کادیلاک

انتشار تصاویری از نسل جدید کادیلاک CT6، پرچم‌دار بنزینی

وزارت صنعت و فناوری چین تصاویر و برخی مشخصات نسل دوم کادیلاک CT6 را منتشر کرده است. این خودرو که مخصوص بازار چین است، پرچم‌دار بنزینی کادیلاک در خارج از ایالات‌متحده خواهد بود. ظاهر این خودرو طبق زبان طراحی جدید کادیلاک بازطراحی شده است. در جلوی CT6 جدید جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر دیده می‌شود که توسط دی‌لایت‌های LED باریک و چراغ‌های عمودی درون ورودی‌های هوای تزئینی احاطه شده است. پروفیل جانبی با خط سقف شیب‌دار نمای جذاب‌تری دارد و عقب خودرو هرچند آشنا به نظر می‌رسد اما چراغ‌های L شکل باریک‌تر و بلندتر شده‌اند و شیشهٔ عقب شیب بسیار بیشتری پیدا کرده است. دو سر اگزوز افقی در پایین هم نشان از پیشرانهٔ بنزینی زیر کاپوت دارد.

تصاویر افشایی قبلی از داخل CT6 جدید نیز کابینی دیجیتالی به سبک اسکالید با صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی متصل‌به‌هم را نشان داده‌اند. همچنین انتظار می‌رود این سدان پرچم‌دار آمریکایی از جدیدترین نسخهٔ سیستم خودران سوپر کروز و همین‌طور تریم‌های جدیدی برای تودوزی هم بهره‌مند گردد. نسل دوم سدان لوکس کادیلاک ۵,۲۲۳ میلی‌متر طول، ۱,۸۹۰ میلی‌متر عرض و ۱,۴۷۳ میلی‌متر ارتفاع دارد که تقریباً مشابه نسل قبلی است. همچنین فاصلهٔ محوری ۳,۱۰۹ میلی‌متری یکسان بین دو نسل نیز نشان می‌دهد که CT6 جدید روی نسخهٔ ارتقاءیافته‌ای از همان پلت‌فرم محرک عقب امگای قبلی ساخته شده است.

نسل جدید CT6 در چین با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه خواهد شد که توسط جوینت ونچر سایک جنرال موتورز تولید می‌شود. این موتور ۲۳۳ اسب بخار قدرت دارد که مشابه نسل قبلی است. حداکثر سرعت سدان جدید کادیلاک نیز ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود نسل جدید کادیلاک CT6 در سال ۲۰۲۳ رسماً رونمایی شود اما احتمال عرضهٔ آن در ایالات‌متحده بسیار ضعیف خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    CTS خیلی جذاب بود ..

    موافقم 38
    مخالفم 7
    1. علی

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      ظاهرش عالیه ولی با چهارسیلندرتوربو نمیتونم کنار بیام ، باید شش یا هشت سیلندر تنفس طبیعی داشت تا ابهتش را بیشتر حفظ میکرد

      موافقم 51
      مخالفم 3
      1. علی

        ۲۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (271 ديدگاه)

        چه کاریه موتور حتما ۶ و ۸ سیلندر باشه همین قدرتش ۲۳۰ اسب کافیه حالا شرط میبندم خودت بالای ۱۰۷ اسب بخار سوار نشدی

        موافقم 27
        مخالفم 15
        1. Enayat

          ۲۹ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (236 ديدگاه)

          شش یا هشت سیلندر یه دنیا دیگست…

  2. Reza Waffen SS

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    طراحیش نسبت به فیس قبلیش زیبا و چشم نواز شده

    موافقم 52
    مخالفم 5
  3. Just toyota

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    زیبایی + کیفیت = کادیلاک 😍🇺🇸🇺🇸

    موافقم 60
    مخالفم 10
  4. Just toyota

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    پارسال یه مطلبی توی motor one خوندم که کادیلاک پرفروش ترین برند لوکس در چین هست ( و بعد از اون مرسدس و ب ام و ) , خودشون سوار کادیلاک میشن بعد آشغال هاشون رو برای ما میفرستن 😒😒😒

    موافقم 61
    مخالفم 10
    1. بهزاد

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2545 ديدگاه)

      کادیلاک پس از bmw و audi و مرسدس در چین پرفروش ترین برند هست.

      موافقم 38
      مخالفم 15
  5. قاطر فروش

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1197 ديدگاه)

    جنرال موتورز هم وقتی فاتحه درون سوز ها خونده شد یادش اومد ماشین یعنی چی

    موافقم 41
    مخالفم 1
    1. MILADZM

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (345 ديدگاه)

      دقیقا
      اینو خیلیا میگن و من هم کاملا باهاش موافقم
      جنرال توی 2_3 سال اخیر خیلی قوی برگشته به رینگ ( به خصوص پس از معرفی برادران بلک وینگ )
      ولی حیف که دیگه دیر شده و تا چند سال آینده قراره بساط درونسوز ها جمع بشه
      مثلا شما فکر کن این کوروت z06 فعلی رو نسل قبل ( 7 سال قبل ) میساختن ( نسل قبلی z06 مشکلات زیادی داشت )
      بعد الان توی نسل فعلی به همین اندازه فعلی پیشرفت میکردن !
      متاسفانه دیر وارد گود شد و زود باید بساطش رو جمع کنه .

      موافقم 25
      مخالفم 6
      1. blackwing

        ۲۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1303 ديدگاه)

        میلاد باز هم باهات موافقم
        کلاً همه محصولات جنرال موتورز چه کوروت ، هامر ، اسکالید ، سابربن و چه بلیزر برقی و جی‌ام‌سی برقی ، اگه ۵ سال زودتر معرفی میشدن الان خیلی اوضاع فرق میکرد…
        همین Z06 نسل قبلی بزرگ ترین مشکلش این بود که موتور over heat میکرد و موقع درگ بیش از حد داغ میشد ، ولی با این‌ مدل تنفس طبیعی کارو تموم کردن ، حتی فراری و لامبورگینی رو به چالش کشیدن

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. MILADZM

          ۲۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          قربونت رفیق
          ولی خب الان سیاست های مری بارا از “یه جهت” خیلی خوبه
          برند های شکست خورده و بدون بازده مثل اوپل و ساب و هولدن و واکسهال و … رو کنار گذاشته و تمرکز اصلی رو روی ساخت خودروهای شاخص و آینده دار مثل هامر ev و لیریک و سلستیک و صد البته توسعه سیستم خودران سوپرکروز و در مرحله بعد اولترا کروز صرف کرده .
          کلی بخوام بگم هر چند جنرال به اون چیزی که توی درونسوز ها حقش بود نرسید ولی قطعا در آینده الکتریکی روز های بسیار خوشی در انتظارش خواهد بود .
          توی یه پست مرتبط کامل در موردش بحث میکنیم .

        2. blackwing

          ۲۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1303 ديدگاه)

          درسته..
          منم مطمئنم تو بازار الکتریکی ها بخش زیادی از بازار رو دستشون میگیرن ، طراحی‌های جدیدشون خیلی قویه و با پلتفرم BEV3 و باتری‌های اولتیوم قطعاً جواب خوبی میگیرن…
          کادیلاک لیریک تمام ظرفیت ثبت نامش توی ۴ ساعت تکمیل شد ! هامر ۹۰ هزار سفارش گرفته ، بلیزر خیلی استقبال خوبی داشت…

          موافقم 5
          مخالفم 3
  6. محمد

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (226 ديدگاه)

    4 سیلندر؟ رینگاش به ابهت ماشین نمیاد

    موافقم 22
    مخالفم 4
    1. علی

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (271 ديدگاه)

      ۲۳۰ اسب قدرتش هست خودت بالای موتور tu5 که ۱۰۷ اسبه چی سوار شدی؟

      موافقم 6
      مخالفم 10
      1. i.am.mohamad

        ۲۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (13 ديدگاه)

        مگه هر کس نظرشو در موردش میگه حتما باید توان خریدش رو داشته باشه.
        یعنی چی تا حالا بالای موتور tu5 سوار شدی یا نه🥱…
        نکنه شما لامبورگینی یا فراری سوار میشی

        موافقم 14
        مخالفم 1
      2. Chevrolet3

        ۲۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (31 ديدگاه)

        میشه شما کره فنا از امریکا طرفداری نکنین لطفا ؟ بابا برین پشت المان ابرو برای امریکایی ها و امریکایی فنا نذاشتین یکی میاد میگی سانتافه دیمن یکی میاد میگه موتور سانتی رو بذارم رو رم برای افرود ایشالا پیروز بشیم دستمون به ماشینای رده بالا برسه از شر کره فن خلاص بشیم چون فک کنم وجود ماشینای امریکایی المانی ژاپنی و.. دیگه کسی ⚪⚪نکنه شعر هایی در رابطه با کره ای بگه

        موافقم 5
        مخالفم 1
      3. محمد

        ۲۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (226 ديدگاه)

        چه ربطی داشت ؟
        من فن کادیلاکم. این موتور و رینگ برازنده اون نیست، کاملا ویژگی ماشین چینیه.

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. blackwing

          ۲۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1303 ديدگاه)

          محمد من توی کامنتم یه سری توضیحات راجع به بازار چین دادم ، نگران نباش برای بازار چینه 😅

  7. amir

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    تقریبا نه کشوری مثل ما هست تو دنیا که از همه چی محروم باشه و نه باید برندی رو بکوبیم که این بده و فلانه یا کره ای هستش یا طراحبش بده چون عملا دست ما ازشون کوتاهه و فقط میتونیم در موردشون حرف بزنیم !

    موافقم 26
    مخالفم 1
  8. دیمن

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (155 ديدگاه)

    مثل همیشه، با اصالت، زیبا، چشم نواز وبا ابهت، این کادیلاک است

    موافقم 23
    مخالفم 3
  9. ریما

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (103 ديدگاه)

    کادیلاک همیشه مشکل رینگ و لاستیک داشته، این چه رینگیه آخه مگه کرولاست

    موافقم 12
    مخالفم 1
  10. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    کادیلاک xts چی شد

  11. T

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    این کادیلاک مخصوص چین است
    بنظرم خیلی زشته

    موافقم 2
    مخالفم 4
  12. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    کادیلاک xts چی شد اون که خیلی خوب بود

  13. امیرحسین

    ۲۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    از این ماشین فقط از چراغ عقبش خوشم اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا