اسکالید V قویترین شاسیبلند تاریخ کادیلاک و یکی از لوکسترین نمونههای ساخت امریکا است. مدل ۲۰۲۳ از این محصول، صدای شگفتانگیز وعملکرد فنی نزدیک به سوپراسپرتهای کلاسیک دارد.
اسکالید در سال ۱۹۹۸ معرفی شد تا شاسی بلند اندازه بزرگ کادیلاک باشد. این مدل، یک سال پس از لینکلن نویگیتور وارد بازار امریکا شد و خیلی زود، مورد توجه قرار گرفت. نسل اول، طراحی ناپخته و مشابه رقبا داشت اما از نسل دوم در سال ۲۰۰۱، تعداد زیادی از هنرمندان، ورزشکاران و دیگر افراد مشهور جامعه امریکا به اسکالید علاقه نشان دادند.
شهرت جهانی اسکالید با نسل سوم، بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ شکل گرفت و ضمن عرضهی نسل چهارم، از ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ ادامه یافت اما این شاسی بلند لوکس، بیشترین فروش خود را در سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ تجربه کرد. جالبتر اینکه، اسکالید توانست در سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ که نسل چهارم را در خط تولید داشت؛ بسیار بیشتر از نسل سوم فروش کند.
اسکالید جدید با امکانات ویژه از سری V نیز تولید میشود. این نمونه، مجهز به موتور سوپرشارژ ۶/۲ لیتری، ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۷ نیوتنمتر گشتاور دارد. اسکالید V با وزن ۲۸۰۰ کیلوگرم، در زمان ۴/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت محدود شده به ۲۰۰ کیلومتر برساعت ارائه میکند. میانگین مصرف سوخت این مدل، ۱۵ تا ۱۸ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.
تست و بررسی انجام شده توسط کارشناس اتوتریدر، قابلیتهای بسیار خوب اسکالید V در شتابگیری و فرمانپذیری را نشان میدهد؛ اما ضعف در ترمزگیری و محدودیت سرعت تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت، موانعی مهم برای مقایسهی این خودرو با شاسیبلندهای لوکس -اسپرت هستند. از سویی دیگر، هدف از ساخت اسکالید، تامین فضای لوکس برای ۷ سرنشین همراه با ارائهی بیشترین امکانات رفاهی و قابلیتهای حرکتی مورد نیاز برای شاسیبلندهای اندازه بزرگ بوده است.
در بازار امریکا، کادیلاک اسکالید با آستانه قیمت ۸۳ هزار دلار فروخته میشود. برای افرادی که این شاسیبلند جذاب با قدرت ۴۲۰ اسب بخار را کافی ندانند؛ امکان خرید اسکالید V با هزینه ۱۵۲ هزار دلار وجود دارد.
viper2
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ماشین درجه یکیه خدایی . مخصوصا کیفیت چوب و چرمش
net
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲این مدل شاسی بلندهای امریکایی که در قسمت شیشه درب دوم به سمت شیشه عقب کشیده میشه و قطع نمیشه و بعد از صندلی ردیف دوم خیلی کشیده میشه
به سمت شیشه عقب و شبیه ون میشه خیلی بد هست.چراغ عمودی زیر چراغ جلو و چراغ عمودی عقب که به شیشه عقب چسبیده بد هست.دو صفحه نمایش روی داشبورد قوص دار به لبه گرد که روی هم قرار گرفته خیلی بد هست اگر مثل صفحه نمایش مستطیل تکی روی داشبورد بی ام و x7 بود قشنگتر میشد.طرح چوب کنسول و داشبورد بد هست. اگر قسمت شیشه درب دوم مثل طراحی بیرونی بی ام و x7 و بنز gls و لکسوس lx و ولوو xc90 و جیپ گرند چروکی ۲۰۲۰ بود و ستون سقف شیشه عقب داشت قشنگتر میشد.جالب نیست که امریکایها علاقه دارند شاسی بلندها رو در قسمت شیشه درب دوم شبیه ون کشیده می سازند
Powered by 2jz
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲خیلی جذاب ولی جیپ بیشتر میپسندم تو امریکایی ها
دوبله هم خیلی خوب بود . گوینده نیاز ندارید ؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲سلامت باشید
این دفعه با حساسیت بهاری و صدای گرفته من کار انجام دادیم
قبلا هم خدمت دوستام گفتم که تمام فرایند صدابرداری و تدوین ویدئوهای دوبله تنها انجام می دم
اگر بخواهیم مدل دیگری پیش بریم خیلی وقت گیر پیچیده میشه
عاشق پدال
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲خداییش کار چندانی نداره ها.
برنامه ی logic pro X و یه میکروفون rod
اسونترینش هم همون ترجمه کردن به فارسیه که برا من مثل اب خوردنه.
این کلیپو شاید تو ۲ ساعت تموم کنم.
حسن
۲ خرداد ۱۴۰۲خسته نباشی واقعا کارت درسته من که راضیم موفق باشی
حسین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲اگر میشه حجم فیلم ها هم بذارید که مثلا چند گیگ یا مگه .
R/T
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ماشین خیلی با ابهتی هست
واقعا میپسندم
مردیم از خوشی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲در تیتر کلمه دوبله فارسی باید اول از همه بیاد
دوستدار خودروی برقی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲بعضی ها دنبال زیر بغل مارن🐍🐍🐍کلا
سجادی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲درسته، انگار میخوان دوبله فارسیم با کادیلاک بررسی کن! تازه منفیم گرفتی!
Tesla
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲از نظر کیفیت چرم ، چوب ، آلکنترا و کلا کیفیت متریال کابین در حد برند های پرمیوم اروپایی مثل بنتلی و رولزرویس هست و از نظر توانایی های فنی و پرفورمنس هم حرفی برای گفتن باقی نمیذاره ( صفر تا صد ۴/۵ ثانیه برای suv که بیش تر از ۳ تن وزن داره و بنزینی هم هست واقعا معرکه هست )
فرامرز
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ولی توی متن گفته ۲۸۰۰ کیلو که میشه کمتر از ۳ تن
مردیم از خوشی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲الله اکبر از این جلال
الله اکبر از این شکوه
Saeid
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲بی زحمت از پروژه جدید رولزرویس فانتوم منصوری مطلب بگذارید
Tesla
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲جالب بود ، اروپایی میگن اسکالید v به خاطر اینکه هیکل بزرگی داره و مصرف سوختش هم بالاست ، اجازه ورود به بازار اروپا رو نداره بعد از اون طرف خودشون شاسی های فول سایز پرفورمنسی مثل : gls63 رو میفروشن
سوشیانت
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲gls کراس اوور فول سایزه و از اسکالید مخصوصا مدل ای اس وی خیلی کوچکتره
mahdi-es17
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲فقط صداش که بعد از شنیدنش افسردگی گرفتم نعره سوپرشارژش میرزه به کل ویران خودرو
زیزیگولو
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ظاهری بسیار مجذوب کننده و چشم گیر که هوادارای زیادی تو دنیا داره👌👌👌
ehsan
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲واقعا چرا 262 اسب اختلاف،باید ۶۹ هزار دلار اب بخوره؟😐
Tesla
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲۲۶۲ اسب بخار اختلاف کمه ؟!!! قدرت موتور پورشه ماکان که سریع ترین شاسی ایران هست ۲۵۲ اسبه یا لندکروز ( با لقب حضرت در ایران ) حدود ۲۶۰ تا ۲۷۰ اسب قدرت داره
R/T
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲اونطوری برا کمپانی نمیصرفه
علیx76
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲۸۲ هزاردلار قیمت پایه و بیس این ماشینه، بدون هیچ آپشن (امکانات قابل سفارش)
اسکلید V هم تقریبا تمام آپشنهای قابل سفارش برای نسخههای غیر V رو به طور فابریک داره.
عملا اختلاف قیمت نسخه V با معمولی، حدودا ۲۰-۳۰ هزار دلاره.
میتونید توی سایت کادیلاک، اسکلید خودتون رو بسازید و قیمتش رو ببینید.
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲اگه بگن یه آرزو کن حتمان میگم این وتمام خیلی خوبه
خدایا این جور ماشین ها لیاقت مردم مملکته منه حیف حیف😓😓😓
همایون
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ما لیاقتشو داریم ولی محروممون کردن
harry-potter
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲این باید تو داشبردش کلاشینکف و صد هزار دلار پول مواد باشه
رنگشم مشکی باشه
شیشه ها دودی
دستمال سر توپاکی ببندی کف la پشت چراغ قرمز با موزیک رپ سرتو تکون بدی…
امین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲بینهایت سپاسگزارم
Hadi
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲هیولاییه برا خودش 👌🏼
یه کادیلاک ۵.۷ متری با صفر تا صد ۴.۵ ثانیه!
محشره…
سجادی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲اصلا آمریکا انگار تو یه سیاره دیگست واقعا عشق میکنن در حالیکه اکثر کشورها در حال مدیریت منابع و کمتر کردن مصرف سوختن کمتر کردن حجم موتور و شاسی های که عموما حول ۳۵۰ اسب میچرخن اینا رو موتور ۶ لیتری و شصت اسبن.. اونم نه رو یه محصول سوپر اسپرت با فروش کمتر بلکه رو یه خودرو با فروش زیاد، چه میکنه این آب و خاک و مدیریت کفارهای لعنتی مرگ بهشون!
همایون
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مرگو دیگه نگو دلت میاد؟! بگو دمتون گرم
JDM سابق
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲موتور LT4 کوروت ZO6 C7 با یک سوپرشارژر سری TVS مارک ایتون قلب تپنده این هیولاست!! که راحت و کاملاً ایمن تا ۱۰۰۰ اسب میتونه آپگرید بشه با کمترین هزینه و تغییرات.
جی ام جدیدا شاهکار زیاد تولید میکنه
دیمن
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲همینکه ماشین مورد علاقه آرنولده، دیگه نیازی به تعریف نداره، نامبر وان👌👌
سوشیانت
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲حداکثر سرعت ۲۰۰ تا مشکلی نداره چون همه ی شاسی بلند های شاسی مستقل حداکثر سرعتشون همینه و فرق چندانی نداره
morty59
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ممنون بابت ویدئوی دوبله کاش بیشتر بشه
Mercede kaviani
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲با سلام به دست عزیز محمدرضا اشتری
برای تبدیل سوخت اتومبیل های کلاسیک از بنزین به متانول ۱۰۰ ایا فقط سیستم سوخت رسانی باید تغییر و یا تعویض شود
با تشکر از جواب و راهنمای شما
ارتمند مرسده دایانا کاویانی
عباس
۳ خرداد ۱۴۰۲یک سوال الان این اسکالد وی نسخه ۵ نفره نداره؟
خیلی گندست
DARHAM
۵ خرداد ۱۴۰۲فوق العادس. مرسی که دوبلش کردید 👏
راوی
۱۴ خرداد ۱۴۰۲این مدل کادیلاک هم قیمت Audi RSQ8 هست این مدل از 125 هزار دلار شروع میشه تا مدل فول آپشن که 150 هزار دلار قیمت گذاری شده
نهایت سرعتش هم 300 کیلومتر بر ساعت با شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه
محمد فرخی
۲۱ اسفند ۱۴۰۲بهترین شاسی بلند فول سایز هفت نفره جهان همین اسکالید هست چه نسخه وی چه معمولی هر چی بگی داره ظاهر نداره که داره!ابعاد ندارن که داره!لوکس نیست که هست!با کیفیت نیست که هست!هفت نفره نیست که هست!هر هفت نفر تو نهایت راحتی نیستن که هستن!با این وزن تقریبا سه تنی شتاب و قدرت وحشتناک ندارن که داره!صدای اگزوز خفن ندارن که داره!از همه مهمتر آمریکایی نیست که هست! دوستانی هم که با قیمتش مشکل دارن باید بگم تمام شاسی بلند های فول سایز با این معیار های قدرت و کیفیت(که فکر نکنم همچین چیزی جز اسکالید باشه)همین رنج قیمتی رو دارن!البته که اینها همه نظر یه تماشاگر حسرت خور هستش که هیچکدوم از اینارو نمیبینه و احتمالا نخواهد دید و باید با پراید خودش حال کنه!