کادیلاکمرسدس بنز

دوئل کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ و مرسدس AMG GT63

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه پنجم، سدان‌های میان سایز پرفورمنس، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین مرسدس E63 AMG و ب‌ام‌و M5

مجموع آراء: ۱۴۹۵

آراء ب‌ام‌و: ۸۷۹

آراء مرسدس: ۷۰۶

پیروز دوئل: ب‌ام‌و M5 با کسب ۵۹ درصد از کل آراء

مرسدس AMG GT63 S

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

پلت‌فرم: MRA مرسدس بنز

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۳

نقاط مثبت: پرفورمنس دیوانه‌وار، شتاب بی‌نظیر، استایل جذاب و چشمگیر، کابین مجلل و پر از تکنولوژی‌های پیشرفته، توانایی‌های فوق‌العاده

نقاط منفی: چیدمان پیچیده و گیج‌کنندهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، قیمت بسیار گران، دشواری ورود به صندلی‌های عقب، فضای سر محدود در عقب، فاقد شخصیت هیجان‌انگیز

چکیده: مرسدس AMG GT63 S با وجود برخورداری از فضای مناسب برای سرنشینان، پرفورمنسی در حد موشک بالستیک را برای چهار نفر ارائه می‌کند

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: آلفا II جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست ویرجینیا: ۲:۴۹.۴

نقاط مثبت: قدرت آتشین موتور V8، هندلینگ چابک، شتاب انفجاری، حالت رانندگی راحت که در زمان نیاز سواری نرمی را فراهم می‌کند

نقاط منفی: سیستم‌های کمک‌راننده فقط با گیربکس اتوماتیک ارائه می‌شوند، برخی قطعات پلاستیکی ارزان در داخل، به‌اندازهٔ برخی رقبا ظاهر خیلی چشمگیری ندارد

چکیده: هرچند کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ از چند نقص جزئی رنج می‌برد اما به لطف هندلینگ متعادل و شتاب انفجاری، یکی از بهترین سدان‌های اسپرت V8 حال حاضر بازار محسوب می‌شود

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک CT5-V

AMG GT63 S

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس سوپرشارژ توئین توربو
قدرت ۶۶۸ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار
گشتاور ۸۹۵ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر
ردلاین ۶,۵۰۰ rpm ۷,۰۰۰ rpm
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ
نسبت وزن به قدرت ۲.۹ کیلو/اسب بخار ۳.۳ کیلو/اسب بخار
فاصلهٔ محوری ۲,۹۴۶ میلی‌متر ۲,۹۵۱ میلی‌متر
طول ۴,۹۵۰ میلی‌متر ۵,۰۶۰ میلی‌متر
دایرهٔ چرخش ۱۳.۰ متر ۱۲.۶ متر
وزن خالص ۱۹۲۹ کیلوگرم ۲۱۰۳ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب
حجم صندوق بار ۳۳۷ لیتر ۳۶۸ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۴ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۷ ثانیه ۲.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۶ ثانیه ۱۱.۱ ثانیه
توقف از ۹۶ ۳۰.۵ متر ۳۱.۴ متر
شتاب جانبی ۱.۰۱ جی ۱.۰۵ جی
تایم پیست Figure 8 ۲۳.۸ ثانیه ۲۳.۳ ثانیه
ظرفیت باک ۶۶ لیتر ۶۶ لیتر
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
قیمت ۹۲,۳۹۰ دلار ۱۷۰,۰۶۰ دلار

 این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۶ دیدگاه‌ها

  1. Kamy

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (694 ديدگاه)

    پولشو داشته باشم بنز ، نداشته باشم کادیلاک

    موافقم 48
    مخالفم 10
    1. Si

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      منم

      موافقم 7
      مخالفم 5
    2. Reza Waffen SS

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      مرسدس AMG GT63 چه پول داشته باشم چه نداشته باشم

      موافقم 22
      مخالفم 9
  2. بهنام

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (904 ديدگاه)

    با وجود علاقه به برند کادیلاک ،بنظرم سطح مرسدس در این مقایسه خیلی بالاتر از کادیلاکه . منظور از سطح اعداد و ارقام فنی نیست صرفاً ، پرستیژ و کیفیت و کلاس کاریه مرسدس بالاتره و این کاملآ مشخصه .

    موافقم 40
    مخالفم 18
  3. امیررضا

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    ماشاالله فاصله‌ی امتیازات. بنز با اختلاف زیاد میزنه چون خیلی ساده بگیم در کل ماشین بهتریه، ولی من کادیلاک رو انتخاب میکنم چون آخرین بازمانده‌س.

    موافقم 5
    مخالفم 27
  4. Ali

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (88 ديدگاه)

    اصلا مقایسه منطقی نیست
    کلاس قیمتی!!!!! ۲ برابر

    موافقم 22
    مخالفم 5
    1. مهرانیان

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (26 ديدگاه)

      اگر مقایسه برحسب قیمت باشه که نمیشه. مقایسه باید برحسب پرفورمنس (کارایی) باشه که در این مقایسه نامزدها کاملاً درست انتخاب شدن. اگر برحسب قیمت انتخاب بشن، شما همین کادیلاک رو در مقایسه با محصول یک شرکت گران فروش و جوگیر مثل لکسوس ال اس 500 فول آپشن خواهید دید. لکسوس خیلی جوگیر است و تویوتا رو بزک میکنه و به اسم لوکس می فرو شه. این چینیها هم یاد گرفتند و قیمتهای فضایی 100 هزار دلاری روی ماشینهاشون میذارن. پس دراصل قیمت پایینتر یکی از مزایا به حساب میاد که اینجا کادیلاک حسابی زده تو گوش بنز.

      موافقم 3
      مخالفم 14
      1. آقای همساده

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        بیا پایین

        موافقم 7
        مخالفم 7
  5. aboalfazlchallenger

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (370 ديدگاه)

    چقد کادیلاک خوبه که بهش ۱۰ از ۱۰ دادن ❤

    موافقم 23
    مخالفم 27
    1. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      به دید یه اسباب یازی عالیه

      موافقم 5
      مخالفم 14
  6. رضا

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    مرسدس کابین فوق العاده ای داره و موتور بهتر
    اما ۸۰ هزار دلار( یه لندکروز ) گرونتره

    موافقم 20
    مخالفم 2
    1. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      در عوض اندازه 60 تا لندکروز لذت و ارزش داره فقط دیدنش

      موافقم 5
      مخالفم 12
  7. Alan.r

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    ظاهر مرسدس خیلی زیباتره کابینش بهتر لوکستر و تکنولوژیک تره از نظر پرفورمنس هم برتری با بنزه مصرف سوختشم کمتره‌ پس ۱۰۰ درصد ارزش این قیمت رو داره
    فقط نقاط قوت و ضعف مرسدس: نوشته پرفورمنس دیوانه وار شتاب بی نظیر و استایل جذاب بعد تو نقاط ضعف نوشته فاقد شخصیت هیجان انگیز 😐😐

    موافقم 19
    مخالفم 6
    1. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      داداش ساقی نویسنده خوب بوده

      موافقم 2
      مخالفم 9
  8. AMANTE

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    لطفا جمله ی ( فاقد شخصیت هیجان‌انگیز ) در بخش نکات منفی MB GT63 S رو برای من توضیح بدید!

    موافقم 19
    مخالفم 1
    1. کیان

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      یعنی مثلا احتمالا موقعی ک نون میخوای نمیتونه تشخیص بده خودش بره دم نونوایی !!! یا شاید ماشین چون خوب ایزوله هست وقتی 150 160 اینا میره هنوز حس پرواز بهت دست نمیده، در واقع حس نمیکنی الانه ک ماشین از هم بپاشه، البته شاید تا 250 تا هم حس نکنیا !!!
      در کل هم ترجمه هم گل واژه گوییهای بعضی نویسنده های اصلی ایهامهایی ایجاد میکنه

      موافقم 11
      مخالفم 1
    2. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      برای نویسنده هیجان یعنی پراید سوارشی و هرلحظه وحشت مرگ داشته باشی…این یعنی هیجان واقعی

      موافقم 3
      مخالفم 4
  9. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    بنزه خیلی خوبه متریال داخلش معرکه هست ولی باید قبول کرد این اختلاف قیمت رو فقط 10 چوبش رو خرج کدیلاک کنی میسه از بهترین چرم و چوب کربن حتی تو صندوق عقبش استفاده کرد و قدرت موتور رو به 1000 اسب رسوند.وقتی با 90 چوب میشه پوست بنز 170 چوبی کند در حالی که صدای کدیلاک بنز رو محو میکنه و ظاهرش باعث میشه بنز اصلا دیده نشه چرا باید یک لحظه درنگ کرد.به اونجایی فکر کنید که هر دو وارد خیابون میشن و نعرهای کدیلاک و ظاهر وحشیش گردن مردم به درد میاره از شدت چرخش در حالی که کسی متوجه بنز نسده

    موافقم 8
    مخالفم 35
    1. مازیار

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      به نکته خوبی اشاره کردی
      نه فقط در مورد کادیلاک که اغلب آمریکایی ها که گرفتار این متریال ارزون قیمت هستن

      چرا این ۱۰ چوب رو خرجشون نمیکنن تا بقول شما دیگه حرفی نباشه؟
      که در مورد متریال داخل فکر میکنم ۵ چوب هم کافی باشه
      قطعا دلیل اصلی بالا رفتن قیمت نیست چون فروش آمریکایی اونقدری هست که بپوشونه
      رامین هم اگه نظرت رو بگی ممنون میشم

      موافقم 17
      مخالفم 3
    2. Kamy

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (694 ديدگاه)

      مگه توی بنز فقط چرم و چیزایی که دیده میشه کیفیتش بهتره ؟؟ چرا با ۲۰۰ کیلو وزن بیشتر و حجم موتور و اسب بخار کمتر و گشتاور برابر نزدیک به یک ثانیه بنز سریعترِ؟ میخای بگی بخاطر سیستم ۴ چرخ محرک بنز ؟ اگه کادیلاک همینو به عنوان آپشن ارائه بده پولشم میگیره اینو میتونی به همه قسمتای ماشین ربط بدی
      من خودم عاشق موتور حجیم تر و شخصیت خاص کادیلاکم ولی اینطوری که تو بنزو کوبوندی و قربون صدقه کادیلاک رفتی هم نیست داداش

      موافقم 23
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (3512 ديدگاه)

        شتاب بنز کلا دو دهم ثانیه از کادیلاک بهتره طبق اعلام کمپانی ها یک ثانیه رو از کجا آوردی

        موافقم 1
        مخالفم 10
        1. Kamy

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (694 ديدگاه)

          نکته اول این که اینجا شتاب اعلامی کارخانه مد نظر نیست یعنی ملاک سایت پدال فک میکنم تایم گرفته شده توسط سایت موتور وان هستش
          نکته دوم هم اینکه همه میدونن شتاب اعلامی برندهای آلمانی بیشتر وقتا کمتر اعلام میشه و برعکسش شتاب اعلامی برندهای آمریکا یی بیشتر یا مساوی اون چیزی که هست اعلام میشه ( نمونش شتاب دیمون)

          موافقم 6
          مخالفم 5
      2. سوشیانت

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (3512 ديدگاه)

        اتفاقا شتاب اعلامی کمپانی ملاک هست چون اگه به سایت باشه اختلاف نظر به وجود میاد در ضمن حرف شما کاملا متعصبانه هست و اصلا منطقی نیست که میگین شتاب آلمانی ها بهتر از اعداد اعلامی در میاد ولی آمریکایی ها نه
        در ضمن چلنجر دیمون تونسته شتاب ۲.۳ رو ثبت کنه

    3. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      فقط مارک بنز به کل کادیلاک می ارزه

      موافقم 14
      مخالفم 10
  10. ارش

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (58 ديدگاه)

    مرسدس فوق العاده ست .

    موافقم 10
    مخالفم 6
  11. مهرانیان

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    عالی. پدال با اقتدار بهترین وبسایت خودرویی در کشور است. کمی بیشتر شاه آلمانی‌ها را با شاه آمریکایی‌ها سرشاخ کنید تا لذت ببریم.

    موافقم 13
    مخالفم 3
  12. احمدرضا

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (749 ديدگاه)

    انتخاب من کادیلاک
    البته با گیربکس دستی

    موافقم 8
    مخالفم 12
  13. احمدرضا

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (749 ديدگاه)

    انتخاب من کادیلاک
    البته با گیربکس دستی

    موافقم 6
    مخالفم 13
  14. Erfan

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    به طور کلی میشه گفت که هرکسی پولش رو داشته باشه انتخاب اولش بنزه و به هیچ عنوان کادیلاک نمیخره.
    اگه پولش رو نداشته باشه مجبوره کادیلاک بخره.
    چون واقعا بنز از نظر ظاهر داخلی.خارجی.کیفیت متریال و پرفورمنس چیز دیگه ای هست.

    موافقم 14
    مخالفم 9
    1. سوشیانت

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3512 ديدگاه)

      از طرف بقیه صحبت نکن من اگه پول بنز رو هم داشته باشم کادیلاک رو میخرم

      موافقم 8
      مخالفم 25
    2. ALIREZA

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      ERFAN
      به هیچ عنوان ؟

      موافقم 2
      مخالفم 9
      1. Erfan

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (536 ديدگاه)

        کافیه هر دورو کنار هم در یه مکانی قرار بدید می‌بینید که انتخاب مردم کدومه.واقعا این بنز همه چشم هارو به خودش جذب می‌کنه.
        مدل های گذر موقت وارد شده به ایران گویا این داستان هست که چقدر این ماشین می‌تونه با ظاهرش مردم رو هیجان زده بکنه

        موافقم 5
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          انتخاب مردم ماشین برتر رو مشخص نمیکنه تو این کلاس پرفورمنس مهمه که کادیلاک برتره

          موافقم 1
          مخالفم 12
  15. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    بنز خیلی خوبه
    بسیار بالاتره
    ولی قیمتو…
    پول نداشته باشم کادیلاک
    پول داشته باشم مطمئنا بنر…

    موافقم 11
    مخالفم 3
  16. كارevol

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    هر دو واقعا عالی هستن،کادیلاک با این مدل ترکوند و برگشت به اوج،بنز هم که این مدلش محشره
    اختلاف قیمت زیاده،شخصا بنز رو انتخاب میکنم چون عاشق طراحی خاصشم ولی کادیلاک هم عالیه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  17. دکتر ع

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    کاری به قیمت ندارم ، واقعا هیچجوره نمیشه از این بنز گذشت،اوج تکنولوژی بنز هست،از نزدیک ۱ بار دیدمش واقعا لذت بردم😁 یه غول قلچماق سریع هیکل امریکایی تکنولوژی المانی😂 واقعا فوق العادس

    موافقم 14
    مخالفم 3
  18. سوشیانت

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3512 ديدگاه)

    انتخابم کادیلاک چون هم موتور قدرتمند تری داره هم حداکثر سرعتش ۳۲۱ کیلومتر در ساعته که از ۳۱۵ تا بنز بیشتره در کل کادیلاک پرفورمنس بهتری داره در ضمن شتاب کادیلاک هم ۳.۴ هست

    موافقم 2
    مخالفم 22
    1. سوشیانت

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3512 ديدگاه)

      شتاب بنز هم ۳.۲ هست

      موافقم 2
      مخالفم 15
      1. مازیار

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        ۰/۳ از این کم شد ۰/۳ به اون زیاد
        دوتا چکش دیگه میزدی شاید شتاب کادیلاک کمتر میشد

        موافقم 15
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          آقا مازیار یه سرچ ساده نیازه تا اعداد اعلامی کمپانی ها رو ببینید

    2. Erfan

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (536 ديدگاه)

      یعنی این اختلاف ۶کیلومتری در حداکثر سرعت اینقدر اهمیت داره؟😂
      واقعا چه کسی با این ماشین در طول زندگی عادی با حداکثر سرعت این ماشین ها رانندگی می‌کنه یا اصلا میتونی رانندگی بکنه که حالا ۶کیلومتر اختلاف حداکثر سرعت براش مهم تر باشه؟

      موافقم 12
      مخالفم 1
      1. آقای همساده

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        عرفان جان یچیزی گفت بزار خوش باشه
        الکی شتاب کم و زیاد میکنه برا ما

        موافقم 6
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          وقتی اطلاعات نداری کامنتم رو ریپلای نکن اینها اعداد اعلامی کمپانی ها هستن

          موافقم 2
          مخالفم 8
        2. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          البته یادم رفت آقای همساده به کادیلاک میگن اسباب بازی!!!
          کسی که همچین حرفی میزنه هیچی از ماشین سرش نمیشه

          موافقم 3
          مخالفم 5
      2. سوشیانت

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (3512 ديدگاه)

        چطور اختلاف شتاب دو دهم ثانیه مهمه ولی قدرت موتور و تاپ اسپید مهم نیست؟؟

        موافقم 2
        مخالفم 6
        1. Clean energy (سلام فرمانده)

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          بارها برات توضیح دادم ولی از این گوش میره تو از اون یکی بیرون میاد
          شتاب یه چیزیه که کاملا هر روز آدم باهاش سر و کار داره
          قدرت موتور فقط یه عدده که اثراتش میشن شتاب و اینجور چیزا و کم و زیادش نمیتونه مزیت باشه بلکه باید اثراتشو (شتاب و اینجور چیزا) سنجید
          تاپ اسپید رو فقط تو آلمان اونم چند جا میتونی بری… و این کلاس (کلا خوردو!!) تاپ اسپید یه چیز بی ارزشه
          فقط در یک کلاس مهمه
          “”هایپرکار هایی مثل اف ۵ یا شیرون “””
          خوندی دقیق؟
          هایپرکار
          هایپرکار
          هایپرکار
          کجا میتونی به سرعت ۲۰۰ کیلومتر برسی؟ تو آلمان جاده بدون محدودیت سرعت
          تو آلمان
          بدون محدودیت سرعت
          بدون محدودیت سرعت
          دوست عزیز خوب بخون تا یاد بگیری

          موافقم 4
          مخالفم 3
        2. سوشیانت

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          دوست عزیز شما وقتی هیچی از ماشین سرت نمیشه نمیخواد به من یاد بدی این ها ماشین اسپرت هستن و قطعا تاپ اسپید مهمه قدرت موتور هم فقط یه عدد نیست و هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشه نشون دهنده ی مهندسی بهتره که الان کادیلاک از دو لحاظ بهتره در حالی که بنز فقط شتاب بهتری داره

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۲ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          در ضمن همیشه یه جایی هست که دوربین نباشه بتونی هر چقدر که میخوای سرعت بری اگه هم خیلی به قانون اهمیت میدی همون شتاب هم هیچ اهمیتی نداره چون داخل شهر نمیشه صد تا رفت

          موافقم 1
          مخالفم 1
  19. Comodor

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    اولا که وقتی اینهمه اختلاف قیمت دارن یعنی این مقایسه‌ی نابرابریه. دوما اگر به شتاب صفر تا صد فقط توجه کنید شاید بگید مرسدس خیلی سریعتره، ولی تایم ۴۰۰ متر و پیست‌ها نشون میده کادیلاک با اختلاف خیلی خیلی جزئی عقب میمونه. اختلافی در حد چند صدم ثانیه! این نشونه‌ی شتاب ثانویه خیلی سریعتر و هندلینگ بسیار بهتر کادیلاکه با اینکه به اندازه یه M3 اخلاف قیمت دارن :))
    من قطعا انتخابم کادیلاک هست. چون پکیچ منطقی‌تر، خالص‌تر و لذتبخش‌تریه.
    حتی تو رنج قیمتی مرسدس باز هم گزینه‌های بهتری پیدا میشه.

    موافقم 5
    مخالفم 10
  20. R@min

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    یه نکته ای خدمت چند نفر از دوستان بگم قیمت بالاتر محصولاتی مثل مرسدس amg و M5cs بخاطر کیفیت بالاتر متریال یا ساخت نیست چون این موارد تاثیر زیادی تو قیمت تموم شده نداره. دلیل فاصله قیمتی تکنولوژی های الکترونیکی و مکانیکی پیچیده مثل سیستم 4matic یا xdrive و موتورهای تویین توربو
    با سیستم های مدیریتی الکترونیکی و همچنین سیستم های چهارچرخ محرک هست. در مقابل گرون ترین سیستم کادیلاک فقط تعلیق مگنه راید هست و در باقی موارد قطعات مشترک زیادی با نمونه های ارزون تر جی ام مثله یه موتور پوشراد ارزون و یه سیستم تک دیفرانسیل بخش اعظمی از هزینه هارو کاهش داده.

    البته که بحث برندینگ هم وسطه و بنز پولشو میگیره و در مقابل کادیلاک بعد مدت ها به رقابت برگشته و در زمینی بازی می کنه که آلمانی ها ساختن.

    موافقم 22
    مخالفم 3
    1. مازیار

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      خوبه👍
      قسمتی از جواب سوال رو گرفتم
      اما در مورد متریال داخلی هنوز نمیدونم چرا امریکایی ها خساست به خرج میدن؟

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. R@min

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        هیچ خساستی نیست فقط تو سایتشون گزینه ای به اسم پکیج لاکچری وجود داره بزنی بین 5 تا 10 هزار دلار میاد رو قیمت.

        این بلک وینگ هم یه پکیج لاکچری داره با سفارشش قیمتش به 110 هزارتا میرسه و فقط با گیربکس اتومات هم عرضه میشه و یه پکیج با صندلی های بسیار گرون فیبر کربی مسابقه ای که مجهز به سردکن و گرم کن هست و تو هیچ ماشین دیگه ای وجود نداره ولی برای حفظ قیمت چند تا آپشن دیگه حذف میشه.

        اگر همه چیز با هم باشه دیگه سخت میشه کسی یه کادیلاک رو به یه کوه تکنولوژی مثله GT63 ترجیح بده. این زمینی نیست که کادیلاک باید توش رقابت کنه و برادرای بلک وینگ صرفا برای سر زبون انداختن دوباره کادیلاک ساخته شدن که موفق هم شدن و در چند سال آینده محصولات الکتریکی وارد رقابت جدی میشن.

        موافقم 6
        مخالفم 8
        1. مازیار

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          در مورد کادیلاک درست
          اما منظور من آپشن نیست
          که آپشن همه جا هست و به جای خودش استفاده میشه
          میگم چرا آمریکایی ها دستکم تو کلاس های لوکس شون سخاوت بیشتری به خرج نمیدن؟
          البته این فقط در صنعت خودرو نیست
          دوست جهان دیده ای به زبون ساده می گفت آمریکا یعنی فروشگاههای بزرگ با فروش هنگفت و اروپا یعنی یه فروشگاه لوکس با دو جفت کفش گرون پشت ویترین

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          مگه اروپایی ها عاشق چشم و ابروی کسی هستن یا سخاوت بیشتری به خرج میدن ؟؟؟ در خیلی موارد پول بیشتری نسبت به پکیج ارائه شده می گیرن چون صرفا برند جایگاهشو حفظ کرده و هر چیزی اضافه می کنن دوبله پولشو می گیرن. مشکلات متریال محصولات آمریکایی هم نزدیک یه دهه هست که برطرف شده.

          اون دو جفت کفش گرون دوست دنیا دیدتون که تو اروپا دیده ده برابر گرون ترش تو آمریکاشم هست و قیاس درستی هم با صنعت خودرو نیست. بالاترم گفتم تو این صنعت مخصوصا خودروهای کارخونه ای از مشتری پول تکنولوژی می گیرن نه دو متر پارچه و چرم.

          موافقم 4
          مخالفم 6
        3. مازیار

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          اروپایی ها عاشق چشم و … نیستن
          مایه میزارن پولشو میگیرن
          بحث اینه که چرا آمریکایی ها نمیکنن
          نه که بلد نباشن یا نداشته باشن
          اساسا اینکاره نیستن
          تو آمریکا کفش ده برابر گرونتر هم هست بله استثناء همه جا هست من قاعده کلی رو میگم
          پول تکنولوژی هم که گفتی بالا هم گفتم قبول دارم حرفم اختلاف ظاهری هست

          والا من بجز نویگیتور مدلی آمریکایی ندیدم که قسمت نکات منفیش “برخی متریال ارزان قیمت کابین” دیده نشه
          تو همین روزها نه یک دهه قبل

          موافقم 8
          مخالفم 1
        4. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          مازیار جان مصداق حرفات، همون یارویی که کلشو کرده تو برف یه چیزی گفتی هیچ منطقی هم پشت حرفت نیست صرفا صغری کبری می چینی باشه آقا هیچ کس اینکاره نیست فقط اروپا تخم دو زرده بهت میده.

          معیار مجلات هم تمام تریم ها هست نه فقط یه مدل برای همین هست که اکثرا محصولات جی ام از ده هزار دلار پایین تر شروع میشن و سایت کار اند درایو هم بخصوص اینو میگه.

        5. مازیار

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          میدونستم نباید عصبانی بشی

        6. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          اگر عصبانیتی حس کردی عذرخواهی می کنم ولی حرفم همونه با دلیل و منطق.

        7. مازیار

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          ببین رامین جان اصلا پیچیده نیست و نه نیازی به عذرخواهی
          شما راجع به اختلاف قیمت گفتی که دلیل اصلیش پیچیدگی و گرونی تکنولوژی هست و متریال در درجه بعدی قرار داره
          خوب کاملا قبول و حرف من رو متریال هست
          اگه ده یا بیست یا سی درصد آمریکایی ها اینطور بودن یعنی متریال پایین و قیمت پایین خوب این یه اتفاق بود
          اما وقتی هشتاد نود درصدشون همینطورن این یه سیاست هست
          و سوال من هم اینه که دلیل این سیاست چیه؟ چون فروش بالای آمریکایی ها جایی برای نگرانی بابت پنج درصد افزایش قیمت نمیزاره

          موافقم 1
          مخالفم 1
        8. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          کدوم هشتاد درصد ؟؟ محصولات لوکس فورد و کرایسلر که این ایرادات رو ندارن و تو کلاس های پایین ترم هم سطح بازار کار می کنن. این ایراد فقط در بعضی محصولات لوکس و نیمه لوکس جی ام هست که خودم بارها گفتم سیاست بسیار اح.مقانه ای هست که متریال داخلی هم سطح رقبارو به عنوان آپشن میدن. این محصولات 10 درصد کلیت خودروهای آمریکایی هم نیستن. حالا داری همه چی رو قاطی می کنی که حرفتو اثبات کنی من حرفی ندارم باشه.

          اگر بخوای هر ماشین آمریکایی و آلمانی در هر کلاسی که جفتشون هستن ریز به ریز مقایسه می کنیم.

          موافقم 1
          مخالفم 3
        9. مازیار

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          خوب من با توجه به اون چه اغلب در همینجا دیدم گفتم حالا اگه به نظر شما ۱۰درصد هم نمیشه حتما همینطوره چون شما بیشتر در جریان هستی
          اونقدرم مهم نیست که بشینیم ریز به ریز مقایسه کنیم
          چیزای مهمتری برای نشستن هست😉

      2. آقای همساده

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        چون توانش رو ندارن…قبلا عالی بودن ولی الان نه…البته که دایملر همیشه عالی بوده

        موافقم 2
        مخالفم 5
        1. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          نه دوست عزیز بحث توان نیست کشش برندینگ هست وگرنه هم موتورشو دارن هم سیستم های محرک و…

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          توانش رو دارن البته چون شما آدم متعصبی هستی نمیتونی واقعیت رو ببینی نمونش لینکلن که همه چیش با کیفیته یا مثلا همین کادیلاک مدل اسکالید رو تو بررسی موتور ترند گفته شده تزئیناتش در حد ماشین های دست ساز با دو سه برابر قیمته

          موافقم 1
          مخالفم 7
        3. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3512 ديدگاه)

          مازیار جان شما یکم مطالعه کن راجب خودرو های لوکس آمریکایی از اروپایی ها هم جلوترن ماشین هایی مثل جیپ گرند واگنیر کادیلاک اسکالید و مخصوصا لینکلن نویگیتور که تو بررسی ها هم گفته شده کیفیت متریال بالایی داره

          موافقم 1
          مخالفم 9
  21. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    بنز از هر لحاظ بهتره

    موافقم 7
    مخالفم 6
  22. Elemento

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    کادیلاک
    یکم دیگه روی پول بنز بذاری مک لارن جی تی یا آرتورا میخری دیگه
    کسی که سدان با این عملکرد میخره در حقیقت دنبال سوپراسپرته پس بهتره بری یه سوپراسپرت واقعی ۱۴۰۰ کیلوگرمی بخری
    نه یک سدان سنگین که وزن ۲ تنیش همیشه زیر فرمون حس میشه و در مقایسه با یک سوپراسپرت سبک، انگار همیشه ۸ نفر آدم سوارش هستن

    موافقم 7
    مخالفم 16
  23. Comodor

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    دقیقا.. سوپر سدان اصن چه منطقی پشتشه؟ میخوای چهار نفر خرس گنده سوار ماشینی کنی که هرچیز اضافی‌ای رو ازش کم کردن که وزنش زیادتر نشه؟ :))))
    خب برو یه جی‌تی یا یه سوپراسپرت بخر

    موافقم 3
    مخالفم 6
    1. R@min

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2051 ديدگاه)

      به قول آقای اشتری فقط جوانان هستن که محصولات کوپه می خرن و افراد عیالوار دنبال این ماشین ها هستن تا با اهل و عیال تو نوربرگرینگ تایم بزنن و بعدش برن فروشگاه خرید یومیه.

      موافقم 15
      مخالفم 4
    2. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      منطقش اینه که همه جا استفاده کنی با خونواده و هروقت دلت خواست با خونواده و رفقا بری از پرفورمنسش لذت ببرید

      موافقم 4
      مخالفم 3
  24. T

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    کادیلاک خیلی ارزون تره ولی انتخابم بنز

    موافقم 4
    مخالفم 4
  25. GMA

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    با توجه به قیمت ها کادیلاک انتخاب معقول تری هست، کابین بنز خیلی سطح بالاتره،اما ارزش خرید نداره با این قیمت!

    موافقم 1
    مخالفم 6
  26. Elmiraj

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    غیر از موارد تولید محدود ، دیگر بالا رفتن قیمت یک سدان از ۱۵۰ هزار دلار بی معنی میشه…

    CT-5 بلک وینگ ترکیبی ارزشمند از تکنولوژی ، کیفیت و پرفورمنس در کنار قیمتی معقول هست که اونو به بهترین سدان درونسوز پرفورمنس حال حاظر تبدیل می‌کنه .

    موافقم 4
    مخالفم 13
  27. علی

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (839 ديدگاه)

    فقط کادیلاک بنز خیلی تو چشمه

    مخالفم 14
  28. JDM lover

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    شاید بنز برتری داشته باشه اما یچزی هست بنام عشق و علاقه
    من حس رانندگی با یه ماشین v8 6.2 سوپرشارژر دنده دستی دیفرانسیل عقبو با هیچی عوض نمیکنم
    لذت رانندگی خالص رو میشه تو ct5v بلک وینگ دید
    بنز هم کاملا قابل احترامه و پرفورمنس خوبی داره اما رای من CT5-V بلک وینگ هست

    موافقم 7
    مخالفم 10
  29. ELX

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تنها چیز های داخلی مهم نیست رای من به کادیلاک هست
    قیمت هم مهم هست
    واقعاً قیمت بنز زیاده
    طراحی پشت بنز هم زیاد خوب نیست
    ولی طراحی پشت کادیلاک شبیه تویوتا پریوس هست

    موافقم 3
    مخالفم 6
    1. آقای همساده

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      دقیقا پریوس بخاطر همین همه ازش بدشون میاد و amg محبوب همس

  30. علی

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (839 ديدگاه)

    به قیمت نگاه میکنم و میگم صددرصد کادیلاک

    موافقم 2
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا