هنسی با تجهیز پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 کادیلاک اسکالید به یک سوپرشارژر ۲.۹ لیتری، قدرت آن را به ۶۵۰ اسب بخار قدرت رسانده است.
هنسی هیچگاه از فعالیت دست نمیکشد و جدیدترین محصول آن یک ارتقاء قابلتوجه برای کادیلاک اسکالید است. البته این تیون که H650 نام دارد، برای دیگر شاسیبلندهای جنرال موتورز که از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری L87 استفاده میکنند هم قابل سفارش خواهد بود. این کیت با افزایش چشمگیر قدرت پیشرانه، پرفورمنس خودرو را در دنیای واقعی بهبود میبخشد.
کیت H650 هنسی خروجی موتور V8 اسکالید را به ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتن متر گشتاور رسانده است. برای مقایسه، موتور اسکالید V به لطف یک سوپرشارژر ۲.۷ لیتری، ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند درحالیکه موتور ۶.۲ لیتری استاندارد اسکالید تنها ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور دارد. هنسی با استفاده از یک سوپرشارژر ۲.۹ لیتری، یک اینترکولر و سیستم اگزوز از فولاد ضدزنگ به همراه بهبود نرمافزار مدیریت موتور، از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 جنرال موتورز ۲۳۰ اسب بخار قدرت بیشتری بیرون کشیده است.
هرچند هنسی در حالات رانندگی، سیستم تعلیق و سامانهٔ چهارچرخ محرک اسکالید تغییری ایجاد نکرده اما این شاسیبلند فول سایز به لطف افزایش قابلتوجه قدرت موتور ظرف تنها ۵.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد که از شتاب ۶.۱ ثانیهای نسخهٔ استاندارد بهتر است. اسکالید هنسی همچنین ۴۰۰ متر را در ۱۳.۵ ثانیه طی میکند که یک ثانیهٔ کامل از مدل معمولی سریعتر است. جان هنسی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت دراینباره گفته است:
تیم ما به خاطر این توسعهٔ سوپرشارژری برای موتور ۶.۲ لیتری V8 جنرال موتورز بسیار هیجانزده است
همانطور که در ابتدا اشاره شد، این کیت ارتقاء هنسی برای تمام محصولات جنرال موتورز که از پیشرانهٔ L87 استفاده میکنند مثل شورلت تاهو، شورلت سابربن و جیامسی یوکان قابل سفارش خواهد بود به شرطی که از مدل ۲۰۲۱ به بعد باشند. هزینهٔ این ارتقاء هم ۲۷,۹۵۰ دلار خواهد بود و با گارانتی ۵۸ هزار کیلومتری هنسی همراه است. هر خودرویی که به این کیت مجهز میشود، از پلاک موتور با شماره سریال بهرهمند خواهد شد و قبل از اینکه به خریدار تحویل داده شود در پیست و روی داینو آزمایش میشود.
phonix
۵ بهمن ۱۴۰۱فرهنگ امریکایی :
یه ماشین اندازه یه ون که روش یه موتور گنده میندازن تا باهاش برن مسابقات کامیون هایی رو ببینن که پشتش موتور جت وصل شده
رامین
۶ بهمن ۱۴۰۱و البته فرهنگ ما. آقا از این همه نعمات خدادادی یا طبیعت بهره نگیریم چون اسراف هست و خدا که داده استفاده کنیم خشمش میگیره اگه با پنجاه کیلومتر سرعت و در دم نمیریم پس چرا آمریکایی و آلمانی و ژاپنی سوار بشیم چون مصرف سوخت بالاتری داره و هوا آلوده میشه (الان اصلا با پراید و پژو چهار دهه پیش آلوده نیست البته) . لطفا خودمون و فرهنگ و عادات به غلط از نسلهای قبلمون رو اصلاح کنیم و کاری به فرهنگهای دیگران نداشته باشیم
phonix
۶ بهمن ۱۴۰۱من الان گفتم خوبه یا بده؟
این فرهنگشونه همین شما برو اول یه فکری به حال خودت بکن که میخوای به همه بپری
نوید A.J
۷ بهمن ۱۴۰۱به قول خودشون، فرهنگ aggressive دارن. هیچ کس و هیچ چیز رو جلو خودشون تحمل نمیکنن و دوست دارن از بقیه برتر باشن و از بقیه هم بیشتر داشته باشن. این ماهیت کپیتالیسته.
TESLA
۵ بهمن ۱۴۰۱از نظر من برای اسکالید همون تنفس طبیعی ۴۲۰ اسب بخاری کافی هست ، اسکالید یه suv فول سایز لاکچری هست و برای یه رانندگی لوکس و راحت ساخته شده و ۹۹ درصد خریداران اسکالید هم بدین منظور سمت این غول میرن
ehsan fa
۵ بهمن ۱۴۰۱خریداران این ماشین اهمیتی به محیط زیست نمیدن ، احتمالا فروش بالایی خواهد داشت هنسی
abolfazl poursharif
۵ بهمن ۱۴۰۱اسکالید رو من از نزدیک دیدم
شبیه نعش کش و بسیار زشته حتی زشت تر از لندکروز.
AHMADREZA
۵ بهمن ۱۴۰۱درسته من نمای جلوی اسکالید نسل قبل رو بیشتر میپسندم
اما اینکه بگی زشته نه اصلا
اتفاقا زیباست و خیلی با ابهت و لوکسه
کلمه درست اینه که بگی نسبت به نسل قبلی پسرفت طراحی داشته
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۶ بهمن ۱۴۰۱ماذا فاذا
MohammaD
۵ بهمن ۱۴۰۱اسکالید V خودش 680 اسب بخار قدرت داره و اونم همین هشت سیلندر با سوپر شارژ هست و ارتقا همه جانبه پرفورمنس
حداقل 750 اسب نیاز داره تا به اون ترجیح داده بشه
حرف قیمتم نزنید خواهشا
علی
۵ بهمن ۱۴۰۱این کیت برای تاهو و سابربن و کساییه که قبلا اسکالید خریدن و نمیخوان بفروشن تا V بخرن هست.
MohammaD
۵ بهمن ۱۴۰۱درست میگید . از این نظر نگاه نکرده بودم به قضیه 👌👌ولی خوب بیشتر برای همون تاهو و سابربن خوبه و من به شخصه اگه اسکالید معمولی داشتم میفروختمش و با وجود قیمت گرون اسکالید V ، نسخه V رو میخریدم چون از بس این ماشین کامل هست که اون حجم از اضافه قیمت رو می ارزه .
به شتاب این دو فقط دقت کنید
اسکالید V :
۶۸۰ اسب ۴.۱ ثانیه
اسکالید هنسی : فقط سی اسب کمتر . اما شتاب ۵.۳ ثانیه
Hamid3x
۵ بهمن ۱۴۰۱ماشین مورد علاقه مردم عراق، خیلی از این کادیلاک ها تو عراق هست، کلا خاندانشونم سوار میکردن، از نزدیک ابهت و زیبابی خاصی داره
TESLA
۵ بهمن ۱۴۰۱یه غولی برای خودش راحت ۸ یا ۹ نفر تو خودش جا میده ، بار ها اسکالید رو از نزدیک دیدم از توی عکس ها نمیشه به بزرگیش پی برد باید حتما از نزدیک دیدش تا معنای واقعی شاسی بلند رو فهمید 🇺🇸🇺🇸💪💪💪
زیزیگولو
۵ بهمن ۱۴۰۱اون جلو پنجره جذابو سیاهو بزرگش مثل سیبیل یه کابوی گاوچرون میمونه و اون دی لایتای عمودی جلو پهنای کادیلاک اسکالاید رو بیشتر نشون میده و بازم اون داستان همیشگی چراغای عقب که از زیر سقف شروع شده و تا یه وجبی سپر ادامه داره
hamidreza72
۵ بهمن ۱۴۰۱واقعا زحمت کشیده هنسی😂 اسکالید v همه جوره بهتره
حسین
۵ بهمن ۱۴۰۱خود کادیلاک
اسکالید V
به صورت کارخونه ای
به بهترین حالت ممکن ک میشه انجام دادش
همه جانبه ارتقا داده شده
قطعا نسخه های قوی تر
این نسخه رو هنسی
بعد از این رونمایی میکنه
تا ۸۰۰ اسب میره احتمالا
ولی خود اسکالید V قطعا
پکیج عالی هست
خانه لوکس متحرک …کادیلاک...
در حال کنده شدن
و بلعیدن خودروی های اسپرت دیگه😂
Hadi
۵ بهمن ۱۴۰۱نمای جلوی لندکروزر از اسکالید تقلید شده واقعا از تویوتا بعید بود
کلا چند ساله تویوتا فول سایز ها و وانت هاش رو از برند های آمریکایی مثل فورد و کادیلاک کپی میکنه خب دلیلش هم مشخصه چون بیشتر فروشش تو خاک آمریکاست
phonix
۵ بهمن ۱۴۰۱لندکروز اصلا تو امریکا عرضه نمیشه داداش
Hadi
۵ بهمن ۱۴۰۱اتفاقا عرضه میشه ولی چون گرونه زیاد طرفدار نداره بجاش لکسوس lx570 و فورچونر میخرن که پلتفرمش با لندکروز یکیه
یه علتی که تویوتا لندکروز تو آمریکا مثل خاورمیانه طرفدار نداره امکانات کم و حداقل قیمت 80 هزار دلاریشه خب طرف با 65 هزار دلار اسکالید لوکس با امکانات و پرستیژ بالاتر میخره
ولی تو امارات از 59 تا 99 هزار لندکروز صفر بسته به موتور و امکانات پیدا میشه ولی تو آمریکا مدلای پایه و کم حجم وارد نمیشه
در ضمن فورچونر از 35 تا 46 هزار دلاره
phonix
۶ بهمن ۱۴۰۱https://www.toyota.com/
والا دو سه نفر گفتن نداره منم رفتم الان سایت تویوتای امریکا رو نگاه کردم نداشت
blackwing
۵ بهمن ۱۴۰۱درسته این ارتقا ۲۸ هزار دلار هزینه داره و خیلی از مدل V که ۱۵۰ هزار دلار قیمتشه ، ارزون تره اما هیچی مهندسی خود شرکت نمیشه مخصوصاً که تمام سیستم تعلیق ، فنربندی ، موتور و دیفرانسیل رو خود شرکت انجام بده و اون اگزوز های چهارتایی با اون صدای وحشتناک… 🤌🏼
امیرحسین
۶ بهمن ۱۴۰۱فقط کادیلاک ct6 2017