کادیلاک برنامههای جاهطلبانهای بری آینده دارد و قصد دارد دوباره به استاندارد جهان تبدیل شود اما این شرکت در طول تاریخ خود محصولات ناموفقی هم داشته است.
این روزها کادیلاک در حال برداشتن گامی جدید به سطح بالاتری است که طی دهههای گذشته از آن فاصله داشته است. ازآنجاییکه این شرکت قصد دارد یک بار دیگر عنوان «استاندارد جهان» را از آن خود کند، قصد داریم نگاهی به گذشته بیندازیم و ببینیم ناامیدکنندهترین محصول تاریخ کادیلاک کدام است؟ برای این سؤال چند پاسخ وجود دارد ولی در اینجا فقط به هفت مورد اشاره خواهیم کرد.
کادیلاک SRX
این لیست با کراساوور SRX آغاز میشود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد. در آن سالها کادیلاک مدل اسکالید را بهعنوان یک شاسیبلند فول سایز در سبد محصولات خود داشت و SRX قرار بود دورانی اسپرتتر و شیکتر را برای شاسیبلندهای این برند آغاز کند. بااینحال، بعداً مشخص شد که SRX خودرویی غیرقابلاعتماد و نهچندان ایمن است. این ماشین طی دو نسل تا سال ۲۰۱۶ تولید شد و سپس جای خود را به مدل XT5 داد.
کادیلاک ELR
ELR کوپهٔ شیکی بود که بر اساس شورلت ولت ساخته شده و قرار بود آغازگر حرکت کادیلاک به سمت الکتریکیسازی باشد. هرچند ELR از لحاظ فنی این کار را انجام میداد اما قیمت بسیار گرانی داشت و به همین دلیل مورد استقبال قرار نگرفت. به همین دلیل، در طول چهار سال کمتر از ۳ هزار دستگاه از این کوپهٔ لوکس هیبریدی ساخته شد.
کادیلاک کاترا
این فقط کادیلاکهای جدید نیستند که طرفداران را ناامید کردند زیرا سدان کاترا متعلق به دههٔ ۹۰ خودروی بعدی لیست ما است. در آن سالها، جنرال موتورز که اوپل را در اختیار داشت، نسخهٔ ریبج شدهٔ سدان اومگا را بهعنوان مدلی پایه برای رقابت با سدانهای آکورا، اینفینیتی، لکسس، بامو و مرسدس بنز در آمریکا عرضه کرد. با توجه به اینکه اومگا یک سدان محرک عقب ساخت آلمان بود این ایده چندان بد به نظر نمیرسید اما بعداً مشخص شد که اومگا خودروی غیرقابلاعتمادی است و به همین دلیل هرگز موردتوجه قرار نگرفت.
کادیلاک آلانته
یکی از ناامیدکنندهترین محصولات تاریخ کادیلاک را میتوان رودستر آلانته دانست. داستان ساخت این ماشین باورنکردنی است زیرا بدنهٔ هر دستگاه از آن توسط پینینفارینا در ایتالیا تولید شده و برای مونتاژ نهایی به آمریکا فرستاده میشد. این کار توسط بوئینگ ۷۴۷ صورت میگرفت که بهطور خاص برای این کار ساخته شده بود. وقتی با همهٔ این دردسرها نتوانید خودروی خوبی بسازید که نظر خریداران را جلب کند، قطعاً ناامیدی بسیار بزرگی را به دنبال خواهد داشت.
کادیلاک سیمارون
وقتی حرف از محصولات ناامیدکنندهٔ تاریخ کادیلاک میشود، سیمارون قطعاً یکی از مدلهایی است که اول از همه به ذهن میآید. این ماشین یک سدان لوکس پایه بود که قصد رقابت را مدلهای اروپایی را در بازار ایالاتمتحده داشت. سیمارون اما اشتراکات فراوانی با شورلت کاوالیر داشت و به یکی از بحثبرانگیزترین ریبجها در تاریخ خودروسازی آمریکا تبدیل شد. سیمارون همچنین به دلیل فروش پایین، پرفورمنس ضعیف و ریبج ناخوشایند، یکی از ناموفقترین مدلها در تاریخ جنرال موتورز شناخته میشود.
کادیلاک XLR
هرچند برخلاف مدلهای قبلی، XLR خودروی چندان ناامیدکنندهای نبود اما هرگز آنطور که باید موردتوجه قرار نگرفت. این ماشین که بر اساس کوروت ساخته شده در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد، ظاهر جذاب و چشمگیری داشت اما فقط با یک پیشرانهٔ ۴.۶ لیتری V8 نورثاستار ارائه میشد که تنها ۳۲۰ اسب بخار قدرت داشت. البته بعداً مدل XLR-V با پیشرانهٔ سوپرشارژ ۴۴۳ اسب بخاری هم ارائه شد ولی بازهم نتوانست نظرها را به این رودستر بدفرجام جلب کند.
کادیلاک BLS
BLS سدان کامپکتی بود که در وهلهٔ اول برای بازار اروپا در نظر گرفته شده بود. این خودرو اما در اصل بر اساس ساب ۹-۳ ساخته شده بود و در سوئد در کارخانهٔ این شرکت تولید میشد. فروش BLS در اوایل سال ۲۰۰۶ در اروپا آغاز شد و هیچگاه به بازار ایالاتمتحده راه پیدا نکرد. این سدان لوکس اما هرگز موفق عمل نکرد و تا زمان پایان تولید در سال ۲۰۰۹ کمتر از ۱۰ هزار دستگاه از آن ساخته شد. فروش سالانهٔ BLS در اروپا نیز زیر ۱۳۰۰ دستگاه بود و ناامیدی بزرگی را برای کادیلاک به بار آورد.
اینها تعدادی از محصولات ناموفق و ناامیدکنندهٔ تاریخ کادیلاک بودند و امیدواریم سلستیک به سرنوشت آنها دچار نشود اما آیا ناامیدکنندهترین خودروی کادیلاک از دید شما در این لیست حضور دارد یا چیز دیگری است؟ در بخش نظرات پاسخان سؤال را بدهید.
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱اینجا هم قراره باز بنویسه:
«ماشالله اصالت
ماشالله آمریکن کارز
موفقیت دیگر برای کادیلاک با اصالت و آمریکن کارز»
یا اینجور مواقع در افق محو میشه؟؟
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱چقدر از امریکن کارز فشاری میشید شماها
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱اونی که فشاری میشه شمایی که چشم دیدن موفقیت های بی شمار بقیه خودروسازان را نداری
اتفاقا کادیلاک تو آمریکایی ها برند مورد علاقه من هست،ولی دلیل نمیشه چشممو رو حقایق ببندم و عیب هاشو نبینم…
حالا انقدر به گفتن «ماشالله اصالت، ماشالله آمریکن کارز» ادامه بده تا حلقت ورم کنه…😂😉
Kamy
۲۵ دی ۱۴۰۱😂😂😂😂😂😂😂
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱ماشالاه اصالت کادیلاک که همیشه تکرار میشه چون واقعا ماشالاه داره
شما بجای ورم کردن حلق من بفکر ورم کردن رگ گردن خودت باش تا با موفقیتهای امریکن کارز باد نکنه
viper2
۲۶ دی ۱۴۰۱ماشالله امریکن کارز که بعضیا رو فشاری کرده…
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱گویا ایشون سنگ پای قزوین را هم رو سفید کرده 😂
محمدهادی
۲۵ دی ۱۴۰۱داااش عاشقه دیگه
درکش کن خب
عششقه،آدمو باخودش میبره
بازم دمشگرم پای برند محبوبش وایستاده داره چوبشو میخوره ولی همه چیز براش زیباست
منم زیبا بهش نیگا میکنم
زیادم بد نی که
آقا راستی نصف این کادیلاکایی که اینجا اومد بنظرم بسیار زیبا بودن و متوازن،چقدم معروف بودن
مثل
SRX
ELR
XLR
و BLS
واقعا حیف…
اینارو کادیلاک جون میاوردی تو ایرانخودرو و تعدادی شونم تو سایپا خب
بهت قول میدادیم بدون فیس لیفتی خاص،تا ۵۰ سال تا سقف ۲میلیون دستگاه تولیدشون کنیم براتون
چه ماشینایی شکست میخوره
صدددد حیففففف…
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱جالبه جایی که رکور زدن امریکن کارز هست خودت و رفقات کامنت نمیذارید و اینجور جاها سبز میشید
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱من مثل شما کینه شتری به برند یا کشوری ندارم.
اتفاقا هیچ مشکلی با آمریکن کارز ندارم و به بعضی هاشون هم علاقه دارم
نگاهم منطقیه، نه مثل تو فقط خوبی های برند مورد علاقه مو ببینم بدی هاشم باز خوبی تفسیر کنم و چشامو رو حقیقت ببندم..
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱منطق رو زمانی طلب کن که منطقی باشی
در ضمن کادیلاک هرچی مشکل داشته باشه برام کوچکترین اهمیتی نداره و فدای ۱۲۱ سال سابقش
هر زمان فلیت وود ۱۹۷۴ از نزدیک دیدی میرسی به حرفم یا حتی اگه فقط ۱۰ دقیقه پشت فرمون سویل مدل ۱۹۷۸ انژکتوری نشستی
مهدی
۲۶ دی ۱۴۰۱این سویل و فلیتوود قبول که زیبا هستن اما آش دهن سوزی هم نیستن به ده ها دلیل
ali(chevynova)
۲۶ دی ۱۴۰۱با دلایل مختلف هم من میتونم بگم بنز s450 یا sl450 هم ماشینهای رده متوسط و معمولی هستن بخصوص نمونه ۶.۹ که سطحش خیلی معمولی بود
سوشیانت
۲۶ دی ۱۴۰۱اگه آش دهن سوزی نیست پس لابد از نظر شما فرغون خوبه اتفاقا تو اینترنت سرچ کن راجب کادیلاک فلیت وود ۱۹۶۷ گفته شده یکی از قابل اعتماد ترین و راحت ترین ماشین های ساخته شده هست
مهدی
۲۶ دی ۱۴۰۱سویل یه خودروی لاکچری بسیار گران بود ظاهر زیبایی داشت و از لوازم تزئینی بسیار با کیفیتی استفاده میکرد اما این فقط رخ کار بود! از نیم شاسی خودروی ارزونی مثل شورلت نوا استفاده کرده بود که معایب زیادی داشت ضمن این از نظر فنی هم از موتور پر استهلاک الدزمبیل ۳۵۰ استفاده کرده و سیستم انژکتور بسیار پر دردسر و سیستم تعلیق پر دردسر و امکانات برقی زیاد که عموما خرابی زیاد داشت. کابین زیبایی داشت اما میشه گفت چه سویل چه الدورادو و چه فلیتوود از نظر کیفیت متریال کابین همیشه ضعیفتر از مرسدس بودن. در کل ماشین در ابهت و زیبایی بود ولی فقط همین
علی
۲۶ دی ۱۴۰۱من هیچکدوم از این ماشین ها را ناامیدکننده نمیدونم . عاشق کادیلاک بیوک و شورولت م ، دم جنرال موتورز گرم .
RENAULT5
۲۶ دی ۱۴۰۱تو خیابون s500دیدی جوگیر شدی فک میکنی کادیلاک بده
بیا اینجا چهارتا ماشین امریکایی ارس شماره ببین
تا از عظمت ماشین امریکایی سرتو بکوبی به دیوار
viper2
۲۶ دی ۱۴۰۱احسنت
ایرانی.
۲۶ دی ۱۴۰۱بابا بیخیال
الان بدترین وقدیمیترین مدل کادیلاک بزار کنار بهترین و جدید ترین محصول ایران خودرو.
حالا کدوم انتخاب میکنی؟؟؟؟
به نظر من موفق ترین کمپانی خودروساز دنیا بدون شوخی و متلک ایران خودرو وسایپا است.
کدوم کمپانی خودرو تولیدیشو ۱۰ برابر اونم جلو جلو پیش فروش میکنه.
کدوم کمپانی ۳برابر هر خودرو قطعه میفروشه.
کدوم کمپانی خودروی جدیدش از قبلیش کمتر و بیکفیت تر و گرونتر هست.
چقدر جوان و پیر و کودک این سرزمین لای این آهن های این شرکت جون دادن تا . . .
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱در طول ۱۲۱ سال خودروسازی و ساخت بالای۱۵۰ مدل مختلف توسط کادیلاک ، فقط ۷ تا مدل ناامید کننده داشته و بقیه تولیداتش موفق بودن
این مطلب خودش گویای خیلی چیزها بود
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱نگفته فقط هفت مدل نا امید کننده داشته
گفته در اینجا فقط هفت موردش ذکر شده
ممکنه بازم وجود داشته باشه…
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱هیچ سخنی از مدلهای ناموفق دیگه در متن نیومده
تلاشت جهت بد جلوه دادن ۱۲۱ سال اصالت کادیلاک هیچه
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱تلاشم واسه بد جلوه دادن کادیلاک؟؟ 😂😂😂
من میخوام حقیقت را بهت نشون بدم.
هیچ برند بی نقصی وجود نداره…
ali(chevynova)
۲۵ دی ۱۴۰۱چرا وجود داره
بشرطی که واقع بین باشی
زیزیگولو
۲۵ دی ۱۴۰۱یکی از امیدوار کننده ترین مدلای کادیلاک مدل اسکالید هستش👍👍👍
Habib
۲۶ دی ۱۴۰۱اسکالید دو سال پیش بهترین شاسی بلند دنیا شد و همیشه جز بهترینها بوده.
کمال پاشا
۲۵ دی ۱۴۰۱XLR خیلی خواستنی بود
RENAULT5
۲۶ دی ۱۴۰۱کادیلاک آلانته عشقمه واقعا
ben
۲۵ دی ۱۴۰۱یکی از یکی جذاب تر…
محمدرضا
۲۵ دی ۱۴۰۱هیچ ایرادی به کادیلاک وارد نیست.
HR3
۲۵ دی ۱۴۰۱کادیلاک جدیداً این 5 سال احیا شده 30 سال قبلش نابود شده بود
کلاً وقتی ترامپ اومد سر کار خیلی از خودروسازی ها و صنایع آمریکا داشت ورشکست میشدن دیوث نمیدونم چیکار کرد خیلیاشون احیا شدن بعضیاشون مثل تسلا به عرش رفتن از صنایع نظامی و غذایی و الکترونیک هم طوفان کرد هر چند خودش شخصیت مضخرفی داره ولی خوب یه تاجر متخصصه بلده برای پول به دست آوردن چیکار کنه بر عکس حکمای ما نه خودشون پولدار بودن نه متخصص
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ دی ۱۴۰۱فقط سیمارون یه افتضاه بود.بقیه لیست هر کدوم برا خودشون یه وزنه هستن.راجب srx لازمه بگم پرفروشترین ماشین کدیلاک حساب میشد که xt5 میشه نسل جدیدش.نکته آخر که نشون میده نگارنده دچار بغض و کینه از کدیلاک هستش که میگه سلستیک هم یه شکست دیگه میشه در حالی که چنان رقابتی بین خریداران شکل گرفته برا خریدش که کدیلاک رو برای تامین سفارشات دچار مشکل کرده.کدوم عاقلی پیشرفته ترین و لوکسترین ماشین حال حاضر دنیا رو یه شکست فرض میکنه.خوشبختانه کدیلاک به یکه تاز جهان تبدیل شده تبدیل به برندی شده که همه جا داره میتازه.
مازیار
۲۵ دی ۱۴۰۱آه یانکی تو روح آدمو فرسوده میکنی 😓
گفته ((امیدواریم سلستیک به سرنوشت آنها دچار نشود))
نگفته سلستیک هم یه شکست دیگه میشه
واقعا اشتباه خوندی یا “توهم توطئه” ازت دست بردار نیست؟
reza-a
۲۵ دی ۱۴۰۱یادمه یکی از کاربرای پدال خیلی وقت پیش یه کامنت در مورد کادیلاک گذاشته بود که نوشته بود: کادیلاک طلای زیر خاک
دلیل این غروب جذابیت کادیلاک از دید من بیشتر به این دلیله که سعی کرده ماشینهاشو برای رقابت با مدل های آلمانی بسازه که کار اشتباهیه و از فروشش هم مشخصه چون کادیلاک شخصیت خودشو داره شخصیتی با مدل هایی به بزرگی ناو هواپیمابر! و قطعا هر برندی نمیتونه تو حالت شانس موفقیت داشته باشه ولی زمینه کادیلاک آمده ست فقط کافیه تمرکزش رو روی مدل های فول سایز حتی در حد رولزرویس فانتوم بزاره همونطور که شاسی بلندهای فول سایز موفقی داره تو سگمنت های دیگه هم میتونه همینطور موفق باشه.
رده لوکس های متوسط دهه ها زمین بازی آلمانی هاست و کمتر برندی تونسته باهاشون رقابت کنه همونطور که رده لوکس فول سایز زمین برندهای آمریکایی میتونه باشه ولی برندهایی مثل کادیلاک یا لینکلن یجورایی خالی گذاشتنش.
reza-a
۲۵ دی ۱۴۰۱حالا درسته سیمارون زیاد به کادیلاک نمیاد ولی در مقایسه با هم رده های اروپاییش امکانات بیشتر و احتمالا قیمت بهتری داشته عجیبه چطور انقدر تو فروش ناموفق بوده.
علی
۲۵ دی ۱۴۰۱به دستگیره در کادیلاک XLR دقت کردین؟؟؟
AMD
۲۵ دی ۱۴۰۱خدایی XLR همچین بدم نبود که تو نا امید کننده ترین کادیلاک ها باشه.
TESLA
۲۵ دی ۱۴۰۱۱۲۱ سال هست که کادیلاک داره خودرو تولید میکنه ، تا به امروز حدود ۱۵۵ مدل تولید کرده و از این تعداد فقط ۷ تاشون نا امید کننده ظاهر شدن ( بد نبودن فقط نتونستن به اندازه بقیه کادیلاک ها پرفروش بشن ) که یه چیز خیلی عادی هست ، شما تو مرسدس هم که پدر خودروسازی دنیا هست ( کارل بنز موسس مرسدس اولین خودرو جهان رو در سال ۱۸۹۶ ساخته ) محصولات ناموفق رو میبینید هر چند که تعدادشون خیلی کم هست ، که این اتفاقا بزرگی این دست از خودروسازان رو نشون میده که از تعداد بسیار انبوه محصولاتی که ساختن فقط یه تعداد خیلی محدودی ضعیف عملکردن
sina
۲۵ دی ۱۴۰۱حز کاترا باقیشون باحالن
سیمارون هم خیلی دوست دارم شخصا
مازیار
۲۵ دی ۱۴۰۱اینجا آلانته جزء ناامیدکننده ترین مدلهای تاریخ کادیلاک
و جای دیگه بالاتر از اون مرسدس SL درخشان!
خیلی نمیشه روی حرف این مجلات حساب کرد
RENAULT5
۲۶ دی ۱۴۰۱آلانته جزو بهترین ها بود
حتی تو یه مقاله تو پدال آلانته با مرسدس s.l مقایسه شده بود وآلانته برنده شده بود
آلانته هم قیمت پایین تری داشت هم رخ بهتر وشتاب بیشتر
OM.01
۲۵ دی ۱۴۰۱داشتم امروز قیمت خودرو هارو تو ایران نگاه میکردم با خودم گفتم یعنی انصافا پولدار تر از ایرانی ها تو دنیا پیدا میشه؟ نه خداوکیلی هست؟با حقوق ماهی 400 دلار بری 15 الی20 هزار دلار ماشینایی مقل دنا تارا شاهین پارس بخری که برای 2دهه پیشه.
خیلی وقت بود به سایت bringatrailer سر نزده بودم رفتم ببینیم طی 2 هفته گذشته چه ماشینایی حراج رفته رفتم دیدم اعصابم بهم ریخت.
https://bringatrailer.com/listing/2005-maserati-quattroporte-30/
متوسط کاکرد خودرو تو آمریکا سالی 12هزار مایل هست بعد مازراتی کوادروپورته 2005 کاکرد 4500مایل بی خط خش کاملا تمیز فروش رفته 22 هزار دلار!
کانتینانتال مدل 1998 کاکرد 19هزار مایل فوق العاده تمیز فروش رفته 15 هزار دلار!
https://bringatrailer.com/listing/1998-lincoln-continental-3/
کادیلاک دویل 1993 کاکرد 17هزار مایل فوق تمیز بازسازی شده قیمت 20هزار دلار!
https://bringatrailer.com/listing/1993-cadillac-deville-6/
این ماشینا فرقی با 0 کیلومتر ندارن اللخصوص اون کادیلاک که خیلی تمیزه مالک خیلی وسواسی بوده هیچ پوسیدگی هیچ جا نداره من همه 100 تا عکس رو بررسی کردم نه موتور نه زیر خودرو نه سیستم تعلیق. همه چی تقریبا نو نو.
هر3تاشون گزینه های بسیار وسوسه کننده برای ماشین روزانه و ماشین اول هستن چون کم کار و خیلی تمیز هستن البته مازراتی با اینکه طرفدارش هستم باز کمی شک تردید دارم ولی بدون شک لینکلن و کادیلاک بی نظیر هستن با این قیمت با این کاکرد و با این سرحالیشون!
تو ایران تارا 700 تومنه! شاهین 600 تومنه! بعد مازراتی کوادرپورته 2008 با کلی کار یه در رنگ 8 میلیارد! حقوق 90درصدمون هم ماهی زیر 15 تومن. رسما خرید ماشین تو ایران برای جوون غیرممکنه و حتی اگه بخری هم با این قیمتا دارن میگن شما ***هستید و لیاقتتون کفتر آشغال پارس و…هست
فشار میخوره آدم میشه با پول کفتر تارا پارس و…کادیلاک کلاسیک تقریبا صفرکیلومتر و بازسازی شده(حالا طراحیش خوب نیست از نظر خیلی ها با اون کاری ندارم)و مازراتی 2005 نو نو خشک خشک خرید. واقعا آدم گریه اش میگیره…
M@M@DRZ911
۲۵ دی ۱۴۰۱اشک منم در اوردی رفیق ..
بعدشم کجاش طراحی کادیلاک خوب نبود حداقل هرچی باشه از رخ نابود کوییک gx که بهتره .
phonix
۲۶ دی ۱۴۰۱قیمت خالی ملاک نیست
هزینه بیمه سوخت و قطعات و سرویس رو هم باید حساب کرد چون خیلی گرونن
اقای بخردی یک فرد عشق ماشین تو امریکا هستن و بار ها اینو گفتم به خصوص درباره ماشین های انگلیسی که به شکل عجیبی خراب میشن و بخاطر یک خرابی جزئی باید کلی پول پیاده بشی غالبا توی امریکا مردم اندازه دهنشون لقمه میگیرن
ولی بعضی ها هم هستن که میزنن به سیم اخر مطمعنم تا الان ویدیو های ماشینی که مثل روانی ها به بقیه میکوبه رو دیدن این ها بعضا اینکارو رو میکنن که بانک که میخواد ماشین رو از چنگشون در بیاره ضرر کنه چون انقدر وام میگیرن که نمیتونن پرداخت کنن
خودم با دیدن یک بنتیگا که داشت نابود میشد به عمق ماجرا پی بردم واقعا درناکه
البته خوب صدرصد اگر فرد حساب گری باشی با توجه به شرایط دستمزد ها و پیشنهادات ویژه برای خرید اتوموبیل و وام دادن حتی خود شرکت های سازنده امریکا یکی از بهترین بازار های خرید ماشین هست
HOSSEINK3
۲۵ دی ۱۴۰۱چرا آمریکایی بازا اینجوری میکنن خوب بابا هر شرکتی مشکلاتی داره دیگه نمیشه ک همیشه همه چی بی عیب پیش برع
aMiRsHaYaN
۲۵ دی ۱۴۰۱من یه زمان خیلی XLR رو دوست داشتم مخصوصا مدل v
سوشیانت
۲۵ دی ۱۴۰۱هیچ شرکت بی نقصی وجود نداره ول یه نکته ای وجود داره آخر متن گفته شده امیدواریم سلستیک به این سرنوشت دچار نشه!!! سلستیک دریای آپشنه اون وقت چجوری میخواد به این سرنوشت دچار بشه😐😐😐
fordglx2008
۲۵ دی ۱۴۰۱همه این محصولات تو سبد کادیلاک ناامید کننده هستن از نظر نگارنده متن وگرنه srx اگه یه محصول تو مجموعه یه کمپانی چینی هندی بود یه انقلاب تو طراحی محسوب میشد ایمنی قاره سبز رو با 5 ستاره اضافی پاس کرده حالام مجوز ورود به بازار آمریکا رو داره سلستیک هم اگه نتونه تو بازار کشورش موفق عمل کنه قافیه رو به همتایان اروپایی آسیاییش میبازه کم کم محصولات لوکس کادیلاک رو باید تو مقایسه ببینیم
حسین
۲۵ دی ۱۴۰۱یکی از این ناامید کننده ها رو برام بفرست ایران
مانی
۲۶ دی ۱۴۰۱جالبه یکی از بهترین نسلهای اس ال رو با آلانته مقایسه کرده بودن
و آلانته برنده شده بود !!!البته مقایسه مشکوکی بود!
امیرحسین
۲۶ دی ۱۴۰۱نسل های جدید سی تی ۶ و سی تی ۵ و سی تی ۴ بنزینی بلک وینگ عرضه بشن با ی مدل جدید کروک یا کوپه تازه اون موقع کادیلاک به شکوه گذشتش برمیگرده
عاشق پدال
۲۶ دی ۱۴۰۱خندم میگیره. یهویی فکر میکنم پدرش صاحاب کادیلاکه
اسکالید ۲۰۲۲ از نزدیک دیدم نسخه ی هیبریدیشو. صندلی های ردیف عقب یا وسط دوتا بودن . جا همتون خالی. دست زدم. ضربه زدم ، سولید سولید بود. جامد جامد بود. یه اصطلاحه. مثلا پراید ضربه بزنی صدا میپیچه انگار پوک هستش. اما این کادیلاکو ضربه زدم انگار سیمانه.
غوله غول.
یکی این اسکالید یکی جیپ گرند وگوونیر. جا همتون خالی. من اینا رو دیدم پشتش نشستم. ولی دعوا نمیکنم.
شاید سهامدار شرکتایین
ولی هیچی فوردf150 نمیشه.
Amir Machine
۲۶ دی ۱۴۰۱باشه ولی اسکالید 2022 نسخه هیبریدی نداره
مجتبی .
۲۶ دی ۱۴۰۱ناامید کننده ترینشو با ماشین خوب وطنی ویک سال درآمدم عوض میکنم
سوشیانت
۲۶ دی ۱۴۰۱در رابطه با استاندارد جهان کادیلاک اسکالید در حال حاضر تعیین کننده ی استاندارد شاسی بلند های فول سایز هست در ضمن XLR BLS و ELR نمیتونن ناامید کننده باشن چون فقط گفته شده از لحاظ فروش خوب نبودن که این مورد اهمیتی نداره
مهدی
۲۶ دی ۱۴۰۱کدوم احمقی این محصولات روافتضاح میخونه همه شون خوبه نسبت به خودروهای تولیدداخل ما کارایی وکیفیتش بالاتره پس هرکدوم جواهرهستندشما همگی تولیدکمپانی روبین خانواده های ایرانی فاقدخودروپخش کنیدتاببینیدنظراوناچیه بسیاری ازخانواده هاهستندداشتن چنین خودروهابرایشان بسیارحیاتیه ودرکل خودروعصای دست هرخانوادست
فرهاد
۲۷ دی ۱۴۰۱هیچکدومشون ناامید کننده نبودن فقط از بقیه مدلا کم فروش تر بودن وگرنه حداقل از نظر طراحی که خیلی نسبت به زمان خودشون یاحتی الان زیبا و چشم نواز هستن
منوچهر
۲۷ دی ۱۴۰۱کادیلاک سویل عشق من هست. ابهتی که ماشین امریکایی داره هیچ ماشینی نداره حتی بنز و بی ام و.
پیکان باز
۲۹ دی ۱۴۰۱سلام خب معلومه که برای یک ماشین خوب چند تا ازمون خطا لازمه ازنظر من یکم الانته جالب بود ولی همشون اگه خوب بودن فروش میرفتن واین ها درسته از پراید پژو بهترن ولی هیچی نباید چون ازش بد تر هست تحمیل شه من خودم از ماشین امریکایی کلاسیک خوشم میاد ولی ازاین جدیدا یکم خوشم میاد