فیسلیفت کادیلاک CT5 با طراحی جدید جلو و کابین کاملاً ارتقاءیافته با نمایشگر ۳۳ اینچی خمیده برای مدل ۲۰۲۵ معرفی شده است.
کادیلاک در نمایشگاه دیترویت نسخه فیسلیفت CT5 را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این ماشین در جلو از دماغهٔ کاملاً جدیدی با جلوپنجرهٔ پهنتر بهره میبرد که با تریم کرومی جلبتوجه میکند. این جلوپنجره با چراغهای LED جدید و دیلایتهای باریک کشیدهای احاطه شده است. سپر جدید با خطوط زاویهدار و ورودیهای هوای اسپرتتر هم تکمیلکنندهٔ تغییرات نمای جلویی این سدان آمریکایی هستند.
علاوه بر این، خریداران از گرافیک بروز شدهٔ چراغهای عقب و دو رنگ بیرونی جدید هم بهرهمند میشوند. کسانی خواهان خودروی جذابتری هستند، میتوانند CT5 Sport را انتخاب کنند که با سپر جلوی تهاجمی و جلوپنجرهٔ مشکی از دیگر نسخهها متمایز میشود. در CT5 اسپرت همچنین تزئینات کرومی بیرونی با تریم مشکی جایگزین خواهد شد.
مشکل CT5 کابین قدیمی با صفحه آمپر آنالوگ و نمایشگر ۱۰ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی بود که کادیلاک حالا کاملاً آن را برطرف کرده زیرا مدل ۲۰۲۵ به داشبورد جدید و نمایشگر خمیدهٔ ۳۳ اینچی مجهز شده است. این نمایشگر با وضوح 9K، به سه قسمت تقسیم شده و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بسیار بهبودیافتهای را ارائه میکند. دیگر قسمتهای کابین اما تا حد زیادی دستنخورده باقیمانده اما حالا وای فای 5G جایگزین 4G قبلی شده است. در اینجا همچنین امکانات زیادی مثل گرمکن غربیلک فرمان و صندلیهای چرمی جلو با گرمکن، تهویه و ماساژور هم ارائه میشود.
پیشرانههای CT5 تغییری نداشته و همچنان شامل همان ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور و ۳ لیتری V6 توئین توربو با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور میشود. انتقال نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد که در حالت استاندارد قدرت را به چرخهای عقب میفرستد اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. کادیلاک همچنین اعلام کرده است که فیسلیفت نسخههای پرفورمنس CT5-V و CT5-V بلکوینگ هم در آینده معرفی خواهند شد.
در بخش ایمنی، حالا چند سیستم جدید مثل دستیار فرمان برای نقاط کور، دستیار حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار بهصورت استاندارد ارائه میشود. علاوه بر این، دستیار سرعت هوشمند و سیستم تشخیص علائم جاده و همینطور سیستم نیمه خودران سوپر کروز با دستیار توجه راننده هم قابل سفارش خواهد بود. تولید کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۵ از بهار آینده در میشیگان آغاز خواهد شد.
R@min
۲۳ شهریور ۱۴۰۲بنظرم زبان طراحی art & science کادیلاک زیباترین و بهترین زبان طراحی قرن ۲۱ هست که هر نسل زیباتر و پخته تر شد و خیلی هام مثل پژو و کیا و… از روش الگو برداری کردن.
net
۲۳ شهریور ۱۴۰۲چرا کادیلاک علاقه داره نوک چراغ جلو و نوک چراغ عقب رو دو شاخه دار زشت کنه
net
۲۳ شهریور ۱۴۰۲صفحه نمایش این ماشین کپی صفحه نمایش روی داشبورد اسکالید هست و گوشه گردش که قوص داره بد هست و جلو دید راننده می گیره.این مدل صفحه نمایش مستطیلی افقی بزرگ روی داشبورد این کادیلاک و بی ام و x7 شبیه صفحه نمایش ماشینهای چینی هست و جالب نیست.الان زیباترین صفحه نمایش مدل صفحه نمایش عمودی با حاشیه کم وانت فورد رنجر ۲۰۲۲ که به داشبورد تا پایین کنسول چسبیده زیبا و مد هست
new reventon
۲۳ شهریور ۱۴۰۲وضوح کیفیت نمایش 9k
وضوع کیفیت نمایش پرو مکس فک نکنم حتی HD باشه
چون پیکسل هاشو میشه شمرد بخدا
Kia
۲۴ شهریور ۱۴۰۲صد درصد درسته منم عاشقش هستم ولی چون دستم بهش نمیرسه کیا را انتخاب کردم 😂👌👌
علی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲خدایی این چینی ها یه کاری کردن هر کی هر چی طراحی میکنه آدم فکر میکنه چینیه 😆
حسین
۲۳ شهریور ۱۴۰۲جنتلمن!
Soroush
۲۳ شهریور ۱۴۰۲یه سدان لوکس کامل
به نظرم تو طراحی از نسل جدید سری۵ و e.classبهتر عمل کرده
MehdiTurbo
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اره بنز و بی ام و تو نسل جدید خراب کردن الان کادیلاک و ائودی پورش عالین
AMANTE
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کمی تا قسمتی میشه گفت از رقبای آلمانی ایش جذاب تر شده.
V8
۲۳ شهریور ۱۴۰۲یکی از ترکیبات اصلی تشکیل دهنده کادیلاک ، عشق به دنیای خودروئه .
عمیقا اعتقاد دارم مهندسا و کارشناسای عاشق خودرو تو این کمپانین . از حاصل کاراشون در طی تاریخ معلومه .
enayat
۲۳ شهریور ۱۴۰۲دقیقا همین جوره….
نظر خیلی از کارشناسان سایت های معتبر خودرویی همین گونه هست….
سید علیرضا
۲۳ شهریور ۱۴۰۲عالیه
Hadi
۲۳ شهریور ۱۴۰۲واقعا خیلی بهتر شده کابین شیک و زیبایی داره…
نمای جلو بهتر شده کاش نسل جدید CT6 برای آمریکا رونمایی میشد و مدل بلک وینگ داشت…
مردیم از خوشی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲خوبه ولی ره نظرم پایین چراغ های جلو اگه یکم پهنای کم تری داشت بهتر میشد
مردیم از خوشی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲خوبه ولی به نظرم پایین چراغ های جلو اگه یکم پهنای کم تری داشت بهتر میشد
Siyavash
۲۳ شهریور ۱۴۰۲زیبای وحشی واقعی…
enayat
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کادیلاک داری خوب پیش میری ! تو همه زمینه ها…🤩
با همین فرمون برو جلو🥰
امیرحسین
۲۳ شهریور ۱۴۰۲سدان های کادیلاک جدیداشو میبینم یاد آنتونی بلینکن میوفتم
제네시스
۲۳ شهریور ۱۴۰۲جلوش قشنگه ولی به زیبایی سری پنج نیست
series 5 کابینشم قشنگتره
اگه میخواستم بین bmw و بنز و کادیلاک یکی رو وردارم اون series 5 هست 🇩🇪💪
제네시스
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اگه M5 جدید طبق این رندر طراحی بشه 👇 خوشگلتر از بلک وینگ در میاد
https://s6.uupload.ir/files/bmw_m5_kh4h.jpg
M.Kkarimi
۲۴ شهریور ۱۴۰۲لعنت بهت این کجاش از کدیلاک خوشگلتره ؟!؟! :/
قشنگ حس آشفتگی و بی هدف بودن طراحی رو به آدم منتقل میکنه … رسما یکم فرم جلوپنجره رو تغییر بدی و آرم بی ام و رو برداری هیچ فرقی با خرچنگ غورباقه های چینی نمیکنه … بخدا نمیفهمم طراحای جدید بی ام و چی میکشن میان اینا رو طراحی میکنن ، علنا با این حرکتای سینوسی دارن روی اصالت و زبان طراحیی که بی ام و طی دهه ها تونسته بود به یه بلوغی برسونش قمار میکنن …
( دقیقا نقطه مقابل طراحی CT5 که در عین حفظ سادگی و اصالت طراحی کمپانی ، بی خوبی تونسته وقار و سنگینی ماشین رو حفظ کنه و المانای خلاقانه و جدید بهش اضافه کنه … )
Puriya
۲۳ شهریور ۱۴۰۲از بنز و بی ام و بهتره ولی من طراحی قبلی رو بیشتر دوست داشتم چراغای جلوی اینو خیلی حال نکردم باش
Enzo Ferrari 2008
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کادیلاک داره به روزای اوج خودش برمی گرده
با طراحی خاص زیبا لوکس
parhamiof
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کادیلاک از معدود برندایی هست که پسرفت نکرده
هرسال ماشیناش زیبا تر و بهتر میشه
Behnam1012
۲۳ شهریور ۱۴۰۲همه چی عالیه
از نسخه پایه بگیر تا V بلک وینگ
محمد حسین اسدالهی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲یا حضرت ابهت🔥
صابر عبدالملکی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اون لوگوی جلو نبود میگفتی چینیه باور میکردم.لعنت به چین.
P
۲۳ شهریور ۱۴۰۲به به واقعا به به
دیمن
۲۳ شهریور ۱۴۰۲آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری🙏🙏❤️❤️
آرش آمریکایی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اون پیشرانه توربو رو بردار یه LS بنداز روش یه عمر باهاش حال کن
M.83
۲۳ شهریور ۱۴۰۲رنجر 🌀🥂
blackwing
۲۳ شهریور ۱۴۰۲این حرفم ممکنه کلی دیسلایک بگیره اما دوستان باید ایمان بیارید که این روزها امریکاییا تو بخش طراحی خیلی بهتر از آلمانیها و در کل اروپاییا دارن ماشین طراحی میکنن ، فقط مقایسه کنید متوجه میشید ! طراحی برتر اتومبیل دست امریکاست این روزها
Ali
۲۴ شهریور ۱۴۰۲طراحیش از طراحی چند سال اخیر بنز و بی ام دبلیو و هیوندای و …. بهتر و جذابتره، ایرانی هم باید 5 میلیارد ریال پول رایج مملکت رو بده به یه پژو پارسی که حتی چراغ راهنمای روی گلگیر رو هم برداشتن 🤦🤦🤦