کادیلاک

معرفی کادیلاک XT4 مدل 2022 با تغییرات جزئی

کادیلاک XT4 مدل ۲۰۲۲ با برخی تغییرات معرفی شده است.

علاوه بر سه رنگ بدنه جدید، پیشرانه ۴ سیلندر توربوی این خودرو کمی تنظیم شده و حالا ۲ اسب بخار قدرت کمتری دارد. کادیلاک همچنین نام صندلی‌های چرمی خود را به اینتلوکس تغییر داده و استاندارد جدیدی را برای بازاریابی وضع نموده است. تریم اسپورت این خودرو نیز دارای کالیپرهای ترمز قرمز رنگ می باشد. واضح است که چنین تغییراتی به چشم نمی‌آیند اما نباید کادیلاک را سرزنش کرد. مهندسان این شرکت ظاهراً به شدت مشغول توسعه محصولات بلک وینگ هستند.

آمریکایی‌ها همچنین پکیج جدید پریمیوم کامفورت و رفاهی را عرضه می‌کنند. پکیج کامفورت و رفاهی کنونی قیمت ۹۹۵ دلاری دارد اما احتمالاً این پکیج در مدل ۲۰۲۲ قیمت بالاتری خواهد داشت.

این پکیج سفارشی جدید شامل صندلی سرنشین جلو با تنظیم در ۸ جهت، صندلی‌های جلوی ماساژوردار، بالشتک برقی صندلی عقب و عملکرد تهویه برای آن‌ها می باشد.

با سفارش این پکیج می‌بایست پکیج آب‌وهوای سرد را نیز انتخاب کرد که شامل صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده و فرمان گرم شونده خودکار می باشد. این پکیج جدید جایگزین پکیج کامفورت و رفاهی و پکیج تکنولوژی شده است.

پکیج کامفورت و تکنولوژی کنونی قیمت ۳۲۵۰ دلاری دارد و پکیج جدید هم تقریباً مشابه نسخه قبلی بوده اما فاقد پشت آمپرهای دیجیتال ۸ اینچی، هدآپ دیسپلی، شارژ بی‌سیم و ستون فرمان برقی است.

با توجه به جنس تغییرات رخ داده حدس می‌زنیم مشتریان این آپشن را به خاطر قیمت بالا انتخاب نکرده‌اند و کادیلاک نیز آن را تعدیل نموده است. شایان ذکر است افزودن پکیج کامفورت و تکنولوژی به مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو باعث می‌شد قیمت آن از ۳۹۹۹۵ به ۴۴۵۹۵ دلار برسد.

البته پکیج‌های جدید ارزان‌تر بوده و بنابراین XT4 2022 با دست‌پر وارد میدان رقابت با خودروهایی همچون آکورا RDX خواهد شد. اکثر محصولات کادیلاک با برخی تغییرات وارد مدل ۲۰۲۲ شده‌اند اما هیچ‌کدام دارای لوگوی جدید این شرکت نیستند. به نظر می‌رسد کادیلاک این لوگو را برای معرفی روی لیریک در نظر گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. GT

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    این ماشین اصلا با شخصیت کادیلاک جور نیست، اصلا ازش خوش نمیاد.

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. Reza Waffen SS

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      نظر شما محترمه ولی جزو زیباترین محصولات کادیلاک هستش

      موافقم 7
      مخالفم 6
    2. ممد ژانگولر

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4148 ديدگاه)

      دقیقا موافقم جی تی
      آخه کادیلاکو ماشینای ریزه پیزه ؟!!

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. سید علیرضا

        ۱ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (236 ديدگاه)

        چه ربطی داره ؟؟
        سلیقه ی مشتری الآن با پنجاه سال پیش عوض شده
        مشتری الآن اینو می خواد.
        جنرال موتورز هم از قبل بازاریابی کرده
        شما غصه نخور.

        موافقم 2
        مخالفم 4
        1. GT

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          سید علیرضا
          تو که خودت بیشتر داری حرص میخوری🙂
          یکی یه لیوان آب بده دست ایشون بلکه اعصابش بیاد سر جاش😁
          جنرال موتورز میتونست همین ماشین را با برند های دیگه اش مثل بیوک و شورلت وارد بازار کنه نه اینکه اصالت کادیلاک را زیر سوال ببره.

        2. Nima RST

          ۱ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (121 ديدگاه)

          دقیقا 👍
          کادیلاک همیشه با سلیقه و مد روز پیش رفته و تصور محدود ایرانیا از کادیلاک های دهه هفتاد میلادی باید تغییر کنه

          موافقم 4
          مخالفم 2
    3. MC20

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2350 ديدگاه)

      الان می خواستم همین رو بگم گفتم ولش کن ناراحت نشن . . . این طرح هویت کادیلاک رو منتقل نمی کنه . . . اگر لوگو ی کادیلاک از جلو و عقب این ماشین حذف بشه و به چند نفر برای اولین بار این ماشین رو نشون بدن چند نفر حدس می زنن این ماشین کادیلاکه ؟ چراغ ها در کادیلاک همواره سهم زیادی در طراحی و هویت بخشیدن به این برند داشتن درست مثل بنز . . . نباید این هویت رو نابود کرد . . . کادیلاک برند کوچکی نیست . . .و نبایداز از اون طرف هم تا ابد تکرار در طراحی انجام داد . . . باید در طراحی جوری پیشرفت کرد که با حفظ هویت ، نو بودن و تازگی از محصول ، به مشام برسه .

  2. مهدی

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (552 ديدگاه)

    همیشه داشبور بنز برای من بهترین بوده . الان این کادیلاک رتبه دوم برای من داره خوشمان آمد خالو

    موافقم 2
    مخالفم 5
  3. GT

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    ((علاوه بر سه رنگ بدنه جدید، پیشرانه ۴ سیلندر توربوی این خودرو کمی تنظیم شده و حالا ۲ اسب بخار قدرت کمتری دارد. کادیلاک همچنین نام صندلی‌های چرمی خود را به اینتلوکس تغییر داده و استاندارد جدیدی را برای بازاریابی وضع نموده است. تریم اسپورت این خودرو نیز دارای کالیپرهای ترمز قرمز رنگ می باشد. واضح است که چنین تغییراتی به چشم نمی‌آیند اما نباید کادیلاک را سرزنش کرد. مهندسان این شرکت ظاهراً به شدت مشغول توسعه محصولات بلک وینگ هستند.))
    خسته نشن یه وقت، تازه دو اسب بخار از قدرتش هم کردند😂، تغییرات تریم اسپرت هم که به کالیپر قرمز محدود میشه، به نظرم اینکه دارن روی بلک وینگ کار می‌کنند دلیل خوبی برای کم کاری در مورد بقیه محصولات نیست خوب مثلا ( مثال زدم، جبهه نگیرید.) پورشه هم در حال توسعه یه مدل جدید از ۹۱۱ هست که احتمالا هیبریدی هست ولی ماکان را برای سال جدید با تغییرات قابل قبول معرفی کرد ، امیدوارم در محصولات بلک وینگ مثل CT5 و CT4 موفق بشن.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    کادیلاک هنوز به جایگاه واقعیش نرسیده ، شاید یلک وینگ ها عالی باشن اما بقیه ماشیناشون اصلا در حد رقبای آلمانی ظاهر نشدن

    موافقم 4
    مخالفم 4
  5. امیر

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    اصلا ازش خوشم نمیاد. چرا کادیلاک کمپانی توانایی ولی این xt4 نه.
    البته نظر شخصی بود.

    موافقم 1
    مخالفم 2
  6. محمد مختاری آذر

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    دوستان من یه سوال دارم به نظر شما چرا مکلارن f1 LM با اینکه قدرتی در حدود 680 اسب بخار داره و حتی سبک وزن تر از مکلارن F1 معمولی هستش 20 مایل سرعت کمتر داره الان مکلارن f1LM سرعتش 220 مایل بر ساعت هستش ولی مکلارن معمولی 242.5 مایل بر ساعت هستش؟

    1. amir???

      ۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (36 ديدگاه)

      چون داون فورس بیشتری داره که یعنی مقاومت هوای بیشتر و مقاومت هوای بیشتر هم یعنی حداکثر سرعت کمتر

  7. صفا

    ۱ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    واقعا که چقدر ما بدبختیم که تواین مملکت داغون به دنیا اومدیم و زنده ایم فقط… این همه تکنولوژی و جذابیت اونوقت ما باید بیاییم پدال و عکسهاشو ببینیم … خاک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا