با قیمت پایه ۱۳۰ هزار دلار، کادیلاک اسکالید IQ مدل ۲۰۲۵ بسیار گرانتر از نسخه بنزینی خواهد بود. این شاسیبلند برقی با امکانات سفارشی ۱۶۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.
کادیلاک جزئیات مربوط به قیمتگذاری قدبلند برقی خود را اعلام کرده است. حداقل بهای این خودرو از ۱۲۹,۹۰۰ دلار شروع میشود که بیش از ۴۰ هزار دلار بیشتر از قیمت نسخه پایه اسکالید بنزینی است.
باوجود شباهت در نامگذاری، اسکالید IQ و مدل بنزینی تفاوتهای زیادی دارند. اگرچه اسکالید استاندارد از زیرساخت و پیشرانه ۸ سیلندر مشترک با شورولت و جی ام سی استفاده میکند اما مدل IQ دارای پلتفرم بکار رفته در هامر و سیلورادو EV است.
همچنین طول اسکالید IQ اندکی بیشتر از برادر بنزینی خواهد بود و از طراحی مخصوص خود نیز سود میبرد. تغییرات رخ داده باعث شدهاند ظاهر این خودروی بدون آلایندگی آیرودینامیک تر به نظر رسد. شایان ذکر است خودروی موردبحث در چهار تریم لاکچری ۱، اسپرت ۱، لاکچری ۲ و اسپرت ۲ عرضه خواهد شد اما صرفنظر از تریم انتخابی، همه نسخهها دارای دو موتور برقی، سیستم چهار چرخ محرک و باتری بزرگ با ظرفیت بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت خواهند بود. کادیلاک میگوید این مجموعه قدرت ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۶۴ نیوتون متری تولید میکند و توان پیمایش تقریبی ۷۴۰ کیلومتری را فراهم میسازد. در جدول زیر قیمت تمامی تیپهای کادیلاک اسکالید IQ مدل ۲۰۲۵ درج شده است.
نام تریم خودرو | قیمت (دلار) |
لاکچری ۱ | ۱۲۹,۹۹۰ |
اسپرت ۱ | ۱۳۰,۴۹۰ |
لاکچری ۲ | ۱۴۹,۹۹۰ |
اسپرت ۲ | ۱۵۰,۴۹۰ |
جدای از جزئیات ظاهری همچون تریم بدنه و دستگیره درها، مدلهای لاکچری ۱ و اسپرت ۱ اساساً تفاوتی با یکدیگر ندارند و تجهیزات تقریباً مشابهی را ارائه میکنند. در این دو مدل شاهد تجهیزات استانداردی همچون سقف پانورامیک، رینگهای ۲۴ اینچی، چراغهای LED و برفپاککنهای حساس به باران هستیم و در داخل کابین نیز چرم مصنوعی، صندلیهای مجهز به گرمکن و سردکن، سیستم تهویه مطبوع ۵ ناحیهای و نمایشگر بزرگ ۵۵ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی وجود دارد.
در مدلهای لاکچری ۲ و اسپرت ۲ سیستم صوتی AKG با ۳۶ بلندگو بکار رفته و صندلیها به ماساژور مجهز شدهاند. همچنین نورپردازی داخلی این مدلها نیز متفاوت است. مهمتر اینکه در دو تریم یاد شده پکیج تریلر استاندارد وجود دارد که شامل تجهیزاتی همچون تشخیص نقاط کور ارتقا یافته، کنترلر ترمز تریلر و بسته برنامههای موبایلی و دوربین ویژه برای راحتی کشیدن تریلر است. درصورتیکه مدلهای لاکچری ۲ یا اسپرت ۲ سفارش داده شوند، پکیج صندلیهای ردیف دوم اجرایی نیز وجود خواهد داشت که شامل صندلیهایی با قابلیت تنظیم در ۱۴ جهت و کنسول مرکزی با میزهای تاشو است. انتظار میرود کادیلاک اسکالید IQ مدل ۲۰۲۵ تا پایان سال جاری میلادی راهی نمایندگیهای فروش شود.
(Ali(chevynova
۲۳ آذر ۱۴۰۳داخل طراحیش رگه هایی از الدورادو ۱۹۵۳ رو میبینم
اصالت فلییت وود ۱۹۶۸ رو میبینم
پشتوانه سری ۷۵ مدل ۱۹۳۸ درش نمایانه
و در یک کلام
ماشالاه کادیلاک
ماشالاه تاریخ تاسیس ۱۹۰۲
ماشالاه موتور ۱۶ سیلندر ساخت کادیلاک در ۱۹۳۰
ماشالاه موتور ۱۲ سیلندر کادیلاک در ۱۹۳۱
ماشالاه موتور ۸ کادیلاک در ۱۹۲۹
یوسف
۲۳ آذر ۱۴۰۳شما احتمالا رگه هایی از رنجرور رو میبینی یا فقط ما میبینیم ماشاالله خان….
Taha Ayoobi
۲۳ آذر ۱۴۰۳ماشالا کادیلاک مدل A
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/08/Cars-8-5.jpg
JaMsHiD-B
۲۳ آذر ۱۴۰۳من داخلش رگه هایی از تیغ زدن مشتری تحت عنوان خودروی لوکس میبینم
همینو چین زده بود کلی فحش میخورد
الدورادو روغن ریزی میگیره اگه بخواد داخلش شبیه این باشه
Kiarash
۲۳ آذر ۱۴۰۳پدال تویوتا از یه کراس اوور جدید برقی رونمایی کرده ممنون میشم بزارید 🙏
Kiarash
۲۳ آذر ۱۴۰۳چه ابهتی داره این ماشین
سامان
۲۳ آذر ۱۴۰۳۱۳۰ هزار دلار؟
حتما تو این بازار موفق میشه!
سهیل گل آزاد
۲۳ آذر ۱۴۰۳چقدر زیباست چقدر پرستیژ و هیبت داره واقعا کادیلاک تو این سالها از ۲۰۱۹ به این طرف به شکل عجیبی پیشرفت کرد نسبت به قبل این سالها یه ضعف هایی نسبت به رقبای آلمانیش داشت ولی الان قضیه خیلی فرق کرده و حتی از اونا هم خفن تر شده
.khashayar
۲۳ آذر ۱۴۰۳یک لگن 40 هزار دلاری با قیمت 150 هزار دلاری !!!
امیدوارم تسلا و بی وای دی این لگن ساز رو از صفحه روزگار محو کنند
سوشیانت
۲۳ آذر ۱۴۰۳تسلا و بی وای دی تو خواب هم نمیتونن همچین ماشین لوکسی بسازن
Sina_carshow
۲۳ آذر ۱۴۰۳از چه لحاظ نمیتونن؟ شتاب بالاتری میدن بهت تازه بی وای دی قابلیتای افرود بهتری هم نسبت به نسخه برقی این خودرو بهت میده
منم فرقی بین این و چینی ۵۰ هزار دلاری نمیبینم مثلا لئوپارد ۸ از خود همین بی وای دی
الان چینی ۵۰ هزار دلاری هم حالا ۷۴۰ اسب میده حالا ۷۵۰ اسب
همین تعداد مانیتور داره جلوش همینقدر هم چرم توش به کار رفته شده
پول چیو میگیره اونم برا پیشرانه برقی معلوم نیس الان این از اسکلید v هم گرونتره بخوام اینقدر پول بدم برقی میرم اسکلید وی میخرم اصن تو فروش موفق نمیشه این ماشین باید آدم واقعیت هارو بپذیره و تعصب رو بزاره کنار
سوشیانت
۲۳ آذر ۱۴۰۳من دارم میگم ماشین لوکس شما میگی شتاب و آفرود؟ مانیتور که فقط به تعداد نیست به ابعاد هست به رزولوشن هست این ماشین الان رزولوشن مانیتور جلو و مانیتور های مخصوص راننده ش از بی وای دی بیشتره سیستم صوتی بهتری داره با ۴۰ اسپیکر دید در شب صندلی های جلو ۱۶ جهته و… کاملا مشخصه از بی وای دی بهتره
بحث شتاب هم باشه تو خودرو های سه ردیف صندلی فعلا تسلا مدلی ایکس پلد حرف اول رو میزنه
بحث آفرود هم که هیچکدوم از چینی ها حریف هامر برقی نمیشن
Sina_carshow
۲۳ آذر ۱۴۰۳همین صفحه کادیلاک و اصن هر برندی هم توسط همین کمپانی های چینی و کره ای تامین میشه
چینی ها واقعا رزلوشن و کیفیت صفحه نمایش خوبی دارن خیلیهاشون حتی oled هم هستن تو همین محدوده قیمتی کلی ماشین هس که رزلوشن 8k دارن البته 8k منظور طول مانیتور هس مث همین کادیلاک که بهم متصل باشن
همین ماشینی که مثال زدم هم ابعاد خیلی بزرگی داره صفحه نمایش هاش مثلا صفحه مرکزی ۱۷.۳ اینچی داره صفحه نمایش راننده و شاگرد هم ۱۳.۲ اینچ هس
اتفاقا رزلوشن ها مشابه هستن چون زنجیره تامین مشترک دارن اکثرشون
سیستم صوتی byd هم برند devialet هس یه برند فرانسوی لوکس شبیه برمستر و bowers and wilkins هس
و ۱۸ حالت تنظیم صندلی داره
بعدم ماشینی که مانیتور زیاد داره و چرم باشه اکثر داخلش خوب با هر منطقی لوکسه حالا کلاس افرود باشه یه سواری باشه یا هاچ بک
الان میگی هیچ چینی تو افرود حریف هامر نمیشه خوب نباید بشه یک سوم یا نصف اون قیمت دارن قاعدتا نباید بهتر باشن
هامر هنر بزرگی نکرده تو افرود از یه چینی نصف قیمتش با این همه سابقه و تجربه بهتر باشه مث این میمونه بیای یه بدن ساز تازه کار رو با آرنولد مقایسه کنی نتیجه بگیری آرنولد بهتره
سوشیانت
۲۳ آذر ۱۴۰۳خب کادیلاک نمایشگر اطلاعات سرگرمیش ۱۷.۵ اینچه و کلاسترش هم همینطور برای سرنشین جلو هم ۲۰ اینچ یه ۱۱ اینچ هم پایین داره در ضمن من ندیدم جایی نوشته یاشه لئوپارد ۸ مانیتورش اولد و رزولوشنش 8k و صندلیش ۱۸ جهته لطفا لینک بفرست تعداد اسپیکرش هم کمتره
سوشیانت
۲۳ آذر ۱۴۰۳در ضمن قبلا هم گفتم ترکیب آپشن ها داخل یه ماشین مهمه شما الان مجبوری چند تا ماشین چینی رو آپشن هاشون رو باهم جمع بزنی تا تازه امکاناتشون بشه مثل اسکالید
Sina_carshow
۲۳ آذر ۱۴۰۳اگه فقط امکاناته که همین ماشینی که مثال زدم یه سری چیزا داره که اسکلید iq هم نداره حالا درسته اونم یه سری چیزا داره که این نداره ولی خوب ۹۹ درصد چیزایی که این ماشین داره اون با یک سوم قیمت بهم میده
و قرار نیس چیز زیادی از دست بدم ۱۰۰ هزار دلار کمتر خرجم میکنم
اگه دنبال اسپیکر برند یا صفحه نمایش بزرگ یا اسب بخار زیاد هستم خوب یک سوم ارزونتر بهم میده چرا این؟ مثلا میخواد چیکار کنه اون نمیتونه انجام بده؟
اسکلید iq ارزش خریدش صفره و امار فروشش هم میاد تا دو سال دیگه هیچ دلیلی برا خریدش نیس مردم ترجیح میدن اسکلید وی بخرن که موتور خوش صدا v8 داره
تعصبو بزار کنار و واقعیت رو بپذیر
موفق باشی
سوشیانت
۲۴ آذر ۱۴۰۳دوست عزیز دقیقا کدوم امکاناتی که گفتی رو اون بی وای دی داره و این نداره؟ شما فقط یه صندلی ۱۸ جهته رو گفتی که گفتم نداره لطفا لینک بفرست که اونم نفرستادی! سعی کن یکم تعصب رو بذاری کنار
در ضمن آمار فروش تنها چیزی رو که نشون میده سلیقه مردمه و هیچ ربطی به خوب یا بد بودن ماشین نداره نمونش دایهاتسو که مردم اون رو با هیوندای اشتباه میگرفتن!
این ماشین از لحاظ امکانات از نسخه بنزینی بهتره به خاطر سیستم تهویه پیشرفته تر
Saeed Boroomand
۲۴ آذر ۱۴۰۳شتاب، آفرود، شیب؟
علی علوی
۲۳ دی ۱۴۰۳عرض سلام و احترام و ادب و ارادت خدمت کاربر بزرگوار و معزز سینا کارشو
جنابعالی در رابطه با طراحی و توسعه و ساخت انواع مختلف سیستم های بسیار پیشرفته و حرفه ای صوتی چه اطلاعاتی در اختیار دارید؟؟؟!
در سراسر جهان بهترین و پیشرفته ترین و شناخته شده ترین و قدرتمند ترین سیستم های صوتی متعلق به ایالات متحده در رتبه اول و سپس دانمارک در رتبه دوم می باشند
برند ای کی جی که در این مقاله و موضوع آمده است تحت مالکیت کمپانی معظم هارمن اینترنشنال و اصالت اتریشی دارد
AKG AUDIO CORPORATION ORIGINALLY FOUNDED IN THE AUSTRIA AND NOW A DIVISION OF THE GIANT CORPORATION HARMAN INTERNATIONAL
بهترین سازندگان انواع مختلف وسایل و تجهیزات و امکانات و سیستم های فوق العاده پیشرفته و حرفه ای صوتی آمریکایی و سپس دانمارکی می باشند
البته بنده به هیچ عنوان قصد اهانت و اصاعه ادب و بی نزاکتی نسبت به جنابعالی ندارم اما متأسفانه در رابطه با مباحث و مسائل و موضوعات و مطالبی که به صورت کامل و جامع اطلاعات و دانش و آگاهی و شناخت کامل و دقیق نداریم به هیچ عنوان شایسته نمی باشد که اظهار نظر بنماییم
علی علوی از مشهد
بهزاد
۲۳ آذر ۱۴۰۳قطعا تو خودت الان لگن سواری و مطعمنا از خودرو چیزی سرت نیست …
.khashayar
۲۳ آذر ۱۴۰۳بله عستاد. برو یک سر به کارگاه های مکانیک خودرو دانشگاه شریف بزن برات خوبه.
—————————
Taha Ayoobi
۲۳ آذر ۱۴۰۳خشایار شما دوره های شریف رفتی؟
من میخواستم برم، الان که دیدم کسایی که رفتن یکی شون اینجوریه زده شدم.
.khashayar
۲۳ آذر ۱۴۰۳کارگاه مکانیک خودرو جزء واحد های درسیمون بود. و چون خودم مکانیک رو دوست داشتم توی کارگاهاشون هم شرکت کردم.
——————————–
** من میخواستم برم، الان که دیدم کسایی که رفتن یکی شون اینجوریه زده شدم.**
یعنی من مشکلی دارم؟؟ اگر از دید من که مبتنی بر مهندسی مکانیک و فیزیکه نگاه کنی اونوقت دیگه برای یک لگن با راندمان 5% به به و چه چه نمیکنی. خام 2 متر چرم مصنوعی نمیشی. مسابقات مسخره درگ دیگه برات اهمییتی نداره و …..
————————————–
.khashayar
۲۳ آذر ۱۴۰۳اگر دوست داری حتما برو . خیالت راحت بقیه مثل من نیستند و شبیه اساتید اینستاگرامی هستن.
Taha Ayoobi
۲۳ آذر ۱۴۰۳خیلی دوست دارم ولی خب فرصت نیست، ولی حتما میرم.
آخه من نمیفهمم چجوری میتونی به این بگی لگن،
آخه مگه میشه.
BlackWing
۲۳ آذر ۱۴۰۳یا ابوالفضل تو از کجا پیدات شد یهو !!
.khashayar
۲۳ آذر ۱۴۰۳من ترجیح میدهم بمیرم تا یک مبتذل اینستاگرامی باشم. برو خوش باش
Taha Ayoobi
۲۳ آذر ۱۴۰۳خشایار تو این پست میزون نیست انگار
علی علوی
۲۳ دی ۱۴۰۳عرض سلام و احترام و ادب و ارادت خدمت جنابعالی
جناب آقای خشایار بزرگوار و معزز
جنرال موتورز ریشه دار ترین و شناخته شده ترین و قدرتمند ترین کمپانی طراحی و توسعه و تولید انواع مختلف وسایل نقلیه در سطح جهانی می باشد
به صورت کلی ایالات متحده بهترین و پیشرفته ترین و قدرتمند ترین مهندسی را در سطح جهان در اختیار دارد
بنده به هیچ عنوان قصد اهانت و اصاعه ادب و بی نزاکتی نسبت به حضرتعالی را ندارم اما متأسفانه به اجبار باید یکسری توضیحات تکمیلی و جامع را خدمت جنابعالی ارسال بنمایم
بنده با اینکه رشته تحصیلی اصلی اینجانب ارشد بیوتکنولوژی می باشد و هیچگونه ارتباطی به مسائل و موضوعات و زمینه های مختلف مهندسی ندارد اما به علت مطالعات و تحقیقات و بررسیها و آنالیز های مختلف و گوناگون و گسترده در سایر زمینه های مختلف علوم و تکنولوژی های جدید و فوق العاده پیشرفته به این نتیجه کلی رسیده ام که ایالات متحده در صدر جدول اختراعات و ابداعات و تکنولوژی های بسیار پیشرفته قرار دارد و پس از آن با فاصله ژاپن در رتبه دوم قرار گرفته است
اهانت و اصاعه ادب و بی نزاکتی نسبت به هر چیزی که اطلاعات و دانش و آگاهی و شناخت کامل و جامع از آن موضوعات نداریم بسیار ناپسند و شایسته یک انسان کامل نمی باشد
علی علوی از مشهد
B
۲۳ آذر ۱۴۰۳این نمایشگر سراسری رو کی باب کرده اخه
Titanium
۲۳ آذر ۱۴۰۳چرا باحاله که
B
۲۳ آذر ۱۴۰۳من به شخصه به عنوان شاگرد خوشم نمیاد نمایشگر همیشه روشن جلو چشمم باشه دلم میخواد یه پوشش نرم باشه سلیقه هست دیگه نمیپسندم این مدل طراحی رو اون eqs از اینم بدتره و برام اذیت کنندست اینهمه نمایشگر شاید چون تو کارم زیاد با نمایشگر و مانیتور سروکار دارم باعث شده ازین طراحی ها بدم بیاد
Titanium
۲۳ آذر ۱۴۰۳فقط جزئیات جلوپنجره🫠
ali_x76
۲۳ آذر ۱۴۰۳قیمتش همچین هم بالا نیست.
از نظر انجین و متریال و امکانات باید با اسکلید V مقایسه کرد که اونم همچین قیمتیه
BlackWing
۲۳ آذر ۱۴۰۳این مدل در کنار مدل بنزینی تا پایان این دهه باهم تولید میشن ، در ضمن اسکالید IQ مدل ESV و V هم قراره داشته باشه که احتمالاً اسکالید V ESV فول قیمت بالای ۲۲۰ هزار دلاری داره!
کاربر عادی
۲۳ آذر ۱۴۰۳سدان آمریکایی دراز عریض مثل ایمپالا خیلی جذابن نمیدونم چرا دیگه تولید نمیشه
hosen
۲۳ آذر ۱۴۰۳بنظرم لیریک از این قشنگ تره
فیات مولتیپلا
۲۳ آذر ۱۴۰۳نسخه بنزینیش صد برابر بهتره
هم ابهت بیشتری داره هم جذاب تره
Taha Ayoobi
۲۳ آذر ۱۴۰۳اووووفف
ای جانم کادیلاک
کادیلاکه دیگه، کادیلاک.
کریم
۲۴ آذر ۱۴۰۳پراید کجایی که اینا باز چشم تو رو دیدن شاخ شدن….
علی
۲۴ آذر ۱۴۰۳این اصلا زیبا نیست خیلی یجوریه