کادیلاک از محصول جدید خود با نام GT4 برای بازار چین رونمایی کرد. این خودرو احتمالاً در جایگاهی بین XT4 و XT5 قرار خواهد گرفت و آن را میتوان ترکیبی از یک کراس اور و استیشن دانست. این خودروی جدید با نیازهای خریداران چینی طراحی شده و نگاه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد.
از نظر طراحی بدنه باید گفت کادیلاک GT4 از برخی ویژگیهای خاص محصولات کادیلاک سود برده و آنها را به شکلی جدید نمایش میدهد. جلوپنجره عریض، چراغهای جلوی نازک و خطوط تیز بدنه مشابه آن چیزهایی هستند که در سایر محصولات این خودروساز آمریکایی میبینیم. از نظر ابعاد نیز خودروی موردبحث ۳۳ میلیمتر طویلتر از کراس اوور XT4 است و فاصله بین محوری آن نیز ۲۱ میلیمتر بیشتر از برادر خود خواهد بود. البته ارتفاع GT4 جدید ۹۹ میلیمتر کمتر از XT4 است که باعث میشود این خودرو ابعاد و تناسباتی مشابه تویوتا کراون جدید داشته باشد.
با زاویه حمله ۱۵ درجه و زاویه فرار ۲۱ درجه، محصول جدید کادیلاک را میتوان جزو کراس اورها قلمداد کرد و شاید علیرغم خط سقف کوتاه بتواند آفرود سبکی را نیز تجربه کند. این خودرو همچنین ۳ میلیمتر پهنای کمتری نسبت به XT4 دارد و این موضوع در زمان عبور از مسیرهای تنگ و کمعرض مفید خواهد بود.
نیروبخش کادیلاک GT4 جدید دو پیشرانه است. در مدل پایه نیروگاه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو را میبینیم که توسط سایک-جنرال موتورز پشتیبانی میشود. این پیشرانه قدرت ۲۰۱ اسب بخار را تولید میکند. این خودرو همچنین با پیشرانه ۲ لیتری توربو که قدرت ۲۲۷ اسب بخار دارد هم عرضه خواهد شد. همچنین سیستم چهار چرخ محرک نیز با این پیشرانه ارائه میشود. از جمله تجهیزات این خودروی جدید میتوان به سانروف پانورامیک، روف راک و آپشن بدنه دو رنگ اشاره کرد. با این تفاسیر نظر شما درباره کادیلاک GT4 جدید چیست؟ آیا این کراس اور/استیشن خواهد توانست نظر خریداران را به خود جلب کند؟ آیا GT4 در سایر بازارهای جهانی نیز میتواند موفق باشد؟
F22RAPTOR
۲۸ آبان ۱۴۰۱جدای از جلو پنجره و برند کدیلاک
اصلا ماشینی نیست که کدیلاک باشه
نه هدلایت جلوش نه تناسب کلی ماشین
ماشین مخصوص چین رو بیوک بهتر میسازه تا کدیلاک
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آبان ۱۴۰۱متاسفانه با کاربر رپتور موافقم !!!
این دیگه کادیلاک نیست ، از خودِ چینیها هم چینیتر طراحی شده !
خداوکیلی این اون کادیلاکیه که در ذهن خودتان میپرورانید ؟!!!؟
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آبان ۱۴۰۱برام جالبه که دوستان همیشه چه با احتیاط در مورد خودروهای آمریکایی نظر میدهند که گویی از چیزی میترسند !
عزیزان ، راحت نظر خودتان را بیان کنید تا واضح و مشخص باشه نه اینکه گویی در دوزخ به سر میبرید !
قرار نیست به کسی توهینی بشه !
اگر کسی هم تعصب روی آمریکایی آلمانی ژاپنی داره مشکل از خودش هست !
این خودرو از کادیلاک هم گند زد به تصورات من با اون هیبت و جلالی که روزگاری داشت و امروز انگاری رام شده ، رامِ چینیها که هر سازی بزند برایش میرقصند !
خیلی دوست دارم ترامپ دوباره پیداش بشه ، نه برای روانی بودنش ، برای ادب کردن چین که در پشت سیاست این کشور روباهی خوابیده صد برابر بدتر از انگلستان !
چینیها دِرو میکنند میبرند و در آخر چیزی که نمیدن هیچ ، تازه ادعای طلب هم میکنند !!!
مهردادکمال
۲۸ آبان ۱۴۰۱درسته شبیه همه چی شده تا کادیلاک اماهدف گذاری دقیقی بنظرم انجام شده! برای بازار چین هست وقتی خواستار این محصولن کادیلاک هم همونو براشون میسازه یک واقعیت تلخه دیگه
Chevrolet3
۲۸ آبان ۱۴۰۱این بیشتر چینی لاک هست تا کادیلاک
F22RAPTOR
۲۸ آبان ۱۴۰۱متاسفی بابت هم نظر بودن با من
یا واسه این ماشین کدیلاک؟
😭😭😭
NAVID۰۰۹۸
۲۸ آبان ۱۴۰۱نه دادش
شما عزیزی ، منظور من تائید کامنت شما و طراحی چینیطورِ کادیلاک هست❤🙏🏻!
Asa
۲۸ آبان ۱۴۰۱دوستان عزیز لطفا به دیدتون از کادیلاک گند نخوره . اتفاقا کادیلاک کار درستی میکنه. این سبک از طراحی توی بازار چین زبان طراحی معقول و پرفروشی هست و در نظر داشته باشید این ماشین برای بازار چین ساخته شده نه برای آمریکا یا خاورمیانه که قرار باشه به مزاق ما خوش بیاد . اون تصویری با شکوهی که ما از کادیلاک داریم همچنان پابرجسات و کادیلاک هم رو به افول نیست . فقط برای دیدن اون تصویر باشکوه که از گذشته تو ذهن ما هست باید توی مدل های بازار آمریکایی دنبالش بگردیم . سلستیک، اسکلید ، ct5 بلک وینگ و …
این ها ماشین هایی هستن که اصالت کادیلاک رو به دوش میکشند و نماینده اصلی کادیلاک هستند .
این چند مدلی که اخیرا برای بازار چین معرفی شدند بیشتر مدل های تجاری برای فروش در چین هستن که اتفاقا بسیار محصول های هوشمندانه و بجایی هم هستند .
Reza Waffen SS
۲۸ آبان ۱۴۰۱زبانه طراحی جدید کادیلاک چقدر زیبا شده بیگ لایک
Just toyota
۲۸ آبان ۱۴۰۱عجیبه کادیلاک به عنوان یه برند آمریکایی خیلی داره روی بازار چین مانور میده ، یه شایعاتی هم هست که میگن کادیلاک میخواد یه کارخانه فقط برای ساخت خودرو های برقی تو چین افتتاح کنه ، البته قابل توجیه هم هست به هر حال چین کشوری که ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت داره و طبیعتا بزرگ ترین بازار خودرو جهان هست
Just toyota
۲۸ آبان ۱۴۰۱دوستان اگر توجه کرده باشید کمپانی های اروپایی و آمریکایی همیشه ضعیف ترین نسخه های محصولاتشون رو برای چین میفرستن ، مثلا اسکالید تو همه جای دنیا فقط با پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی و ۶ سیلندر توربو دیزل ارائه میشه ولی برای چین تحقیق کردم دیدم که اکثر اسکالید هایی که تو چین هستن با پیشرانه ۴ سیلندر ۲۵۰۰ توربو که حداکثر ۳۲۰ اسب بخار قدرت داره عرضه میشن یا ب ام و های ۷۳۰ که تو ایران هست ( جزو ضعیف ترین سری ۷ های تاریخ هست ) که فقط تو چین و ایران عرضه شد ، کسی علتش رو میدونه چرا چینی ها همیشه ضعیف ترین نسخه ها رو بر میدارن ؟
DoctoR
۲۸ آبان ۱۴۰۱در چین مالیات بر حسب حجم موتور مشخص میشه برای همین بیشتر تمایل به موتور 1.5 یا کمتر با بازده مناسب هست و ممکنه 2 لیتر برای مصرف کننده حجم بالایی به نظر بیاد میتونین با سرچ بیشتر در این مورد اطلاعات به دست بیارید.
پدال درمورد این موضوع هم مقاله بدید شاید استقبال مناسبی پیدا کنه.
MILADZM
۲۸ آبان ۱۴۰۱الان یکی میاد میگه چراغای جلوش شبیه لاماریه .
MOHAMMAD.DEMON
۲۸ آبان ۱۴۰۱عه چرا پس جنرال موتورز تو چین ورشکست نمیشه هی داره ماشین جدید واسه چین معرفی میکنه ؟
AMANTE
۲۸ آبان ۱۴۰۱جلوی ماشین در نگاه اول منو یاد MVM X22 Pro میندازه، اینم عکس اش.
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/11/chery_tiggo_3x_54_0574051f0d2209ff.jpg
ولی بعد که کمی دقت میکنی با اون کشیدکی کاپوت بیشتر شبیه ی جگوار F Type هست، اینم عکس اش.
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/06/2022-jaguar-f-type.jpg
S.J
۲۸ آبان ۱۴۰۱به نظرم اصلا جلوش در حد یه کادیلاک نیست
blackwing
۲۸ آبان ۱۴۰۱دوستان دقت کنین این ماشین برای بازار چین طراحی شده ، یعنی نیازهای مورد نظر مصرف کننده چینی رو در نظر گرفته..
خب موتور ۱.۵ لیتری روی کادیلاک به نظر شما توی امریکای شمالی آیا پذیرفتنی هست ؟ قطعاً نه
این طراحی هم تو امریکا و کانادا استقبال نمیشه ، بخاطر بازار چین یه سری مدلهای بخصوص رو میسازن ، کلاً تیم طراحی جداگانه دارن برای این موضوع. همینطور بیوک ، همینطور کمپانیهای دیگه..
شما فکر کن با قوانین رانندگی و حمل و نقل توی چین آیا امکانش هست یه ماشینی مثل TRX یا اسکالید ESV V تو نمایندگیها فروخته بشه ؟؟؟؟ قطعاً به هیچ عنوان !
blackwing
۲۸ آبان ۱۴۰۱سال ۲۰۱۰ یه تعداد از کامارو های نسل پنج تو چین برگشت داده شدن به نمایندگی… علت ؟ “زرد نبودن” روکش کالیپر ترمز !!!!
ببین مصرف کننده بخاطر تمایل و علاقه فرهنگیش به رنگ زرد ، ماشین رو برگشت داد ! این رو یکی از عوامل خط تولید جنرال موتورز توی مقاله توضیح داده بود
بخاطر همینه که کمپانیها میان طبق سلیقه مردم چین و مختص به بازار اونجا ماشین طراحی میکنن ، خیلی از ماها هم با طراحیا حال نمیکنیم میگیم ” شبیه ماشین چینی شده “
Alan.r
۲۸ آبان ۱۴۰۱اصلا در حد برند کادیلاک نیست خیلی شبیه چینی ها شده
در کل ماشین خوبیه ولی برای کادیلاک بودن کافی نیست
T
۲۸ آبان ۱۴۰۱نترسین این برای بازار چینه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۸ آبان ۱۴۰۱ماشینب قشنگیه ولی نه برای کدیلاک.حداقل از جلو و بغل کدیلاک نیست ولی پشتش عالیه.حال نکردم.
Hm
۲۸ آبان ۱۴۰۱چراغای جلوش رو انگار از رو 《ری را 》تقلید کرده
هاتف
۲۹ آبان ۱۴۰۱این خودرو همچنین ۳ میلیمتر پهنای کمتری نسبت به XT4 دارد و این موضوع در زمان عبور از مسیرهای تنگ و کمعرض مفید خواهد بود!!!
😄😄😄
این چه سمی بود من خوندم. آقا مگه میخوایم غار نوردی کنیم که ۳میلیمتر مهم باشه