرویی اسپرت، داینامیک و سریع خواهد بود که امکانات لوکس بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.

2016 Cadillac LTS Spy-photo
۲۰۱۶ Cadillac LTS Spy-photo

هدف از تولید این خودرو چیست؟

سالیان سال است که کادیلاک خودرویی لوکس و فول سایز برای رقابت با رقیبانی از طرف بنز و لکسس، نداشته. خودروهایی با قابلیت‌های بالا در رانندگی و امکانات بسیار.

آغاز پروژه

در ژوئن سال ۲۰۱۲ برخی از مقامات جی‌ام از پروژه ساخت این خودرو پرده برداشتند. البته هنوز تأیید مدیران و مسئولان جی‌ام برای نهایی شدن تولید این خودرو نیاز بود.

Cadillac Elmiraj Concept
Cadillac Elmiraj Concept
عده‌ای از مدیران جی‌ام معتقد بودن ساخت و طراحی چنین خودرویی هزینه‌های بسیار بالایی بر دوش این کمپانی که تازه از بند مشکلات مالی رها شده، می‌گذارد. آن‌ها معتقد بودند این پروژه برای وضعیت کنونی جی‌ام سنگین است.

اما عده‌ای دیگر از متخصصین جی‌ام اعتقاد داشتند که ارزشش را دارد که جی‌ام سرمایه فراوانی برای این پروژه بگذارد. اگر این خودرو تولید شود، دیدگاه مصرف‌کننده نسبت به این خودروساز تغییر خواهد کرد و به کادیلاک به چشم یک برند با تکنولوژی روز نگاه می‌شود نه خودروسازی که فقط برای کهن‌سالان خودرو می‌سازد.

سرانجام مدیران بلندپایه جی‌ام راضی شدند و پروژه آغاز شد. ابتدا نیاز به کانسپتی بود تا مصرف‌کننده را با این خودرو کمی آشنا کند. المیراژ همان کانسپت بود.

پلتفرم LTS

این خودرو قرار است بر روی پلتفرم کاملاً جدید جنرال موتورز با نام اومِگا ساخته شود. پلتفرمی که به طور اختصاصی برای ساخت خودروهای بزرگ دیفرانسیل عقب طراحی شده.

Cadillac Elmiraj Concept Interior
Cadillac Elmiraj Concept Interior
هنوز کسی نمی‌داند گستردگی استفاده جی‌ام از این پلتفرم چقدر است.
  • آیا فقط برای LTS به کار می‌رود؟
  • آیا اوپل هم فول سایز دیفرانسیل عقبی بر روی این پلتفرم می‌سازد؟
  • آیا رقیب بیوک برای پورشه پانامرا که در آینده نزدیک قرار است تولید شود، بر روی این پلتفرم ساخته می‌شود؟

هر چیزی امکان دارد. جنرال موتورز در طی این سال‌ها ثابت کرده غیر قابل پیش‌بینی ترین خودروساز دنیا است و هر کاری ممکن است انجام دهد!

انجین های LTS

اطلاعات کمی درباره انجین های این خودرو منتشر شده ولی از حضور دو انجین با خبر هستیم.
اولی احتمالاً موتور کاملاً جدید V8 جی‌ام از سری موتورهای معروف small block خواهد بود. انجین دومی سیستم هیبرید کاملاً جدید جی‌ام خواهد بود که پول زیادی برایش خرج شده است. این موتور رقیبی جدی برای انجین هیبریدی لکسس LS خواهد بود.
دامنه‌ی موتورهای این خودرو قطعاً به این دو موتور ختم نمی‌شود و انجین های دیگری در دستور کار قرار دارد.

رقیبان

رقیبان اصلی این خودرو، ب ام و سری ۷، مرسدس بنز اس کلاس، لکسس LS، جگوار XJ، آئودی A8 و…. خواهد بود.

تاریخ رونمایی

­­هیچ اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده ولی حدس ما بر این است که این خودرو در نمایشگاه‌های سال ۲۰۱۵ رونمایی شود.

قیمت LTS

قیمت این خودرو از حداقل ۷۰ هزار دلار تا حدود ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود. اگر قیمت این خودرو این‌گونه باشد، رقیبان باید منتظر ضربه‌ای سخت از طرف کادیلاک باشد.

در انتها می‌توانیم بگوییم LTS ابر خودروی جی‌ام خواهد بود و این شرکت تمام نیرو و سرمایه‌اش را برای ساخت این خودرو به کار گرفته. با این اوصاف باید منتظر خودرویی شگفت‌انگیز باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

رامین شهیدی

رامین شهیدی، لیسانس صنایع و نویسنده مجله پدال، علاقه مند به دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۸۳ دیدگاه‌ها

  1. sadegh

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    عجب ابهتی، عجب قیمتی، عجب طراحی
    طراحیه داخلیش هم خیلی شیک و زیباس

    واقعا فوق العادس، اگه یه موتور خوب داشته باشه، قطعا ضربه ی سختی به رقباش میزنه, که البته قبلا هم توی بعضی سریهاش ثابت کرده که میتونه ضربه های سنگینی بزنه

    1. e.scamp

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      come back monster

    2. مک میسل

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      مشکیش خوشگله

    3. رضا

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      من که به تمام سدانهای لوکس بازار ترجیحش میدم..
      البته کواتروپورته 2014 هم بدجور دلمو برده :-(

  2. خاوری مزراتی

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    اولین گام بلند جی ام برای بازپس گیری بازار سدانهای لوکس اندازه کامل..این کار جی ام در دراز مدت میتواند هم به توسعه برندهای دیگر این کمپانی در بخش سدانهای لوکس اندازه کامل کمک کند و شورلت و بیوک را نیز به حضور در این بازار امیدوارکند.. سودای بزرگترین خودروسازجهان سودای بزرگترین خودروسازجهان نباید جی ام را آشفته سازد..گامهای بازگشت به قدرت باید استوار وآرام باشد
    باید منتظر ماند آیا جنرال موتورز میتواند خودرویی مناسب را به این بخش از بازار عرضه کند و بر مشکلات مالی اش غلبه کند؟؟؟

    **
    چه متن پرطمطراقی نوشتم! چیه این:-)!!

    1. رضا

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      خاوری جان اندازه کامل دیگه چیه ؟!!!
      باید مینوشتی فول سایز!!
      انگلیسی را پاس بداریم

  3. محمدرضا

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ای کاش زودتر ساخته شه اخه می خوام 206 بخرم یکدفعه صبر میکنم این و می خرم.کنسول جلو رو ببین دوست داری چند روز فقط نگاش کنی.خیلی با حاله

  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    به نظر من کادیلاک اشتباه کرد اون دوتا خوشه را برداشت .

    اون خوشه ها تاکیید بیشتری بر لوکس بودن داشتند ، از همه عجیب تر اینه که

    روی بعضی مدلها اون خوشه ها هست ولی در بعضی مدل ها نیست .

    جدیدا هم اعترافات جدیدی از مدیران و صاحب نظران خودروساز ها میشنویم

    ، اون از گفته های مدیر عامل لکسس و این هم از متخصصان جنرال موتورز :

    ((( سالیان سال است که کادیلاک خودرویی لوکس و فول سایز برای رقابت با رقیبانی از طرف بنز و لکسس، نداشته. خودروهایی با قابلیت‌های بالا در رانندگی و امکانات بسیار. )))

    ((( اما عده‌ای دیگر از متخصصین جی‌ام اعتقاد داشتند که ارزشش را دارد که جی‌ام سرمایه فراوانی برای این پروژه بگذارد. اگر این خودرو تولید شود، دیدگاه مصرف‌کننده نسبت به این خودروساز تغییر خواهد کرد و به کادیلاک به چشم یک برند با تکنولوژی روز نگاه می‌شود نه خودروسازی که فقط برای کهن‌سالان خودرو می‌سازد. )))

    چقدر فشار زیاده .

    1. زیگما

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اسم این اعتراف نیست
      کادیلاک هیچ وقت خودرویی در این کلاس تولید نکرده
      این اولین تجربش خواهد بود
      بعد کجاش اعترافه این؟ مگه قبلا ادعای در ضمینه ساخت فول سایز سوپر لوکس دیف عقب داشتند؟
      عجب!
      آش نخورده و دهن سوخته جی ام!
      میلاد ایراد الکی نگیر خواهشا
      چند تا خبر بر ضد المانا منتشر شده دلیل نمیشه بی خوی گیر بدی!

      1. NASSY

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        با تک تک حرفات موافــــــــــقم

        میلاد جان , حالا که امریکایی ها کفتن رقیبان اصلی این خودرو،

        ب ام و سری 7، مرسدس بنز اس کلاس، لکسس LS،جگوار XJ،آئودی A8 و….

        خواهد بود , جووووش اوردی و میخوای با خاک یکسانش کنی ؟؟؟؟

        خدا نکرده نمی خوام بی ادبی کنم اما به قول زیگما , داری الکی

        گیر میدی (به خوشه,ب طرح,ب حرف مدیر عامل,….)

        درود بر شــــــــــــرف امیرکایی ها که فکر رفاه و نیاز های مردم و از همه مهم تر جیب مردم هستن(70 تا 100 هزار دلار!!!!!)

        1. Ehsan

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          nassy ، اتفاقا میلاد درست میگه و مدیران کادیلاک با این حرف که ما خودرویی ساختیم برای رقابت با آلمان ها میخواسته کیفیت ماشین خودش رو بالا نشون بده ، یعنی شاخص بنز و بی ام و و آئودی هستند نه لکسوس

      2. شایان

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        این جو ضد آلمانی و جنابعالی و چند تای دیگه دراوردین والا هیچکس ابر قدرت بودن آلمانها بر صنعت اتومبیلو زیر سوال نمیبره جناب NASSY اتفاقا آلمانها خوشحال هم میشن واسه برندهاشون رقیب پیدا بشه چون میدونن باعث پیشرفتون میشه حالا چون شما داری به شرف آمریکایی درود میفرستی ماهم اصلا نفهمیدیم که شما آمریکوفیلی!

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          شایان جان بحث بی فایده است .

          چون مطالبی که بر وقف مرادشون باشه قبول میکنند ، اما

          مطالبی که بر وقف مرادشون نباشه قبول نمیکنند .

          یک دیدگاه بلند بالا گذاشتم . رفته داخل اسپم پدال .

          فقط وایسا و جواب هارو ببین .

          جواب های جالبی در میاد .

      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        کدام اخبار ضد المان بوده ؟؟؟

        اگر مبنارو جی دی پاور قرار بدیم ، گیریم که بنز بی کیفیت که در

        حقیقت نیست . اما امار جیدی پاور هیچ تاثیری روی بنز و مازراتی

        و پورشه و …. نداشته . حتی روی ارزش برندهاشون .

        پس اینجا هیچ اخباری مبنی بر اینکه المان ها ضعیف تر هستند و

        یا ضذ انها نیست .

        حالا میرسیم به ارزش برند ها .

        همون لکسسی واقعا کارش درسته در کیفیت و استهلاک و باید نمونه

        ی برندهای دیگر باشه ، جزو 10 برند ارزشمند دنیا هم نبوده .

        نه تنها لکسس بلکه مازراتی . فراری که به برند خاص معروف

        هستند و ارزش خودشونو بالا اعلام میکنند ، کادیلاک و اکورا و

        اینفینیتی و …. هم نبودند .

        فولکس واگن بود که جنرال موتورز نبود . با اون گندکاری هاش .

        در 10 برند با ارزش دنیا 3 برند لوکس المانی هستند که نه

        ژاپنی ها هستند و نه امریکایی ها و نه ایتالیایی ها .

        پس باز هم پرچم المان بالاست . حتی مازراتی هم نبود .

        اشتباه متوجه نشیا ، برند های لوکس را گفتم .

        پس هیچ خبری بر علیه المانی ها نیست .

        افتخارات هست که معایب نیست .

        حالا من باید بسوزم و جوش بیارم یا …….؟؟؟؟

        شما مطلب رو کلی نگاه کردید .

        در ضمن یا پدال و قبول دارید ، یا ندارید . کدام ؟؟؟

        یا مطالبشونو قبول داری یا نداری . کدام ؟؟؟؟

        یا نویسندشو قبول دارید یا ندارید . کدام ؟؟؟

        اگر مطلب پدال و قبول دارید و نویسنده اش را هم قبول دارید ،

        باید بگم که نویسنده ی مطالب :

        ((( ۲۵ سال پس از تهاجم ژاپنی‌ها، پیروزی با آلمان‌هاست )))

        ((( تویوتا در صدر با ارزش‌ترین برندهای خودرویی دنیا )))

        همشون اقای مسعود انیس حسینی است .

        پس باید قبول کرده باشید که برندهای لوکس ژاپن از المان ها

        بعد از 20 سال شکست خوردند .

        تکلیف خودتو روشن کن .

        من همه ی مطالبشو قبول دارم . حتی اگر المانی ها ببازند .

        در اخر باید یاد اور بشم که لکسس و کادیلاک و اینفینیتی و

        اکورا و مازراتی و پورشه و ائودی همشون زیر مجموعه هستند .

        و به قول اقای انیس حسینی اگر با مشکلات مواجه شوند ، یک شرکت

        مادر ازشون حمایت میکنه . اما مرسدس بنز و ب ام و چطور ؟؟؟

        انها رو پای خودشون ایستادند .

