تقاضا برای سدان برقی ۳۰۰ هزار دلاری سلستیک فراتر از انتظار کادیلاک بوده و کل ظرفیت تولید ۱۲ تا ۱۸ ماه آن فروخته شده است.
سلستیک سدان پرچمدار جدید کادیلاک است که حدود یک سال دیگر روی خط تولید میرود. این یک شاهکار واقعی است که قیمت آن از ۳۰۰ هزار دلار آغاز میشود و با سفارشیسازی و انتخاب آپشنها میتواند بسیار افزایش پیدا کند. ممکن است این رقم برای یک برند لوکس معمولی مثل کادیلاک خیلی زیاد به نظر برسد اما تقاضا برای سلستیک بسیار زیاد و درواقع بسیار فراتر از انتظارات برند لوکس جنرال موتورز بوده است. مهندس ارشد سلستیک «تونی روما» با حضور در یک پادکست هفتگی اخبار جالبی را در مورد این سدان پرچمدار اعلام کرده است.
روما گفته است تقاضا برای سلستیک بسیار فراتر از چیزی است که همهٔ مقامات کادیلاک انتظار داشتند و این یعنی اساساً کل تولید ۱۲ تا ۱۸ ماه این ماشین از هماکنون کاملاً فروخته شده است. وی دراینباره گفته است:
ما در حال حاضر تقاضای زیادی داریم، خیلی بیشتر از آنچه که در سال اول یا ۱۸ ماه میتوانیم تولید کنیم.
بااینحال، آمار دقیقی از تیراژ تولید سالانهٔ سلستیک وجود ندارد هرچند که روما اشاره کرده است روزانه بیش از دو دستگاه از این ماشین تولید نخواهد شد.
نرخ تولید ما حدود دو دستگاه در روز است. آنها اساساً با دست مونتاژ میشوند. شاید سال اول ۴۰۰ دستگاه مونتاژ کنیم.
مثل فرایند تولید سلستیک، فرایند خرید آنهم منحصربهفرد خواهد بود زیرا خریداران از نمایندگیها با یک طراح ارتباط برقرار خواهند کرد تا هر خودرو دقیقاً همانطور که مالک دوست دارد ساخته شود. به عبارت ساده، هیچ دو سلستیکی یکسان نخواهد بود زیرا آپشنهای سفارشیسازی بیشماری برای این ماشین وجود دارد. پرچمدار الکتریکی کادیلاک که ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد، در مرکز فنی جنرال موتورز در میشیگان ساخته میشود و تیم تولید در یک زمان روی بیش از شش خودرو کار نمیکنند.
net
۲۵ آذر ۱۴۰۱عقبش و چراغ عقب خیلی بد هست
MILADZM
۲۵ آذر ۱۴۰۱مقایسه سلستیک با امثال بنتلی و به خصوص رولز اشتباهه.
چون طیف خریدارانشون با همدیگه فرق داره .
خریداران رولز افراد مسن هستن که شاید بیشترشون هم تاجرهایی که چنتا زن طلاق دادن و باقی عمرشون هم میخوان در کمال آرامش و با چتر داخل در و شیشه شراب انگور قرمز داخل تو گیلاس سپری کنن .
خریداران سلستیک جوانان ثروتمند که با قوه فکر و مهرت های خودشون تونستن به موفقیت های بزرگ برسن و چون پتانسیل درک تکنولوژی های روز مثل سیستم خودران و … رو دارن به هیچ چیزی جز کادیلاک فکر نمیکنن .
دو محصول با دو قشر هدف متفاوت
.
.
.
اون یه عده دانشمند که از جنرال انتقاد میکنن مبنی بر اینکه فروش فلان برندش تو فلان بازار بی اهمیت کمه در نظر داشته باشن که جی ام پس از خاطرات تلخ سال 2009 در 10 سال اخیر روش تسلا رو در پیش گرفته که در نتیجه اون سعی میکنه بازار هدفش رو کوچیک تر کنه و در عوض سرمایه رو صرف تولید شاخص ترین خودروهای کلاس خودش بکنه که نتیجه ش رو در تیتر مطلب میبینید و البته به خوبی هر چه تمام نتیجه هم داده و شاهد افتادن رو دور سوددهی و کسب آمار مالی بسیار خوب و فروش در کمترین زمان هستیم .
مازیار
۲۵ آذر ۱۴۰۱((خریداران سلستیک جوانان ثروتمند که با قوه فکر و مهرت های خودشون تونستن به موفقیت های بزرگ برسن))
شما سن خریدارانی که هنوز مشخص نیستن و جالب تر از اون اینکه چطور پولشون رو بدست آوردن از کجا میدونی برار؟
بعدش ((شیشه شراب انگور قرمز داخل تو گیلاس)) یعنی چی؟
یکیش رو هم جواب بدی قبول😄
MILADZM
۲۵ آذر ۱۴۰۱سلام آقا مازیار
وقتتون بخیر
امیدوارم حالتون خوب باشه
در مورد سوال دوم باید بگم والا وقت و حوصله کمه و مطلب برای نوشتن زیاد واسه همین قاطی پاتی میشه :))
منظورم گیلاس شراب انگور قرمز بود 😂😂
من بنده آن دمم که ساقی گوید یک جام دگر بگیر و من نتوانم
در مورد شغل هم حقیقتا همینه
خریداران رولز افراد مسن _ اکثرا بالای 55 سال _ هستن و بیشترشون هم قبلا تو کار بیزینس بودن .
باور کنید اکثرشون هم چنتا زن گرفتن ولی همشونو طلاق دادن 😂😂😂😂😂
یه کلاه لبه دار و یه پالتوی پشم
در کل قصد بر هیت کردن نبود صرفا خواستم به این اشاره کنم که دنیای خریدار رولز و سلستیک از زمین تا آسمان فرق داره باهم .
من به عنوان فردی که حتی 30 سال هم از عمرم نگذشته فناوری های بروز مثل سیستم خودران اولترا کروز رو میپسندم نه المان های کلاسیم مثل ساعت عقربه ای داشبورد و چتر داخل در .
مازیار
۲۵ آذر ۱۴۰۱اینکه همه چیزشون با هم فرق داره رو موافقم
GMA
۲۵ آذر ۱۴۰۱MILADZM
«خریداران رولز افراد مسن _ اکثرا بالای ۵۵ سال _ هستن و بیشترشون هم قبلا تو کار بیزینس بودن .
باور کنید اکثرشون هم چنتا زن گرفتن ولی همشونو طلاق دادن 😂😂😂😂😂»
اول یه تحقیقی بکن بعد نظریه صادر کن!
https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/rolls-royce/%25D8%25B1%25D9%2588%25D9%2584%25D8%25B2%25D8%25B1%25D9%2588%25DB%258C%25D8%25B3-%25D8%25AC%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2586%25E2%2580%258C%25D8%25AA%25D8%25B1%25DB%258C%25D9%2586-%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586/&sa=U&ved=2ahUKEwi4npvQqP77AhWBjaQKHTf9BZgQFnoECAkQAg&usg=AOvVaw1ggPKKiZn26OJklKKuoy2f
مهران
۶ دی ۱۴۰۱خیلی سخت نیست کمی تحقیق کنی متوجه میشی. برای کسی که هیچ سر رشته ای نداره توضیحش خیلی طول میکشه
❤BMW❤
۲۶ آذر ۱۴۰۱یه چیزی رو بگم ؟
اکثر خریدار های خودرو های رولزرویس ، جوان ها هستن:)))))))
😁
۲۶ آذر ۱۴۰۱متاسفانه به هرچیز خاص و متفاوتی میگید زشت
اگر شرکت ها مطابق سلیقه شما ماشین تولید کنن همه ماشین ها شبیه همدیگه میشه چون کوچک ترین طراحی رادیکال یا غیر قابل انتظاری از نظر شما عزیزان زشته
سیان زشته ، سنتودیچی زشته ، xm زشته ، پورسانگوئه زشته ، مایباخ التمیت لوکسوری زشته ، sf90 زشته و هر ماشین با ظاهر اینده نگرانه یا جدید زشته
همه چی باید مثل صد سال پیش باشه و یا شبیه بنتلی و روزلرویس وگرنه زشته
مهران
۶ دی ۱۴۰۱یعنی تمام ادمها و حیوانات چون با هم متفاوتن از نظر ظاهری به یک اندازه خوشگلن
حمید پارسا
۳۰ آذر ۱۴۰۱تمام خاطرخواه هاش آدم های دهه ۷۰ و ۸۰ آمریکا هستن بخاطر همون چراغ های اون مدلیش که یادآور مدل های تاریخی کادیلاک هست ، مسخره ست ، ولی میخوان دیگه ، اون نسل هنوز زنده ست و البته بیشترین ثروت رو در دست داره !!!
ali(chevynova)
۲۵ آذر ۱۴۰۱تبریک به امریکن بازها
ماشالاه اصالت
قابل توجه اونهایی که میگفتن ۳۰۰ هزاردلار براش زیاده
هیچ وقت یادتون نره اون زمان که کادیلاک ماشین گرون میساخت هیچکدوم از مدعیان الان یا وجود نداشتن یا اگه بودن مثل بععضی ها داشتن اتوبوس و مینی بوس میساختن
ali(chevynova)
۲۵ آذر ۱۴۰۱کادیلاک نشون داد که دوباره همون کادیلاکی هست که سال ۱۹۵۸ ، الدورادو رو با۱۳هزار دلار قیمت ساخت
کادیلاک نشون داد هنوزم یه لوکس ساز با اصالته که همچنان آمریکایه و مثل فلان کمپانی سهامش رو به چین نفروخت
(((تقاضا برای سدان برقی ۳۰۰ هزار دلاری سلستیک فراتر از انتظار کادیلاک بوده و کل ظرفیت تولید ۱۲ تا ۱۸ ماه آن فروخته شده است.)))
(((کل تولید ۱۲ تا ۱۸ ماه این ماشین از هماکنون کاملاً فروخته شده است)))
GMA
۲۵ آذر ۱۴۰۱«کادیلاک نشون داد هنوزم یه لوکس ساز با اصالته که همچنان آمریکایه و مثل فلان کمپانی سهامش رو به چین نفروخت»
خوبه این اتفاق رخ داد وگرنه نمیدونم میخواستی به بنز چه ایراد مضحک دیگه ای بگیری؟؟ فکر میکنم وجود بنز خیلی اذیتت میکنه چون دائما داری بهش فکر میکنی…
بهتره به جای تخریب بقیه کمپانی ها از کمپانی مورد علاقه خودت لذت ببری
😁
۲۶ آذر ۱۴۰۱میشه یکم توضیح بدید چرا بنز سهامشو به چین فروخت و چه مقداریش رو ؟
چون پارسال مدل mybach ultmate luxury هم در چین معرفی شد و ظاهرا در ایالات متحده هم فروخته نمیشه کلا (البته این مدل کانسپت بود که فکر کنم از ۲۰۲۳ تولید میشه)
زنده باد آمریکا جز کرایسلر ملعون
۲۵ آذر ۱۴۰۱یه عنوان یک یو اس ا فن ایشونو گردن نمیگیرم
ali(chevynova)
۲۵ آذر ۱۴۰۱باعث افتخاره برام این موضوع
مردیم از خوشی
۲۵ آذر ۱۴۰۱این کار اشتباهه نباید برندی که خودرو ۴۰ هزار دلار تولید میکنه بره سراغ ۳۰۰ هزار دلار ، وجه خوبی نداره برا خریدار چون رنج ۳۰۰ هزار برا کسانی که عاشق خاص بودنند رنج فراری و لامبورگینی و…
کار درست اینه که کادیلاک یک زیر برند با اسم متفاوت عرضه کنه
البته نظر منه
مردیم از خوشی
۲۵ آذر ۱۴۰۱این کار اشتباهه نباید برندی که خودرو ۴۰ هزار دلار تولید میکنه بره سراغ ۳۰۰ هزار دلار ، وجه خوبی نداره برا خریدار چون رنج ۳۰۰ هزار برا کسانی که عاشق خاص بودنند رنج فراری و لامبورگینی و…
کار درست اینه که کادیلاک یک زیر برند با اسم متفاوت عرضه کنه
البته نظر منه
Behnam1012
۲۵ آذر ۱۴۰۱«««این کار اشتباهه نباید برندی که خودرو ۴۰ هزار دلار تولید میکنه بره سراغ ۳۰۰ هزار دلار ، وجه خوبی نداره برا خریدار»»»
مرسدس بنز A کلاس 32 هزار دلار
مرسدس بنز GT Black Series با قیمت 430 هزار دلار
و یا AMG one با قیمت 2.72 میلیون دلار
مازیار
۲۵ آذر ۱۴۰۱مردیم از خوشی
این تفکر وارد هست و اتفاقا خیلی هم درست
اما برای برندهایی انگشت شمار مثل بنتلی و رولزرویس و بوگاتی و امثال اینها که با تولید مدلهای ارزون و در دسترس عام مشتریان ثروتمند رو دچار تردید نکنن
ali(chevynova)
۲۵ آذر ۱۴۰۱یکسری هم بودن تو پدال از حرصشون که کادیلاک این محصولش از خیلی از محصولات بنز و آئودی و پورشه و بنز گرونتر بود میگفتن این ماشین شکست میخوره و فروش نداره ولی مثل همیشه حرفشون کلا زیاد اهمیتی نداشت و فروش این کادیلاک چیزه دیگه ای رو نشون میده
پس بهتره از این به بعد کادیلاک با رقبای قدیمیش که بنتلی و رولزرویس بود مقایسه بشه نه بنز اتوبوس ساز
phonix
۲۵ آذر ۱۴۰۱اینو قبلا هم گفته بودم تو دنیایی که امثال رضوانی میان ماشین درست میکنن و با کلی سود میفروشن چی باید باعث بشه شرکت های بزرگ و با اصالت نتونن اینکارو کنن؟
GMA
۲۵ آذر ۱۴۰۱بنز اتوبوس ساز؟؟از کی تا حالا اتوبوس ساختن نقطه ضعف شده؟؟؟
germanlover
۲۵ آذر ۱۴۰۱بنز پدر صنعت خودرو سازی هست و اینکه بهتره به سلایق و نظرات همه احترام بگذاری تا اینکه به اونها توهین کنی.راستی اینم بگم که خودرو ساز های بزرگ اول از چیزای پیش پا افتاده شروع کردن برای مثال همین لامبورگینی که اولین محصولش تراکتور بود اما الان تبدیل به یکی از قابل احترام ترین خودروسازها شده.
❤BMW❤
۲۶ آذر ۱۴۰۱بنز اگه پدر باشه ، پدر خیلی بدیه
AMD
۲۵ آذر ۱۴۰۱معلومه بنز خیلی فشار به امریکا آورده😂 این ابهت بنزه که رقباش مسخرش کنن خدایی آمریکایی های دزد با اون موتور های الکی حجیم و ضعیفشون اصلا حریف مرسدس بنز کبیر میشن؟ همون هیتلر بایدافسار آمریکایی ها رو خیلی وقت قبل میکشید . زنده باد آلمان .
ali(chevynova)
۲۵ آذر ۱۴۰۱هیتلر😂😂😂
ترسو ترین دیکتاتور تاریخ که از وحشتش تو زیرزمین خودکشی کرد
در مورد بنز کبیر هم که اینروزا بایک و جیلی چین درش سهام دارن زیاد بحث شده
پس فعلا بجای این صحبتها فروش ۱۸ ماه اینده کادیلاک با قیمت پایه۳۰۰ هزار دلاری رو نگاه کن
بی خیال اسم
۲۵ آذر ۱۴۰۱ترسو ترین دیکتاتور تاریخ
آره منطقیه گوسفند ها هم پرواز می کنن
حالا اگه سهام دارن
تو کیفیت بنز مشکلی ایجاد شدا؟
محمد
۲۶ آذر ۱۴۰۱حاجی تو با نظرات افسانه ایت صنعت خودرو رو آباد کردی دیگه با تاریخ کاری نداشته باش ، دیکتاتور ترسو؟؟؟؟؟؟؟ اگه مثل کفتار ده به یک به آلمان حمله نمیکردن الان تو آلمانی فن بودی خیلی از تکنولوژی های امروز دنیا پایه اش مال همون دیکتاتور ترسو هست که کشوری که شما انگار سهام دارش هستی اونو دزدید ، دوما از کی ساختن اتوبوس و مینی بوس باعث افت برند شده؟ خیلی از اتوبوس هاش از کادیلاک هم نرم تر و راحت تره ، پس با منطق خودت تراک های شورلت هم تو مزارع کود جا به جا میکنن پس محصولات جنرال کود بر هستن و بی کلاس
سوشیانت
۲۸ آذر ۱۴۰۱فعلا که موتور های بنز در برابر آمریکایی ها ضعیفه میتونی بری انجین های دوج رو ببینی🤣🤣🤣
BMW/M-POWER
۲۵ آذر ۱۴۰۱@ali(chevynova)
پدال لطفا این کامنت من رو منتشر کن
همون بنزی که اتوبوس و کامیون میسازه تو بالاترین سطح موتور اسپرت و بالاترین سطح تکنولوژی یعنی “فرمول وان” چندین سال امپراطوری کرد و جزو بهترین هاست چیزی که امثال کادیلاک و خیلی از برند های آمریکایی تو خوابشون ببینن
یه برند فورد توی کل تاریخ صنعت خودروسازی آمریکا شانسی توی لمانز قهرمان شدن چنان ذوق زده شدن واسه چیزی که برای ما فن بنز و فراری پورشه و .. شده عادت
بخشی از اختراعات و نوآوری های مرسدس بنز رو ببین و لذت ببر:
۱۸۸۶: اولین سه چرخه موتوری «کارل بنز» و اولین ارابه چهارچرخ موتوری «گاتلیب دایملر»
۱۸۹۸: اولین خودروی چهار سیلندر با عنوان «دایملر فونیکس فیتون»
۱۹۰۰: تحویل اولین خودروی تجاری به تاجری به نام «امیل جلینک»(Emil Jellinek)
۱۹۰۶: اولین پیشرانه الکتریکی خودرو
۱۹۲۳: اولین خودروی اسپرت سواری با پیشرانه مجهز به سیستم سوپرشارژر ۶۵ اسب بخاری، اولین کامیون مرسدس بنز با پیشرانه چهار سیلندر دیزلی
۱۹۳۱: اولین سیستم تعلیق جلو و عقب مجزا از چرخ در خودروی مرسدس بنز ۱۷۰
۱۹۳۴: اولین خودروی اسپرت با پیشرانه سوپرشارژر
۱۹۳۶: اولین خودروی سواری با پیشرانه دیزل (مرسدس بنز ۲۶۰D)
۱۹۵۴: اولین خودرو با پیشرانه چهار زمانه و سامانه تزریق مستقیم سوخت (مرسدس بنز ۳۰۰SL)
۱۹۵۸: اولین سیستم کامل تهویه مطبوع در خودرو (مرسدس بنز ۳۰۰)
۱۹۵۹: اولین خودروی تولید انبوه با بدنه ایمن جهت کاهش صدمات حاصل از تصادفات(سری ۲۲۰S و ۲۲۰SE)
۱۹۶۹: شروع رسمی تحقیقات مرسدس بنز در خصوص تصادفات و تحلیل برخوردهای جاده ای خودروها
۱۹۷۳: اولین آزمایش تصادف (Crash Test) برای بررسی و تخمین ایمنی خودروها
۱۹۷۵: اولین سیستم کنترل سرعت (Cruise Control) در خودروهای مرسدس بنز کلاس S با گیربکس اتوماتیک، اولین موتور هیدروژنی خودرو
۱۹۷۷: اولین خودروی سواری با موتور توربو دیزل (مرسدس بنز ۳۰۰SD)
۱۹۷۸: اولین سری ترمز ضد قفل (ABS) در خودروهای مرسدس بنز S-Class
۱۹۸۰: اولین کیسه هوای کاربردی در خودروهای مرسدس بنز S-Class
۱۹۸۲: اولین سیستم تعلیق مستقل چند اتصالی (Multi-Link) در محور عقب خودروی مرسدس بنز ۱۹۰
۱۹۸۵: اولین سیستم چهار چرخ دائمی (۴Matic) در خودروهای مرسدس بنز E-Class
۱۹۸۶: اولین مبدل کاتالیستی سه راهی استاندارد برای کلیه خودروهای مرسدس بنز جهت کاهش انتشار گازهای آلاینده از اگزوز خودروها
۱۹۸۷: اولین کیسه هوا برای سرنشین جلو در خودروهای مرسدس بنز S-Class
۱۹۸۹: اولین صندلی خودرو با کمربند ایمنی سرخود
۱۹۹۲: تجهیز کلیه مدلهای مرسدس بنز به سامانه ترمز ضد قفل (ABS) به صورت استاندارد
۱۹۹۴: اولین خودروی آزمایشی با سلول سوختی الکتریکی (Fuel Cell Electric یا E-Cell)
۱۹۹۵: اختراع سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو (ESP)، اختراع لامپهای زنون برای چراغ جلوی خودرو
۱۹۹۶: اختراع اولین سقف انعطاف پذیر و جمع شو در اولین خودروی رودستر کوچک لوکس مرسدس بنز (SLK-Class)
۱۹۹۷: اختراع سیستم کمکی ترمز (BAS یا Brake Assist System)، اختراع سامانه تزریق مستقیم سوخت با ریل مشترک (CDI یا Common-rail Direct Injection) در پیشرانه های دیزل، اختراع سیستم خودکار تشخیص صندلی کودک (ACSR یا Automatic Child Seat Recognition)
۱۹۹۸: اولین سیستم نمایشگر و ناوبری برای مدیریت ارتباطات و سیستمهای الکترونیکی خودرو در کلاس S، اولین سیستم تعلیق بادی با کمک فنرهای سازگار (AIRmatic)، اختراع کیسه هوای پنجرهها و کیسه هوای سازگار برای سرنشین جلو
۲۰۰۱: اختراع کیسههای هوای جانبی سر و سینه راننده و سرنشین در درهای جانبی گونههای رودستر مرسدس بنز
۲۰۰۲: اولین سیستم کامل حفاظت سرنشین (Pre-Safe) شامل کمربند ایمنی پیش کشنده، تنظیم خودکار صندلی خودرو و سانروف خودکار
۲۰۰۳: اولین جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته ۷G-Tronic در کلاسهای S، SL، CL و E هشت سیلندر
۲۰۰۴: اولین خودروی چهار در کوپه لوکس (CLS-Class)، اختراع سیستم گرمکن سر و گردن سرنشینان جلو (AIR Scarf)
۲۰۰۵: اختراع سیستم ترمزگیری خودکار خودرو (Distronic Plus) به محض نزدیک شدن به موانع، عابران پیاده یا خودروها جهت تکمیل سیستم کمکی ترمز(BAS Plus)
۲۰۰۶: اولین خودروی مجهز به سلول سوختی(Fuel Cell)
۲۰۰۷: اختراع سیستم شاسی پیشرفته با سامانه تشخیص شرایط جاده (Pre-Scan Chassis)
۲۰۰۸: اولین خودروی SUV کامپکت یا جمع و جور (مرسدس بنز سری GLK)
۲۰۰۹: سیستم هشدار خواب آلودگی راننده(Attention Assist) با لرزش فرمان و هشدار صوتی، اختراع سامانه کمکی دید در شب (NVA یا Night Vision Assist)، اولین خودروی هیبریدی با باتری لیتیوم یون، اختراع سیستم Blue Efficiency جهت کاهش مصرف سوخت
۲۰۱۰: اولین خودروی دیزل با سامانه کنترل آلودگی BlueTec (مرسدس بنز E320)، اولین خودرو با سلول الکتریکی (مرسدس بنز سری SLS AMG E-Cell)، اختراع سیستم کنترل جادویی بدنه (MBC یاMagic Body Control)، اختراع سامانه کمکی نمایشگر نقطه کور فعال (BSA یا Blind Spot Assist) و سیستم کمکی حفظ خودرو در خط جاده (LKA یا Lane Keeping Assist)
سوپرشارژر: مرسدس (سال ۱۹۲۱)
گیربکس ۸ سرعته دستی: مایباخ DS8 (سال ۱۹۳۱)
دیزل: مرسدس بنز ۲۶۰D (سال ۱۹۳۶)
توربودیزل: مرسدس بنز ۳۰۰SD (سال ۱۹۷۸)
ترمزهای ضد قفل الکترونیکی: مرسدس بنز S کلاس (سال ۱۹۷۸)
میله چپ کردن خودکار: مرسدس بنز SL کلاس (سال ۱۹۸۹)
لعاب عایق: مرسدس بنز S کلاس (سال ۱۹۹۱)
کنترل پایداری الکترونیکی: مرسدس بنز CL600 (سال ۱۹۹۵)
دستیار ترمز: مرسدس S کلاس (سال ۱۹۹۶)
کروز کنترل تطبیقی: مرسدس بنز S کلاس (سال ۱۹۹۸)
سیستم ورود و استارت بدون کلید: مرسدس S کلاس (سال ۱۹۹۸)
صندلیهای ماساژوردار: مرسدس بنز S کلاس (سال ۲۰۰۰)
هشدار خروج از مسیر: مرسدس بنز آکتروس (سال ۲۰۰۰)
ترمز اضطراری خودکار: مرسدس بنز S کلاس (۲۰۰۶)
“در ضمن، بسیاری از سیستمهای رفاهی و ایمنی مانند چرخش نور چراغها هنگام عبور از پیچها، ماساژور صندلی راننده و سرنشین، تنظیم برقی آینه ها، جمع شدن اتوماتیک آینه های خودرو پس از پارک کردن، گرمکن صندلیها، گرمکن غربیلک فرمان، حافظه برای ذخیره تنظیمات صندلیها، پشت سری فعال صندلیها در هنگام تصادف و. . . که این روزها در انواع مدلهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ خودروسازان مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند، از اختراعات کمپانی مرسدس بنز به شمار میروند.”
سوشیانت
۲۵ آذر ۱۴۰۱فعلا هم بنز تو خوابش بتونه به جایگاه فوق لوکس کادیلاک سلستیک برسه در ضمن کادیلاک هم اختراعات خیلی زیاده داره جناب متعصب
بی خیال اسم
۲۵ آذر ۱۴۰۱تو خواب؟
بنز رسیده بهش ازش هم رد شده داداش
چیزی که واس کادیلاک آرزوس واس بنز خاطرس
اختراعات خیلی زیادی داره و در حد بنز
Payfast
۲۶ آذر ۱۴۰۱متعصب به کسی میگن که جواب کامنت ۶۷ خطی رو تو ۲ خط بده
سوشیانت
۲۶ آذر ۱۴۰۱من حتی اگه هم متعصب باشم واقعا افتخار میکنم به خودم … حتی به خودت زحمت ندادی یه سرچ کنی لیست اختراعات کادیلاک رو ببینی نمونش استارت برقی در ضمن تاجایی که من میدونم گرمکن صندلی رو اول کادیلاک فلیت وود داشت که خود پدال هم گذاشته بود و…
سوشیانت
۲۶ آذر ۱۴۰۱اون وقت از چه لحاظ رسیده برو تو سایت کادیلاک آپشن های سلستیک رو ببین بزرگترین آپشنی که بنز داشت همون نمایشگر هاش بود که ۵۶ اینچ ولی کادیلاک ۶۶ اینچی زد تازه تمام لمسی هم هست بنز در حالی که بنز پشت آمپرش لمسی نیست😂😂😂 بنز تو خوابش هم به کادیلاک نمیرسه
سوشیانت
۲۶ آذر ۱۴۰۱در ضمن payfast متعصب اونیه که متن یکی رو نمیخونه ولی ازش دفاع میکنه
❤BMW❤
۲۶ آذر ۱۴۰۱اولین خودروی دارای تهویه مطبوع نش آمباسادور
اولین کیسه هوا ، اولدزمبیل تورنادو
اولین سیستم نمایشگر واسه یه مدلی از لینکلن بود (اسمشو یادم نیس)
اولین جعبه دنده اتوماتیک واسه بیامو cs بود به نظرم
آخه تو که اطلاعات نداری چرا حرف میزنی؟
اولین خودرو با چرخش چرخ ها سیتروئن ds بود
ماساژور صندلی ، اولیش واسه مدلی از بیوک بود فک کنم حافظه هم واسه صندلی داشت همچنین کادیلاک الدورادو هم این تکنولوژی ها و کلی تکنولوژی دیگه رو داشت
BMW/M-POWER
۲۵ آذر ۱۴۰۱@ali(chevynova)
در ضمن اگر بنز کامیون و اتوبوس تولید میکنه فورد هم وانت میسازه که توی زمین باهاش علوفه و یونجه جا به جا میکنن
R
۲۶ آذر ۱۴۰۱با بنز کل کل نکن پسر بدجوری کم میاری
نمیتونیم با قاشق جمعت کنیم
NAVID۰۰۹۸
۲۵ آذر ۱۴۰۱😍❤👑
این شد اون کادیلاکی که همه میشناختن !
کادیلاک یه زمانی حتی بنز را هم قبول نداشت و رفته رفته با گذر زمان سر به زیر شد و نتوانست با پیشرفت سریع خودروها کنار بیاد و دیر عمل کرد تا بنز بشه جایگزینش !
نمیگم این خودرو کادیلاک را به روزهای روشن و اقتدار گذشته برگردانده ، خیر !!!
بلکه این خودرو میتونه راه آیندهی کادیلاک را برای رسیدن به همچون گذشتهای درخشان هموار کنه !
در ضمن ، تولبد دو دستگاه در روز برای یک سال باید بشه حدود ۷۰۰ تا ، پس چرا میگه ۴۰۰ تا !!!
شاید برای متعصبان انگلیسفن سخت باشه ولی به تمام رولزرویسهای ساخت روز دنیا ترجیهش میدم و با این قیمت بسیار ارزش خرید داره و مطمئن باشید همین که اومد تو بازار با این تولید محدود و سفارشی سازی میتونه رکورد قیمتی هم بزنه و به بالای ۵۰۰ هزار دلار قیمت بخوره !
دنیا تقسیم شده بین افراد فقیر و ثروتمند که همین باعث شکوفایی شرکتهایی میشه که بدون ترس تولید محصولات گران میکنند و راحت فروش میکنند تا پولِ خوبی به دست بیارن !
زیزیگولو
۲۵ آذر ۱۴۰۱هرچند من با برقی جماعت مشکل دارم ولی این ماشین عنوان لوکس ترین و مجلل ترین خودروی آمریکا رو یدک میکشه و واقعاً هم همینجوره و استقبال مردم واسه خریدنش دور از ذهن نبود
NAVID۰۰۹۸
۲۵ آذر ۱۴۰۱به نظر من بهتره خودمان را بگذاریم جای خریدار در کشوری چون آمریکا با آن همه تنوع و ثروتآفرینی !
تا قبل از سلستیک ، ارزشمندترین برقی متعلق به پورشه بود ( تایکان ) !
اما در بازاری که تسلا ، ریویان ، پورشه ، بنز ، bmw به عنوان برقیهای نامدار دارند میتازانند ، این کادیلاک بود که فهمید چه ارزش بالایی در کشور خودش داره و نباید قافله را ببازه و اتفاقاً چقدر هم قدرتمند وارد بازار شد با محصولی که از هر نظر میشه یک کادیلاک اصیل و واقعی در دنیای مدرن نامیدش !
کادیلاک اصلی در دنیای برقیها یعنی همین !
اگر در آمریکا بودم و توان خریدش را داشتم ، به تمام رقبا ترجیهش میدادم و انتخاب اولم بود !
شکوه از این خودرو مثل باران بهاری میبارد ❤👑.
زیزیگولو
۲۵ آذر ۱۴۰۱ولی با همه این حرفا سلیقه آمریکاییا لیشتر پیکاپای فول سایزه
زنده باد آمریکا جز کرایسلر ملعون
۲۵ آذر ۱۴۰۱GM عالی مینوازد
قطب های الکتریکی ها در آینده : یو اس ا. کره
Dian
۲۵ آذر ۱۴۰۱عاشق طراحی عقبش شدم
عاشق پدال
۲۵ آذر ۱۴۰۱این کامنتو میخواستم برا پست قرعه کشی ایران خودرو بزارم. اینجا میزارم
درباره یه ماشین میخوام بگم.
ماشین مد نظر پروتون ایریز هست. proton iris. شبیه دویست و شش هست. به راحتی میتونه جایگزین پراید بشه.
قیمت پایه اش حدود ۳۷۰ میلیون تومنه تو مالزی.
پنج سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومت
۵ سال ماهی یک گیگ اینترنت برا اینفوتینمنت و اینترتینمت ماشین رایگان
سه بار سرویس رایگان
۵ ستاره ایمنی تو aseamn کاپ گرفته. یعنی مثل اون ماشین چینی جک e10 نیست که صفر گرفته.
حالا اگه سنتون مثل من بالا باشه قدیما یادتون باید بیاد که یه زمان پروتون قرار بود مدلهاشو بومی کنن. قیمتش از پراید کمتر میشد. به صورت رسمی گفتن. و این خودروسازا مخالفت کردن. بعدم پروتون رو بیرون پرت کردن چون ارزونتر ازشون خودرو میساخت.
یه ماشین دیگه داره حال میده با خانواده بری. مدلش exora هست. اینم حدود ۵۵۰ میلیون تومنه تو مالزی..همینا رو مونتاژ کنن ارزونتر از مالزی در میاد و اگه به همین قیمتای ۳۷۰ میلیون و ۵۵۰ میلیون بفروشن حاشیه سودشون به همین چینیها میرسه.
و من به این فکر میکنم که مالزی کشوری گرونتر از چینه و ماشینای با کیفیتش حدود ۳۷۰ میلیون تومنه. پس این چینیها ماشینایی مثل ایکس۲۲ رو چند میفروشن ؟ اینجا که ۶۰۰ میدن. فکر کنم تو چین ۲۵۰ باشه .
زنده باد آمریکا جز کرایسلر ملعون
۲۵ آذر ۱۴۰۱توی اینترنت هرکی پروتون داشته راضی بوده
NAVID۰۰۹۸
۲۵ آذر ۱۴۰۱پروتون یکی دیگه از خودروسازانی هست مثل چینیها و کرهایها که مدیونِ ژاپن و میتسوبیشی هستند !
بخصوص میتسوبیشیهای دههی 90 میلادی !
تا جایی که میدونم هر کسی تا الان هر مدل از پروتونها را داشته ، بسیار راضی بوده و از هندلینگ بالای پروتون تعریف تمجید میکرده !
مهم این نیست که پروتون بیاد ایران و بفروشه !!!!!!!
مهم اینه که تاجر ما با کمترین سرمایهگذاری بیشترین سود را ببرد و چی بهتر از چینیهای بیاَصلُ نَسَب که تازه کشور ما را هم خانهی دوم خودشان کردهاند !
حالا که خوبه !
همینطور پیش بره با این وضع دلار و فقیر شدن مردم در آیندهای نزدیک همهی ما ایرانیها میشویم بردهی چین و کارگریشون را میکنیم !
فقط بشینید و ببینید چطور روزگارمون را سیاه میکنند بدونِ جنگ و خونریزی تمام منابع ایران را مفت مفت میبرند و مقداری از کالاهای بنجلشون را با منت تو بورس کالا عرضهاَش میکنند !!!!!
تازه اول کارِ !
بهنام
۲۵ آذر ۱۴۰۱دوست عزیز ، مشکل این نیست که خودروی مناسب و در شأن مردم کشورمون در دسترس نباشه مشکل اینه که ما گروگان گرفته شدیم و هر چی انداختن جلومون باید متشکر باشیم .
TESLA
۲۵ آذر ۱۴۰۱رولزرویس برای سالیان دراز واقعا رقیب چندانی نداشت حتی بنتلی هم که این همه میگن رقیب قدیمیش هست هم واقعا تهدید چندانی برای فروش این هیولا سوپرلوکس ساز نبود ، ولی یه حسی بهم میگه این سلستیک قراره بدجوری این پیرمرد ۱۲۰ ساله رو اذیت کنه 🇺🇸🇺🇸🔥🔥⚡️⚡️
مازیار
۲۵ آذر ۱۴۰۱تو کلاس فوق لوکس فاکتوری هست به نام کشش برندینگ که از قضا تو این کلاس مهمترین فاکتور هست
نمیخوام بگم دست کادیلاک در این مورد خالیه چون اینطور نیست اما برای خریداران این کلاس خیلی مهمه اتومبیلی که سوارش هستن مثلا مدلهایی ارزون قیمت اختصاصی برای بازار چین هم داره یا نه؟ و موارد دیگه ای از این دست
ممکنه برای قشر عام مسئله چندان مهمی نباشه اما ثروتمندان افکار خاص خودشون رو دارن و حالا درست یا غلط خیلی هم روش تاکید دارن احتمالا راهی برای خاص بودن و خاص موندن
در مورد سلستیک من همیشه سه کلمه توی ذهنم میاد
قطعا / احتمالا / هرگز
قطعا خواهد فروخت
احتمالا ارزشش رو داره
هرگز به جایگاه رولزرویس نمیرسه
blackwing
۲۵ آذر ۱۴۰۱مازیار
زمان مشخص میکنه
شما فکر کن توی یه مهمونی که دهها نفر ثروتمند و میلیونر توش هستن یکی با سلستیک بیاد از ماشین پیاده بشه..
توی گپ و گفتوگویی که بین خودشون پیش میاد کافیه اون مالک سلستیک بگه این ماشین فوقالعادهس
همین باعث میشه اونهایی که مرسدس میباخ یا بنتلی سوار هستن ترقیب و کنجکاو بشن که آیا واقعاً اینقدر خوبه ؟
و حتماً میرن سراغش ، چون برای امریکاییا مهمه که ببینن کادیلاک با اون پیشینه باشکوه خودش آیا تونسته واقعاً برگرده به بازی یا نه
مازیار
۲۵ آذر ۱۴۰۱بله زمان مشخص میکنه
همیشه همینو گفتم
از جمله در مطالب معرفی دیفندر جدید که دوستانی میگفتن هه عمرا این یه چاله کوچیک هم رد نمیکنه
و زمان مشخص کرد
خیلی خوب مشخص کرد
سوشیانت
۲۵ آذر ۱۴۰۱نباید هم هیچگاه به جایگاه رولز رویس برسه چون رولز رویس جایگاهش خیلی پایین تر از کادیلاکه
بی خیال اسم
۲۵ آذر ۱۴۰۱آره تو تخیلات یک امریکن فن رولزرویس پایین تر از کادیلاک هست
سوشیانت
۲۶ آذر ۱۴۰۱تو تخیل یه اروپایی فن هم کادیلاک پایین تر از رولز رویسه
Elmiraj
۲۵ آذر ۱۴۰۱(( تا رقبا هستن کسی اینو نمیخره ))
(( این یک پروژه شکست خورده خواهد بود ))
این دو جمله چقدر آشنان….
وقتی میگفتیم این ماشین یک سوپر لوکس تکنولوژیک هست و مقایسه این ماشین با رقبا اشتباهه ، یه سری میفرمودن کادیلاک اصلا نمی بایست از اول وارد این رنج قیمتی بشه !!!
BMW/M-POWER
۲۵ آذر ۱۴۰۱کسی نگفت نمیفروشه یه ماشین تولید محدوده و به همون تعداد کم هم هر برندی طرفدار و خریدار تعصبی داره
ولی میدونی فرق اصلیش کجاست فرقش اینجاست که به یه نفر توی خیابون بگی من کادیلاک سلستیک دارم تا اینکه “رولزرویس دارم(جدا از مدلش!!!!!)” واکنش طرف خیلی متفاوت خواهد بود
بالاخره وقتی توی کل تاریخ خودروسازی آمریکا کلا چند تا خودروی انگشت شمار بالای 200 هزار دلار وجود داشته تولید ناگهانی یه خودروی 300 هزار دلاری میتونه به طور اشتباه و فریبنده توجه طرفدار های اون برند رو جلب کنه
بهنام
۲۵ آذر ۱۴۰۱نظر شخصی
قطعا خودروی خوبیه، برند قابل احترام و بزرگیه، ولی ظاهرش به قیمتش نمیخوره لااقل من این قیمت رو تو ظاهرش نمیبینم.
سوشیانت
۲۵ آذر ۱۴۰۱هیچ اهمیتی نداره که واکنش دیگران چیه آدم ماشین ها رو با توجه به مشخصاتشون مخصوصا آپشن که تو این کلاس مهمه مقایسه میکنه نه واکنش دیگران
سوشیانت
۲۵ آذر ۱۴۰۱شاید فکر کنید این قیمت برای یه برند لوکس معمولی زیاده
چطور این قیمت برای کادیلاک زیاده برای رولز رویس نه؟؟؟
هدف جهانی
۲۶ آذر ۱۴۰۱طراحی زیاد جالب ندارد مخصوصا از عقب
❤BMW❤
۲۶ آذر ۱۴۰۱در مقابل رولز هیچی نیس
علیرضا یاوری
۳۰ آذر ۱۴۰۱عالیه