مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه پنجم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل آخر
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس E63 AMG و بامو M5
مجموع آراء: ۱۴۹۵
آراء بامو: ۸۷۹
آراء مرسدس: ۷۰۶
پیروز دوئل: بامو M5 با کسب ۵۹ درصد از کل آراء
مرسدس AMG GT63 S
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸
پلتفرم: MRA مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۳
نقاط مثبت: پرفورمنس دیوانهوار، شتاب بینظیر، استایل جذاب و چشمگیر، کابین مجلل و پر از تکنولوژیهای پیشرفته، تواناییهای فوقالعاده
نقاط منفی: چیدمان پیچیده و گیجکنندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، قیمت بسیار گران، دشواری ورود به صندلیهای عقب، فضای سر محدود در عقب، فاقد شخصیت هیجانانگیز
چکیده: مرسدس AMG GT63 S با وجود برخورداری از فضای مناسب برای سرنشینان، پرفورمنسی در حد موشک بالستیک را برای چهار نفر ارائه میکند
کادیلاک CT5-V بلکوینگ
تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: آلفا II جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۴
نقاط مثبت: قدرت آتشین موتور V8، هندلینگ چابک، شتاب انفجاری، حالت رانندگی راحت که در زمان نیاز سواری نرمی را فراهم میکند
نقاط منفی: سیستمهای کمکراننده فقط با گیربکس اتوماتیک ارائه میشوند، برخی قطعات پلاستیکی ارزان در داخل، بهاندازهٔ برخی رقبا ظاهر خیلی چشمگیری ندارد
چکیده: هرچند کادیلاک CT5-V بلکوینگ از چند نقص جزئی رنج میبرد اما به لطف هندلینگ متعادل و شتاب انفجاری، یکی از بهترین سدانهای اسپرت V8 حال حاضر بازار محسوب میشود
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک CT5-V | AMG GT63 S | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | سوپرشارژ | توئین توربو |
قدرت | ۶۶۸ اسب بخار | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۹۵ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
ردلاین | ۶,۵۰۰ rpm | ۷,۰۰۰ rpm |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
نسبت وزن به قدرت | ۲.۹ کیلو/اسب بخار | ۳.۳ کیلو/اسب بخار |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۴۶ میلیمتر | ۲,۹۵۱ میلیمتر |
طول | ۴,۹۵۰ میلیمتر | ۵,۰۶۰ میلیمتر |
دایرهٔ چرخش | ۱۳.۰ متر | ۱۲.۶ متر |
وزن خالص | ۱۹۲۹ کیلوگرم | ۲۱۰۳ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب | ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب |
حجم صندوق بار | ۳۳۷ لیتر | ۳۶۸ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۴ نفر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۷ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۶ ثانیه | ۱۱.۱ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۳۰.۵ متر | ۳۱.۴ متر |
شتاب جانبی | ۱.۰۱ جی | ۱.۰۵ جی |
تایم پیست Figure 8 | ۲۳.۸ ثانیه | ۲۳.۳ ثانیه |
ظرفیت باک | ۶۶ لیتر | ۶۶ لیتر |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
قیمت | ۹۲,۳۹۰ دلار | ۱۷۰,۰۶۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
misha
۲۸ مرداد ۱۴۰۱کادیلاک ظاهر چشمگیری ندارد :)))
meysam
۲۸ مرداد ۱۴۰۱mishaً@
اما قیمت بسیار چشمگیری دارد
AMD
۲۸ مرداد ۱۴۰۱مرسدس
آقای همساده
۲۸ مرداد ۱۴۰۱خب کی به خودش اجازه داده یه اسباب بازی رو با معجزه amg مقایسه کنه…اخه کادیلام قد بر این حرفاس؟؟؟
آقای همساده
۲۸ مرداد ۱۴۰۱مگه میخواین بخرین…گفتن از کدوم بیشتر خوشتون میاد همین
chevo
۲۹ مرداد ۱۴۰۱شما بهتره فعلا در مورد ماشین های کنترلی اظهار نظر کنی تا یه کم بزرگ شی
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۸ مرداد ۱۴۰۱شتاب کدیلاک تو 400 متر زیر 11 ثانیه هستش.دلیل نمیشه که یه دف عقب رو با دو دف رو سطح معمولی اندازه گرفت.باید همه چی مساوی باشه و هر دو به پیست مخصوص درگ برن اونجاست که معجزه کدیلاک دیده میشه.نکته دیگه اینه که بنز تو پرفورمنس هیچ برتری به کدیلاک نداره پس این اختلاف قیمت برا چیه.با این پول میشه یه چلنجر هلکت 807 اسبی خرید.بنز اگر میخوایت تکنولوژیه پیچیده مگنه راید رو عرضه کنه راحت قیمت رو به بالای200 چ ب میرسونه.
پارسا
۲۸ مرداد ۱۴۰۱نمیدونم چرا همیشه اسب بخار رو با هم مقایسه میکنید . بعدم میگید فرقی ندارن . بنز حدود ۱ ثانیه سریع تر به ۱۰۰ میرسه . در این شتاب ها یک ثانیه یعنی فرق زمین تا آسمون
در رانندگی روزمره هم همین شتاب صفر تا صد بیشترین تاثیر رو داره تا تایم تو پیست . اکثر خیابان ها یه مسیر صاف هستن
سوشیانت
۲۸ مرداد ۱۴۰۱عزیزم بنز فقط دو دهم ثانیه از کادیلاک سریع تره اعداد اعلامی کمپانی ها رو باید در نظر بگیری بعدش اسب بخار هم اهمیت زیادی داره چون هر چقدر بیشتر باشه یعنی موتور توانمند تره اگه هم مسیر مستقیم رو در نظر بگیری باز هم برتری با کادیلاکه چون تاپ اسپید بیشتری داره
Reza
۲۸ مرداد ۱۴۰۱مرسدس بنز ،🇩🇪❤️👍👌
Yasin
۲۸ مرداد ۱۴۰۱انتخاب سختیه
تا قبل دیدن قیمت با مرسدس بودم
اما الان نمیدونم
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۸ مرداد ۱۴۰۱مرسدس رو کاملا به کادیلاک ترجیح میدم
مهدی
۲۸ مرداد ۱۴۰۱-نمای بیرون سلیقهای اما از نظرم جلو کادیلاک و عقب مرسدس
-کابین مرسدس با اختلاف
-موتور گیربکس از نظر من کادیلاک به خاطر حجیم تر، ساده تر بودن و احیانا دردسرهای کمتر
-شاسی و تعلیق با توجه به تعاریف کادیلاک
اما بدون در نظر گرفته قیمت فکر نمیکنم کسی این کادیلاک رو به این مرسدس ترجیح بده
سوشیانت
۲۸ مرداد ۱۴۰۱من بدون در نظر گرفتن قیمت کادیلاک رو به بنز ترجیح میدم
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۸ مرداد ۱۴۰۱تو استثنایی
Kamy
۲۸ مرداد ۱۴۰۱نتیجه قابل پیش بینی بود
Erfan
۲۸ مرداد ۱۴۰۱میشه گفت یکی از نزدیک ترین رای گیری ها بود
ایلیا
۲۹ مرداد ۱۴۰۱واقعا خیلی ماشینای زیبایی هستن هردوتاشون ولی واقعا اختلافشون خیلی زیاده ۸۰۰۰۰دلار ، ارزش مرسدس به اندازه قیمتش نیست وگرنه خیلی ماشین جذابی است