هرچند در این سواری اجازهٔ رانندگی با سلستیک را نداشتیم ولی توانستیم تجربهٔ مناسبی از حس و حال این سدان پرچمدار کادیلاک دریافت کنیم.
آمریکاییهایی که معمولاً کادیلاک را با شاسیبلند اسکالید یا سدانهای عظیمالجثهٔ شبیه کشتیهای جادهای میشناسند، ممکن است با دیدن این نام روی یک خودروی الکتریکی با فرم لیفتبک مانند که قیمتی مشابه بنتلی و رولزرویس دارد مشکل داشته باشند. بااینحال، کادیلاک از طریق عرضهٔ مدلهای پرفورمنس بلکوینگ و مدلهای الکتریکی دستساز مثل سلستیک، سعی دارد تصویر برند خود را تغییر دهد؛ اما آیا کادیلاک سلستیک میتواند جایگزینی برای رولزرویس یا بنتلی باشد؟ زمانی که سوار بر یک نمونهٔ آزمایشی نهایی پرچمدار کادیلاک شدیم، این فرصت را پیدا کردیم که پاسخ این سؤال را دریابیم.
اولین برداشت
با توجه به انتظاراتی که هرکسی از یک خودروی لوکس دارد، اولین برداشت از سلستیک میتواند متفاوت باشد. رولزرویس فانتوم به خاطر ارتفاع زیاد، بالاتر از دیگر خودروها قرار دارد ولی سلستیک خودرویی بسیار کشیده، کمارتفاع و پهن است که باعث میشود به شکلی متفاوت از رقیب بریتانیایی چشمگیر به نظر برسد. همچنین نورپردازی منحصربهفرد جواهر مانند در بیرون خودرو نیز در شب بشدت هر بینندهای را تحت تأثیر قرار میدهد و درها با دکمههای مخفی باز میشوند.
حس و حال داخلی
کابین سلستیک حال و هوای بسیار مدرن و پیشرفتهای دارد. در اینجا همهچیز از تودوزی چرمی و دوختهای جالب گرفته تا کفپوشهای زیبا و تریم چوبی، به شکلی ماهرانه ساخته شده است اما درحالیکه بنتلی در فلاینگ اسپور از نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی چرخان استفاده کرده که میتواند صفحهای چوبی یا ساعت آنالوگ را به نمایش درآورد و حسی کلاسیک به داخل خودرو ببخشد، کادیلاک از یک صفحهنمایش بزرگ OLED استفاده کرده که کل عرض داشبورد را پوشش داده است. برند لوکس جنرال موتورز همچنین سیستم صوتی AKG با ۳۸ بلندگو را هم برای سدان پرچمدار خود در نظر گرفته است.
تجربه عقب
برای سرنشینان عقب نمایشگرهای اختصاصی در نظر گرفته شده که هرچند کوچکتر از استاندارد این روزهای صنعت خودروسازی هستند اما اندازهٔ معقول و متناسبی دارند. این نمایشگرها میتوانند تمام استریمهای محبوب را پخش کنند یا اطلاعاتی مثل سرعت، برد، راندمان و مصرف انرژی خودرو را به نمایش درآورند تا سرنشینان عقب بتوانند از دور خودرو را مدیریت کنند. از روی کنسول مرکزی که آنهم به یک نمایشگر کنترلی مجهز است، میزهای سینی مانند بیرون میآیند و سقف شیشهای خودرو هم به چهار قسمت تقسیم شده که هرکدام بهطور مجزا از قابلیت تیره یا روشن شدن الکتروکرومیک برخوردار هستند و پنج سطح مختلف برای هر سرنشین از بسیار روشن تا بسیار تیره را ارائه میکند. همچنین برای هرکدام از سرنشینان عقب یک شارژر بیسیم گوشی و پورت USB-C در نظر گرفته شده است. حتی برای جریان هوای سیستم تهویه هم سه گزینهٔ مختلف شامل پهلوبهپهلو، بالا به پایین و ترکیبی قابل انتخاب خواهد بود.
