کادیلاک

کادیلاک اسکالید منصوری با چرخ 26 اینچ طرح میباخ!

جدیدترین محصول منصوری براساس بزرگ‌ترین شاسی‌بلند امریکا ساخته شده است. اسکالید تیونینگ منصوری، تقویت پیشرانه و کیت بدنه‌ی اختصاصی دارد.

منصوری به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های تیونینگ و خدمات افترمارکت، معمولا بهینه‌سازی خودروهای ساخت اروپا را انجام می‌دهد. انواع فراری، لامبورگینی، مرسدس بنز، رولزرویس و حتی بوگاتی در سابقه‌ی فعالیت منصوری دیده می‌شوند اما تیونینگ خودروهای امریکایی، به‌ندرت انجام شده است.

منصوری در سال ۲۰۲۱ بدنه اختصاصی برای فورد GT معرفی کرد و ظاهر بیرونی این مدل را به کلی تغییر دارد. توجه به سوپراسپرت‌ها و ابرخودروها توسط منصوری چندان عجیب نیست اما ساخت نسخه‌ی ویژه از شاسی بلند پهن‌پیکر کادیلاک، فراتر از انتظار محسوب می‌شود.

کادیلاک اسکالید منصوری نمای پشت

ظاهرا بیشترین فروش منصوری به ساکنان متمول کشور امارات مربوط است. این ناحیه از خلیج فارس، انواع شاسی‌بلندهای اندازه بزرگ، شامل تویوتا لندکروزر، نیسان پاترول، اینفینتی QX80 و کادیلاک اسکالید را خریداری می‌کند. با شرایط موجود، بهینه‌سازی اسکالید توسط منصوری، اقدامی هوشمندانه و سودآور به نظر می‌رسد. ظاهرا، چند محصول دیگر از تولیدات کادیلاک نیز درحال بهینه‌سازی توسط منصوری هستند و طی ماه‌های آینده معرفی می‌شوند.

کادیلاک اسکالید منصوری نمای اصلی

اسکالید V هم‌اکنون یکی از قوی‌ترین شاسی‌بلندها دنیا است اما مهندسان منصوری، بهبود فنی برای نسخه‌ی استاندارد این خودرو ارائه کرده‌اند. به بیان بهتر، اسکالید منصوری مجهز به موتور ۶/۲ لیتر سوپرشارژ در اسکالید V نیست و براساس پیشرانه‌ی ۶/۲ لیتر تنفس طبیعی ساخته شده است. براین اساس، قدرت و گشتاور از ۴۲۰ اسب بخار و ۶۲۶ نیوتن‌متر به ۴۵۵ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن‌متر رسیده است. اسکالید V قدرت ۶۸۲ اسب بخار و گشتاور ۸۸۵ نیوتن‌متر دارد.

کادیلاک اسکالید منصوری نمای بالا

در نمای بیرونی، چرخ‌های ۲۶ اینچ به رنگ سیاه برق، مهم‌ترین تفاوت اسکالید منصوری با مدل استاندارد هستند. برای این خودرو، سپرهای اختصای و تایرهایی به پهنای ۲۹۵ میلی‌متر استفاده شده است. مطابق انتظار، انبوهی از ادوات فیبرکربن ساخت کارخانه‌ی منصوری هم در قسمت‌های مختلف بدنه و کابین وجود دارند. جالب‌تر اینکه، بال انتهای سقف و آینه‌های جانبی، بسیار شبیه به ادوات متناظر در شاسی‌بلند بی‌ام‌و XM هستند.

کادیلاک اسکالید منصوری کابین

برخلاف بعضی تولیدات منصوری، اسکالید تیونینگ این شرکت دارای ترکیبی دلپذیر و عامه‌پسند از چرم با رنگ ملایم برای صندلی‌ها است. ترکیب قهوه‌ای روشن و سیاه، حس لوکی و آرام‌بخش اسکالید منصوری را تقویت می‌کند. فرم استخوانی و اسپرت فرمان نیز، زیاده‌روی‌های دیده شده در بعضی خودروهای تیونینگ منصوری را ندارد.

در بازار جهانی آستانه قیمت کادیلاک اسکالید مجهز به موتور ۶/۲ لیتر تنفس طبیعی، ۸۲ هزار دلار است. این مدل در زمان ۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. اسکالید V با موتور سوپرشارژ، ۱۵۲ هزار دلار قیمت و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴/۵ ثانیه دارد.

قیمت اسکالید منصوری مشخص نیست اما از اطلاعات موجود می‌توان نتیجه گرفت که همراه پیشرانه تنفس طبیعی، حدود ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار دلار، هزینه خرید داشته باشد. طبیعتا، مالکان اسکالید V نیز می‌توانند کیت بدنه و تزئینات کابین منصوری را سفارش دهند.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۴ رای

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. M.D

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    به این اسباب بازی های چینی هم شاسی بلند میگن

    موافقم 15
    مخالفم 25
    1. mahyar

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کادیلاک آمریکاییه

      موافقم 24
  2. mo$tafa

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    کاش بیشتر رو‌ ماشینا امریکایی کار کنه

    موافقم 83
    مخالفم 8
    1. (Ali(chevynova

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      به کل کارهایی که تا الان کرده میارزه این کادیلاک
      تا چند وقت دیگه هم سلستیک با قیمت پایه ۳۰۰ هزار دلاری هست که میاد زیر دست امثال منصوری
      ماشالاه اصالت
      ماشالاه امریکن کارز

      موافقم 54
      مخالفم 53
      1. A.M : D&F&C&S&P

        ۸ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        الدورادو :
        ما داریم زحمت میکشیم…

      2. محمد فرخی

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (1013 ديدگاه)

        با دو سه تا انتقاد شما که کاری از پیش نمیره منصوری الان غول تیونینگ افراطی هستش و این نشون میده اکثرا تیونینگ هاش رو داشت داشتن که الان تو چنین وضعیتی هستش تنها مشکلی که این ماشین داره داخلیش هست که ظاهراً دست نخورده باقی مونده وگر نه به نظر من باید یه قرمز مارون هم در داخلش به کار میبرد با آمبینت لایت .

    2. حسین۲

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (32 ديدگاه)

      همیشه تو دلم میگفتم که چرا منصوری سراغ اسکالید و بقیه آمریکایی ها نمیره که خوشبختانه عملی شد . خوش به حال عرب‌های خلیج فارس .
      والله اونا نفت دارن ما هم نفت داریم و هم گاز اما ما هر روز فقیرتر و بدبخت تر اما اونا هر روز پیشرفت و رفاه. اون وقت امثال … و بقیه برو بچ میگن ما مردم رو سعادتمند کردیم

      موافقم 87
      مخالفم 8
      1. yaazid

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (69 ديدگاه)

        اونا عملا تا چند سال دیگه وابستگیشون به نفت به صفر میرسه
        همه چی که نفت و گاز نیست اگه بود وضع ما این نبود

        موافقم 40
        مخالفم 10
        1. شورلت

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (12 ديدگاه)

          هی تو یه اقتصاد دانی
          مادرت بهت افتخار میکنه

          موافقم 9
          مخالفم 20
        2. بردیا

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          کشورهای عربی جذب سرمایه برای توریسم و شرکت های اول دنیا کردن دیگه نیاز به نفت ندارن نفت بهانه هستش مهم فکر اقتصادی و اپدیت شدن کشورهای عربیه نه درگیر دین و اخرت بودن

          موافقم 14
          مخالفم 1
      2. Python

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1113 ديدگاه)

        اونا تحریم نیستن یک
        اونا دزد وطمع کار ندارن دو

        موافقم 31
        مخالفم 10
  3. mo$tafa

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    مثلا داج‌ چلنجر تیون کنه داخلش تماما چرم کار کنه لاکچری شه

    موافقم 42
  4. net

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    رینگهای میباخ خیلی بد هست.طراحی بیرونی ماشینهای اس یو وی فول سایز امریکایی مثل همین اسکالید قسمت بعد از صندلی دوم خیلی کشیده میشه و شبیه ون میشه بد هست.صفحه نمایش روی داشبورد و چراغ عقب که به ستون سقف عمودی چسبیده و چراغ عمودی زیر چراغ جلو اسکالید بد هست

    موافقم 15
    مخالفم 60
    1. یوسف

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1044 ديدگاه)

      درود بر شما
      گل گقتی…. ای کاش اسکالید اینقدر کشیده نبود…
      اون قطعه فیبر کربن که منصوری روی شیشه بعد از درب عقب گذاشته به خاطر همین پر کردن همین کشیدگی زیاد گذاشته…

      موافقم 5
      مخالفم 18
  5. kamy

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (694 ديدگاه)

    منصوری جنس شناسه
    با تغییرات فنی کمی که لحاظ میکنه میشه فهمید بیشتر مشتریاش افراد سن بالان که براشون راحتی و ارامش بیشتر از درگ و مسابقه و .. ارزش داره

    موافقم 41
    مخالفم 2
    1. R/T

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم 8
      مخالفم 1
  6. yaazid

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    بنظرم با این تیون ماشین از اصالتش فاصله گرفته ذات ماشبن اسپرت نیست که منصوری اومده رینگ میباخ و بال اسپرت و کاپوت با ورودی هوا و همچین دیفیوزر عظیمی رو ماشین نصب کرده و این نشون میده که اصلا چیزی بنام هارمونی بین اجزای نصب شده توسط منصوری رو این ماشین وجود نداره
    کادیلاک عظیم الجسه اسپرت !

    موافقم 3
    مخالفم 6
  7. hamidreza

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (329 ديدگاه)

    ابهت داشت که دو برابرم شد! دسخوش منصوری

    موافقم 29
    مخالفم 4
  8. محمد

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (344 ديدگاه)

    کی به این منصوری گفته خوش سلیقست ؟

    موافقم 12
    مخالفم 22
    1. میلاد

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از اون بدتر اونایی هستن ک رو پراید برچسب میزنن تا اسپرت اومدن کار منصوریو تصدیق میکنن.این فاجعست که ماشین با اصالتی مثل اسکالید رو رینگ میباخ بذاری زیرش حتی رینگ های فابریک کادیلاک تنوع و زیبایی بیشتری به این ماشین میداد تا میباخ واقعا افتضاح بود این کارش

      موافقم 2
      مخالفم 3
  9. R/T

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    به به رنگ مشکی رخش رو از اینی که هست دوبرار میکنه

    موافقم 15
    مخالفم 1
  10. مهرداد

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    خواهش میکنم بی خودی تعریف نکنید این منصوری دست به هر ماشینی میزنه انگار دادی یه بچه با بدترین سلیقه جمع اش کنه. بابا به عکس فابریک کارخونه ی نگاهی بندازید بعد مقایسه‌کنید مصوری چه گندی میزنه😒

    موافقم 22
    مخالفم 17
  11. Behi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    خدایی این دیگه با ۲۰۷ یه کوچولو فرق داره!

    موافقم 19
  12. رامین سپهری

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    جای شکرش باقیه که اون لوگوی مزخرف خودش جایگزین لوگوی با ابهت کادیلاک نکرده

    موافقم 16
    مخالفم 5
  13. علی

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (116 ديدگاه)

    دلیل استفاده از چرخ های طرح مایباخ در شرکت منصوری چیه جناب اشتری ؟
    ممنون میشم بگید.

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2853 ديدگاه)

      سلیقه طراح هست و دلیل خاصی نداره

      موافقم 12
  14. abbas

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (287 ديدگاه)

    اگر رینگ و سایز چرخش ۲۶ اینچ
    سایز دسیک ترمزش فک کنم دیگ حداقل ۲۰ باشه

  15. BMW

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    کلا با تیون هاس منصوری بیشتر موقع ها حال میکنم اقاق اشتری یه سوال داشتم خدمتتون ربطی به این مطلب نداره ولی ممنون میشم راهنمایی بکنیدمیشه بگید پراید اول مال کدوم کشور بوده و ساخته شده چون میگن بعضی ها میگن اول فرانسه تولید کرده داده به کره و بعضی ها میگن انگلیس زده بعد داده به کره حالا ما پراید رو با کره می‌شناسیم ممنون میشم راهنمایی بکنید آقای اشتری

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2853 ديدگاه)

      در پدال مطلب جامعی برای تاریخ پراید هست
      https://www.pedal.ir/saipa/history-of-kia-pride-saipa-131-part-3/
      تا جایی که من اطلاع دارم، اصل پراید، فورد فستیوا طراحی امریکا بود

      1. امید سهامی

        ۶ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        بابا ، بی خیال…اینو گفتی و قیمتشو از فردا ببین چقده میبرن بالا!!!

    2. Ardshir

      ۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      طراحی فورد آمریکا بوده در موردش هم قبلاً خونده بودم که فکر میکنم خود فورد تولید انبوه نکرده و فقط امتیاز تولیدشو به کیا کره و مزدا ژاپن فروخته، سایپا هم بعدها از کیا امتیاز خریداری کرده.

      اما یادمه توی فیلم دیک و جین مسخره با بازی جیم کری اگر اشتباه نکرده باشم ماشینی که استفاده میکردن همین پراید بود که حالا نمیدونم ساخت فورد بوده یا مزدا یا کیا، که البته اون زمان فکر نمیکنم کیا محصولی به آمریکا صادر میکرده.

  16. blackwing

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1303 ديدگاه)

    عجب چیزی شده 👏🏼

  17. اج

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    بدردم نمیخوره جای پارکشو ندارم

  18. Ali

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (153 ديدگاه)

    دوستانی که ایراد گرفتن
    اگه منصوریم میخواست مثل شما ذهنیته محدود و سربسته داشته باشه الان جای اینکه یکی از هیولاهای تیونینگ باشه و از بزرگترین شرکت های جهان سفارش بگیره باید کوچه ی پشتی صافکاری میکرد.
    هرچند من طرفدارش نیستم چون منصوری سلیقم نیست
    ولی خب خواستم حقیقتو بگم

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Ardshir

      ۷ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اولین باریه که میبینم منصوری طراحی بد کرده.
      همیشه تیونینگ منصوری عالی بوده و خیلی کم بوده که تیونینگ این طراح نسبت به هزینه ارزش خرید نداشته باشه یعنی بهتر کرده اما نه آنچنان، اما این بار حاصل کار منصوری افتضاحی بود روی کادیلاک. که بدترینشون هم اکثر کاربرها روی رینگ اتفاق نظر داشت منم نظرم همینه.
      حاصل کارش روی فورد جی تی دل نشین تر بود. خدا کنه دیگه سراغ آمریکایی نره، روی اروپاییها کارش خیلی بهتره.
      فکر میکنم هنسی روی همین موتور اما توربوشارژ روی سدان ctv کار کرده که قدرت موتور از ششصدوهشتاد اسب بخار به هزار اسب بخار رسونده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا