مدیر کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» در اظهاراتی در مورد برنامههای آیندهٔ این برند لوکس آمریکایی گفته است که به جهت واکنش به محبوبیت روزافزون کراساوورها، تعدادی از سدانهای کادیلاک کنار خواهند رفت و بجای آن، کراساوورهای جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهند شد. او در گفتگو با رویترز گفته است ما باید سدانها را در سبد محصولاتمان متعادل کنیم.
وی گفته است که در آینده سدان جدید CT5 جایگزین سه سدان کنونی ATS، CTS و XTS خواهد شد. البته تولید این سه سدان بهیکباره پایان نخواهد یافت بلکه پسازاین که در سال ۲۰۱۹ به پایان عمر خود رسیدند، کادیلاک قصد ساخت نسل جدید آنها را ندارد. CT5 اما قیمتی بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار خواهد داشت درحالیکه برای مقایسه، هماکنون قیمت ATS از ۳۴,۵۰۰ دلار و قیمت CTS و XTS هردو از ۴۵,۵۰۰ دلار آغاز میشود.
علاوه بر این، کادیلاک سدان جدید دیگری را هم تولید خواهد کرد که احتمالاً CT3 نام خواهد داشت. این خودرو که سدان کوچکی است، برای رقابت با آئودی A3 و مرسدس بنز CLA به بازار خواهد آمد. همچنین بهرغم گزارشات قبلی، سدان بزرگ CT6 همچنان بهعنوان پرچمدار کادیلاک، در صدر لیست سدانهای این شرکت قرار خواهد داشت؛ بنابراین، با توجه به این طرح، بجای چهار سدان کنونی، در سبد محصولات آیندهٔ کادیلاک سه سدان وجود خواهد داشت.
اما این شرکت برنامههای زیادی برای بخش کراساوورهای خود دارد. در اولین قدم، کراساوور جدید XT4 به سبد محصولات کادیلاک اضافه خواهد شد. این خودرو که از پلتفرم مشترکی با شورلت اکوئناکس و جیامسی تراین استفاده میکند، در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد. در ژانویهٔ امسال نیز گزارشی منتشر شد که نشان میداد که کادیلاک قصد ساخت کراساوور جدیدی را دارد که بین مدلهای XT5 و اسکالید قرار خواهد گرفت و احتمالاً XT7 نام خواهد داشت.
حال در همین رابطه گزارش جدیدی منتشر شده که نشان میدهد XT7 یک کراساوور سه ردیفه خواهد بود که کادیلاک قصد دارد آنرا در سال ۲۰۱۹ برای رقابت با ولوو XC90 به بازار عرضه کند. با توجه به اینکه قیمت ولوو XC90 از ۴۶,۷۴۵ دلار و کادیلاک اسکالید از ۷۴,۵۹۰ دلار آغاز میشود، بهاحتمالزیاد XT7 از لحاظ قیمتی زیر اسکالید قرار خواهد گرفت. همچنین شایعات دیگری ادعا کردهاند که کادیلاک قصد ساخت کراساوور کامپکتی را نیز دارد که کوچکتر از XT4 بوده و بعد از سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. این در حالی است که مدلهای XT5 و اسکالید خودروهای موفقی هستند و بنابراین هیچ جا نخواهند رفت.
(ali(CHEVY NOVA
۸ مرداد ۱۳۹۶کادیلاک رو عشقست
کادیلاک برنامه هاى خوبى داره که کم کم باید اجراشون کنه
امروزه مدلهاى شاسى بلند و کراس اوور محبوبىت زیادى بىن مردم پىدا کردن و این براى شرکتى مثل کادیلاک مهمه که این بخش بازار رو حضور داشته باشه
مجتبی
۸ مرداد ۱۳۹۶من خودروهای سدانشو بیشتر دوست دارم.
حیف که دیگه آمریکایی ها وارد نمیشن.
خدا کنه این 4 سال سریع بگذره.
:((
کوروش
۸ مرداد ۱۳۹۶قراره چه اتفاقی بی افتد ؟
مجتبی
۸ مرداد ۱۳۹۶4 سال دیگه شاید کسایی بیان پای کار که به خودرو علاقه داشته باشن و به فکر ماشین بازها باشن نه اینکه بازار انحصاری درست کنن و برای اینکه نشون بدن ما هم بلدیم برن ورود خودروهای آمریکایی رو ممنوع کنند که بگن کشور دشمن رو تهریم کردیم.
افزایش قیمت خودرو_ممنوع بودن واردات خودروهای آمریکایی_ممنوع بودن واردات خودروهای بالای 2500cc_واردات اسباب بازیهای چینی_و….
4 سال قبل و 4 سال آینده بدترین دوران عشق ماشین ها در ایران هستش.
باید ببینیم سال 1400 به بعد چی میشه.
امیر.عارف
۸ مرداد ۱۳۹۶کادیلاک و خیلی دوست دارم و برام تداعی کننده عزمت ، راحتی و دوام هست که امروز روز فقط حسرتش به دل ما مونده. از اینکه به روزهای اوجش نزدیک شده خوشحالم
AMIR SCHUMACHER
۸ مرداد ۱۳۹۶.
آرم قبلی کادیلاک واقعا چش بود؟
ابهت و زیباییش بینظیر و درحدکادیلاک بود.
حیف اون آرم نبود با آرم جیلی جایگزین شد؟
ونوم اف ۵
۸ مرداد ۱۳۹۶هرچند سدان رو بیشتر دوست دارم ولی ایشالله کادیلاک حسابی از این شاسی بلندهای جدیدش سود ببره و گسترش بده بازارشو
محمد
۹ مرداد ۱۳۹۶من 3تا از مدلهای جدید کادیلاک اسکالید و CTA و CTS رو از نزدیک توی نمایشگاه خودرو توی منطقه آزاد اروند دیدم. فقط میتونم بگم فوق العاده
واقعا در خور نام کادیلاک