فیسلیفت اسکالید با طراحی جدید برگرفته از مدلهای الکتریکی کادیلاک و نمایشگر سراسری ۵۵ اینچی از اواخر امسال راهی بازار خواهد شد.
هرچند حدود یک سال پیش اسکالید IQ الکتریکی معرفی شد اما این به معنای کنار رفتن اسکالید درونسوز نیست و حالا کادیلاک نسخهٔ فیسلیفت آن را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. ازآنجاییکه اسکالید جدید طراحی چراغهای جلوی خود را از مدلهای الکتریکی کادیلاک مثل سلستیک و لیریک قرض گرفته است، حالا شباهت زیادی به همتای الکتریکی خود پیدا کرده است.
در اسکالید مدل ۲۰۲۵، چراغهای LED عمودی طرفین سپر را تزئین کرده و در لوگوی کادیلاک در بالای جلوپنجره هم نورپردازی کار شده است. در تیپهای بالایی حتی قاب دور جلوپنجره هم روشن میشود. هرچند شاسیبلند پرچمدار کادیلاک همچنان بهصورت استاندارد با رینگهای ۲۲ اینچی ارائه میشود اما برای اولین بار امکان سفارش نمونههای ۲۴ اینچی هم وجود خواهد داشت. رنگهای جدید مثل سبز سنگ اژه، آبی متالیک دریای عمیق و برنزی روشن متالیک هم تکمیلکنندهٔ بهروزرسانیهای بیرونی این شاسیبلند بزرگ آمریکایی هستند.
مهمترین بهروزرسانی در داخل اسکالید مدل ۲۰۲۵ نمایشگر بسیار بزرگ ۵۵ اینچی است که از ستون تا ستون کشیده شده است. این صفحهنمایش شامل صفحه آمپر ۳۵ اینچی مقابل راننده و نمایشگر لمسی ۲۰ اینچی با قابلیت پخش ویدئوی آنلاین برای سرنشین جلو میشود. در اینجا اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم هم همچنان بهصورت استاندارد ارائه میشوند درحالیکه با سفارش پکیج Executive Second Row، سرنشینان ردیف دوم هم از نمایشگرهای لمسی ۱۲.۶ اینچی بهرهمند میشوند.
زیر کاپوت اما تغییری صورت نگرفته و اسکالید همچنان با همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی قبلی عرضه میشود که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۴ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک صورت میگیرد. بااینحال، کادیلاک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل را حذف کرده است هرچند که نسخهٔ اسکالید V همچنان با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ و ۶۸۲ اسب بخار قدرت ارائه میشود.
کادیلاک چند ارتقاء خاص را هم برای اسکالید V در نظر گرفته است که شامل طراحی جلوی تهاجمیتر با ورودی هوای پایینی بزرگتر برای بهبود خنککنندگی و تریم فیبر کربنی بیشتر در داخل با چرم جت بلک میشود. بهجز اسکالید پایه، تمام نسخههای دیگر این خودرو بهصورت استاندارد به جدیدترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی و سیستم سوپر کروز مجهز هستند.
فروش اسکالید جدید اواخر امسال آغاز میشود اما کادیلاک هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. قیمت نسخهٔ کنونی این شاسیبلند پرچمدار از ۱۱۲,۶۹۰ دلار آغاز میشود و انتظار میرود برای مدل ۲۰۲۵ شاهد افزایش قیمت جزئی باشیم.
BMZ
۲۸ تیر ۱۴۰۳پادشاه مطلق SUV های فول سایز👑
فقط من چهره ی قبل فیس لیفت شو بیشتر دوست داشتم ، نمیدونم چرا ترند شده تازگیا همه ی کمپانیا چراغ هاشونو نازک میکنن و کل کابینو با مانیتور پر میکنن ، ولی بازم با این تفاسیر چیزی از ارزش های این غول دوست داشتنی کم نمیشه❤
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳چراغ های باریکو قبول دارم خیلی خوب نیست ولی مانیتور دیگه جزوی از ماشینای به روز حساب میشه.
نمیشه بگن چون چهار نفر از مانیتور خوششون نمیاد پس حذف کنیم.
BMZ
۲۸ تیر ۱۴۰۳قبول دارم مانیتور خوبه ولی به اندازش و بیشتر برای سرنشین های عقب
چخبره که بیای کل داشبورد ماشین رو از این طرف تا اونطرف مانیتور بکشی که چی بشه ، مگه میخوای توش چی ببینی؟ بیشتر عامل حواس پرتی میشه تا مفید واقع بشه
خودروسازها باید یک مانیتور مناسب فقط برای مسیریابی و موسیقی و بعضی (نه همه) عملکرد های ماشین طراحی کنن
اگه بخوای توی ماشین فیلم و یوتیوب ببینی که مینشستی خونه میدیدی!
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳آره خب ولی دیگه ترند روزه کاریش نمیشه کرد.
NAVID۰۰۹۸
۲۸ تیر ۱۴۰۳اگر نمیکشینم
اگر نمیخوریندم
اگر از سقف آویزونم نمیکنید
یه نظر کاملاً شخصی بگم در مورد SUVهای آمریکایی!!!
لندکروزر خودش یه ماشین بزرگه ولی واقعاً در برابر آمریکاییها بچه به نظر میرسه!!!
اما واقعاً چرا باید خودروهایی آمریکایی اینقدر بزرگ و گنده باشند و به نظر من بیشتر شبیه یه خونهی متحرک بیروح میمانند تا یک خودرو جهت جابجایی با امکانات مناسب!!!
من واقعاً چنین بزرگیای را درک نمیکنم چه بخواد اسکالید لاکچری باشه چه یوکان یا دنالی اقصادی!!!
تناسب چیز خوبیه ولی آمریکاییها کلاً تو یه فاز جدا از تمام دنیا گذر عمر میکنند که واقعاً اگر حسرت زندگیشون را نخوریم باید به عقلمون شک کنند!!!
شاید خود مردم آمریکا ندانند در چه بهشتی زندگی میکنند تا وقتی در دیگر کشورها تجربهی زجر کشیدن و اقتصادی زندگی کردن را نکشیده باشند که برای هر خریدی باید ساعتها و روزها بالا پائین کنند تا خدای نکرده تا آخر ماه به مشکل بیپولی نخورند (( منظور من حتی اروپا هم هست چه برسه به ایران و دیگر کشورها ))!!!
ناشناس
۲۸ تیر ۱۴۰۳چاکر داش نوید عزیز
ناشناس
۲۸ تیر ۱۴۰۳نوید یکی از فانتریام اینه بعدا پولدار بشم برات ۱۰ تا تویوتا بخرم.برای علی هم ۱۰ تا کادیلاک.برای پیام هم ۱۰ تا کیوندای
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳نوید عجیبه اینطوری به نظر میرسه برات.
من بدون تعصب بخوام بگم، حس راحتی و آرامش میگیرم، حالا چه آمریکایی هاش باشه، چه لندکروز و GLS.
NAVID@@98
۲۸ تیر ۱۴۰۳خداییش این غول ها به بالا فرقشون مثل یه بچه دبستانی با یک دانشجوی هنر و مهندسی به بالا هست که در عین حال بسیار قوی هیکل و ورزشکار هم هستن و داره تو مسابقات ورزشی مستر المپیا و خود المپیک و آرنولد کلاسیک هم شرکت میکنه و مدال اول هم میاره !!!!!!
بچه عقلا و کوچیک عقلا ماشینای کوچیک که بچه به نظر میرسه در برابر این بزرگان رو انتخاب میکنند !!!!!!
و بزرگان باهوش و باعقل و کمالات هم این غول بزرگ و مهربان و دوست داشتنی رو!!!!!!
froG-driVer
۲۸ تیر ۱۴۰۳ناشناس@
تو اینقدر داری ولخرجی میکنی پس زحمت بکش
برا من یه فانتوم بخر
برای علی جردن هم یه تیگو هشت بخر😂
دستت درد نکنه
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۳نوید عزیز بزرگ بودن بیش از اندازه آمریکایی ها دلیلش اینه که باعث افزایش فضای داخلی به خصوص ردیف سوم و فضای بار میشه
Mohammad hasan
۲۸ تیر ۱۴۰۳در آینده اگر اینطور پیش بره ما شاهد یه تیکه نمایشگر هستیم که چهار تا چرخ زیرش گذاشتن 😂
froG-driVer
۲۸ تیر ۱۴۰۳من از مانیتور زیاد و بزرگ خوشم نمیاد ولی اینکه چجوری درستش کنی مهمه.همین ماشین قبل از فیس لیفت یه مانیتور بزرگ ال ای دی یکپارچه خمیده دو لایه ای داشت(اولین مانیتور خمیده ال ای دی دنیا بود اگر اشتباه نکنم).و به هیچ وجه بد هم نبود،بسیار هم زیبا و شکیل و متناسب با کلیت و ماهیت خودرو بود.جزو وجهه های لوکس خودرو به حساب میاومد(از اونجایی که خودرو فول سایز لوکسه و پرفورمنس هم داره)
ولی این دیگه زیادی اغراق شده.
فرمونشم هم بدک نیست ولی قبلیه هم لوکس بود هم زیبا و بزرگ و خوشدست و با حال و هوای اسپرت.
چراغاش هم با اینکه هنوز آمریکایی بودنش رو حفظ کرده ولی ابدا ابهت قبلی رو نداره.
یکم عضلانی ترش کردن(یا من اینجوری فهمیدم از عکسا) به هر حال جذابه.و خوشحالم که هنوز حدود یکسال دیگه تولید خواهد شد و نمونه های قبلی هم در بازار موجود خواهند بود.
زیاد از این بلایی که سرش آوردم ناراحت نشدم.یجورایی مثل این میمونه که از لبه دره پرتش کردن پایین ولی نمیذارن بیوفته با دست گرفتنش…😶
(Ali(chevynova
۲۸ تیر ۱۴۰۳ماشالاه اسکالید
رگ و ریشه گذشتگانه پرافتخارش مثل فلییت وود ۷۲ و الدورادو ۷۰ و سویل ۷۵ رو درش میشه دید و این فقط از یه بااصالت مثل کادیلاک برمیاد
کاربر
۲۸ تیر ۱۴۰۳همیشه توی اکسپلورم یا کادیلاک اسکالید وی هست یا لندکروز یا لکسوز بعد یه آهنگ عربی هم روی کلیپ هست میگه حرام حرام الجز الا بوکانیههههه بعد میبینم توی کویر دارن میرن.گوینگ دمشون
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳این آهنگه هم هست:
یبن الشیخ یبن الشیخ…
بابک
۷ شهریور ۱۴۰۳جون میده PS5 وصل کن خیلی خفنه ایکاش نسخه ضد گلولشو هم بسازن
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳بی نظیر شده فقط چراغ های جلوشو نباید باریک میکرد، وقتی باریک میکنن شبیه چینی ها میشه.
مثلا نویگیتور خیلی خوشگله جلوش چون با یک نکرده.
B
۲۸ تیر ۱۴۰۳بشخصه بنظرم چراغای پهن تر ابهت بیشتری داره ولی خب اینم ترند روز خودرو سازیه و بخاطر سلیقه خریدار ها طراحی میشن اکثرا
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳دقیقا چراغ های پهن ابهت خیلی بیشتری داره.
Mohammad
۲۸ تیر ۱۴۰۳اینکه چینی ها با خودرو های سطح پایینشون طراحی چراغ باریک هارو خراب کردن باعث میشه این طراحی بد به چشم بیاد
وگرنه همه میدونن که طراحی چراغ های باریک از همون اول کار کادیلاک بود ، برای اطمینان نگاهی به چراغ های عقب کوپه دویل۱۹۷۱ بندازید ، زمانی که چراغ های led هنوز ترند نبودند کادیلاک سعی میکرد طراحی چراغ هارو باریک و پیشرو تر از زمان خودش طراحی کنه
حتی رندر های خودرو های ۱۰ الی۲۰سال رو هم نگاه کنید همین موضوع به چشم میخوره
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳محمد دقیقا، مثل فلیتوود 1976
froG-driVer
۲۸ تیر ۱۴۰۳نویگیتور که هر چراغش ماشالله اندازه یه پرایده(اگه چشم نخوره البته که فردا روزی با یه فیس لیفت گند بزنن به ظاهرش)😑😑
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳ماشالله
Navid_A.J
۲۸ تیر ۱۴۰۳فیس لیفت خوبی روش اعمال کردن ولی عجیبه که نسخه ی هایبرید رو اضافه نکردن به سبدشون. ب هر حال، همچنان پرفروشترین محصول کادیلاک در امریکای شمالی خواهد بود. نمیدونم چرا، زیباترین و با ابهت ترین رنگش، سیاهه. میبینی، دلت براش میره.
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳به نظرم چون برقی شو داره دیگه هیبریدی نمیده.
B
۲۸ تیر ۱۴۰۳کادیلاک رنگ مشکیش معروفه با این رنگ یجورایی شناخته شدست
froG-driVer
۲۸ تیر ۱۴۰۳من قرمز تیره و آبی تیرش رو بیشتر دوست دارم خصوصا قرمز توی نسخه وی و آبی توی نسخه معمولی
نانو
۲۸ تیر ۱۴۰۳زیبا جادار مطمئن
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳پیشرو*
froG-driVer
۲۸ تیر ۱۴۰۳غرّان*
امیر حسین
۲۸ تیر ۱۴۰۳هیچ ماشینی رو به اندازه ی این دوست ندارم…سریع ترین نیست، بهترین هندلینگ رو نداره ولی عاااالیه. راحته، با دوامه، زیباس، الکی پیچیده نیست، کارکتر داره و… طراحی هم که با سلیقه ی من بی نقصه. با این فیس لیفت زیباتر هم شد. کاش بشه وارد ایران بشه با بنزین آشغال ما هم به خوبی کنار میاد.
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۳کلا اس یو وی های فول سایز سریع نیستن و قدرت و شتابشون هم خیلی تعریفی نداره ولی مدل v اسکالید قدرت و شتاب خیلی خوبی داره
محمد
۲۸ تیر ۱۴۰۳طراحی داخلی و خارجیش شبیه نسخه برقی شد که البته چیز بدی هم نیست ماشین شیک و قشنگیه فقط کسی میدونه چرا هنوز با سوپرکروز عرضه میشه ؟ قرار بود مدل های ۲۰۲۵ اولترا کروز دریافت کنن
سوشیانت
۲۸ تیر ۱۴۰۳فرق ماشین آمریکایی و چینی اینه که آمریکایی ها خودشون به توانایی خودشون تکیه میکنن در حالی که چینی ها باید باهم همکاری کنن تا تازه بتونن با آمریکایی ها رقابت کنن و باز هم یه سری امکانات رفاهی رو ندارن الان دقیقا چند پست پایین تر ماشین مشترک سرس و هواوی هست اون کجا این غول کجا
علیزاده
۲۸ تیر ۱۴۰۳برای کسانی که خیلی هم کم نیستند و نمیخوان تو ماشینشون تلوزیون باشه چه راهکاری دارید
car lover
۲۸ تیر ۱۴۰۳کاش چراغ هاش رو کور نمیکردن
زیزیگولو
۲۸ تیر ۱۴۰۳این کمپانی خوشنام آمریکایی با محصولای جدیدش مثل کادیلاک ویستیک و کادیلاک سلستیک پا تو یه مسیر جدید و جذاب گذاشته و داره تلاش میکنه ضمن حفظ اصالتش رو به جلو قدم برداره …. اسکالید ۲۰۲۵ هم که مثل همیشه عالی👍
سروش فرخ نژاد
۲۸ تیر ۱۴۰۳در دورانی به سر میبریم که اندازه سایز نمایشگر داخل خودرو شده امتیاز و آپشن ، دریغ از ذره ای طراحی داشبورد نوآوری و …، پیشرفت تکنولوژی از یک جا به بعد فقط باعث یکنواختی و کپی شدن خودرو ها شده
کاوه
۲۸ تیر ۱۴۰۳اقا شما چرا اینهمه جذابی اخه لامصب؟؟؟؟ماشین مورد علاقه امه.واقعا هیچی کم نداره.یه نسخه لانگ اش بگیری صندلی های عقب رو کلا در بیاری یه تشک دو نفره بندازی اون پشت و باربند ببندی و کل وسایل مورد نیاز سفر رو بندازی روی سقف و با حاج خانوم بری دور دنیا رو بچرخی.شبا هم جای هتل و متل و چادر روی همون تشک پشت ماشین بخوابی😍😍😍زندگی رویایی.بری سه سال کل دنیا رو ببینی و برگردی.قرار بود یه ماشین انتخاب کنم که بخرم و سوار بشم قطعا اسکلیده.به نسبت قیمت واقعا همه چی تمومه.
Dun Dun
۲۸ تیر ۱۴۰۳بقول آقای کونگ فو کار :
«ترسناکه ولی بازم خیلی خفنه»
سروش فرخ نژاد
۲۸ تیر ۱۴۰۳طراحی دو نسل قبل 2015 کجا و طراحی مانیتوری مسخره این کجا
https://www.netcarshow.com/cadillac/2015-escalade/800×600/wallpaper_39.htm
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳تا حدی موافقم
امیرحسین
۲۸ تیر ۱۴۰۳بدم میاد از اسکالید
BlackWing
۲۸ تیر ۱۴۰۳شاهکار جنرال موتورز با انبوهی از امکانات و تکنولوژی و قدرت خالص که هیچ کدوم از رقبا به گرد پاش هم نمیرسن ، حتی با ردههای بالایی مثل بنتلی و رنجروور هم به راحتی میشه مقایسهش کرد و از نظر توانایی و پرفورمنس بالاتر از اونا هم قرار میگیره
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳من از نویگیتور هم خوشم میاد
علی Shelby
۲۸ تیر ۱۴۰۳کاشکی چراغ ها باریک نمیشد