تا قبل از معرفی مرسدس بنز E63 AMG S، کادیلاک CTS-V ترس چندانی از نبرد با رقبای خود در شتاب گیری نداشت چراکه نیروی عظیمی در زیر کاپوت خود دارد که حتی با وجود معرفی E63 S هنوز هم قدرتمندترین خودرو در کلاس سدانهای متوسط لوکس اسپرت محسوب میشود؛ اما حالا برای کسانی که رینگهای سفارشی و جدیدی را برای سدان خانوادگی اسپرت خود میخواهند، انتخاب جدیدی از سوی HRE ارائه شده است.
این کادیلاک CTS-V خوشرنگ و زیبایی که در اینجا مشاهده میکنید بر روی رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی با طراحی کاملاً زیبا و اسپرت قرار گرفته است. این رینگها دارای پنج پرهٔ دوبل بوده و اگر نمونهٔ کوچکتری از آنها را ترجیح میدهید، در نسخهٔ ۱۹ اینچی هم قابل سفارش هستند. هر یک از این رینگهای جدید در نمونههای ۱۹ اینچی ۶۲۵ دلار و در نمونههای ۲۰ اینچی ۶۷۵ دلار قیمت دارند.
در زیر کاپوت کشیدهٔ این سدان اسپرت آمریکایی یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آرمیده که از شورلت کوروت Z06 قرض گرفته شده و با کامارو ZL1 هم مشترک است. این موتور قدرت ویرانگری برابر با ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور خردکنندهٔ معادل ۸۵۵ نیوتن متر تولید میکند و CTS-V را ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرساند.
فرشاد سجادیان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶رینگهای زیبایی هستن اما به این ماشین نمیان
سیاوش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶با سلام و عرض پوزش :
هر یک از این رینگهای جدید در نمونههای 19 اینچی 625 دلار و در نمونههای 19 اینچی 675 دلار قیمت دارند.
به گمانم نمونه 20 اینچی از قلم افتاده
ACE
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
با این گشتاور شتابش اصلا دلچسپ نیست.
زیر 3.5 میتونست خوب باشه.
Ali
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶??جان!؟شتابش خوب نیست برای یک ماشین سدان چهار در!!!؟آیا شما به روز هستین!؟بهترین شتاب واسه یه ماشین سدان البته به جز تسلا ،بی ام و m5 هست که ۳.۵ ثانیست!!شما میگین الان این باید زیر ۳.۵ باشه??
Machine
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کجای شتاب ۳.۷ ثانیه برای یه سدان دیفرانسیل عقب کمه؟ مرسدس E63 AMG S با همین گشتاور، سیستم چهارچرخ محرک و انبوهی از تکنولوژیهای مرسدس و با اینکه چند سال از CTS-V جدیدتره فقط ۴ دهم ثانیه شتاب بیشتری داره.
رسیدن به این شتاب برای یه سدان لوکس با ۶۴۰ اسب قدرت که تماماً به چرخهای عقب منتقل میشه فوق العاده س و نشان از مهندسی بی نقص GM داره ولی اینکه شما کلاً با آمریکاییها مشکل داری یه بحث دیگه س.
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
اون بنزی که شما گفتی با 577 اسب بخار ( نه 640 اسب بخاری که این کادیلاک داره ) و 790 نیوتن متر گشتاور ( نه 850 ) شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه ای داره.
.
در ضمن یه انتقاد ساده از شتاب یک ماشین بدون هیچ گونه طعنه و تمسخری هیچ اشکالی نداره و هیچ کسی هم نباید ناراحت بشه. البته ناراحت بشه هم مهم نیست.
.
محور عقب بودن این روز ها با وجود این سیستم های تورک وکتورینگ در شتاب یک ماشین بیشتر از 0.2 ثانیه تاثیری نداره.
Ali
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶لطفا مسایلی که اطلاع کافی ندارین بیان نکنید چون ممکنه بقیه هم به اشتباه بندازه،تورک وکتورینگ چه ربطی به شتاب داره!!این سیستم برای پایداری ماشین و بازدهی بیشتر در سر پیچ هاست،اگر غیره اینه بفرمایید مام اطلاع داشته باشیم؟
Machine
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶عزیزم اگه درست خونده باشی میبینی که نوشتم E63 S، این مدل ۶۱۰ اسب قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور و شتاب ۳.۳ ثانیه ای داره.
اونی که شما میگی E63 معمولیه که شتابش ۳.۵ ثانیه س.
ضمناً من این حرف رو که چلنجر دیمن با لاستیکهای مسخره ش هیچ مهندسی نداره و کلاً هیچی نیست رو یه انتقاد ساده و بدون طعنه و تمسخر نمیدونم و از اون جهت گفتم با آمریکاییها مشکل داری.
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
تورک وکتورینگ یعنی مدیریت گشتاور.
بیشتر در خودروهای AWD.
اما سیستمی با همین اصول در ماشین های RWD هم وجود داره.
.
من که نفهمیدم شما در مورد چی حرف زدی.
کامنتت فوق العاده بی سر و ته بود.
Ali
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶متوجه نشدین!!؟بحث من در مورد سیستم تورک وکتورینگ هست که عرض میکنم که این سیستم ربطی به شتاب ندارد!!!!!!برای پایداری ماشین در سر پیچ هاست که گشتاور را در سمت راست و چپ ماشین با توجه به پیچ ها تنظیم میکند!!!امیدواررم و انتظار دارم اینبار متوجه بشین
ace
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶شما مثکه نفهمیدی من چی گفتم
Ali
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶نفهمیدی!!! کلا بیخیال شو!!
کارال
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶رینگهای خوشگلیه ولی نمیدونم چرا به کادیلاک نمیادش . شاید چون خودرو زشت هستش باهاش همخوانی نداره ?
آرش آمریکایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶این رینگا اکع برا مدل ct6 یا cts معمولی انتخاب شده بود بهتر بود
چون از cts_v انتظار ظاهر اسپورته بیشتر تا کلاسیک
چجوری میگی کادیلاک زشته
کادیلاک ناموس طراحیه
من نمیدونم یه عده برا چی میان تو قسمت ماشینای آمریکایی اصن نظر میدن
اکثرا هم آلمانی بازا هستن
البته بیشتر بچه های آلمانی باز منطقی هستن ولی یه عده اصن انگار لج دارن
از اول تاریخ پدال که من با یه گوشی گلکسی یانگ میومدم تو سال 91 همین بوده
روی سخن من با خیلیاس
داداش یکم فکر کن ما حداقل بفهمیم این موجودی که دستش خورده رو صفحه کلید و کامنت گذاشته چیزی به اسم مغز هم داشته
برا مثال
آخه شتاب 0-100 ، 3.7 کمه؟؟؟؟
اصن تو تجربش کردی تا حالا؟؟؟
جون من بشیترین شتابی که تجربه کردی چقد بوده
من یه بار تو یه بنز c200 مدل 2013 نشستم 0-100 هم بیش از 6 بود
تا پا رو گذاشتم رو گاز اصن رفتم تو صندلی
تا حالا اصن سوار ماسل کار 2010 با همون شتاب نزدیک 5 ثانیش شدی؟؟؟
شتابش به کنار ماشین 8 سیلندر سوپر شارژ یا اتمسفریک دور که میگیره خیلی وحشتناک میشه
خواهشا با فکر و منطق کامنت بزارید
و اگر این دوتا رو ندارید اصن کامنت نذارید
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
.. پس قاعدتا شما از روز اول نمیبایست هیچ کامنتی در این سایت میذاشتی
چون از هر دو موردی که گفتی بی بهره ای.
وگرنه میفهمیدی با احترام با بقیه حرف بزنی.
کارال
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶برادر من شما هم ک کادیلاک سوار نشدی خواهشا نظر نده . بیشتر کسایی ک اینجا هستن هم نظر شخصی خودشونو میدن چ کسی خوشش بیاد یا نیاد رو قصد و غرضی هم نیست و این ک تمام اشخاصی هم ک نظر میدن عشق ماشین و خودرو هستن شک نکن و مطمئنن نظرشونم محترمه چ از نظر شتاب یا طراحی یا هر چیزی ک خودرو بخوان نظر میدن . بعًضیاا خوششون میاد لایک میکنن و بعضیا بدشون بیاد دیس لایک . و دلیلش رو هم میگن . ولی اینکه کسی بخواد بیاد اینجا توهین کنه و خودشو بزرگ جلو بده و دیگران رو کوچیک اینو اصلا هیچ ادم عاقلی قبول نمیکنه . پ خواهشا نظرتو دوستانه بدون توهین ابلاغ کن … ای قدیمی ترین عضو پدال
آرش آمریکایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶البته نظر شخصی با *** فرق داره
شما میتونی نظر شخصیت رو بدی میتونی دیس بدی یا لایک بزاری
اما یه چیزی هم به اسم دکمه پاسخ هس که برای صحبت و بحث و برای پاسخ به شما گذاشته شده
نظرات بیشتر اعتقادیه وقتی اصرار داری راجعبه ماشینی که باهاش یا با کشور سازندش حاال نمیکنی تا اینجاش قبول
اما وقتی میخوای ادعات رو اثبات کنی و براش دلیل بیاری اینجا یکی هم میتد از دکمه پاسخ نظر میده و آزادانه راجعبه شما نظرشو میگه
در ضمن من کاملا سرگشاده حرف میزنم
اگه بعضیا مشخصات خودشون رو تو حرفای من میبینن دیگه مقصر من نیستم
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
خیلی ممنون که نشون دادی من در کامنت بالا درست در موردت قضاوت کردم.
بابت تایید حرفم متشکرم ??
آریا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶تو این کلاس تو پیست m5 بهتره و تو شهر E63 سواری نرم تری داره و cts-v هم میتونه برای خودش ادعای بهترین دونات رو داشته باشه.
آرش آمریکایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اونوقت دقیقا چیو چجوری اثبات کردم
Saman
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶بهترین سدان لوکس اسپرت :-) یادمه یکی از گزارشگران خودروئی در مورد cts v گفته بود این خودرو فقط یک ایراد داره : واسه رسیدن به مقصد مسیر طولانی ترو انتخاب میکنید به علت جذابیت و لذت رانندگی بسیار بالا :-) و از نظر هندلینگ و گذر از پیچهای تند بی رقیب است.
مرگ خاموش
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶طراحیش فوق العاده هست . دلم میخواد بزنم به دیوار اتاقم فقط نگاهش کنم.