۵ خط عرضی، یک ۵ ضلعی کرومی، تاجی در مرکز و انبوهی خطوط تیز شما را به یاد چهچیز میاندازد؟ قطعاً کادیلاک با آن زرق و برق و چراغهای کشیده و انبوه کرومکاریهای روی بدنه تنها جوابی است که برای این سؤال به ذهن شما خطور میکند. کادیلاک در نمایشگاه خودرو لسآنجلس از کراس اوور جدید خود XT5 رونمایی کرد. این مدل که جانشین خودروی SRX است ادامهدهنده خط جدیدی است که با مدل ATS و CTS شروع شد، با CT6 قوام یافت و حالا با XT5 به بهترین شکل ممکن به کمال رسید.
XT5 در طراحی به مدل CT6 شباهت بسیاری دارد بهویژه در چراغهای جلو و دماغه که همان خط و خطوط را تداعی میکند. با کاهش وزنی به میزان ۱۲۶ کیلوگرم و افزایش ۶ سانتی در فضای پاهای سرنشینان عقب، بهنظر میرسد XT5 از سطح بالاتری از بهرهوری در مهندسی و ساختار سود میبرد. کادیلاک ادعا میکند XT5 را حدود ۴۵ کیلگرم از آئودی Q5 که خودرویی در کلاس پایینتر است، سبکتر ساخته است. به مدد موتور ۳.۶ لیتری و V6 کادیلاک که ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۶ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و پیش از این در مدلهای ATS و CTS بکار رفته و همچنین یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، سیستم حرکت/ توقف و سیستم از کارافتادن اتوماتیک سیلندرها، XT5 مصرف سوخت مناسبی خواهد داشت و درعینحال از توان بالایی در مانورهای جادهای برخوردار است. از آنجا که این خودرو قرار است به بازار چین نیز عرضه گردد، کادیلاک برای مشتریان چشمبادامی خود در چین یک پیشنهاد تازه دارد و برای XT5 از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر و توربو بهصورت ویژه استفاده میکند. البته کادیلاک هنوز هیچ بحثی در مورد ارائه XT5 با این پیشرانه کوچکتر در بازار آمریکا نداشته است و این مورد در هالهای از ابهام قرار دارد.۱۷ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
ali ayat
۱ آذر ۱۳۹۴فوق العادس
ساده و شیک
فورد
۱ آذر ۱۳۹۴واقعا ادم کیف میکنه نگاهش میکنه خاک بر سر ویران خودرو و سایپا
امیر
۱ آذر ۱۳۹۴عکس اول نگاه کنید.داره قدرتشو به رخ میکشه.چه ابهتی داره.ماشین قلدر تو عکسشم از ۲۰کیلومتری داد میزنه چه کارست
امیر.عارف
۱ آذر ۱۳۹۴جای خوشحالی داره که بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت طی چند سال گذشته ماشینهای آمریکایی به روزها خوب باز گشتند
Archi KHAN
۱ آذر ۱۳۹۴کادیلاک عالی عالی
طرح داخلی و داشبورد خیلی ساده
پشت ماشین … ( شبیه یکی از نیمه شاسی بلندهای چینی بازار ایران نیس خدایش ؟ )
با این حال کادیلاک عالیه …………
مخصوصا اسکالید
bab
۱ آذر ۱۳۹۴دوستان طراحی داخلی ساده نیست تمام کارها با مانیتور لمسی وسط انجام میشه دکمه های فیزیکی حذف کردن
sina
۱ آذر ۱۳۹۴دندش شبیه دنده ی ماشین های BMW
امیر
۱ آذر ۱۳۹۴رخ جذاب بدنه عضلانی داخل شیک همونی که از کادیلاک انتظار میرفت قدرتشم خوبه فروش خوبیم خواهد داشت دم کادیلاک گرم
فرزام
۱ آذر ۱۳۹۴خیلی خوبه در کل . ولی به نظر زیاد طراحی مدرن و خاصی نداره و میتونست خیلی بهتر از این باشه . منظورم اینه که طراحی زیاد پخته ای نداره . مخصوصا از داخل و بقل .
Omid622
۱ آذر ۱۳۹۴واقعا کادیلایک با توپ پر برگشته اونم در حد الکلاسیکو رقبا گوش به زنگ باشن
نوید جهرمی
۱ آذر ۱۳۹۴خداییش میشه دوستش نداشت؟
american and japan
۱ آذر ۱۳۹۴با اینکه عقبش منو یاد سانگ یانگ اکتیون انداخت((نمیگم از روش کپی کرده فقط یاد آورش بود)) ولی بسیار زیبا و جذاب و با ابهت هست
american and japan
۱ آذر ۱۳۹۴کوراندو منظورم بود
حميد
۱ آذر ۱۳۹۴کاش میشد ماشینهای بالآی ۲۵۰۰ سی سی ازاد میشه اخه ماشین بی شتاب و قدرت أصلا روح نداره
این کادیلاک که هم طراحیش خوبه و هم قدرتش فکر کنم فقط کره أیها هستند که دارند هر روز متورهاشون رو کوچیک میکنند
great britain
۱ آذر ۱۳۹۴احساس میکنم از نمایه جلویی میخواد بکوبه به همه و قدرتشو به رخ بکشه.کادیلاک همه ی ماشیناش مردونست و بیشتر شبیه به یه بوکسور سنگین وزنه.(قلدر-عضلانی و خوشتیپ.)
ali a.j
۱ آذر ۱۳۹۴آقا محمدحسین دستت درد نکنه
احمد باقری
۴ آذر ۱۳۹۴عجب هیبت جالبی داره، حس قدرت و پیروزی رو القا میکنه.