مدت کوتاهی پس از معرفی کانسپت سلستیک، حالا کادیلاک نسخهٔ تولیدی این سدان پرچمدار را معرفی کرده است هرچند که تا پیش از ماه پایانی سال ۲۰۲۳ روی خط تولید نخواهد رفت. این خودرو که روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته شده، به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. به لطف این نیرو، خودرو ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
سدان پرچمدار کادیلاک از یک پکیج باطری ۱۱۱ کیلووات ساعتی بهره میبرد که بردی در حدود ۴۸۰ کیلومتر را فراهم میکند. این باطریها همچنین قابلیت شارژ سریع تا حداکثر ۲۰۰ کیلوواتی را هم دارند که با ۱۰ دقیقه شارژ ۱۲۵ کیلومتر به برد خودرو اضافه میکند. قرار است سلستیک سواری بسیار آرامشبخشی را داشته باشد و به همین دلیل به کمکفنرهای بادی تطبیقی و نسل چهارم سیستم کنترل سواری مغناطیسی مجهز شده است. علاوه بر این، برای اولین بار در یک کادیلاک شاهد استفاده از سیستم کنترل بادیرول فعال و سیستم فرمان گیری چرخهای عقب هستیم.
خریداران میتوانند برای سلستیک رینگهای آلومینیومی فورجکاری شدهٔ ۲۳ اینچی را سفارش دهند که با نسخهای منحصربهفرد از لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت EV پوشیده میشوند. این سدان مجلل آمریکایی همچنین از سیستم نیمه خودران اولترا کروز هم بهره میبرد که امکان پارک خودرو از راه دور و بدون حضور راننده در خودرو را فراهم میکند. نسخهٔ تولیدی سلستیک با کاپوت کشیده و سقف شیبدار در ظاهر تقریباً مشابه نسخهٔ کانسپت خود است. درهای این ماشین دستگیره ندارند و صرفاً با فشردن یک دکمه باز یا بسته میشوند. در این خودرو همچنین از متریال پیشرفتهای شامل ۱۱۵ قطعه ساختهشده از طریق پرینت سهبعدی استفاده شده است.
اصلیترین ویژگی داخلی سلستیک یک نمایشگر خمیدهٔ ۵۵ اینچی روی داشبورد است. البته این درواقع دو نمایشگر است که زیر یک پانل شیشهای قرار گرفتهاند. راننده میتواند برای کنترل این نمایشگرها از یک کنترلر دوار روی کنسول استفاده کند درحالیکه یک نمایشگر لمسی مورب ۱۱ اینچی هم در اینجا تعبیه شده است. همچنین نمایشگر سمت سرنشین جلو از یک سپر حریم خصوصی برخوردار است که جلوی دید راننده به محتوای مقابل سرنشین را میگیرد. در عقب نیز برای هرکدام از سرنشینان یک صفحهنمایش ۱۲.۶ اینچی در نظر گرفته شده درحالیکه یک نمایشگر ۸ اینچی مورب نیز برای تنظیم صندلیها، دما و عملکرد درها بین دو صندلی عقب جای گرفته است. بالای سر سرنشینان سلستیک یک سقف شیشهای هوشمند با چهار بخش قابل تنظیم وجود دارد که هر فرد میتواند رنگ شیشهٔ قسمت خود را از یک تا ۲۰ درصد تنظیم کند.
خریداران سلستیک با یک طراح از کادیلاک هماهنگ خواهند شد تا خودرو را مطابق سلیقهٔ خود طراحی کنند. به گفتهٔ این شرکت، هیچ دو دستگاهی از این خودرو مشابه هم نخواهد بود زیرا خریداران آپشنهای شخصیسازی فراوانی خواهند داشت. کادیلاک سلستیک در مرکز فنی جنرال موتورز در میشیگان بصورت دستساز تولید خواهد شد و تیم مونتاژ در یک زمان روی بیش از شش دستگاه خودرو کار نخواهند کرد. قیمت این پرچمدار جدید کادیلاک از ۳۰۰ هزار دلار آغاز میشود که این رقم بسته به سفارشات خریداران افزایش پیدا خواهد کرد.
شاهرخ
۲۶ مهر ۱۴۰۱طراحی جلوش واقعا عالیه
طراحی داخلی که حرف نداره
ولی طراحی عقب…
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱کادیلاک همیشه در طراحی پیشگام بوده
لازم اشاره کنم به کادیلاک الدورادو از سری بیاریتز سال 1958یا کادیلاک فلیت وود مدل 1959
این کادیلاک جدید هم برای امثال من یاداور کادیلاکهای دهه 70 همچون سری 75 هست که از لحاظ قیمت و امکانات کمتر ماشینی اون زمان رقیبش بود
کرگدن باواریا
۲۶ مهر ۱۴۰۱نظرات رو میخونم شآخ در میارم !!
از الآن مشخصه نمیتونه با میباخ و حتی آلپینا رقابت کنه ! تازه تو این رنج قیمت بنتلی و رولزرویس هم هست واویلآ !!
کادیلاگ پلاستیکی نه داشبورد متریال کیفیت ساخت داره نه قیمت مناسبی داره ؛ دوران اوج کادیلاگ دهه ۷۰ و ۸۰ بود نه الان !!!
جرمی خوب گفته بود که کادیلاگ پول اصالتش رو میخوره!
به ولله که کادیلاگ اون کادیلاگ قدیم نیست !! تهش بتونه با نیسان و vw رقابت کنه
اینم که زده در حد سری ۷ و اس کلاسه با ارفاق ! نه بیشتر
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱کرگدن باواریا
میباخ مگه هنوز هست؟؟ نکنه میباخی که میگی همون پکیجی هست که روی اس کلاسه؟
اگه طرفدار صنعت آلمانی که شک دارم باید بدونی شرکت میباخ سال 2012 تعطیل شد چون نتونست در رقابت با رولزرویس و بنتلی موفق باشه
تازه میباخ داشبوردش چرم بود و شکست خورد
مهندسی هم داشت
تولید محدودم بود اما این چیزها سالهاست نخ نما شده
M
۲۶ مهر ۱۴۰۱آقای ali(chevynova)
رولرزویس که برای بی ام و و هست
بنتلی هم برای فولکس واگن
درسته کادیلاک واقعا خوب شده و ماشین های قابل احترای میسازه
ولی از لحاظ لوکس بودن قابل قیاس با این دو برند انگلیسی-المانی نیست
و ضمنا اسپکتر که برقی هست و زمان عرضه هر دو مماشین یکسان هست تقریبا از 350 هزار دلار شروع میشه
فرق کادیلاک و رولرزویس مثل جنسیس و بنز یا مثل لکسوس و بی ام و هست.
Clean energy
۲۶ مهر ۱۴۰۱یعنی نظرات هر دو طرف بشدت مسخره هست
حیف که وقتمو برای این آدما تلف کردم
کرگدن باواریا
۲۶ مهر ۱۴۰۱علی جان
میباخ حالا یا پکیج یا برند سوپر لوکس تمایز یافته هرچی که باشه نمیتونه در حد اون عمل کنه ؛ هرچقدر برانداز میکنم میبینم کادیلاگ در این کلاس سدان نمیتونه موفق بشه به خاطر قیمت گذاری مُضحکش کمتر کسی رولزرویس گوست و بنتلی فلاینگ اسپور رو ول کنه اینو بخره ، با داشبورد سه تا تبلت زدن نشد رقابت !
Porsche 911
۲۶ مهر ۱۴۰۱داستان خیلی جالب شد
الان به عنوان مثال مقایسه کوروت Z06 با GT3 RS
توی پست مقایسه این دو در همین پدال آمریکن فنا اومدن گفتن قیمت بالاش ارزش خریدش رو پایین میاره
و در اینجا در تضاد کامل قیمت بالای کادیلاک رو توصیفی از کیفیت و اصل کادیلاک میدونن
بالاخره روی یک نظر بایسیتین
اگه قیمت بالا عیب هست و ارزش خرید رو پایین میاره پس این کادیلاک ۳ به هیچ از بقیه عقبه
حدود سه برابر قیمت s کلاس هست
یا اون طرف GT3 RS هم پول برند و اصل پورشه بودن کیفیت ساخت بهترش رو میگیره و بحثی نمیمونه
سوشیانت
۲۹ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز من آمریکایی فن هستم و تو همون دوئل دلیل انتخابم کوروت بود اون هم بخاطر پرفورمنس بهتر بود پس خواهشا همه رو باهم جمع نبند از شما آلمانی فن ها هم تعصب زیاد دیدیم
شلبی
۲۶ مهر ۱۴۰۱دوتا ایراد داره به نظرم که میتونست بهتر عمل کنه یکی قدرت و شتاب و دیگری هم میتونست برد بهتری داشته باشه.
وقتی تو خود امریکا لوسید ایر داره با قدرت 1000 اسب بخار عرضه میشه و شتاب و برد بهتری داره با قیمت ارزان تر جا داشت روی این موارد بیشتر کار میشد.
از نظر طراحی زیبا و چشمگیر
سوشیانت
۲۹ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز تو ماشین لوکس این ها ایراد محسوب نمیشن لوسید از لحاظ لوکس بودن بسیار پایین تر از این هست
net
۲۶ مهر ۱۴۰۱جلوپنجره و چراغ متصل جلو و صندوق عقب نداره و عقبش و چراغ عقب خیلییی بد هست.طراحی داخلی و صفحه نمایش روی داشبورد و صفحه نمایش روی کنسول و کنسول ساده خوب هست
holbay با کاربرات ۴ دهنه
۲۶ مهر ۱۴۰۱چند سال دیگه که این طراحی از مد بیوفته آلمانیا میگن ما اختراع کردیم
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱عزیزان من
مونتاژ کاری انگلیس چه رولزرویس باشه چه بنتلی هیچ وقت توان رقابت با کدیلاک را نداشته ندارد و نخواهد داشت . شما کابین و طراحی بیرون و داخلی یه فلیت وود و دویل دهه ۵۰ و ۶۰ رو با یه رولزرویس هم عصر و هم دوره خودش مقایسه کنید تا ببینید تفاوتشون حتی بیشتر از این سر کهشکان راه شیری تا اون سرشه . انگلیسی ها فقط فریبکار و حیله گرن با تبلیغات زیاد و بلوف زنی یه مشت چوب و چرم و آستر رو که خودشون ساختن چنان الکی گنده ش میکنن که تا بتونن بکنن توی پاچه کسانی که پول مفت در میارن .
والا از این صنعت پوشالی پفکی انگلیس چیزی نمونده . هیچ کدوم از قسمت های فنی ماشین های انگلیسی توسط خود این شرکت ها ساخته نمیشه و اکثر قسمت های فنی و زیرساخت های اساسی ماشین هاشون هنر دست آلمانی ها هست و فقط با چیدن چوب های بلوط و گردو و استفاده از چرم گاو سعی در چاپیدن مشتری دارن .
چقد جیگرم حال میاد از رو به افول بودن این جماعت کثیف و حیله گر .
اگه بی ام و کبیر نبود اون رنجروور گاری ساز الان از اون موتور مزخرف ۵ لیتری سوپرشارژر برای یه ماشین لوکس استفاده میکرد :))
یعنی این فقط از مغز احمق و نادان یه انگلیسی برمیاد که یه موتور پر سر و صدا و پر مصرف برای یه ماشین لوکس استفاده بشه .
اگه پشتوانه مالی و حمایت های بی حد و حصر فولکس و بی ام و و تاتاموتورز هند نبود تا حالا توی زباله دان تاریخ پوسیده بودن . اینا حقایق انکار ناپذیریه .
MJ
۲۶ مهر ۱۴۰۱تلوزیون خونمونه رسما 😂
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۶ مهر ۱۴۰۱وقتی میباخ و رولز رویس هست سلستیک جایگاهی نداره
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱میباخ؟؟؟ خدا بیامرزدش سال 2012 تعطیل شد چیزی که از میباخ مونده فقط یه پکیچ هست برا اس کلاس و تمام
رولزرویس هم که ……..
Reza Waffen SS
۲۶ مهر ۱۴۰۱مرز های تعصب رو جابجا کردید واقعا که
همه خودروها ارزش دارن چون شما طرفدار یه کشوری هستید دلیل نمیشه همه رو بکوبید
Hadi
۲۶ مهر ۱۴۰۱دقیقا هر گلی یه بویی داره…
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱پس چرا وقتی اون کاربر بالایی میاد میگه تا وقتی رولزرویس هست این کادیلاک جایگاهی نداره حرفی از تعصب نمیزنید ؟
نکنه تعصب فقط واسه امریکن فن ها کاری بدی به حساب میاد ؟
روزلرویسی که در واقع همون بی ام و ۵۰ هزار دلاری بزک دوزک شده هست ولی با قیمت بیش از ۹_۱۰ برابر ارزش اصی ش میفروشنش .
قاطر فروش
۲۶ مهر ۱۴۰۱شوی نوا نظراتت میخونم حالت اسهال بهم دست میده خودروسازی آمریکا ب اندازه کافی بزرگ هست نیازی نیست شما خونتو کثیف کنی با این حرفای پوچ و بیخودت نذاشتی خیلیا از خوندن این مطالب لذت ببرند
سوشیانت
۲۶ مهر ۱۴۰۱اون ها میباخ نیستن مرسدس بنز میباخ هستن میباخ دیگه خودش ماشین نداره و به طور مشترک با مرسدسکبنز ماشین میسازه
Si
۲۶ مهر ۱۴۰۱الان کادیلاک برگشته و رولز رویس و بنتلی از هیچ نظر در حدش نیستن
امیررضا
۲۶ مهر ۱۴۰۱ولی تو بحث خودروهای برقی حرفی برای گفتن داره.
مایباخ و رولزرویس فعلا تمام الکتریکی هاشون رو معرفی نکردن. از نظر طراحی هم فکر نکنم مثل سلستیک بتونن باشن چون مایباخ (بنز) تخممرغی میزنه رولزرویس هم مکعبی. فنی هم همین حدودا میشن شاید هم کمتر
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱دقیقا دوستان توجه ندارن که این قیمت به دلیل برقی بودنه و اصلا اینو نباید با رولزرویس و بنتلی مقایسه کرد چون کلاسش فرق داره این برقیه اونا بنزینن .
شامپو
۲۶ مهر ۱۴۰۱زمانی که کادیلاک توی لوکس بودن حرف اول رو میزد رولزلویس نمیتونست مشکلات فنیش رو جمع کنه و بنز هنوز داشت دانشجویی میساخت
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱اوج مهندسی بنز دهه 70 یه پولمن بود و یه موتور 6.9 و تمام
پولمنش که هیچی نبود در برابر لینکلن کانتیننتال لیموزین و فلییت وود لیموزین
موتور 6.9 هم با 250 اسب عددی نبود در برابر انجین 460 لینکلن یا 472 کادیلاک
مازیار
۲۶ مهر ۱۴۰۱اوج مهندسی بنز و اوج مهندسی دنیای خودرو تو دهه هفتاد 450 SEL 6.9 بود که دو برابر کادیلاک فلیت وود قیمت داشت با سیستم فنربندی هیدروپنوماتیک که رقبا فقط میتونستن نگاهش کنن
البته می دونم که از نظر شما هیچی نبود (احتمالا چون بریز و بپاش و عرض زیاد نبود) صرفا چون اشاره به اوج مهندسی داشتید به یادم اومد
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱اگه هیدروپنوماتیک داشت
سویل سال 1975 مجهز به ecu بود
سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیکی عقب رو داشت
سنسور الکل داشت که متوجه میشد اگه راننده الکل مصرف کرده آلارم میداد
بگم بازم یا کافیه؟
اهان در مورد قیمت گفتی
الدورادو 1958 قیمتش 13000 دلار بود
سویل 1975 هم قیمتش اندازه اس کلاس اتاق لانگ بود
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱داش علی تعصب رو بزار کنار دیگه
اگه اینطوریه خب طرفداران آلمان هم میان میگن توی دهه ۸۰ و ۹۰ هم که آلمان بی ام و سری ۸ و مرسدس اس ال اتاق r129 با موتور 7.3 لیتر دوازده سیلندر تولید میکرد ؛ آمریکا مشغول تولید چلنجر و موستانگ ریبج شده3 و 4 سیلندر بود .
البته خب باید پذیرفت که آلمان جلوی آمریکا در دهه های 50و 60 و 70 هیچی نبود و مقایسشون خنده داره واقعن . الان هم ورق برگشته و آلمان جلوی آمریکا در خودرو های الکتریکی که آینده این صنعت هستن هیچ پخی نیست .
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱http://momentcar.com/cadillac/1974/cadillac-fleetwood/
مقایسه بشه نه با بنز بلکه با رولزرویس و بنتلی همون دوران
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱بابا اصلا امروز دیگه چیزی به اسم خودروسازی انگلیس وجود خارجی نداره فقط یه اسم خشک و خالی ازش مونده . رولزرویس که هر چی داره صدقه سر بی ام هست . بنتلی هم که دیگه لاشه ش مونده زیر سایه فولکس واگن داره نفس میکشه . استون مارتین هم که انجین هاشو از مرسدس میگیره تازه خبر رسید جیلی چین و عربستان سعودی سهامش رو خریدن تا بلکه با تزریق سرمایه بیشتر بتونه زنده بمونه :))))))) رنجروور هم که باز رفت دست به دامان بی ام و شد تا بلکه براش انجین بده مک لارن هم که دیگه هیچی در موردش نگم بهتره . اگه المان نبود ما الان باید با خاطرات 50 سال پیش این برند ها سر و کله میزدیم .
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱میدونم
الان که رنجروور و جگوار برا هند هستن و صاحبشون تاتا موتورزه
استون مارتین هم ماه پیش پدال مطلبش رو گذاشت که جیلی میخواد بخرش
Alan.r
۲۶ مهر ۱۴۰۱پس لابد گالوینگ و 540K و…. هم کشکن
از نظر شما آمریکا هر چیزی بسازه بهترینه و نظیر ندارد
بی خیال اسم
۲۷ مهر ۱۴۰۱اقای علی شوی نوا
لطفا اطلاعات الکی ندید
کادیلاک سویل اولین ماشینی نیست که سنسور الکل داشت
این رو بخون👇
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiKlYDhgOz6AhUqg_0HHYneCAsQFnoECCwQAQ&url=https%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FIgnition_interlock_device&usg=AOvVaw1tsG0dTYpQhJhcMbNhnku0
اولین ماشینی که سیستم هیدروپنوماتیک داشت سیتروئن DS هست
داداشم
اولین ماشینی هم که از ecu استفاده کرد سویل نبود
افشار
۲۶ مهر ۱۴۰۱قیمتش زیادی بالا نیست ؟
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱نه
وقتی بنز که سهامدارش جیلی چین هست و یه شرکت تمام آلمانی هم دیگه نیست اس کلاسش رو در بالاترین رده که سری میباخ هست با اون قیمت میده بیرون برا کادیلاک که همچنان آمریکایی و اصیل این قیمت کاملا مناسبه
Alan.r
۲۶ مهر ۱۴۰۱(نه وقتی بنز که سهامدارش جیلی چین هست و یه شرکت تمام آلمانی هم دیگه نیست اس کلاسش رو در بالاترین رده که سری میباخ هست با اون قیمت میده بیرون برا کادیلاک که همچنان آمریکایی و اصیل این قیمت کاملا مناسبه)
وقتی که هیچ دلیلی نداری و فقط میخوای یه حرفی زده باشی
سهامدار بودن جیلی چه ربطی به خوبی یا بدی محصولات بنز داره؟
واقعا که
شامپو
۲۶ مهر ۱۴۰۱معلومه که نه
به این میگن یک آمریکایی واقعی مثل قدیم بریز و بپاش عرض ماشین زیاد
به به
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱نه زیاد نیس
یه برند لوکس با تولیدات فوق لوکس که لوکس سازی رو به دیگران آموخت باید هم قیمتش زیاد باشه .
دو برابر این هم ارزش داره
کادیلاک سوار میشی کادیلاااک
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱کادلاک . صداتو کلفت کنی و بگی کااد°لاک .
MOHAMMAD.DEMON
۲۶ مهر ۱۴۰۱یاد آور دوران شکوه کادیلاک
و گلی که با اون بهار میاد
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱دقیقا
من با دیدن عکسهاش یه کادیلاک جدید نمیبینم بلکه یه فلییت وود سری 75 سال 1974 میبینم که همچنان ابهت و پرستیژ اجدادش رو داره
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱محمد
کادیلاک فقط توی یه دوران شکوه نداشته
این شرکت از روزی که قدم به عرصه وجود گذاشت با خودش عنصر شکوه و جلال رو به دنیای خودرو تزریق کرد .
همیشه پر شکوه همیشه زیبا همیشه دلربا
Alan.r
۲۶ مهر ۱۴۰۱MAYBACH S680 رو ترجیح میدم هم زیباتره و هم کابین لوکس تری داره و خیلی ارزون تر هم هست
از همه مهم تر این که یه موتور V12 تو کاپوتش غرش میکنه
۳۰۰ هزار تا واسه این ماشین خیییییلی زیاده
Si
۲۶ مهر ۱۴۰۱شماره 1 سدان های فول سایز
چقدر یه ماشین میتونه شاهکار باشه
محمد
۲۶ مهر ۱۴۰۱چه خبره آقا شروع قیمت از ۳۰۰ هزارتا!!!!!!!!!! من خودم کادیلاک بازم ولی اگه قرار باشه این همه پول بدم قطعا این ماشین انتخابم نخواهد بود این ماشین باید هم قسمت اس کلاس و سری هفت باشه نه رولزرویس و بنتلی و میباخ
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱بحث اینه که تو کادیلاک باز نیستی اداشونو در میاری .
محمد
۲۶ آذر ۱۴۰۱دهه هشتاد که من از کادیلاک سویل به عنوان ماشین روزمرم استفاده میکردم شما احتمالا به دنیا نیومده بودی
Hadi
۲۶ مهر ۱۴۰۱کادیلاک دمش گرم داره خیلی سریع به روزای اوجش تو دهه ۷۰ بر میگرده زمانی که شاهکار هایی مثل سویل و فلیتوود رو میساخت 👌🏼
ولی من میگم همون فرم سه جعبه ای یا همون سدان سنتی جذاب تر بود براش ولی فست بک هم زیباست و فرم اسپرتی بهش داده…
ولی فقط کاش کاش بنزینی بود یه بلک وینگ سوپر شارژ داشت تا ابهت یه کادیلاک رو بیشتر داشته باشه…
Hadi
۲۶ مهر ۱۴۰۱و صبحی که با شاهکار کادیلاک شروع بشه…
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱کادیلاک همیشه در اوج بوده همیشههه
Porsche 911
۲۶ مهر ۱۴۰۱فقط یه متعصب میتونه از طراحی این ماشین که کاملا با طراحی روز همگام شده یه فلیت وود کلاسیک و قلدر بکشه بیرون
نمیگم بده ولی اون درصد تعصب رو کم کنین
الان کادیلاک ماشین معرفی کرده
خوب یا بد
چرا رقیب هاش رو میکوبید
البته کوبیدن شما در نیم سنت سهام اونا هم ارزشی نداره ولی حداقل بیاید یاد بگیریم به نظر دیگران احترام بزاریم شما از اس کلاس بدت میاد ؟ باشه ولی شاید یکی علاقمند اس کلاس باشه. و شما با این نظرات بچگانه و متعصبانه فقط جایگاه خودتون رو پایین میارید
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱اتفاقا نظرات منفی به این کادیلاک هم اون قیمت 300 هزاردلاریش رو نمیکنه 299999دلار
تعصب ، تعصب میاره
محمد
۲۶ مهر ۱۴۰۱داداش این بنده خدا رو ولش کن چون یه نوا داره خودش رو حافظ منافع آمریکا در سراسر گیتی میبینه چند سال پیش یه مقاله کار کرده بود پدال یه ماشین آمریکایی که الان یادم نیست چی بود دنده اتوماتش با کلید کنترل میشد به جای لیور دنده حالا این کلید ها هم رنگشون میرفت و ممکن بود راننده حواسش نباشه کلید اشتباه بزنه هم کیفیت جالبی نداشت و گاهی کار نمیکرد این بنده خدا اومده بود توجیه میکرد و جنرال موتورز صلاح دیده و حتما خوبه که این کلید هارو گذاشته و کوتاه هم نمی اومد😂😂😂😂😂😂
شمام زیاد باهاش کل کل نکن آدما بعد یه سنی عوض نمیشن
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱اره اتفاقا 10 سال میشه یه نوا 8 سیلندر دارم موتورش هم 305 با سرسیلندر سوپاپ بزرگه ،تازگیا یه کاربراتور کارتر بستم روش خیلی جوابه اهلش میدونه کارتر چه cfm بالایی داره
قبلش هم پلیموت والیانت 64 داشتیم موتور 6 بود و دنده دستی سیکرونی
راستی چه خوب یادته اون مطلب رو برا سال 95 بود معلومه از کامنتهای من نهایت لذت رو میبردی که بعد 6 سال یادته
محمد
۲۶ مهر ۱۴۰۱آره داداش با خندوندن ما و کاربران لحظات مفرح و ماندگاری رو خلق میکنی راضیم ازت😂
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱البته نکتش اونکه این خنده ، خنده از روی حرصه نه خنده از روی خوشی
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱حاج علی نوای دلبرت کوپه س یا سدان ؟
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱شما وقتی یه امریکایی فن کامنت میذاره چنان فشار میخورین که زانوهاتون میلرزه و تو جاتون میلرزین . مطمعنم .
Porsche 911
۲۶ مهر ۱۴۰۱viper2
داداش مگه هیولاست ؟!😂
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱چطور یکی از شما طرفداران متعصب المانی هیچ وقت به کسی که داره تعصب کشی المانو میکنه و اامریکا رو میکوبه ؛ چیزی نمیگید؟ . بعد ادای روشنفکرا رو هم در میارید . میگید ما متعصب نیستیم امریکایی فنا متعصبن .
AMANTE
۲۶ مهر ۱۴۰۱دوران جدید کادیلاک شروع شده با ترکیب الکتریکی و نگاه به گذشته.
قشنگ معلومه کادیلاکه، طراحی تخت و کشیده که زیباست و طراحی بهتری از رقبای الکتریکی لوکس داره.
اما به نظرم دو تا مشکل داره: یک برد ۴۸۰ کیلومتری که خوب قابل قبوله ولی عالی نیست، دوم طراحی داخلی که دوست داشتم زبان طراحی متفاوتی نسبت به مود این روزا میداشت.
ارش
۲۶ مهر ۱۴۰۱اینکه کادیلاک دوباره ماشینی در حد بزرگانی مثل دویل الدورادو و مخصوصا فلیت وود تولید کرده کلی میارزه
نویدی
۲۶ مهر ۱۴۰۱این قیمت واسه کادیلاک خیلی زیاده…کی بنتلی فلایینگ اسپور رو بیخیال میشه اینو میخره؟
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱اونی که داره میخره خوب هم میخره ؛ تو هم بیشتر نگران جیب خودت باش پراید مدل ۷۷ دوگانه سوزت دیگه بدجوری خسته شده توی قرعه کشی پیش رو شرکت کن تا بلکه به زور با هزار تا وام و قسط و قرض واسه خودت شاید بتونی ماشین جدید بگیری .
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱بنتلی منظورت همونه که ورشکسته شد و فولکس اومد خریدش و اصالت اشرافی انگلیسیش رو آلمان بدست آورد؟
سوشیانت
۲۶ مهر ۱۴۰۱من
نویدی
۲۶ مهر ۱۴۰۱سلیقه شما محترمه
arshia
۲۶ مهر ۱۴۰۱خیلیم عالی
ولی با وجود اینکه شاید بببععضیاااا گیر بدن
طراحی عقبش اصلا برای یه سدان فوق لوکس ۳۰۰ هزار دلاری نیست
خصوصا فرم چراغ عقب که انگار یه چوب هاکی قرمز گرفتن کوبیدن روش
فقط من یه چیزو نفهمیدم
یعنی کلا میشه طراحیشو تغییر داد اونجوری که تو متن نوشته؟!
AMANTE
۲۶ مهر ۱۴۰۱طراحی کلی رو که تغییر نمیدن، تغییراتی مثل رنگ بدنه، چرم داخل چه رنگی و چه جنسی باشه، دوخت اش چه مدل بشه و…..
....
۲۶ مهر ۱۴۰۱((خریداران سلستیک با یک طراح از کادیلاک هماهنگ خواهند شد تا خودرو را مطابق سلیقهٔ خود طراحی کنند. به گفتهٔ این شرکت، هیچ دو دستگاهی از این خودرو مشابه هم نخواهد بود زیرا خریداران آپشنهای شخصیسازی فراوانی خواهند داشت. کادیلاک سلستیک در مرکز فنی جنرال موتورز در میشیگان بصورت دستساز تولید خواهد شد و تیم مونتاژ در یک زمان روی بیش از شش دستگاه خودرو کار نخواهند کرد. قیمت این پرچمدار جدید کادیلاک از ۳۰۰ هزار دلار آغاز میشود که این رقم بسته به سفارشات خریداران افزایش پیدا خواهد کرد.))آفرین ، این یعنی بازگشت کادیلاک به اصالت دهه ۷۰
من هیچی نمیگم ، فقط درخواست سوسماس دارم
امیر
۲۶ مهر ۱۴۰۱مازیار جان
دوست عزیز
در مورد سیستم هیدروپنماتیک مرسدس در دهه ۷۰ گفتی
بی زحمت یه سرچ در مورد همین سیستم در خودروهای جنرال موتورز در دهه های قبل تر هم داشته باشید(یا حتی دیگر خودروسازها!)
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱درسته
سال 1956 بیوک در سدانهای خودش نظیر سوپر سدان تعلیق عقب هیدرولیکی داشت
20 سال بعد تازه بنز اومد این سیستم رو اونم در تولید محدود روی اس کلاس ارائه داد
مازیار
۲۶ مهر ۱۴۰۱امیرجان
ممنون بخاطر یادآوریت
من هیچوقت منکر کادیلاک یا هر برند سابقه دار دیگه ای نیستم
اون کامنت رو هم در جواب کسی فرستادم که از پولمن و 450SEL6.9 به عنوان هیچ نام می بره
توجه کردید؟ “هیچ”
هرچند کلا از اون ریپلی پشیمون شدم اما همیشه کامنت ریپلی شده رو نسبت به کامنت اصلی بسنجید
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱البته نمیشه گفت پولمن هیچ بود چون توان رقابت با محصولاتی مثل (گاز چایکا)
رو داشت و واقعا از اون سر تر بود اما خوب وقتی پای استانداردهای لیموزین سازی که کادیلاک و لینکلن بوجود آوردن بخوایم مقایسه کنیم همون کلمه هیچ برازنده بود براش
مازیار
۲۶ مهر ۱۴۰۱علی شورولت
آره بنز هیچه رولزرویس پوچه فراری نابوده و کلا همون که شما میگی سند هست
اونقدر متعصبی که صدای همفکرای خودتم درآوردی
بنظرم کامنت هات بیشتر از اینکه هواداری امریکایی باشه تخریبش هست (کیفیت مهم نیست تیراژ مهمه و صدها مثال دیگه)
مثل اون امریکایی فن که از امریکایی فن دیگه تقاضا کرد از داج طرفداری نکنه
و فکر میکنم تو یه جایی مثل اینجا اولین کار یا لطفی که هر کسی میتونه و باید در حق خودش بکنه پرهیز از تبادل نظر بی فایده هست
کاری که من امروز با ریپلی کامنت شما نکردم اما سعی میکنم دیگه انجام ندم
برقرار باشی هموطن
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱همفکرهای من عینه من نظرشون اونکه کادیلاک در حال حاظر توان ساخت ماشین 300 هزاردلاری رو داره همانطور که 1958 الدورادو رو 13000 دلار میفروخت
بهتره دست از تعصب و جبهه گرفتن در برابر ماشینهای ساخت آمریکا رو بردارید
مازیار
۲۷ مهر ۱۴۰۱استاندارد لیموزین سازی که کادیلاک و لینکلن بوجود آوردن:
دو متر کاپوت
سه متر اتاق
یک متر صندوق عقب
هندلینگ و ترمز تباه
تا سیصد متر بعد هر موج تو جاده صندوق عقب بالاپایین بده
احمدرضا
۲۶ مهر ۱۴۰۱خیلی بعیده با این قیمت که تازه شروعش از سیصد تاس موفق بشه مخصوصا با وجود رقبای انگلیسی
بهنام
۲۶ مهر ۱۴۰۱به شخصه آخرین انتخابم در این کلاس هم نیست.ظاهرش ابدا تجمل و اشرافیت رقبا رو نداره . ولی دوست دارم کادیلاک با این مدل موفق بشه چون کمپانی قابل احترامیه .
Porsche 911
۲۶ مهر ۱۴۰۱حقیقتا ظاهرش زیبا هست اما به این کلاس نمیخوره طراحی فست بک رو یه ماشین سوپرلوکس ۳۰۰ هزاردلاری فکر نمیکنم خیلی زیبا باشه
RezaRs
۲۶ مهر ۱۴۰۱خیلی لوکس و زیباس اما مشخصاتش زد تو ذوقم بردش خیلی کمه نسبت به قیمتش واقعا کمه ولی خب چون دست سازه و تولیذ محدود و پس از مدت ها کادیلاک رو به کلاس فوق لوکس وارد میکنه باید بگم امیدوارم تو این قمار نبازه
دوستان یه نکته این ماشین فپق لوکسه پس قیمت هاشونو نباید با هر ماشین برقی مقایسه کنید ولی بازم میگم برد کمه انتظارم بیشتر بود زاستش میکفتم الان بیاد برذش ۱۰۰۰ تاس ولی خب کاش به عقب برگردیم و نذاریم جنرال موتور شخصیت کادیلاک رو خراب کنه کادیلاک رقیب رولز رویس بود الان رقیب بنز و بی ام وس ( با سلستیک نیست در مجموع با کل برندشم) در خالی که اون مقع بیوک رقیب بنز بود جنرال موتورز شخصیت بیوک و کادیلاک رو نابود کرد و یه کلاسزاورد
RezaRs
۲۶ مهر ۱۴۰۱یه کلاس اورد پایین تر چن سال کادیلاک فوق لوکس نساخت
با اسکالید ext نابودتر کرد اعتبارشو
RezaRs
۲۶ مهر ۱۴۰۱میتونم بگم پس از سالهاست که کادیلاک تازه اومدهتو مسیر درست بعد این تغییر ماهیت ها مکنه باعث شکست بشه همونطور که برای پونتیاک شد
کمپانی که همیشه سریعترین ماسل کارهارو میساخت کمپانی که اولین ماسل کارو ساخت یه اشغالی مث ازتک رو با اسمش دادن بیرون جنرال موتورز خراب کردن برند های با ارزش تو سابقش کم نیست امیدوارم با مدیریت درست و خوب خانم بارا دیکه تو وادی درجا زدن و نابود شدن نرن خصوصا هر زیر برندیم داغون کردن کادیلاک رو خوب و بالا نگه دارن
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۶ مهر ۱۴۰۱کدیلاک با این معجزه فاصله با رولز و بنتلی رو جبران کرد همزمان با سرعت نور ازشون رد شد رفت.دیگه جایگاه برتر لوکسترین ماشین دنیا برا کدیلاکه.در ضمن فرمان گیری چرخ عقب در ct6 هم موجوده
miladzm
۲۶ مهر ۱۴۰۱داداش بخوایم نخوایم خودروسازی انگلیس خیلی وقته که تموم شده فقط یه اسم و ماکت ازش مونده که اون هم به خواست المان کبیر هست .
بهزاد
۲۶ مهر ۱۴۰۱اینهم از اون پروژه های بی فایده ی کادیلاک هست که موجب از دست دادن بودجه میشه بدون برگشت سرمایه.
انتهای صنعت خودروی آمریکا و چشم اندازش به تولید وانت و ترک و شاسی بلندهای فول سایز میرسه و در سایر کلاسها شانسی ندارن حتی با وجود برقی شدن.
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱بهزاد
آینده بین صنعت خودروسازی
بعد استاد موستانگ هم جزوه وانتها و شاسی بلندهاست که 6 ساله مدام پرفروشترین کوپه اسپرت جهانه؟
بهزاد
۲۶ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز این خودرو در فروش با یک شیب کاهشی روبرو هست و هر سال هم این روند دنبال میشه و یک مدل خودرو که بیشترین سهمش در آمریکاست و در قیمت گذاری اون حد نهایی پایین و با سود کم به فروش میرسه نمیتونه آینده ی یک برند را تضمین کنه.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۶ مهر ۱۴۰۱دوستان عزیز شماها منظور من رو اشباه فهمیدین منظور من این است که ذاگر کسی بین این سه خودرو یکی رو انتخاب کنه قطعا رولز رویس یا رولز رویس هست چون شناخته تره و کلاس بیشتری دارن و این ماشین بجای حس لاکچری حس یک محصول میان رده رو داره تناصب طراحی زیادی هم نداره و ادم احساس میکنه چینی هست حداقل اگه از میباخ اسم و از رولز رویس نام باقی مونده این هیچی نداره به غیر از گجت و نام بزرگ خاطره کادیلاک
سوشیانت
۲۶ مهر ۱۴۰۱کی گفته تو سدان حرفی برای گفتن ندارن حتی دلیل هم نمیتونی برای اثبات حرفت بیاری کادیلاک ct6 رو یادته اون موقع که اومد آپشن هایی مثل چهار تا در برقی و ۳۴ تا اسپیکر و آینه دوربینی عقب داشت که هیچکدوم از سدان های انگلیسی و آلمانی نداشتن الان هم که بحث نمایشگر بزرگه راحت eqs رو هم کنار زده تو سدان های اسپرت هم که ct5 v بلک وینگ با ۶۶۸ اسب از تمامی رقبای آلمانیش قوی تره
حمید
۲۶ مهر ۱۴۰۱از پیش شکست خورده است !
این برند در حد و حدود این قیمت ها نیست
ali(chevynova)
۲۶ مهر ۱۴۰۱مثل بنز که در حد همون اروپا هم نبود و جیلی و بایک چین سهامش رو خریدن
امیر
۲۶ مهر ۱۴۰۱فک کنم با صنعت خودروسازی آشنا نیستید
احمدرضا
۲۶ مهر ۱۴۰۱بهتره یکم در مورد این برند مطالعه کنی
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱این برند همونی بود که استارت برقی رو برای اولین بار اختراع کرد . و هزار تا اختراع دیگر . این برند .
امیرحسین
۲۶ مهر ۱۴۰۱برقیه بی درد نمیخوره که
امیر
۲۶ مهر ۱۴۰۱میباخ s680 رو ترجیح میدم چون حداقل از نظر طراحی بیرونی و داخلی فوق العادس و نباید از موتور v12 گذشت که واقعا تو این دوره حکم الماس رو داره
Afg
۲۶ مهر ۱۴۰۱بهش میاد امریکایی باشه
جدای از تعصب دنیا در صنعت نظامی و غیر نظانی مدیون المان و دانشمندای المانی هست مخصوصا بعد از جنگ جهانی دوم به بعد دانشمندای المانی با تمام طرحهای خودشون بین کشورهای متفق تقسیم شدن و امریکا و شوروی سابق بیشترین سهم بردن و نبوغ المانها در زمان جگن سرد به اوج خودش رسید
Royal Driver Uk 70
۲۶ مهر ۱۴۰۱خیلی خوبه ولی زیادی گرونه
SLR _ 722
۲۶ مهر ۱۴۰۱هرچقدر این ماشین جالبه کامنت های زیرش دردناکه .
اینکه برای بالابردن کادیلاک کسی برای مثال بنز رو تخریب کنه در اصل به خود کادیلاک ضربه میزنه .
این دعوا ها مثل دعوا سر بهتر بودن قیمه و قورمه سبزیه ، هر برندی در دنیای خودرو بو و عطر خودش رو به این صنعت اضافه میکنه ( جدا از خودرو ساز های داخل که بوی تعفن میدن )
در زمان شاه هم لیموزین و خیلی از ماشین های تشریفات بنز بودن و ماشین های شخصیشون هم رولزرویس و بنز شاملش میشده . اگر قضیه آنقدر یکطرفه میبود باید همه گاراژ کادیلاک میبود ( قطعا ماشین امربکایی هم داشتن ) ، ولی میبینیم که کسایی که واقعا حق انتخاب داشتند چطور انتخاب کردند .
درنهایت اگر کسی طرفدار برندی باشه باید به رقیب ها احترام بزاره چون بدون رقابت بنز یا کادیلاک یا هر کس دیگه در حد سایپا و ایرانخودرو باقی می موندن .
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱کی گفته شاه و کلا گارد شاهنشاهی کلا کادیلاک و لینکلن سوار میشدن . شما فیلم های رضا شاه رو نگاه کن . سوار فلیت وود ۱۹۵۵ سوار میشد . بعدشم محمدرضا شاه هم سوار لینکلن و کادیلاک های ۱۹۷۵ میشد . واقعا بدون هیچ تعصبی توی دهه هفتاد ۵۰ و ۶۰ و ۸۰ کادیلاک از ظر کیفیتی و تکنولوژی برتر بود . اما بعد تو دهه نود لکسوس با مدل ls400 زد رو دست کادیلاک بی ام و بنز واقعا لکسوس ls400 برتر از رقبای خودش بود ولی پرستیژ نداشت . اما همچنان از لحاظ تکنولوژی ،کادیلاک از نظر تکنولوژی و موتور میتونست پای بنز بیاد بالا تا الان . الانم که دیگه کادیلاک محصولی در حد بنز ساخته از لحاظ کیفیتی و همچنین تکنولوژی هم که احتمالا روی دست بنز هست . و امیدوارم که این ماشین رو بتونیم خودمون سوار شیم و بین این و بنز ها و رولزرویس انتخاب کنیم و مقاله بنویسیم .
SLR _ 722
۲۶ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز اون ها چندین ماشین از برند های مختلف داشتند و قطعا از همه خودرو سازان مطرح استفاده کردند ، بحث من این هست که توی خود موزه سعد آباد انواع رولزرویس و بنز و کادیلاک و غیره به عنوان خودرو های شخصی شاه و خانوادش در معرض نمایش هستند و این نشون میده خوشبختانه هیچ وقت خودرو سازی یک قطبی مطلق نبوده و نخواهد بود .
اتفاقا اخیرا یک بررسی از لکسوس ls400 و اس کلاس و سری هفت ( طبیعتا مدل های همون سال ها ) بود که در اون لکسوس آخر شد ( همون مقایسه که آخرش باهاشون افرود هم رفتن و پدال هم فکر کنم کار کرد مقالش رو )
خلاصه اینکه بنظر من کادیلاک و بنز و بیمر و اکثر لوکس سازان همیشه شونه به شونه هم در حال حرکت بودند ولایق احترام هستند .
بی احترامی به هر کدوم بی احترامی به کل خودرو دوستان هست
viper2
۲۶ مهر ۱۴۰۱صحیح . اما خب شاید واقعا لکسوس هم تو ون سال اخر شده بود . ولی تعجب میکنم چون تو اون سال لکسوس خیلی مقام دار بود .
با پارت اخر کامنتتون به شدت موافقم
مهردادکمال
۲۶ مهر ۱۴۰۱فوق العاده زیبا و جذاب و نو آور از همه جالبتر اینکه با یک سدان الکتریکی روبرو هستیم نه کراس اور و این رو در نظر بگیریم که الان اکثرا خواهان شاسی بلند هستن تا سدان. این کادیلاک ثابت میکنه که سدان ها خیلی از کراس اورها زییاترن و هماهنگتر و ظریفتر دیده میشن اما…. برچسب قیمتی عجیب این مدل که عملا وارد بازی با رولزرویس میشه برای این جذاب لعنتی مطمئنا دردسر ساز میشه چون برند کادیلاک یا هر برند امریکایی یا اروپایی(حتی میباخ های دهه قبل زمانی که برند مستقلی بود) نتونستن جلوی رولزرویس کاری پیش ببرن! طرفدار رولزرویس نیستم اما این یک واقعیته
akrh78
۲۶ مهر ۱۴۰۱عقبش انگار خربزه مشهدی هست بعد 300 هزارتا پول میخوان برا این طراحی ناموزون؟ تقویم رو نگا کردم نزدیکای 1 اوریل نبود
همین الان رقبای از این سریعتر، با برد بیشتر، با کیفیت بهتر هستن. چه امریکایی چه اروپایی. برقی بنزینی هیبریدی. تازه قیمتشونم نهایتا نصف قیمت این خربزه هست
بجز کسی که پرچم امریکا رو روی لپ چپ قمبلش تتو کرده باشه المانی ها و انگلیسی ها رو ول نمیکنه اینو بخره
سوشیانت
۲۶ مهر ۱۴۰۱خب شما هم پرچم آلمانی ها و انگلیسی ها رو تتو کردی :)
Taha Malek
۲۶ مهر ۱۴۰۱طراحی فوق العادس
ماشین آمریکایی باید داد بزنه من فرق دارم طراحی عقب اصلا زشت نیست فقط سبک کاملا جدیدیه کادیلاک ازت راضیم همینو برو جلو