کادیلاک

معرفی کادیلاک لیریک V، اولین مدل V برقی با قدرت بیشتر و ظاهر جذاب‌تر

لیریک V اولین مدل الکتریکی سری اسپرت V کادیلاک محسوب می‌شود که سال آینده با قدرت بیشتر و ظاهر تهاجمی‌تر راهی بازار خواهد شد.

کادیلاک در حال الکتریکی کردن سبد محصولات خود است و حالا فرایند الکتریکی شدن سری پرفورمنس V را هم با معرفی لیریک V آغاز کرده است. البته این خودرو قرار است اوایل سال آینده به‌طور کامل و رسمی رونمایی شود و فعلاً فقط چند تصویر و یک ویدئوی کوتاه از آن منتشر شده است؛ بنابراین، فعلاً از مشخصات لیریک V خبر نداریم ولی تصاویر ویژگی‌های ظاهری این کراس‌اوور الکتریکی اسپرت را نشان می‌دهند.

هرچند لیریک V هنوز هم لوکس و چشمگیر به نظر می‌رسد ولی به لطف سپرهای تهاجمی‌تر و کیت بدنهٔ جدید، حالا اسپرت‌تر از همتای استاندارد خود به نظر می‌رسد. علاوه بر این، از پشت رینگ‌های چند پره کالیپرهای ترمز برمبو قابل‌مشاهده هستند و ارتفاع خودرو بسیار کمتر شده است. نشان‌های V در جلو و عقب و پایین درهای عقب هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های بیرونی لیریک V هستند. در ویدئو نیز یک دکمهٔ V روی فرمان دیده می‌شود که حالت رانندگی پرفورمنس را فعال می‌کند. هرچند نمی‌دانیم این حالت چه تغییراتی ایجاد می‌کند ولی احتمالاً فرمان را تیزتر و تعلیق را سفت‌تر خواهد کرد. کادیلاک همچنین برای لیریک V وعدهٔ ارائهٔ پرفورمنس استثنایی، شعاع حرکتی رقابتی و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد را داده است.

بااین‌حال، همان‌طور که اشاره شد، کادیلاک فعلاً حرفی در مورد قدرت و مشخصات فنی لیریک V نزده است. در حال حاضر، نسخهٔ چهارچرخ محرک معمولی این خودرو ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد درحالی‌که شورلت بلیزر EV روی همین پلت‌فرم اولتیوم ۵۹۵ اسب بخار قدرت را در نسخهٔ SS ارائه می‌کند ولی انتظار می‌رود نسخهٔ V از هردوی آن‌ها قوی‌تر باشد. لیریک هم‌اکنون پس از اسکالید دومین محصول پرفروش کادیلاک محسوب می‌شود و این برند لوکس آمریکایی قصد دارد کراس‌اوور الکتریکی خود را علاوه بر آمریکا، در دیگر کشورهای جهان هم عرضه کند. کادیلاک نسخهٔ فرمان راست لیریک را هم برای بازارهای استرالیا و نیوزلند تولید خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. Sina_carshow

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (348 ديدگاه)

    لطفا پست شکستن رکورد سریع ترین سدان جهان نوربرگرینگ توسط شیائومی su7 الترا پوشش بدید

    موافقم 10
    مخالفم 38
    1. amirkhanzadeh

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1030 ديدگاه)

      خوب شده
      ولی کاش جلو پنجره خودرو مثل نمونه های بنزینی بود

      موافقم 11
      مخالفم 2
    2. جرمی کلارکسون

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1065 ديدگاه)

      چرت نگو
      شیائومی اومده سدان ساخته تو نوربرگ رینگ رکورد بزنه
      کلا ماشینی که برای رکورد تو این پیست ساخته شده باید انداخت سطل آشغال

      موافقم 10
      مخالفم 14
    3. B

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (972 ديدگاه)

      رکورد تسلارو زد؟

      1. Sina_carshow

        ۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (348 ديدگاه)

        رسمن رد شد ازش با تایم ۶:۴۸

        1. B

          ۹ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (972 ديدگاه)

          تایمش حتی از gt3 rs هم بهتر بوده اگه اینا هم مثل آلمانیا تلاش کنن برای تایم زدن ممکنه حتی به زیر ۶:۴۰ هم برسونن

  2. A.R.A.S.H

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    طراحیش جالبه
    خوشم اومد
    قدرتشم خوبه
    بنظرم فروش خوبی هم داره

    موافقم 12
    مخالفم 3
  3. A.R.A.S.H

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    طراحیش جالبه
    خوشم اومد
    قدرتشم خوبه
    بنظرم فروش خوبی هم داره.

  4. Taha Ayoobi

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (5208 ديدگاه)

    بی نظیر 👌

    موافقم 8
    مخالفم 3
  5. (Ali(chevynova

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (7451 ديدگاه)

    اصالتمند
    با پشتوانه
    با تاریخچه
    ۱۲۲ سال تجربه
    سازنده موتور ۱۶ و ۱۲ سیلندر در ۱۹۳۰
    سازنده کوپ دویل ۱۹۵۹
    سازنده الدورادو ۱۹۷۱
    غیر این از کادیلاک بعیده

    موافقم 20
    مخالفم 12
    1. ! i M α η δ υ α R

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (2345 ديدگاه)

      مازراتی در سال 1929 اولین 16 سیلندر تاریخ رو رونمایی کرد که از بازه 285 تا 305 اسب توان ، تولید میکرد …

      قبل از ماشاءالله ماشاءالله کردن ، یه سرچی هم بزنی بد نیست …

      Maserati Tipo V4
      The Maserati Tipo V4 was a grand tourer-style torpedo car, designed, developed, and built by Italian manufacturer Maserati, between 1929 and 1932. It was also notably the first production car to be powered by a V16 engine

      موافقم 10
      مخالفم 9
      1. Nismo

        ۹ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        آمریکن فنها مغز ندارن واقعا راحتن

        موافقم 4
        مخالفم 14
        1. (Ali(chevynova

          ۹ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (7451 ديدگاه)

          تازه شدن مثل اروپایی فنها

          موافقم 11
          مخالفم 2
        2. ! i M α η δ υ α R

          ۹ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (2345 ديدگاه)

          این ادبیات و این حرفا بیشتر باعث دلخوری میشه و اگه حق با شما هم باشه برای دیگران دافعه ایجاد میکنه …

          من منظورم این بود که برای همه واجبه موکده که اگه مطمئن نیستیم یا چیزی رو نگیم یا با احتیاط بگیم …

          البته بعد از مازراتی هم بلافاصله کادیلاک با انجین آرایش V_16 در 1930 ، این کار رو کرده و در نهایت خیلی چیز مهم یا شاقی هم نیست ، ولی گفتم بگم که حقیقت قدری شفاف تر بشه …

          وگرنه تالاش همه برندها قابل تقدیره و اسم کادیلاک رو تریلی هم نمیکشه …

          یک دو جین اختراع در تاریخ به نام کادیلاک ثبت شده ، که غرور آفرینه …

          موافقم 12
          مخالفم 1
  6. پیام

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (2213 ديدگاه)

    طراحی های کادیلاک خیلی جذابه

    موافقم 15
    مخالفم 6
  7. سپهر

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    کادیلاک جز معدود خودروسازان امروزیه که زبان طراحی محصولات ایندش به دل میشینه

    موافقم 16
    مخالفم 3
  8. 𝐀𝐥𝐢

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    لامصب کادیلاک تو خودروهای برقی خیلی خوب طراحیاش
    فقط کاش تصاویر بیشتری میذاشتین

    موافقم 11
    مخالفم 1
  9. hosen

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (951 ديدگاه)

    یکی از ماشین های الکتریکی مورد علاقم
    کلا کادیلاک همه محصولاتش بی نظیرن

    موافقم 11
    مخالفم 1
  10. D.H

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    با سلام دوستان دغدغه مند لطفاً با امضا و اشتراک گذاری از این کارزار حمایت خود را از واردات خودرو ….و در نتیجه رقابتی شدن بازار برچیده شدن رانت و فساد ـ دسترسی به خودروهای بروز با قیمت های جهانی …
    اقدام نمایید با تشکر
    #واردات ـ خودرو…..
    https://www.karzar.net/165367

  11. محمد

    ۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1369 ديدگاه)

    به به تلفیقی از تکنولوژی و اصالت‌.
    به جرعت اگر بحث قیمت چینی ها نبود ۱۰ هیچ چینی ها رو می زد‌.
    ولی خب قیمت کار رو سخت می کنه و خب تو داری پول کادیلاک بودنه‌ این خودرو رو میدی.
    ولی باز تا اینجا کار کادیلاک می چربه‌ به چینی ها.

    موافقم 5
    مخالفم 2
  12. ارمان

    ۱۱ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    عالی فقط کاش جلو پنجره اش مثل محصولات بنزینی بوده
    این حالت مشبک اش یجوریه

  13. علی منصوری

    ۱۲ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (465 ديدگاه)

    کادیلاک سمبل اشرافیت….جنتلمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا