جوآن دو نیسچن (Johan de Nysschen) متخصص بازگرداندن شرایط بازی است. وی کسی است که آئودی امریکا از لبه پرتگاه به سمت مسیر اصلی بازار هدایت کرد، نقش عمدهای در بازیابی اینفینیتی داشت و حالا هم مأموریتی مشابه در کادیلاک دارد. «دو نیسچن» که در سال ۲۰۱۴ به ریاست لوکسترین شاخه جنرالموتورز درآمده، برنامه دارد تا با «تثبیت ویژگیهای منحصر به فرد، بازتعریف لاکچری و اضافهکردن کراساورها»، از «پارک شدن دوباره کادیلاک در جلوی خانههای مناسب» مطمئن شود.
اقدامهای موردنیاز برای رسیدن به این هدف، آشنا به نظر میرسند؛ کاهش ارائه محصولات به ناوگان دولتی به منظور افزایش سود فروش و کاهش تخفیفها، حفظ تعداد خودروهای کمتر در انبار و مهمتر از همه، ساختن تعداد بیشتر از محصولاتی که تقاضای بیشتری برای آنها وجود دارد.
برای رساندن هر چه بهتر و واضحتر این پیام، کادیلاک بهزودی و تا سال ۲۰۲۰، مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار در سازماندهی فروش محصولات در ایالات متحده سرمایهگذاری خواهد کرد تا به این وسیله راه برای فرمهای جایگزین استفاده از وسایل نقلیه هموار سازد. «دو نیسچن» در حال حاضر از یک برنامه با عنوان “Book by Cadillac” رونمایی کرده که در آن مشتریان میتوانند با مدلهای مختلف کادیلاک، تنها با پرداخت ماهانه ۱۵۰۰ دلار رانندگی کنند.
یک کراساور اسپسفریم برگرفته از کانسپت نمایشگاهی «اسکالا»، احتمالاً یک مدل جالبتوجه جدید برای کادیلاک خواهد بود؛ خودرویی که «دو نیسچن»، طراحی آن را با عباراتی چون «بسیار اورگانیک، تناسب متفاوت و بینظیر و یک پیکره زیبا بر روی چرخها» توصیف میکند.
تحلیلگران در مجموع، چهار کراساور جدید را برای کادیلاک پیشبینی میکنند:
- XT1 (یا XT2): یک مدل با ابعاد بامو X1، برای سال ۲۰۲۰
- XT3: یک مدل با ابعاد بامو X3 با ساختار دیفرانسیل عقب و با فاصله محوری کشیده جنرالموتورز موسوم به «آلفا». انتظار میرود که این خودرو در سال ۲۰۱۸ عرضه گردد.
- XT5: نسل دوم این مدل احتمالاً ابعادی شبیه به بامو X5 خواهد داشت و بر اساس پلتفرم «اُمگا» ساخته میشود. زمان احتمالی برای ارائه این خودرو، سال ۲۰۲۱ میلادی است.
- XT7: (یا XT8): یک مدل با ابعاد بامو X7 و با ساختار «اُمگا». برای سال ۲۰۱۹
یک برنامه مشابه برای خودروهای مسافری آینده کادیلاک نیز صدق میکند:
- CT1 (یا CT2): یک مدل با ابعاد بامو سری ۱، برای سال ۲۰۲۱
- CT3: یک رقیب برای مرسدسبنز کلاس CLA که جایگزین ATS میشود. این مدل احتمالاً بر اساس پلتفرم «آلفا» ساخته شود و در سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی گردد.
- CT5: مدل جایگزین CTS با فاصله محوری کشیده و مبتنی بر پلتفرم «آلفا» برای سال ۲۰۱۹
- CT6: مدلی که در حال حاضر معرفی شده است.
- CT8: یک مدل پرچمدار جدید بر اساس پلتفرم «اُمگا» برای سال ۲۰۲۱
الکتریکیسازی یک موضوع «ضروری» است، ولی در زمینه تکنولوژیهای پلاگین هیبرید و EV، ما باید اجازه دهیم که جنرالموتورز مسئولیت آن را برعهده بگیرد.
«دو نیسچن» برای ارتقای فروش ۳۰۸ هزار دستگاهی در سال قبل، بر روی بازار چین به عنوان یک بازار در حال رشد، تمرکز خواهد کرد. اروپا در حال حاضر جزو اولویتهای این کمپانی محسوب نمیشود، امّا این روند قرار است که حداکثر تا ۲۰۲۲ تغییر پیدا کند. وی در این زمینه میگوید:
پس از این زمان، ما باید طیف کاملی و بهروزی از محصولات در خط تولیدمان داشته باشیم، از جمله مدلهای راستدست. من انتظار آمار فروش بالا را ندارم. به جای آن، کادیلاک را در آینده، به عنوان یک برند لوکس و سودآور در اروپا میبینم. ما آگاهانه در مسیرهایی متفاوت با آئودی، بامو و مرسدس، قدم برمیداریم.
منبع: automobilemag
sunmartin
۱۰ فروردین ۱۳۹۶کادیلاک با جذب تین نابغه خودروسازی دست به انقلاب صنعتی زده جوان دونیسچن در طرح جدید کادیلاک در این چند سال اخیر و بخصوص ct و cts با تمام توان چه بلحاظ کیفیت سواری چه طراحی واقعا احساس لاکچری بودن را به خریداران القا کرده
ASA
۱۰ فروردین ۱۳۹۶زیبا ترین طراحی از نظر من
فضای صندوق رو عشقه
Steve McQueen
۱۰ فروردین ۱۳۹۶من خودم از طرفداران سرسخت آلمان هستم مخصوصا اءودی .ولی چند روز پیش یک کادیلاک اسکالاد که گذر موقت بود توی مشهد دیدم.
این ماشین معرکه بود.ابهت از این ماشین می ریخت واقعا زیبا بود .واقعا از نظر طراحی کادیلاک معرکه هست حتی از آلمان ها هم بهتره
فقط کافیه که یکبار از نزدیک ی کادیلاک ببینید بعد منظور منو می فهمید.
Madjid
۱۰ فروردین ۱۳۹۶فکر کنم میدونم کدوم کادیلاک رو میگی.
چون منم دیدم.
نسخه ی وانت و سفید رنگ ( EXT ) از نسل سوم.
پرهام
۱۰ فروردین ۱۳۹۶برادر اسکالید یه اس یو وی فول سایز لوکس است ?
وانت؟
Madjid
۱۱ فروردین ۱۳۹۶.
یه سرچی تو اینترنت می کردی ضرر نداشت ، وقتی هم نمی گرفت.
Cadillac Escalade EXT
من و بقیه ی فارسی زبانان به این فرم ماشین میگم “وانت” انگلیسی زبانان بهش میگن SUV truck . شما بهش چی میگی ؟!
.
.
برادر دوقلوی این ماشین شورلت آوالانچ هست.
پرهام
۱۱ فروردین ۱۳۹۶ببخشید به واژه ext دقت نکردم??
اون سری تو این نسل جدید اسکالید وجود نداره
ولی ext طبق گفته شما وانته و درسته
و من عذر میخوام?
Madjid
۱۱ فروردین ۱۳۹۶خواهش میکنم،
نوید جهرمی
۱۰ فروردین ۱۳۹۶همونجوری که گفت بازار اروپا در اولویتشون نیس. ولی باید روی بازار خاورمیانه تمرکزکنه.
رقابت و شرایت براش سخت تر از قبل شده.
هنوزم آرزومه اون تاج دور آرمش برگرده و از اسامی با ابهتی برای نامگذاری استفاده کنه.
Madjid
۱۰ فروردین ۱۳۹۶.
نمیدونم منظورش از ( مسیری متفاوت با آئودی BMW و مرسدس ) چیه .
شاید میخوان به سمت بازار بنتلی ، رولزرویس و میباخ حرکت کنند.
asa
۱۰ فروردین ۱۳۹۶مجید
فکر نمیکنم منظور کادیلاک این بوده باشه که بخواد در بازار رولز رویس کار کنه . فکر کنم منظورش این بوده که در همون بازار روی چیز هایی تمرکز خواهد کرد که متفاوت از ایودی و bmw باشه .
مثل هندلینگ یا تکنولوژی که البته همین الانش هم از رقبای المانیش اگه بهتر نباشه بدتر هم نیست.
Madjid
۱۰ فروردین ۱۳۹۶آسا
آئودی و مخصوصا BMW در زمینه ی تکنولوژی و هندلینگ عالی کار کردن.
نمیدونم کادیلاک میخواد چی کار کنه ، فعلا چیزی مشخص نیست ، ولی بعضی کار ها رو نباید انجام میداد:
1- حذف اون تاج نقره ای دور لوگو ( لوگو شناسنامه ی یک ماشینه )
2- روی آوردن به اسامی عدد و حرفی .
asa
۱۰ فروردین ۱۳۹۶کادیلاک همیشه برای هر عشق ماشینی یک اسطوره و ارزو بوده و هست .
کادیلاک برای من یعنی تعریف یک خودرو . برندی که همه چیز رو خودش تعریف میکنه و پیرو هیچ چیز نیست ، اعم از زیبایی فوق العادش و هندلینگ المان کش گرفته تا نواوری ها و خدمتی که به تاریخ خودرو کرده .
هنوز که هنوزه ماشینی زیبا تر از الدورادو 1959 نتونستم ببینم .
کادیلاک خوشحالم که برگشتی . خوشحالم که همه ی هموطن هایت نیز برگشته اند . حالا با افتخار تمام سرم را در تمام جوامع بالا میگرم و میگویم : بله ، درست است ، کادیلاک محبوب ترین برند من است . به شما هم میگویم دوستش داشته باشید ، او بینظیر است . میتوانید چیزی بهتر از ان به من معرفی کنید ؟
عاشقتم کادیلاک ….
(ali (CHEVY NOVA
۱۰ فروردین ۱۳۹۶asa
داداش الدورادو 59 زیباست قبول اما الدورادو 53 وحشتناک زیباست
جات خالی تا حالا 2 بار الدورادو 59 دیدم از نزدیک اصلا یه وقاری داشت تکرار نشدنی
دیروز یدونه سویل سفید مدل 1978 هم دیدم معرکه
انگار هین الان از کارخونه اومده بود بیرون وقتی که صاحبش گاز میداد مثل کامارو نعره نمی کشید ولی صداش خیلی بم و لات بود
موتور سویل 350 الدزموبیل هستش که انجکتوری هست و 180 اسب قدرت و حدود 380 نیوتن هم گشتاور داره
پرهام
۱۰ فروردین ۱۳۹۶در کل جنرال موتور دوباره داره بر میگرده سر جایگاه اصلی ش که از سال ۲۰۰۹ از دست داد
با قدرت بیشتر هم بر میگرده
و مطمئنا از مشکل قبلی درس هایی رو گرفته که تقریبا شکست ناپذیرش میکنه
حميد
۱۰ فروردین ۱۳۹۶یک مدیر خوش فکر یک شرکت رو نجات میده
به نظر من کادیلاک عالیه هنوز ماشینهای قدیمیش ابشنهاش از ماشینهای امروزی بیشتره
علی
۱۰ فروردین ۱۳۹۶اخره ماشین
یحیی
۱۰ فروردین ۱۳۹۶به نظرم ظرفیت طراحی کادیلاک خیلی متفاوت .و زیباس .درست که الان از همه ی ماشین ها زیباتر نیست ولی من که یه کمی طراحی بلدم به نظرم میتونه طراحی هاشو از همه سر تر کنه
#ali.m#
۱۰ فروردین ۱۳۹۶کاری به بقیه ویژگی هاش ندارم ولی کادیلاک حداقل تو طراحی همیشه از تمام رقبای المانیش جلو تر بوده .کافیه همین مدل های قدیمی محدود داخل ایرانو با بنز و بی ام و های زمان خودش مقایسه کنید تا ببینید چ میگم .
حمیدرضا
۱۰ فروردین ۱۳۹۶علاقه به ساخت برای امریکایی ها یکی از دلایلی بود که به بازار های جهانی بی توجهی شد خصوصا از سوی جنرال موتورز ساخته های نه چندان زیبا با موتورهای عموما بسیار پرحجم باعث شد که اروپایی ها و ژاپنی ها بازار کادیلاک رو کلا تحت تسلط بگیرن امیدوارم مجددا کادیلاک به ابهتش برگرده مدل سی تی 6 جدا زیبا طراحی شده و این کانسپتشون هم فوق تصور زیباست
PlymouthBarracuda
۱۰ فروردین ۱۳۹۶In Cadillac We Trust
sunmartin
۱۰ فروردین ۱۳۹۶مجید جان این عوض کر ن گراواتر به ما هم بگو سایتش دچار مشکله
Madjid
۱۱ فروردین ۱۳۹۶.
تو پدال یه پروفایل واسه خودت درست کن ، خیلی راحت تره.
گراواتار تو ایران دسترسی بهش مسدوده.
احسان(احسان سابق)
۱۰ فروردین ۱۳۹۶کادیلاک الدورادو، سویل، دویل و … اما الان ATS و CTS و XT5و CT5 و … . کادیلاک امروزی قطعا ماشین های خوبی میسازه اما توی نامگذاری محصولات واقعا ضعیفه
GOD BLESS AMERICA
۱۳ فروردین ۱۳۹۶تنها چیز این روزهای کادیلاک که دل گیرم میکنه حذف خوشه دور آرم کادیلاکه ، که واقعا همانند درجه های رده فرماندهی ارتش خودنمایی میکردند. این