به گفتهٔ کادیلاک، پس از باز شدن ثبت رزرو خرید برای کراساوور الکتریکی لیریک در بعدازظهر شنبه، تنها حدود ۱۰ دقیق طول کشیده تا کل نمونههای نسخهٔ اولیهٔ این خودرو (Debut Edition) بهطور کامل فروخته شود. رزرو این خودرو با پرداخت تنها ۱۰۰ دلار انجام میشود. البته در این رابطه ذکر چند نکته لازم است. اول اینکه اینها فعلاً فقط رزرو هستند و سفارش واقعی محسوب نمیشوند؛ بنابراین ممکن است برخی از خریداران، رزرو لیریک را به سفارش نهایی تبدیل نکنند.
نکتهٔ بعدی هم اینکه کادیلاک اعلام نکرده از لیریک Debut Edition چند دستگاه تولید خواهد کرد و این تعداد میتواند از چند صد تا چند هزار دستگاه باشد. درهرحال، این نسخهٔ اولیه به یک پکیج باطری ۱۰۰.۴ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی مجهز است که به چرخهای عقب نیرو میدهد. این موتور ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. ویژگیهای بیرونی این نسخه هم شامل سقف تمام شیشهای و رینگهای ۲۰ اینچی استاندارد یا ۲۲ اینچی سفارشی میشود.
در کابین لیریک Debut Edition نیز سیستم صوتی AKG با ۱۹ بلندگو، سیستم فعال مقابله با سروصدا، گرمکن غربیلک فرمان، تنظیم هشت جهتهٔ صندلیهای جلو و نمایشگاه بسیار بزرگ ۳۳ اینچی برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه میشود. این کراساوور الکتریکی در بخش ایمنی هم به سیستمهای مدرن زیادی مثل کروز کنترل تطبیقی، دستیار فرمان، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم دید اطراف HD، آینه عقب دوربینی، هشدار عابر پیاده عقب، ترمز دندهعقب و… مجهز است.
ارش
۳۰ شهریور ۱۴۰۰به خوبی ترکیب المانهای طراحی سنتی کادیلاک با آلمانهای مدرن در این مدل رعایت شده طراحی خوبی داره.
با مهربونی جهان زیباتره
۳۰ شهریور ۱۴۰۰محشره چقد خوبه کادیلاک
RezaRs
۳۰ شهریور ۱۴۰۰خیلی زیبا و دوست داشتنیه
Audi rs e_tron gt
۳۰ شهریور ۱۴۰۰آره این خیلی زیباست من کاملا موافقم
این نسل معلومه فروش زیادی خواهد داشت اصلا همون لحظه که طرف میاد با سوئیچ قفل در این ماشینو بزنه کلی نور پردازی انجام میشه که از نظر من خیلی لذت بخشه
طراحی داخلیش هم که عالیه قطعا از تکنولوژی کمبودی نخواهد داشت
ARAZ
۳۰ شهریور ۱۴۰۰کسی میدونه سدان فوق لوکس کادیلاک سلستیک کی معرفی میشه خیلی منتظرم جواب کادیلاک به رولزرویس و بنتلی رو ببینم
محمدرضا
۳۰ شهریور ۱۴۰۰کادیلاک در حد لکسوز ایناست.
به بی ام و سری ۷ هم نمیتونه برسه.
چه برسه بنتلی.
بنتلی هم نتونست به رولز رویس برسه.
هالا ببین کادیلاک کجاست.
امیرعلی
۳۰ شهریور ۱۴۰۰کادیلاک در حد لکسوسه!!!!!!
MOHAMMAD.Z06
۳۰ شهریور ۱۴۰۰کادیلاک در حد لکسوس ؟
من نمیخوام چیزی بگم به طرفداران لکسوس بربخوره ولی
کادیلاک بهترین لیموزین ها رو ساخته
و تاریخش به قدری غنی هست که با یه محصول فوق لوکس میشه کاملا رقیب رولزرویس و بنتلی و مایباخ حسابش کرد
محمدرضا
۳۰ شهریور ۱۴۰۰اونا مال گذشته هست الان میتونی قیمت های کادیلاک رو نگاه کنی میبینی قیمت هاش در حد آکورا و اینفینیتی هست ولی فروشش از لکسوز که گرون تره کم تره.
نوکیا هم یه زمانی بهترین بود.
MOHAMMAD.Z06
۳۰ شهریور ۱۴۰۰تعداد فروش چه ربطی به این موضوع داشت اتفاقا حضور در کلاس های پایین و ارزون باعث میشه اسم اون برند کوچیک بشه کادیلاک معمولا هر وقت محصول گرونی ساخته بهترین رو ساخته نمونش اسکالید که در بزرگترین و لوکس ترین کلاس بین شاسی بلند ها بیشترین قیمت رو داره و محبوب ترین هم هست
فقط ct6 در حد اسم کادیلاک نبود
که به نظرم چون دوره گذر کادیلاک بود بهش بها داده نشد زیاد
چشبوندن لوگوی کادیلاک روی بقیه محصولات جنرال موتورز کار سختی نیست کاری که لکسوس و تویوتا انجام دادن
یانکی
۳۰ شهریور ۱۴۰۰لارمه یه نکته رو بدونی.کدیلاک و لینکلن به همراه رولز رویس و بنتلی تنها لوکس سازهایی هستن که هیچ وقت هاچبک نمیسازن ون نمیسازن ماشین تجاری نمیسازن و کدیلاک و لینکلن هر وقت اراده کنن میتونن رقیب رولز رویس و بنتلی باشن.دوران الکتریکیها شک نکن کدیلاک میشه همون کدیلاکی که سیکستن رو میساخت.البته جگوار رو هم از قلم انداختم.هیچ وقت آرم این پنج برند رو روی خاور یا مینی بوس 10 تن یا مایلر نمیبینی.
MOHAMMAD.Z06
۳۰ شهریور ۱۴۰۰جواب کامل و واضحی بود ممنون
میثم
۳۰ شهریور ۱۴۰۰به یانکی
کادیلاک کراس اوور ساب کامپکت بنام XT4 داره در ابعاد لکسوس UX و بی ام و X1 و اینا که درواقع هاچبک هایی با ارتفاع بالا و پرفورمنس کمتر از یه هاچبک هستند و کلاس کاریشو پایینتر از رقبایی مثل رولزرویس و بنتلی قرار میده
من از اولش بابت ورود کادیلاک به کلاس XT4 و این حد و اندازه کاملا مخالف بودم
RezaRs
۳۰ شهریور ۱۴۰۰به بنز تیکه انداختی اما هر وقت صندلی عقب اینا به راحتی میباخ بود خبرم کن
محمدرضا
۳۰ شهریور ۱۴۰۰این حرف ها فقط از روی تعصبه.این که آرم خاور با sکلاس یکیه هیچی از ارزش های اون کم نمیکنه.یا آرم لامبرگینی که روی تراکتوره.
من نمیگم کادیلاک نمیتونه پیشرفت کنه بله زمانی بنز خیلی پایین تر از کادیلاک بود. ولی الان کادیلاک تو هر کلاسی خودرو ساخته بسیار ارزون تر قیمت گذاری کرده ولی فروشش کم تر از لکسوز شده.چون اصلا اون پرستیژ و کیفیت و برتریه آپشن سابق رو نداره.شاید هم آمریکایی ها اطلاعاتشون از شما کم تره که ایقدر فروشش کمه نمیدونم.
من عاشق رقابت بین خودرو ساز هام امیدوارم کادیلاک از رولز رویس بهتر بشه
حسین
۳۰ شهریور ۱۴۰۰لازمه یه نکته رو بدونی. کادیلاک همون اسکالید ش که دوست آمریکای فنت اون رو گرون و سوپر لوکس فرض کرد (در حالی که از لندکروز هم ارزون تره)، به زور میفروشه. کلا همین الان به زور داره میفروشه دیگه نیاز نیست خاور و ون و اینا بسازه
Silent
۳۰ شهریور ۱۴۰۰Cadillac Celestiq نیمه دوم 2023 روانه بازار می شه ! تا اوون موقع وضعیت باطری ها و موتورهای هم با کارهایی که TESLA و تا حدودی LUCID در پیش گرفته به اوج بهره وری رسیده و احتمالا شاهد یکی از بهترین ها خواهد بود صنعت خودرو.
❤Potus45❤
۳۰ شهریور ۱۴۰۰مثل اینکه دستگیره درهاش مدل تسلا زده بهش میاد خیلی هم لوکسش کرده از دوستمون amir/armi خبری نیس 🙌
حسین
۳۰ شهریور ۱۴۰۰فکر کنم کادیلاک فلیتوود و لینکن تاونکار فوق لوکس بودند.اگه درست باشه یعنی قبلا هم برای رولز رویس و بنتلی رقیب داشتن و هم برای لکسوس و بیاموی.اما الان تا جایی که میدونم واسه همون لکسوس… رقیب دار.
محمدرضا
۳۰ شهریور ۱۴۰۰وقتی شرکت بی نامو نشونی مثل تسلا که سال های سابقه تولیدش به انگشتان دست نمیرسه این همه میفروشه معلومه موفقیت توی الکتریکی فروشیه نه تسلا بودن.
معلومه کادیلاک با سابقه ۱۰۰ ساله باید اینجوری بفروشه.
مانی
۳۱ شهریور ۱۴۰۰گفتی زمانی بنز خیلی پایین تر از کادیلاک بود.
دقیقا کی؟
محمدرضا
۳۱ شهریور ۱۴۰۰اواخر ده ۶۰ و اوایل ده۷۰.خیلی که نه.
ولی به طور واضح پایین تر بود.یعنی همه میدونستند
.لینکلن و کادیلاک خیلی لوکس بودند.
کادیلاک اون زمان هم از نظر چرم و چوب که معیار های لوکس اون زمان بودند هم از نظر آپشن هایی که یادم نمیاد بهتر بودند.واصلا بنز رقیبی برای فیلید وود نداشت
اون زمان هایی که بهترین بنز سدانw108 بود.کادیلاک فیلیت وود خیلی لوکس تر تر بود.
یا زمان sl اتاق ۱۱۳ کادیلاک دویل کوپ لوکس تر از اون بود.
مانی
۱ مهر ۱۴۰۰تو اون بازه زمانی مرسدس ۶۰۰ در حال تولید بود که خیلی گرونتر از رولز رویس بود
دیگه حضور ذهن ندارم باید بگردم که خودت میتونی
امیرعلی
۳۰ شهریور ۱۴۰۰به نظر من این الکتریکی سازی بیشتر از همه لوکس ساز ها به بنز ضرر زد( توجه کنید من نمیگم بنز در الکتریکی سازه بده) چون بنز خیلی به موتور های v8 معروفه و الکتریکی سازی باعث میشه که خریدار های بنز به گزینه های دیگه مثل لوسید هم فکر بکنن
بیشتر از همه هم برای جنسیس سود داشته چون نه پیشینه خاصی در بنزینی ها داره و نه موتور خاصی که بگین با الکتریکی سازی ضرر میکنه
فکر کنم کادیلاک هم اگه همین مسیر رو ادامه بده دوباره میشه همون کادیلاک روز های اوجش
محمدرضا
۳۰ شهریور ۱۴۰۰اتفاقا بنز به لوکس بودن معروفه. شاید بی ام و به پرفورمنس بهتر معروف باشه.
Aran+Milan
۳۰ شهریور ۱۴۰۰بالاخره از یه شاسی بلند خوشم اومد خیلی خاصه
خوشنام
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ببین تو ده دقیقه کلا فروش رفته ولی لندکروز تو یک سال فقط 20 هزار رزرو داشته که همونا رو هم تا 4 سال نمیتون ه تأمین کنه!
datsun
۳۰ شهریور ۱۴۰۰میشه منبعی که تعداد رزو لندکروز رو داده بفرمایید؟
Mad.z.Max
۳۰ شهریور ۱۴۰۰پدال! خبرشو گذاشت. لیست انتظار ۴ ساله برای ۲۰ هزار لندکروزر جدید. سالی ۵هزارتا…
R@m!n
۳۰ شهریور ۱۴۰۰چهار سال چیه بابا اینا جوسازی تبلیغاتیه. 20 هزار تا یا اصن 200 هزارتا عددی برای تویوتا نیست که بخواد چهار سال طول بده. هایپر کار که نیست یه SUV فول سایزه.
datsun
۳۰ شهریور ۱۴۰۰تویوتا خودش تخمین زده بود ۲۰ هزارتا ولی بیشتر از چیزی که تخمین زده بود درخواست دادن چیزی که من خوندم هیچ جا هم به تعداد رزو اشاره نکردن که چه تعداد
MehdiTurbo
۳۰ شهریور ۱۴۰۰دو تا مسئله است این خرید اولیه است و تو متن نوشته ممکنه به خرید نهایی تبدیل نکنند یعنی ثبت نام کردند ولی ممکنه اصن یه عده شان نخرند
دوم اینکه فروش با تحویل دادن بحثش جداست لندکروزم داشت این عنوان که همه اش زودی فروخته شد ولی نتونست اون تعداد تحویل بده
الانم کمبود چیپ من فکر میکنم تولید یه موتور الکتریکی ظرافت و قطعات بیشتری میخواهد نسبت به بنزینی.
MehdiTurbo
۳۰ شهریور ۱۴۰۰یه حسی بم میگه کادیلاک داره به روزای اوجش برمیگرده
کادیلاک به بزرگی لوکسی عضلانی بودن و حجیم بودن یه موتور پر قدرت کم صدا میشناسیم
به نظرم اگه اون عضلانی بودن و بزرگ بودن و یکم لوکس تر بودن چاشنی همه محصولاش کنه مثل این موفق میشه
این ماشین ارمم نداشته باشه از ده فرسخی معلوم کادیلاک
نیما
۳۰ شهریور ۱۴۰۰خودروسازای واقعی وقتی برقی بشن کسی سراغ تسلا نمیره
Mohsen990
۳۰ شهریور ۱۴۰۰بدرد جوانها میخوره.دمش گرم کادیلاک.باید کادیلاک برگرده به روزای اوجش….
Audi rs e_tron gt
۳۰ شهریور ۱۴۰۰آره این خیلی زیباست من کاملا موافقم
این نسل معلومه فروش زیادی خواهد داشت اصلا همون لحظه که طرف میاد با سوئیچ قفل در این ماشینو بزنه کلی نور پردازی انجام میشه که از نظر من خیلی لذت بخشه
طراحی داخلیش هم که عالیه قطعا از تکنولوژی کمبودی نخواهد داشت
.
حسین
۳۰ شهریور ۱۴۰۰عظمت برندها اینجا مشخص میشه. یکی تو یک روز با صد و هزار دلار کامل پیش فروش میشه، یکی با صد دلار رزرو میشه
حشمت ۰۲۱
۳۱ شهریور ۱۴۰۰پیشنهاد میکنم پدال ویدیو mkbhd درباره مسافرت با ماشین برقی و بنزینی تو مسیر ۱۶۰۰ کیلومتری رو بزار
از توش آمار های قشنگی در میاد و خیلی چیزارو نشون میده