کادیلاکمرسدس بنز

دوئل کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ و مرسدس E63 AMG

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه سوم، سدان‌های میان سایز پرفورمنس، دوئل آخر

نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CT6-V و ب‌ام‌و M5

مجموع آراء: ۱۹۵۱

آراء ب‌ام‌و: ۱۳۵۰

آراء کادیلاک: ۶۰۱

پیروز دوئل: ب‌ام‌و M5 با کسب ۶۹ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه

مرسدس AMG GT63

مرسدس AMG GT63

ب‌ام‌و M5

کادیلاک CT6-V

ب‌ام‌و M5

مرسدس E63 AMG

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

؟

 مرسدس E63 AMG

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۶

پلت‌فرم: MRA مرسدس

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۵.۴ ثانیه

نقاط مثبت: مثل موشک اسپیس‌ایکس شتاب می‌گیرد، در پیچ‌ها انگار روی ریل قرار دارد، حالت دریفت، کابین باکیفیت

نقاط منفی: فعال‌سازی حالت دریفت پیچیده است، لاستیک‌های فاق کوتاه ضربه‌های بزرگی را به کابین وارد می‌کند، از E53 بسیار گران‌تر است

چکیده: مرسدس E63 S ترکیبی درخشان از پرفورمنس خیره‌کننده و تجمل فراوان را ارائه می‌کند

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: آلفا II جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۴

نقاط مثبت: شتاب انفجاری، هندلینگ چابک، سواری راحت در زمان نیاز

نقاط منفی: سیستم‌های کمک‌راننده فقط با گیربکس اتوماتیک ارائه می‌شوند، احتمالاً آخرین کادیلاک V8 است

چکیده: در دورانی که سدان‌های اسپرت V8 به‌تدریج رو به انقراض هستند، کادیلاک در CT5-V بلک‌وینگ شاهکار فوق‌العاده‌ای خلق کرده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

CT5-V بلک‌وینگ

مرسدس E63 AMG

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس سوپرشارژ توئین توربو
قدرت ۶۶۸ اسب بخار ۶۱۲ اسب بخار
گشتاور ۸۹۵ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه ۳.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۴ ثانیه ۱۱.۱ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۶.۳ متر ۴۷.۲ متر
شتاب جانبی ۱.۰۱ جی ۱.۰۱ جی
حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر/ساعت ۳۰۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۵ لیتر ۸۰ لیتر
وزن ۱۸۷۳ کیلوگرم ۲۰۸۰ کیلوگرم
طول ۴,۹۵۰ میلی‌متر ۵,۰۰۶ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۴۶ میلی‌متر ۲,۹۳۸ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۴۰ لیتر ۳۷۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه ۸۴,۹۹۰ دلار ۱۰۸,۵۵۰ دلار
قیمت موردبررسی ۸۷,۱۷۰ دلار ۱۰۸,۵۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMMAD.DEMON

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1444 ديدگاه)

    کادیلاک سنگ تموم گذاشت برای این ماشین
    کم وزن ترین کلاس خودش و پیست محور ترین
    CT5 V black wing تو هر برسی بالاتر از m5 cs بوده
    شاهکار این ماشین مخصوصا که اصلی ترین مشخصه آمریکایی بودن رو داره ( دیفرانسیل عقب )
    خیلی خوشحالم که سیستم چهار چرخ برای این ماشین در نظر نگرفتن به شخصه با سدان چهارچرخ اصلا حال نمیکنم

    موافقم 58
    مخالفم 37
    1. Sina10

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2428 ديدگاه)

      تو هر بررسی؟
      نمیدونم منظورتون از بررسی چیه ولی اگه منظورتون رکورد پیسته بله صحیحه
      ولی بررسی ها رو فعلا اونقدر بررسی مقابل هم خاصی بینشون ندیدیم
      توی اعداد ارقام بجز قیمت و رکورد پیست
      عملا حرفی برای گفتن نداره ، به همین جدول نگاهی کنید
      اما همون دو تا برتریش باعث میشن یه تنه جلوی رقبا ایستادگی کنه و خیلیا رو شکست بده
      به معنای واقعی کلمه مفته!! خیلی ارزونه
      فقط ۱۰ هزار دلار از M3 که در مقابل CT5-V بلک وینگ هیچ حرفی برای گفتن نداره گرونتره

      موافقم 30
      مخالفم 23
    2. Sina10

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2428 ديدگاه)

      البته فکر نکنم کم وزن ترین و پیست محور ترین باشه
      کمترین وزنو هم نداره M5 CS سبک تره یکم
      نمیدونم معیار های پیست محور بودن براتون چیه ولی خب الفا جولیا GTA و جگوار پراجکت ۸ حداقل در قیافه اشون پیست محور ترن
      توی رکورد پیست هم فکر نمیکنم رقیب GT63s بشه
      توی دور VIR که نشد
      منظورم اصلا این نیست که ماشین بدیه ، منظور بد برداشت نکنید ولی نمیشه گفت پیست محور ترین
      ولی جالبه بدونین از بین همه این ماشینایی که اسمشونو اوردم ارزون ترینه
      با وجود اینکه از سریعترین هاست ، راحت هم هست ، توی پیست هم حرف نداره ، واقعا عالیه

      موافقم 17
      مخالفم 5
    3. کافر مقدس

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1627 ديدگاه)

      یذره مرسدس گرونه و از این نظر خیلی ها امتیاز منفی بهش دادن وعلا اختلاف در اعداد جزیی هست و میمونه تاپ اسپید و هندلینگ و ……..

      ولی تایم کادیلاک نشون داد که اختلاف ها همچین هم جزیی نیست و بیش از 6ثانیه سریعتره! فقط نگاهی به ایمنی هر جفت بندازید در همه زمینه ها 5ستاره

      با نقاط منفی ذکر شده کادیلاک هم واقعا مشکل دارم و منطقی درش نمیبینم ! شاید آخرین وی 8باشه شد نکته منفی آخه !

      دلیل خوبی به رای دادن به مرسدس پیدا نکردم متاسفانه. هرچند ماها که خریدار زباله های داخل و چینی هستیم و اصلا تو بازی نیستیم در دنیا ولی خوشا ب حال خریداران خارجکی

      موافقم 24
      مخالفم 11
      1. R@m!n

        ۴ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (2236 ديدگاه)

        دلیل این انتقاد بخاطر اینه که جی ام هم موتور داره هم گیربکس هم تعلیق بی نظیر مگنه راید و برای نسل بعد فقط یه پلتفرم میخواد هم هنوز محصولات این کلاس برقی نشدن و نسل بعدی تازه هیبریدی میشن، خب این خالی کردن بازار واقعا حماقته.

        موافقم 3
        مخالفم 8
    4. پیام

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      کلا مرسدس از همه لحاظ سره

      موافقم 21
      مخالفم 14
  2. مردیم از خوشی

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    رقابت نزدیکی هست یکی قوی تر و سریع تر یکی لوکس تر و پر شتاب تر

    ولی اختلاف قیمت ۲۰ هزار دلاری دارند که تو خرید تو دنیای واقعی خیلی موثر هست

    موافقم 33
    مخالفم 7
  3. Sina10

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2428 ديدگاه)

    به هیچ کدوم رای ندادم
    هر دو تاشون حرف ندارن
    وقتی به جدول نگاه میکنید میبینید که مرسدس برنده شده کابینشو هم ببینید که کادیلاک رو به راحتی شکست میده
    ولی ردیف قیمت نشون میده که کادیلاک همه این مشکلات رو کنار میزنه ، عملکردش در پیست هم که دیدیم چیکار میکنه
    ولی نقاط ضعفشونو که ببینید خندتون میگیره
    برا کادیلاک گفته : احتمالا آخرین V8 کادیلاک باشد ، خب این چه ربطی به خوب بودن یا بد بودن یه ماشین داره؟
    در بهترین حالت میتونیم بگیم منظورشون اینه که واسه آخرین V8 یکی از بزرگترین نام های خودروسازی ، یه سدان هرچقدرم که خوب باشه چیز کمیه ، که خب تا حدی موافقم ولی این نقاط ضعف خود برند و شرکت هست نه خود ماشین
    نقاط ضعفش درباره E63s هم میشه بهش انتقاد کرد، خب وقتی رقباش هم بجز کادیلاک و چارجر همشون قیمت مشابهی دارن ، بایدم از E53 گرونتر دربیاد ، فاصله توانایی فنی رو هم که ببینید بازم بیشتر به چشم میاد
    این فاصله در مقابل فاصله E63s و GT63s هیچی نیست
    دو تا ماشین خیلی شبیه هم که فاصله قیمتی بسیار زیاد و غیرقابل درکی دارن ، این مشکل درباره M5 CS و M5 هم هست با شدت کمتر
    هرچند نمیشه جذابیت GT63s و M5 CS رو انکار کرد ولی گرونن

    موافقم 13
    مخالفم 11
    1. کیانوش

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (834 ديدگاه)

      قیمتش بنظرم خب نمیشه قدرت جنرال موتور رو تو قطعه سازی و زنجیره تامین با مرسدس مقایسه کرد دلیل اصلی قیمت کمترش اینه که کار کار جنرال موتورزه همونی که کوروت انجین وسط رو با کمتر از این قیمت بیرون میده
      برتری بعدی کادیلاک وزن کمترشه و نقطه ضعفش اینه که این نسخه تولید محدوده برعکس ای ام جی و بنظرم اگر مرسدس هم ی نسخه ویژه تولید محدود میزد خیلی بهتر از این عملمیکرد هرچند جا واسه بهتر شدنش خیلی کمه جفتشون نزدیک به کمالن

      موافقم 2
      مخالفم 2
  4. GMA

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    نه گلبم گرفت😭
    دو تا عشق افتادن جلوی همدیگه و یکیشون حذف میشه 💔
    مغزم میگه مرسدس ولی دلم میگه کادیلاک
    چون هر دو را دوست دارم به هیچ کدوم رای نمیدم

    موافقم 11
    مخالفم 3
  5. Clean energy (صیانت!)

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1328 ديدگاه)

    کادیلاک عشقه
    ارزونه و شیک
    ولی ۲۰ هزار تفاوته…. به شخصه بنزو میپسندم ولی در دنیای واقعی احتمالا سمت کادیلاک برم چون ارزونتره….
    بنز شتابش بهتره باکش بزرگتره (این داستان داره:) داخلش شیک تره صندوقش بزرگتره و مصرفش
    از همه لحاظ بهتره جز توی پیست….
    ولی قیمتم تاثیر داره

    موافقم 8
    مخالفم 9
  6. AMG GT R

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1088 ديدگاه)

    کادیلاک بهتره
    جای هیچ بحثی هم نیست

    موافقم 14
    مخالفم 31
    1. کیانوش

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (834 ديدگاه)

      اونقدری بهتر نیست که جای بحثی نباشه بهتره ولی یادت باشه که این نسخه کادیلاک تولید محدوده برعکس مرسدس
      قطعا اگر مرسدس هم میخوایت ی یی کلاس با سقف فروش پونص نسخه ارائه بده خیلی قوی تر میدادش بیرون

      موافقم 11
      مخالفم 2
  7. Raptor

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (107 ديدگاه)

    هر دو عالین ولی فکر نمیکردم بنز ۲ تن باشه!!!

    موافقم 10
    مخالفم 3
  8. M.Kkarimi

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (861 ديدگاه)

    اولین بار وقتی عاشقش شدم که غرش V8 پوشرادشو تو ویدیو تست رانندگی داخل یوتیوب دیدم …. کاری میکنه بقیه مشخصات و هزار فاکتور دیگه جلوی چشم آدم ناپدید بشه …😍 واقعا هیبت و غرشش تنه به تنه هلکت سوپرشارژ میزنه …

    بنظرم اینجا دیگه بحث سلیقه مطرحه … هر دو مدل در حد انتظار و قد و قواره خودشون ظاهر شدن و شخصیت خودشونو دارن .. تا الان هم چه کدیلاک چه ای ام جی E63 وچه M5 CS نظر کارشناسا رو کاملا جلب کردن.دیگه بازی با اعداد حرکت جالبی نیست …

    موافقم 17
    مخالفم 5
    1. Mad.z.Max

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1856 ديدگاه)

      وای واقعا درست میگی، منم اومدم همین حرفتو بزنم که با شنیدن صداش عقل از سر آدم میپره
      این کادیلاک بینظیره، همجوره یه ماشین باز رو میتونه خوشحال کنه و یه لبخند بزرررگ‌ رو لبای رانندش بشونه

      موافقم 12
      مخالفم 8
      1. M.Kkarimi

        ۴ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (861 ديدگاه)

        تو این مقوله واقعا تو سگمنت خودش بی رقیبه …

        موافقم 2
        مخالفم 7
  9. new RAMIN

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    هیچ دلیل قانع کننده ای برای رای دادن به بنز نمیبینم!
    روی کاغذ کمی یهتره ولی انصافا 22هزار دلار اختلاف قیمت رو توجیح نمیکنه…نسخه فول ct5 black wing درکمال ناباوری 124هزار دلار قیمت داره ولی نسخه فول e53amg بیش از 145هزار دلار قیمتش میشه. چه نسخه پایه چه نسخه فول (شخصی سازی منظورمه و تیک زدن امکانات) اختلاف قیمتشون بالاس و اون برتری جزئی رو جبران نمیکنه.

    نکته ای که باید گفت اینکه نکات منفی ct5بلک وینگ واقعا مسخرس. بنظرم تقریبا بی ایراد هست. اگه بخوام ایرادی وارد کنم فقط طراحی داخل و کم یودن حجم باک رو میتونم بگم. بنظرم ایراد آنچنانی نداره.

    به نظرم ct5 بلک وینگ تو رنج قیمت خودش واقعا بی رقیبه و تو کلاس خودش بسیاری از خودروهارو شرمنده میکنه و انتخاب عالی هست البته متاسفانه تولید محدود هم هست و همش فروش رفته.

    موافقم 9
    مخالفم 15
    1. GMA

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      تجمل، کیفیت و اشرافیت بنز دلیل توجیه این قیمت بالاست، اگر کادیلاک هم به اندازه مرسدس لوکس بود همین قیمت رو داشت

      موافقم 4
      مخالفم 7
    2. کیانوش

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (834 ديدگاه)

      اگر تولید محدوده پس مقایسه شون اشتباست بنظرم ای 63 محدودیتی واسه فروش نداره هرچقدر مشتر داشته باشه قطعا اگر بنز هم میخواد ی نسخه ویژه از این کلاس بده که فرضا پونصد نسخه خیلی بیشتر روش کار میکرد

      موافقم 4
      مخالفم 2
  10. Mad.z.Max

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1856 ديدگاه)

    عقل و دلم همجوره با کادیلاکه :) این CT4 و CT5 های V رو عاشقانه دوستشون دارم، خیلی خوبن!

    موافقم 11
    مخالفم 10
  11. آرش

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    به مرسدس رای دادم

    موافقم 17
    مخالفم 5
  12. آرم@ن

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (183 ديدگاه)

    کابین بنز محشره

    موافقم 15
    مخالفم 3
  13. امیر

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (92 ديدگاه)

    فقط نکته منفی کادیلاک اخه این چی بود گفت اصن

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. حسین

      ۴ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1010 ديدگاه)

      عیب اول رو مهمه.

  14. ارش

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    مرسدس 👌

    موافقم 15
    مخالفم 8
  15. کوبیده

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1209 ديدگاه)

    دوتاشون بی عیبن
    بنز تو این گروه نماینده داره پس با اطمینان بیشتری کادیلاک

    موافقم 9
    مخالفم 7
  16. Swedish Arrogant Tiger

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1892 ديدگاه)

    قطعا E63.
    با طراحی کادیلاک نمیشه کنار اومد، اصلا شبیه یه ماشین 90 هزار دلاری نیست!
    جدول هم که به نفع مرسدسه.

    موافقم 15
    مخالفم 24
  17. دکتر

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (335 ديدگاه)

    با اینکه فن بنزم،اما این نسل ای کلاس رو واقعا دوست ندارم،و کادیلاک به نظرم بسیار ارزشمند تر و یونیک تره

    موافقم 6
    مخالفم 12
  18. دکتر

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (335 ديدگاه)

    با اینکه فن بنزم،اما این نسل ای کلاس رو واقعا دوست ندارم،و کادیلاک به نظرم بسیار ارزشمند تر و یونیک تره

    موافقم 6
    مخالفم 12
  19. R@m!n

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2236 ديدگاه)

    پرفورمنس و کیفیت رو بزاریم کنار که هر دو بی نظیرن، به شخصه با طراحی نسل جدید کلاس C و E کنار نمیام و اصلا اون جلال و ابهت نسل های قبل رو نداره و خیلی ساده و محافظه کار شده.

    بلک وینگ پکیج بهتر در کنار قیمت بهتر میده اما به این معنی نیست که مرسدس جایی کم کاری کرده.

    موافقم 5
    مخالفم 6
  20. Blak tiger

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (570 ديدگاه)

    کاش یکم رو دیفرانسیل RWD این کار میکردن یه لانچ کنترلی چیزی استفاده میکردن چون زده همه چی رو خراب کرده کادیلاک CT5 V نسبت به مرسدس 207 کیلوگرم وزن کمتر ،56 اسب بخار و 45 نیوتون متر گشتاور بیشتری داره اما در نهایت شتابش 0/5 ثانیه کندتر از مرسدسه تفاوت فناوری آلمان و آمریکا اینه

    موافقم 8
    مخالفم 9
  21. یحیا

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    با اینکه خیلی به مرسدس علاقه دارم ویه جورایی عاشقشم ولی این کادیلاک چیز غوغاییه

    موافقم 3
    مخالفم 6
  22. کیانوش

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (834 ديدگاه)

    کادیلاک داره میترکونه واقعا دویست کیلو سبک تره و شیش ثانیه سریع تر
    با این وجود انتخام ای ام جیه چون عاشق این کلاس مرسدسم و طراحیش بیشتر به دلم میشینه
    کادیلاک هم طراحی خوبی داره

  23. Jdm باز

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    بنز لوکس هست ولی کادیلاک برای عشق بازاس
    به کادیلاک رای دادم
    چون فاصله قیمت بیست هزار دلاری واقعا خیلی زیاده

    موافقم 5
    مخالفم 6
  24. 1123

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    من باشم هیچکدوم رو انتخاب نمیکنم
    یه تایکان پایه یا M3 بیشتر مدنظرم هستند بشدت اسپرت ترند
    کلا تو سدان های مرسدس هم که فقط اس کلاس و جی تی 4 در رو دوست دارم))))):
    البته EQE و EQS هم خیلی خوبن از نمونه های بنزینی شون با فاصله بهترن

    موافقم 6
    مخالفم 5
  25. amir Benz

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (37 ديدگاه)

    مرسدس در پرفورمنس کمی ضعیف بود مقابل کادیلاک هرچند اختلافش کم بود
    و کیفیتشم و امکانات هم حتما از کادیلاک جلوست ولی اختلاف قیمت هم واقعا زیاده ۲۰۰۰۰ دلار . هرچند سخت بود انتخاب ولی نظر من : کادیلاکct5_V

  26. ارین صاحب جمعی

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1101 ديدگاه)

    با موتور ۶.۲ لیتری با اسب بخار بیشتری گشتاور بیشتر بازم بنز سریعتره پذیرش خیلی چیزا سخته این یکیشه

    موافقم 6
    مخالفم 5
  27. Porsche 911

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1217 ديدگاه)

    هردو به شدت عالی هستن
    مرسدس 20 هزار تا گرون تره ولی خب به مراتب کیفیت بیشتری داره و لوکس تر هم هست
    راحتی مرسدس رو نمیشه تو کادیلاک پیدا کرد
    ای کلاس یه سدان اسپرت و سریع و به شدت لوکس و راحته
    از اونطرف کادیلاک وحشی تر و اسپورت تر هست ولی خب من اینجا انتخابم مرسدس هست
    به شدت دوستش دارم ولی در کل با آنکه فن پورشه هستم و عاشق پانامرا m5 و مدل cs رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 8
    مخالفم 3
  28. mm-yarlou

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    با تمام احترام به سلطان خودرو سازی تاریخ مرسدس ct5v black دخل e63 amg رومیاره

    موافقم 2
    مخالفم 9
  29. مهدی

    ۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1754 ديدگاه)

    وقتی کارشناس ها امتیاز دادن من چکارم که بگم کدوم بهتره!

    موافقم 1
    مخالفم 5
  30. مجید دادخواه

    ۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشینهای جنرال موتور همیشه بخاطر قدرت و استحکام قطعات معروف بودند ، من کارم تراشکاری موتوری ماشین هستش ، برای همین میدونم که هر ماشینی از نظر فنی چیکاره هست ، ماشینهای امریکایی قابل مقایسه با هیچ کشور دیگه ای نیستند ، اینو وقتی میشه فهمید که توی شرایط سخت امتحانشون کنید.

    موافقم 2
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا