کادیلاک

مقایسه کادیلاک سلستیک با اصلی‌ترین رقبا در بازار جهانی

سلستیک به‌عنوان پرچم‌دار محصولات الکتریکی کادیلاک به‌تازگی معرفی شده و برند لوکس جنرال موتورز امیدوار است این سدان مجلل شعار قدیمی کادیلاک که «استاندارد جهان» بود را دوباره زنده کند. سلستیک در دسامبر سال ۲۰۲۳ روی خط تولید می‌رود و قیمت آن از ۳۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود اما بسته به چگونگی سفارشی‌سازی خریداران، این رقم می‌تواند حتی افزایش هم پیدا کند. سلستیک که ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ کیلومتر برد دارد، با این قیمت در برابر مجلل‌ترین خودروهای جهان قرار می‌گیرد. البته در حال حاضر، در بین خودروهای الکتریکی بازار رقیب مستقیمی برای سدان پرچم‌دار کادیلاک وجود ندارد اما اگر به سطح‌های قیمتی پایین‌تر بازار و همین‌طور خودروهای درون‌سوز نگاهی داشته باشیم می‌توانیم رقبایی را برای سلستیک برشمریم که در ادامه به آن‌ها آشنا خواهیم شد.

مرسدس EQS53 AMG

قیمت: ۱۴۸,۵۵۰ دلار

هرچند مرسدس بنز EQS مثل سلستیک خودرویی تیراژ پایین و دست‌ساز نیست ولی به‌عنوان یک سدان الکتریکی پرچم‌دار و مجلل چیزی کم و کسر ندارد. پرچم‌دار خانوادهٔ این خودرو نسخهٔ EQS53 AMG است که با سفارش پکیج AMG داینامیک پلاس، ۷۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه می‌کند. برد حدودی این نسخه نیز با باطری‌های ۱۲۰ کیلووات ساعتی توسط EPA آمریکا ۴۴۵ کیلومتر تخمین زده شده است.

بنتلی فلاینگ اسپور هیبریدی

قیمت: ۲۰۸,۰۰۰ دلار

هرچند فلاینگ اسپور یک سدان الکتریکی نیست ولی کادیلاک دوست دارد سلستیک بتواند برای خریداران این سدان بریتانیایی و خصوصاً نسخهٔ هیبریدی آن جذاب باشد. این نسخه به یک پیشرانهٔ ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو مجهز است که با همراهی موتور الکتریکی ۵۴۴ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک پکیج باطری ۱۸ کیلووات ساعتی هم در این ترکیب وجود دارد که برد تمام الکتریکی ۴۰ کیلومتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

رولزرویس گوست

قیمت: ۳۳۲,۵۰۰ دلار

مثل فلاینگ اسپور، کادیلاک ممکن است امیدوار باشد سلستیک بتواند حتی برخی از خریداران رولزرویس گوست را هم به سمت خود جلب کند. هردوی این خودروها دست‌ساز و تیراژ پایین هستند اما گوست هنوز نسخهٔ الکتریکی و یا حتی پلاگین‌هیبریدی ندارد و در عوض با یک پیشرانهٔ ۶.۸ لیتری V12 توئین توربو با ۵۷۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه می‌شود.

ب‌ام‌و i7 xDrive60

قیمت: ۱۲۰,۲۹۵ دلار

ب‌ام‌و به‌تازگی با نسخهٔ الکتریکی نسل جدید سری ۷ که i7 نام دارد به بخش سدان‌های فول سایز الکتریکی وارد شده است. این خودرو فعلاً فقط در یک مدل بنام i7 xDrive60 ارائه می‌شود که ۵۴۴ اسب بخار قدرت و ۷۴۴ نیوتن متر گشتاور دارد و باطری‌های ۱۰۱.۷ کیلووات ساعتی آن بردی در حدود ۴۸۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند. سال آینده اما نسخهٔ قوی‌تر i7 M70 با بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت هم ارائه خواهد شد که پرچم‌دار خانوادهٔ سری ۷ جدید خواهد بود.

لوسید ایر سافایر

قیمت: ۲۴۹,۰۰۰ دلار

در حال حاضر، نزدیک‌ترین رقیب سلستیک در بازار را می‌توان لوسید ایر سافایر دانست. این نسخهٔ سه موتوره و پرچم‌دار سدان ایر است که ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد و در تعداد محدودی تولید خواهد شد. ایر سافایر قوی‌ترین سدان جهان به‌حساب می‌آید و با قیمتی که از ۲۴۹ هزار دلار آغاز می‌شود، دومین خودروی الکتریکی گران این لیست پس از سلستیک هم محسوب می‌شود. برد این خودرو اما هنوز اعلام نشده است.

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک سلستیک

مرسدس EQS53

i7 xDrive60

لوسید ایر سافایر

فلاینگ اسپور

رولزرویس گوست

قدرت ۶۰۰ اسب بخار ۷۶۱ اسب بخار ۵۴۴ اسب بخار ۱۲۰۰ اسب بخار ۵۴۴ اسب بخار ۵۷۱ اسب بخار
گشتاور ۸۷۰ نیوتن متر ۱۰۲۰ نیوتن متر ۷۴۴ نیوتن متر اعلام نشده ۷۵۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
برد ۴۸۰ کیلومتر ۴۴۵ کیلومتر ۴۸۰ کیلومتر اعلام نشده
قیمت ۳۰۰,۰۰۰ دلار ۱۴۸,۵۵۰ دلار ۱۲۰,۲۹۵ دلار ۲۴۹,۰۰۰ دلار ۲۰۸,۰۰۰ دلار ۳۳۲,۵۰۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
Motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲۱ دیدگاه‌ها

  1. amir1400

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    خداییش مرسدس از همشون یک سر و گردن بالا تر هست چون تمام ویژگی های لوکس کادیلاک رو داره و کیفیت ساختش هم قطعا در حد کادیلاک هست ( با اینکه قیمتش نصف سلستیک هست) تازه شتاب بنز ۳/۴ ثانیه هست ولی کادیلاک ۳/۸

    موافقم 67
    مخالفم 114
    1. aMiRsHaYaN

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (459 ديدگاه)

      توی این کلاس صفر تا صد اهمیتی نداره مهم لاکچری و راحتی

      موافقم 83
      مخالفم 13
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        مهم‌تر از لاکچری بودن و راحتی ، برند هستش که در میان این جمع اول رولزرویس ، دوم بنتلی ، سوم بنز و سپس باقی برندها رقابت میکنند !
        اما به من باشه ، انتخابم کادیلاک هست ، چون احساس من میگه کادیلاک تمام وجود خودش را گذاشته برای این خودرو و مطمئناً ارزش بالایی داره که در آینده زیاد از این خودرو میشنویم !

        موافقم 50
        مخالفم 34
        1. miladzm

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          navid0098
          یه جور میگی بعدش بقیه انگار کدیلاک امروز لوکس سازی یاد گرفته ؛ ای کاش اون بحران انرژی و نفت واسه دنیای غرب و ایالات متحده رخ نداده بود هم خودروسازی آمریکا در طی دهه ۸۰ و ۹۰ رو به افول نمیرفت تا امروز بعضی ها انقد گستاخ نشن که بیان کدیلاک بگن معمولی و … .
          کدیلاک هم از لحاظ برند و هم از لحاظ همه چیز از بقیه ماشین های این لیست بالاتره .فقط میخوام بدونم اون زمان که کدیلاک دویل و فلیت وود و … رو تولید میکرد اون مجسمه ساز بی ام و سری ۷ ریبج شده داشت روی جرثقیل کدوم تعمیرگاه ها آچار میخورد .

          موافقم 29
          مخالفم 22
        2. Hadi

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (598 ديدگاه)

          سلستیک بعدش EQS
          واقعا کادیلاک شاهکار ساخته 👌🏼
          لوسید هم بدجور چشمو گرفته…
          بعدشم انگلیسیا…

          موافقم 23
          مخالفم 10
        3. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (526 ديدگاه)

          miladzm من موندم چرا اینقدر از تاریخچه مایه میزارید الان این برند معمولیه که با بنز و بی ام دبلیو رقابت میکنه همین الان سلستیک یک قدم بزرگه

          موافقم 5
          مخالفم 22
    2. R@min

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2054 ديدگاه)

      چقدر جالب !!! اونوقت میشه بگین دقیقا ۱۵۰ هزار دلار فاصله قیمت سلستیک و مولسان و رولرزرویس بخاطر چیه ؟؟؟ چطوری میشه یه محصول با این فاصله قیمتی از رقبای گرون ترش با کیفیت تر باشه ؟؟؟

      موافقم 41
      مخالفم 18
    3. miladzm

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      چیزی که واضح و مبرهنه اینه که آمریکایی ها از لحاظ فناوری باتری و الکتریکی بسیار بهترن و این رو میشه با یه حساب سر انگشتی از مقایسه مشخصات استارتاپ های امریکایی با محصولات کشور های اروپایی دید . نکته بعدی مربوط به برد همین ماشین ها میشه . این اعداد حدودی 400_450 کیلومتر که میبینیم صرفا در شرایط آرمانی و ایده آل و روی کاغذ به دست اومدن و قطعا در دنیای واقعی و در عمل خیلی از این مقدار کم تر میشن . ولی نکته مهم تر اینه که باز امریکن ها با توجه به مقالات و ویدیوهایی که در یوتیوب میبینیم حفظ شارز باتری خیلی بهتری دارن و با اینکه به ظاهر برد این ماشین ها شبیه به همدیگه هست اما قطعا در عمل کدیلاک خیلی برد بهتر نسبت به بقیه و نزدیک به این مقدار اعلامی کمپانی رو به مشتری تقدیم میکنه . نکته دیگه مربوط به سیستم فنر بندی کدیلاک میشه که انحصاری خود جنرال موتورزه و قطعا هیچ کدوم از محصولات داخل لیست به گرد پاشم نمیتونن برسن و نکته دیگه مربوط به فناوری های نوین داخل کابینه و کدیلاک از فناوری خودران اختصاصی جنرال موتورز به نام اولترا کروز که بعد از fsd بهترین سیستم خودران جهانه و هزاران فناوری ریز و درشت دیگه بهره میبره که بازم هچ کدم از اینا صد سال دیگه هم بهش نمیرسن . و در اخر اینکه کدیلاک بسیار زیباست نه مثل بی ام و که تا تقی به توق بخوره جلوپنجره بزرگ میکنه و نه مثل بنز که با نگاه کردن به نمای جلوش و فرم چراغ ها و جلو پنجره حالت اسهال استفراغ به ادم دست میده . و در آخر با خرید سلستیک میفهمی که یه کدیلاک اصیل و واقعی خریدی و صفر تا صدش توسط خود جنرال موتورز تولید و طراحی شده نه مثل بعضیا کهتنها هنرشون سوراخ کردن کاپوت و نصب مجسمه کذایی در جلوی ماشینه بعد یکم که به زور میفتن میرن از بی ام و انجین گدایی میکنن .

      موافقم 25
      مخالفم 57
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        چطور فهمیدی آمریکایی ها حفظ شارژ بهتری دارند؟

        موافقم 23
        مخالفم 16
        1. ali(chevynova)

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          از اونجایی که تسلای آمریکایی تو دنیا بهترین و پرفروش ترین برقی هست و فروشش از بنز و بی ام و در آمریکا بیشتره و ارزش سهامش اندازه بودجه 2 سال کل آلمانه

          موافقم 21
          مخالفم 53
        2. بی خیال اسم

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          چه ربطی به سوال من داشت
          قیمت خودرو های بنز رو با تسلا مقایسه هم بکن

          موافقم 13
          مخالفم 14
        3. miladzm

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          بی خیال اسم
          با دیدن ویدیو های نقد و بررسی توی یوتیوب که توسط مالکین انجام شده .

          موافقم 15
          مخالفم 13
      2. بی خیال اسم

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        خودت اگه این نظرات یوتیوبر ها ضد آمریکا بود قبول داشتی؟

        موافقم 7
        مخالفم 7
    4. سوشیانت

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      تمامی ویژگی های لوکس کادیلاک رو داره میشه بگی چطوری به این نتیجه رسیدی😂😂
      کادیلاک امکاناتی مثل در های تمام برقی ۳۸ تا اسپیکر نمایشگر ۶۶ اینچی و… داره که فعلا تو هیچ خودرویی استفاده نشده

      موافقم 12
      مخالفم 27
      1. مدافع حریم امنیت _ آلمانی و ژاپنی و کره ای .

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (93 ديدگاه)

        تو میخوای ، مالک کدوم مجموعه بشی ؟
        ۱. هیوندای ، جنسیس ، کیا
        ۲. لندرور ، جگوار ، رنجرور
        ۳. کنیخ زگ و ولوو و پولستار
        ۴. لامبورگینی و فراری و فیات و آلفارومئو
        ۵. نیسان و لکسس و هوندا و اینفینیتی و تویوتا و آکورا و مزدا .
        ۶. بوگاتی و رنو و سیتروئن و پژو
        ۷. بنز و بی ام و و آئودی و پورشه
        یا
        ۸.شورولت و فورد و دوج و پونتیاک و لینکلن و جی ام سی
        جواب به این سوال ، که مالکیت کدوم گزینه رو میخوای ، که ، همین الان بهت بدن ، جواب کلی و پایان بحثه بیهوده ی ، کدوم کشور بهتره و … ، این موضوعاته .
        البته به نظر من ، هر کشوری محصول خوب بسازه ، کارش درسته و اصلا نمیشه همیشه طرفدار یک کشور خاص بود !!!!
        پشت هر کامنت من یک دنیا علم و تجربه نهفته است .
        جواب به این سوال ، اعتبار کلی اون شرکت و اون کشورو تایید میکنه و رد خور نداره
        پس همونطور که قبلا گفتم ؛ در جواب اون بابا که کره و انگلیسو در یک سطح نمیدونست ، باید بگم ، نخیر ، در یک سطح کلی ، با هم تقریبا مساوی هستند .
        خیلی ممنون سر دبیر عزیز ، ممنون از مطالب مفیدت ، خسته نباشید . 🌹🌹👌👌👍👍🙂🙂 .
        تمام .

        موافقم 12
        مخالفم 22
        1. Moro

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (72 ديدگاه)

          آقای مدافع حریم، شما اون قدری نمیدونی که باید حریم رولزرویس رو نگه داری؟؟ لا اقل بین نمایندگان خودرویی انگلستان بیاریش؟؟😆😆😆😆
          وقتی اینکاره نباشی اسم برند معظمی مثل رولزرویس رو از قلم میندازی.
          خدایی بچه ها هم یادشون نمیره.
          خخ

          موافقم 11
          مخالفم 8
      2. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        ۳۸ اسپیکر و ۶۶ اینچ نمایشگر لوکسه😂😂😂

        موافقم 15
        مخالفم 20
        1. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          اگه لوکس نیست پس چرا تمام کمپانی ها مخصوصا بنز و بی ام و دنبال نمایشگر بزرگ تر و تعداد اسپیکر بیشتر هستن؟ فعلا هم که کادیلاک تو این دو تا آپشن از تمامی خودرو ها بهتر عمل کرده

          موافقم 9
          مخالفم 17
        2. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          بلندگو و نمایشگر آپشن هست ای خدا😂😂😂

          کپی از EQXX
          😂😂😂 چه ربطی داشت؟

          موافقم 9
          مخالفم 9
    5. viper2

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      دوستان میدونم بی ربطه ولی کسی راه دف عقب کردن پراید رو میدونه؟ من میخوام یه پروژه خفن راه بندازم .

      موافقم 8
      مخالفم 12
      1. d1123

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        بنظر من،موتور و جعبه دنده رو بردار رو محور عقب یه موتور الکتریکی ببند

        موافقم 7
        مخالفم 2
      2. محمدهادی

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (2410 ديدگاه)

        دمتگرم داداش🤣🤣🤣🤟🤟

    6. مازیار

      ۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      نه امیرجان نمیشه اینو گفت دستکم الان نمیشه
      آمریکایی که همیشه ارزونتر بوده قیمت بالاش حتما بی دلیل نیست باید صبر کرد و دید که چی در چنته داره
      ممکن بخشی ازش بحث برندینگ و تبلیغات باشه اما نه همش
      در مجموع بهترین کار صبر کردنه تا حقیقت مشخص بشه.

      موافقم 9
      مخالفم 4
      1. سوشیانت

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (3513 ديدگاه)

        آمریکایی ارزونش هم شاهکار بوده چه برسه به گرونش

        موافقم 6
        مخالفم 13
  2. بی خیال اسم

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    قیمت کادیلاک خیلی بالاست
    به نظرم نباید بنتلی هیبریدی توی این لیست باشه
    چرا اسپکتر داخل لیست نبود
    لوسید سافایر عشقه خدایی
    در کل همشون فوق العاده هستن
    ولی کاش بنزینی بودن…

    موافقم 23
    مخالفم 10
    1. حامد

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (831 ديدگاه)

      کسایی که میخرنش برای پز دادن میخرنش و براشون مهم هست که خودروشون ارزون قیمت نباشه و خاص باشه.

      موافقم 8
      مخالفم 4
    2. OM.01

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (550 ديدگاه)

      (قیمت کادیلاک خیلی بالاست)

      اینکه قیمت یه وسیله گرون یا ارزونه دلیل بر این نیست شرکت گرون فروشه یا ارزون فروش. قیمت گذاری یک محصول باید بر 2 اصل باشه=
      1=بازگردوندن هزینه اولیه تولید در زمان مشخص و ضرر نکردن.2= کسب سود در زمان مشخص

      کادیلاک سلستیک روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز تولید شده. ساخت یه پلتفرم جدید در صنعت خودروسازی 1میلیارد دلار هزینه داره. همچنین جنرال موتورز 82 میلیون دلار هزینه برای بازسازی مقر جهانی GM کرده و 2 هزار کارگر رو استخدام کرده.

      سلستیک یه خودروی تولید محدود پس درنتیجه باید قیمتی روی خودرو گذاشته بشه که هم سود داده بشه هم حقوق کارگرا داده بشه هم هزینه بازسازی مقر جهانی GMدر بیاد هم بخشی از هزینه پلتفرم اولتیوم اوکی بشه. قیمت 300هزار دلاری قیمت منطقی هست.

      (پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز در کادیلاک سلستیک با لیریک و هامر مشترکه و اونا هم این پلتفرم رو دارن)

      موافقم 22
      مخالفم 5
    3. سوشیانت

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      چطور قیمت کادیلاک بالاست ولی رولز رویس نه!!!

      موافقم 12
      مخالفم 7
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        رولزرویس تو این دهه ها اینطور بوده
        ولی کادیلاک نه

        موافقم 15
        مخالفم 8
        1. ali(chevynova)

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          حالا الانم کادیلاک عشقش کشیده ماشین فوق گرون قیمت بده بیرون
          از لحاظ پشتوانه مالی توان اینرو داره کادیلاک همچین ماشینی رو تولید کنه و مثل رولزرویس چشمش به دست بی ام وه نیست که پلتفرم سری 7 رو قرض بگیره

          موافقم 15
          مخالفم 27
        2. بی خیال اسم

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          فازت چیه رولزرویس زیر مجموعه بیمر هست
          دیگه می تونه هرکاری بکنه

          موافقم 8
          مخالفم 8
        3. ali(chevynova)

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          زیر مجموعه هست ولی از اون زیرمجموعها که هیچ اختیاری از خودش نداره و مثل کادیلاک دستش باز نیست
          فرقش رو متوجه شدی؟

          موافقم 9
          مخالفم 18
        4. miladzm

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          بی خیال اسم
          به این نمیگن زیر مجموعه ؛ رولز رویس فقط یه اسم خشک و خالی و اون مجسمه کذایی و مسخره ازش مونده و رسما شده نوچه و پدوی بی ام و . هر چی انجین روی ماشیناش میزاره واسه بی ام و هست . انقد عرضه نداره که حتی‌ چراغای ماشیناش رو هم خودش طراحی کنه توی مدل اسپکتر رفته از i7 چراغ کنده چپونده جلوی ماشین .

          موافقم 11
          مخالفم 22
        5. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          علی شوی نوا
          جوری که تو می گی
          کادیلاک هم هیچ اختیاری از خودش نداره هرچی داره از جی ام

          اگه اینطوره ۶.۲ کادیلاک هم واسه جی ام هست و خودش عرضه نداره

          چیز هایی مسخره می گی

          موافقم 10
          مخالفم 5
        6. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          رولز رویس هر موقع تونست اس یو وی فول سایز لوکس خانوادگی بسازه اون موقع بگو از کادیلاک جلوتره😂😂

          موافقم 4
          مخالفم 8
        7. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          سوشیانت
          هر وقت
          کادیلاک هم خودرویی در حد فانتوم ساخت و
          بگو کادیلاک بهتره😂😂😂

          موافقم 11
          مخالفم 5
        8. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          سلستیک خیلی وقته معرفی شده آپشن هاش رو هم خودت میدونی فانتوم هم در برابرش کم میاره😂😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 7
        9. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خدایا نگاه این😂😂😂
          آپشن ها رو شمردی؟!
          فعلا باید صبر کرد

          بعدش سلستیک یک سدان لوکس برقی هست
          و فانتوم بنزینی

          موافقم 4
          مخالفم 1
  3. محمدهادی

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2410 ديدگاه)

    خداییش بی ام و سری هفت شیش دنگ ترین سدان تمام الکتریکی سنگین وزن امروز دنیاست
    همه ی ویژگی هاش قابل قبول و اطمینان بخشه
    نماینده مرسدس بنز هم مشخصات خوبی داره،هرچند بردش کمتره،اما بنظر من اتاق مجهولی داره
    معلوم نیست بلاخاره در کدوم سگمنت اصلی طراحی شده
    بقیه هم که اصلا الکتریکی نیستن
    کادیلاک هم که هنوز تازه وارده و قیمتش باعث میشه تو این بخش اصلا جایی نداشته باشه

    موافقم 14
    مخالفم 25
    1. Amirreza.M

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (301 ديدگاه)

      ولی جا داشت یکم روی طراحی جلوش بیشتر کار بشه

      موافقم 17
      مخالفم 1
    2. مدافع حریم امنیت _ آلمانی و ژاپنی و کره ای .

      ۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (93 ديدگاه)

      از نظر زیبایی ، به ترتیب : لوسید ، بنتلی ، رولز رویس ، کادیلاک ، بنز ، بی ام و .
      تمام .
      این گل ها هم خدمت سر دبیر محترم ؛ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐🌸🌸🌸🌸⚘⚘⚘🌷🌷🌷🌼🌼🌼🌻🌻🌺🌺🌺🍀🍀 .

      موافقم 2
      مخالفم 15
  4. ali(chevynova)

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    کادیلاک مثل یه الماس بین رقباش هست
    اصالت داره
    زیبایی داره
    پر از تکنولوژیه
    بعد 110 سال همچنان آمریکایی هست

    موافقم 20
    مخالفم 40
    1. ali(chevynova)

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      ((این سدان مجلل شعار قدیمی کادیلاک که «استاندارد جهان» بود را دوباره زنده کند.))

      کادیلاک همچنان پایبنده شعار قدیمش هست و این رو بارها ثابت کرده

      این قسمت متن هم حائز اهمیته
      ((در حال حاضر، در بین خودروهای الکتریکی بازار رقیب مستقیمی برای سدان پرچم‌دار کادیلاک وجود ندارد))

      موافقم 13
      مخالفم 27
    2. Porsche 911

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      (بعد ۱۱۰ سال همچنان آمریکایی هست)
      طوری این حرفو میزنید انگار اکثر برند ها در اواسط عمرشون تغییر ملیت میدن
      میدونم که الان میخوای سهام داری جیلی در دایملر رو ربط بدی به این که بنز آلمانی نیست و چینی شده
      یا MG که به دلیل مشکلات مالی با کمک چینی ها روی پا اومده ( هرچند از زمین تا آسمون با اون MG گذشته متفاوته)

      موافقم 19
      مخالفم 3
    3. Moro

      ۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (72 ديدگاه)

      آره 😄😄😄 کلا آمریکا ساخت اصالت داره، درست عین اف ۳۵ که با قطعات چینی مونتاژ شدن و ویژژژژ سقوط کردنن.
      پس میبنی که خیلی نباید خیالبافی کرد،

      موافقم 8
      مخالفم 10
      1. ali(chevynova)

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        moro
        با اکانت اصلی بیا باهم صحبت میکنیم حالا

        موافقم 8
        مخالفم 4
  5. Elmiraj

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    اهرم فشار سلستیک علیه رقبا سیستم اولتراکروز خواهد بود در زمان حضور سلستیک ده برابر تواناتر از سوپر کروز فعلی خواهد بود…

    اولتراکروز سطح سلستیک را چند پله بالاتر از تمامی رقبا بالا خواهد برد…
    ( یک سیستم نیمه خودران توانا بیشتر از هر سگمنتی با با کلاس سدان های فوق لوکس همخوانی داره )

    موافقم 21
    مخالفم 17
    1. Alan.r

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1133 ديدگاه)

      مرسدس بنز و BMW هم به سیستم خودران سطح ۳ مجهزن

      موافقم 14
      مخالفم 8
      1. Elmiraj

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (3188 ديدگاه)

        چیزی که bmw داره تنها کروز کنترل تطبیقی هست و سیستمی که بنز بنام سطح سه معرفی کرده فقط در چند هزار کیلومتر از اتوبان های آلمان کار میکنه ( ده ها برابر کوچکتر از چیزی که GM داره )

        موافقم 11
        مخالفم 19
        1. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خودت بهتر می دونی
          خودروساز های آمریکایی دستشون باز تره واسه دریافت مجوز

          ولی المان اینطور نیست

          و مرسدس بنز هم اولین سیستم خودران رو ابداع کرده

          موافقم 12
          مخالفم 4
  6. Alan.r

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    شخصا EQS رو (هر چند که رقیب اصلی سلستیک محسوب نمیشه)ترجیح می‌دم مشخصات فنی بهتری داره و به اندازه اون هم لوکس و زیباست قیمتشم نصف اونه بردشون هم تقریبا یکسانه
    البته انتخاب من در این سگمنت بدون شک MAYBACH S680 هستش

    موافقم 21
    مخالفم 12
    1. شاعر

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (235 ديدگاه)

      برعکس شما EQS رو اصلا زیبا نمی بینم و بنظرم زشتترین محصول مرسدس از سال 2000 به این طرفه
      دلیل زشت بودنشم اینه مرسدس ویژگی های فنی محصول رو اولویت اصلی گذاشته و بعدش خواسته بقیه چیزها رو باهاش هماهنگ کنه.
      مثلا گفته بهترین ضریب درگ هوا رو بهش بدیم و یه ماشین بسازیم فوق العلاده ایرودینامیک باشه نتیجه این شده طراح بدنه دستش باز نبوده زاویه ها رو تغییر بده و به کار حجم بده و غیره
      طراحی محصولات مرسدس تا قبل از 2015 معرکه بود ولی متاسفانه بنز و بی ام و از اون طراحی های چشمگیر فاصله گرفتن

      موافقم 16
      مخالفم 9
    2. مدافع حریم امنیت _ آلمانی و ژاپنی و کره ای .

      ۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (93 ديدگاه)

      واقعا ای کیو اس ، زیبا نیست ، با هر معیاری بخوای بسنجی و با هر سطح سلیقه ای !!! ، بعدشم ، محصول تقریبا جدیده و بدون استثنا تمام محصولات نو تو تمام دنیا ، دو سه سال اول طرحشون خامه و اصلاحات جزئی روشون صورت نگرفته و به اصطلاح طرحشون زیبا و جا افتاده و پخته نشده ، پس اینی که ای کیو اس زیباست رو قطعا بیخیال شو . حرفی زدیااا .

      موافقم 6
      مخالفم 7
  7. امیرحسین

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    فقط cadillac seville 2004

    موافقم 9
    مخالفم 14
    1. Radmehr

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (541 ديدگاه)

      بخدا کامنت ندادن شما دلیل بر نا آشنایی شما با فضای مجازی نمیشه

      موافقم 6
      مخالفم 5
  8. مدافع حریم امنیت _ آلمانی و ژاپنی و کره ای .

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (93 ديدگاه)

    اول لوسید ایر
    دوم بنتلی فلاینگ اسپور
    سوم رولز رویس گوست
    چهارم مرسدس EQS
    پنجم کادیلاک سلستیک
    ششم بی ام و سری هفت جدید
    این نظر منه و البته نظر بی نقصیه ، ممکنه کسی مخالف باشه ولی قطعا اون سلیقه و تجربه و اطلاعات و ذکاوت منو نداره
    ممنون سر دبیر محترم 🌹🌹 .

    موافقم 3
    مخالفم 53
    1. GMA

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (849 ديدگاه)

      «این نظر منه و البته نظر بی نقصیه ، ممکنه کسی مخالف باشه ولی قطعا اون سلیقه و تجربه و اطلاعات و ذکاوت منو نداره»
      ماشالله اعتماد به نفس😂😂
      فیثاغورس و ارسطو هم اینو نمیگفتن که شما میگی😂

      موافقم 36
      مخالفم 1
    2. سوشیانت

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      یه چیزی رو جا انداختی هیچ کسی هم به اندازه ی شما متعصب نیست😂

      موافقم 20
    3. Radmehr

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (541 ديدگاه)

      اوف بابا ذکاوت

      موافقم 19
      مخالفم 1
    4. محمدهادی

      ۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2410 ديدگاه)

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      خیلی باحالی داداش
      چه اسم خفنی هم انتخاب کردی برا اکانتت لنتی😂

  9. مردیم از خوشی

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1450 ديدگاه)

    اگه قراره خودر برقی باشه

    لوسید ایر سافایر بهترین مشخصات را داره کیفیت هم که ثابت شده

    موافقم 6
    مخالفم 6
  10. BMW

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (661 ديدگاه)

    ۳۰۰ هزار دلار !!! 🤣🤣🤣🤣🤣
    کی میاد به یه ماشین معمولی آمریکایی همچین پولی بده !
    واقعا کادیلاک با خودش چی فکر کرده !!! ولی همینکه مارو خندوند ممنونیم ازش 🤣🤣🤣

    موافقم 24
    مخالفم 38
    1. ARMAN سابق

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (491 ديدگاه)

      قبلاً گفتم آمریکا یه زمانی ماشینایی میزد که رولزرویس به گرد پاشم نمی‌رسید چه بخواین چه نخواین
      شما که یه ذره اطلاعات نداریو به کادیلاک انگ معمولی بودن میزنی برو با اون سری ۷ بی ریخت حال کن

      موافقم 22
      مخالفم 12
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        الانم رولزرویس ماشین هایی می زد که نه لینکلن می تونست برسه نه کادیلاک
        حالا این برقی هست
        و آمریکایی ها هم جلو هستن فعلا

        چون اول بازی هست

        موافقم 5
        مخالفم 13
        1. ARMAN سابق

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (491 ديدگاه)

          وقتی اومد تو بازار دوباره اون دوران با شکوه شروع میشه
          میگی نه بشین ببین

          موافقم 6
          مخالفم 9
        2. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          الان برقی بودن یا نبودن چه ربطی به آپشن داره😂😂😂
          الان همین سلستیک رو مقایسه کن با فانتوم میبینی که اون هم تو بحث آپشن در بزابر سلستیک کم میاره

          موافقم 4
          مخالفم 4
        3. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          آپشن های سلستیک رو شمردی اینقدر …. می گی؟

          موافقم 3
          مخالفم 2
      2. بی خیال اسم

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        باشد آقای آرمن سابق می بینیم

        سلستیک جدید تر از فانتوم هست

        موافقم 2
        مخالفم 2
    2. سوشیانت

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      قیمتش منطقیه با توجه به اینکه آپشن هایی داره که آلمانی ها تو خواب هم نمیتونن ببینن

      موافقم 10
      مخالفم 17
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        باشد

        موافقم 6
        مخالفم 9
      2. Alan.r

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1133 ديدگاه)

        جناب سوشیانت میشه بفرمایید چه آپشن هایی؟

        موافقم 4
        مخالفم 4
    3. ali(chevynova)

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      bmw
      لااقل کادیلاک با تمام معمولی بودنش ساخت آمریکاست نه مثل بنز چینی . آلمانی
      یا مثل بی ام و استهلاکش بالا باشه و خوراک یاتاقان زدن

      موافقم 10
      مخالفم 26
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        اگه بی ام و یاتاقان می زد این همه جوایز برترین انجین نمی برد
        دوما
        سهامدارش که جیلی هست چه ربطی به خودرو های ساخت بنز داره؟

        موافقم 24
        مخالفم 6
        1. ali(chevynova)

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          هیوندا و کیا هم زیاد مثل بی ام و جایزه گرفتن ولی دیدیم چقدر فراخوان دادن

          موافقم 8
          مخالفم 18
        2. بی خیال اسم

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          کیا و هیوندای جایزه پیشرانه بردن؟

          موافقم 10
          مخالفم 5
      2. GMA

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (849 ديدگاه)

        بنز چقدر به بعضی ها فشار آورده که چینی خطابش می‌کنند!لجبازی تا کی؟!

        موافقم 25
        مخالفم 5
        1. ali(chevynova)

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          GMA
          فشاری بنز به من نیاورده
          ولی کادیلاک 300 هزار دلاری به خیلی ها فشار اورده که از تمام محصولات فوق لوکس بنز و بی ام و و آئودی و پورشه گرونتره😀

          موافقم 7
          مخالفم 19
      3. Porsche 911

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        منطق سرشار از ارزش این دوستمون بیشتر جنبه طنز داره تا دفاعی
        دورانی که ب ام و یاتاقان میزد مال چندین سال پیش بود
        در حال حاضر نه چنین قضیه ای مطرح شده نه چیز دیگه ای
        این که شما از کجا شنیدی این حرف رو بحث دیگه ای هست اما خیلی دوست دارم مطلبی چه ایرانی و چه خارجی ببینم که از این مشکل صحبت کرده باشه
        در ضمن حتی نمونه های داخل ایران هم که به این مشکلات بر میخورن به دلیل کیفیت سوخت پایین و آب و هوای ناسازگار و رسیدگی و سرویس کم هست
        حالا اگه این رو بحث به دوام بکشونی من قبول دارم دوام ب ام و در حد تویوتا و اکثر آمریکایی ها نیست ولی نکته اینجاست که کاربرد اکثر مدل های این برند ها با هم متفاوته

        موافقم 16
        مخالفم 4
        1. ARMAN سابق

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (491 ديدگاه)

          دوست عزیز وقتی بحث تعصبات بچگانه باشه کوچک ترین اشکالات هم میرن زیر سوال
          وقتی یکی به کادیلاک میگه معمولی ما هم بلدیم بگیم ب ام و پر استهلاک و بنز تخم مرغی و پورشه یکنواخت و ……
          من خودم اصلا خوشم نمیاد از همچین رفتاری ولی وقتی بعضیا رعایت نمی کنن منم بلدم تعصبی فکر کنم

          موافقم 5
          مخالفم 7
        2. ali(chevynova)

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          گفته های من ممکنه برای چندنفر معدود جنبه طنز داشته باشه ولی طنز برگرفته از واقعیته و واقعیت خیلی وقتها تلخه

          موافقم 6
          مخالفم 15
        3. Porsche 911

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          چه شخصی حرف از اصالت میزنه!
          کسی که طرفدار کشوری هست که کمتر از ۲۰ درصد جمعیتش (آمریکایی) واقعی هستن!

          موافقم 7
          مخالفم 3
        4. Porsche 911

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          آرمان جان
          میدونم که خیلی ها هم از اونطرف بوم افتادن
          تفاوتی نداره
          در کل نمیدونم چرا باید یه حرفی بزنیم یا واکنشی نشون بدیم که به این بحثای بیهوده منتهی بشه

          موافقم 2
          مخالفم 4
        5. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          چه ربطی داره؟؟؟
          الان شما میشه بگی دلیلت برای آلمانی فن بودن چیه؟؟؟
          من خودم دلیل دارم برای آمریکایی فن بودن یک ابعاد بسیار بزرگ شاسی بلند ها دو انجین های بسیار قدرتمند که الان دوج استاد این کاره برای مثال الان تو سدان های اسپرت که اکثرا هشت سیلندر هستن دوج قوی ترین و سریع ترین هست این دو ویژگی رو آلمان ایتالیا ژاپن فرانسه انگلیس کره چین و… ندارن

          موافقم 2
          مخالفم 5
        6. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          دقیقا جناب آرمان ماهم میتونیم از آلمانی ها ایراد بگیریم جالبه تو نو آوری های آمریکایی ها مثل کادیلاک اسکالید و همینطور همین سلستیک هیچ آلمانی فنی صداش در نیومد

          موافقم 2
          مخالفم 4
        7. سوشیانت

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          منظورم از اینکه صداشون در نیومد اینه که کسی نتونست با دلیل بگه آلمانی ها تو آپشن از اسکالید و سلستیک بهترن در ضمن در جواب به bmw هم بگم که اگه کادیلاک استارت برقی رو اختراع نمی کرد الان شما آلمانی فن ها باید به همون هندل راضی میبودین😂

          موافقم 2
          مخالفم 5
        8. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          دلیل المان فن ما بودن هم اینه

          این که سریع ترین شاسی بلند ها سدان ها هاچ بک ها سوپر اسپورت ها و هایپر کار ها ماله اروپا و آلمانه

          خخخخ استارت برقی

          اگه بنز هم سوپرشارژر رو اختراع نمی کرد شما باید چکار می کردید ؟😂😂😂😂😂😂

          موافقم 5
          مخالفم 2
      4. d1123

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        دوباره مشکل از ناآگاهیه، ملی ترین خودروساز فورد هست که اونم 50 درصد قطعاتش آمریکایی هست.

        موافقم 7
        مخالفم 7
        1. ali(chevynova)

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          بحث سره ساخت قطعه نیست جناب آگاه
          سره اصالت برنده که بنز نداره و شده چینی آلمانی

          موافقم 5
          مخالفم 13
        2. بی خیال اسم

          ۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اصالت خخخخ
          موسس شورلت سوییسی

          اسم کادیلاک ماله یک جهانگرد فرانسوی
          فورد که پدر و مادرش اروپایی بودن
          بیوک
          که موسسش اسکاتلندی بوده

          موافقم 9
          مخالفم 4
  11. مهردادکمال

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1986 ديدگاه)

    گوست شاید در حد فانتوم نباشه اما از همه لیست سرتره مخصوصا موتورش از هرویین اعتیاد اورتره!! لوسید هم روی کاغذ تنها رقیب مستقیم کادیلاک که هست باز هم بنظر بهتر هستش. و در نهایت فکر کنم بنز از همه برای استفاده روزمره بهتر باشه. منتها بی ام و با این چهره عجیبش اصلا خواستنی نیست! مشتری اگر بخواد بی ام و الکتریکی بگیره گزینه. xm خیلی گزینه وسوسه انگیزتریه!

    موافقم 4
    مخالفم 2
  12. T

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    تو بخند

  13. AMANTE

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    به شخصه بخوام ماشین لوکس بخرم اول میرم سراغ غیر برقی ها که انتخابم مرسدس S580 هست با موتور ۴ لیتری تویین توربو وی هشت ۴۹۶ اسبی و یا بخوام در کلاس فوق لوکس انتخاب کنم، مرسدس S680 میباخ با موتور ۶ لیتری وی دوازده ۶۳۰ اسبی با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر، توی کلاس اشرافی ها میرم سراغ بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با موتور 6 لیتری دبیلو دوازده ۶۳۵ اسب بخاری.
    کادیلاک با سلستیک کار سختی در پیش داره، چون وارد محدوده ای شده که بنتلی و رولزرویس خیلی وقته جا پای خودشون رو محکم کردن.

    موافقم 11
    مخالفم 4
  14. GMA

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (849 ديدگاه)

    به جز سری هفت و EQS،بقیه شون برام گزینه های بسیار جذابی هستند
    انتخاب بین اینها کاملا سلیقه ای هست👌👌

    موافقم 6
    مخالفم 10
  15. سوشیانت

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (3513 ديدگاه)

    قطعا انتخابم کادیلاکه چون از همه ی رقیب هاش آپشن هاش بیشتره

    موافقم 11
    مخالفم 10
    1. بی خیال اسم

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      شمردی آپشن هاش رو؟

      موافقم 4
      مخالفم 11
  16. کرگدن باواریا

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (777 ديدگاه)

    انتخاب من بی ام و i7 هست ؛ طراحی واقعا زیباس
    یه نکته بگم ، آی ۷ صدای موتور و اگزوز مصنوعی که توسط هانس زیمر کبیر نواخته شده واقعا لذت بخشه توصیه میکنم حتما یوتیوب برین گوش کنین با روح آدم بازی میکنه !
    قیمتشم مناسبه ؛ جالبه آلمان و انگلیس مهد لوکس ساز هاس ولی یه عده !! با قیمت های عجیب و غریب شدن کاسه داغ تر از آش😂

    موافقم 14
    مخالفم 14
    1. ali(chevynova)

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      انگلیس مگه خودروسازی ازش مونده؟؟ اهان ببخشید اره مورگان هنوز انگلیسیه
      آلمان هم که بارها گفتم
      بنز بخشی از سهامش رو فروخت جیلی و بخشیش هم به بایک چین
      پس طبعا طرفدارهای این 2کشور نمیتونن از کادیلاک بعنوان یه شرکت آمریکایی اصیل ایراد بگیرن

      موافقم 7
      مخالفم 24
      1. بی خیال اسم

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        جیلی که سهامدار بنز هست چه ربطی به کیفیت خودرو های بنز داره؟!

        موافقم 10
        مخالفم 5
      2. miladzm

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (316 ديدگاه)

        مونتاژ کاری انگلیس

        موافقم 6
        مخالفم 7
      3. phonix

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        چینی ها با هزاران سال تمدن و فرهنگ میتونن حرف از اصلت بزنن
        اروپایی هایی که تا قبل از جنگ های صلیبی همرو میخوردن و افتخارشون لخت بودن بی درپیکری بوده( امپراطوری روم) که تازه مهاجر هم بودن و رفتن به سرزمین سرخ پوست ها و مایا ها حق ندارن دم از اصالت بزنن و نژاد بقیه رو مسخره کنن
        دوما اینکه بنز سهامش رو اونم بخشی رو به چینی ها فروخته تغییری در تاریخ و اعتبارش داره؟
        همون کادیلاک های قبل جنگ اعراب و اسراییل هم چنان مالی نبودن از نظر ماندگاری که شما باهاش بالاتر بی ام وه رو مسخره کردی
        حتی بهترین ها هم وقتی برگردن اجازه ندارن خودشون رو برتر بدونن حالا شرکتی که در بهترین شرایط هم سطح بنز بوده برای چی بعد از برگشتنش با اولین محصول برقی باید بهتر از همه باشه. اگه فن هستید باید بدونید که بجای منفور کردن برند مورد علاقتون با این کارا هیچ کاری نمیکنید دقیقا مثل فن های کره که با توهین به بقیه باعث هیت گرفتن و حساس شدن بقیه نسبت به کره ای ها شدن این روش طرفداری نیست
        قبل از حرف زدن فکر کنید

        موافقم 4
        مخالفم 1
    2. ARMAN سابق

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (491 ديدگاه)

      اگزوز مصنوعی کی تا حالا مزیت بوده که جنابعالی ازش بعنوان مزیت یاد می کنی؟؟؟
      نوازنده هر کی می خواد باشه.
      الان خودرو سازی انگلیس کلا دست سهام دارای غیر انگلیسی هستش یعنی اگه اونا نبودن برندایی تخت عنوان رولزرویس و بنتلی و غیره وجود نداشتش.
      در مورد i7 اول باید بره اون طراحی عجیبشو درست کنه بعد به اگزوز مصنوعی برسه.
      آمریکایی ها تا حالا یکدفعه هم ورشکست نشدن که یه شرکت دیگه بیاد جمعشون کنه و در دهه های ۵۰ و ۶۰ ب ام و که هیچی خود رولزرویس هم جلوش عددی نبودن

      موافقم 4
      مخالفم 13
      1. phonix

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        پس کرایسلر من بودم
        علت بسته شدن پونتیاک؟

        موافقم 2
        مخالفم 1
  17. Clean energy

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    بنتلی

    موافقم 2
    مخالفم 6
  18. Si

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    بدون شک i7 و سلستیک

    بنز طراحی افتضاح
    بنتلی خوبه
    رولز هم بد نیست

    موافقم 4
    مخالفم 5
  19. ferimia

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (95 ديدگاه)

    یه جوری بحث میکنید انگار توی پارکینگ هاتون رولزرویز و کادیلاک دارید و هر روز برای نون گرفتن سوارشون میشین! بحث های بچگانه…

    موافقم 20
    مخالفم 2
  20. Afg

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (499 ديدگاه)

    در این لیست خودروهای المانی با کیفیت و قیمتی که دارن جز بهترین گذینه ها هستت اما رنگ و نمای بنتلی رو اینجا میپسندم…

    موافقم 4
    مخالفم 2
  21. Royal Driver UK 70

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    گوست و فلاینگ اسپور، دو اولترا لوکس واقعی و جاویدان!

    موافقم 2
    مخالفم 6
  22. SRT

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (624 ديدگاه)

    همشون عالین
    کاش مام انقد حق انتخاب داشتیم

  23. نویدی

    ۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (387 ديدگاه)

    1-گوست
    2-فلاینگ اسپور
    3-i7
    4-سلستیک
    5-لوسید
    6-بنز

    موافقم 2
    مخالفم 7
    1. مدافع حریم امنیت _ آلمانی و ژاپنی و کره ای .

      ۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (93 ديدگاه)

      به به ، چه سلیقه ای ، ماشاالله ، اون بی ام و رتبه سه چی میگه !!؟؟ ، بعد فلاینگ اسپور به نظرت بعد گوست واقع میشه !؟ بعد لوسید بدبخت رو چه حسابی پنجم !!!!؟؟؟ ، طراحیش باب میل نبود یا متریال داخلی یا طراحی داخلی یا ارگونمی یا قدرت موتور یا ظرفیت پیمایش !!!!!؟؟؟ ، اصلا این رده بندی نگفتنیه ، فدات .
      سر دبیر جوون ، فدااات ، جووون من ، اینو حتما منتشر کن ، دلم داره میترکه بخدا .
      فدات بشم . 👍👍🌹🌹⚘⚘⚘ .
      اسیر شدیماااا !!!! .

      موافقم 3
      مخالفم 12
      1. نویدی

        ۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (387 ديدگاه)

        توام از همونایی هستی که بابات برات بسته اینترنت میخره؟

        موافقم 8
        مخالفم 1
  24. Reza Waffen SS

    ۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    رولزرویس انتخابم

    موافقم 2
    مخالفم 5
  25. Reza

    ۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (109 ديدگاه)

    فقط مرسدس بنز 👍👌🌷

    موافقم 3
    مخالفم 1
  26. Stalin

    ۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاشکی دغدغه همه اینبود که شما ها میگین😕😂

  27. پدرام

    ۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    حتی ب ام و سری 7 جدید الکتریکی با این جلو پنجره عجیبش طراحی قابل تحمل تری نسبت به EQS داره متاسفانه تو این مدل بنز همه چی فدای آیرودینامیک شده یعنی حاضر بودن چهره اش شبیه ماشین های آسیایی بشه اما آیرودینامیک باشه!!

    1. کیانوش

      ۲۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (826 ديدگاه)

      منکه که قابل تحمل که هیچ انتفاقا خیلی هم طراحیش رو دوست دارم نمیگم بهترین طراحی بین این خودرو هاست اما سکی از بهترین ها و هوشمندانه ترین هاست اگه نبود خود بی ام و اعلام نمی کرد که تو پلتفرم اختصاصیش واسن پرچمدار برقی اینده میخواد فاصله بین محورا هارو افزایش و اور هنگ هارو خیلی کوتاه تر کن و سقف و عقب خودرو رو هم ائرودینامیک تر ازقبل طراحی کنه و شاید ائرودینامیک فعال هم به کار ببره تو بعضی خودرو ها این کار هارو مرسدس چند ساله که انجام داده

  28. MASOUD 0099

    ۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (424 ديدگاه)

    لوسید

  29. هدف جهانی

    ۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    ماندم چگونه آن رولزرویس و بنتلی زیبا و ساده و شیک را کمتر از کادیلاک می دانند که انگار عقب یک هاچبک را آوردن به یک سدان اندازه بزرگ که زیاد هم خوانی ندارد واقعا چگونه آن زیبایی بنتلی و رولزرویس را نادیده و به کادیلاک رو بستند که همیشه کیفیت مونتاژ زیاد خوبی نداشته

    1. کیانوش

      ۲۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (826 ديدگاه)

      ببه نظر من هم شخصیت اونا از این مدل کادیلاک خیلی بیشتره نمیگم برند کادیلاک شخصیت نداره این مدلش هم شخصیت داره اما نه به بزرگی اون دو تا انکایسی

  30. کیانوش

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (826 ديدگاه)

    منطقی ترین انتخاب مرسدس هستش به نظرم کابین کاملا لوکسه و دست کمی از بقیه نداره با نصف قیمت بقیه
    راجب طراحیشم من دوسش دارم بنظرم خیلی هوشمندانه است
    لوسید هم عالیه اما خیلی گرونه و اینکه واقعا درک نمیکنم ی سدان هزار و دویست اسب میخواد چیکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا