وزارت صنعت و فناوری چین تصاویر و برخی مشخصات نسل دوم کادیلاک CT6 را منتشر کرده است. این خودرو که مخصوص بازار چین است، پرچمدار بنزینی کادیلاک در خارج از ایالاتمتحده خواهد بود. ظاهر این خودرو طبق زبان طراحی جدید کادیلاک بازطراحی شده است. در جلوی CT6 جدید جلوپنجرهای بزرگتر دیده میشود که توسط دیلایتهای LED باریک و چراغهای عمودی درون ورودیهای هوای تزئینی احاطه شده است. پروفیل جانبی با خط سقف شیبدار نمای جذابتری دارد و عقب خودرو هرچند آشنا به نظر میرسد اما چراغهای L شکل باریکتر و بلندتر شدهاند و شیشهٔ عقب شیب بسیار بیشتری پیدا کرده است. دو سر اگزوز افقی در پایین هم نشان از پیشرانهٔ بنزینی زیر کاپوت دارد.
تصاویر افشایی قبلی از داخل CT6 جدید نیز کابینی دیجیتالی به سبک اسکالید با صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی متصلبههم را نشان دادهاند. همچنین انتظار میرود این سدان پرچمدار آمریکایی از جدیدترین نسخهٔ سیستم خودران سوپر کروز و همینطور تریمهای جدیدی برای تودوزی هم بهرهمند گردد. نسل دوم سدان لوکس کادیلاک ۵,۲۲۳ میلیمتر طول، ۱,۸۹۰ میلیمتر عرض و ۱,۴۷۳ میلیمتر ارتفاع دارد که تقریباً مشابه نسل قبلی است. همچنین فاصلهٔ محوری ۳,۱۰۹ میلیمتری یکسان بین دو نسل نیز نشان میدهد که CT6 جدید روی نسخهٔ ارتقاءیافتهای از همان پلتفرم محرک عقب امگای قبلی ساخته شده است.
نسل جدید CT6 در چین با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه خواهد شد که توسط جوینت ونچر سایک جنرال موتورز تولید میشود. این موتور ۲۳۳ اسب بخار قدرت دارد که مشابه نسل قبلی است. حداکثر سرعت سدان جدید کادیلاک نیز ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. پیشبینی میشود نسل جدید کادیلاک CT6 در سال ۲۰۲۳ رسماً رونمایی شود اما احتمال عرضهٔ آن در ایالاتمتحده بسیار ضعیف خواهد بود.
Khosrow
۲۸ آبان ۱۴۰۱CTS خیلی جذاب بود ..
علی
۲۸ آبان ۱۴۰۱ظاهرش عالیه ولی با چهارسیلندرتوربو نمیتونم کنار بیام ، باید شش یا هشت سیلندر تنفس طبیعی داشت تا ابهتش را بیشتر حفظ میکرد
علی
۲۸ آبان ۱۴۰۱چه کاریه موتور حتما ۶ و ۸ سیلندر باشه همین قدرتش ۲۳۰ اسب کافیه حالا شرط میبندم خودت بالای ۱۰۷ اسب بخار سوار نشدی
Enayat
۲۹ آبان ۱۴۰۱شش یا هشت سیلندر یه دنیا دیگست…
Reza Waffen SS
۲۸ آبان ۱۴۰۱طراحیش نسبت به فیس قبلیش زیبا و چشم نواز شده
Just toyota
۲۸ آبان ۱۴۰۱زیبایی + کیفیت = کادیلاک 😍🇺🇸🇺🇸
Just toyota
۲۸ آبان ۱۴۰۱پارسال یه مطلبی توی motor one خوندم که کادیلاک پرفروش ترین برند لوکس در چین هست ( و بعد از اون مرسدس و ب ام و ) , خودشون سوار کادیلاک میشن بعد آشغال هاشون رو برای ما میفرستن 😒😒😒
بهزاد
۲۸ آبان ۱۴۰۱کادیلاک پس از bmw و audi و مرسدس در چین پرفروش ترین برند هست.
قاطر فروش
۲۸ آبان ۱۴۰۱جنرال موتورز هم وقتی فاتحه درون سوز ها خونده شد یادش اومد ماشین یعنی چی
MILADZM
۲۸ آبان ۱۴۰۱دقیقا
اینو خیلیا میگن و من هم کاملا باهاش موافقم
جنرال توی 2_3 سال اخیر خیلی قوی برگشته به رینگ ( به خصوص پس از معرفی برادران بلک وینگ )
ولی حیف که دیگه دیر شده و تا چند سال آینده قراره بساط درونسوز ها جمع بشه
مثلا شما فکر کن این کوروت z06 فعلی رو نسل قبل ( 7 سال قبل ) میساختن ( نسل قبلی z06 مشکلات زیادی داشت )
بعد الان توی نسل فعلی به همین اندازه فعلی پیشرفت میکردن !
متاسفانه دیر وارد گود شد و زود باید بساطش رو جمع کنه .
blackwing
۲۸ آبان ۱۴۰۱میلاد باز هم باهات موافقم
کلاً همه محصولات جنرال موتورز چه کوروت ، هامر ، اسکالید ، سابربن و چه بلیزر برقی و جیامسی برقی ، اگه ۵ سال زودتر معرفی میشدن الان خیلی اوضاع فرق میکرد…
همین Z06 نسل قبلی بزرگ ترین مشکلش این بود که موتور over heat میکرد و موقع درگ بیش از حد داغ میشد ، ولی با این مدل تنفس طبیعی کارو تموم کردن ، حتی فراری و لامبورگینی رو به چالش کشیدن
MILADZM
۲۸ آبان ۱۴۰۱قربونت رفیق
ولی خب الان سیاست های مری بارا از “یه جهت” خیلی خوبه
برند های شکست خورده و بدون بازده مثل اوپل و ساب و هولدن و واکسهال و … رو کنار گذاشته و تمرکز اصلی رو روی ساخت خودروهای شاخص و آینده دار مثل هامر ev و لیریک و سلستیک و صد البته توسعه سیستم خودران سوپرکروز و در مرحله بعد اولترا کروز صرف کرده .
کلی بخوام بگم هر چند جنرال به اون چیزی که توی درونسوز ها حقش بود نرسید ولی قطعا در آینده الکتریکی روز های بسیار خوشی در انتظارش خواهد بود .
توی یه پست مرتبط کامل در موردش بحث میکنیم .
blackwing
۲۸ آبان ۱۴۰۱درسته..
منم مطمئنم تو بازار الکتریکی ها بخش زیادی از بازار رو دستشون میگیرن ، طراحیهای جدیدشون خیلی قویه و با پلتفرم BEV3 و باتریهای اولتیوم قطعاً جواب خوبی میگیرن…
کادیلاک لیریک تمام ظرفیت ثبت نامش توی ۴ ساعت تکمیل شد ! هامر ۹۰ هزار سفارش گرفته ، بلیزر خیلی استقبال خوبی داشت…
محمد
۲۸ آبان ۱۴۰۱4 سیلندر؟ رینگاش به ابهت ماشین نمیاد
علی
۲۸ آبان ۱۴۰۱۲۳۰ اسب قدرتش هست خودت بالای موتور tu5 که ۱۰۷ اسبه چی سوار شدی؟
i.am.mohamad
۲۸ آبان ۱۴۰۱مگه هر کس نظرشو در موردش میگه حتما باید توان خریدش رو داشته باشه.
یعنی چی تا حالا بالای موتور tu5 سوار شدی یا نه🥱…
نکنه شما لامبورگینی یا فراری سوار میشی
Chevrolet3
۲۸ آبان ۱۴۰۱میشه شما کره فنا از امریکا طرفداری نکنین لطفا ؟ بابا برین پشت المان ابرو برای امریکایی ها و امریکایی فنا نذاشتین یکی میاد میگی سانتافه دیمن یکی میاد میگه موتور سانتی رو بذارم رو رم برای افرود ایشالا پیروز بشیم دستمون به ماشینای رده بالا برسه از شر کره فن خلاص بشیم چون فک کنم وجود ماشینای امریکایی المانی ژاپنی و.. دیگه کسی ⚪⚪نکنه شعر هایی در رابطه با کره ای بگه
محمد
۲۸ آبان ۱۴۰۱چه ربطی داشت ؟
من فن کادیلاکم. این موتور و رینگ برازنده اون نیست، کاملا ویژگی ماشین چینیه.
blackwing
۲۸ آبان ۱۴۰۱محمد من توی کامنتم یه سری توضیحات راجع به بازار چین دادم ، نگران نباش برای بازار چینه 😅
amir
۲۸ آبان ۱۴۰۱تقریبا نه کشوری مثل ما هست تو دنیا که از همه چی محروم باشه و نه باید برندی رو بکوبیم که این بده و فلانه یا کره ای هستش یا طراحبش بده چون عملا دست ما ازشون کوتاهه و فقط میتونیم در موردشون حرف بزنیم !
دیمن
۲۸ آبان ۱۴۰۱مثل همیشه، با اصالت، زیبا، چشم نواز وبا ابهت، این کادیلاک است
ریما
۲۸ آبان ۱۴۰۱کادیلاک همیشه مشکل رینگ و لاستیک داشته، این چه رینگیه آخه مگه کرولاست
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۸ آبان ۱۴۰۱کادیلاک xts چی شد
T
۲۸ آبان ۱۴۰۱این کادیلاک مخصوص چین است
بنظرم خیلی زشته
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۸ آبان ۱۴۰۱کادیلاک xts چی شد اون که خیلی خوب بود
امیرحسین
۲۹ آبان ۱۴۰۱از این ماشین فقط از چراغ عقبش خوشم اومد