فیسلیفت کادیلاک XT4 مدل ۲۰۲۴ با طراحی جدید قسمت دماغه و داشبورد کاملاً تازه که از لیریک الهام گرفته معرفی شده است.
هرچند کادیلاک با معرفی مدلهای لیریک و سلستیک روی مدلهای الکتریکی تمرکز کرده است اما رونمایی از فیسلیفت XT4 نشان میدهد که این شرکت مدلهای بنزینی خود را هم فراموش نکرده است. XT4 مدل ۲۰۲۴ که قرار است تابستان آینده راهی بازار شود، از دماغهٔ کاملاً جدیدی با جلوپنجرهٔ مدرن و چراغهای دوقسمتی بهره میبرد. این چراغها بلافاصله جلبتوجه میکنند زیرا حالا چراغهای اصلی جلو زیر راهنماهای LED باریکی قرار گرفتهاند که به دیلایتهای عمودی متصل هستند.
دیگر تغییرات XT4 مدل ۲۰۲۴ اما جزئی بوده و شامل رینگهای ۱۸ و ۲۰ اینچی جدید، لیست تازه رنگهای بیرونی و اصلاح جزئی سپر عقب با شبرنگها و سر اگزوزهای جدید میشود. علاوه بر این، بین تیپهای خودرو هم تفاوتهای ظریفی وجود دارد و تیپ اسپرت با نمای جلویی تهاجمیتر، رینگهای منحصربهفرد و تریمهای مشکی متمایز شده است؛ اما با وجود این بهروزرسانیهای بیرونی، بزرگترین تغییرات کراساوور سابکامپکت کادیلاک در داخل رخ داده است یعنی جایی که صفحه آمپر آنالوگ و نمایشگر ۸ اینچی قبلی حالا با داشبورد کاملاً جدیدی جایگزین شده که به صفحهنمایش خمیدهٔ ۳۳ اینچی با وضوح 9K مجهز است.
این نمایشگر قابل تنظیم بوده و دسترس آسانی را به سرویسهای گوگل مثل نقشه و گوگل پلی فراهم میکند. خریداران همچنین از اینترنت وای فای 5G و همینطور اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم هم بهرهمند خواهند بود. داشبورد جدید XT4 اما علاوه بر این نمایشگر بزرگ به دریچههای هوای باریک و تزئینات آلومینیومی هم مجهز شده است. سیستم صوتی AKG با ۱۳ بلندگو به همراه تریمها و ترکیبهای رنگی جدید مثل مشکی پیانو در تیپ لاکچری یا تریم فیبر کربنی در تیپ اسپرت هم از دیگر ویژگیهای داخلی این کراساوور لوکس آمریکایی هستند.
سیستمهای ایمنی و کمکرانندهٔ استاندارد XT4 شامل ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخهسواران، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و چراغهای جلوی خودکار میشود درحالیکه تیپهای پریمیوم لاکچری و اسپرت میتوانند به پکیج ایمنی فعال شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز خودکار دندهعقب و تشخیص علائم جاده مجهز شوند. بااینحال، در این ماشین هنوز خبری از سوپر کروز نیست ولی به گفتهٔ مقامات کادیلاک، در آینده ارائه خواهد شد.
زیر کاپوت کوچکترین کراساوور کادیلاک هیچ تغییری صورت نگرفته و همچنان شاهد همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو هستیم که ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک متصل است که نیرو را به چرخهای جلو انتقال میدهد اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم وجود خواهد داشت. قیمت کادیلاک XT4 مدل ۲۰۲۴ در زمانی نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.
R/T
۲ اسفند ۱۴۰۱بنازم
(Ali(chevynova
۲ اسفند ۱۴۰۱ماشالاه اصالت خالص
ماشالاه پشتوانه
فرشاد
۲ اسفند ۱۴۰۱چهارتا سیلندر پشتوانه ش کجا بود😂
net
۲ اسفند ۱۴۰۱خط ال ای دی سفید نازک عمودی زیر چراغ جلو که مثل خط ال ای دی سفید نازک عمودی زیر چراغ جلو رنو تالیسمان و رنو کولئوس و پژو ۵۰۸ و پژو ۴۰۸ هست خیلی بد هست اولین بار کادیلاک این مدل خط ال ای دی زشت و مسخره عمودی زیر چراغ جلو استفاده کرد.چراغ عقب عمودی که مثل چراغ عقب عمودی ماشینهای ولوو به ستون سقف شیشه عقب چسبیده بد هست.صفحه نمایش روی داشبود ماشینهای جدید کادیدلاک که گوشه گرد هست بد هست اگر مثل صفحه نمایش روی داشبورد بی ام و x7 ۲۰۲۲و سری ۷ ۲۰۲۲ گوشه مستطیلی بود قشنگتر میشد.اگزوز مستطیلی بد هست و اگزوز دایره ای قشنگ هست برای کراس اور
Amiro
۲ اسفند ۱۴۰۱چراغ های پشتش منو یاد آدم فضایی های فیلم ها میندازه 🙂
خریداران همچنین از اینترنت وای فای ۵G و همینطور اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم هم بهرهمند خواهند بود
🥲🥲🥲
خودرو های داخلی ما هم ته آپشنی که دارن بلوتوث برای پخش اهنگه
🤍♥️🤍
کافر مقدس
۲ اسفند ۱۴۰۱به زودی نمای پشتی ماشین های چینی همه این شکلی میشن
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱لیریک خیلی زیبا تره
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱از همه نظر خوبه به جز پیشرانه ، خداییش موتور ۴ سیلندر ۲۳۵ اسبی برای یه ماشینی با کلاس و پرستیژ کادیلاک خیلی کم هست ، کاش نسخه ۶ سیلندر هم ازش معرفی میکرد یا نسخه پلاگین هیبریدی با قدرت بیشتر
علی
۲ اسفند ۱۴۰۱چه ماشین ۲۳۵ اسبی سوار شدی حس کردی خیییلی کمه؟
ماشین خانوادگی هست سوپر اسپرت نیس شتاب ۳_۴ ثانیه ای میخای اینم شتابش محدوده ۷_۸ ثانیه هست که خیلیم عالیه
کل دنیا میره سمت موتورهای کم حجم و کم مصرف و الایندگی پایین
مجتبی .
۲ اسفند ۱۴۰۱همینوبگو وضوح 9k???!!! بابا ایول
مهرانیان
۲ اسفند ۱۴۰۱فقط فیس لیفت ال نود (کادیلا)
علی اهوازی
۲ اسفند ۱۴۰۱عشقه عشق، محصولات پارس خودرو داره تمام بازارهای اروپا و امریکا رو قبضه میکنه❤❤❤ گودرت
محمد
۲ اسفند ۱۴۰۱خیلی خوب شده تنها ضعفش فعلا اینه که سوپرکروز براش ارائه نمیشه البته از سال ۲۰۲۵ همه کادیلاک ها به صورت استاندارد سوپرکروز و رانندگی خودران خواهند داشت و اولترا کروز به صورت آپشن عرضه میشه
میر
۲ اسفند ۱۴۰۱ماهم تا روزی که بریم بابد پژو سوار بشیم ×××× افسوس
Alan.r
۲ اسفند ۱۴۰۱بیشتر شبیه اسکالیده
عالی شده نسل قبلیش خیلی زشت بود