شش سال پیش کادیلاک در همین نمایشگاه شلوغ، با معرفی مدل دو درب CTS خیلیها را شگفت زده کرد. کوپه CTS پیش از ورشکستگی جنرال موتورز ایده خوبی به نظر میرسید. و حالا با احیای دوباره این شرکت، گواهی بر جنرال موتورز جدید میباشد. اما به گفته کادیلاک نسل سوم CTS تنها به صورت سدان عرضه میشود و در عوض ATS در یک فرم کوپه جمع و جور بر تخت مینشیند.
کوپه ATS در بسیاری از قسمتها و شاید بیش از حد با مدل سدان خود شریک است. فاصله بین دو محور مدل کوپه با سدان مشابه است و در همان اندازه ۲.۷۷ متر ثابت مانده است. سپر جلو، هواکش جلوپنجره، سقف، گلگیرها و بدنه، با وجود تغییرات، هنوز منحصر به فرد نمیباشد. تنها نکته حذف خوشههای تاج کادیلاک از دور لوگوی این شرکت است. در داخل خودرو هم سیستم سرگرمی بروز رسانی شده است. این سیستم با صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی، شامل ناوبری، اتصال Wi-Fi و سیستم CUE است و بعلاوه از سیستم های ایمنی هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از جلو هم برخوردار است.
موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با تزریق مستقیم سوخت بهینه شده و همه گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری خود را تا دور ۳۰۰۰ در اختیار میگذارد. این یعنی ۱۳ درصد افزایش نسبت به مدل سدان که باید جبران ۲۰ کیلوگرم وزن اضافی خودرو شود! یعنی مدل کوپه با موتور چهار سیلندر ۱۵۵۰ کیلوگرم وزن دارد. قدرت این پیشرانه ۲۷۲ اسب بخار میباشد. شتاب این مدل برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، ۵.۶ ثانیه است. گیربکس نیز شش سرعته اتوماتیک میباشد.
سیستم تعلیق اسپرت با کنترل مغناطیسی و دیفرانسیل با لغزش محدود مکانیکی، ترمزهای برمبو، پانلهای زیر بدنه آئرودینامیکی و توزیع وزن معقول ۵۱/۴۹ انتظار سواری بهتری نسبت به مدل سدان را ایجاد میکند. [jwplayer mediaid=”۵۸۳۳۵″] کادیلاک ATS کوپه از تابستان سال ۲۰۱۴ و به عنوان مدل ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد شد. [دانلود ویدئو]
شروین
۲۴ دی ۱۳۹۲قابل توجه اونایی که میگن موتور ماشینای امریکایی بازده نداره…
علی
۲۴ دی ۱۳۹۲دوره بازده پایین موتورهای آمریکایی چند سالی هست تموم شده
به نظرم کادیلاک و اسپرت های شورولت الان بعد از محصولات لوکس آلمانی حرف اول رو توی دنیا میزنن
من که از عاشقان مرسدس بنزم اما شدیدا دوستدار کادیلاک شدم و خوشحالم کادیلاک داره به دوران اوج دهه هفتاد برمیگرده
شروین
۲۵ دی ۱۳۹۲آلمان بعد از امریکاست عزیز جان…
Yashar
۲۴ دی ۱۳۹۲زیباست
اسپرت ، مغرور ، مردانه ، قدرتمند…
Zonda R
۲۶ دی ۱۳۹۲F.A
2 لیتری
272 اسب
400 متر نیوتن گشتاور
غوغاست
علی
۲۴ دی ۱۳۹۲به نظر من طراحیش خیلی خوب وزیباس .هر دو موتورش ازbmwسری4قوی تره
محسن.د
۲۴ دی ۱۳۹۲زیباست و اصالت هم داره،همینطور موتور خوبی هم داره. البته حریف های قدر آلمانی هم داره!!!
mahdi
۲۴ دی ۱۳۹۲آرمش بدون خوشه خیلی بی ریخت شده
Kurosh
۲۴ دی ۱۳۹۲مثل همیشه سزاوار ستایش…
احسان(احسان سابق)
۲۴ دی ۱۳۹۲چقدر خوشکل و اسپرت و جذاب و قدرتمند.ارزوی هر جوان.
مثل اینکه کادیلاک لوگوش عوض شده
arash1354
۲۴ دی ۱۳۹۲با اینکه قشنگه ولی تغییر جدیدی نداشته
زیگما
۲۴ دی ۱۳۹۲آرش عزیزم مگه سی کلاس دو در فرقی با سی کلاس 4 در داره ؟؟؟ اینم مثل همونه
km
۲۴ دی ۱۳۹۲عالی…. از بس زیباست هم 2 در بهش میاد هم 4 در. مثل سری 6 نیست.
کافر مقدس
۲۴ دی ۱۳۹۲همچنان منتظر Ciel و Elmiraj هستیم . . . . . . .
کادیلاک هم نهَ کَدیلاک! . . . .
esi
۲۴ دی ۱۳۹۲ایول داری KM ولی طرح اگزوزاش میتونست بهتر از این باشه
مصطفی
۲۴ دی ۱۳۹۲عاشقشم بسیار زیبا
سجاد
۲۴ دی ۱۳۹۲سلطان .سالار.ابهت از چراغش میباره . خدا کنه ماشینای کادیلاک یه روزی واردبازار ایران هم بشن .حد اقل من یکی که قید فرنگو میزنم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۲درود.
طراحی های کادیلاک خیلی خاص و اتو کشیدست.
تو امریکایی ها فقط کادیلاک هست که میتونه با المانی ها رقابت کنه.
((( ایران و المان )))
((( المان : مهد خودروسازی دنیا )))
شروین
۲۵ دی ۱۳۹۲نه بابا!!!!!
Zonda R
۲۶ دی ۱۳۹۲F.A
اگه 35000 دلار هم باشه
با دلار 1200 میشه 42 میلیون تومن
همچینم ارزو نیست
البته به یاری دوستان دلار به 3000 تومن و
البته گمرگ حدودا میشه
علی عقیلی
۲۵ دی ۱۳۹۲ابهت از ظاهرش میباره لامصب
امیر
۲۵ دی ۱۳۹۲کادیلاک حرف نداره ولی من بیشتر ATS و اسکالید رو دوست دارم
Zonda R
۲۶ دی ۱۳۹۲F.A
اگه 35000 دلار باشه
میشه 140 میلیون هم قیمت سراتو کوپ
تقریبا
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲کادیلاک = ابهت زیبایی کیفیت