پس از مدتها انتظار سرانجام کادیلاک با اسکالید V قصد ورود به بخش شاسیبلندهای پرفورمنس را دارد. البته مشخصات کامل این خودرو در بهار آینده اعلام خواهد شد و فعلاً فقط چند تصویر از آن منتشر شده است که ویژگیهای ظاهری آن را نشان میدهند. در نگاه اول در ظاهر اسکالید V جلوپنجره و تزئینات بیرونی مشکیرنگی مشابه تیپهای اسپرت نسخهٔ معمولی دیده میشود اما با کمی دقت میتوان سپر جلوی اسپرت با ورودیهای هوای بزرگتر را هم مشاهده کرد. زیر چراغهای جلو هم ورودیهای هوای مثلثی شکلی دیده میشود که یادآور طراحی CT4-V و CT5-V بلکوینگ است.
در دیگر قسمتهای بدنهٔ اسکالید V هم نشانهای V روی درها به همراه سپر عقب جدید با چهار سر اگزوز و یک دیفیوزر به چشم میخورند. این شاسیبلند اسپرت همچنین روی رینگهای سبکوزن خاکستریرنگی قرار گرفته که از پشت آنها ترمزهای قدرتمند با کالیپرهای قرمزرنگ خودنمایی میکنند. ویژگیهای داخلی اسکالید V اما در حال حاضر مشخص نیستند زیرا کادیلاک فقط یک تصویر از این قسمت منتشر کرده که غربیلک فرمان چرمی با نشان V را نشان میدهد. بااینحال، میتوان در اینجا انتظار همان نمایشگر منحنی بزرگ OLED را داشت که از یک صفحه اطلاعات ۷.۲ اینچی، یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۴.۲ اینچی و یک نمایشگر ۱۶.۹ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تشکیل شده است. البته بهاحتمالزیاد در کابین اسکالید V شاهد برخی ویژگیهای اسپرت هم خواهیم بود.
هرچند هنوز مشخصات فنی اسکالید V منتشر نشده ولی انتظار میرود زیر کاپوت این خودرو همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ CT5-V بلکوینگ قرار گیرد. این موتور در سدان مذکور ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که اگر در اسکالید V هم همین خروجی را داشته باشد، ۲۴۸ اسب بخار و ۲۷۰ نیوتن متر از موتور ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی اسکالید معمولی بیشتر خواهد بود.
new reventon
۱ بهمن ۱۴۰۰اینو ما ایرانیا سوار شیم سن کپ میکنیم!
ممد ژانگولر
۱ بهمن ۱۴۰۰بعید بدونم به درد بازار ایران بخوره الخصوص تهران
ابعاد حجیم و قیمت بالا مصب طرفو در میاره
Ali_x76
۱ بهمن ۱۴۰۰اگه منطقی نگاه کنیم، همین LT4 با ۶۵۰ اسب مورد مناسبیه، اما اگه بخواد توی بازار سوپر SUV ها دست بالا رو داشته باشه، LT5 با ۷۵۰ اسب چشمک میزنه. واقعا هیولا میشه…
Moon
۱ بهمن ۱۴۰۰چه هیولای دل ربایی شده ❤️
AMIR / ARMI
۱ بهمن ۱۴۰۰اینجوری پیش بره جیپ هم برای گرند واگنیر موتور هلکت رو عرضه میکنه
به به چه شود
البته تا حدود زیادی نشدنی هستش به خاطر اینکه گرند واگنیر در اصلا فلسفش لوکس بودن بوده نه پرفورمنس
ولی خب میشه یه احتمالی هم داد
از اون طرف هم فکر نکنم اصلا فورد برای نویگیتور پکیج قوی تری در نظر داشته باشه به نظر میاد تا مدت ها رقیب مستقیمی نداشته باشه و تنها فول سایز پرفورمنش بازار باشه
M.Kkarimi
۱ بهمن ۱۴۰۰انجین هلکت و گرندواگنیر ! حقیقتا وصلت ناجوریه !!
زیزیگولو
۲ بهمن ۱۴۰۰انگار عالی بودن واسه اسکالید یه مقصد نیستش!!! و انگار این عالی بودن واسه اسکالید یه سفر ادامه دار هستش که هیچوقت پایانی نداره ….. درست مثل خیلی از برندهای خودروی آمریکا
الیا ایوب
۳۰ دی ۱۴۰۱پرفورمنس یعنی چی؟؟؟
Moon
۱ بهمن ۱۴۰۰نمایشگرش ۱۰۰ ٪ ساخت الجی چون در حال حاظر فقط الجی با این ابعاد می تونه صفحه نمایش OLED بسازه تنها مشکل این نوع صفحه نمایش مشکل Burn-in ( پیکسل سوختگی ) که اگه ایکون ها یا اشکال یکنواخت روی تصویر پخش بشه احتمالش زیاده که Burn-in بشه دلیل استفاده از این نوع صفحه نمایش تو این ماشین چی می تونه باشه ؟ مگه می خوای تلوزیون ببینی با مانیتور ماشین ؟
AMIR / ARMI
۱ بهمن ۱۴۰۰دلیلش مشخص با این نمایشگر خمیده زاویه دید راننده به همه نقاط نمایشگر یکسانه تا حدودی و مشکل کاهش دید که در نمایشگر های معمولی وجود داره رفع شده
Moon
۱ بهمن ۱۴۰۰می تونست از انواع دیگه ای صفحه نمایش خمیده استفاده کنه نوع OLED طول عمر زیادی نداره مخصوصا روی گوشی و مانیتور ماشین
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۲ بهمن ۱۴۰۰دوست عزیز چی میگی
ده سال پیش که نیست پیکسل سوخته گی داشته باشه😐
دیگه اصلا همچین مشکلاتی نمونده
کمی هم مقاله تو دنیای تکنولوژی بخونید بد نیست تا هنوز توی ۱۰ سال پیش گیر نکنید
Moon
۲ بهمن ۱۴۰۰همه ی پنل های OLED چه ساخت LG باشه چه SAMSUNG مشکل Burn-in رو داره این به خاطر ماهیت پنل OLED برو بررسی تلویزیون LG C1 2021 رو ببین هنوزم Burn-in میشه iPhone 13 Pro,Pro Max و گوشی های سوپر امولد سامسونگ و خیلی های دیگه این مشکل رفع شدنی نیست
AMIR / ARMI
۱ بهمن ۱۴۰۰حالا که حرف از پرفورمنس شد یه نگاهی به تسلا مدل ایکس پلاد بندازیم بد نیست
چون تازه داره به دست مشتری ها میرسه لینک برسی شو میزارم اونایی که اهل پرفورمنس هستن از دست ندن این فیلم رو
چند تا ویژگی از tesla model x plaid
ایکس پلاد کم ترین ضریب درگ رو در بین همه شاسی بلند هایی که ساخته شده داره تا الان (0.24)
ایکس پلاد میتونه صفر تا 100 رو در 2.5 ثانیه طی بکنه البته 2.3 هم ثبت کردن ظاهرا برابر با بوگاتی شیرون 3 میلیون دلاری میتونه 400 متر رو در 9.9 ثانیه طی بکنه برابر با مکلارن p1 دو میلیون دلاری
اونم در حالی که فضای بار بیشتر از بی ام و x7 داره 6 تا هم صندلی داره
و میتونه تا 2 هزار 200 کیلو رو بکشه ( ظرفیت بار کشی )
شبیه جادوگری میمونه
AMIR / ARMI
۱ بهمن ۱۴۰۰youtube.com/watch?v=_JMbFMBstKY
مازیار
۱ بهمن ۱۴۰۰امیر جان تازه داری میرسی به ب بسم الله مقایسه شتاب برقی با بنزینی؟!
داداش این قیاس درستی نیست و خیلی هم تو بخش کامنتها دردسر سازه بگذر ازش😅
AMIR / ARMI
۱ بهمن ۱۴۰۰مقایسه ای در کار نیست
برای سنجش هر چیزی و نشون دادن اندازه هر چیزی خیلی معمول که مثال هایی زده بشه تا نشون داده بشه اون چیز جدید چجوریه مشخصاتش
این مثال هارو در همین فیلم این اقا که لینکش رو هم گذاشتم میگه
اینکه دوستانی دوس ندارن ببینن و باور بکنن و هی میگن اسم برقی هارو کنار بنزینی ها نیارید یه پدیده عجیبی هست که فقط اینجا دیده میشه وگرنه این مثال ها همه جا زده میشه و هیچ فرد عادی از نظر سلامت روحی واکنش های عجیب و غریب نشون نمیده
A ... She just reminds Me of love ... A
۱ بهمن ۱۴۰۰نگاه کنید سطح سواد طرف چه قدر هست که داره ایکس پلاد رو با p1 و شیرون مقایسه میکنه 😂🤦🏼
همین عمق فاجعه رو از سطح سواد تسلا فنا میرسونع.
همون ایکس پلاد ایی که فاصله درز در هاش انداره لایه ازون هست😂
اومده میگه با p1 برابره و فلانه .
سرمون درد گرفت
سیاوش
۲ بهمن ۱۴۰۰اون ضریب درگ به خاطر اینه که اضلا شاسی بلند نیست هاچبکه
mm-yarlou
۱ بهمن ۱۴۰۰یا صاحب جلال
در کل این نسل از اسکالید در تیپ پایه هم جذاب و دوست داشتنی هست با این که طرفدار فورد هستم ولی باید یگم که از نویکیتور جذاب تر هست و درباره ی واگنییر هم یکم باید صبر کنیم ببینیم چه میکنه
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۱ بهمن ۱۴۰۰جونم کادیلاک دم و باز دمش گرم
امیرحسین
۱ بهمن ۱۴۰۰حجم ببین خدایی
سلطان بدن
محبوب ترین اس یو وی منه
واقعا جلو ماشین کاملا خیلی زیباست و من عاشقشم
فقط همیشه به اینکه چرا هنوز سنتی پشت ماشین میزنه موندم هیچ تغییری به پشت نمیده که مث جلو خشن و اسپرت بشه
فنی که دیگه یه غول با اندامی غول تر
کابین هم مث همیشه عالیه
از لحاظ آپشن
فقط کادیلاک به متریال داخلی زیاد اهمیت نمیده البته نه اینکه بد باشه فقط نسبت به جیپ یا لینکلن از متریال خیلی مرغوب برای عدم افزایش قیمت استفاده نمیکنه
امیدوارم این سری بازارو بترکونه
عشق
مردیم از خوشی
۱ بهمن ۱۴۰۰واقعا پاسخ زیبایی هست
MOHAMMAD.DEMON
۱ بهمن ۱۴۰۰جانم به این عظمت
یه هتلی که بهش موشک بستن
حیف نیست پول اینو برای جلو پنجره خرج کنی ولی کادیلاک باید یه اسکلید تمام برقی هزار اسبی از روی هامر بسازه
Elmiraj
۲ بهمن ۱۴۰۰برای نخستین باره فک کنم این حجم از قدرت و گشتاور روی یک SUV سنتی سوار میشه…!!!
.
حالا که قیمتش بالا رفته امیدوارم کادیلاک صندلی های عقب این نسخه را VIP کنه تا دیگر هیچ نقصی متوجه آن نشه .
Aboalfazl demon
۲ بهمن ۱۴۰۰کادیلاک رقبای بسیار خوبی واسه آلمانی ها ساخته
Ct4.v black رقیب m3 و c63
Ct5.v black رقیب m5 و e63
الان هم اسکالید v رقیب gls amg . X7m
بعضی فاکتور ها بالاتر از آلمانی ها
بعضی فاکتور ها پایین تر از آلمانی ها
( آخرین رقابت های جذاب درون سوز ها )
کافر مقدس
۲ بهمن ۱۴۰۰به این نوع رنگ قرمز چی میگن؟
A ... She just reminds Me of love ... A
۷ بهمن ۱۴۰۰بهش میگن رنگ قرمز😂
mohsen
۲ بهمن ۱۴۰۰کادیلاک اسکالید خداییش فقط رنگ سیاه………
امیرحسین
۲ بهمن ۱۴۰۰سلام.
تشکر از جناب دهقان.
مگر X7 M وجود داره؟!
ARMAN
۲ بهمن ۱۴۰۰ایول خیلی عالیه
علی
۲ بهمن ۱۴۰۰بنده هونگچی E-HS9 و ترجیح میدم بخاطر اینکه لوکس تر و پر امکانات تره همچنین با شرکتهای تولید قطعه بزرگ همکاری میکنه و متریال عالی روی ماشیناش به کار میگیره
طراحش طراح رولزرویس کولینانه
و بزرگتر از کادیلاک و BMW X7 M هست
درسته شتاب خوبی در برابر اینها نداره اما قدرت موتورش بیشتره
مردیم از خوشی
۲ بهمن ۱۴۰۰این همه کامنت خوب را خواندم تا رسیدم به این سم
امیرعلی
۲ بهمن ۱۴۰۰نمیدونم الان به کامنت سمی ت بخندم یا گریه کنم
مقایسه هونگچی و اسکالید:)
پویا
۲ بهمن ۱۴۰۰الان تو چه امکاناتی میخوای که این نداره؟؟
ALIREZA
۲ بهمن ۱۴۰۰( طراحش طراح رولزرویس کولینانه )
به همین دلیل که می گن کامنت طرفدارای خودروهای چینی سمیه
new RAMIN
۲ بهمن ۱۴۰۰(به همین دلیل که می گن کامنت طرفدارای خودروهای چینی سمیه)
چرا ندونسته حرف میزنی؟بلد نیستی 2تا سرچ بزنی؟این شما و اینم وبسایت انگلیسی اتوکار 👇
https://www.autocar.co.uk/opinion/design/why-would-rolls-royce%E2%80%99s-design-chief-join-hongqi
اگه نمیدونی برو بدون طراح محصولات هونگکی جناب آقای گیلس تیلور هست. همونی که فانتوم و کولینان رو طراحی کرده. 😊😎 بله محصولات هونگکی شبیه رولزرویس هست چون طراحاش یکی هستن! بله آقا علی درست گفت، طراح EHS9 درواقع همان طراح کولینان هست.
اقای علی هم نظرشونو گفتن ولی درمحصولات هونگکی فقطLS7 رقیب اسکالید هست.داخلش هم خیلی کلاسیکی(!)هست و بسیار جادار و لوکس.
ALIREZA
۲ بهمن ۱۴۰۰نگفتم اشتباه می گه ، اگه خواستی بخری کادیلاک نخر
علی
۲ بهمن ۱۴۰۰یجوری ریپلای میزنید انگار ماشه گذاشتم رو کله تون گفتم اگه پولش و داشته باشید باید هونگچی بخرید :)
من دوست دارم اگه پولشون داشته باشم بجای این هونگچی EHS9 میخرم
شما دوس ندارین خب نخرید برید کادیلاک یا BMW و هرکدوم که دوست داری بخر 🙃
شاید یکی بخواد لکسوس LX 2022 بخره 🤷♀️
به من و شما چه مربوط؟
ALIREZA
۲ بهمن ۱۴۰۰هر چی که دوست داری بخر مبارکت باشه و اگه به شما مربوط نیست لطفا تو پیج کادیلاک نظر ندین تو پیج خودروهای چینی هر نظری داشتی ارائه بدین نظر شما برای من قابل احترامه
علی
۲ بهمن ۱۴۰۰خب من نسبت به این خودرو گفتم که EHS9 و ترجیح میدم
ماکان
۲ بهمن ۱۴۰۰سلام . ببخشید این خودرو آیا در نسخه ESV هم که کشیده تر هستش عرضه می شود ؟
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲ بهمن ۱۴۰۰عملکرد اسکالید با این حجم قدرت رو میخواید ببنید هنسی چندین مورد ساخته ولی این چیزیه که منتظرش بودم.جیپ هلکت رو بیار بکوب وسط گرند واگونر.اوف.
جواد
۲ بهمن ۱۴۰۰الله اکبر این همه جلال ♥️
اونی که ماشین چینی ترجیح میده چ سمی بود😂