اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: با تولید دقیق ۵۶,۹۰۵ دستگاه SRX در سال ۲۰۱۱ میلادی، کادیلاک به فکر ارائه ظاهری بهروزتر برای کراساور لوکس خود افتاد که از سال ۲۰۰۹ در خط تولیدش جاخوش کرده بود؛ خوششانس بودیم که پای این فیسلیفت جدید نیز به اتوشوی نیویورک باز شده است . . .
اما برخلاف تصورمان، کادیلاک بجای آنکه تغییراتی جدید در ظاهر خودرو یا حداقل پیشرانه آن بدهد، به سراغ فضای درونی SRX رفته و کابین آنرا به تجهیزاتی تازه مجهز کرده است ازجمله: تکنولوژی active noise cancelation برای کاهش موثر صدای وارده به کابین، رنگبندی جدید کنسول و طراحی مجدد فرمان و دنده و مهمتر از همه افزوده شدن سیستم سرگرمی CUE به سامانه چندرسانهای خودروست که بصورت استاندارد در همه مدلها نصب خواهد شد.
این سیستم (CUE) که تا قبل از این بر روی مدلهای ATS و XTS کادیلاک نیز نصب شده بود، برگ برنده SRX محسوب میشود و طبق گفته آقای Don Butler سخنگوی شرکت، CUE از نمونههای موجود در بازار ازجمله سیستم MyFord کمپانی فورد و سیستم MyLincoln شرکت لینکلن بسیار جدیدتر و با قابلیتهای بیشتر است.
کادیلاک برای مدلهای جدید SRX تنها یک پیشرانه در نظر گرفته که آن هم موتور ۳.۶ لیتری V6 ساخت جنرالموتورز است و توانایی تولید ۳۰۸ اسببخار قدرت و ۳۶۰ نیوتنمتر گشتاور را دارد که همگی آن توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک (در مدلهای استاندارد) به محور جلویی خودرو منتقل میشود.
میزان مصرف سوخت نسخههای دیفرانسیل جلوی SRX در سیکل شهری ۱۳.۸ لیتر و در سیکل جادهای ۹.۸ لیتر اعلام شده است. شتاب صفرتاصد این خودروی ۱۹۴۰ کیلوگرمی نیز ۷.۵ ثانیه خواهد بود. عرضه این خودرو از پاییز ۲۰۱۲ ابتدا در بازار آمریکا و با قیمت پایهای ۳۷,۰۰۰ دلار آغاز میشود.
Azarbaycan
۱۷ مهر ۱۳۹۲خیلی ماشین عالییه قیمتشم تو منطقه آزاد به ازای این ماشین خیلی خوبه…موتورش خیلی خوبه…کابینش حرف نداره…مارکشم که خیلی معتبره…یه کلمه عاااااالی…
ali
۱۵ آذر ۱۳۹۲فقط میتونم بگم عالیه
soroush dolatyari
۱۰ دی ۱۳۹۲به نظر من یک ماشین فوقالعادست
فقط داخل یک کلمه عالییییییی