سدان جدید و لوکس کادیلاک CT6 از ماه مارس یعنی حدود ۴ ماه دیگر روانه بازار فروش خواهد شد. خودرویی که برای رقابت با لوکسهای نامدار آلمانی، آماده میشود.
شروع قیمت بزرگترین سدان کادیلاک از ۵۳۴۹۵ دلار خواهد بود که برای مدل ۲.0T است و نهایتاً قیمت آن در بالاترین مدل یعنی نسخه پلاتینیوم شش سیلندر ۳.۰ لیتری با توربوی دوقلو و انتقال نیرو به چهار چرخ به ۸۳۴۶۵ دلار بالغ میگردد. این قیمتها بیشتر در حد رقبای مدل کوچکتر CTS نظیر بامو سری ۵ و آئودی A6 خواهد بود تا سدان های ممتازتر سری ۷ و A8. کادیلاک CT6 در مدل پایه از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۷۲ اسب بخار سود میبرد. به احتمال زیاد، پرفروشترین و محبوبترین خودروی این سری، مدلی با موتور V6 با حجم ۳.۶ لیتر و قدرت ۳۳۵ اسب بخار و انتقال نیرو به چهار چرخ یا AWD خواهد بود. این مدل هم ۵۵۴۹۵ دلار قیمت دارد. در پله آخر میتوان مدل توربوی V6 را با ۴۰۰ اسب بخار نیرو انتخاب نمود. همه مدلها از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده میکنند. مدل پلاگین هیبریدی CT6 نیز کمی بعدتر ارائه خواهد شد. قیمت مناسب، میتواند یکی از برگهای برنده این سدان لوکس ردهبالا، برای کادیلاک باشد. البته برای برخی تجهیزات نظیر سیستم دید در شب، سیستم صوتی Bose با ۳۴ بلندگو و آینده عقب مجهز به نمایشگر ترکیب شده با دوربین دید عقب، باید بهای اضافهتری پرداخت. اما همچنان میتوان گفت که کادیلاک CT6 یکی از مقرون به صرفهترین سدان های لوکس در این کلاس خواهد بود.شما چه جایگاهی را برای این مدل جدید کادیلاک، در رقابت با بزرگان این کلاس پیشبینی میکنید؟
محمد ب
۱۲ آبان ۱۳۹۴این مدل برای رقابت با E کلاس و سری 5 ساخته میشه یا برای رقابت باS کلاس و سری 7؟
Ashkan
۱۲ آبان ۱۳۹۴طرفدار دو آتیشه کادیلاکم
منتها این ماشین جز قیمت هیچ توجیهی برای خریدش نمیبینم و
و شاید یه شکست بزرگ برای کادیلاک بشه
این ماشین بیشتر میخوره رقیب کیا K900 یا اینفینیتی باشه تا بنز و بی ام و ـه
ELDORADO
۱۲ آبان ۱۳۹۴شما صب کن بیاد ببینیم چی هست بعد اینطوری طرفداری کن!
کَدیلاک اینقد هم اوضاش افتضاح نیست نا سلامتی اسکالید رو داره که تو کلاسش بهترینه ( اسکالید رو مثال زدم به خاطر لوکس بودنش )
سینا
۱۱ دی ۱۳۹۴دوست عزیز کادیلاک مدل های قدیمش که تو ایران ما ازش دیدیم مثل الدرادو یا سویل بنز bmw قدیم لاستیک عقب کادیلاک هم نیستن بعد شما دارید بهترین مدلشو با کیا تازه به دوران رسیده یا اینفینیتی مقایسه میکنی شرکت کادیلاک مال بابام نیست ولی این حرف شما خیلی……………………….
Hitler
۱۲ آبان ۱۳۹۴برگردیم به دهه شصت میلادی،شعار کادیلاک این بود:
استاندارد جهان
این دو کلمه خیلی خیلی حرف هس توش
امیدوارم بازم به اوج برگرده
با همون خودروهای قلدر،گرون،چرم و چوب و صاحبای خاصش
سینا
۱۱ دی ۱۳۹۴کادیلاک از اوج نرفته سر جاش هست شورلت ممکنه از اوج خودش یه خورده فاصله گرفته باشه ولی کادیلاک اصلاااااااااااااااااااااااااااااا
ارمان
۱۲ آبان ۱۳۹۴محمد ب عزیز جالبه منم حس تورو دارم
اما در حقیقت این یه ماشین با اندازه سری7 bmw هست اما با قیمت سری 5 که به نظر کاره خلاقانه حساب میشه
پیشرانهاش حرف ندارن
ali ayat
۱۲ آبان ۱۳۹۴مثل خوردن پیتزا تو بالاشهرو پایین شهره ولی اون پیتزا گرونه آخرش خوشمزه تره ولی بعضی ها ارزونه رو خیلی دوس دارن
hitler
۱۲ آبان ۱۳۹۴این مثل پیتزای خیلی گرون هس که به واسطه سالها تجربه و درست کاری ،اونقدر ارزونش کردن تا بسیاری از افراد با کمی تلاش و پس انداز بتونن بخرین
(البته این بسیاری شامل ممالک بدبختی مث ما نمیشه)
جواد
۱۲ آبان ۱۳۹۴متاسفانه هنوز کادیلاک نتوسته به جایگاه سابقش برسه همه هم بخاطر مشکلات دهه نود این خودروساز هست ولی تا اخر همین دهه مطمئنم به جایگاه واقعی خودش میرسه چون به نظر من تنها لوکس ساز واقعی امریکا هستش به لینکلن شرکت فورد چندان امیدی نیست
سعید
۱۲ آبان ۱۳۹۴یعنی کادیلاک طراحی هاش از ماندگار ترییییییین طراحی هاس هنوزم که هنوزه کادیلاک های زمان انقلاب خیلی خوشگل و با ابهتن
آرش آمریکایی
۱۲ آبان ۱۳۹۴دهه هفتاد سالهای طرایی آمریکاییها از جمله کادیلاک بود از دهه هشتاد و جنگ هشت ساله و بحران های نفتی که پیش اومد تا بیست و چند سال سالهای جهنمی برای خودروسازهای آمریکایی بود اما اونا چندساله که سیر تکاملی خودروهای آمریکایی خیلی صعودی شده و 2017 یه جورایی سال خودروسازهای آمریکاییه
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۴میگما این ارم ولوگو شرکت جیلی چین! چرااینقدر شبیه کادیلاک هست؟؟!××!!!!!
سعید
۱۲ آبان ۱۳۹۴سلام ، شرکتهای آمریکایی عموماً در دهه هشتاد میلادی در خواب زمستانی بودند و کمتر به نیازهای بازار توجه داشتند ، در دهه نود کم کم رویه خود را اصلاح کرده و از ابتدای هزاره جدید با جدیت وارد بازار شدند . شرکت CADILLAC نیز با ارائه مدل CTS انتخاب یک رویه طراحی صحیحی را انتخاب و پایه گذاری نمود ، به طوری که کلیات این طرح جا برای تغییرات و پیشرفت بسیاری دارد ، من هم اکنون مطمئن هستم شرکت CADILLAC نگران طراحی نسل بعدی CT6 هم نیست ، رویه طراحیی که CADILLAC انتخاب نموده است جا برای طرحهای بسیار نوآورانه و مدرن را برای طراحان باز گذاشته است و باید شاهد عرضه خودروهایی بسیار جذاب و مدرن در سالیان آتی از این شرکت خودروسازی باشیم .
king 918
۱۲ آبان ۱۳۹۴خوشگله انصافا هم از بیرون هم از لحاظ داشبرد و امکانات ولی به دل نمیشینه مثل یه bmw یا یه benz ..
امیر
۱۲ آبان ۱۳۹۴کلا شما الان طراحی خودروهای آمریکاییو ببینید زیبایی وامکانات واقعا بهبود چشمگیری کردن شما الان طراحی های همین شورولت وکادیلاکو شورولت که همه مدلاشو به روز کرده همه دارای بدنه هایی عضلانی وچراغای عمودی وچهره خشنن ودارای امکانات مناسبین واقعا البته فوردم همینه حتی گروه کرایسلرم این مسایل درش هست کلا بحران ورشکستگی خودروسازان تو 2009درآمریکا سبب یه جهش چشمگیر در طراحی وکیفیت خودروهاشون شد
sina
۱۲ آبان ۱۳۹۴به این میگن سدان لوکس! کادیلاک از قدیم الایام برند لوکس و باکلاس آمریکایی بود بعد اون دوران بحرانش داره یواش یواش خودشو میرسونه به جایگاه اولش
ELDORADO
۱۲ آبان ۱۳۹۴دقت کردین کادیلاک داره طراحیهای جدیدش رو طوری طراحی میکنه که روح اون ماشینهای کلاسیک فوق العادش توش دیده بشه . جز معدود کمپانی های هست که احترام خیلی زیادی برای مدل های قدیمیش قاعل هست و هنوز بهشون اهمیت میده .
کانسپ هاش هم همینطور .
به هر حال یه چیز همیشه بهترین نمیمونه.
ولی دوباره کادیلاک داره بر میگرده .
فقط ای کاش جای دسته دنده تغییر نمیکرد.
ali ayat
۱۲ آبان ۱۳۹۴سدان شیکی هست خط تقارن زیبایی درش به کار رفته باید ببینیم تو رقابت چطور در میاد
سارا
۱۲ آبان ۱۳۹۴سیستم صوتی Bose با 34 بلندگو !
شلبى
۱۲ آبان ۱۳۹۴کادیلاک استراتژیه خوبى رو در پیش گرفته،با توجه به اینکه کادیلاک مدت زیادیه که در این کلاس حضور نداره خودرویى ارزان تر از رقبا رو روانه بازار کرده تا خودشو در این کلاس جا بندازه و بعد از اینکه در این کلاس بیشتر جا افتاد احتمالا نسل بعدیهct6 یا یک سدان جدید رو معرفى کنه که سردمدار محصولاتش باشه و با رقباش به طور مستقیم رقابت کنه.
ارمان
۱۲ آبان ۱۳۹۴چقدر خوب و دلربا طراحی شده جوون پسند نیست در واقع یه ماشین با یه کت شلوار خیلی خوش دوخت .
وقار تو خون این ماشینه . دل ادمو اب میکنه
امین قوامصفری
۱۲ آبان ۱۳۹۴کاش یکم قدرت بیشتری داشت، سقف 400 اسب بخار کمه به نظرم.
در کل سدان خوش استایل و خوش قیمتیه، احتمال موفق نشدنش خیلی کمه.
matin
۱۲ آبان ۱۳۹۴خودروهای المانی مثل ب او و بنز و ائودی از هر نظر از امریکایی بهتره این نظر منه
Archi KHAN
۱۳ آبان ۱۳۹۴کادیلاک که یه چیزه دیگه اس …
علی
۱۳ آبان ۱۳۹۴یا خدا چقد شیک و با کلاس چه زیبا و لوکس هی خدا چقد باید دیدو و حسرت کادیلاک داشت کادیلاک اخره ماشینه
1A1
۱۳ آبان ۱۳۹۴کادیلاک با رگ.خیلی زیبا و با پرستیژه.Full Compete Germany
صادق
۱۳ آبان ۱۳۹۴درود
فک کنم این ماشین اومده که یه کلاس جدید تعریف کنه، از هر کلاسی یه چیز داره!!
قیمتش به سری 5 و E میخوره
اندازه اش به سری 7 و S میخوره
از نظر طراحی و لوکس بودن به سری 6 میخوره
خب یه 12 سیلندر با موتور برقی مینداختید روش تا با 918 و لافراری هم رقابت میکرد، آخه حیفه ;)
نوید جهرمی
۱۳ آبان ۱۳۹۴بین کادیلاک و جگوار کدومو میپسندین؟
نوید جهرمی
۱۳ آبان ۱۳۹۴بین کادیلاک و جگوار کدومو میپسندین؟
کادیلاک لایک +
جگوار دیسلایک –
گهرخاني
۱۳ آبان ۱۳۹۴آرم کادیلاک خیلی زیباست – برای دوستی که کادیلاک رو با کیا مقایسه کرد متاسفم
نوید جهرمی
۱۴ آبان ۱۳۹۴اون موقه که شاخه های گندم دورش بود بیشتر آرمشو دوس داشتم. یه حس نوستالژیکی داشت.