سواری
تجربه سواری ما با یکی از چندین نمونهٔ آزمایشی نهایی سلستیک بود که به هفتهٔ اتومبیل مونتری در کالیفرنیا منتقل میشدند. در طول این سفر، مهندسان کادیلاک یک هفته را صرف آزمایشهای نهایی سلستیک طی کیلومترها پیمایش تا کالیفرنیا کردند. البته ما اجازهٔ رانندگی با خودرو را نداشتیم و صرفاً در صندلیهای جلو و عقب نشستیم و رانندگی توسط مهندسان کادیلاک انجام میشد. البته برای برخی از مهمانان خاص، فرصت کوتاهی برای رانندگی فراهم شده بود. مسیرهای آزمایشی در طول این سفر چندان پردستانداز نبودند و سلستیک ما که از رینگهای ۲۳ اینچی استفاده میکرد (رینگهای ۲۲ اینچی هم ارائه میشود) کاملاً سواری آرامی داشت. البته بخش عمدهای از این موضوع به خاطر کمکفنرهای مغناطیسی جدید، آنتیرول بارهای فعال، مواد عایق صدا در داخل و لاستیکهای اختصاصی میشلین پایلوت اسپرت EV است.
جمعبندی
در طول رانندگی تا مونتری، هیچ مشکلی بزرگی در سلستیکهای آزمایشی بروز نکرد و صرفاً شاهد چند ایراد جزئی الکترونیکی بودیم. ظرفیت تولید حداقل یک سال این سدان مجلل آمریکایی بهطور کامل فروخته شده و انتظار میرود اولین نمونهها در سهماههٔ پایانی امسال به خریداران تحویل داده شوند. اگر از روی تعداد سرهایی که به سمت سلستیک چرخیدند و گوشیهای هوشمند و دوربینهایی که این خودرو را هدف عکسبرداری قرار دادند قضاوت کنیم، کادیلاک سلستیک آمادهٔ ایجاد سروصدای بلندی در بخش فوق لوکس بازار است.
مشخصات فنی کادیلاک سلستیک
Cadillac Celestiq 2024 | |
قوای محرکه | الکتریکی دو موتوره |
قدرت | ۶۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۷۰ نیوتن متر |
گیربکس | تک سرعته |
محور محرک | چهارچرخ |
فاصلهٔ محوری | ۳,۳۰۷ میلیمتر |
طول | ۵,۵۱۷ میلیمتر |
عرض | ۲,۰۸۰ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۴۵۳ میلیمتر |
وزن خالص | ۲۷۲۰ کیلوگرم |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۵ ثانیه |
برد | ۴۸۰ کیلومتر |
قیمت پایه | ۳۴۰ هزار دلار |
corvette
۲۶ شهریور ۱۴۰۳با وجود قیمت ۳۴۰ هزار دلاری . تمام ظرفیت تولید فروخته شده
کادیلاک با ارائه سدان های اسپرت با پرفورمنس جهانی مثل بلک وینگ ها . با ارائه ماشین های فوق لوکس جدید خودش و حضور در مسابقات استقامتی . تبدیل به برندی جهانی شده
و حرکت نهایی این برند هم . در سال ۲۰۲۸ اتفاق میوفته
جایی که پیشرانه های اختصاصی ساخت کادیلاک وارد مسابقات فرمول یک میشوند . تا کادیلاک به جمع تامین کننده های فرمول یک اضافه بشه
مسیری که کادیلاک پیش گرفته . بسیار مسیر خفنیه
amirkhanzadeh
۲۷ شهریور ۱۴۰۳امیدوارم این خودرو تو ایران بیاد حداقل از نزدیک ببینیمش
ولی خب شک دارم محقق بشه
Kurosh33
۲۶ شهریور ۱۴۰۳حیف که برقی شده دیگه کمکم داره خودرو های ۸ سیلندر امریکایی تموم میشه و جاشونو برقی ها میگیرن. غمانگیزه! فقط فورد موستانگ وکامارو موندن که اونم چند سال دیگه کارش تمومه.
پیام
۲۶ شهریور ۱۴۰۳باتری جامد رو خودرو سوار بشه، موج جدیدی از خودرو برقی ایجاد میشه. هیبریدی تاریخش تا چند سال دیگست.
امیر
۲۷ شهریور ۱۴۰۳بنظرم مایباخ بهتره
علی جردن
۲۶ شهریور ۱۴۰۳رقیب پانامرا
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳علی تورو قرآن جوک نگو
amir
۲۶ شهریور ۱۴۰۳این حتی متوجه نیست پانامرا اصلا تو جمع سوپرلوکس ها نیست
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳نمایشگر های عقب اتفاقا بزرگن ۱۲.۶ هستن الان مثلا اس کلاس ۱۱.۶
car lover
۲۶ شهریور ۱۴۰۳دنبال اون یه سانت تفاوتی؟😂😂
با دیدن این کامنت اکانت ساختم
۲۶ شهریور ۱۴۰۳به اینچه ولی
نویدی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳سانت نیست عزیزم،اینچه
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳بحثم تفاوت نبود اینکه گفته شده کوچیکه اصلا منطقی نیست در ضمن به اینچه نه سانت
GRT
۲۶ شهریور ۱۴۰۳اون کانسپت سولی خیلی زیبا بود . باید اونو تولید میکردند . ازین قشنگتر بود مخصوصا پشتش
محمد ۱
۲۶ شهریور ۱۴۰۳کلدیلاک خودروی قابل احترام .. خاطره انگیز و دوست داشتنی بوده و هست…
اما فک نکنم این هنوز به پای رولزرویس برسه….
زنده-باد-گرند-تور-اعظمــ
۲۶ شهریور ۱۴۰۳منم اینطور فکر میکنم.
برای من(که البته زیاد قابل استناد نیستم چون متعصبانه فن رولزم)،به هیچ وجه نمیتونه به پای رولزرویس برسه.در بین آمریکایی ها ولی بنظرم رقیب مستقیم سدان های سالن و مجلل لینکلن هست و اینکه در کنار مدل های ریمک و لوسید،بهترین خودرو برقی دنیاست…
مازیار
۲۶ شهریور ۱۴۰۳مقایسه رولزرویس با برندی که خریدار ۹۸درصد تولیداتش یا خود امریکایی ها هستن یا چینی ها اشتباهی ناشیانه هست. تفاوت مشتریان رولزرویس با کادیلاک بسیار زیاده. مشتریانی نه فقط در دو کشور بلکه از سراسر دنیا از ژاپن تا کانادا و از نروژ تا افریقای جنوبی هرجایی که نمادی از اشرافیت لازم باشه. رولزرویس غیر قابل قیاس هست.
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳لوکس بودن ماشین به کیفیت متریال امکانات و… هست نه اینکه کی و کجا میخره
مازیار
۲۶ شهریور ۱۴۰۳من حرفی از لوکس بودن نزدم راجع به اختلاف برندها …
ولم کن بابا من که معلم ادبیات نگارشت نیستم هی این مقاله اون مقاله
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳خب اختلاف برند رو همین چیزا مشخص میکنه دیگه نفرمایید شما که استادید در زمینه همون چیزی که زیر پست کونیگزگ گفتم
car lover
۲۶ شهریور ۱۴۰۳حالا سوال این است
کدام یکی؟
رولز رویس اسپکتر لایک
یا کادیلاک سلستیک دیسلایک
زنده-باد-گرند-تور-اعظمــ
۲۶ شهریور ۱۴۰۳اون کوپه است و این سدان.
در بین کوپه های لوکس و برقی(نمیدونم همچین سگمنتی داریم یا نه) ،مطمئنا اسپکتر یکه.
ولی نمیشه با سلستیک مقایسش کرد.بین این دو انتخابم سلستیکه چون از اسپکتر زیاد خوشم نمیاد😬😬
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳کادیلاک نشون داد که از رولز رویس بهتره🔥
کاربر
۲۶ شهریور ۱۴۰۳خوشم میاد فقط ساخته شدی برای اینکه اروپایی هارو بکوبی یعنی با هیچی دیگه کار نداری ۹۹ درصد کامنتات همینه رولز رویس بده پورشه قورباغه هست بی ام و سرعتش کمه(😆) بنز عقب افتادس اره همه اروپاییا مزخرفن فقط امریکا خوبه(خودم هیچ پدرکشتگی با امریکا ندارم اشتباه برداشت نشه)
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳من نگفتم که رولز رویس بده کامنت رو درست بخون اون قورباغه هم در جواب دوست عزیزی بود که گفته بود دوج پلاستیکی، تا دلت بخواد هم اساتیدی هستن که آمریکایی ها رو میکوبن
آراز
۲۷ شهریور ۱۴۰۳طبیعیه که رولز رویس امتیاز بیشتری داشته باشه فعلا از کلی نظر ها نسبت به کادیلاک تو این سبک اونم بخاطر تجربه بیشتر تو این سبکه ولی
برای شروع کادیلاک غوغا کرده چه برسه که بخواد پیشرفت کنه
بعدم جدای این حرفا کادیلاک اصن آمریکا و ماشینش بحثشون جداس
سوشیانت
۲۷ شهریور ۱۴۰۳این رو قبول دارم که رولز رویس تو این کلاس بیشتر فعالیت داره ولی اینکه کادیلاک تازه وارد این کلاس شده رو نه چون اگر یه نگاه به گذشته کادیلاک بندازید متوجه میشید که رقیب سرسخت رولز رویس بوده دلیل دور شدن از کلاس خودرو های فوق لوکس این بود که کادیلاک وارد بخش های دیگه مثل سدان های اسپرت و اس یو وی های لوکس خانوادگی شده بود در حالی که رولز رویس کلا تو این کلاس فعالیت نداره
۲۶ شهریور ۱۴۰۳چقدر زشته عقبش
جلوش خنثی
زنده-باد-گرند-تور-اعظمــ
۲۶ شهریور ۱۴۰۳زشت نیست.انتخاب فرم بدنش غلط بوده
راستگو
۲۶ شهریور ۱۴۰۳رقیب رولزرویس و بنتلی با این طراحی ؟
کادیلاک برند عالیه سلستیک هم ماشین جالبی شده اما به پای رولزرویس و بنتلی نمیرسه
سلستیک رقیب سری Sمرسدس و سری8 بی ام هس
زنده-باد-گرند-تور-اعظمــ
۲۶ شهریور ۱۴۰۳سری ۸؟
آرین صاحب جمعی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳قیمت بنز و بی ام و رو میدونی بای این مقایسه میکنی قیمت پایه این ۳۳۰ هزار دلاره اونا تو اوج پکیجشون ۱۹۰ تا ۲۰۰ هزار دلاره
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳این ماشین تو کلاس خودرو های فوق لوکس قرار میگیره یعنی رقبای اصلیش همون رولز رویس و بنتلی هستن و کابینش هم از لحاظ تکنولوژی یه لول بالاتره
راستگو
۲۶ شهریور ۱۴۰۳کسی ک پول اندازه رولزرویس خرج میکنه کابینی شبیه بنتلی با ریزه کاری و ظرافت میخواد ک تو سلستیک نیس
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳تعریف ماشین فوق لوکس یعنی یه ماشین دست ساز و متریال های خاص و نبود پلاستیک و… الان کادیلاک همشو داره
مازیار
۲۷ شهریور ۱۴۰۳تعریف ماشین فوق لوکس یعنی نبود پلاستیک😂😂😂
خدا تو رو از ما نگیره سوشی منبع بیپایان فانی
راستگو
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ممنون از سوشیانت ک معنی فوق لوکس بودن رو هم توضیح داد
نبود پلاستیک😂😂
متریال خاص هم مال رولزرویس و بنتلی هس ک چوب بیسار درخت روشه
کادیلاک سرتاسر یه نمایشگره با چرم
اما نبود پلاستیک هم جالبه😂
سوشیانت
۲۷ شهریور ۱۴۰۳الان شما بررسی اس کلاس رو برید ببینید یه سری از بخش های کابین از پلاستیک استفاده شده ولی تو خودرو های فوق لوکس اصلا نباید همچین چیزی باشه به هر حال از کسانی که از تحقیق فراری هستن بیشتر از این انتظار نمیره
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ای جانم
احساس میکنم قراره آرامش بقیه بهم بخوره.
مهران
۲۶ شهریور ۱۴۰۳طاها جان به نگاه به داخل کابین بنداز
طراحی بیرون بماند
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳صبر
آرین صاحب جمعی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳چشم صبر میکنیم ببینیم رولز رویس و بنتلی یا این نعش کش
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳اگه تاریخچه همین نعش کش رو میدونستی اینو نمیگفتی.
𝐀𝐥𝐢
۲۶ شهریور ۱۴۰۳با اینکه برقیه اما بدجور زیباست ولی از سادگی زیاد داخلش خیلی خوشم نیومد
amirboss
۲۶ شهریور ۱۴۰۳چیزی که میتونه رقیب یه رولزرویس باشه،یه رولزرویس دیگه ست.
کادیلاک برند قابل اطمینان و محترمی هست اما اینکه بخاد به طور مستقیم با خودروهایی مثل رولزرویس مقایسه بشه،اگه از نظر تکنولوژی و قدرت چیزی کم نداشته باشه اما در قبال طراحی و صد البته القای حس تجمل گرایی قافیه رو واگذار میکنه.
این خودرو بیشتر به مقایسه با بنتلی به درد میخوره چون حس لوکس بودن و اسپرت بودن رو یکجا به بیننده میده.
khashayar.
۲۶ شهریور ۱۴۰۳کادیلاک شکست سنگینی از این می خوره.
طراحی زشت + کابین زشت تر از تسلا
نهایت قیمت 50 هزارتا هم براش زیاده
امیر حسین
۲۶ شهریور ۱۴۰۳داداش کل ظرفیت فروشش، پیش فروش شده ها. البته ای کاش ورژن بنزینی هم می داشت
khashayar.
۲۶ شهریور ۱۴۰۳این یک ترفند تبلیغاتیه. 10 تاش هم فروش نرفته. در هر صورت این قیمت برای یک خودروی برقی که هیچ چیز خاصی برای ارئه نداره نه تنها مضحک بلکه توهین به شعور خریداره.
Taha Ayoobi
۲۷ شهریور ۱۴۰۳خشایار جان چرا شرکت بگه پیش فروش شده در حالی که نشده، بعد وقتی بقیه میرن برای خرید میبینن که پیش فروش نشده بوده و گندش در میاد یا اصلا میگه پیش فروش شده درحالی که نشده پس بقیه میگن خب اینکه تمومه و نمیرن برای خریدش درحالی که هیچی فروخته نشده و نمیشه و دوباره گندش در میاد؟
IMAN
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ماشین جالبیه و با ترند و ظراحی این روز خودروسازی و برقی سازی هماهنگی داره ولی من به شخصه این ماشین رو جدا از رقیبای انگلیسی مثل رولزرویس و بنتلی می دونم .در اینکه این ماشین به اندازه کافی عالی هست که با رولزرویس و بنتلی رقابت کنه شکی نیست ولی با توجه به طراحی داخلی این خودرو ها هدف خریدار ها تا حدودی متفاوته . اگر کسی یه اسم دهن پر کن به همراه حس و حال کلاسیک بخواد رولزرویس و بنتلی انتخاب های بهتری هستند و اگر دنبال تکنولوژی و طراحی مدرن باشه کادیلاک انتخاب بهتره
در آخر خوشحالم که کادیلاک داره دوباره به روز های اوج اش بر میگرده
Bentley
۲۶ شهریور ۱۴۰۳از پشت شبیه نئش کشه!
رقیب رولزرویس و بنتلی؟!
با این میشه رئیس جمهورا رو برد قبر کرد.
خانعلی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳دقیقا ،هیچ فرقی نداره،ناخودآگاه آدم مرگش میگیره اینو میبینه
Alan.r
۲۶ شهریور ۱۴۰۳طراحی عقب واقعا افتضاحه . بیشتر شبیه نعش کشه تا یه سدان لوکس
در کل هیچ برتری نسبت به رقبا نداره
زنده-باد-گرند-تور-اعظمــ
۲۶ شهریور ۱۴۰۳تیراژ تولیدش چقدر خواهد بود؟
BlackWing
۲۶ شهریور ۱۴۰۳روزی ۱.۵ دستگاه
Taha Ayoobi
۲۷ شهریور ۱۴۰۳به نظرم زیاده بازم، باید ماهی 5 تا باشه مثلا.
ولی نه، اونقدر الکیه.
NGU
۲۶ شهریور ۱۴۰۳رولزرویس : میخوای مثل ما باشی؟
رولزرویس : موفق باشی
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳یادت نره که رولز رویس تو دهه ۵۰ میلادی از کادیلاک شکست سنگینی خورد
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳شکست سنگین چیه، رولزرویس چیزی نبود که بخواد رقابت کنه.
کادیلاک قبل از همه اینا با فلیتوود و دویل اشرافیت رو بنیانگذاری کرد، چیزی که سال ها بعد رقبا بهش رسیدن.
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۳فلیت وود و دویل که جفتشون انقلاب کردن با امکانات رفاهیشون
Taha Ayoobi
۲۷ شهریور ۱۴۰۳همچنین الدورادو و سویل.
البته سویل کمتر یه ذره.
NGU
۲۷ شهریور ۱۴۰۳سوشیانت و طاها
میبینم که یه کامنت من چه فشاری آورد بهتون
آرامش خودتونو حفظ کنید و از این نعش کش لذت ببرید
Taha Ayoobi
۲۷ شهریور ۱۴۰۳باشه باشه
سوشیانت
۲۷ شهریور ۱۴۰۳اونی حرص میخوری که در جواب به واقعیت تاریخی حرفی برای گفتن نداره
حسن
۲۶ شهریور ۱۴۰۳تیپش خوبه همه هم دارن برقی میسازن مجبورن با جریان حرکت کنن .
حسن
۲۶ شهریور ۱۴۰۳نمیشه گفت شاید واقعا 2035 نذارن خودروی بنزینی و گازوئیلی بسازن حداقل هر کمپانی 4 تا خودرو برقی داشته باشه
به نظرتون تصویب میشه که به صورت قطعی اجرا بشه یا امکان عملی برا اینکار وجود نداره
نویدی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳قطعا بنزینی ها نابود میشن.دیر و زود داره ولی شک نکن این اتفاق می افته.
توی تمام فیلمهایی هم که در مورد آینده میسازن همه چی برقی و رباتیکه،همه چی پیش بینی شده.
علی Shelby
۲۶ شهریور ۱۴۰۳جلوش قشنگه ولی با عقبش اصلا حال نکردم
OM.01
۲۶ شهریور ۱۴۰۳کسی که خودروی 350هزار دلاری میخره(سلستیک) هم رولزرویس داره هم بنتلی…
بنتلی میگه خریدارای ماشین های ما میانگین 8 تا ماشین دیگه هم دارن اگه هم نداشته باشن مشکل مالی ندارن و قبلش ما بررسی میکنیم.
خندم میگیره هنوز یه سری ها بحث قیمت رو وسط میکشن و تعصبی برخورد میکنن. کسی که اینارو میخره ماهی 70 یا 80هزار دلار به بالا درآمدش هست… بهتره سعی کنیم از زیبایی ها لذت ببریم…
Taha Ayoobi
۲۷ شهریور ۱۴۰۳اون که بحثش جداس،
صد در صد کسی که این پولو میده 10 تا ماشین دیگه داره.
بحث اینه که اینقدر تقاضا زیاد بوده که ظرفیت یکسال رفته.
JDM سابق
۲۶ شهریور ۱۴۰۳شک نکنید اگر مثل فلیت وود ۷۵ دهه ۶۰ میلادی باشه به راحتی میتونه با RR رقابت کنه
فقط یه فکری باید به حال عقبش کنن
تصمیم گیری فعلا زوده بیاد تا ببینیم چی میشه
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳نظر من اینه که این چیزی که ما میبینیم فرق داره با از نزدیک،
چون وقتی عکس و فیلم های غیر رسمی بی ام و ایکسام با اون قیافه رو میبینی میگی نه اونقدر هم چیز داغونی نیست.
JDM سابق
۲۶ شهریور ۱۴۰۳بله، درسته
اینم حرفیه
Taha Ayoobi
۲۶ شهریور ۱۴۰۳البته که عقب برقی های کادیلاک بحث برانگیزه ولی خب.
خانعلی
۲۶ شهریور ۱۴۰۳زیباست
دایناسور دانا
۲۶ شهریور ۱۴۰۳این سدان هست یا لیفت بک؟؟؟
Taha Ayoobi
۲۷ شهریور ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/10/cadillac-celestiq-production-car-dashboard.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/10/cadillac-celestiq-production-car-seats.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/07/Cadillac-Celestiq-2.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/07/2025-Cadillac-Celestiq-8.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/07/2025-Cadillac-Celestiq-7.jpg
چندتا عکس درست و حسابی ببینید ازش.
M power
۲۷ شهریور ۱۴۰۳با دیدن این عکسا دیگه مطمعن شدم رقیب رولزرویس نیست
سعید
۲۷ شهریور ۱۴۰۳البته انصافا طراحی های ماشین آمریکایی حرف نداشته ونداره ولی انتظار من از کادیلا بیشتر از این حرفاس جلوش قشنگه بنظرم عقبش میتونست زیبا تر کار بشه .
بین برند ها و ماشین های اسپرت و لوکس جای پونتیاک خالیه کاش پونتیاک هم بود
علیرضا
۲۷ شهریور ۱۴۰۳یک تار موی پژو۲۰۷ tu5 رو باهاش عوض نمیکنم.