کادیلاک

معرفی کادیلاک لیریک V، اولین مدل V برقی با قدرت بیشتر و ظاهر جذاب‌تر

لیریک V اولین مدل الکتریکی سری اسپرت V کادیلاک محسوب می‌شود که سال آینده با قدرت بیشتر و ظاهر تهاجمی‌تر راهی بازار خواهد شد.

کادیلاک در حال الکتریکی کردن سبد محصولات خود است و حالا فرایند الکتریکی شدن سری پرفورمنس V را هم با معرفی لیریک V آغاز کرده است. البته این خودرو قرار است اوایل سال آینده به‌طور کامل و رسمی رونمایی شود و فعلاً فقط چند تصویر و یک ویدئوی کوتاه از آن منتشر شده است؛ بنابراین، فعلاً از مشخصات لیریک V خبر نداریم ولی تصاویر ویژگی‌های ظاهری این کراس‌اوور الکتریکی اسپرت را نشان می‌دهند.

هرچند لیریک V هنوز هم لوکس و چشمگیر به نظر می‌رسد ولی به لطف سپرهای تهاجمی‌تر و کیت بدنهٔ جدید، حالا اسپرت‌تر از همتای استاندارد خود به نظر می‌رسد. علاوه بر این، از پشت رینگ‌های چند پره کالیپرهای ترمز برمبو قابل‌مشاهده هستند و ارتفاع خودرو بسیار کمتر شده است. نشان‌های V در جلو و عقب و پایین درهای عقب هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های بیرونی لیریک V هستند. در ویدئو نیز یک دکمهٔ V روی فرمان دیده می‌شود که حالت رانندگی پرفورمنس را فعال می‌کند. هرچند نمی‌دانیم این حالت چه تغییراتی ایجاد می‌کند ولی احتمالاً فرمان را تیزتر و تعلیق را سفت‌تر خواهد کرد. کادیلاک همچنین برای لیریک V وعدهٔ ارائهٔ پرفورمنس استثنایی، شعاع حرکتی رقابتی و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد را داده است.

بااین‌حال، همان‌طور که اشاره شد، کادیلاک فعلاً حرفی در مورد قدرت و مشخصات فنی لیریک V نزده است. در حال حاضر، نسخهٔ چهارچرخ محرک معمولی این خودرو ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد درحالی‌که شورلت بلیزر EV روی همین پلت‌فرم اولتیوم ۵۹۵ اسب بخار قدرت را در نسخهٔ SS ارائه می‌کند ولی انتظار می‌رود نسخهٔ V از هردوی آن‌ها قوی‌تر باشد. لیریک هم‌اکنون پس از اسکالید دومین محصول پرفروش کادیلاک محسوب می‌شود و این برند لوکس آمریکایی قصد دارد کراس‌اوور الکتریکی خود را علاوه بر آمریکا، در دیگر کشورهای جهان هم عرضه کند. کادیلاک نسخهٔ فرمان راست لیریک را هم برای بازارهای استرالیا و نیوزلند تولید خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Sina_carshow

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (225 ديدگاه)

    لطفا پست شکستن رکورد سریع ترین سدان جهان نوربرگرینگ توسط شیائومی su7 الترا پوشش بدید

    موافقم 9
    مخالفم 33
    1. amirkhanzadeh

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (997 ديدگاه)

      خوب شده
      ولی کاش جلو پنجره خودرو مثل نمونه های بنزینی بود

      موافقم 7
      مخالفم 2
    2. جرمی کلارکسون

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (933 ديدگاه)

      چرت نگو
      شیائومی اومده سدان ساخته تو نوربرگ رینگ رکورد بزنه
      کلا ماشینی که برای رکورد تو این پیست ساخته شده باید انداخت سطل آشغال

      موافقم 7
      مخالفم 14
    3. B

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (860 ديدگاه)

      رکورد تسلارو زد؟

      1. Sina_carshow

        ۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (225 ديدگاه)

        رسمن رد شد ازش با تایم ۶:۴۸

        1. B

          ۹ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (860 ديدگاه)

          تایمش حتی از gt3 rs هم بهتر بوده اگه اینا هم مثل آلمانیا تلاش کنن برای تایم زدن ممکنه حتی به زیر ۶:۴۰ هم برسونن

  2. A.R.A.S.H

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (346 ديدگاه)

    طراحیش جالبه
    خوشم اومد
    قدرتشم خوبه
    بنظرم فروش خوبی هم داره

    موافقم 9
    مخالفم 3
  3. A.R.A.S.H

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (346 ديدگاه)

    طراحیش جالبه
    خوشم اومد
    قدرتشم خوبه
    بنظرم فروش خوبی هم داره.

  4. Taha Ayoobi

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (4167 ديدگاه)

    بی نظیر 👌

    موافقم 7
    مخالفم 3
  5. (Ali(chevynova

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (7356 ديدگاه)

    اصالتمند
    با پشتوانه
    با تاریخچه
    ۱۲۲ سال تجربه
    سازنده موتور ۱۶ و ۱۲ سیلندر در ۱۹۳۰
    سازنده کوپ دویل ۱۹۵۹
    سازنده الدورادو ۱۹۷۱
    غیر این از کادیلاک بعیده

    موافقم 16
    مخالفم 12
    1. ! i M α η δ υ α R

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (2272 ديدگاه)

      مازراتی در سال 1929 اولین 16 سیلندر تاریخ رو رونمایی کرد که از بازه 285 تا 305 اسب توان ، تولید میکرد …

      قبل از ماشاءالله ماشاءالله کردن ، یه سرچی هم بزنی بد نیست …

      Maserati Tipo V4
      The Maserati Tipo V4 was a grand tourer-style torpedo car, designed, developed, and built by Italian manufacturer Maserati, between 1929 and 1932. It was also notably the first production car to be powered by a V16 engine

      موافقم 10
      مخالفم 8
      1. Nismo

        ۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1338 ديدگاه)

        آمریکن فنها مغز ندارن واقعا راحتن

        موافقم 4
        مخالفم 12
        1. (Ali(chevynova

          ۹ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (7356 ديدگاه)

          تازه شدن مثل اروپایی فنها

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. ! i M α η δ υ α R

          ۹ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (2272 ديدگاه)

          این ادبیات و این حرفا بیشتر باعث دلخوری میشه و اگه حق با شما هم باشه برای دیگران دافعه ایجاد میکنه …

          من منظورم این بود که برای همه واجبه موکده که اگه مطمئن نیستیم یا چیزی رو نگیم یا با احتیاط بگیم …

          البته بعد از مازراتی هم بلافاصله کادیلاک با انجین آرایش V_16 در 1930 ، این کار رو کرده و در نهایت خیلی چیز مهم یا شاقی هم نیست ، ولی گفتم بگم که حقیقت قدری شفاف تر بشه …

          وگرنه تالاش همه برندها قابل تقدیره و اسم کادیلاک رو تریلی هم نمیکشه …

          یک دو جین اختراع در تاریخ به نام کادیلاک ثبت شده ، که غرور آفرینه …

          موافقم 10
          مخالفم 1
  6. پیام

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (2133 ديدگاه)

    طراحی های کادیلاک خیلی جذابه

    موافقم 13
    مخالفم 6
  7. سپهر

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    کادیلاک جز معدود خودروسازان امروزیه که زبان طراحی محصولات ایندش به دل میشینه

    موافقم 15
    مخالفم 3
  8. 𝐀𝐥𝐢

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1512 ديدگاه)

    لامصب کادیلاک تو خودروهای برقی خیلی خوب طراحیاش
    فقط کاش تصاویر بیشتری میذاشتین

    موافقم 10
    مخالفم 1
  9. hosen

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (515 ديدگاه)

    یکی از ماشین های الکتریکی مورد علاقم
    کلا کادیلاک همه محصولاتش بی نظیرن

    موافقم 11
    مخالفم 1
  10. D.H

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    با سلام دوستان دغدغه مند لطفاً با امضا و اشتراک گذاری از این کارزار حمایت خود را از واردات خودرو ….و در نتیجه رقابتی شدن بازار برچیده شدن رانت و فساد ـ دسترسی به خودروهای بروز با قیمت های جهانی …
    اقدام نمایید با تشکر
    #واردات ـ خودرو…..
    https://www.karzar.net/165367

  11. محمد

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1234 ديدگاه)

    به به تلفیقی از تکنولوژی و اصالت‌.
    به جرعت اگر بحث قیمت چینی ها نبود ۱۰ هیچ چینی ها رو می زد‌.
    ولی خب قیمت کار رو سخت می کنه و خب تو داری پول کادیلاک بودنه‌ این خودرو رو میدی.
    ولی باز تا اینجا کار کادیلاک می چربه‌ به چینی ها.

    موافقم 4
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا