کادیلاک طی رویداد ویژهای در اینستاگرام، مشخصات اولیهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک کراساوور الکتریکی لیریک را اعلام کرده است. در این رویداد گفته شده لیریک چهارچرخ محرک میتواند تا ۱۶۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد و مجموع خروجی موتورهای الکتریکی آن حدود ۵۰۰ اسب بخار خواهد بود. این رقم نسبت به نسخهٔ محرک عقب که ۳۴۰ اسب بخار قدرت دارد افزایش قابلتوجهی را نشان میدهد.
این قدرت، لیریک چهارچرخ محرک را از رقبایی مثل آئودی E-Tron که قوای محرکهٔ دو موتورهٔ چهارچرخ محرک آن ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند بالاتر قرار میدهد. همچنین جگوار I-Pace EV400 نیز با ۴۰۰ اسب بخار قدرت در پس کراساوور الکتریکی کادیلاک قرار میگیرد. بااینحال، هنوز چیزهای زیاد و مهمی مثل برد و قیمت را در مورد لیریک چهارچرخ محرک نمیدانیم.
نسخهٔ محرک عقب این کراساوور لوکس آمریکایی به یک پکیج باطری ۱۰۰ کیلووات ساعتی مجهز است که بردی ۵۰۰ کیلومتری را فراهم میکنند. هنگام خالی شدن باطریها نیز میتوان با استفاده از شارژرهای سریع ۱۹۰ کیلوواتی، در کمتر از ۱۰ دقیقه تا ۱۲۰ کیلومتر به برد خودرو اضافه کرد. در خانه نیز امکان شارژ لیریک با استفاده از شارژرهای ۱۹.۲ کیلوواتی سطح دو وجود خواهد داشت که با هر ساعت شارژ ۸۵ کیلومتر برد را فراهم میکند.
قیمت لیریک محرک عقب از ۶۰ هزار دلار آغاز میشود و تحویل آن به خریداران از تابستان امسال شروع خواهد شد. برای عرضهٔ نسخههای بعدی این خودرو اما باید تا پاییز صبر کنیم.
Aboalfazl demon
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱فرماندار دوران الکتریکی آمریکاس
و سال آینده داج قراره با مدل برقی چلنجر برای اولین بار به دنیا الکتریکی روح ببخشه
behn00d
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چلنجر الکتریکی🤔
F22RAPTOR
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱تو الکتریکی ها فقط کدیلاک و آئودی
کیان
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱من واقعا نمیدونم چرا شرکت ها اینقدر دارن روی رقمهای بالا مانور میدن، ۵۰۰ اسب واقعا زیاده، زیادتر از نیاز خیلی از مصرف کنندگان معمولی ک اکثریت کصرف کننده ها رو تشکیل میدن، ۵۰۰ اسب و بعدش شتاب بالاتر واقعا احتمال بروز حوادث و افزایش میده، بهتر نیست به جای این قدرتهای واقعا زیاد قدرت کمتر کنن و در نتیجه خود به خود برد ماشین زیادتر بشه ؟!
همه تولید کننده ها در همه صنایع دارن واقعا مصرف گرایی و ایجاد میکنن !!!
محمدرضا
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱چون هزینه ساخت و نگه داریه موتور الکتریکیه با قدرت بالا خیلی پایین تر از موتور های احتراقی هست.و هزینه اصلی باتری هاشون هست.
در مورد مصرف هم در موتور های الکتریکی بستگی داره شما چقدر از قدرت موتور استفاده کنی زیاد گاز ندی به همون اندازه موتور ضعیف برق مصرف میکنه.
کلا سیستم فنیش با موتور احتراقی فرق میکنه
کیان
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ماشین ۵۰۰ اسبی ک هیچ ۳۰۰ اسبی هم باشه ادم هی دلش میخواد ک گاز ورمه گاز ورمه باشه
در کل قدرت زیاد احتمال بروز حوادث و زیاد میکنه بنظرم، مخصوصا با وجود باتری در کف خودروها اینرسی زیادی دارن خودروهای برقی و …
در کل ک این خودروها بنظرم تا سالهای سال تو کشورهایی مثه کشور ما جایگاهی پیدا نخواهند کرد بخاطر زیر ساخت های قوی
GMA
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱بهترین EV جهان از نظر من
خدایگان امریکا
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱دوستان معنی گیت یعنی چی مثلا تو دیزل گیت
تو قبلی اسم اتفاق گیت اخر رو در ایران اوردم کامنتم پاک شد ممنون اگه راهنمایی کنین
Jdm باز
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظرم جز بهترین برقی های بازار هست
RezaRs
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱۶۰ تا قیمت خداییی تسلا مدلy و x و فورد ماستنگ مک ایی چرا خرید تا این هست هم لوکس هم جادار هم برد عالی هم خیلی زیبا هم خیلی مدرن با خودران اولترا کروز
نظر من لینه که جاست لیریک
RezaRs
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱البته قطعا این سه محصولم که گفتم ارزش خرید بالایی دارن و برتری هایی به ایریک که به چشم من نمیان 🙏🌹
behn00d
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱پشتش یکم زشته
مجید
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱کادیلاک هر وقت وارد ایران شد بعد شماهم نظر بدید