کادیلاک برای CT5-V بلکوینگ پکیجی بنام پریسیژن را ارائه کرده است که با تغییراتی مثل فنرهای سفتتر، باعث بهبود چابکی خودرو در پیست خواهد شد.
CT5-V بلکوینگ خودرویی عالی برای پیست است ولی بااینوجود، کادیلاک همچنان فضا برای بهبود در این خودرو دیده است و به همین دلیل، برای نسخهٔ فیسلیفت ۲۰۲۵ این سدان اسپرت پکیجی بنام پریسیژن را ارائه کرده که تغییراتی را در شاسی خودرو به دنبال دارد. مهمترین ویژگیهای این پکیج، ارائهٔ فنرهای سفتتر و آنتیرول بار سفتتر جلو است. علاوه بر این، کادیلاک سگدست جدیدی را هم برای CT5-V تدارک دیده است.
سیسستمهای الکترونیکی سدان V8 کادیلاک مثل کمکفنرهای مگنهراید، فرمان برقی و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی عقب هم برای هماهنگی با این قطعات جدید، حالا کالیبراسیون جدیدی پیدا کردهاند. این سدان اسپرت آمریکایی از لاستیکهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ R استفاده میکند و وظیفهٔ مهار کردن آن بر عهدهٔ ترمزهای کربن سرامیکی است. به گفتهٔ کادیلاک، این تغییرات باعث بهبود رفتار فرمان خودرو هنگام پیچیدن، ثبات در هنگام خروج از پیچها و بهطورکلی، احساس بهتر میشود.
مهندس ارشد کادیلاک دراینباره گفته است:
ما این خودرو را ساختیم تا رکوردهایی را در سختترین پیستهای جهان ثبت کنیم و به باهوشترین علاقهمندان به رانندگی جایزه دهیم. پکیج پریسیژن باعث میشود CT5-V بلکوینگ در هر سرعتی چه در پیست و چه در جاده بسیار سبک احساس شود
قیمت این پکیج هنوز اعلام نشده است اما با توجه به اینکه ترمزهای کربن سرامیکی بهتنهایی ۹,۵۹۵ دلار قیمت دارند، انتظار میرود قیمت پکیج پریسیژن بیش از ۱۰ هزار دلار باشد. بااینحال، CT5-V بلکوینگ حتی با این پکیج هم همچنان ارزانتر از نسل جدید بامو M5 خواهد بود. علاوه بر این، در بامو از گیربکس دستی هم خبری نیست.
تولید CT5-V بلکوینگ بهزودی آغاز خواهد شد. این خودرو در فیسلیفت اخیر از تغییراتی در بیرون و داخل بهرهمند شده که یکی از مهمترین آنها نمایشگر ۳۳ اینچی یکپارچه برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. خوشبختانه نیروگاه هیولایی ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۶۸ اسب بخار قدرت همچنان حفظ شده و برای انتقال نیروی آن گیربکسهای شش سرعته دستی و ۱۰ سرعته اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. کسانی که خواهان پکیج پریسیژن هستند اما باید کمی صبر کنند زیرا عرضهٔ آن اوایل سال آینده شروع میشود.
BlackWing
۱۱ مرداد ۱۴۰۳مثل الماس میدرخشه 🦅💎
جذاب ترین سدان بازار با بهترین هندلینگ و گیربکس دستی که تا آخر ۲۰۲۶ رو خط تولید میمونه 🔥
۱۱ مرداد ۱۴۰۳دنا پلاس خارجیا :
دنا پلاس ایرانیا:
GMA
۱۱ مرداد ۱۴۰۳یه هیولا حقیقی
بنظرم پتانسیل شکستن رکورد سدان های بنزینی در هر پیستی رو داره، البته شاید پانامرا اجازه نده
سوشیانت
۱۱ مرداد ۱۴۰۳پورشه پانامرا تو پیست ویرجینیا کلا تایمش ۱.۶ ثانیه بهتر از کادیلاکه و با این پکیج احتمال شکست دادن پانامرا وجود داره
GMA
۱۱ مرداد ۱۴۰۳درسته ولی اون رکورد به نسل قبلی پانامرا مربوط میشه،هرچند اگه کادیلاک همون رو هم بزنه هنره
نسل جدید پانامرا با این سیستم تعلیق و اصلاحات جدیدش قطعا خیلی بهتر عمل میکنه
سوشیانت
۱۱ مرداد ۱۴۰۳پانامرا توربو اس که نسل جدید نداره اگر هیبرید منظر شماست که اون اصن رقیب کادیلاک نیست
car lover
۱۱ مرداد ۱۴۰۳همین الانش هم ct5 رقیب پانامرا نیست بنظرم درسته که جفتشون سدان هستن ولی استایل و سگمنتشون باهم فرق داره
این ماشین رقیب سری 5 و e هست که میشه گفت از جفتشون هم برتره
A.m.A
۱۲ مرداد ۱۴۰۳الان دیگه بی رقیبه چون تنها رقیب درست حسابیش چارجر هلکت بود که به رحمت خدا رفت
sinasvj
۱۱ مرداد ۱۴۰۳نمیدونم چرا پشتش منو یاد بنز ای کلاس سی کلاس W211 و W203 میندازه برای همین خیلی برام جذابه و عاشقشم
car lover
۱۱ مرداد ۱۴۰۳خیلی شبیه نیست ولی شاید جالب باشه بدونید اسم طراحی این سبک چراغ ها ماتریکسی هست
sinasvj
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ممنونم اطلاعات مفیدی بود👍🙏
car lover
۱۱ مرداد ۱۴۰۳درود بر شما🙏
JDM سابق
۱۱ مرداد ۱۴۰۳CT5V به دلیل نبود سیستم AWD تو 400 متر نسبت به بقیه ضعیف تر ظاهر شد اما جوری شاسی و زیربند و ستاپ و ادجاست کردن که همون قدر هم تو پیست سریعه حالا چه برسه به نسخه ارتقا یافته، جی ام گفته آخرین V بنزینی خواهد بود بعیده بخواد اینم کلا برقی کنه چون شرایط و مشکلات برقی ها هم آشفته بازاره، شاید با یه نسخه AWD مجهز به موتور برقی دوباره برگرده
سوشیانت
۱۱ مرداد ۱۴۰۳با اینکه دف عقبه باز هم عملکرد ضعیفی نداره شتابش ۳.۴ که خیلی خوبه تایم ۴۰۰ مترش هم فقط ۱۱.۴ هست
JDM سابق
۱۱ مرداد ۱۴۰۳واسه یه سوپرسدان تو 2024 باید 11.1 به پایین باشه
hosen
۱۱ مرداد ۱۴۰۳چه هیکل و رخ لاتی داره عاشقشم!
انجین سوپرشارژشم حرفی برا گفتن نمیزاره
مهراد
۱۱ مرداد ۱۴۰۳پکیج پیست رو بیخیال
رخ رو ببین فقط !!
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۱ مرداد ۱۴۰۳همچین الماسی با وی۸ پوشراد سوپر شارژ و ناله های شبانه چیز ناله سوپر شارژ
car lover
۱۱ مرداد ۱۴۰۳پادشاه سدانها
Taha Ayoobi
۱۱ مرداد ۱۴۰۳عاشقشم واقعا.
یه ماشین همچی تمومه، هم طراحی با کلاس و شیک داره هم قنی و عملکرد فضایی.
Jeferson
۱۱ مرداد ۱۴۰۳اصن اووف
ولی خداییش عجب هفته ای شد
froG-driVer
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ماشالا کادیلاک پیشتاز
حسن
۱۱ مرداد ۱۴۰۳بهترین سدان بازار
زیبا و بی رقیب
Saeed
۱۱ مرداد ۱۴۰۳کادیلاک چقدرررر خوبه واقعا تو دل برو هس خیلی خوبه
عجب چیزی درست کردن هم شاسی بلندش خوشگله همم سواریش.
نایس.
جرمی کلارکسون
۱۱ مرداد ۱۴۰۳الان که بی ام و طراحی ام ۵ رو گند زد این کادیلاک پادشاهی میکنه 👑💯