مرحلهٔ یکچهارم نهایی، گروه سوم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل آخر
نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CT6-V و بامو M5
مجموع آراء: ۱۹۵۱
آراء بامو: ۱۳۵۰
آراء کادیلاک: ۶۰۱
پیروز دوئل: بامو M5 با کسب ۶۹ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
بامو M8 گرن کوپه | مرسدس AMG GT63 |
مرسدس AMG GT63 | |
بامو M5 | کادیلاک CT6-V |
بامو M5 | |
مرسدس E63 AMG | کادیلاک CT5-V بلکوینگ |
؟ |
مرسدس E63 AMG
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۶
پلتفرم: MRA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۵۵.۴ ثانیه
نقاط مثبت: مثل موشک اسپیسایکس شتاب میگیرد، در پیچها انگار روی ریل قرار دارد، حالت دریفت، کابین باکیفیت
نقاط منفی: فعالسازی حالت دریفت پیچیده است، لاستیکهای فاق کوتاه ضربههای بزرگی را به کابین وارد میکند، از E53 بسیار گرانتر است
چکیده: مرسدس E63 S ترکیبی درخشان از پرفورمنس خیرهکننده و تجمل فراوان را ارائه میکند
کادیلاک CT5-V بلکوینگ
تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: آلفا II جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۴
نقاط مثبت: شتاب انفجاری، هندلینگ چابک، سواری راحت در زمان نیاز
نقاط منفی: سیستمهای کمکراننده فقط با گیربکس اتوماتیک ارائه میشوند، احتمالاً آخرین کادیلاک V8 است
چکیده: در دورانی که سدانهای اسپرت V8 بهتدریج رو به انقراض هستند، کادیلاک در CT5-V بلکوینگ شاهکار فوقالعادهای خلق کرده است
مقایسهٔ مشخصات فنی
CT5-V بلکوینگ | مرسدس E63 AMG | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | سوپرشارژ | توئین توربو |
قدرت | ۶۶۸ اسب بخار | ۶۱۲ اسب بخار |
گشتاور | ۸۹۵ نیوتن متر | ۸۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۵ ثانیه | ۳.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۴ ثانیه | ۱۱.۱ ثانیه |
توقف از ۱۱۰ | ۴۶.۳ متر | ۴۷.۲ متر |
شتاب جانبی | ۱.۰۱ جی | ۱.۰۱ جی |
حداکثر سرعت | ۳۳۰ کیلومتر/ساعت | ۳۰۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۵ لیتر | ۸۰ لیتر |
وزن | ۱۸۷۳ کیلوگرم | ۲۰۸۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۹۵۰ میلیمتر | ۵,۰۰۶ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۴۶ میلیمتر | ۲,۹۳۸ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۳۴۰ لیتر | ۳۷۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه | ۸۴,۹۹۰ دلار | ۱۰۸,۵۵۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۸۷,۱۷۰ دلار | ۱۰۸,۵۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
pooya
۷ اسفند ۱۴۰۰وای وای وای اگه من به مرسدس رای نمیدادم جفتشون ۴۹ تا رای داشتند الان کادیلاک ۴۹ هست و بنز ۵۰ !!!!!!!!
Yasin
۱۴ اسفند ۱۴۰۰دوئل خیلی سختیه
با توجه به قیمت کادیلاک انتخابمه
کاوه
۱۴ اسفند ۱۴۰۰اقا انصافا این چه نظر سنجییه؟این نظر سنجی مثل اینه که از یه نفر بپرسی چشم چپتو بیشتر دوست داری یا چشم راستتو!!!!نمیشه!نمبشه بین این دوتا یکی رو انتخاب کرد واقعا،