مرحلهٔ نهایی، گروه بیست و یکم، شاسیبلندهای فول سایز لوکس
در بیست و یکمین دوئل فینال سری رقابتهای خودرویی پدال امروز به گروه شاسیبلندهای فول سایز لوکس رسیدهایم. گروهی که در آن شاسیبلندهای غولپیکر، مجلل و گرانقیمتی باهم به رقابت پرداختند. رقابتهای این گروه در مرحلهٔ مقدماتی در ابتدا با حضور هشت خودرو آغاز شد اما ازآنجاییکه در میانهٔ برگزاری مرحلهٔ مقدماتی نسل جدید رنجروور و لکسس LX معرفی شد درحالیکه دوئل هردوی این خودروها برگزار شده و هردو حذف شده بودند، به نسل جدید آنها با اضافه کردن دو خودروی جدید به این گروه شانس مجددی دادیم و جالب اینکه رنجروور با همین شانس مجدد توانست خود را به فینال برساند. سمت دیگر این میدان نیز کادیلاک اسکالید ایستاده است که پرفروشترین خودروی این کلاس در بازار آمریکا محسوب میشود. اسکالید و رنجروور هردو از بهترین شاسیبلندهای این کلاس هستند اما نهایتاً باید یکی از آنها بهعنوان برندهٔ این گروه انتخاب شود. آخرین دوئل گروه شاسیبلندهای فول سایز لوکس در مرحلهٔ قبلی هم بین رنجروور و بامو X7 برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین بامو X7 و رنجروور
مجموع آراء: ۱۸۸۷
آراء رنجروور: ۱۱۹۳
آراء بامو: ۶۹۴
پیروز دوئل: رنجروور با کسب ۶۳ درصد از کل آراء
کادیلاک اسکالید
تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۰
پلتفرم: T1XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۰,۵۰۵ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴۰,۲۵۰ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین مجلل با تکنولوژیهای پیشرفتهٔ فراوان، شتاب گیری سریع با موتور V8 استاندارد، ارائهٔ نسخهٔ V با قدرت فوقالعاده، طراحی بیرونی نمادین و درعینحال چشمگیر، ارائهٔ سیستم خودران سوپر کروز بهصورت استاندارد، ترکیب خیرهکنندهٔ نمایشگرهای روی داشبورد
نقاط منفی: قیمت گران در نسخههای بالا رده، مصرف سوخت بالای موتور V8، استفاده از برخی قطعات شاسیبلندهای ارزانتر جنرال موتورز، کیفیت سواری کمی به بهبود نیاز دارد، نسبت به تیپهای رده بالای جیامسی یوکان و شورلت تاهو و سابربن خیلی بهتر و لوکستر نیست
چکیده: شاسیبلند پرچمدار کادیلاک را میتوان بهترین تفسیر از تجمل مدرن آمریکایی دانست. این خودرو همچنان کسانی که آن را نماد شهرت و ثروت میدانند، خوشحال خواهد کرد زیرا اسکالید هنوز هم شاسیبلند بسیار چشمگیری است
رنجروور
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱
پلتفرم: MLA-Flex جگوار-لندروور
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۸,۶۱۵ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۳,۰۰۰ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی زیبا و چشمنواز، کابین باشکوه و مجلل با متریال درجهیک، پیشرانهٔ V8 قدرتمند و نرم، نسخهٔ هیبریدی کممصرف، فرمان گیری چرخهای عقب، ارائهٔ نسخه سه ردیفه، گزینههای فراوان برای تریمهای داخلی، سواری فوقالعاده نرم و راحت، ویژگیهای لوکس در هر سه ردیف صندلیها
نقاط منفی: قیمت پایهٔ ششرقمی، فضای سر تنگ در صندلیهای ردیف سوم، حرکات زیاد بدنه، ارائهٔ نسخهٔ پلاگینهیبریدی فقط در تیپ پایه، آپشنهای گرانقیمت، نیاز به اثبات قابلیت اطمینان دارد، ظاهری بسیار شبیه نسل قبلی، دکمههای لمسی خستهکننده، موتور شش سیلندر ناامیدکننده
چکیده: نسل جدید رنجروور خودرویی زیبا، شیک، مجلل و بهطورکلی تمام چیزی است که یک شاسیبلند لوکس پرچمدار باید باشد. این خودرو تمام ویژگیهای یک سدان لوکس درجهیک را با تواناییهای آفرود یک شاسیبلند واقعی ترکیب میکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک اسکالید | رنجروور P400 LWB | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۳.۰ لیتری I6 |
تنفس | طبیعی | توربوشارژ و سوپرشارژ |
قدرت | ۴۲۰ اسب بخار | ۴۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۲۵ نیوتن متر | ۵۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۰ ثانیه | ۵.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۵ ثانیه | ۱۴.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۰۰ کیلومتر/ساعت | ۲۴۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۵۳.۰ متر | ۵۳.۳ متر |
شتاب جانبی | ۰.۷۰ جی | ۰.۷۴ جی |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۹۰ لیتر |
وزن | ۲۷۶۵ کیلوگرم | ۲۶۹۰ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۳۶۰۰ کیلوگرم | ۳۵۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۳۸۲ میلیمتر | ۵,۲۵۳ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۷۱ میلیمتر | ۳,۱۹۸ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۷۲۵ لیتر | ۲۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۷ نفر |
قیمت | ۸۵,۶۹۰ دلار | ۱۱۱,۹۷۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Reza Waffen SS
۲ اسفند ۱۴۰۱با احترام به کاخ محرک آمریکایی انتخابم رنجروور 👍
net
۲ اسفند ۱۴۰۱خط سفید نازک ال ای دی عمودی زیر چراغ جلو ماشینهای کادیلاک بد هست.طرح چوب طراحی داخلی کنسول و داشبورد کادیلاک بد هست.چراغ عمودی عقب کادیلاک که به ستون سقف شیشه عقب چسبیده بد هست.اگزوز مستطیلی کادیلاک بد هست.از جایی که خط سفید اطراف شیشه دربها قطع شده بعد از صندلی ردیف دوم طول ماشین کادیلاک زیاده و شبیه ماشینهای ون شده و از حالت اس یو وی خارج شده.صفحه نمایش روی داشبورد کادیلاک که گوشه گرد دارد بد هست اگر مثل صفحه نمایش روی داشبورد بی ام و x7 مدل ۲۰۲۳ مستطیلی بود قشنگتر میشد.رنگ زرد کرم طراحی داخلی رنجرور بد هست این رنگ زرد کرم برای همه ماشینها خیلی بد هست و زود کثیف میشه.صفحه نمایش نازک با حاشیه خیلی کم رنجروور خوبه ولی آویزان هست و به داشبورد چسبیده نشده بد هست.مثل بقیه ماشینهای رنجروور ۴ ستون سقف شیشه جلو و عقب متضاد مشکی هست بد شده.طراحی داخلی هر دو ماشین به جای رنگ سفید و طرح چوب و زرد کرم، یکپارچه مشکی بود قشنگتر میشد
net
۲ اسفند ۱۴۰۱عقب طراحی بیرونی این مدل اس یو وی های امریکایی که از ردیف دوم صندلی طولش کشیده میشه و ستون سقف شیشه عقب مشکی متضاد میشه و طرح جعبه ای دارد بد هست و از حالت اس یو وی خارج میشه و شبیه ون میشه مثل کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور و شورولت سابربن و فورد اکسپدیشن
net
۲ اسفند ۱۴۰۱هیوندای پالیسید هم عقبش طولش زیاده و متضاد ستون شیشه عقب مشکی هست و شبیه ون شده
Mr
۱۳ مرداد ۱۴۰۲آمریکایی ها کلا جعبه خیلی دوست دارن دست خودشون نیست نمیشه ایراد گرفت تو فرهنگشونه همه چیو جعبه ای میسازن (خونه هامون ، برج هاشون ، گوشی های آیفون ، و ماشین هاشون!)
خودمم از اینهمه جعبه خوشم نمیاد ولی تو فرهنگشونه دیگه
البته خودم به کادیلاک رای دادم بنظرم با ابهت تر بود (با احترام به رنجروور که کلا خیلی دوسش دارم این مورد استثنا بود)
Reza Waffen SS
۲ اسفند ۱۴۰۱با احترام به کاخ متحرک آمریکایی انتخابم رنجروور 👍
آقا میلاد
۲ اسفند ۱۴۰۱با احترام به کادیلاک روسی و رولزرویس فرانسوی انتخابم پالسید کبیر .
Reza Waffen SS
۲ اسفند ۱۴۰۱از همین جنس میخوام، قیمتش واسم مهم نیست 👌🤣
Sigma
۲ اسفند ۱۴۰۱هر جنسی بوده عجب چیزی بوده طرف قبله خودشم گم کرده
کرگدن باواریا
۲ اسفند ۱۴۰۱با احترام به پا لیسید کبیر ؛ کوییک دنده اتومات رو بهش ترجیح میدم.
جفتشون هم شاستی بلند هستن😌
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱ساقیت رو زنده میخوام 🤣🤣🤣
علی
۲ اسفند ۱۴۰۱هردو عالین فقط نفرت من از انگلیس باعث میشه کادیلاک را انتخاب کنم .
رامین
۲ اسفند ۱۴۰۱مگه ملاک تنفر ماشینه داداش . ما همه میدونیم انگلیس و روس چه بلاها که به سر آبا و اجدادمون و خاکمون که نیاوردن تازه اینجا فقط اتاق و مهندسی داخلی شاید واسه رنجروور باشه چندین سال موتورهای وی ۸ جی ام و شرکتهای دیگه رو این خودرو بودن در ثانی یه مدل ۵۵ داشتیم که واقعا سرطان بی چون و چرا بود که اواسط دهه شصت شمسی فروخته شد. و اینجا واقعا انتخاب عاقلانه کادیلاک هست
Mr
۱۳ مرداد ۱۴۰۲آمریکا نازمون کرده ایا؟
چیزی مونده تا پاچمون نکنه؟
کلا همه تا پاچمون میکنن بحث روسیه و آمریکا و انگلیس نیست
کلا تو پاچه برومون خوبه
Amard
۲ اسفند ۱۴۰۱امریکا هم کم جنایت نکرده نسل کشی سرخ پوست استفاده بمب اتم جاسوسی از کشورها زورگویی و غیره این بحث ماشین و رنجرو قابلیت افرود در عین لوکس بودن داره ماشین های امریکایی اکثرا یه موتور حجیم با سوپرشارژر ترکیب میکنن با یه بدنه فوق العاده بزرگ انتخابم رنجرور بخاطر قدرت بیشتر مصرف سوخت کمتر و کاربردی بودن حتی خارج جاده
حسن
۲ اسفند ۱۴۰۱جهت اطلاعات عمومی نسل کشی سرخپوستان توسط اروپاییهای مهاجم و مهاجر و کاشف امریکا اتفاق افتاد.
Mr
۱۳ مرداد ۱۴۰۲نگین دیس لایک هارو بخاطر این که گفته آمریکا کم جنایت نکرده دادین؟
آمریکا یه ابرقدرتها مثل همه ابرقدرت های دیگه تاریخ و مثل همشون هم به نفع خودش کار میکنه و جایی که به ضررش باشه دهن طرف مقابلم سرویس میکنه (مثل یونان ،شوروی ، بریتانیای کبیر و …)
RENAULT5
۲ اسفند ۱۴۰۱چرا؟
بنظر من قیمت وطراحی کادیلاک حرفی برای باقی زدن نمی زاره
هرچند که رنجروور هم خوبه
اما علاقه ای برای دادن سود به یک شرکت انگلیسی ندارم.
مازیار
۲ اسفند ۱۴۰۱ما با رای دادن به شرکت سازنده سود میدیم؟!
ماشالا به ارتباطات پدال😅
RENAULT5
۲ اسفند ۱۴۰۱خیر نخبه عزیز ولی با خریداری کردن سود میدیم
والبته رای ما هم ممکنه بعضی هارو ترغیب به خرید خودرو مورد نظر بکنه
(اگه بعد۱۰سال واردات ازاد شد)
مازیار
۲ اسفند ۱۴۰۱امروز رنو۵ تو پدال به خودرویی رای بده
ده سال بعد اگه به احتمال یک به میلیون وارد کشور شد شخصی بر اساس این رای اون خودرو رو خریداری کنه
😂
اونی که یه قاشق ماست ریخت تو دریا و به امید آب ماست نشست به خودش امیدوار شد
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱مازیار جان به نظر شما ممکن نیست یک ایرانی در خارج از کشور این پست رو بخونه و اتفاقا به خرید رنجروور هم ترغیب بشه … به نظر شما احتمالش صفر هست !!! ما به جرأت می تونم بگم از اواخر دهه 40 شمسی تا الان ، تنها کشوری هستیم در دنیا که از سواحل ایواکی در ژاپن و … و تا سرزمین بومیان ناواهو در یوتا ، در تمام کشورهای قابل سکونت دنیا در 4 قاره ، مهاجر هموطن داریم که دارند به عنوان یک مهاجر ایرانی تبار زندگی می کنند … در ضمن اثر پروانه ای رو هم فراموش نکن دوست عزیز …
مازیار
۲ اسفند ۱۴۰۱نه MC20 عزیز
به نظر من ممکن نیست
چون در اونجا اونقدر راه شناسایی و تست و بررسی و تجربه برای خرید اتومبیل هست که حرف کسی در ته چاه بدبختی دنیا که بجز عکس و مشخصات چیزی ازش نمی دونه محلی از اعراب نداشته باشه
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱ای مازیار جان … اولا که اطلاعات کاربران سایت رو اصلا دست کم نگیر … در ثانی عشق برخی دوستان اینجا به کاوش و جستجو واقعا کم نظیره … از قدیم هم گفتند همه چیز را همگان دانند … اگه بدونی بعضیا توو نمایشگاه های دبی چه جوری میان ماشین بخرن !!!! یارو اسم ماشینم نمی دونه … میگه اون آبیه … اینم می خوام … آدم می خواد با سر دیوار رو تاچ کنه … بماند …
رامین
۹ اسفند ۱۴۰۱والله😁
Mr
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ظاهراً هم وطن های دیگت نظر متفاوتی دارن ( اشاره به پر شدن تهران با انواع و اقسام لندروور در چندماه اخیر به صورت گذرموقت)
phonix
۲ اسفند ۱۴۰۱بدون اینکه به مشخصات نگاه کنم رنجروور
حالت فول سایز یه طوریه انگار تناسب نداره خیلی بزرگه
اروپایی بیشتر میپسندم
زیزیگولو
۲ اسفند ۱۴۰۱قطعاً کادیلاک اسکالید👍👍👍
ممد ژانگولر
۲ اسفند ۱۴۰۱جفتشون عالین و عشقن ولی وقتی فکر میکنم کادیلاک ی چیز دیگست لاکردار
کادیلاک مردونه تره ولی رنجروور به خانمهای پولدار خیلی میاد
Taha Ayoobi
۲۶ دی ۱۴۰۲بهترین توصیف
زمستانم
۲ اسفند ۱۴۰۱با احترام به تمام شاسی بلند های جهان اسکالید اولین و اخرین گزینه محبوب میباشد .
https://s2.uupload.ir/files/photocache_1676971607186_cr2r.jpg
اینم سندش
ben
۲ اسفند ۱۴۰۱فقط کاخ متحرک
مازیار
۲ اسفند ۱۴۰۱خارج جاده پنجه در پنجه شاخ های آفرود
داخل جاده لطیف تر و لوکس تر از سوسول های آفرود
کدوم کمپانی چنین چیزی رو تصور کرده؟ساختنش پیشکش
چی رو با چی مقایسه کنیم؟ قابل مقایسه نیست پادشاه
Alan.r
۲ اسفند ۱۴۰۱جناب مازیار حرفاتون کاملا درسته ولی مثل اینکه جی کلاس رو فراموش کردید
مازیار
۲ اسفند ۱۴۰۱نه جی کلاس که فراموش شدنی نیست
اما آیا به نظر شما جی کلاس کیفیت و لطافت سواری رنجروور رو داره؟
کسی
۲ اسفند ۱۴۰۱برتری اصلی جی کلاس به رنجرور اصالته درحدی که طراحیش تغیر چندانی نداشته
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲ اسفند ۱۴۰۱این نامردیه که کراس اوور رو با suv مفایسه میکنن.این کلاس فقط اینا که میگم شایسته حضور هستن.اسکالید.نویگیتور.گرند واگونیر.لکسوس ال ایکس و اینیفینیتی با ارفاق چونکه ابعدشون خیلی کوچیکتره از یه غول آمریکایی.
R@min
۲ اسفند ۱۴۰۱بنظرم دیزاین داخل و بیرون یوکان دنالی خیلی لوکس تر و منسجم تر از اسکلید هست. کاش می شد اسماشونو جابجا کرد.
Alan.r
۲ اسفند ۱۴۰۱هر دو ظاهر فوقالعادهای دارن ولی کابین رنجرور به نظر من بهتره مشخصات فنی و مصرف سوخت رنجرور هم بهتره و قابلیت های آفرود هم داره
پس صد درصد رنجرور
رامین
۲ اسفند ۱۴۰۱مگه میشه یه بدعت گذار در تکنولوژیهای فراوان را ندیده گرفت شاید اگه بجز کادیلاک و یا جی کلاس در هر حالی انتخابم رنجروور میبود در قبال بقیه شاسی بلندها البته نمیشه به آسونی از لینکلن و لکسس هم گذشت
Royal Driver
۲ اسفند ۱۴۰۱بی شک رنجروور بهترینه
سوشیانت
۲ اسفند ۱۴۰۱قطعا کادیلاک اسکالید آپشن های خیلی بیشتری داره ناوبری واقعیت افزوده دوربین دید در شب نمایشگر های ردیف دوم بزرگتر نمایشگر ۳۸ اینچی که هم oled داره هم رزولوشن دو برابر یه تلویزیون 4k و… تازه اسکالید بزرگتر و جادارتر هم هست
I n f i n i t e
۲۲ مرداد ۱۴۰۲داداش، سوشیانت جان یه سوال؟!
اگه امکانات اسکلید از رنج رورر بیشتره!!!
چرا رنج روور، با رولز رویس توی یه سگمنت قرار میگیره، اما اسکلید با تاهو؟!
این رأی دهی نشون میده با رأی مردم نمیشه گزینه بهتر رو انتخاب کرد… چون عقل مردم به چشمشونه!!
اهلش میدونن رنج روور یعنی چی…
OM.01
۲ اسفند ۱۴۰۱با این همه جنگ و مرگ، سیاهی و تباهی، دنیا هنوز زیباییهایش را دارد. هنوز چیزهایی هست که باعث میشوند نسبت به آینده امیدوارتر باشیم.
یکی از دلایل زیبایی این جهان. یکی از وارثان اصالت و ابهت. آمده از نسل اشرافزادهها و نجیبزادهها. یکی از کورسوهای صنعت خودرو که حداقل نمیگذارد با این همه فانتزیهای زودگذر نسبت به لوکسهای باابهت ناامید شویم.
رنجروور چیزی بیشتر از یک خودرو است؛ ماورای شاسیبلندهای لوکس پوشالی و ماورای دیگر متوهمان پرزرق و برق توخالی.
از آنجایی که انگلیسیها آخرین قومی بودند که با مُد آشنا شدند، زبان بصری رنجرور شاید چندان مدرن نباشه. یعنی میدانید، دلمان میخواست که اضافهکاری بیشتری میکرد. مثلاً یک چیزی که آن را از آن حالت عصا قورت دادهاش بیرون بیاورد. اما لندرور نه هیوندای است و نه کیا. نه از تویوتا الگو میگیرد و نه از لکسوس… البته این درست است که انگلیسیها ظاهر چندان خفنی ندارند ولی درون خانهشان چیزهایی دارند که بقیه ندارند. فلسفهای که خیلی خوب میتوان آن را روی رنجرور هم دید. لندرور نیامده خاص بودنش را در بیرون خودرو جار بزند. همین که در خودرو را باز میکنید، آن حس متفاوت بودن سراغتان میآیند.
رنجرور غیر قابل بیان است. درکش نمیکنید مگر سوارش شوید. البته خدانکند بخواهی برانیش! هیچ SUV دیگری مثل آن برای شما نخواهد بود.
امیدوارم یه روز رنجرور بخرم یا حداقل برانمش. اما اگر نشد دعا دعا میکنم تو زندگی با افرادی مثل رنجرور آشنا بشم! کم هستن ولی خیلی گرانبها هستن.
یوسف
۲ اسفند ۱۴۰۱درود بر شما جناب om-o1
مطالب شما بسیار بجا و کامل بود
من نظر خودم رو میگم
بی شک کادیلاک اسکلاید بهترین و لوکس ترین شاسی بلند دنیاست و هبچ رقیبی هم نداره…..
اما بحث اصلی….. رنجرور در دنیای امروز ما فرازمینی حساب میشه. این ماشین همه چیز رو با هم داره. اصالت و اشرافیت این ماشین در هیچ کجای دیگه پیدا نمیشه.
در یک کلام…..
…. رنجرور خودرویی که از بهشت آمده….
مازیار
۲ اسفند ۱۴۰۱((درکش نمیکنید مگر سوارش شوید. البته خدانکند بخواهی برانیش! هیچ SUV دیگری مثل آن برای شما نخواهد بود.))
OM.01
شخصی رو میشناسم حدود ۷۵ ساله که دستش به دهنش میرسه
از قدیم عشق ماشین فول سایز بوده انواع اس یو وی و وانت و سواری اغلب امریکایی _ بخاطر فول سایز بودن _ داشته و زود به زود هم ماشین عوض میکرده
حدود بیست سال قبل تو این جابجایی ها یه رنجروور سفید خرید و الان حدود بیست ساله که ماشین عوض نکرده😄
رامین
۹ اسفند ۱۴۰۱ایشالله بخری فدات. ولی چطوری با افرادی مانند رنجروور آشنا میشی 😶😶 لعنتی نکنه جون داشت ما نمیدونستیم شاید هم زاد و ولد داره 😁
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱عقل میگه اسکلید … دل میگه رنجروور … کیه که به حرف دلش گوش نکنه !!!!
GMA
۲ اسفند ۱۴۰۱عقل و دل هر دو میگن رنجروور :)
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱GMA جان عقل میگه از یک طرف قابلیت اطمینان محصولات رنجروور همیشه محل بحث علماست … از طرف دیگه اسکلید رو داریم که سرآمد سگمنت خودش هست ، تقریبا بی هیچ کم و کاستی و نقطه ضعفی و اگه قبول داشته باشیم کسی با این رنجروور ، آفرود حرفه ای نمی ره ، با در نظر گرفتن جمیع جهات عقل فریاد می زنه اسکلید بهتره … اما از اون طرف دل میگه اصالت و ظرافتی در رنجروور هست که می خوام از سر کنجکاوی حتما تجربه اش کنم … مساله اینه …
سهند
۲ اسفند ۱۴۰۱انتخاب من رنجروور است🇬🇧🇬🇧 از نظر من رنجروور بهترین شاسی یلند فول سایز است
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱بدون لحظه ای شک اسکالید 😎😎🇺🇸🇺🇸🇺🇸💪💪
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱نماد suv های فول سایز لوکس : اسکالید هست که یه جورایی بنیان گذار این کلاس خودرویی هم بود و هنوز بعد از این همه سال از نظر من با توجه طراحی و امکاناتی که داره با اختلاف بهترین هست
ARMAN سابق
۲ اسفند ۱۴۰۱انتخاب بین این دو سلیقه ایه
ولی اسکالید یه چیز دیگس از نظر من
چون اول آمریکا این کلاسو پایه ریزی کرد.
و اینکه اسکالید نسخه پرفورمنس بالا V رو هم داره.
GMA
۲ اسفند ۱۴۰۱بنظرم رنجروور کامل ترین SUV لوکس هست
طراحیش هم در داخل هم در خارج از اسکالید جذاب تره
بی شک انتخابم رنجروور
mercedes
۲ اسفند ۱۴۰۱بنازُم رُخ اسکلاید روو
حسن
۲ اسفند ۱۴۰۱گنگش بالاست
مهرانیان
۲ اسفند ۱۴۰۱هزار بار کادیلاک اسکالید. چون جگوار و لندروور و جیپ ماشینهایی هستند که شما رو توی راه میذارن. کادیلاک نیازی به تعریف نداره چون این برند اصلاً حرف نداره
I n f i n i t e
۲۲ مرداد ۱۴۰۲😂😂😂
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱خداییش این همه نگین که رنجرور انگلیسی هست ، زیر مجموعه تاتا موتورز هند و خیلی از مدیران رده بالاش هندی هستن و اینکه موتور و گیربکسش مال ب ام و هست ، همانطور که گفتم انگلیس سال هاست که صنعت خودرو مستقلی نداره و مدام وابسته به آلمانی ها و آمریکایی ها هست ، بنتلی و رولزرویس هر دو زیر مجموعه کمپانی های آلمانی فولکس واگن و ب ام و حساب میشن که جالب بدونید خیلی از بنتلی ها توی کارخانه ای در نزدیکی ولفسبورگ آلمان تولید میشن ، آستون مارتین هم که وابستگی شدیدی به بنز داره و موتور محصولاتش تماما ساخت بنز هست ، اگه انگلیس صنعت خودرو قدرتمندی مثل آلمان یا آمریکا داشت هیچوقت شرکتاش رو به این و اون واگذار نمیکرد ( البته این کارشون سود داشته ، همه میدونم که از وقتی آلمانی ها صنعت خودرو انگلیس رو در دست گرفتن به لطف مهندسی آلمانی خیلی اوضاعشون از قبل بهتر شده )
رامین
۹ اسفند ۱۴۰۱دقیقا منم همین رو میگم ولی تعصب چشای بعضیهارو واقعا کور کرده. والله آش دهن سوزی نیست من خودم رنجروور داشتم از بس اذیت کرد که مجبور به فروشش در سال ۶۳ شدم و یه بلیزر ۷۹ میلادی گرفتم. متاسفانه اینجا فقط کورکورانه پیروی میکنن اصلا انگار با مغز و جسم ایرانیا اجین شده اطاعت کورکورانه
سامان اذری
۲ اسفند ۱۴۰۱ده روز پیش دبی بودم هر دوتاشو از نزدیک دیدم
هر دو عالی هستن و به شدت رقابت پایا پایی دارن ولی
با احترام به کادیلاک
انتخاب من رنجرور هست
اگه نقاط ضعف کادیلاک رو بخونید نوشته که از برخی قطعات مدلهای پایینتر ازش استفاده شده
و در عوض برای رنج روور نوشته شده .کابین باشکوه و مجلل با متریال درجهیک
هر دوتای این ماشین های شاسی بلند لوکس هستن
و تو لوکسی رنجرور از اسکالید به نظرم سر تره
TESLA
۲ اسفند ۱۴۰۱کابین رنجرور هم کامل بی نقص نیست ، شما یه نگاه به سایت Edmunds بنداز ، این دو تا رو با هم مقایسه کرده و تو بخش کیفیت به هر دو امتیاز ۸ از ۱۰ داده تو بخش طراحی و تکنولوژی رنجرور امتیاز بیش تری گرفته ولی در بخش قوای فنی و ارزش خرید اسکالید با اختلاف برنده میشه
سوشیانت
۲ اسفند ۱۴۰۱متریال کادیلاک هم درجه یکه تو بررسی موتورترند گفته شده
MohammaD
۲ اسفند ۱۴۰۱رای من S کلاس شاسی بلند ها
سلطان وقار و پرستیژ
کامل ترین در نوع خود
راهنمایی ( تقریبا جواب کامل ) :
انتخاب من با وجود شاسی یکپارچه آفرود بهتری نسبت به رقیب شاسی مستقلش داره و هنوزم اکثر پولدارها ، سلبریتی ها و امثالهم اونو به دوتا هموطن گرونتر و مثلاً لاکچری تر ، ترجیح میدن .
حسن
۲ اسفند ۱۴۰۱کادیلاک اسکالیییییییییید
سمبل و پرچمدار ابدی
Poria
۲ اسفند ۱۴۰۱رنجوور چون گفته بودن بدترین خودرو ساز ه
حسن
۲ اسفند ۱۴۰۱حجم صندوق بار درست نوشتید؟ تفاوت خیلی زیاده یعنی شاسی بلند فول سایز اندازه کوچکترین سواریهای بازار هم جای بار نداره.
ابی
۳ اسفند ۱۴۰۱صنعت امریکا در همه ی زمینه ها یه سر و گردن از بقیه دنیا بالاتره به نظرم.
بنر و بی ام و و تویوتا کپی های بومی سازی شده خوب از ماشین های امریکایی هستن.
ابهت و سواری متفاوت چیزیه که ماشینای امریکایی رو متمایز کرده.