سایتی غیررسمی وابسته به جیام، اطلاعاتی در مورد کادیلاک LTS که چند وقتی است تست جاده ای آن شروع شده، منتشر کرده است. در ادامه اطلاعات منتشر شده را بررسی میکنیم.
LTS چگونه خواهد بود؟
یک سدان فول سایزِ دیفرانسیل عقب (قابل انتخاب با سیستمAWD ) که قرار است به گل سرسبد محصولات کادیلاک تبدیل شود. LTS خودرویی اسپرت، داینامیک و سریع خواهد بود که امکانات لوکس بینظیری را به ارمغان میآورد.
هدف از تولید این خودرو چیست؟
سالیان سال است که کادیلاک خودرویی لوکس و فول سایز برای رقابت با رقیبانی از طرف بنز و لکسس، نداشته. خودروهایی با قابلیتهای بالا در رانندگی و امکانات بسیار.
آغاز پروژه
در ژوئن سال ۲۰۱۲ برخی از مقامات جیام از پروژه ساخت این خودرو پرده برداشتند. البته هنوز تأیید مدیران و مسئولان جیام برای نهایی شدن تولید این خودرو نیاز بود.
عدهای از مدیران جیام معتقد بودن ساخت و طراحی چنین خودرویی هزینههای بسیار بالایی بر دوش این کمپانی که تازه از بند مشکلات مالی رها شده، میگذارد. آنها معتقد بودند این پروژه برای وضعیت کنونی جیام سنگین است.اما عدهای دیگر از متخصصین جیام اعتقاد داشتند که ارزشش را دارد که جیام سرمایه فراوانی برای این پروژه بگذارد. اگر این خودرو تولید شود، دیدگاه مصرفکننده نسبت به این خودروساز تغییر خواهد کرد و به کادیلاک به چشم یک برند با تکنولوژی روز نگاه میشود نه خودروسازی که فقط برای کهنسالان خودرو میسازد.
سرانجام مدیران بلندپایه جیام راضی شدند و پروژه آغاز شد. ابتدا نیاز به کانسپتی بود تا مصرفکننده را با این خودرو کمی آشنا کند. المیراژ همان کانسپت بود.
پلتفرم LTS
این خودرو قرار است بر روی پلتفرم کاملاً جدید جنرال موتورز با نام اومِگا ساخته شود. پلتفرمی که به طور اختصاصی برای ساخت خودروهای بزرگ دیفرانسیل عقب طراحی شده.
هنوز کسی نمیداند گستردگی استفاده جیام از این پلتفرم چقدر است.- آیا فقط برای LTS به کار میرود؟
- آیا اوپل هم فول سایز دیفرانسیل عقبی بر روی این پلتفرم میسازد؟
- آیا رقیب بیوک برای پورشه پانامرا که در آینده نزدیک قرار است تولید شود، بر روی این پلتفرم ساخته میشود؟
هر چیزی امکان دارد. جنرال موتورز در طی این سالها ثابت کرده غیر قابل پیشبینی ترین خودروساز دنیا است و هر کاری ممکن است انجام دهد!
انجین های LTS
اطلاعات کمی درباره انجین های این خودرو منتشر شده ولی از حضور دو انجین با خبر هستیم.
اولی احتمالاً موتور کاملاً جدید V8 جیام از سری موتورهای معروف small block خواهد بود. انجین دومی سیستم هیبرید کاملاً جدید جیام خواهد بود که پول زیادی برایش خرج شده است. این موتور رقیبی جدی برای انجین هیبریدی لکسس LS خواهد بود.
دامنهی موتورهای این خودرو قطعاً به این دو موتور ختم نمیشود و انجین های دیگری در دستور کار قرار دارد.
رقیبان
رقیبان اصلی این خودرو، ب ام و سری ۷، مرسدس بنز اس کلاس، لکسس LS، جگوار XJ، آئودی A8 و…. خواهد بود.
تاریخ رونمایی
هیچ اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده ولی حدس ما بر این است که این خودرو در نمایشگاههای سال ۲۰۱۵ رونمایی شود.
قیمت LTS
قیمت این خودرو از حداقل ۷۰ هزار دلار تا حدود ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود. اگر قیمت این خودرو اینگونه باشد، رقیبان باید منتظر ضربهای سخت از طرف کادیلاک باشد.
sadegh
۵ خرداد ۱۳۹۳عجب ابهتی، عجب قیمتی، عجب طراحی
طراحیه داخلیش هم خیلی شیک و زیباس
واقعا فوق العادس، اگه یه موتور خوب داشته باشه، قطعا ضربه ی سختی به رقباش میزنه, که البته قبلا هم توی بعضی سریهاش ثابت کرده که میتونه ضربه های سنگینی بزنه
e.scamp
۵ خرداد ۱۳۹۳come back monster
مک میسل
۵ خرداد ۱۳۹۳مشکیش خوشگله
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳من که به تمام سدانهای لوکس بازار ترجیحش میدم..
البته کواتروپورته 2014 هم بدجور دلمو برده :-(
خاوری مزراتی
۵ خرداد ۱۳۹۳اولین گام بلند جی ام برای بازپس گیری بازار سدانهای لوکس اندازه کامل..این کار جی ام در دراز مدت میتواند هم به توسعه برندهای دیگر این کمپانی در بخش سدانهای لوکس اندازه کامل کمک کند و شورلت و بیوک را نیز به حضور در این بازار امیدوارکند.. سودای بزرگترین خودروسازجهان سودای بزرگترین خودروسازجهان نباید جی ام را آشفته سازد..گامهای بازگشت به قدرت باید استوار وآرام باشد
باید منتظر ماند آیا جنرال موتورز میتواند خودرویی مناسب را به این بخش از بازار عرضه کند و بر مشکلات مالی اش غلبه کند؟؟؟
**
چه متن پرطمطراقی نوشتم! چیه این:-)!!
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳خاوری جان اندازه کامل دیگه چیه ؟!!!
باید مینوشتی فول سایز!!
انگلیسی را پاس بداریم
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳ای کاش زودتر ساخته شه اخه می خوام 206 بخرم یکدفعه صبر میکنم این و می خرم.کنسول جلو رو ببین دوست داری چند روز فقط نگاش کنی.خیلی با حاله
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
به نظر من کادیلاک اشتباه کرد اون دوتا خوشه را برداشت .
اون خوشه ها تاکیید بیشتری بر لوکس بودن داشتند ، از همه عجیب تر اینه که
روی بعضی مدلها اون خوشه ها هست ولی در بعضی مدل ها نیست .
جدیدا هم اعترافات جدیدی از مدیران و صاحب نظران خودروساز ها میشنویم
، اون از گفته های مدیر عامل لکسس و این هم از متخصصان جنرال موتورز :
((( سالیان سال است که کادیلاک خودرویی لوکس و فول سایز برای رقابت با رقیبانی از طرف بنز و لکسس، نداشته. خودروهایی با قابلیتهای بالا در رانندگی و امکانات بسیار. )))
((( اما عدهای دیگر از متخصصین جیام اعتقاد داشتند که ارزشش را دارد که جیام سرمایه فراوانی برای این پروژه بگذارد. اگر این خودرو تولید شود، دیدگاه مصرفکننده نسبت به این خودروساز تغییر خواهد کرد و به کادیلاک به چشم یک برند با تکنولوژی روز نگاه میشود نه خودروسازی که فقط برای کهنسالان خودرو میسازد. )))
چقدر فشار زیاده .
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳اسم این اعتراف نیست
کادیلاک هیچ وقت خودرویی در این کلاس تولید نکرده
این اولین تجربش خواهد بود
بعد کجاش اعترافه این؟ مگه قبلا ادعای در ضمینه ساخت فول سایز سوپر لوکس دیف عقب داشتند؟
عجب!
آش نخورده و دهن سوخته جی ام!
میلاد ایراد الکی نگیر خواهشا
چند تا خبر بر ضد المانا منتشر شده دلیل نمیشه بی خوی گیر بدی!
NASSY
۵ خرداد ۱۳۹۳با تک تک حرفات موافــــــــــقم
میلاد جان , حالا که امریکایی ها کفتن رقیبان اصلی این خودرو،
ب ام و سری 7، مرسدس بنز اس کلاس، لکسس LS،جگوار XJ،آئودی A8 و….
خواهد بود , جووووش اوردی و میخوای با خاک یکسانش کنی ؟؟؟؟
خدا نکرده نمی خوام بی ادبی کنم اما به قول زیگما , داری الکی
گیر میدی (به خوشه,ب طرح,ب حرف مدیر عامل,….)
درود بر شــــــــــــرف امیرکایی ها که فکر رفاه و نیاز های مردم و از همه مهم تر جیب مردم هستن(70 تا 100 هزار دلار!!!!!)
Ehsan
۵ خرداد ۱۳۹۳nassy ، اتفاقا میلاد درست میگه و مدیران کادیلاک با این حرف که ما خودرویی ساختیم برای رقابت با آلمان ها میخواسته کیفیت ماشین خودش رو بالا نشون بده ، یعنی شاخص بنز و بی ام و و آئودی هستند نه لکسوس
شایان
۵ خرداد ۱۳۹۳این جو ضد آلمانی و جنابعالی و چند تای دیگه دراوردین والا هیچکس ابر قدرت بودن آلمانها بر صنعت اتومبیلو زیر سوال نمیبره جناب NASSY اتفاقا آلمانها خوشحال هم میشن واسه برندهاشون رقیب پیدا بشه چون میدونن باعث پیشرفتون میشه حالا چون شما داری به شرف آمریکایی درود میفرستی ماهم اصلا نفهمیدیم که شما آمریکوفیلی!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
شایان جان بحث بی فایده است .
چون مطالبی که بر وقف مرادشون باشه قبول میکنند ، اما
مطالبی که بر وقف مرادشون نباشه قبول نمیکنند .
یک دیدگاه بلند بالا گذاشتم . رفته داخل اسپم پدال .
فقط وایسا و جواب هارو ببین .
جواب های جالبی در میاد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
کدام اخبار ضد المان بوده ؟؟؟
اگر مبنارو جی دی پاور قرار بدیم ، گیریم که بنز بی کیفیت که در
حقیقت نیست . اما امار جیدی پاور هیچ تاثیری روی بنز و مازراتی
و پورشه و …. نداشته . حتی روی ارزش برندهاشون .
پس اینجا هیچ اخباری مبنی بر اینکه المان ها ضعیف تر هستند و
یا ضذ انها نیست .
حالا میرسیم به ارزش برند ها .
همون لکسسی واقعا کارش درسته در کیفیت و استهلاک و باید نمونه
ی برندهای دیگر باشه ، جزو 10 برند ارزشمند دنیا هم نبوده .
نه تنها لکسس بلکه مازراتی . فراری که به برند خاص معروف
هستند و ارزش خودشونو بالا اعلام میکنند ، کادیلاک و اکورا و
اینفینیتی و …. هم نبودند .
فولکس واگن بود که جنرال موتورز نبود . با اون گندکاری هاش .
در 10 برند با ارزش دنیا 3 برند لوکس المانی هستند که نه
ژاپنی ها هستند و نه امریکایی ها و نه ایتالیایی ها .
پس باز هم پرچم المان بالاست . حتی مازراتی هم نبود .
اشتباه متوجه نشیا ، برند های لوکس را گفتم .
پس هیچ خبری بر علیه المانی ها نیست .
افتخارات هست که معایب نیست .
حالا من باید بسوزم و جوش بیارم یا …….؟؟؟؟
شما مطلب رو کلی نگاه کردید .
در ضمن یا پدال و قبول دارید ، یا ندارید . کدام ؟؟؟
یا مطالبشونو قبول داری یا نداری . کدام ؟؟؟؟
یا نویسندشو قبول دارید یا ندارید . کدام ؟؟؟
اگر مطلب پدال و قبول دارید و نویسنده اش را هم قبول دارید ،
باید بگم که نویسنده ی مطالب :
((( ۲۵ سال پس از تهاجم ژاپنیها، پیروزی با آلمانهاست )))
((( تویوتا در صدر با ارزشترین برندهای خودرویی دنیا )))
همشون اقای مسعود انیس حسینی است .
پس باید قبول کرده باشید که برندهای لوکس ژاپن از المان ها
بعد از 20 سال شکست خوردند .
تکلیف خودتو روشن کن .
من همه ی مطالبشو قبول دارم . حتی اگر المانی ها ببازند .
در اخر باید یاد اور بشم که لکسس و کادیلاک و اینفینیتی و
اکورا و مازراتی و پورشه و ائودی همشون زیر مجموعه هستند .
و به قول اقای انیس حسینی اگر با مشکلات مواجه شوند ، یک شرکت
مادر ازشون حمایت میکنه . اما مرسدس بنز و ب ام و چطور ؟؟؟
انها رو پای خودشون ایستادند .
و باز هم به قول اقای انیس حسینی :
((( این برندهای جدید در کنار برند آکورای هوندا که در سال ۱۹۸۶ ارائه شد، میتوانستند شعله خودروهای لوکس آلمانی را خاموش کنند. امّا این حرفها مربوط به ۲۵ سال پیش است و همیشه برنامهها مطابق میل همه پیش نمیرود. )))
و
((( هر کدام از برندهای لوکس ژاپنی مشکلات خاص خود را دارند. به عنوان مثال، فروش لکسسهای بزرگ، بیشتر بر دو سری مدلهای ES سدان و RX کراساور استوار است. این دو مدل در سالهای گذشته، ستونهای چپ و راست لکسس بودهاند و در سال ۲۰۱۳ نیز ۶۴ درصد فروش محصولات لکسس را به خود اختصاص دادهاند. بنابراین در هر نمایشگاهی که باشد، مدلهای ES و RX پایههای اصلی برند لکسس هستند و بنابراین تنها میتوانند سلیقههای محدودی از بازار خودرو را راضی نگه دارند. )))
و
((( برخلاف مرسدسبنز که در یک مدل، هم میتواند هزینههای تمام شده را کنترل کند و هم AMGهای قدرتمند داشته باشد، لکسس مدلهای پایه خود را سال به سال به همان شیوه همیشگی عرضه میکند. شاید آخرین تلاش لکسس برای تغییر در این شیوه، استفاده از مدل IS دیفرانسیل عقب و تریم F-sport آن باشد که شاید برای این کار، اندکی دیر شده باشد. درنظر بگیرید که سال گذشته، ب ام و سری ۳ از مجموع لکسسهای IS و ES بیشتر فروخته است. )))
و از همه مهتر که بیانگر همه چیز هست :
((( برخلاف برندهای لوکس ژاپنی و برند نیمهمستقل لوکس آئودی، مرسدسبنز و ب ام و شاخهای تجاری از کمپانی اصلی نیستند. اگر این خودروها شکست بخورند، هیچ شرکت مادری بالای سرشان نیست که آنها از روی زمین جمع کند. اگر کلاس C و سری ۳ به فروش نرسند، افراد شاغل در کارخانهها و استودیوهای طراحی، نمیتوانند به راحتی به کار خود ادامه دهند. در مونیخ و اشتوتگارت، جنگ بر سر هزینههای بیشتر و سود بهتر است؛ به عبارت جنگ برای بقا و ادامه زندگی است. )))
و
((( خودروسازان آلمانی یک مزیّت بسیار بزرگ دارند و آن، میراث خوشنامی است. به این معنا که بخش بزرگی از بازار همیشه پذیرای ورود آنان است. البته دفاع از این خوشنامی، چندان کمهزینه نیست. ب ام و، تعداد خودروهای خط تولیدش را به ۱۱ مدل افزایش داده است که در این بین، مینی جزو این تعداد نیست و بسیاری از مدلهای دیگر نیز در راهاند. مرسدس بیش از ۱۲ خودرو در امریکا تولید میکند؛ مدلهایی که از کلاس CLA تا S و Sprinter را شامل میشوند. در همین حال، لکسس ۱۱، اینیفینیتی ۸ و آکورا ۹ خط تولید را در امریکا دارند. مهندسان آلمانی به شدت به دنبال پر کردن حفرههای خالی بازار بودهاند. به علاوه، بعد از 25 سال، شرایط نشان داده که خودروسازان آلمانی با قدمت و اصالت بیشتر باز هم میتوانند خریداران بیشتری را به سمت خودروهای لوکسشان جلب کنند. )))
اینهارو گذاشتم تا اقایان محمد . امین . فرید . بهزاد . ناسی .
علی 97 و … موشکافانه به قظیه نگاه کنند .
حالا باز هم بگید من متعصب .
ببینم ایا همه ی مطالب پدال و قبول داری یا اونهایی که فقط بر
وقف مرادتون است ؟؟ .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳پدال نوکرتم به مولا . فکر نمیکردم به دقیقه نکشه و
درخواستم رو انجام بدی .
نوکرتم .
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۳اگه به حرف های من و شما بود که الان نباید حتی یک دستگاه بنز و BMW فروخته میشد! خواهش میکنم طرفداری خودتون از ژاپن رو با دشمنی با محصولات آلمان نشون ندید.
هر برندی جایگاه خاص خودشو داره.خیلی خیلی به ندرت پیش میاد اونی که لکسس میخره،بره بنز بخره و بالعکس.
ولی عاجزانه درخواست میکنم که آلمان و تکنولوژی ساخت خودروهاشو زیر سوال نبرید.
ضمنا بحث مقایسه ی تویوتا و بنز،قیاس مع الفارغ هستش.محصولاتی که این دو تولید میکنن اصلا “در افکار یه تیم نمیگنجن”.
ارادتمند تک تک پدالی ها!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳اگر هم جوابتون این است که لکسس زیر مجموعه ی تویوتاست،
باید بگم که مازراتی و پورشه و ائودی و کادیلاک هم زیر
مجموعه ی فیات و تویوتا و هوندا و …. هستند . اما
ائودی بود که بقیه نبودند .
پورشه و ائودی و کادیلاک و …. اگر مستقل بودند ،
حتما جزو با ارزشترین ها میشدند .
علت اینکه پورشه ارزشمن نشده ، چون فولکس به تمام
سهامشو خریده .
اما ائودی نه . قظیش فرق میکنه . اگر خواستی بگو تا
برات بگم .
لکسس در بیشتر موارد از پلت فرم های تویوتا استفاده
میکنه . پس باید ازان تر باشه .
لکسس با همکاری یاماها موتور LFA میسازه ، اما پاگانی
از بنز و AMG موتور میگیره .
در اخر باید بگم که هیچ برندی کامل و بی عیب و بی نقص نیست .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
شاهین کاش سکوت میکردی ، الان به شما هم میگن متعصب .
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۳داداش میلاد من ابایی از گفتن حقیقت ندارم.من هم خودروهای ژاپن(مخصوصا مزدا و نیسان) و هم خودروهای آلمانی رو دوست دارم و همچنین مخلص ژاپنی بازهای دوست داشتنی پدال داداش محمد و امین جان و… هستم.
بعضی وقتا نظراتمون رنگ و بوی مغرضانه به خودشون میگیرن.امروز تونستم به پدال سر بزنم و وقتی این بی لطفی هارو دیدم واقعیتش ناراحت شدم.
همش دارن میلاد رو میکوبن.همینکه ایشون توی عقیده ی خودش با دلیل و مدرک راسخ هستش قابل تحسین هستش.
“حقیقت و گل سرخ،هر دو خار دارند.”
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳میلاد از اونجایی که جی دی پاور خودرو های بی کیفیت رو معرفی نمیکنه، پس تاثیری در ارزش بقیه خودرو ها که در لیست نیستند به وجود نمیاد. پس وقتی بنز در لیست نیست ، نباید انتطار کاهش ارزشش رو داشته باشیم
ولی کلیه خودرو هایی که در لیست بودن وقتی معرفی شدند، باعث شدن ارزش سهام سازنده هاشون بیشتر بشه
پس هم چین هم که میگی، جی دی پاور بی تاثیر نیست در ارزش کمپانی.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
جی دی پاور بر اساس میزان خرابی و رضایت مشتریان رده
بندی میکنه . سال 2014 یا 2013 هم مرسدس بنز رتبه ی دوم
رو کسب کرد .
پس چون مرسدس بنز با مقام دومی در لیست جی دی پاور
نبوده بی کیفیت است .
خیلی جالبه برام که اطلاعات جدید دریافت میکنم !!!!!!
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳من هم چین چیزی گفتم؟
وای خدا
من اصلا دارم میگم لیست بی کیفیت هارو جی ادی پاور منتشر نمیکنه!
عجب دنیایی شده
یه چیزی میگی، درست برعکسش برداشت میشه!!!
NASSY
۵ خرداد ۱۳۹۳چرا الکی جو میدن !!!!!!
کی می خواد میلاد رو بکوبه و … (لطفا جو ندین)
بخدا , به بیر به بیغمبر منم عاشق ماشین های المانی هستم ( بنز و ائودی و بی ام و پورشــــــه و…)
اما بحث های که میلاد راه میندازه یه کوچولو ادم اذیت میکنه (یکی از موارد . مثلا نمی خواد قبول کنه که مثلا هیوندای جزء 10 برند انتخابی جی دی پاور هست!
یا تویوتا اول بعد ….
میلاد جان شما استاد ما (اصلا شما سرور) اما درست نیست چون شما بنز و صنعت المان رو دوست دارین , بقیه برند هارو با خاک یکسان کنید.
شاهین جان , به خدا ما نه انکار میکنیم خدمات المان ها ب صنعت جهان , بخصوص خودرو سازی شون , نه خدای نکرده مشکلی داریم با میلاد خان و بروبکس سایت
حرف من اینکه تو یه محیط سالم باهم تبادل نظر کنیم(با
احترام به نظر مقابل و دور از تعصب(تعصب به برند,…))
مخلصـــــ شاهین میلاد زیگما ودوستان ــــــــــیم
امضا: ناصر
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳NASSY راست میگه
میلاد تو بعضی وقتا اینقدر آدم رو اذیت میکنی، که من بشخصه از هرچی ماشین آلمانی و بنز و فولکسه متنفر میشم.
بقیه رو نمیدونم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
زیگما ببخشید . من اشتباه متوجه شدم . معذرت میخوام .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
ناسی جان چرا حرف در دهان من میذاری ؟؟؟
من کی گفتم هیوندای رو قبول ندارم ؟؟؟
با ذکر منبع بگو تا عذرخواهی کنم !!!!!
شما میدونی من تویوتارو قبول ندارم ؟؟؟
شما که میگی ، من در پست پیروزی المان ها پشت لکسس
در امدم . برو کامنتهای منو بخون .
نوشتم که این مطلب چیزی ارزش های لکسس و کادیلاک و
… کم نمیکنه .
حالا من متعصب هستم یا شما که نخوانده قضاوت میکنی ؟؟
چنتا لینک برات بذارم که پشت تویوتا و لکسس در امدم ؟؟؟
تا برای شما روشن بشه که من با هیچ برندی مشکل ندارم ؟
من با مدرک با شما حرف میزنم .
در پست ارزشمن ترین و کراس اوور ها چه کسانی بودند
که با من مخالفت کردند و اسم منو اوردند ؟؟؟ ایا
طرفدار های ژاپن نبودند ؟؟؟برو ببین .
صنعت خودرو را همه ساختند نه یک برند . همه دخیل
بودن .
من اگر تکه بندازم به برند میندازم نه به شخص .
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۳ناصر جان خدا شاهده اصلا منظور من شما نبودی داداش.
من مخلص شما هستم ولی خداییش قبول داری که جو منفی شده؟
تا یه مطلب درباره ی ژاپن و مخصوصا تویوتا گذاشته میشه،بعضیا میان میلاد رو خطاب قرار میدن،البته عکس این مطلب هم هستش ها.
به خدا هممون اومدیم که توی یه جمع دوستانه با هم تبادل نظر کنیم.این وسط من خودم از شما و دوستان کلی مطلب یاد گرفتم.
داداش اگه خدایی نکرده من جسارتی به شما کردم صمیمانه عذر میخوام.
یا حق
Ali
۱۳ اسفند ۱۴۰۱تمامی آمارگیری جی دی پاور درست هست داداش ، آره در اونجا خودرو های آلمانی بعد از تسلا بیکیفیت ترین هست ، و طبیعی هست چون آلمان خیلی مهندسی شده هستند و خودرو هایی هستن که نگهداری خیلی سختی دارن واسه همین .
علی آقا
۵ خرداد ۱۳۹۳در مورد خوشه ها موافقم. نباید اونا رو حذف میکرد.
شلبى
۵ خرداد ۱۳۹۳بى صبرانه منتظر رونماییشم، جاى یه همجین ماشینى در محصولات GM خیلى خالى بود.
شلبى
۵ خرداد ۱۳۹۳به نظرم اقا میلاد مثل بنز که داراى دو نوع جلوبنجره هست که در یکى علامت بر روى کابوت و در دیکرى علامت بر روى جلوبنجره قرار کرفته که حالت اسبرت ترى داره ، علامت بدون خوشه کادیلاک هم براى حالت هاى اسبرت تر و جوان بسندتر باشه، دوستان کسى نظرى راجع ب این قضیه داره؟
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳محصولات کادیلاک هر کدومشون بعد از تاریخ معینی طراحی شده باشند، خوشه هاشون هم برداشته شده.
به مرور در همه خودرو هاش برداشته میشه خوشه
دلیل بر داشتنش هم مدرن تر کردن لوگو بوده
نظر بیشتر منتقدین به این کار، مثبت بوده و خوب ارزیابیش کردند.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
حالا بیام خدمت شما اقای شلبی .
از قدیم اون ارم بنز که روی کاپوت میشینه ، با پس زمینه ی ابی و خوشه هست .
اما اون ارم های بنز که در جلوپنجره قرار میگیره ساده است .
این قظیه 100 سال هست که داره اجرا میشه . چطور شما دوستان تا به حال
متوجه نشده اید ؟؟؟؟
شلبى
۵ خرداد ۱۳۹۳داداش میلاد متوجه شدم که کفتم، احتمال دادم، کفتم شاید به این دلیل باشه بعدم نظر بقیه رو برسیدم که زیکما توضیحات خوبى داد، از بشت کوه هم نیومدم هم ماشین المانى داشتم هم امریکایى هم زابنى
ارادتمند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
مگه من گفتم شما از پشت کوه اومدی ؟؟؟
من جسارت نکردم .
ما همه اینجا جمع هستیم تا از یکدیگر چیزی یاد بگیریم .
ببخشید اگر لحنم بد بود .
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳امریکایی ها خودروهای فوق العاده ای می سازند.این خودرو هم از لحاظ داخلی وبیرونی رونمایی نشد خطابم به دوستی است که گفت همه چیزش عالیه.اون عکس های کانسبتش بود.
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳پلتفرم اومگا+کروز نسل جدید=اینده جی ام
خیلی حال کردم با اون خبر که میخوان برای پانامرا رقیب تولید کنن
رقابت جالی خواهد شد
احتمالا lts و رقیب پانامرا، از موتور v8 4.8 یا 4.6 لیتری توین توربو یا توربو استفاده میکنن.
فورد
۵ خرداد ۱۳۹۳اگه یه دونه از این داشته باشم زن هم دیگه نمی گیرم از بس قشنگه
PEUGEOT
۵ خرداد ۱۳۹۳دوست عزیز شما با زنت چیزایی رو میتونی تجربه کنی که با یه ماشین نمی تونی خودت بهتر میدونی که
دارم شوخی می کنم ها
فواد
۵ خرداد ۱۳۹۳چرا عزیزم پس اگزوز رو گذاشتن برا چی؟؟؟؟
PEUGEOT
۵ خرداد ۱۳۹۳من که منظورتو نفهمیدم؟
NASSY
۵ خرداد ۱۳۹۳فواد اگـــــــــــــــزوز و خوب اومدی :D:
زن همیشه هست (دختر ترشیده ریخته) اما این خوشکل
کادیــلاک همیشه نیست !!!!!!!!!!
sadegh
۵ خرداد ۱۳۹۳پژو جون نوشتی کارایی که با زن میشه تجربه کرد، خو فواد هم میگه همون کارا رو با اگزوز انجام بده دیگه!!!!! :) ;)
PEUGEOT
۵ خرداد ۱۳۹۳آهان الان فهمیدم صادق جان
واقعا که فواد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فواد
۵ خرداد ۱۳۹۳دوستان IQ ها پایینه ها D;
انتظار از بر بچه های تیز پدال بیشتر از ایناس. ضمنا فورد عزیز Don’t FORGET protection!!
میگن این جور ماشین ها HIV دارن. از ما نباشه ها!!
غفاری
۵ خرداد ۱۳۹۳ممنون اقای شهیدی واقعا قشنگ بود ولی من طراحی داخلیشو بیشتر می پسندم تا طراحی خارجی یعنی کلا با طراحی خارجی کادیلاک مشکل دارم
PEUGEOT
۵ خرداد ۱۳۹۳بسیار داخل قشنگ و فضایی داره
بیرونشم از داخلش چیزی کم نداره
به نظر من می تونه رقابت رو برای رقیبانش خیلی سخت کنه
می تونه ماشین موفقی باشه
عاشق صندلی هاش شدم
mersedes
۵ خرداد ۱۳۹۳زیباست همین که از دیترویته خودش خیلی شاخه
bardia
۵ خرداد ۱۳۹۳چندین سال پیش که کنسپت یه همچین ماشینی رو داده بودن توی تاپ گیر هم اوردنش
روی اون نمونه اولیه موتور 16 سیلتدر با 13600 سی سی حجم تنفس طبیعی نصب شده بود که 1000 اسب هم خروجیش بود
ولی الان خیلی جاها روی وی 8 500 اسبی واسش بحث میکنن خیلی نا امید کنندست
کاشکی حداقل یه 12 سیلندری روی این ماشین میزاشتن که بدون رقیب بمونه
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳الان رقبای این ماشین یعنی اوودی آ8 و اس کلاس و سری 7، موتور 12 سیلندر دارند
پس اگه با اون انجین هم عرضه بشه باز هم با رقیبه!
saied
۵ خرداد ۱۳۹۳وقعا زیباست ! من که حال کردم . طراحی داخلیش از پانامرا هم قشنگ تره .
امید وارم موفق بشه .
خاوری مزراتی
۵ خرداد ۱۳۹۳طراحی سدانش اگه اینجور بیاد یرون براهمه شاخ میشه…
کافر مقدس
۵ خرداد ۱۳۹۳دوستان کادیلاک نه کَدیلاک!
راستی Caddilac Ciel چی شد؟ خیلی خوف بود
اینم خوبه
اسمش فکر میکنم مصری باشه المیراج!عاشق این اسمام دیگه . ..
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
شما عشق امریکا هستی چرا ؟؟؟
درستش همین کدیلاک هست .
مثل داج نه دوج .
مثل ب ام و نه بی ام و .
ایمان
۶ خرداد ۱۳۹۳البته بخوایم به تلفظ گیر بدیم درستش کدیلک هست! املاش هم اینه cadillac (نه caddilac)!
فریا
۲۷ شهریور ۱۳۹۳کدیلاک چیه عاغا اینا خودشون میگن کــادلاک
شما چرا روش اسم میزارین :-|
مهسا
۵ خرداد ۱۳۹۳چقدر زشت .حال نکردم
NASSY
۵ خرداد ۱۳۹۳دقیقا بگو کجاش زشته مهسا خانوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
mohammad8743
۵ خرداد ۱۳۹۳قسمت زیبایی شناسیت داغونه ها
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳حتما تیبا خوشکله!؟
Ehsan
۵ خرداد ۱۳۹۳البته این عکس ها مدل کانسپت هست و خودش هنوز زیر کاوره
و فکر میکنم عقبش مخصوصا چراغهاش یکم متفاوت باشتد
نمای داخلیش هم نواورانه است و خوب طراحی شده البته اگر زیاد تغییر نکنه
در کل از کادیلاک خوشم میاد و فکر میکنم در ایران ابهت خاصی داره یه جورایی نوستالژیکه
امیدوارم روزی دوباره شاهد حضورش در ایران باشیم
علی
۵ خرداد ۱۳۹۳عکسی که استتار شده خیلی با ابهت خودشو نشون میده مدل ctsجدیدش که شاخ وشونه برا رقباش کشید .اینم حرفی برای گفتن داره تازه قراره یه مدل برای رقابت با سری 6 بی ام دبلیو ساخته بشه .یعنی شده ودر حال تستهعکسی که استتار شده خیلی با ابهت خودشو نشون میده مدل ctsجدیدش که شاخ وشونه برا رقباش کشید .اینم حرفی برای گفتن داره تازه قراره یه مدل برای رقابت با سری 6 بی ام دبلیو ساخته بشه .یعنی شده ودر حال تسته
احسان(احسان سابق)
۵ خرداد ۱۳۹۳مثل اینکه کادیلاک بهد از 2 دهه نزول قراره دوباره به اوج برگرده.فعلا که با ats و cts جدیدش موفق بوده
NASSY
۵ خرداد ۱۳۹۳جی ام ترکونده !!!!
طراحی داخلش بی نظیــــــــــــــــره !(سقفش چوب کاری کردن , صندلیش , کنسولش , داشبورد , ….!!!)
یکی از شاهکار های صنعت خودروی امریکـــــــــــــاس :P
feri
۵ خرداد ۱۳۹۳5 متر ماشین جا پای عقبش اندازه پرایده طرفای ما ماشینی کهvip نداره لوکس نیست تازه سقفش هم برای قد بلندها کوتاهه امریکا قدیما خوب بودخدا بیامرزه
شا
۵ خرداد ۱۳۹۳فکر کنم اشتباه شده چون المیراج یه کوپه دو دره و آل تی اس یه سدان 4 در، یعنی عکسای دو خودرو بود در مورد کابین المیراج میتوانم تا حد دیوونه شدن به اون چوبهای دور کنسول خیره بشم طراحیش هم منو یاد سیکس تین میندازه
ناشناس
۵ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان داداش توی قسمت تویوتا با ارزشترین برند شده ندیدم مطلبی قرار بدی یعنی نظری نداشتی؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
من دریوز امروز خیلی سرم شلوغ بوده و هست . به خاطر اینه که نیامدم .
اما امشب جواب همه را میدهم . با منطق .
اگر اشتباهی هم بکنم ، جانانه میپذیرم .
فقط اینو بدون که در ان واحد میتونم کادیلاک رو بالاتر از بنز قرار بدم و
در ان واحد میتونم بنز رو بالاتر از کادیلاک قرار بدم .
همین امروز هم جاین کار راخواهم کرد . اما هدف من چیز دیگری است .
mohammad8743
۵ خرداد ۱۳۹۳با این قیمت اگه بیاد می ترکونه ها!!!
محمد
۵ خرداد ۱۳۹۳رقیب پورشه پانامرا؟
برو ماستت رو بخور جی ام
ناشناس
۵ خرداد ۱۳۹۳دوستان یه سوال داشتم ایران خودرو یه موتور جدید ساخته به اسم ایکس یو ام ایا این موتور رو الان روی سورن ای ال ایکس هم میزنن یا نه ؟ البته ببخشید ربطی به این بحث نداره ولی تو قسمت سورن هیچکس نیست که نظر بده مجبورم تو این قسمت بپرسم
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۳دوست عزیز این موتور نسخه ی بهبود یافته ی موتور XU7 هستش که 1900 سی سی حجم و 105 اسب بخار قدرت داره.تا اونجایی که من میدونم قراره روی پارس جدید نصب بشه.
یه پسل باهوش
۵ خرداد ۱۳۹۳دم کادیلاک گرم با اینکه یه مدل فضایی به قولی کانسپت داده بیرون
مثل هیوندا کار رو اشتباهی نداده بیرون
یعنی اون ویژگی یه خودرو لوکس رو که کلاسیک بودنش هست تو کادیلاک حفظ شده
که این اتفاق نه تو آزرا (که سوسک مقابل این ) شاید تو سری اس جدید هم کمرنگ باشه
امید
۵ خرداد ۱۳۹۳واقعا عالیه افرین به شهامت کادیلاک
اگه قیمت 70 باشه میتونه رقابت سختی با پرش و بنز و… داشته باشه باید صبر کرد دید چی میشه
ROLLS R R ROYCE
۵ خرداد ۱۳۹۳ای عشق است!!!!!!
سعید
۵ خرداد ۱۳۹۳یعنی می خوام سر به کوه و بیابون بزارم …!!!
یه پسل باهوش
۵ خرداد ۱۳۹۳بگو منم بیام