        و باز هم به قول اقای انیس حسینی :

        ((( این برندهای جدید در کنار برند آکورای هوندا که در سال ۱۹۸۶ ارائه شد، می‌توانستند شعله خودروهای لوکس آلمانی را خاموش کنند. امّا این حرف‌ها مربوط به ۲۵ سال پیش است و همیشه برنامه‌ها مطابق میل همه پیش نمی‌رود. )))

        و

        ((( هر کدام از برندهای لوکس ژاپنی مشکلات خاص خود را دارند. به عنوان مثال، فروش لکسس‌های بزرگ، بیشتر بر دو سری مدل‌های ES سدان و RX کراس‌اور استوار است. این دو مدل در سال‌های گذشته، ستون‌های چپ و راست لکسس بوده‌اند و در سال ۲۰۱۳ نیز ۶۴ درصد فروش محصولات لکسس را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین در هر نمایشگاهی که باشد، مدل‌های ES و RX پایه‌های اصلی برند لکسس هستند و بنابراین تنها می‌توانند سلیقه‌های محدودی از بازار خودرو را راضی نگه دارند. )))

        و

        ((( برخلاف مرسدس‌بنز که در یک مدل، هم می‌تواند هزینه‌های تمام شده را کنترل کند و هم AMGهای قدرتمند داشته باشد، لکسس مدل‌های پایه خود را سال به سال به همان شیوه همیشگی عرضه می‌کند. شاید آخرین تلاش لکسس برای تغییر در این شیوه، استفاده از مدل IS دیفرانسیل عقب و تریم F-sport آن باشد که شاید برای این کار، اندکی دیر شده باشد. درنظر بگیرید که سال گذشته، ب ام و سری ۳ از مجموع لکسس‌های IS و ES بیشتر فروخته است. )))

        و از همه مهتر که بیانگر همه چیز هست :

        ((( برخلاف برندهای لوکس ژاپنی و برند نیمه‌مستقل لوکس آئودی، مرسدس‌بنز و ب ام و شاخه‌ای تجاری از کمپانی اصلی نیستند. اگر این خودروها شکست بخورند، هیچ شرکت مادری بالای سرشان نیست که آن‌ها از روی زمین جمع کند. اگر کلاس C و سری ۳ به فروش نرسند، افراد شاغل در کارخانه‌ها و استودیوهای طراحی، نمی‌توانند به راحتی به کار خود ادامه دهند. در مونیخ و اشتوتگارت، جنگ بر سر هزینه‌های بیشتر و سود بهتر است؛ به عبارت جنگ برای بقا و ادامه زندگی است. )))

        و

        ((( خودروسازان آلمانی یک مزیّت بسیار بزرگ دارند و آن، میراث خوشنامی است. به این معنا که بخش بزرگی از بازار همیشه پذیرای ورود آنان است. البته دفاع از این خوشنامی، چندان کم‌هزینه نیست. ب ام و، تعداد خودروهای خط تولیدش را به ۱۱ مدل افزایش داده است که در این بین، مینی جزو این تعداد نیست و بسیاری از مدل‌های دیگر نیز در راه‌اند. مرسدس بیش از ۱۲ خودرو در امریکا تولید می‌کند؛ مدل‌هایی که از کلاس CLA تا S و Sprinter را شامل می‌شوند. در همین حال، لکسس ۱۱، اینیفینیتی ۸ و آکورا ۹ خط تولید را در امریکا دارند. مهندسان آلمانی به شدت به دنبال پر کردن حفره‌های خالی بازار بوده‌اند. به علاوه، بعد از 25 سال، شرایط نشان داده که خودروسازان آلمانی با قدمت و اصالت بیشتر باز هم می‌توانند خریداران بیشتری را به سمت خودروهای لوکسشان جلب کنند. )))

        اینهارو گذاشتم تا اقایان محمد . امین . فرید . بهزاد . ناسی .

        علی 97 و … موشکافانه به قظیه نگاه کنند .

        حالا باز هم بگید من متعصب .

        ببینم ایا همه ی مطالب پدال و قبول داری یا اونهایی که فقط بر

        وقف مرادتون است ؟؟ .

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          پدال نوکرتم به مولا . فکر نمیکردم به دقیقه نکشه و

          درخواستم رو انجام بدی .

          نوکرتم .

        2. شاهین

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          اگه به حرف های من و شما بود که الان نباید حتی یک دستگاه بنز و BMW فروخته میشد! خواهش میکنم طرفداری خودتون از ژاپن رو با دشمنی با محصولات آلمان نشون ندید.
          هر برندی جایگاه خاص خودشو داره.خیلی خیلی به ندرت پیش میاد اونی که لکسس میخره،بره بنز بخره و بالعکس.
          ولی عاجزانه درخواست میکنم که آلمان و تکنولوژی ساخت خودروهاشو زیر سوال نبرید.
          ضمنا بحث مقایسه ی تویوتا و بنز،قیاس مع الفارغ هستش.محصولاتی که این دو تولید میکنن اصلا “در افکار یه تیم نمیگنجن”.
          ارادتمند تک تک پدالی ها!

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          اگر هم جوابتون این است که لکسس زیر مجموعه ی تویوتاست،

          باید بگم که مازراتی و پورشه و ائودی و کادیلاک هم زیر

          مجموعه ی فیات و تویوتا و هوندا و …. هستند . اما

          ائودی بود که بقیه نبودند .

          پورشه و ائودی و کادیلاک و …. اگر مستقل بودند ،

          حتما جزو با ارزشترین ها میشدند .

          علت اینکه پورشه ارزشمن نشده ، چون فولکس به تمام

          سهامشو خریده .

          اما ائودی نه . قظیش فرق میکنه . اگر خواستی بگو تا

          برات بگم .

          لکسس در بیشتر موارد از پلت فرم های تویوتا استفاده

          میکنه . پس باید ازان تر باشه .

          لکسس با همکاری یاماها موتور LFA میسازه ، اما پاگانی

          از بنز و AMG موتور میگیره .

          در اخر باید بگم که هیچ برندی کامل و بی عیب و بی نقص نیست .

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          شاهین کاش سکوت میکردی ، الان به شما هم میگن متعصب .

        5. شاهین

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          داداش میلاد من ابایی از گفتن حقیقت ندارم.من هم خودروهای ژاپن(مخصوصا مزدا و نیسان) و هم خودروهای آلمانی رو دوست دارم و همچنین مخلص ژاپنی بازهای دوست داشتنی پدال داداش محمد و امین جان و… هستم.
          بعضی وقتا نظراتمون رنگ و بوی مغرضانه به خودشون میگیرن.امروز تونستم به پدال سر بزنم و وقتی این بی لطفی هارو دیدم واقعیتش ناراحت شدم.
          همش دارن میلاد رو میکوبن.همینکه ایشون توی عقیده ی خودش با دلیل و مدرک راسخ هستش قابل تحسین هستش.

          “حقیقت و گل سرخ،هر دو خار دارند.”

        6. زیگما

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          میلاد از اونجایی که جی دی پاور خودرو های بی کیفیت رو معرفی نمیکنه، پس تاثیری در ارزش بقیه خودرو ها که در لیست نیستند به وجود نمیاد. پس وقتی بنز در لیست نیست ، نباید انتطار کاهش ارزشش رو داشته باشیم
          ولی کلیه خودرو هایی که در لیست بودن وقتی معرفی شدند، باعث شدن ارزش سهام سازنده هاشون بیشتر بشه
          پس هم چین هم که میگی، جی دی پاور بی تاثیر نیست در ارزش کمپانی.

        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          جی دی پاور بر اساس میزان خرابی و رضایت مشتریان رده

          بندی میکنه . سال 2014 یا 2013 هم مرسدس بنز رتبه ی دوم

          رو کسب کرد .

          پس چون مرسدس بنز با مقام دومی در لیست جی دی پاور

          نبوده بی کیفیت است .

          خیلی جالبه برام که اطلاعات جدید دریافت میکنم !!!!!!

        8. زیگما

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          من هم چین چیزی گفتم؟
          وای خدا
          من اصلا دارم میگم لیست بی کیفیت هارو جی ادی پاور منتشر نمیکنه!
          عجب دنیایی شده
          یه چیزی میگی، درست برعکسش برداشت میشه!!!

        9. NASSY

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          چرا الکی جو میدن !!!!!!

          کی می خواد میلاد رو بکوبه و … (لطفا جو ندین)

          بخدا , به بیر به بیغمبر منم عاشق ماشین های المانی هستم ( بنز و ائودی و بی ام و پورشــــــه و…)

          اما بحث های که میلاد راه میندازه یه کوچولو ادم اذیت میکنه (یکی از موارد . مثلا نمی خواد قبول کنه که مثلا هیوندای جزء 10 برند انتخابی جی دی پاور هست!
          یا تویوتا اول بعد ….

          میلاد جان شما استاد ما (اصلا شما سرور) اما درست نیست چون شما بنز و صنعت المان رو دوست دارین , بقیه برند هارو با خاک یکسان کنید.

          شاهین جان , به خدا ما نه انکار میکنیم خدمات المان ها ب صنعت جهان , بخصوص خودرو سازی شون , نه خدای نکرده مشکلی داریم با میلاد خان و بروبکس سایت

          حرف من اینکه تو یه محیط سالم باهم تبادل نظر کنیم(با

          احترام به نظر مقابل و دور از تعصب(تعصب به برند,…))

          مخلصـــــ شاهین میلاد زیگما ودوستان ــــــــــیم

          امضا: ناصر

        10. زیگما

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          NASSY راست میگه
          میلاد تو بعضی وقتا اینقدر آدم رو اذیت میکنی، که من بشخصه از هرچی ماشین آلمانی و بنز و فولکسه متنفر میشم.
          بقیه رو نمیدونم.

        11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          زیگما ببخشید . من اشتباه متوجه شدم . معذرت میخوام .

        12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          ناسی جان چرا حرف در دهان من میذاری ؟؟؟

          من کی گفتم هیوندای رو قبول ندارم ؟؟؟

          با ذکر منبع بگو تا عذرخواهی کنم !!!!!

          شما میدونی من تویوتارو قبول ندارم ؟؟؟

          شما که میگی ، من در پست پیروزی المان ها پشت لکسس

          در امدم . برو کامنتهای منو بخون .

          نوشتم که این مطلب چیزی ارزش های لکسس و کادیلاک و

          … کم نمیکنه .

          حالا من متعصب هستم یا شما که نخوانده قضاوت میکنی ؟؟

          چنتا لینک برات بذارم که پشت تویوتا و لکسس در امدم ؟؟؟

          تا برای شما روشن بشه که من با هیچ برندی مشکل ندارم ؟

          من با مدرک با شما حرف میزنم .

          در پست ارزشمن ترین و کراس اوور ها چه کسانی بودند

          که با من مخالفت کردند و اسم منو اوردند ؟؟؟ ایا

          طرفدار های ژاپن نبودند ؟؟؟برو ببین .

          صنعت خودرو را همه ساختند نه یک برند . همه دخیل

          بودن .

          من اگر تکه بندازم به برند میندازم نه به شخص .

        13. شاهین

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          ناصر جان خدا شاهده اصلا منظور من شما نبودی داداش.
          من مخلص شما هستم ولی خداییش قبول داری که جو منفی شده؟
          تا یه مطلب درباره ی ژاپن و مخصوصا تویوتا گذاشته میشه،بعضیا میان میلاد رو خطاب قرار میدن،البته عکس این مطلب هم هستش ها.
          به خدا هممون اومدیم که توی یه جمع دوستانه با هم تبادل نظر کنیم.این وسط من خودم از شما و دوستان کلی مطلب یاد گرفتم.
          داداش اگه خدایی نکرده من جسارتی به شما کردم صمیمانه عذر میخوام.
          یا حق

        14. Ali

          ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (77 ديدگاه)

          تمامی آمارگیری جی دی پاور درست هست داداش ، آره در اونجا خودرو های آلمانی بعد از تسلا بی‌کیفیت ترین هست ، و طبیعی هست چون آلمان خیلی مهندسی شده هستند و خودرو هایی هستن که نگهداری خیلی سختی دارن واسه همین .

    2. علی آقا

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (583 ديدگاه)

      در مورد خوشه ها موافقم. نباید اونا رو حذف میکرد.

  5. شلبى

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    بى صبرانه منتظر رونماییشم، جاى یه همجین ماشینى در محصولات GM خیلى خالى بود.

  6. شلبى

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    به نظرم اقا میلاد مثل بنز که داراى دو نوع جلوبنجره هست که در یکى علامت بر روى کابوت و در دیکرى علامت بر روى جلوبنجره قرار کرفته که حالت اسبرت ترى داره ، علامت بدون خوشه کادیلاک هم براى حالت هاى اسبرت تر و جوان بسندتر باشه، دوستان کسى نظرى راجع ب این قضیه داره؟

    1. زیگما

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      محصولات کادیلاک هر کدومشون بعد از تاریخ معینی طراحی شده باشند، خوشه هاشون هم برداشته شده.
      به مرور در همه خودرو هاش برداشته میشه خوشه
      دلیل بر داشتنش هم مدرن تر کردن لوگو بوده
      نظر بیشتر منتقدین به این کار، مثبت بوده و خوب ارزیابیش کردند.

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      حالا بیام خدمت شما اقای شلبی .

      از قدیم اون ارم بنز که روی کاپوت میشینه ، با پس زمینه ی ابی و خوشه هست .

      اما اون ارم های بنز که در جلوپنجره قرار میگیره ساده است .

      این قظیه 100 سال هست که داره اجرا میشه . چطور شما دوستان تا به حال

      متوجه نشده اید ؟؟؟؟

      1. شلبى

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (705 ديدگاه)

        داداش میلاد متوجه شدم که کفتم، احتمال دادم، کفتم شاید به این دلیل باشه بعدم نظر بقیه رو برسیدم که زیکما توضیحات خوبى داد، از بشت کوه هم نیومدم هم ماشین المانى داشتم هم امریکایى هم زابنى
        ارادتمند

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        مگه من گفتم شما از پشت کوه اومدی ؟؟؟

        من جسارت نکردم .

        ما همه اینجا جمع هستیم تا از یکدیگر چیزی یاد بگیریم .

        ببخشید اگر لحنم بد بود .

  7. رضا

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امریکایی ها خودروهای فوق العاده ای می سازند.این خودرو هم از لحاظ داخلی وبیرونی رونمایی نشد خطابم به دوستی است که گفت همه چیزش عالیه.اون عکس های کانسبتش بود.

  8. زیگما

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    پلتفرم اومگا+کروز نسل جدید=اینده جی ام
    خیلی حال کردم با اون خبر که میخوان برای پانامرا رقیب تولید کنن
    رقابت جالی خواهد شد
    احتمالا lts و رقیب پانامرا، از موتور v8 4.8 یا 4.6 لیتری توین توربو یا توربو استفاده میکنن.

  9. فورد

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (892 ديدگاه)

    اگه یه دونه از این داشته باشم زن هم دیگه نمی گیرم از بس قشنگه

    1. PEUGEOT

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      دوست عزیز شما با زنت چیزایی رو میتونی تجربه کنی که با یه ماشین نمی تونی خودت بهتر میدونی که
      دارم شوخی می کنم ها

      1. فواد

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (291 ديدگاه)

        چرا عزیزم پس اگزوز رو گذاشتن برا چی؟؟؟؟

        1. PEUGEOT

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          من که منظورتو نفهمیدم؟

        2. NASSY

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          فواد اگـــــــــــــــزوز و خوب اومدی :D:

          زن همیشه هست (دختر ترشیده ریخته) اما این خوشکل

          کادیــلاک همیشه نیست !!!!!!!!!!

        3. sadegh

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          پژو جون نوشتی کارایی که با زن میشه تجربه کرد، خو فواد هم میگه همون کارا رو با اگزوز انجام بده دیگه!!!!! :) ;)

        4. PEUGEOT

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          آهان الان فهمیدم صادق جان
          واقعا که فواد
          خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

        5. فواد

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (291 ديدگاه)

          دوستان IQ ها پایینه ها D;

          انتظار از بر بچه های تیز پدال بیشتر از ایناس. ضمنا فورد عزیز Don’t FORGET protection!!

          میگن این جور ماشین ها HIV دارن. از ما نباشه ها!!

  10. غفاری

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    ممنون اقای شهیدی واقعا قشنگ بود ولی من طراحی داخلیشو بیشتر می پسندم تا طراحی خارجی یعنی کلا با طراحی خارجی کادیلاک مشکل دارم

  11. PEUGEOT

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    بسیار داخل قشنگ و فضایی داره
    بیرونشم از داخلش چیزی کم نداره
    به نظر من می تونه رقابت رو برای رقیبانش خیلی سخت کنه
    می تونه ماشین موفقی باشه
    عاشق صندلی هاش شدم

  12. mersedes

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    زیباست همین که از دیترویته خودش خیلی شاخه

  13. bardia

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    چندین سال پیش که کنسپت یه همچین ماشینی رو داده بودن توی تاپ گیر هم اوردنش
    روی اون نمونه اولیه موتور 16 سیلتدر با 13600 سی سی حجم تنفس طبیعی نصب شده بود که 1000 اسب هم خروجیش بود
    ولی الان خیلی جاها روی وی 8 500 اسبی واسش بحث میکنن خیلی نا امید کنندست
    کاشکی حداقل یه 12 سیلندری روی این ماشین میزاشتن که بدون رقیب بمونه

    1. زیگما

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      الان رقبای این ماشین یعنی اوودی آ8 و اس کلاس و سری 7، موتور 12 سیلندر دارند
      پس اگه با اون انجین هم عرضه بشه باز هم با رقیبه!

  14. saied

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    وقعا زیباست ! من که حال کردم . طراحی داخلیش از پانامرا هم قشنگ تره .
    امید وارم موفق بشه .

    1. خاوری مزراتی

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      طراحی سدانش اگه اینجور بیاد یرون براهمه شاخ میشه…

  15. کافر مقدس

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    دوستان کادیلاک نه کَدیلاک!

    راستی Caddilac Ciel چی شد؟ خیلی خوف بود

    اینم خوبه

    اسمش فکر میکنم مصری باشه المیراج!عاشق این اسمام دیگه . ..

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      شما عشق امریکا هستی چرا ؟؟؟

      درستش همین کدیلاک هست .

      مثل داج نه دوج .

      مثل ب ام و نه بی ام و .

    2. ایمان

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (74 ديدگاه)

      البته بخوایم به تلفظ گیر بدیم درستش کدیلک هست! املاش هم اینه cadillac (نه caddilac)!

      1. فریا

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        کدیلاک چیه عاغا اینا خودشون میگن کــادلاک
        شما چرا روش اسم میزارین :-|

  16. مهسا

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (310 ديدگاه)

    چقدر زشت .حال نکردم

    1. NASSY

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      دقیقا بگو کجاش زشته مهسا خانوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

      1. mohammad8743

        ۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (60 ديدگاه)

        قسمت زیبایی شناسیت داغونه ها

        1. رضا

          ۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          حتما تیبا خوشکله!؟

  17. Ehsan

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    البته این عکس ها مدل کانسپت هست و خودش هنوز زیر کاوره
    و فکر میکنم عقبش مخصوصا چراغهاش یکم متفاوت باشتد
    نمای داخلیش هم نواورانه است و خوب طراحی شده البته اگر زیاد تغییر نکنه
    در کل از کادیلاک خوشم میاد و فکر میکنم در ایران ابهت خاصی داره یه جورایی نوستالژیکه
    امیدوارم روزی دوباره شاهد حضورش در ایران باشیم

  18. علی

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (213 ديدگاه)

    عکسی که استتار شده خیلی با ابهت خودشو نشون میده مدل ctsجدیدش که شاخ وشونه برا رقباش کشید .اینم حرفی برای گفتن داره تازه قراره یه مدل برای رقابت با سری 6 بی ام دبلیو ساخته بشه .یعنی شده ودر حال تستهعکسی که استتار شده خیلی با ابهت خودشو نشون میده مدل ctsجدیدش که شاخ وشونه برا رقباش کشید .اینم حرفی برای گفتن داره تازه قراره یه مدل برای رقابت با سری 6 بی ام دبلیو ساخته بشه .یعنی شده ودر حال تسته

  19. احسان(احسان سابق)

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    مثل اینکه کادیلاک بهد از 2 دهه نزول قراره دوباره به اوج برگرده.فعلا که با ats و cts جدیدش موفق بوده

  20. NASSY

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    جی ام ترکونده !!!!

    طراحی داخلش بی نظیــــــــــــــــره !(سقفش چوب کاری کردن , صندلیش , کنسولش , داشبورد , ….!!!)

    یکی از شاهکار های صنعت خودروی امریکـــــــــــــاس :P

  21. feri

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    5 متر ماشین جا پای عقبش اندازه پرایده طرفای ما ماشینی کهvip نداره لوکس نیست تازه سقفش هم برای قد بلندها کوتاهه امریکا قدیما خوب بودخدا بیامرزه

  22. شا

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    فکر کنم اشتباه شده چون المیراج یه کوپه دو دره و آل تی اس یه سدان 4 در، یعنی عکسای دو خودرو بود در مورد کابین المیراج میتوانم تا حد دیوونه شدن به اون چوبهای دور کنسول خیره بشم طراحیش هم منو یاد سیکس تین میندازه

  23. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    میلاد جان داداش توی قسمت تویوتا با ارزشترین برند شده ندیدم مطلبی قرار بدی یعنی نظری نداشتی؟

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      من دریوز امروز خیلی سرم شلوغ بوده و هست . به خاطر اینه که نیامدم .

      اما امشب جواب همه را میدهم . با منطق .

      اگر اشتباهی هم بکنم ، جانانه میپذیرم .

      فقط اینو بدون که در ان واحد میتونم کادیلاک رو بالاتر از بنز قرار بدم و

      در ان واحد میتونم بنز رو بالاتر از کادیلاک قرار بدم .

      همین امروز هم جاین کار راخواهم کرد . اما هدف من چیز دیگری است .

  24. mohammad8743

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    با این قیمت اگه بیاد می ترکونه ها!!!

  25. محمد

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رقیب پورشه پانامرا؟
    برو ماستت رو بخور جی ام

  26. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    دوستان یه سوال داشتم ایران خودرو یه موتور جدید ساخته به اسم ایکس یو ام ایا این موتور رو الان روی سورن ای ال ایکس هم میزنن یا نه ؟ البته ببخشید ربطی به این بحث نداره ولی تو قسمت سورن هیچکس نیست که نظر بده مجبورم تو این قسمت بپرسم

    1. شاهین

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      دوست عزیز این موتور نسخه ی بهبود یافته ی موتور XU7 هستش که 1900 سی سی حجم و 105 اسب بخار قدرت داره.تا اونجایی که من میدونم قراره روی پارس جدید نصب بشه.

  27. یه پسل باهوش

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    دم کادیلاک گرم با اینکه یه مدل فضایی به قولی کانسپت داده بیرون

    مثل هیوندا کار رو اشتباهی نداده بیرون

    یعنی اون ویژگی یه خودرو لوکس رو که کلاسیک بودنش هست تو کادیلاک حفظ شده

    که این اتفاق نه تو آزرا (که سوسک مقابل این ) شاید تو سری اس جدید هم کمرنگ باشه

  28. امید

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    واقعا عالیه افرین به شهامت کادیلاک
    اگه قیمت 70 باشه میتونه رقابت سختی با پرش و بنز و… داشته باشه باید صبر کرد دید چی میشه

  29. ROLLS R R ROYCE

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    ای عشق است!!!!!!

  30. سعید

    ۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    یعنی می خوام سر به کوه و بیابون بزارم …!!!

    1. یه پسل باهوش

      ۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1134 ديدگاه)

      بگو منم بیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا